30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل ارسال اس ام اس ایلام ، شروع تبلیغات هدفمند (30% تخفیف ویژه)

پنل ارسال اس ام اس ایلام ، شروع تبلیغات هدفمند (30% تخفیف ویژه)

68

هر کسب‌وکاری با شروع کار مشتریان کم یا زیادش را دارد اما چیزی که سکوی پرتاب برندهای مختلف می‌شود، تبلیغات هدفمند و مناسب است. اگر این مقاله را می‌خوانید، حتماً به دنبال روش‌هایی هستید که هم قیمت مناسبی داشته باشید و هم مشتریان بیشتری برایتان بیاورد. به دنبال جواب این سوال، اگر در استان ایلام زندگی می‌کنید، به شما پنل ارسال اس ام اس ایلام را پیشنهاد می‌کنم. اما چرا؟

در ادامه با ما همراه شوید تا علاوه‌بر آشنایی با سامانه‌های پیامکی بیشتر دربارۀ مزایای این روش تبلیغاتی بدانید.

30% تخفیف ویژه ایلامی‌ها

با ارسال پیامک هدفمند به شهرها، مناطق و محله‌های استان ایلام، مشتریان جدیدی را جذب کنید و به تمامی اصناف ایلام دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
ILAM
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس ایلام ابزار کارتان است!

اولین چیزی که برای پنل ارسال اس ام اس ایلام نیاز دارید، سامانه پیامکی است. سامانه پیام کوتاه نرم افزاری آنلاین است که برای مدیریت پیامک‌های ارسالی و دریافتی استفاده می‌شود. به زبان ساده کاربر از طریق سامانه ارسال اس ام اس می‌تواند برای هر بانک شماره‌ای که بخواهد؛ اعم از همراه اول یا ایرانسل پیامک بفرستد و البته پاسخ مخاطبش را نیز دریافت کند.

خب حالا که به چنین قابلیتی دسترسی دارید احتمالاً می‌خواهید شرکت موردنظرتان را هم انتخاب کنید. پیشنهاد من شرکت ملی پیامک است و در ادامه دلایل انتخابم را بیشتر توضیح می‌کنم.

مزایای پنل ارسال اس ام اس ایلام

خب همانطور که گفتم پیشنهاد من برای پنل ارسال اس م اس ایلام سامانه ملی پیامک است. اما چرا این پیشنهاد را دادم؟

اولین مزیت خدمات وب‌سرویس است. فروشگاه‌ها و کسب‌‌وکارهای آنلاین می‌توانند پنل داشته باشند و آن را به سایت متصل کنند تا به صورت خودکار پیام‌های مهمی مانند رمز عبور، وضعیت خرید و حتی ارسال سفارش برایشان پیامک شود.

از طرف دیگر آموزش تمام این موارد و حتی نحوه کار کردن با ابزارهای ارسال پیام در آپارات ملی پیامک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنند. البته توصیه می‌کنم حتماً نگاهی به کتابچه بازاریابی پیامکی داشته باشید و ترفندهای بازاریابی را در اینستاگرام ملی پیامک دنبال کنید و صفر تا صد فروش به ویژه فروش با اس ام اس مارکتینگ را یاد بگیرند.مزایای پنل ارسال اس ام اس ایلام

در این مسیر و برای ارسال پیامک تیم پشتیبانی ملی پیامک کاربران را راهنمایی می‌کند و اگر نیاز به مشاوره داشته باشند، به صورت تلفنی و تیکت پاسخ می‌دهد. برای ارتباط با تیم پشتیبانی می‌توانید تمام روزهای هفته از 8 صبح تا 9 شب تماس بگیرید. در روزهای تعطیل هم از 9 صبح تا 5 عصر روی کمک ما حساب کنید.

در قسمت بعدی هم برای ارسال پیامک انبوه به بانک جامع شماره‌های کشور و البته استان ایلام دسترسی دارید و می‌توانید با تعرفه مناسب تبلیغات پیامکی را برای شماره‌های دائمی و اعتباری شروع کنید.

تبلیغات پیامکی در استان ایلام

پنل ارسال اس ام اس ایلام بانک شماره‌های همراه اول، دائمی و اعتباری، را برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در صورتی که نیاز به ارسال پیامک تبلیغاتی برای تعداد زیادی از کاربران دارید یا می‌خواهید اخبار جشنواره فروش یا رونمایی محصولات جدید را به اطلاع تعداد زیادی از مخاطبان در سطح ایلام برسانید، پیشنهاد می‌کنم از بانک شماره‌ای که شامل شهرهای زیر می‌شود، استفاده کنید:

البته نگران نحوۀ کار کردن با پنل هم نباشید، زیرا تمامی آموزش‌ها در آپارات ملی پیامک برای کاربران آماده است و هر زمان خواستید می‌توانید نحوۀ ارسال پیامک از هر ماژول را از طریق ویدئوها دنبال کنید. بانک شماره شهرهای استان البرز به شرح زیر است:

 ابدانان، ارکواز، اسمان اباد ، ایلام، ایلام-چوار، ایوان، ایوان-زرنه، بدره، پهله، توحید، چوار ، دره شهر، دهلران، زرنه، سرابله، شیروان -چرداول، صالح آباد، لومار ، مهران، مورموری، موسیان، میمه، کهره-توحید

پنل ارسال اس ام اس ایلام بر اساس گروه شغلی

اگر یادتان باشد در ابتدای مقاله تاکید کردیم که تبلیغات خوب باید هدفمند باشد و به دست مخاطبانی برسد که واقعاً به کالا و محصولات نیاز دارند. پنل اس ام اس ایلام هم بر همین اساس بانک شماره اصناف و مشاغل استان را به صورت کامل در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند بر اساس نوع کسب‌وکارشان به راحتی بازار هدف را پیدا کنند و پیامک تبلیغاتی بفرستند.

مثلاً اگر در ایلام کارخانه دارید، می‌توانید برای بانک شماره اصناف به مشاغل مرتبط مثل دیگر صنایع و کارخانجات، ابزارآلات، نظام مهندسی، اتحادیه‌های مختلف و .... تبلیغات ارسال کنید. این بانک شماره به‌روز شامل گروه‌های شغلی زیر می‍‌شود:

پنل پیامکی، مدیریت ساختمان را ساده و راحت می‌کند!حتما بخوانید: پنل پیامکی، مدیریت ساختمان را ساده و راحت می‌کند!

گروه اول، مشاغل خودرو و اتومبیل

 پخش و باند و ظبط ماشین، تزئینات خودرو، تعمیرگاه و مکانیکی، خدمات جانبی و دزدگیر ، ماشین دست‌دو، ماشین صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، فروش قسطی، لوازم یدکی ماشین، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

مشاغل خدماتی

گردشگری و آژانس مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، خدمات مشاوره، تشریفات و مجالس، باشگاه و سالن ورزشی، بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذاران، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، کارگزاری بیمه، مراکز تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، تعمیر لوازم مختلف، توزیع کالا، فروشگاه‌های چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، شرکت‌های بازرگانی، تجهیزات و لوازم پزشکی

گروه سوم، فروشندگان و توزیع‌کنندگان لوازم منزل

اثاثیه و لوازم منزل، فروش ساز و آلات موسیقی، اسباب‌بازی، تجهیزات و لوازم طب و پزشکی، لوازم و تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، ظرف و ظروف، توزیع فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم بچه‌گانه، لوازم گوناگون، تجهیزات مهندسی، تجهیزات باشگاه و سالن ورزشی، لوازم یدکی ، لوازم نصب آنتن، کتابفروشی‌ها

اصناف حوزۀ ارتباطات و موبایل

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات ارسال اس ام اس، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفنی

گروه پنجم، آموزش و تدریس خصوصی

آموزش فرصت‌های دانشجویی، تدریس خصوصی و آموزش کنکور، آموزش رشته‌های ورزشی، تدریس خصوصی زبان، آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کامپیوتر، آموزش هنرهای‌ زیبا و موسیقی، پروژه‌های دانشگاهی، 

مشاورین املاک پنل پیامکی استان ایلام

اجاره و فروش مسکونی،  املاک صنعتی، باغ و زمین، پیش‌فروش، خدمات ساختمان، طراحی داخلی و دکوراسیون خانه، مشارکت در ساخت، مشاورین املاک، توزیع و فروش مصالح ساختمانی، انواع ویلا، املاک کلنگی و قدیمی

پنل ارسال اس ام اس ایلام بر اساس جنسیت!

ویژگی دیگر پنل اس ام اس ایلام ارسال پیامک بر اساس جنسیت است، یعنی کاربران می‌توانند بر اساس خدمات و محصولاتشان برای شماره‌های ایرانسل به تفکیک جنسیت پیامک بفرستند. پس اگر محصولات یا خدمات شما منحصر به زنان یا مردان است، مثل بوتیک یا آرایشگاه، می‌توانید از این بانک شماره که در سال 1400 هم به‌روز شده برای تبلیغات هدفمند و دقیق استفاده کنید.

ایلام در یک نگاه!

استان ایلام با ۱۹۴٬۰۳۰ نفر جمعیّت یکی از استان‌های غربی کشور و هم مرز با استان عراق است. با وجود صنعت مهم پتروشیمی و پالایشگاه که در این ناحیه فعالیت جدی دارند، بسیاری از کسب‌وکارها در ایلام فعالیت اقتصادی دارند. موقعیت مرزی استان نیز صنعت واردات و بازار امنطقه را حسابی پر رونق کرده است و تبلیغات هدفمند خیلی راحت می‌تواند هر برندی را به نتیجه مطلوب برساند.

ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند در این موقعیت جغرافیایی نه فقط در سطح استان بلکه برای مشتریانی در سراسر ایران می‌تواند سکوی پرتاب برند باشد. در نتیجه همین امروز کار را شروع کنید و با دریافت سامانه اس ام اس ایلام تبلیغات هدفمند و مطمئنی را شروع کنید.

سامانه اس ام اس ایلام

جمع‌بندی

حالا که پنل اس ام اس ایلام دارید و تبلیغات هدفمند پیامکی را به صورت حرفه‌ای شروع کردید، مطمئن باشید که با رعایت اصول فروش و مارکتینگ خیلی سریع می‌توانید به نتیجۀ دلخواه برسید.
در صورتی هم که نیاز به مشاوره بیشتر دارید یا سوالی برایتان پیش آمده در انتهای همین متن برایمان بنویسید یا با 02163404 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ملی پیامک بهرمند شوید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
59دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • داوود غنی

    02 آذر 1400، 17:22

    آیا شما در ملی پیامک تبلیغات اینستا هم انجام میدید؟ چون خیلی از تبلیغات اینستاتون خوشم اومده و لطفا بگید که هزینه های ارسال تبلیغات پیامکی به چه صورتی هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 11:17

      دو.ست عزیز تبلیغات اینستاگرامی در حوزه کاری ما نیست
      برای تبلیغات پیامکی می‌تونین از ملی پیامک کمک بگیرین و لیست هزینه ارسال پیامک رو از لینکی که براتون گذاشتم، مشاهده کنید

  • فاطمه قلی زاده

    30 آبان 1400، 19:30

    سلام وقت بخیر
    من مدیر یه مدرسه هستم میخواستم برای آزمون ها و اطلاعات مدارس به پدر مادرا پیامک صوتی ارسال کنم !
    آیا امکان این کار هست؟؟
    تعرفه ها چجوریه ؟؟
    پیشاپیش ممنونم از پاسخگویتون

    • نیلوفر اکبریان

      14 دی 1400، 14:45

      بله دوست عزیز
      می‌توانید از خبرنامه پیامکی استفاده کنید
      تعرفه‌های ارسال پیامک رو در لینکی که براتون گذاشتم، مشاهده کنید

  • آخوندپور

    30 آبان 1400، 19:17

    ببخشید من بخوام بدونم قبل از خرید در مهران چند تا شماره ثبت شده باید چیکار کنم؟
    و اینکه باید الزاما به همش ارسال داشته باشم؟

    • نیلوفر اکبریان

      14 دی 1400، 14:57

      دوست عزیز بانک شماره مهران شامل شماره‌های همراه اول و ایرانسله
      نگران دسترسی به بانک شماره شهر نباشید، منتها پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ارسال نمیشه اما پیامک‌های اطلاع‌رسانی به لیست سیاه می‌رسه

  • آرش خلیفه

    26 آبان 1400، 11:51

    بنده قصد دارم تعرفه پایینی داشته باشم ولی ارسال پیامک زیادی ندارم برای این مورد من پنل نمایندگی شمارو دیدم ولی قصد ندارم فروش پنل داشته باشم. آیا میتونم فقط از پنل نمایندگی شما برای کار ارسال پیامک استفاده کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 آبان 1400، 12:40

      دوست عزیز کمترین تعرفه رو پنل نمایندگی و پنل تجاری داره، برای بررسی شرایطتون پیشنهادم اینه با 02163404 تماس بگیرید

  • حنيفه پور

    25 آبان 1400، 21:59

    سلام شما ايا روي پنلتون راهكارى براى ارسال پيامك به ليست سياه مخابرات داريد؟ ما پيامكمون اطلاع رسانى هستش و ميخوام به دست همه برسه
    ممنون از پاسخدهى

    • نیلوفر اکبریان

      14 دی 1400، 15:24

      بله دوست عزیز
      برای ارسال پیامک غیر تبلیغاتی می‌تونین از خطوط خدماتی و وب‌سرویس خدماتی استفاده کنید

  • حمید حمیدی

    23 آبان 1400، 21:56

    باسلام من قصد کسب دارمد دارم میخواستم بدونمششرایط شما به چه صورتی هستش؟ چه مدارکی نیاز هستش برای کسب نمایندگی؟
    و اینکه کلاس اموزشی داره؟ ماباید بریم تو خیابون و در مغازه ها بازاریابی کنیم؟
    ممنون میشم کامل توضیح بدین

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 12:25

      دوست عزیز برای نمایندگی ملی پیامک لینکی که براتون گذاشتم مطالعه کنید. همه موارد موردنظرتون رو توضیح دادیم، در صورتی که همچنان سوالی داشتید، با 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش صحبت کنید

  • ملیکا ابراهیمی مقدم

    23 آبان 1400، 09:56

    من به چند شماره از داخل پنل تست پیامک انجام دادم از 4 تا ارسال 3تا ارسال پیامک صورت گرفت اما یکی از ارسال ها صورت نگرفت ممنون میشم بفرمایید به چه علت این اتفاق افتاده متن همان متن قبلیست چطور میتونم این مورد پیگیری کنم شما حالت تیکتینگ هم داخل سامانتون دارید که بتونم با پشتیباناتون در ارتباط باشم؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 12:12

      دوست عزیز احتمالاً شماره شما در لیست سیاه مخابرات بوده که قابلیت دریافت پیامک تبلیغاتی نداره
      در مورد سوال دوم هم بله، به صورت ارسال تیکت می‌تونین با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید

  • عباسعلی جوادی

    23 آبان 1400، 09:41

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون
    می خواستم بدونم خطی که به صورت هدیه به ما میدید چند رقمی هست و از کدام اپراتور هست این خط به صورت اختصاصی برای ما ثبت میشه و ایا قابلیت ارسال به شماره ی بلک لیست هم داره یا خیر ؟ و ایا میشه باهاش ارسال لینک هم انجام داد ؟
    ممنون پیشاپیش از راهنمایی شما خدا قوت بهتون

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 14:20

      دوست عزیز در حال حاضر هدیه ملی پیامک با پيش شماره 50004 و ١٤ رقميه! این خط، اختصاصی و به نام شما فعال میشه!
      چون خط به صورت تبليغاتيه امكان ارسال به بلك ليست نداره و ميشه پيام صوتى فرستاد!
      برای ارسال از خطوط خدماتی هم می‌تونید مقاله‌ش رو بخونید که لینکشو گذاشتم براتون
      امکان ارسال لینک با خطوط ۵۰۰۰۴ در حال حاضر امکان‌پذیره و میتونین اهمیت ارسال لینک در اس ام اس رو مطالعه کنین!

  • بنیامین درودی

    23 آبان 1400، 09:31

    چطور میتونیم بانک شماره هایی که در مدارس محدوده دره شهر ثبت نام میکنند را داشته باشیم؟
    آموزشگاه تدریس خصوصی برای دبیرستانی ها و آموزش کنکور داریم و ترجیحا شماره های بانوان خیلی مخاطب هدف ما هستند.

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 13:47

      دوست عزیز برای ارسال به بانوان در قسمت منطقه هدفمند به قابلیت ارسال بر حسب جنسیت دسترسی دارید
      بانک اصناف و مشاغل هم روی پنل شرکتی و تجاری در دسترس همه کاربران به تفکیک شغل و استان قرار می‌گیره

  • جعفرزاده

    19 آبان 1400، 17:37

    ببخشید این بانک شماره هایی که شما دارید واقعی هست و برای 1400 هستش؟
    چون همه جا میگن بانک شماره ها قدیمیه؟

    • زهره تاجیک

      02 بهمن 1402، 15:37

      سلام دوست عزیز،
      بله شماره‌ها مال سال 1400 هستند.

  • مهدی کریمی فرد

    19 آبان 1400، 14:58

    به تازگی توی ایلام یک فروشگاه به نسبت بزرگی زدیم و در زمینه فروش گوشت و مرغ و فرآورده های گوشتی فعالیت میکنیم خودمون هم توی فروشگاه تولید سوسیس و کالباس انجام میدیم و قصد داریم برای این مورد فعلا به کسانی که در نزدیکی فروشگاه ما هستن ارسال پیامک بزنیم برای این مورد من مقاله دکل bts رو خوندم و فکر کنم این مورد به درد کار ما بخوره آیا شما هم با این مورد موافق هستید؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 11:04

      برای ارسال پیامک منطقه‌ای علاوه‌بر دکل ایرانسل از کدپستی هم استفاده کنید تا مناطق مختلف شهر رو پوشش بدید

  • علی کمره ایی

    17 آبان 1400، 20:49

    سلام من برای رستورانم که در شهر ایلام هست میخوام تبلیغات انجام بدم . غذای اصلیمون هم گص هستش که یکی از پرترفدار ترین های ایلام هستش و ما تازه شروع به کار کردیم چجوری میتونم تبلیغاتم رو انجام بدم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید منو

    • زهره تاجیک

      02 بهمن 1402، 15:37

      درود بر شما،
      پیشنهاد ما اینه که اول پیامک منطقه ای انجام بدید حالا چه با آنتن ایرانسل، چه پیامک زنده و چه کدپستی.
      در قدم دوم شماره موبایل مشتریان قدیمی رو بگیرید براشون پیامک ارسال کنید در ساعات ناهار و شام که بتونن سفارش بدن.

  • ناصری مقدم

    17 آبان 1400، 09:17

    سلام وقتتون بخیر شما امکان ارسال به شماره هایی که پیامک تبلیغاتیشون رو بسته اند رو دارید یا خیر؟ هزینه ی اینجور ارسال ها چی میشه از ما کسر میشه درصورتی که ارسال انجام نشه؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 14:31

      دوست عزیر ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوع و بر خلاف قانونه
      هزینه پیامک نرسیده به بلک لیست به حسابتون برمیگرده و جای نگرانی نیست

  • راهی

    16 آبان 1400، 09:57

    سلام وقت بخیر
    من می خوام تبلیغ سالن زیبایی انجام بدم فقط برای خانوم های شهر سیروان این مورد امکان پذیر هست یا خیر؟ و تعداد این شماره ها حدودا چقدر است ؟ کدوم پنل مناسب تر هست که خریداری کنم ؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 14:48

      بله دوست عزیز، میتونین از ارسال پیامک بر حسب جنسیت به بانک شماره‌های ایرانسل استفاده کنید
      پیشنهاد می‌کنم از پنل تجاری استفاده کنید که کامل‌ترین پنله و به همه قسمت‌های پنل دسترسی داره

  • زهرا بابازاده

    15 آبان 1400، 17:01

    سلام و وقت خوش
    ارسال از طریق نقشه در استان ایلام هم موجود دارید؟
    یک محدوده خیلی خیلی کوچکی از این استان رو پوشش میدیم

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 15:50

      دوست عزیز متاسفانه پیامپ و ارسال از روی نقشه در استان ایلام غیر فعاله ولی برای ارسال منطقه‌ای می‌تونین از ابزار ارسال برحسب کدپستی استفاده کنید و حتی کوچک‌ترین مناطق رو هم پوشش بدین

  • عبدالرضا ارضی

    15 آبان 1400، 10:52

    سلام و عرض ادب
    اگر بخواهیم ارسال پیامک به شهر مهران و کشور عراق انجام بدهیم کدام پنل را باید به جهت ارسال پیامک به خارج از ایران فعال کنیم؟
    هزینه ارسال پیامک به خارج از ایران چه مقدار هزینه بر خواهد بود؟
    تشکر

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 12:41

      دوست عزیز برای ارسال پیامک به خارج از کشور باید پنل تجاری داشته باشید
      هزینه هر پیامک هم استعلام باید بشه، با 02163404 تماس بگیرین تا همکاران تیم پشتیبانی مفصل راهنمایی‌تون کنند

  • اسماعیل قاسمی

    10 آبان 1400، 18:16

    ما دفترپیشخوان دولت هستیم و قصد داریم برخی از شماره هایی که داریم رند هستن براش ارسال پیامک انجام بدیم برخی از سامانه ها اجازه ارسال برای فروش سیمکارت به ما نمیدن آیا شما هم به همین صورت هستین

  • مبین توکلی

    10 آبان 1400، 09:50

    روز بخیر
    در سامانه ملی پیامک، ارسال همزمان بر اساس جنسیت و در شهر مهران در استان ایلام وجود دارد؟
    نحوه گزارش گیری در سامانه شما به چه شکل است؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 آبان 1400، 10:45

      بله دوست عزیز ارسال بر اساس جنسیت برای بانک شماره‌های ایرانسل در تمام شهرها فعاله
      فایل گزارش هم بعد ارسال به صورت فایل اکسل براتون قابل دانلوده

  • زابلی

    09 آبان 1400، 09:57

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون من یک تولیدی دارم و برای تبلیغاتم از سامانه شما استفاده کردم از همین روش ارسال به بانک شماره هاتون که خیلی پازدهی خوبی واسه من داشت فقط خواستم تشکر کنم از سامانه عالی ملی پیامک

    • زهره تاجیک

      02 بهمن 1402، 15:35

      درود بر شما،
      خیلی عالی خوشحالیم که بازدهی خوبی داشته براتون. امیدوارم سربلند و پیروز باشید.

  • خدارحم کریمی

    08 آبان 1400، 21:03

    سلام ایا برای عطاری ها هم میشه از تبلیغات پیامکی استفاده کرد؟
    و اینکه ما گیاهان دارویی به فروش میرسونیم مجوز خاصی هم نداریم شرایط به چه صورته؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 11:41

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرین تا همکاران راهنمایی‌تون کنند
      متن پیامک تبلیغاتی شما باید از قبل بررسی بشه تا کلمات فیلتر شده نداشته باشه

  • مدرسه شهید ملکشاهی

    08 آبان 1400، 10:35

    شماره های فرهنگیان استان ایلام را میخواستم ایا با خرید پنل این بانک شماره ها را در اختیارم میزارید؟
    فرهنگیان بازنشسته و هم فرهنگیانی که در حال حاضر نیز فعالت دارند.

    • نیلوفر اکبریان

      08 آبان 1400، 12:51

      دوست عزیز بانک شماره اصناف و مشاغل استان ایلام تمامی مشاغل مربوط به حوزه آموزش رو پوشش میده و اما قسمتی تحت عنوان فرهنگیان نداره

  • rostam zadeh

    08 آبان 1400، 10:11

    درود
    و خسته نباشید بابت مقاله هاتون
    بنده یک سوالی دارم از کجا مطمئن بشم که پیامک تبلیغاتی که ارسال میکنم به دست مخاطب ها میرسه یا نه ایا گزارشی در این خصوص در اختیار کاربرای خودتون قرار می دهید
    پیشاپیش از پاسخ گویی شما ممنونم

    • نیلوفر اکبریان

      08 آبان 1400، 12:54

      دوست عزیز بعد از هر ارسال می‌تونین فایل گزارش رو که به صورت اکسل هست، از داخل پنل دانلود کنید

  • محمد طاهر

    05 آبان 1400، 09:47

    سلام؛ من تهیه غذا دارم و قصد دارم به کارخانه جات ها و شرکت های بزرگ توی شهرم ارسال پیامک داشته باشم آیا برای شهر ایلام همچین بانک شماره ایی وجود داره؟

    • زهره تاجیک

      02 بهمن 1402، 15:35

      درود بر شما،
      بله میتونید استفاده کنید.

  • حسین محمدزاده

    04 آبان 1400، 17:12

    مثلا بنده اگر بخوام به یکی از شهرستان های استان ایلام به صورت منطقه ای ارسال پیامک انجام بدم این امکان هم برای ملی پیامک مقدو.ر هست؟کدپستی اون منطقه هم دارم ایا لازم میشه برای انجام این کار؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    • زهره تاجیک

      02 بهمن 1402، 15:32

      درود بر شما،
      بله میتونید به راحتی برای ایرانسل و همراه اول پیامک منطقه ای ارسال کنید.

  • زمانی

    04 آبان 1400، 11:29

    سلام من یک آموزشگاه زبان در شهر ایلام دارم نمی دونم چطور باید براش تبلیغات بکنم و اینکه آیا میشه آموزش های آنلاین رو هم از طریق پیامک به دیگران اس ام اس کرد یا خیر ممنون میشم کمک کنید به من در این زمینه

    • زهره تاجیک

      02 بهمن 1402، 15:39

      درود بر شما،
      بله حتما میتونید پیامک منطقه‌ای ارسال کنید و دانشجویانی رو نزدیک خودتون جذب کنید. بعد ارسال پیامک زنده داشته باشید برای بازه سنی جوانان که بتونن بیان پیش شما برای یادگیری زبان.
      آموزش‌های آنلاین رو لینکش رو پیامک کنید.

  • عسكري

    04 آبان 1400، 11:00

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون ممنون که انقد وقت میزارید و توضیحات کامل میزارید
    من از شما پنل دارم و خیلی ساله دارم استفاده میکنم برای تبلیغات و اطلاع رسانی هام و واقعا ازتون راضی هستم یه سامانه ی بدون نقص هستید با پشتیبانی عالی

    • زهره تاجیک

      02 بهمن 1402، 15:31

      سلام دوست عزیز وقت شما بخیر.
      خیلی خوشحالیم که راضی هستید
      امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

  • سعید گوهری

    04 آبان 1400، 09:16

    با سلام و خسته نباشین به تیم قوی ملی پیامک
    پنل های شما بانک شماره های شهر مهران در ایلام رو داره؟ میانگین تعداش رو میفرمایین لطفا
    کمپین تبلیغاتی میخوایم ببندیم و اگر تعدادش بالا باشه حتما سرمایه گذاری میکنیم

    • زهره تاجیک

      02 بهمن 1402، 15:30

      سلام دوست عزیز،
      شهر مهران تو بانک شماره‌هامون هست. دو تا شاخه اعتباری و دائمی داره که تو شاخه اعتباری 8693 تعداد شماره موبایل و تو شاخه دائمی 3626 شماره موبایل وجود داره.

  • علی حاجیانی

    03 آبان 1400، 19:21

    سلام ایا شماره های شهرستان دهلران هم دارید؟
    چون من تو اون منطقه فعالیت میکنم و برام مهمه که شماره های اون شهر دریافت کنند پیامک من رو
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      02 بهمن 1402، 15:19

      درود بر شما،
      بله ما بانک شماره اعتباری و دائمی دهلران رو داریم.
      تعداد شماره اعتباری 8300 و تعداد شماره دائمی 5600 تاست.

  • سحر میرزایی

    03 آبان 1400، 11:37

    سلام و وقت بخیر
    من یک دفتر روزنامه در شهر ایلام دارم و برای پیامک های تبلیغاتی در مورد شرکت در مناقصه ها می خواستم فقط به شرکت ها و مدیر های مربوط به این شهر پیامک ارسال کنم این مورد امکان پذیر هست ؟
    اگر در شهر نشد و در کل استان ها هم امکان پذیر باشد موردی ندارد

    • زهره تاجیک

      02 بهمن 1402، 15:17

      سلام دوست عزیز،
      یه بانک شماره داریم که حتما به دردتون میخوره. برای این کار باید یک پنل شرکتی خریداری کنید.

  • یعقوبی

    02 آبان 1400، 10:23

    ببخشید من با این مقاله شما رفتم ازتون پنل خریدم
    واقعا عالی هستید
    فقط یه سوال، بانک شماره جنسیت همراه اول ایلام رو هم میشه اضافه کنید؟
    ممنونم

    • زهره تاجیک

      02 بهمن 1402، 15:17

      درود بر شما،
      خوشحالیم که مشتری خوبی مثل شما داریم.
      تفکیک جنسیت برای همراه اول رو الان نداریم. به جاش میتونید از ارسال پیامک زنده استفاده کنید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید