30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
سامانه پیام کوتاه ویژه بانک‌ ها

سامانه پیام کوتاه ویژه بانک‌ ها

45

تا حالا برای شما پیش آمده که در بانکی حساب داشته باشید و هنگام برداشت یا واریز پول، اس ام اس برای‌تان ارسال نشود؟ حس خوبی نیست و انگار همهٔ حساب و کتاب‌ها به هم می‌ریزد و نمی‌دانید باقی‌مانده حساب شما چقدر است.

همهٔ بانک‌ها نیازمند ارتباط با مشتریان هستند و ابزار ارتباطی آن‌ها بسیار مهم است. هرچه بانک ارتباط بهتری با مخاطبان خود برقرار کند، رضایت از خدمات مجموعه نیز بیشتر می‌شود. یکی از ساده‌ترین و در دسترس‌ترین ابزارها برای ارتباط با مخاطب، استفاده از پیامک‌ست، زیرا بیش از هر ابزار ارتباطی دیگری در دسترس است. در این مطلب با این محوریت که سامانه پیام کوتاه ویژه بانک‌ ها چه مزایا و کاربردهایی دارد صحبت می‌کنیم.

مزایا و کاربردهای سامانه پیام کوتاه ویژه بانک‌ ها

بانک‌ها اطلاع‌رسانی‌های خود را از طریق پیامک انجام می‌دهند، پنل اس‌ام‌اس به عنوان یک ابزار ارتباطی بین بانک و کاربران محسوب می‌شود و ساده‌ترین کانال ارتباطی این ابزار تلفن همراه است بازاریابی پیامکی برخلاف دیگر راه‌ها مانند اینترنت بانک، تلفن بانک، موبایل بانک و ... سریع‌ترین ابزار جهت ارائه خدمات بانک‌ها به مشتریان است.

خدماتی که بانک‌ها از طریق بازاریابی پیامکی به مشتریان خود ارائه می‌دهند، سبب کاهش مصرف کاغذ شده و همچنین ضرر کمتری به محیط زیست وارد می‌کند، از سوی دیگر به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن ارسال پیامک و زمان‌بر نبودن ارسال، از پنل پیامکی استفاده می‌کنند.

امکاناتی که سامانه پیام کوتاه ویژه بانک ‌ها برای ارائه خدمات به مشتریان ارائه می‌دهد، شامل موارد زیر است.

سامانه پیام کوتاه ویژه بانک‌ هابرداشت و واریز وجه با پیامک

مشتریان نیاز دارند تا برای اطلاع از تراکنش‌های مالی برداشت و واریز وجه پیام دریافت کنند. پنل پیامکی مهم‌ترین گزینه برای ارسال اس ام اس بانک است، تا در کمترین زمان بعد از انجام تراکنش، برای مشتری پیام اطلاع‌رسانی ارسال شود.

پیامک مناسبتی برای مشتری بفرستید

پیامک مناسبتی در حقیقت پیامی است، که به علت یا مناسبت خاصی برای مخاطب ارسال می‌شود. مواردی مثل تاریخ تولد یا مناسبت‌های رسمی را می‌توان با استفاده از این سرویس به مشتریان تبریک گفت و با این حرکت ساده و کم‌هزینه، احساس خاص بودن را در مخاطب ایجاد کرد که در نهایت باعث وفاداری مشتری می‌شود.

یکی از اقدامات جالبی که در راستای مشتری مداری می‌توان استفاده کرد، استفاده از سیستم ارسال خودکار پیامک برای بانک‌هاست، که قابلیت‌های زیادی را در اختیار بانک‌ها قرار می‌دهد. به کمک ارسال خودکار می‌توانید مناسبت‌های مختلف مانند تولد، عید، روز زن یا مرد، شب یلدا و ... برای مشتری پیامک ارسال کنید.

با امکان وب‌سرویس پیامک ارسال کنید

اطلاع‌رسانی به راحتی با امکانی به نام وب‌سرویس انجام می‌شود. با پنل ملی‌پیامک به قابلیت وب‌سرویس دسترسی دارید، به طور مثال زمانی که مشتری وارد اینترنت بانک خود می‌شود پیامکی جهت هشدار و اطلاع‌رسانی به موبایل فرد ارسال می‌شود، تا در صورتی که شخص دیگری به اینترنت بانک فرد موردنظر دسترسی دارد، متوجه شده و آن را پیگیری کند، ارسال از طریق وب سرویس به راحتی انجام می‌شود.

ایجاد نظرسنجی برای رضایت‌مندی مشتریان

نظرسنجی کردن در هر زمینه‌ای و کسب‌و‌کاری کاربرد دارد. چون کار شما هرچه که باشد نیاز به دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان را دارید. بانک‌ها هم می‌توانند با پنل ملی‌پیامک به امکان نظرسنجی دسترسی داشته باشند، کار برگزاری نظرسنجی پیامکی و بررسی نتایج آن را انجام دهید.

در نظرسنجی پیامکی، یک سوال و چند گزینه برای پاسخ دادن تعریف کنید. هر گزینه می‌تواند شامل عنوان، عدد یا کلیدواژه باشد تا مشتریان با ارسال کلیدواژه به شماره مورد نظر در نظرسنجی شرکت کنند و درنهایت با بررسی نظرات مخاطبان، می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود را بیابید و درصورت لزوم آن‌ها را اصلاح نمایید.

ارسال آخرین اخبار به کارمندان

پنل پیامکی برای ارسال پیام به کارمندان بانک نیز استفاده می‌شود و محدود به مشتریان نیست. کلیهٔ امور اطلاع‌‎رسانی را از طریق اس ام اس به کارمندان اعلام کنید. فقط کافیست بعد از تهیه پنل ملی‌ پیامک، شماره کارمندان را در دفترچه تلفن پنل گروه‌بندی و ذخیره کنید، تا هنگام ارسال پیام به‌راحتی به شماره‌ها دسترسی داشته و اطلاع‌رسانی انجام دهید.

یادآوری اقساط به مشتریان با امکان سررسید

یکی از مشکلات عمده‌ای که اکثر بانک‌ها با آن روبرو هستند در مورد اطلاع‌رسانی تاریخ اقساط وام‌هاست، که بسیاری از مشتریان تاریخ اقساط را فراموش می‌کنند. سامانه ملی ‌پیامک به کاربران این قابلیت را می‌دهد که بتوانند اقساط را به‌صورت اتوماتیک به کاربر اطلاع دهند.

یادآوری با استفاده از ماژول پیامک سررسید امکان‌پذیر است، شیوه کار این ماژول برای یادآوری پرداخت اقساط به این صورت است، که کاربر تعریف می‌کند، تا پیامک در چند مرحله و با چه فاصله‌ای از طریق ماژول ارسال پیامک خودکار سامانه، ارسال شود و سیستم در زمان مقرر و در ساعتی که مشخص می‌کنید پیامک را ارسال و پیام خیلی سریع به دست مشتری می‌رسد.

تبلیغات سامانه پیام کوتاه ویژه بانک‌ ها

گاهی لازم است بانک ها هم پیامک‌های تبلیغاتی ارسال کنند، در این حالت بانک‌ها می‌توانند از سیستم ارسال پیامک تبلیغاتی ملی‌پیامک استفاده کنند. در پنل ملی‌پیامک بانک شماره موبایل‌های سراسر کشور به‌صورت تفکیک‌شده وجود دارد و شما می‌توانید به منطقه هدف موردنظرتان پیامک ارسال نمایید.

مثلاً ممکن است بانک شعبه جدیدی افتتاح ‌کند و قصد داشته باشد به افرادی که در همان منطقه هستند، پیامک ارسال کند تا از افتتاح شعبه جدید مطلع شوند، در این حالت می‌تواند از بانک‌های شماره‌‌های موجود در پنل یا با استفاده از ارسال پیامک از روی نقشه (پیامپ) برای ارسال پیامک‌های انبوه و منطقه‌ای استفاده نمایید.

شروع تبلیغات هدفمند و اصولی در ایذه به سادگی ارسال پیامکحتما بخوانید: شروع تبلیغات هدفمند و اصولی در ایذه به سادگی ارسال پیامک

عبور از بلک لیست برای پیامک‌های بانکی

حتماً در جریان هستید که برخی از مخاطبان، به دلیل دریافت اس ام اس تبلیغاتی، پیامک‌های تبلیغاتی خود را غیرفعال کردند و پیامک‌هایی که از طریق سامانه به این افراد ارسال می‌شود به دست آن‌ها نمی‌رسد.

بانک‌ها در ملی‌پیامک می‌توانند به راحتی با تکمیل فرم‌های مربوط به خطوط خدماتی، یک خط خدماتی اختصاصی دریافت کنند، تا بتوانند به راحتی به افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کردند، پیامک ارسال کنند.

کارایی‌های دیگر پیامک‌های بانکی

  • اعلام شرایط وام و سپرده‌‌گذاری‌ها
  • اعلام افتتاح حساب بانکی و اعلام موجودی
  • ارسال و دريافت پيامک جهت ارائه انتقادات و پیشنهادها
  • اعلام جلسات کاری به همکاران
  • ارسال پیامک به مشتریان جهت انتقال وجه نقد و باقی‌مانده آن
  • اعلام سوددهی به حساب شما

جمع بندی سامانه پیام کوتاه ویژه بانک‌ ها

بانک‌ها با تهیه پنل ملی‌پیامک به راحتی می‌توانند به همه‌ٔ امکانات گفته شده در این مطلب، دسترسی داشته باشند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. سامانه ملی ‌پیامک برای بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری تخفیف در نظر گرفته است، با پشتیبانی ملی پیامک به شماره 02163404 تماس بگیرید و پنل پیامکی خود را تهیه کنید. با مراجعه به صفحه تعرفه‌ها پنل مناسب برای ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت را انتخاب کرده و با پیامک آغازی پر قدرت داشته باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید