30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در مشهد با ارسال پیامک

تبلیغات هدفمند در مشهد با ارسال پیامک

1

هرکسب‌وکاری می‌داند که رکن اصلی فروش و برندسازی تبلیغ کردن است، اما هر تبلیغی به فروش منجر نمی‌شود. برنامۀ جذب مشتری باید پربازده و مطمئن و درعین‌حال کم‌هزینه باشد و دقیقاٌ به دست مشتری بازار هدف برسد. اگر شما هم قصد تبلیغات در مشهد را دارید، پیشنهاد ما استفاده از پنل اس‌ ام اس مشهد برای یک بازاریابی هدفمند و مطمئن است.

امروز مشتریان زیادی خواهید داشت!

تبلیغات هدفمند در سطح استان خراسان رضوی، دسترسی به بانک شماره اصناف، تفکیک جنسیت و منطقه‌ای محله‌ای تنها بخشی از امکانات پنل پیامکی است.
30% تخفیف
KHRZ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

برای تبلیغات هدفمند و داشتن یک فروش عالی از طریق تبلیغات، باید در ابتدا ابزار کار یعنی پنل اس‌ام اس مشهد را بررسی کنیم.

 

پنل اس‌ام اس در واقع یک نرم‌ افزار تحت‌وب و آنلاین است که تنها با داشتن یک گوشی همراه یا لپ تاپ و اتصال به اینترنت پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به آن روی هر مرورگری دسترسی دارید. حالا می‌توانید وارد ناحیه کاربری خود شوید و اقدام به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی کنید.

ملی پیامک، اجرای بهترین تبلیغات پیامکی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟نقش شرکت ارائه‌دهندۀ سامانه پیامکی قطعاً نکتۀ مهم و مثبتی در حوزۀ اجرای تبلیغات پیامکی است. به همین خاطر کاربران باید خدماتشان را از شرکتی بگیرند که هم در این زمینه تجربه کافی داشته باشد و هم پشتیبانی کاملی به کاربرانش ارائه دهد. تمام این ویژگی‌های گفته شده را می‌توانید در ملی پیامک پیدا کنید و خب قطعاً پیشنهاد ما استفاده از خدمات این شرکت خوشنام است تا هرچه بیشتر در تبلیغات موفق باشید.

اما بیایید خیلی خلاصه به مزایایی اشاره کنیم که پنل اس ام اس مشهد شرکت ملی پیامک در اختیارتان قرار خواهد داد:

تعرفه‌ مناسب ملی پیامک امکان ارسال تبلیغات انبوه پیامکی را برای هر کسب‌و‌کاری فراهم کرده است.

علی‌رغم داشتن محیط کاربری ساده‌ پنل اس‌ ام اس مشهد بازهم ملی پیامک آموزش صفر تا صدی ماژول‌ها و استفاده از پنل را در کانال آپارات ملی پیامک آماده کرده تا کاربران بدون کوچک‌ترین مشکلی از پنل استفاده کنند.

در کنار تمام آموزش‌ها مینی دوره‌ی رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه‌ی آموزش بازاریابی ملی پیامک هم به شما قدم به قدم اصولی تبلیغات موفق پیامکی را آموزش می‌دهد.

 دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل هم از مزایای دیگر سامانه ملی پیامک است که برای تبلیغات انبوه پیامکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این بانک شماره شامل تمامی کاربران همراه اول و ایرانسل است که در سطح شهر مشهد زندگی می‌کنند.

پیامپ، قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی !

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های پنل اس ام اس مشهد امکان ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مشتریان آن هم از روی نقشه شهر است. به این ترتیب کاربر بعد از ورود به پنل باید روی گزینه پیامپ کلیک کرده و از بین شهرها مشهد را انتخاب کند.

حالا کاربر می‌تواند از روی نقشه برای هر محله که مدنظر دارد، تبلیغات پیامکی را به صورت جداگانه برای شماره‌های همراه اول و ایرانسل بفرستد. به این ترتیب در درجه اول تبلیغات هدفمندی را اجرا کرده و مشتریان را به راحتی از روی محل زندگی‌شان پیدا کرده است، دوماً توانسته به راحتی به تمام شهروندان فقط با یک اس ام اس دسترسی کاملی داشته باشد.

پیامپ مشهد

ارسال پیامک بر اساس جنسیت !

اگر جز مشاغلی هستید که نیاز به اجرای تبلیغات هدفمند در میان جنس خاصی دارید، باز هم پنل اس ام اس مشهد قابلیت ارسال پیامک هدفمند را در اختیارتان قرار خواهد داد. به عنوان مثال اگر صاحب مزون بانوان یا بوتیک مخصوص آقایان هستید، برای تبلیغات، ارسال پیامک تخفیف یا حتی طرح‌ فروش و تخفیف ویزه می‌توانید به صورت جداگانه برای زنان یا مردان اس ام اس جذاب و کوتاهی بفرستید تا به خرید از شما ترغیب شوند.
این بانک شماره آپدیت سال ۱۴۰۰ است و شامل شماره‌های ایرانسل می‌شود.

نگاهی به مشهد !

مشهد شهری زیارتی و سیاحتی است که در شمال شرق کشور قرارگرفته و به عنوان دومین شهر مهم ایران شناخته می‌شود. می‌توان گفت که مهم‌ترین قطب گردشگری مذهبی کشور و همچنین دومین شهر مذهبی جهان شیعه مشهد مقدس است که در همسایگی شهرهای سرخس، درگز، چناران و نیشابور واقه شده است.

پیامپ چیست یا چگونه از روی نقشه پیامک ارسال کنیم؟حتما بخوانید: پیامپ چیست یا چگونه از روی نقشه پیامک ارسال کنیم؟

این اهمیت‌ در کنار بازار قوی و بزرگ مشهد، مسافران و گردشگرانی که از سراسر کشور به این شهر سفر می‌کنند و رونق اقتصادی سطح استان برای صاحبین کسب‌وکار یک نکته‌ مهم دارد و آن لزوم اجرای تبلیغات مطمئن از طریق پنل اس ام اس مشهد است. قطعاً داشتن یک روش پربازده در این منطقه حرف اول را می‌زند، به همین خاطر پبشنهاد ما اجرای بازاریابی پیامکی و تعامل بدون واسطه با مشتریان از طریق اس ام اس است تا در کنار رشد کارتان بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرد و سهم بزرگی از بازار را تصاحب کنید.

جمع‌بندی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟حالا که اطلاعات لازم برای شروع بازاریابی پیامکی را دریافت کردید، بهترین راه این است که هر چه سریع‌تر روش تبلیغاتی خود را تغییر دهید و با ارسال متن‌هایی جذاب و ساده سعی در جذب مخاطب و افزایش فروش داشته باشد.

پشتیبانی ملی پیامک از طریق شماره تماس  ۰۲۱۶۳۴۰۴ و ارسال تیکت در دسترس کاربران است تا از همین امروز با ارسال پیامک به مشتریان بتوانند به کسب‌وکارشان رنگ دیگری بدهند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید