30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات موثر در بندر گناوه با ارسال پیامک

تبلیغات موثر در بندر گناوه با ارسال پیامک

1

تبلیغات اصولی و هدفمند نقش مهمی در شروع موفق یک کسب‌وکار و جذب مشتری دارد. با پنل اس‌ ام اس بندر گناوه شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تبلیغات انبوه هدفمند خود را برای مشتریان ارسال کنید و با کمترین هزینه بهترین بازخورد تبلیغاتتان را به‌خوبی ببینید.
در ادامه مقاله به این موضوع می‌پردازیم و مفصلاً با کاربردهای پنل اس ام اس آشنا خواهیم شد.

یک قدم تا شروع تبلیغات طوفانی!

تخفیف ویژه پنل پیامکی بوشهر؛ با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید دقیقا در همان شهرهایی که دوست دارید تبلیغ کنید و دیگر هزینه اضافی بابت تبلیغی که به دست مشتری نمی‌رسد، نپردازید.
30% تخفیف
BSHR
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس‌ام اس چیست؟

تبلیغات پیامکی که در بستر پنل اس ام اس بندر گناوه انجام می‌شود، در واقع از طریق نرم‌ افزار آنلاینی مشابه اینترنت بانک یا حساب جیمیل انجام می‎شود. این سرویس تبلیغاتی بدون نصب نرم‌ افزار جانبی دیگری فقط با داشتن اینترنت، روی تمام مرورگرها و با نام کاربری و رمز عبوری که پس پس از ثبت‌نام از شرکت دریافت‌کننده پنل می‌گیرید، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای استفاده از این خدمات پیشنهاد من شرکت ملی پیامک است. البته قبل از اشاره به مزایا و کاربردهای پنل اس ام اس گناوه در ویدئو زیر مفصل در مورد بازاریابی پیامکی و کاربردهایش صحبت کردیم:

چرا ملی پیامک بهترین سامانه تبلیغات پیامکی است؟

داشتن تبلیغات پیامکی از هر شرکتی به تنهایی به کسب‌وکارتان کمک نمی‌کند، بلکه شما باید خدمات پنل اس ام اس بندر گناوه را از سامانه‌ها و شرکت‌های دریافت کنید که اول از همه پشتیبانی کامل و جامعی داشته باشد و بعد هم بانک شماره‌های گسترده‌ و به‌روزی را برای اجرای تبلیغات انبوه در اختیارتان قرار دهد.

ملی پیامک با تیم پشتیبانی مجرب در دو شیفت کاری همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام غیر کاری از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب به صورت تلفنی و ارسال تیکت پاسخگوی مشکلات و سوالات کاربران است. به این ترتیب اگر مشکل یا اخلالی در روند تبلیغات انبوه داشته باشید، بلافاصله به شما پاسخ خواهند داد.

پنل اس ام اس بندر گناوه با داشتن بانک شماره‌های طبقه‌بندی و به‌روز پنل اس‌ ام اس گناوه فرصت مناسب ارسال پیامک انبوه را برای کاربران فراهم کرده است. همچنین با ارائۀ تعرفه مناسب تبلیغات خیالتان را بابت هزینه‌های پیامکی راحت کرده تا بزرگ‌ترین بازاریابی را برای خودتان ایجاد کرده و نگران جذب مشتری و فروش بالا نباشید.

در آخر هم تیم پشتیبانی بازاریابی پیامکی و استفاده از ماژول‌های ارسال پیامک را مفصلاً آموزش داده است. با آموزش‌های رایگان کانال یوتیوب و آپارات ملی پیامک به صورت ویدیویی می‌توانید به راحتی با پنل کار کنید و به تنهایی مدیریت تبلیغات خود را به عهده بگیرید. مینی دوره رایگان اس‌ ام‌اس مارکتینگ و کتابچه بازاریابی پیامکی هم به شما کمک می‌کند تا به سادگی یک متن جذاب برای تبلیغات خود بنویسید تا احتمال خوانده شدن پیامتان به مراتب بیشتر شود.

بانک شماره پنل اس ام اس بندر گناوه

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟همانطور که گفتیم هدفمندی تبلیغات اولویت بازاریابی پیامکی است. با پنل اس‌ ام اس بندر گناوه می‌توانید دقیقاً به همین هدفتان برسید، یعنی به بانک شماره‌های به‌روز دسترسی داشته باشید و یک تبلیغات هدفمند اجرا کنید.

گناوه با ۱۹۸۴۷ سیمکارت اعتباری و ۱۹۵۶۵ شمارۀ دائمی فرصت مناسبی برای اجرای تبلیغات انبوه است. علاوه‌بر این کسب‌وکارهایی مانند باشگاه ورزشی، استخر یا سالن ماساژ و ... که مشتریانشان فقط زنان یا مردان هستند، می‌توانند از بانک شماره جنسیت ایرانسل ملی پیامک استفاده کرده و رای بانوان و آقایان به صورت جداگانه تبلیغات پیامکی ارسال کنید.

پنل اس ام اس بندر گناوه دسترسی به بانک شماره اصناف و مشاغل شهر هم دارد. با کمک این بانک شماره می‌توانید برای هر گروه شغلی که مشتری شماست یا بیشتر با کسب‌وکارتان مرتبط است، اس ام اس بفرستید و تبلیغات جزئی و هدفمند داشته باشید.

تبلیغات پیامکی بر اساس محل زندگی مشتری

برای اجرای تبلیغات پیامکی بر اساس محل زندگی مشتری، پنل اس ام اس بندر گناوه دو ابزار کدپستی و دکل bts ایرانسل را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

با کمک ابزار دکل ایرانسل می‌توانید بر حسب‌ آنتن‌دهی و بر اساس حضور کاربر در محل پیامک بفرستید. البته پنل اس ام اس گناوه برای ارسال منطقه‌ای پیامک ابزار دیگری هم به نام ماژول کدپستی دارد. به این ترتیب اول باید رنج کدپستی مناطق موردنظرتان را پیدا کنید و بعد بر اساس این رنج به هر محله که می‌خواهید ارسال اس ام اس داشته باشید.

نگاهی به بندر گناوه

بندر گناوه یکی از شهرهای استان بوشهر ایران و مرکز شهرستان گناوه است که در ساحل خلیج فارس، بین شهر بوشهر و بندر دیلم به فاصله هیجده کیلومتری شرق خور واقع شده است. گناوه  ۱۰۲٬۴۸۴ نفر جمعیّت دارد و به عنوان یکی از بنادر تجاری فعال جنوب ایران شناخته می‌شود.

موقعیت تجاری بندر موجب شده تا علاوه بر ساکنان شهر، از سراسر ایران مشتریانی به قصد خرید کالاهای گوناگون سفری به گناوه داشته باشند. در چنین موقعیتی بهترین ابزار برای ارتباط با مشتریانی از سراسر ایران، استفاده از پنل اس ام اس بندر گناوه است.

جمع‌بندی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

اگر شما هم از روش‌های تبلیغاتی مختلفی در گذشته استفاده کردید و به نتیجۀ دلخواهتان نرسیدید، الان زمان تصمیم‌گیری برای دریافت خدمات پنل اس ام اس بندر گناوه است. می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پنل خود را فعال نمایید و وارد دنیای جذاب بازاریابی پیامکی شوید.

فقط کافیست برای مشاوره و ثبت‌نام پنل با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴تماس گرفته و اقدام به خرید سامانه اختصاصی خودتان کنید. با پر کردن اطلاعات و ارسال مدارک جهت احراز هویت، ظرف سه ساعت پنل شما فعال می‌شود و می‌توانید تبلیغات خود را به صورت گسترده و منطقه‌ای یا حتی انبوه سروع کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید