30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس لرستان | ارسال منطقه‌ای-محله‌ای با ویدئو آموزشی

پنل اس ام اس لرستان | ارسال منطقه‌ای-محله‌ای با ویدئو آموزشی

102

به عنوان صاحب کسب‌وکار در استان لرستان اگر می‌خواهید تبلیغات هدفمندی داشته باشید، اول از همه نیاز به برنامه‌ریزی و آماده کردن استراتژی بازاریابی دارید و بعد هم باید بودجه‌ای را برای این تبلیغات در نظر بگیرید. به همین خاطر پنل اس ام اس لرستان را برای تبلیغات هدفمند در این استان که تعرفه و قیمت مناسبی هم دارد، معرفی کنیم.

امروز، روز فروش چند برابری است!

تبلیغات پیامکی یک روش مطمئن، زودبازده و قدرتمند برای تبلیغات در سطح شهرهای استان لرستان است.
30% تخفیف
LRTN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس ابزار کار تبلیغات پیامکی است. این نرم افزار آنلاین قابلیت ارسال انبوه پیامک، دریافت پاسخ مشتری، اتصال به سایت، تنظیم برای ارسال خودکار اس ام اس، ارسال لینک به مشتری و ده‌ها مورد دیگر دارد که با توجه به سرعت بالا و تعرفه مناسب یکی از کاربردی ترین روش‌های تبلیغاتیست.

بر اساس آمار رسمی بیش از 50% مردم یعنی دقیقاً نیمی از مخاطبان مشتاق دریافت پیامک تبلیغاتی هستند و 98% این پیامک‌های ارسالی خوانده می‌شود. پس توصیه می‌کنم از این فرصت برای تبلیغات هدفمند و اساسی استفاده کنید. خب حالا یک سوال مهم، برای دریافت پنل باید سراغ کدام شرکت بروید؟

چرا ملی پیامک را انتخاب کنیم؟

خب احتمالاً یک سوال مهم دربارۀ پنل اس ام اس لرستان برایتان پیش آمده و آن هم دلایل انتخاب ملی پیامک است.

اولین ویژگی ملی پیامک، تعرفه مناسب ارسال پیام است. علاوه‌بر قیمت مقرون‌به‌صرفه ارسال پیامک، نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی، ملی پیامک هم 4 نوع پنل برای کسب‌وکارها طراحی کرده تا بتوانند با هر بودجه‌ای که دارند، بستۀ موردنظرشان را انتخاب کنند. پنل‌های پایه، شرکتی، اقتصادی و تجاری با دسترسی و قیمت‌های مختلف امکان تبلیغات پیامکی را برای هر کسب‌وکاری فراهم کرده است.

خدمات وب‌سرویس هم قابلیت ملی پیامک برای کسب‌وکارهاییست که سایت دارند. از این طریق کاربر با اتصال پنل پیامکی و سایتش می‌تواند تعداد زیادی از پیامک‌های خدماتی مانند ارسال وضعیت مرسوله، کد تائیدیه خرید، رمز عبور مشتری و ... را به صورت خودکار برایش ارسال کند. این دسته از پیامک‌های اطلاع‌رسانی تاثیر زیادی در جلب اعتماد مشتری دارد.
آموزش صفر تا صد بازاریابی پیامکی از طریق مینی دوره رایگان و نحوۀ کار کردن با پنل از طریق ویدئوهای آپارات دیگر ویژگی مثبت ملی پیامک است. همجنین ترفندهای فروش و حذب مشتری را نیز می‌توانید از اینستاگرام دنبال کنید. تیم پشتیبانی ملی پیامک از ابتدای ثبت‌نام کاربر تا ارسال پیامک و دریافت فایل گزارش پاسخگوی کاربران است. برای ارتباط بیشتر با تیم فروش و پشتیبانی به صورت تلفنی و سیستم تیکتینگ می‌توانید از 8 صبح تا 10 شب در طول هفته و از 9 صبح تا 5 عصر در روزهای تعطیل تماس بگیرید.

پنل اس ام اس لرستان بانک شماره‌‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای ملی پیامک است. این بانک شامل شماره‌های اپراتور ایرانسل و همراه اول است که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

بانک شماره جامع پنل اس ام اس لرستان

بانک شماره پنل اس ام اس لرستان اولین قدم برای شروع تبلیغات انبوه پیامکی است که شامل تمام شهرستان‌های استان می‌شود. این بانک شماره شامل سیمکارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول است.
کاربر بعد از آموزش‌های لازم در مورد بازاریابی پیامکی، آمادۀ شروع تبلیغات پیامکیست، حالا باید متن جذاب و استانداردی بر اساس اصول اس ام اس مارکتینگ بنویسد و همراه با اطلاعات مهمی مانند آدرس فروشگاه یا آدرس سایت برای مشتری بفرستد تا او را به خرید ترغیب کند. البته ملی پیامک برای نمونه و ایده، تعداد زیادی پیامک را هم در گنجینۀ پیامک پنل در دسترس کاربران قرار داده است.
بانک شمارۀ شهرستان‌های استان به شرح زیر است:
 ازنا، شترینان، الشتر، الیگودرز، بروجرد، پلدختر، چالانچولان، چغلوندی، چقابل، خرم آباد، درب گنبد، دلقان (نورآباد)، دورود، زاغه، سپیددشت، سراب دوره، فیروز آباد، گراب، محمودوند، معمولان، مومن آباد، نورآباد، کونانی، کوهدشت

بانک شماره‌های اصناف و مشاغل پنل اس ام اس لرستان

بانک شمارۀ بعدی پنل اس ام اس لرستان لیست شماره‌هایی از اصناف مختلف سطح استان است. کسب‌وکارهایی مانند ساخت‌وساز، مشارکت در ساخت یا دعوت به سرمایه‌گذاری نیازی به تبلیغات انبوه ندارد و باید بین گروه‌های خاصی تبلیغ کنند چون ارسال انبوه خیلی برای این گروه مناسب نیست.

پس به این ترتیب هر کسب‌وکاری دارید، مشاغل مرتبط با خودتان را در دسته‌های زیر گیدا کنید و برایشان پیامک بفرستید.

مشاغل آموزشی پنل اس ام اس لرستان

 پروژه‌های دانشگاهی، تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزشی، تدریس زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، تدریس موسیقی، هنرهای‌ زیبا، آموزش علوم کامپیوتر، تدریس درس‌های آزمون سراسری

اصناف مرتبط با اتومبیل پنل اس ام اس لرستان

 پخش و باند خودرو، تزئینات اتومبیل، تعمیرگاه ماشین و خدمات جانبی، خدمات دزدگیر، ماشین دست‌دوم ایرانی و خارجی، ماشین نو و صفر کیلومتر، فروش حواله، ماشین قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

گروه ارتباطات و موبایل

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل و گوشی همراه، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات پیامکی، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

مشاورین املاک سراسر لرستان

اجاره مسکونی، فروش مسکونی، املاک صنعتی، املاک باغ و زمین، پیش‌فروش، خدمات ساختمانی، تزئینات داخلی و دکوراسیون، مشارکت در ساخت، مشاورین املاک، فروش مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک کلنگی

مشاغل خدماتی پنل اس ام اس لرستان

بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذاران، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، سالن ورزشی، کارگزاری بیمه، مغازه‌های تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، تعمیر لوازم، توزیع کالا، چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، تجهیزات پزشکی، تشریفات و مجلس، آژانس‌های مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، روانشناسی و مشاوره

بانک شماره لوازم منزل پنل اس ام اس لرستان

لوازم منزل، ساز و آلات موسیقی، اسباب‌بازی، لوازم و تجهیزات پزشکی، لوازم تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، انواع ظرف و ظروف، مغازه‌های فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم بچه‌گانه، لوازم گوناگون، لوازم مهندسی، تجهیزات ورزشی، لوازم یدکی، لوازم نصب آنتن، فروش کتاب

ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس جنیست!

پنل اس ام اس لرستان قابلیت دیگری برای ارسال پیامک هدفمند دارد که شامل بانک شماره ایرانسل و ارسال بر اساس جنسیت می‌شود. یعنی اگر کسب‌وکاری مانند سالن زیبایی و آرایشگاه، کلینیک پوست و مو و ... دارید که مخصوص مشتریان زن یا مرد است، برای تبلیغات هدفمند می‌توانید از این بانک استفاده کنید و فقط برای جامعۀ زنان یا مردان تبلیغات ارسال کنید.

بانک شماره اختصاصی خودتان را داشته باشید !

حالا نوبت بانک شماره اختصاصی خودتان است. پیشنهاد می‌کنم هر شماره‌ای که از قبل دارید و شماره‌هایی که از این به بعد از شما خرید خواهند کرد را در قسمت دفترچه تلفن اختصاصی پنل اس ام اس لرستان ذخیره کنید. به این ترتیب بانکی از شماره مشتریانی که قبلاً از شما خرید کردند، با کیفیت کارتان آشنا هستند، با ارسال پیامک به احتمال زیاد دوباره ترغیب به خرید از شما خواهند شد.

معرفی استان لرستان !

استان لرستان با ۲۹٬۳۰۸ کیلومترمربع وسعت و ۱٬۷۶۰٬۶۴۹ نفر جمعیّت در غرب ایران یکی از قدیمی ترین نواحی مسکونی در ایران است که در دنیای امروز هم بازار پر رونقی دارد و تجارت در این استان پرسود است. توصیه می‌کنم برای تبلیغات هدفمند در لرستان و پیشگام شدن در بازار همین امروز دست بجنبانید و یک پنل اس ام اس را برای تبلیغات اصولی کسب‌‎وکارتان راه بیندازید. به این ترتیب به بانک شماره‌های استان، اصناف و و مشاغل تمامی شهرستان‌ها و البته عموم شهروندان دسترسی خواهید داشت و می‌توانید بدون تعامل و واسطه با مخاطب در ارتباط باشید و آن ها را به مشتریان دائمی تبدیل کنید.

راهنمای کامل ارسال اس ام اس به دندانپزشکان + نمونه متن پیامکیحتما بخوانید: راهنمای کامل ارسال اس ام اس به دندانپزشکان + نمونه متن پیامکی

پنل اس ام اس لرستان

مشاوره تهیه پنل اس ام اس لرستان

با وجود مزایا و و قابلیت‌هایی که پنل اس ام اس لرستان در اختیار کسب‌وکارها قرار داده، پیشنهاد می‌کنم همین امروز برای شروع تبلیغات پیامکی تصمیم بگیرید. بر خلاف تبلیغات در اینستاگرام، آماده کردن تیزرهای پرهزینه، تبلیغات محیطی و .... اس ام اس سرعت بالا و قیمت بهتری دارد و در ابتدای کار می‌تواند هر کسب‌وکاری را حسابی معروف کند و رونق بدهد.

اگر سوالی دارید در انتهای همین متن برایمان بنویسید تا فوراً به آن پاسخ دهیم، همچنین برای صحبت با تیم پشتیبانی و فروش می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
56دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • سحررحیمی

    01 آذر 1400، 18:00

    سلام وقت بخیر برای اتصال سایتم به به اس ام اس می خوام از سامانه ی شما استفاده کنم راهنماییم کنید لطفا و اینکه آیا میبتونم ارسال به خارج از کشور هم داشته باشم و این ماژول روی پنل شما فعال است فرقی میکنه بابت این مورد کدوم پنل رو خریداری کنم

    • نیلوفر اکبریان

      02 آذر 1400، 12:26

      بله دوست عزیز، می‌تونین به خارج از کشور هم ارسال پیامک داشته باشید
      برای اتصال سایت به پنل هم می‌تونین از خدمات وب‌سرویس پیامکی استفاده کنید
      برای دو مورد بالا بهتره از پنل تجاری که کامل‌ترین پنل ملی پیامکه استفاده کنید

  • فاطمه جلالی

    30 آبان 1400، 21:13

    سلام و عرض ادب
    من دفتر هواپیمایی دارم
    میخواستم بدونم شما بانک شماره هم میفروشید؟
    یا بعد خرید پنل شماره هایی که پیامک براشون ارسال میشه در اختیار خودمون قرار میگیره؟
    مرسی ممنونم ازتون

    • نیلوفر اکبریان

      01 آذر 1400، 11:54

      دوست عزیز بانک شماره‌های ملی پیامک از طریق پنل در دسترستون قرار می‌گیره و برای فروش در اختیار کاربران قرار نمی‌گیره
      شماره‌ها هم در فایل گزارش قابل دانلوده و می‌تونین برای تحلیل تبلیغاتتون از این فایل استفاده کنید

  • تنهای

    30 آبان 1400، 19:59

    من از شما پنل دارم و بلد نیستم برای الیگودرز ارسال کنم
    اگر هزینه ای به شما پرداخت کنم میتونید برام این کار رو انجام بدید؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 آذر 1400، 13:53

      بله دوست عزیز، ارسال از طرف تیم ملی پیامک هم انجام میشه

  • نیما کاملی

    27 آبان 1400، 17:10

    سلام وقت بخیر من برای سایتم که زبان برنامه نویسی c# هستش میخواستم از پنل شما استفاده کنم و محتوای سایتم هم در رابطه با مطب و پزشک می باشد
    میخواستم بدونم از خدمات مشا میتونم استفاده کنم؟
    شرایط و مدارک برای فعالسازی به چه صورت هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      29 آبان 1400، 14:14

      بله دوست عزیز، از پنل ملی پیامکی می‌تونید استفاده کنید
      مدارک فعالسازی پنل رو به عنوان شخص حقیقی و حقوقی از لینکی که براتون گذاشتم، مطالعه کنید لطفاً

  • امیر عرب

    26 آبان 1400، 08:56

    امیدوارم عالی باشین
    بنظرتون برای تبلیغات پیامکی در استان لرستان، چقدر برای کسب و کار مغازه های تایپ و تکثبر میتونه تاثیر گذار باشد؟
    و چه تعدادی یا چند درصد از افراد پیامک های تبلیغاتی خودشون رو مسدود کردند؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 آبان 1400، 13:55

      دوست عزیز بانک شماره خدمات و تجهیزات تایپ و تکثیر در بانک اصناف و مشاغل در دسترستون قرار گرفته
      بر اساس آخرین آمارها تقریباً نیمی از جامعه یعنی حدود 40% کاربران مشتاق دریافت پیامک تبلیغاتی هستند

  • مرادي

    25 آبان 1400، 22:25

    سلام وقت بخير
    من از شما پنل دترم و الان ديدم يك خط ٥٠٠٠١ و يك ٣٠٠٠ روي پنل دارم بخوام لينك سايتم رو ارسال كنم از كدوم يكى از اينا استفاده كنم؟

    • زهره تاجیک

      11 دی 1402، 09:11

      سلام دوست عزیز،
      هر دو شماره برای ارسال لینک خوب هستن.

  • گیسو

    25 آبان 1400، 10:26

    سلام وقت بخیر من اگه بخوام ارسال پیامک نظر سنجی انجام بدم کدوم پنل رو باید فعال کنم لطفا راهنمایی بفرمایید و ایا ارسال پیامک به شماره های بلک لیبست توسط سامانه ی شما صورت می گیرد ممنون بابت راهنمایی

    • سمیه جابری

      24 اسفند 1402، 11:39

      سلام وقتتون به خیر
      برای استفاده از این ماژول باید از پنل های شرکتی و تجاری استفاده کنید
      برای ارسال به بلک لیست باید از خطوط خدماتی و یا وبسرویس خدماتی استفاده کنید

  • شاهین بیگی

    25 آبان 1400، 09:33

    درود
    امکان استفاده از پنل برای افرادی که خارج از ایران هم هستند مقدوره؟
    من میخواستم باتوجه بر اینکه خارج از ایران هستم برای اصناف تهران برای بیزینس های خاص در تهران ارسال پیامک انجام بدم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • سمیه جابری

      24 اسفند 1402، 11:42

      سلام وقت شما به خیر
      خیر فقط میتونید از آی پی ایران استفاده کنید برای ارسال پیامک هاتون و استفاده از پنل

  • سها مینویی

    22 آبان 1400، 09:40

    سلام وقت بخیر برای اتصال سایت می خوام از سامانه ی شما استفاده کنم فقط این مورد که بتونم ارسال به خارج از کشور هم داشته باشم روی پنل شما فعال است فرقی میکنه بابت این مورد کدوم پنل رو خریداری کنم ؟

    • نیلوفر اکبریان

      22 آبان 1400، 12:19

      دوست عزیز توصیه می‌کنم برای خدماتی که می‌خواین از پنل تجاری استفاده کنید. با این حال برای مشاوره بیشتر هم می‌تونین با 02163404 تماس بگیرین

  • حامد باقری

    19 آبان 1400، 19:59

    سلام من از وبسرویس یک سایت دیگه استفاده میکنم ولی خیلی اذیت میکنند و ارسال به لیست سیاهشون هزار تا داستان داره و خیلی ازار دهنده است
    میخواستم بدونمشرایط وبسرویس شما به چه صورت هستش؟ ایای مثل بقیه سامانه ها هستش؟
    رااهنمایی کنید کارمن فورس هستش

    • زهره تاجیک

      11 دی 1402، 09:16

      سلام دوست عزیز،
      اتفاقا ارسال پیامک با وبسرویس ملی پیامک خیلی ساده است. هر جای کار هم به مشکل بخورید همکاران ما در بخش پشتیبانی وبسرویس خیلی سریع بهتون پاسخ میدن.

  • فرخی

    19 آبان 1400، 19:42

    شما چرا امکان ارائه خط ثابت به شهر جز تهران کرج رو ندارد؟
    این پیش شماره 21000 برای کجاس؟

    • زهره تاجیک

      26 اسفند 1402، 15:29

      درود بر شما،
      شهرستان‌ها از همین خط 21000 استفاده می‌کنند برای خطوط ثابت.

  • خراسانی

    19 آبان 1400، 12:18

    سلام وقتتون بخیر ما قصد ارسال پیامک داریم و میخواهیم در متن هامون لینک بزاریم ایا خطوط قابلیت ارسال لینک رو دارن یا خیر باید مراحلی برای فعالسازی انجام بدیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 آبان 1400، 12:51

      بله دوست عزیز، از طریق خطوط 3000 و 50004 می‌تونید ارسال لینک داشته باشید و خیلی راحته، جای نگرانی نیست

      • الیاس فتحی

        27 آبان 1400، 16:50

        من قصد داریم برای شرکتی که داریم از خط 1000 استفاده کنم چون شنیدم خط خوبی هستش ولی ارسال لینک هم میخواییم داشته باشیم آیا فقط میشه با خط 3000 و 50004 ارسال لینک داشت؟

        • نیلوفر اکبریان

          29 آبان 1400، 14:18

          بله دوست عزیز فقط خطوط 3000 و 50004 ارسال لینک دارن، جای نگرانی نیست، این خطوط هم فایل گزارش در اختیارتون قرار میده و هم سرعت بالایی در ارسال دارن

  • داود ایل بیگی

    18 آبان 1400، 10:45

    سلام علیکم برای سایت فروش لوازم خانگی میخوام تبلیغات انجام بدم و کمترین تعرفه هر پیامک رو بفرمایین و لطفا بفرمایین خط 100056456 آزاد میباشد و هزینه آن چقدر است؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 آبان 1400، 12:51

      دوست عزیز از پنل تجاری اگر استفاده کنید، هم کامل‌ترین پنل با بیشترین دسترسی رو دارید و هم اینکه پنل تجاری تعرفه مناسب‌تری از بقیۀ پنل‌ها داره
      برای استعلام خط باید حتما وارد پنل شخصی خودتون بشید و از قسمت سفارش خط، درخواست استعلام بدید

  • زهرا بلوری نهاوندی

    18 آبان 1400، 09:35

    روزبخیر
    درنقشه ای که که در مقالتون هست نقشه نهاوند استان لرستان داخلش نیست بانک شماره این شهرستان ندارید؟
    اصنافش چطور؟من نیاز دارم به این شهرستان ارسال پیامک داشته باشم.

    • نیلوفر اکبریان

      18 آبان 1400، 13:44

      دوست عزیز نقسه بر اساس تقسیم‌بندی استانی هست و علاوه‌بر مرکز استان شامل شهرستان‌های اصلی میشه
      بانک شماره نهاوند از قسمت منطقه هدفمند، بانک شماره استانی در اختیارتون قرار میگیره، نگران نباشید

  • براتعلی

    12 آبان 1400، 20:45

    سلام الان مثلا من خرم ابادم فقط برای همین شهر میتونم ارسال پیامک انجام بدم؟یا برای شماره های استان هم میتونم ارسال کنم پیامک تبلیغاتیمو؟
    هزینه ارسال چقدره؟
    ما گاوداری داریم چجوری کلا میتونیم استفاده کنیم از امکانات شما؟

    • زهره تاجیک

      11 دی 1402، 09:12

      سلام دوست عزیز،
      خیر شما هرجای ایران باشید می‌تونید برای دیگر شهرها هم پیامک ارسال کنید. محدودیت نداره.
      هزینه ارسال رو خودتون از صفحه تعرفه‌ها مشاهده کنید لطفا. در نهایت برای گاوداری میتونید از بانک شماره دامداران، ارسال منطقه ای و غیره استفاده کنید.

  • محمود بیات

    12 آبان 1400، 18:34

    یک پروژه بزرگی در استان لرستان داریم و قصد داریم برای این مورد درخواست همکاری و استخدام بدیم و به نیروهای کار احتیاج داریم و مهم ترین نیروی کاری که احتیاج داریم کسانی که در زبان برنامه نویسی و شبکه فعالیت میکنن آیا همچین بانکی در سامانه وجود داره؟

    • سمیه جابری

      24 اسفند 1402، 11:47

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوع لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید
      02163404

  • عمرانی

    12 آبان 1400، 11:14

    سلام بانک شماره های شما قابلیت دانلود هم دارند؟
    هزینه ارسال پیامک به بلک لیست ها چقدر با پیامک معمولی تفاوت دارد؟
    پیشاپیش ممنون از پاسخگویی شما

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 11:23

      دوست عزیز از داخل محیط کاربری پنل به بانک شماره‌ها دسترسی دارید
      هزینه ارسال پیامک به بلک لیست یا بانک شماره‌های معمولی تفاوتی نداره

  • مژگان منفرد

    12 آبان 1400، 09:32

    سلام من می خواستم بدونم با خرید این پنل پیامکی کارشناس در این خصوص وجود داره که بتونه منو توی نوشتن متن پیامک راهنمایی بکنه چون من هیچ اطلاعی از نوشتن متن پیامکی درست ندارم و اصلا نمی دونم بهتر کجا ارسال کنم که بتونم بازخورد خوبی داشته باشم

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 12:37

      بله دوست عزیز، مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی رو براتون آماده کردیم ولی می‌تونین با 02163404 هم تماس بگیرین و با تیم مارکتینگ در این مورد صحبت کنید

  • حقایق

    12 آبان 1400، 09:08

    سلام وقتتون بخیر من قصد تبلیغات رو دارم ایا امکان ارسال به بلک لیست ها در سامانه پیامکی شما وجود داره چون برای ما مهم هستش که پیام به همه ارسال بشه

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 12:45

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوع و برخلاف قانونه
      از خط خدماتی و وب‌سرویس خدماتی می‌تونین برای ارسال پیامک اطالع‌رسانی به لیست سیاه استفاده کنین

  • اناهید داخته

    11 آبان 1400، 12:24

    برای ارسال پیامک به کل ۱٬۷۶۰٬۶۴۹ این افراد برای اطلاع رسانی یک طرح جامع اموزشی کدام پنل شما پیشنهاد میکنید که کمترین تعرفه پیامک را داشته باشه و برای ما برای این حجم ارسال به صرفه باشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 آبان 1400، 15:48

      دوست عزیز برای پایین‌ترین تعرفه ارسال پیامک می‌تونین از پنل نمایندگی استفاده کنید

  • طلاجوران

    07 آبان 1400، 16:43

    ببخشید شما شماره مشاغل و مانتو فروش های لرستان رو هم دارید؟
    ما تولید کننده مانتو هستیم در این استان

    • زهره تاجیک

      11 دی 1402، 09:13

      سلام دوست عزیز،
      بله البته نه مانتو فروشان به طور خاص، بلکه افرادی که در پوشاک فعالیت می‌کنند.

  • ميبدي

    07 آبان 1400، 14:09

    سلام وقتتون بخیر ميخواستم پنل پيامكى ازتون خريداري كنم
    پنل ها به جز ارسال پیامک تبلیغاتی امكان ارسال به ليست شماره هاى خودمون رو هم داره؟

    • سمیه جابری

      24 اسفند 1402، 11:48

      درود بر شما
      بله میتونید برای شماره های خودتون هم ارسال پیامک داشته باشید و هیچ مانعی وجود نداره

  • شهرام کمره ایی

    05 آبان 1400، 19:46

    سلام اقا ما یه کاری راه انداختیم که هنوزشناخته شده نیستیم میخواستم بدونم تبلیغات شما به چه صورته؟
    اطلاعات بیشتر میخوام از چه طریقی باید بگیرم؟
    کار ما هم تودوزی ماشین هستش

    • زهره تاجیک

      23 اسفند 1402، 12:00

      درود بر شما،
      برای مشاوره رایگان با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • پیام شادرو

    05 آبان 1400، 18:45

    سلام؛ من توی زمینه خرید طلا های دست دوم فعالیت میکنم و قصد دارم ارسال پیامک به طلا فروشان ارسال پیامک بزنم و این که ساعت های گرون قیمت هم خرید میکنم چطوری میتونم به ساعت فروش ها هم ارسال پیامک داشته باشم؟

    • سمیه جابری

      24 اسفند 1402، 11:49

      سلام دوست عزیز
      وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوع لطفابا پشتیبانی ما تماس بگیرید
      02163404

  • مهیار

    05 آبان 1400، 10:55

    سلام ممنون از مقاله های خوبتون
    خط خدماتی به صورت اشتراکی به ما افراد حقیقی داده میشود برای پیامک های ارسالی به صورت اطلاع رسانی حتما باید از خطوط خدماتی استفاده کرد

    • زهره تاجیک

      27 اسفند 1402، 15:32

      سلام دوست عزیز،
      اگر کسب‌وکار یا سایت داشته باشید میتونید از خطوط خدماتی اشتراکی استفاده کنید.

  • عبدی

    05 آبان 1400، 10:51

    ارسال از روی نقشه برای تمامی شهر ها صورت میگیرد و یا اینکه صرفا برای کلان شهرها ارسال پیامک از طربق نقشه در پنل سامانه ملی پیامک صورت میگیرد؟
    پیشاپیش سپاسگزار از راهنمایی شما.

    • سمیه جابری

      24 اسفند 1402، 11:50

      سلام وقت شما به خیر
      مراکز استان ها و شهرهای مهم از روی نقشه امکان ارسال پیامک دارند

  • قاسم سیاه نوری

    05 آبان 1400، 09:43

    با عرض سلام و خسته نباشین خدمت تیم خوب ملی پیامک
    من مدتی هستش که از پنل های شما برای شما تبلیغات استفاده میکنم و خدارشکر تمامی پیامک ها در کسری از ثانیه ارسال میشه
    جدیدا از پرتال سایتی طراحی کردیم که برای وب سرویس هم میخوایم استفاده کنیم
    پنل جدید میبایست تهیه بشه؟

    • سمیه جابری

      24 اسفند 1402، 11:52

      سلام وقت شما به خیر
      برای استفاده از وبسرویس باید پنل اقتصادی، تجاری و یا شرکتی داشته باشید.
      اگر پنل پایه دارید صرفا لازمه اون رو ارتقا بدید و نیازی به خرید پنل جدید هم ندارید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید