30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل وب سرویس ارسال سریع پیامک

راهنمای کامل وب سرویس ارسال سریع پیامک

69

رضا عزیز ممنونیم کد تائید شما در فروشگاه جزیره 2867 می‌باشد.
مریم عزیز، خرید شما با کد 98764 در تاریخ 12/6/99 ثبت شد. فروشگاه آنلاین جزیره

احتمالاً برای شما هم مثل من این سوال پیش آمده که سایت‌های فروشگاهی برای خرید آنلاین، چطور اینقدر سریع پیامک‌های ثبت سفارش یا کد احراز‌هویت را برای مشتری ارسال می‌کنند، یا مانند مثال بالا چطور بعد از خرید از فروشگاه بلافاصله پیامک تشکر می‌فرستند!

برای همین، در ویدئو زیر قصد داریم تا شما رو با وب سرویس ارسال سریع پیامک، نحوه استفاده از وب سرویس و افزونه‌هایی که می‌توانند از این طریق ارسال پیامک داشته باشند، بیشتر آشنا کنیم.

کاربردهای وب سرویس ارسال سریع پیامک
دسته‌بندی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها

شما می‌توانید با استفاده از وب سرویس ارسال سریع پیامک پنل پیامکی کسب‌وکارتان را به سایت فروشگاهی، اپلیکیشن یا هرچه مربوط به کارتان است وصل کنید تا پیام‌هایی مانند تشکر، کد تائید یا کد پیگیری خرید به صورت خودکار از طریق پنل اس ام اس برای مشتری ارسال شود و همه‌ی مشتریان نیز پیامک ارسال شده را دریافت کنند.

کسب‌وکارهای آنلاین هم معمولاً از دو دسته سایت و اپلیکیشن استفاده می‌کند که در ادامه اشاره کوچکی به آن داریم!

سایت‌های طراحی شده با CMS

سایت‌ و اپلیکیشن‌هایی که با CMS یا  سیستم‌های تولید محتوا مانند وردپرس، جوملا، WHMCS، مجنتو و .... طراحی شده باشند، برای فروشگاه‌های آنلاین توصیه می‌شوند و محیط کاربری آسانی دارند.

در حین استفاده از این سایت‌ها، می‌توانید از پلاگین‌های مختلفی استفاده کنید که ملی پیامک در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. مثلاً افزونه پیامک ووکامرس فارسی برای اطلاع رسانی‌های پیامکی در روند ثبت و تغییر وضعیت سفارشات ثبت شده‌ به مدیر و مشتریان سایت استفاده می‌شود.

سایت‌ها و اپلیکیشن‌های طراحی شده با زبان‌های برنامه‌نویسی

سایت و اپلیکیشن‌هایی که از زبان‌های برنامه نویسی مانند Asp.net، Java Script ،  PHP و دیگر زبان‌های اختصاصی وب استفاده می‌کنند، برای طراحی سایتشان نیاز به دانش برنامه‌نویسی یا به کارگیری برنامه‌نویس خواهند داشت. اصولاً در این نوع سایت‌ها، افزونه‌ایی برای  نصب روی سایت طراحی نشده است، به منظور استفاده از وب سرویس ارسال سریع پیامک، می‌توانید با بهره‌مندی از نمونه کدهای آماده که توسط ملی پیامک در اختیار کاربران قرار داده شده است، ارسال یامک‌ها به صورت خودکار را در سایت و اپلیکیشن خود ایجاد نمایید.

وب‌سایتت رو به پیامک مجهز کن!

با ارسال پیامک در هنگام ثبت‌نام مشتری را احراز هویت کنید و خیال مشتری را پس از خرید با یک پیامک راحت کنید!
10% تخفیف!
API10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

وب سرویس ارسال سریع پیامک چیست؟وب سرویس خدماتی

حالا که روش ایجاد سایت با استفاده از CMS و یا زبان برنامه‌نویسی را انتخاب کردید، نوبت آشنایی با انواع روش‌های استفاده از وب سرویس ارسال سریع پیامک خواهد بود که به دو دسته کلی تقسیم می‌شود!

مقصود از جمله‎‌ی بالا این است که یک سرویس مبتنی بر وب آماده استفاده خواهد بود، اما کاربران مختلف بر اساس نیاز خود می‌توانند روش مورد نظر خودشان را انتخاب کنند.

وب سرویس soap

کلمه soap مخفف عبارت Simple Object Access Protocol است. سرویس soap در اصل یک پروتکل برای تبادل اطلاعات بین دو سرویس تحت وب است. در این سرویس، اطلاعات به صورت پیام و از طریق پل ارتباطی مانند پروتکل‌های رایج در اینترنت مثل http منتقل می‌شود. پروتکل soap یکی از رایج‌ترین استانداردهای ارتباط بین دو سیستم تحت وب است که بهترین مزیت آن قابلیت اجرا در تمام زبان‌های برنامه‌نویسی است.

وب سرویس rest

سرویس rest مخفف عبارت Representational State Transfer است. برخلاف سرویس قبلی، rest یک معماری برای طراحی برنامه‌های کاربردی به حساب می‌آید که برای از بین بردن پیچیدگی پروتکل‌هایی مانند soap ایجاد شده است و برنامه‌های شما را به راحتی به پروتکل http وصل می‌کند.

یکی از بهترین مزایای معماری rest دسترسی کاربر بر اساس پروتکل http است، معماری rest می‌تواند متدهای مختلفی بابت ارسال درخواست‌های خود داشته باشد که هر یک از این متدها مفهوم خاص خود را ارائه می‌دهد. این متدها که شامل get، post، put و... می‌شوند، کاربردهای متفاوتی در ارسال درخواست دارند.

کارکرد وب سرویس ارسال سریع پیامککارکرد وب سرویس پیام کوتاه

کاربرد و استفاده از وب سرویس پیام کوتاه را به زبان ساده با مثال زیر شروع می‌کنیم.

فرض کنید یک سایت یا اپلیکیشن با ثبت نام/ورود دو مرحله‌ای کد اعتبار سنجی پیامکی داریم، هنگامی که کاربر یا مشتری در سایت قصد انجام ثبت‌نام را داشته باشد، پس از وارد کردن شماره خود در سایت، یک درخواست از سمت سایت به سرور سامانه ارائه دهنده سرویس پیامکی ارسال شده که در این درخواست محتوای متن پیامک به همراه شماره موبایل دریافت کننده پیامک وجود دارد، سامانه پیامکی با دریافت این درخواست، شروع به پردازش آن نموده و در صورت عدم وجود هرگونه اشکال، پیامک مورد نظر به همراه سربار اطلاعاتی برای مقصد نهایی ارسال شود. پس از ارسال پیامک به مقصد مجدد وبسرویس یک‌سری اطلاعات شامل وضعیت تحویل پیامک را برای مبدأ ارسال پیامک (سایت و یا اپلیکیشنی که کاربر در آن ثبت‌نام کرده است) ارسال خواهد کرد.

استفاده از وب سرویس ارسال سریع پیامک در فروشگاه‌های اینترنتیفروشگاه‌های اینترنتی

اگر صاحب فروشگاه اینترنتی هستید، می‌توانید از طریق وب سرویس ارسال سریع پیامک، هر خبری را در حوزه کاری‌تان برای مشتری ارسال کنید. کدهای احراز هویت عضویت در سایت، وضعیت ثبت سفارش، تائیدیه تغییر رمز عبور و دیگر اطلاع رسانی‌های مرتبط با کسب و کارتان از همین روش برای مخاطب ارسال می‌شود.

استفاده از وب سرویس ارسال سریع پیامک در نرم‌افزارهای مختلف

از هر نرم‌افزاری که استفاده می‌کنید، به وب سرویس پیامکی هم نیاز دارید. مثلا اطلاع‌رسانی به مدیر مجموعه، ارسال فاکتور برای مشتریان، ارسال پیامک صدور چک و هرگونه عملیات مالی که با نرم افزار انجام شود، با وب سرویس برای شماره موبایل مشتری یا مخاطب خاص مانند هیئت مدیره یا معاونت مالی قابل ارسال است (البته لازم به ذکر است که همه‌ی نرم افزارها به‌صورت پیش‌فرض قابلیت ارسال پیامک را نخواهند داشت که در این صورت نیاز به ایجاد این ویژگی در نرم افزار خواهد بود)

با یک اس ام اس داروی موردنظرتان را پیدا کنید!حتما بخوانید: با یک اس ام اس داروی موردنظرتان را پیدا کنید!

استفاده از وب سرویس ارسال سریع پیامک در نرم‌افزارهای مانتورینگ

نرم‌افزارهای مانتورینگ برای بررسی وضعیت سیستم‌ها و سرورهای ارگان‌ها و ادارات بزرگ، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های مهم استفاده می‎‌شود. اینجاست که وب سرویس ارسال سریع پیامک به بهبود عملکرد سیستم و جلوگیری از اِرورها و خطاهای ناگهانی استفاده می‌شود. در شرایطی که خطایی در عملکرد طبیعی سیستم بروز نماید می‌توان با ارسال یک پیامک کوتاه به مسئولین مانیتورینگ اطلاع رسانی لازم برای بررسی و احیاء مجدد سیستم را ارسال نمود.

استفاده از وب سرویس ارسال سریع پیامکاستفاده از وب سرویس ارسال پیامک سریع

همانطور که گفتیم، وب سرویس به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود که چگونگی اتصال آن‌ها متفاوت است. برای همین در ادامه، چگونگی اتصال وب سرویس از طریق زبان برنامه نویسی و افزونه‌ها را همراه با مثال توضیح خواهیم داد.

زبان برنامه‌نویسی

سامانه‌های پیامکی برای اتصال زبان‌های برنامه نویسی نمونه کد را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. شما به عنوان صاحب پنل می‌توانید با وب سرویس پیامکی و نوشتن چند خط کدنویسی وبسایت یا نرم‌افزار خود را به سامانه پیامکی وصل کنید تا در زمان لازم به صورت اتوماتیک برای مشتری پیام کوتاه ارسال کند.

همچنین کاربران ملی پیامک می‌توانند از نمونه کدهای سامانه پیامکی شامل 14 زبان برنامه نویسی استفاده کنند که در گیت هاب و سایت رسمی ملی پیامک (به همراه مستندات) ارائه شده است.

همچنین سامانه ملی پیامک با راه اندازی سرویس جدید خود با نام کنسول ملی پیامک تمامی پیچیدگی‌های موجود در سرویس‌های api خود را برطرف ساخته تا کاربران به راحت‌ترین شکل ممکن از سرویس ارسال سریع پیامک بهره‌مند شوند.

افزونه‌های پیامکی

برخی مواقع کاربر از سیستم‌های تولید محتوا استفاده می‌کند. این سیستم‌ها دیگر نیاز به نوشتن کد برای اتصال ندارند و با یک افزونه پل ارتباطی بین سایت و پنل پیامکی برقرار می‌شود. سامانه ملی پیامک نیز در آزمایشگاه افزونه این پلاگین‌ها را به صورت کاملا رایگان به همراه آموزش راه‌اندازی و استفاده از آن ارائه داده است.

وب سرویس خدماتی

یکی از معضلات ارسال پیامک لیست سیاه مخابرات می‌باشد، بصورت عامیانه این لیست، یک دسته‌بندی ایجاد شده از سمت مخابرات در نظر بگیرید که با وارد کردن شماره همراه، دیگر پیام‌های ارسالی از خطوط تبلیغاتی به شماره تلفن همراه مورد نظر تحویل داده نخواهد شد.

در سامانه‌های پیامکی برای اینکه کاربران بتوانند به لیست سیاه مخابرات، یعنی کاربرانی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کردند، اس ام اس ارسال کنند معمولاً وب سرویس خدماتی پیشنهاد می‌شود. این سرویس به صورت عامیانه "ارسال پیامک از طریق پترن"، "ارسال پیامک از طریق الگو" نیز نامیده می‌شود.

وب سرویس خدماتی یا همان خط خدماتی اشتراکی از طریق شرکت‌های ارائه دهندۀ سامانه‌های پیامکی مانند ملی پیامک به کاربران مختلف ارئه می‌شوند تا آن‌ها از این طریق بتوانند برای همۀ مشتریان پیامک ارسال کنند. البته استفاده از خط خدماتی اشتراکی منوط به این است که شما به عنوان صاحب کسب‌وکار از این خط هیچ پیام تبلیغاتی ارسال نکنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
54دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مهدی عطری

    06 دی 1402، 14:54

    سلام ما یک سایت فروشگاهی داریم مشتری وقتی خرید میکنه پیامک میره واسش ولی واسه مدیر پیام نمیاد برای مدیر نتیجه وب سرویس رو عدد 3 میزنه مشکل چی میتونه باشه خطمون هم خدماتی هستش

    • حمید اکبری

      14 فروردین 1403، 16:09

      درود بر شما
      احتمالا خطای دریافتی خطای -3 است.
      برای رفع ای مورد ، لطفا از داخل پنل خود اقدام به درج تیکت بفرمایید

  • خطیب

    01 دی 1400، 15:41

    سلام وقتتون بخیر ما میخوایم سایتمون رو به پنل شما متصل کنیم اما متسفانه خودمون شرایطش رو نداریم که انجام بدیم و مسئول سایتمون نیستش میخواستم بدونم ما پنل از شما تهیه کنیم ممکنه کارای اتصال به سایت رو خودتون برمون انجام بدید؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 10:49

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرین و با تیم وب‌سرویس ملی پیامک در این مورد صحبت کنید

  • قدیم

    01 دی 1400، 15:16

    سلام وقتتون بخیر ما ساتمون از وردپرس استفاده میکنه برای ارسال کدتایید خوندم که میتونیم از افزونه ی دیجیتس استفاده کنیم میخواستم بدونم این افزونه دیجیتس رو باید خودمون خریداری کنیم یا شما با خرید پنل این افزونه رو به ما می دهید؟

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 10:22

      سلام وقتتون بخیر
      شما می‌توانید از افزونه رایگان دیجیتس ملی پیامک استفاده کنید و هم می‌توانید با خریداری این افزونه از فروشگاه های فروش افزونه این افزونه را تهیه کنید

  • آقاجانلو

    01 دی 1400، 07:20

    سلام نرم افزار حسابداری داریم که وب سرویس خدماتی شما رو پشتیبانی نمیکنه و گفتند از سامانه ای که خودشون معرفی کردند باید پنل تهیه کنیم
    چطوری میتونیم خودمون خط رو تهیه کنیم
    چون از خدمات دیگه مجموعه و پشتیبانی خوبتون راضیم و نمیخوایم سامانه رو عوض کنیم

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 10:26

      سلام وقتتون بخیر
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02163404 تماس بگیرید

  • سمانه صفی

    30 آذر 1400، 09:22

    سلام وقت بخیر من از وب سرویس اشتراکی شما ارسال میکنم می خوام الان خط خود شرکت رو خدماتی کنیم بعد از خدماتی کردن خط می تونیم از خط خودمون پیامک های مربوط به سایت رو ارسال کنیم
    ممنون از پاسخ گویی شما

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 10:28

      سلام وقتتون بخیر
      موردی نیست شما می‌توانید با خدماتی کردن خط خود بدون نیاز به خط اشتراکی ،ارسال پیامک به تمام شماره های تلفن همراه داشته باشید

  • صادق نجاتی

    29 آذر 1400، 13:17

    سلام وقت بخیر من یه سایت اموزشی دارم
    میخواستم براش تبلیغات پیامکی انجام بدم روزانه امکان ارسال چندتا پیام وجود داره و میشه این پیامک ها رو دسته بندی کرد مثلا یه تعدادد تشکر از خرید یه تعداد تبلیغات یه تعداد ارسال تخفیفات به کاربران
    ممنونم از راهنماییتون

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 10:30

      درود بر شما
      ارسال انواع پیامک ها برای کاربران از طریق وب سایت شما بدون مشکل است

  • فرهاد طلوعی

    28 آذر 1400، 18:40

    به تازگی خط 9999 دریافت کردیم میشه این خط به سایت اتصال داده بشه و ارسال پیامک های کد تخفیف از طریقش بره؟

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 10:32

      درود بر شما
      این خطوط برای ارسال کد تخفیف از سایت استفاده می شود
      و به شما جهت ارسال کد تایید و یا رویداد های خرید وب سایت از طریق این خطوط پیشنهاد نمی گردد

  • اروین

    28 آذر 1400، 15:30

    ایا من میتونم بعد از خریداری پنل نام کاربری و رمز عبور پنل پیامکیمو تغییر بدم؟
    ممنون از راهنمایی

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 10:34

      سلام
      بله وارد پنل خود شوید از قسمت نوار سبز رنگ گزینه تنظیمات و از زیر منوی تنظیمات قسمت تغییر رمز را انتخاب نمایید
      تنظیمات –> تغییر رمز

  • زهرا علیزاده

    27 آذر 1400، 17:11

    درود بر شما خط خاصی نیاز هستش برای ارسال به لیست سیاه ؟
    شما این خط رو دارید؟ در اختیار ما قرارمیدید یا شرایط فعالسازی خاصی داره؟
    سرعت های ارسال به چه صورته؟
    سرعت ارسال پنل ها متفاوته؟این خطوط 9999 به چه صورت هستش؟

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 10:38

      درود بر شما
      لطفا جهت راهنمایی بیشتر با شماره 02163404 تماس حاصل فرمایید

  • ابراهیم حسنی

    26 آذر 1400، 15:17

    بنده از دوره تست شما دارم استفاده میکنم برنامه نویسی هارو هم انجام دادم ولی رکورد های ارسال تیو پنل ثبت نمیشه.

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 10:40

      احتراما توجه کنید رمز عبور و نام کاربری شما به طور دقیق تنظیم شده باشد
      و در صورت بروز مشکل لطفا از قسمت تیکت( پشتیبانی )، تیکت ارسال کنید

  • حکمت پور

    24 آذر 1400، 10:56

    ببخشید یه سوال داشتم؟
    برای دسترسی به کنسول ملی پیامک، حتماً باید کاربر شما باشیم؟ یا بدون خرید پنل هم میشه ازتون دسترسی گرفت؟

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 10:47

      سلام وقتتون بخیر
      پنل کنسول ملی پیامک فقط برای کاربران ملی پیامک می باشد

  • نفس اکبری

    24 آذر 1400، 08:57

    سلام خسته نباشین
    ایا امکان ارسال لینک و ویس برای همه پنل هاتون هست یا فقط پنل خاصی این امکانت رو داره؟
    اگه اینطور میشه لطفا راهنماییم کنیدمن خیلی سریع به پنل پیامکی که امکان ارسال ویس لینک داره نیازمندم
    پیشاپیش سپاسگذارم از پاسخگویتون

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 11:07

      با سلام
      لطفا برای ارائه توضیحات دقیق تر لطفا با شماره 02163404 تماس حاصل بفرمایید

  • ایمان نودهی

    22 آذر 1400، 10:30

    سلام با خرید پنل پیامکی و استفاده از وب سرویس خدماتی شما که به صورت الگو و پترن هست من می تونم لینک سایت خودمون رو نیز برای کاربر هایی که وارد سایت میشن ارسال کنم ارسال لینک ممنوع نیست؟

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 11:11

      با سلام
      این مورد بدون مشکل است و شما میتوانید از لینک وب سایت خود درون پترن یا الگو خود استفاده کنید.

  • ساشا

    21 آذر 1400، 10:57

    سلام من ادمین یک سایت هستم برای خرید پنل پیامکی برای اتصال به وب سرویس پیامکی ایا میتونم پنل بنام خودم خریداری کنم؟امکان تغییر و ویرایش بعد ها برای من امکان پذیر هست؟

    • نیلوفر اکبریان

      21 آذر 1400، 13:59

      دوست عزیز به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی باید درخواست پنل بدین و برای تائید اپراتور مدارک احراز هویت داشته باشید
      در نتیجه بهتره پنل به نام صاحب کسب‌وکار دریافت بشه

  • سعید جانه

    21 آذر 1400، 09:00

    سلام من از این سرویس پیامکی جهت تبلیغات استفاده میکنم و اکثرا پیامک رو دریافت نمیکنند حالا به جز پترن راه دیگه ای برای ارسال پیامک به بلک لیست ها وجود دارد یا خیر؟
    لیست شماره های مشتری ها رو داریم و هر روز به آن افزوده خواهد شد.

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 11:13

      سلام وقتتون بخیر
      در صورتی که شرکت ثبت شده و یا ارگان دولتی می‌باشید خطوط خود را برای ارسال پیامک خدماتی نمایید.

  • عاطفه حیدری

    18 آذر 1400، 10:48

    سلام روزتون بخیر
    سوالی که داشتم اینه که برای فرستادن کد تایید از کدوم افزونه‌ها میتونم استفاده کنم؟

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 11:16

      سلام روز شما هم بخیر
      افزونه های زیادی برای ارسال کد تایید وجود دارد
      لطفا برای رفع مشکل خود به صفحه آزمایشگاه افزونه ملی پیامک مراجعه کنید

  • تقی همراه

    18 آذر 1400، 10:47

    سلام وقت بخیر ممنون ازمقالتون من چند سال پیش سامانه ی شمارو خریداری کردم برای تبیلغات استفاده می کردم می خواستم بدونم الان میتونم برای اتصال به سایت خودم از پنلاستفاده کنم .

    • نیلوفر اکبریان

      04 دی 1400، 10:51

      دوست عزیز غیر از پنل پایه، باقی پنل‌ها قابلیت اتصال به سایت و اپلیکیشن رو دارند

  • تاراج

    17 آذر 1400، 09:35

    سلام وقتتون بخیر این امکان وب سرویس شما روی کدوم یکی از پنل هاتون فعال هستش؟ و سوال دیگری داشتم ما یک پنل از شما تهیه کنیم میتونیم هم از وب سرویس و هم از تبلیغات ازش استفاده کنیم؟

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 11:25

      سلام وقت شما هم بخیر
      قابلیت وب سرویس و api روی پنل اقتصادی به بالاتر قابل دسترس هست.
      بله با تهیه پنل اقتصادی، شرکتی یا تجاری، امکان استفاده از وبسرویس و تبلیغات وجود داره!

  • سارا محتشم بیگی

    14 آذر 1400، 11:59

    سلام و روز بخیر ممنون از مقاله عالی تون می خوام بدونم اگر که بخوام برای وبسایتم پیامک ارسال کنم به شکلی که پیامک هام به سرعت ارسال بشه باید از کدوم پنل تون استفاده کنم ؟ و اینکه سرعت ارسال در ارسال از طریق وبسایت چقدر هستش ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
    با تشکر

    • نیلوفر اکبریان

      17 آذر 1400، 14:22

      دوست عزیز پنل شرکتی و تجاری تعرفه ارسال پایین‌تری دارن و کامل‌ترین پنل‌ها هستند که به خدمات وب‌سرویس و کنسول ملی پیامک هم دسترسی کاملی دارن

    • ایزدپناه

      24 آذر 1400، 18:18

      سلام خسته نباشیددددد
      ببخشید آخرین آپدیت افزونه هاتون برای چند وقت پیش هستش؟؟؟
      پنل جهت تست وب سرویس چطور میتونم فعال کنم؟؟؟

      • ایمان عمادی

        20 دی 1400، 10:46

        سلام
        تیم ملی پیامک دائم در حال بروزرسانی افزونه ها می باشد.
        همچنین جهت دریافت پنل تست با شماره 02163404 تماس حاصل بفرمایید

  • هلدینگ ریحان سبز

    14 آذر 1400، 10:38

    درود
    من تمایل دارم برای اتصال وب سرویس پیامکی شما به سی ار ام داخلی شرکتمان یکی از پنل های شما خریداری کنم نکته ای که برای ما اهمیت دارد این هست که ارسال پیامک به تمامی خطوط انجام گردد ملی پیامک برای این مورد چه امکانی را ترتیب داده است؟

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 11:39

      درود به شما
      جهت بررسی و اعلام راهنمای دقیق با شماره 02163404 تماس حاصل فرمایید

  • نامدار

    13 آذر 1400، 09:30

    درود بر شما
    واقعا تجربه استفاده از وب سرویس، از پنل های ملی پیامک یکی از مطمئن ترین تجربه ها بود و پشتیبانی بسیار بسیار عالی دارند
    دمتون گرم خسته نباشین

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 11:21

      درود بر شما
      خواهش میکنم

  • مستانی

    13 آذر 1400، 09:16

    سلام وقتتون بخیر من چندسال قبل از شما پنل پایه خریداری کرده بودم و هم اکنون سایتی زدم که میخوام برای پیامک های سایتم از پنل استفاده کنم ایا از همون پنل قبلی امکان استفاده وجود داره یا باید پنل جدید خریداری کنم؟

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 11:38

      سلام وقتتون بخیر
      خیر مشکلی نیست میتوانید از همان پنل قبلی استفاده کنید

  • مریم جمشیدی

    12 آذر 1400، 15:44

    سلام وقت بخیر از طریق افزونه هم میشه ارسال انبوه انجام داد؟ چون گزینه شو داخل افزونه دیدم خواستم ببینم میشه یا نه
    و اینکه اگر بشه ارسال کرد نیاز داره که از شما سرویس تهیه کنیم؟
    راهی نداره بدون خرید سرویس از خدمات شما بشه استفاده کرد مقلا فقط هزینه پیامک رو داد؟

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 11:39

      درود به شما
      جهت راهنمایی دقیق‌تر با شماره 02163404 تماس حاصل فرمایید

  • بهروز عابدی

    11 آذر 1400، 17:08

    نمونه کدهای برنامه نویسی به زبان پایتون رو باید از کجای سایت شما پیدا کنم و برای برنامه نویسم ارسال کنم؟

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 11:20

      سلام روز خوش
      برای دریافت نمونه کد از طریق پشتیبانی تیکت اقدام نمایید

  • آتوسا رجبی

    11 آذر 1400، 09:48

    سلام من یک پنل پیامکی از شما دارم می خواستم بدونم می تونم همین پنل رو به سایت خودم متصل کنم یا نیاز هست که پنل جداگانه ای خرید کنم و ااز کجا می تونم متوجه بشم پنل پیامکی من از چه نوعی هست ؟

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 11:18

      سلام
      خیر نیاز به تهیه پنل نیست شما میتوانید پنل را به وب سایت خود متصل نمایید

  • ارشیا قدری

    08 آذر 1400، 17:10

    سلام
    ما اگر بخواهیم از کنسول ملی پیامک برای تست استفاده کنیم حتما میبایست پنل تهیه کنیم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • ایمان عمادی

      20 دی 1400، 11:17

      درود بر شما
      لطفا جهت دریافت پنل تست با شماره 02163404 تماس حاصل فرمایید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید