30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات در خراسان رضوی را دست کم نگیرید!

تبلیغات در خراسان رضوی را دست کم نگیرید!

64

در استان مهمی مثل خراسان رضوی که بعد از تهران نقش پررنگی در اقتصاد، صنعت و فرهنگ کشور دارد، شرکت‌ها و بیزینس‌های مختلفی فعال هستند. در این منطقه رقابت در بازار سنگین است و تبلیغات نقش مهمی در رشد فعالت‌های تجاری دارد، پس باید هدفمند و بر اساس برنامه پیش بروید. پنل اس ام اس خراسان رضوی پیشنهاد من برای یک برنامه تبلیغاتی هدفمند و دقیق است که به نتیجه خوبی می‌رسد. خب با این مقدمه احتمالاً این سوال برایتان پیش آمده که بازاریابی پیامکی را باید از کجا شروع کنید یا چگونه پنل پیامکی داشته باشید؟!
در ادامه با من همراه باشید تا به سوال‌های مهم شما در مورد بازاریابی پیامکی و تبلیغات در خراسان رضوی اشاره کنم.

امروز مشتریان زیادی خواهید داشت!

تبلیغات هدفمند در سطح استان خراسان رضوی، دسترسی به بانک شماره اصناف، تفکیک جنسیت و منطقه‌ای محله‌ای تنها بخشی از امکانات پنل پیامکی است.
30% تخفیف
KHRZ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک، ابزاری برای تبلیغات هدفمند !

ابزار تبلیغات هدفمند شما در سطج استان، پنل اس ام اس خراسان رضوی است.

 

پنل اس ام اس نرم افزار آنلاینی است که تنها با داشتن اینترنت علاوه‌بر کامپیوتر روی موبایل یا تبلت هم قابل دسترسی است، بعنی کاربر هر جایی باشد می‌تواند با ارسال یک پیامک تبلیغاتش را شروع کند.
خب حالا که این پنل اختصاصی را می‌خواهید، باید شرکت ارائه دهنده را هم انتخاب کنید، یعنی ملی پیامک!

شروع تبلیغات پیامکی با ملی پیامک!

تبلیغات پیامکیاگر سراغ تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس آمدید، پیشنهاد می‌کنم کارتان را با سامانه ملی پیامک شروع کنید. اما چرا؟
اول از همه شما نیاز به پشتیبانی دارید. کاربر بعد از دریافت پنل اختصاصی‌اش نیاز به آموزش‌ و مشاوره در مورد بازاریابی پیامکی، نحوۀ ارسال اس ام اس و برنامه‌ریزی برای تبلیغات پیامکی دارد. تمامی آموزش‌های لازم از طریق ویدئوهای آپارات ملی پیامک و ویدئوهای اینستاگرام برای کاربران فراهم شده است. از طرف دیگر تیم پشتیبانی در تمام روزهای هفته از 8 صبح تا 9 شب به سوالات کاربران پاسخ می‌دهد و روزهای تعطیل هم از 9 صبح تا 5 عصر به صورت تلفنی و ارسال تیکت در کنار کاربران است.

در مقایسه با دیگر روش‌ها و ابزارهای تبلیغاتی، ملی پیامک بهترین تعرفه و قیمت دارد. همچنین بر اساس نیاز و بودجه‌ای که کاربران دارند 4 نوع پنل برایشان طراحی شده تا بتوانند بهترین انتخاب را برای ارسال پیامک داشته باشند.
قابلیت دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل هم مزیت دیگر سامانه ملی پیامک است که برای تبلیغات انبوه پیامکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بانک شماره پنل اس ام اس خراسان رضوی

پنل اس ام اس خراسان رضوی بانکی از شماره‌های به روز اعتباری و دائمی همراه اول را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای تبلیغات پیامکی و ارسال انبوه مناسب است. به این ترتیب کاربر با نوشتن یک متن جذاب، قرار دادن لینک سایت یا صفحه اینستاگرامش و در نهایت ارسال آن به صورت انبوه نیمی از این مخاطبان را به مشتریان دائمی‌اش تبدیل کند.
بانک شماره جامع خراسان رضوی به شرح زیر است:

انابد، باجگیران، باخرز، بایک، بجستان، بردسکن، بیدخت، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، جنگل، چاپشلو، چناران، خرو، خلیل اباد، خواف، داورزان، درگز، درود، دولت اباد، رباط سنگ، رشتخوار، رضویه، روداب، ریوش، سبزوار، سرآسیاب، سرخس، سفید سنگ، سلامی، سلطان اباد، سلوگرد-محسن آباد، سنگان، شاندیز، ششتمد، شهرزو، صالح اباد، طرقبه، فرهادگرد، فریزی، فریمان،  فیروزه، فیض اباد، قاسم اباد، قدمگاه، قره جنگل، قلندراباد، قوچان، گناباد، لطف اباد، محولات-فیض آباد، مزداوند، مشهد، مشهدریزه، ملک اباد، نشتیفان، نصراباد، نقاب، نوخندان، نیشابور، نیل شهر، کاخک، کاریز، کاریزک ناگهانی، کاشمر، کاهو، کدکن، کلات نادری، کندر، یونسی

تبلیغات هدفمند در میان گروه اصناف و مشاغل

تبلیغات هدفمند و موثر باید گروه‌های شغلی مرتبط را هدف بگیرد، اما چطور؟

هر کسب‌وکاری باید اصناف مرتبط با خودش را به خوبی بشناسد و بتواند تبلیغات مطمئنی را در این گروه داشته باشد. به عنوان مثال، مخاطبان آژانس مسافرتی با مشتریان لوازم جوانبی و تعمیرات یکی نیست. با این حساب باید تبلیغاتتان را به سمت گروه‌های شغلی و مخاطبانی ببرید که واقعاً به خدمات شما نیاز دارند.

پنل اس ام اس خراسان رضوی این قابلیت را از طریق ارسال پیامک به بانک اصناف و مشاغل در اختیار کاربر قرار می‌دهد که در دسته‌بندی زیر ارائه می‌شود:

مشاغل آموزشی پنل اس ام اس خراسان رضوی

آموزش پروژه‌های دانشگاهی، آموزش تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزش، آموزش زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، آموزش موسیقی، آموزش هنرهای‌ زیبا، آموزش کامپیوتر، آموزش کنکور

فعالان حوزه اتومبیل پنل پیامکی خراسان رضوی

پخش و باند، تزئینات خودرو، تعمیرگاه، خدمات جانبی، دزدگیر، اتومبیل دست‌دوم ایرانی، اتومبیل دست‌دوم خارجی، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، اتومبیل فروش قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

اصناف گروه ارتباطات و موبایل سامانه پیامکی خراسان رضوی

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباط تلفن تصویری، ارتباط خدمات اس ام اس، ارتباط خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، ارتباط سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، ارتباط لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

مشاورین املاک سامانه پیامکی در خراسان رضوی

املاک اجاره مسکونی،  املاک صنعتی، املاک باغ و زمین، املاک پیش‌فروش، املاک خدمات ساختمانی، املاک دکوراسیون، املاک فروش آپارتمان، املاک مشارکت در ساخت، املاک مشاور املاک، املاک مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک کلنگ

هنگام ارسال پیامک سس سزار فراموش نشودحتما بخوانید: هنگام ارسال پیامک سس سزار فراموش نشود

مشاغل خدماتی پنل پیامک خراسان رضوی

بازار کار آماده به کار، بازار کار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذار، شراکت، بازار کار نمایندگی، کاریابی،  بازارکار آماده به کار ، بازارکار استخدام، بازارکار شراکت، بازارکار نمایندگی، خدمات باشگاه ورزشی، خدمات بیمه، خدمات تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، خدمات تعمیر لوازم، خدمات توزیع کالا، خدمات چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، خدمات پزشکی، خدمات مجلس، خدمات مسافرتی، خدمات منزل، خدمات زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، خدمات مشاوره

بانک شماره لوازم منزل پنل اس ام اس در خراسان رضوی

لوازم اثاثیه منزل، ادوات موسیقی، اسباب‌بازی، لوازم تجهیزات پزشکی، لوازم تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، ظروف، لوازم فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، بچه‌گانه، لوازم گوناگون،  مهندسی، لوازم ورزشی، لوازم یدکی، لوازم نصب آنتن، کتاب

ارسال پیامک بر اساس جنسیت

در پنل اس ام اس خراسان رضوی کاربران می‌توانند بر اساس جنسیت هم ارسال پیامک داشته باشند. مشاغلی مانند باشگاه‌های ورزشی و استخرها، مزون‌ها یا آرایشگاه‌ها که مشتریانشان فقط مرد یا زن هستند، می‌توانند تبلیغات هدفمندشان را فقط برای یک گروه شغلی مشخص ارسال کنند.

این بانک شماره شامل شماره های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌شود و در سال 1400 به‌روزرسانی شده است.

نوبت شماره‌های خودتان است!

دفترچه تلفن اختصاصی قابلیت دیگر پنل اس ام اس خراسان رضوی برای ذخیره شماره‌هاییست که از قبل دارید. در این قسمت می‌توانید شماره‌ها را دسته‌بندی کنید و برای هر گروهی که می‌خواهید پیامک بفرستید. مثلاً تبلیغاتتان را به یک دسته از شماره‌ها ارسال کنید و کد تخفیف را به گروهی دیگر اختصاص دهید.تبلیغات اس ام اس

حتی این مورد به شما کمک می‌کند تا پیش از ارسال پیامک در تعداد بالا، اول بازدهی آن را بسنجید و در صورت نیاز تغییر دهید سپس به صورت ارسال انبوه داشته باشید.

نگاهی به استان خراسان رضوی !

خراسان رضوی با ۱۱۸٬۸۵۴ کیلومترمربع وسعت دومین استان مهم کشور با ۶٬۴۳۴٬۵۰۱ جمعیّت است. مراکز مهم تجاری، کارخانه‌های وسیع و بازار داغ رونق اقتصادی قابل‌توجهی به این ناحیه داده و مسیر جذب مشتری بسیاری از کسب‌وکارها را حسابی سخت کرده است.

اینجاست که نقش تبلیغات هدفمند مشخص می‌شود. هر کسب‌وکاری که در این بازار رقابتی داغ می‌خواهد حرفی برای گفتن داشته باشد، باید بیشترین تعداد مشتری را جذب کند و بتواند این مشتریان را به خودش وفادار نگه دارد. بخاطر همین است که توصیه می‌کنم همین امروز برای تبلیغاتتان برنامۀ مدونی داشته باشید و جذب مشتری را شروع کنید.

پنل اس ام اس خراسان رضوی نه تنها بانک شماره جامع استان و اصناف مهم منطقه را در اختیارتان قرار می‌دهد، بلکه با ابزارهایی مانند ارسال پیامک به مناطق مختلف یا ارسال پیامک خودکار در بازه‌های زمانی مشخص کارتان را راحت تر می‌کند. از همه مهم‌تر قیمت مقرون‌به صرفۀ ارسال پیامک در مقایسه با تبلیغات بلاگرها در شبکه‌های اجتماعی یا حتی تیزرهای ویدئویی محبوبیت اس ام اس مارکتینگ را بین کسب‌وکارها بیشتر کرده است.

جمع‌بندی

حالا که با زیروبم پنل اس ام اس خراسان رضوی آشنا شدید، وقت آن رسیده که رونقی به تبلیغات کسب‌وکارتان بدهید و شروع به ارسال پیامک هدفمند کنید. با دنبال کردن ترفندهای فروش و بازاریابی ملی پیامک هم می‌توانید به جای ارسال پیامک‌های ساده، متون جذابی را بری مشتریانتان بفرستید تا به نتیجه موردنظرتان، یعنی فروش بیشتر برسید.

با این حساب برای دریافت فوری پنل در سایت ملی پیامک ثبت نام کنید یا با 02163404 تماس بگیرید تا از همین امروز بتوانید شروع به ارسال پیامک کنید و تبلیغات کسب‌وکارتان رنگ دیگری بگیرد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
58دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • میلاد مهربانی

    02 آذر 1400، 17:34

    خسته نباشید وقتتون بخیر و خوشی لطفا بفرمائید نحوه تبلیغات به چه صورت هستش؟ برای سایت اگر بخوایم پیامک کد احراز بفرستیم به چه نحوی هستش؟آیا باید دو تا پنل بگیرم و یا با همون یکی ام کارم راه می افته

    • نیلوفر اکبریان

      06 آذر 1400، 09:46

      دوست عزیز نیازی به خرید دو تا پنل نیست. می‌تونید از پنل‌های شرکتی یا تجاری استفاده کنید که خدمات وب‌سرویس داره و قابلیت ارسال پیامک احراز هویت رو در اختیارتون قرار میده

  • ناصر جودی

    30 آبان 1400، 20:14

    سلام وقت
    من یه مغازه گلاب گیری و عرقیجات تو بازار سنتی مشهد دارم
    میخواستم تبلیغات پیامکی انجام بدم امکان ارسال پیام به بلک لیت وجود داره؟
    آيا در کنار متن میتونم ویس هم قرار بدم؟
    مرسی از همکاریتون

    • نیلوفر اکبریان

      02 آذر 1400، 14:45

      دوست عزیز متاسفانه ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قانونه
      اما میتونین برای ارسال پیامک از قابلیت پیام صوتی استفاده کنید تا به لیست سیاه هم دسترسی داشته باشید

  • امین بخشی

    26 آبان 1400، 12:52

    من از امکان پیامپ استفاده میکنم ولی برای این مورد من مشهد رو انتخاب میکنم فقط میتونم به شهر مشهد ارسال داشته باشم به اطراف مشهد نمیتونم ارسال داشته باشم ایا این امکان بعدا اضافه میشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 آبان 1400، 16:04

      دوست عزیز پیامپ فقط برای شهر مشهده و شامل شهرهای اطرافش نمیشه
      این قابلیت فقط برای 17 شهر ایران فعاله و در آینده امیدوارم شهرهای بیشتری به پنل اضافه بشه

  • باقري

    25 آبان 1400، 22:07

    سلام ما يك شركت ثبت شده هستيم كه ميخواهيم خط خدماتى براى ارسال به همه ى شماره هارو داشته باشيم كه پيام هامون بلاك نشه براى اينكار چه پنلي بايد تهيه كرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 دی 1400، 09:29

      دوست عزیز روی همۀ پنل‌ها خط خدماتی به کاربران هدیه داده می‌شه و جای نگرانی نیست
      اما در نظر داشته باشید که ارسال پیامک تبلیغاتی در هر صورت به لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قانونه

  • پرهیزکاری

    25 آبان 1400، 08:43

    درود بر شما خیلی از سامانه های دیگه پنل را رایگان گذاشتن و البته خیلی سامانه های معروفی نیستن ولی خب فکر میکنم همین کار شما رو میکنن
    یه توضیحی در خصوص هزینه پنل هاتون میدید بر چه اساسی قیمت گذاری شدند؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 دی 1400، 09:31

      دوست عزیز هزینه نهایی ارسال پیامک بر اساس نرخ ارسال، مالیات و مصوبه‌های مربوطه مشخص میشه که روی 4 پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری متفاوته
      از قسمت تعرفه‌ها که لینکشو براتون گذاشتم، می‌تونید قیمت پنل رو ببینید

  • محمدعلی طاهری

    24 آبان 1400، 20:06

    سلام ما مسافرخونه داریم میخواستم بدونم که بهترین راه تبلیغات برای کار ما چیه؟
    چجوری میشه برای مسافری که اومده سریع ارسال پیامک انجام داد؟
    تبلیغات اینستا بهتر جواب میده یا تبلیغات پیامکی یا تراکت ؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 دی 1400، 10:16

      دوست عزیز از ارسال پیامک از طریق دکل bts ایرانسل می‌تونید استفاده کنید ولی یادتون باشه که این روش ارسال فقط برای سیمکارت‌های ایرانسله
      در کنار تبلیغات پیامکی بهتره حتما در شبکه‌های اجتماعی هم حضور داشته باشید
      اما چاپ تراکت رو توصیه نمی‌کنم

  • اشوان رابدی

    24 آبان 1400، 09:55

    سلام وقت بخیر بانک شماره های مربوط به اپراتور ایرانسل را موجود دارید میشه برای ارسال پیامک به این اپراتور هم انجام بشه من جایی بانک شمارشونو پیدا نکردم و ایا این اپراتور مثل همراه اول بلک لیست داره ؟

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 12:03

      بله دوست عزیز، در قسمت منطقه هدفمند بانک شماره‌های ایرانسل رو هم می‌تونید داشته باشید.
      لیست سیاه ایرانسل به مراتب خیلی خیلی کمتره از همراه اوله

  • تشکری

    19 آبان 1400، 18:28

    ببخشید این بانک شماره جنسیت رو بر چه مبنا شما دارید؟
    بر اساس محله هم دارید؟ یعنی یه نقطه خاصی از مشهد رو به آقایون ارسال کنیم

    • سمیه جابری

      02 بهمن 1402، 09:42

      درود بر شما
      بله میتونید شهرهای مختلف رو انتخاب کنید و برای خانم ها و آقایان اون منطقه پیامک بفرستید

  • آریا خراسانی

    19 آبان 1400، 15:49

    سلام وقتتون بخیر من چندین سال هست که مشتری شما هستم ولی به بانک شماره سال 1400 از داخل پنل دسترسی ندارم آیا توی یک قسمتی دیگه جایگزاری کردید؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:47

      دوست عزیز بانک شماره‌ها سالانه به‌روزرسانی میشه و و در حال حاضر، بانک شماره‌های آپدیت شده برای سال 1400 روی پنل‌های شرکتی و تجاری وجود داره!
      شما از قسمت {ارسال —» منطقه، هدفمند} می‌تونید به بانک شماره موبایل‌های تفکیک شده اصناف و مشاغل در سال 1400 دسترسی داشته باشید.

  • علی عسگری

    17 آبان 1400، 21:21

    سلام من برای تبلیغات رستوران قصد ارسال پیامک دارم
    از این دستگاه ها میخوام که از در مغازه هرکی رد میشه براش پیامک میره
    شرایطش چجوریه؟
    اون روز یکی از همکاراتون اومده8 بود و ما اشتباله کردیم سفارش ندادیم حالا از اینجا میخوام تهیه کنم میشه راهنمایی کنید منو؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 آبان 1400، 14:12

      دوست عزیز ملی پیامک دستگاه ذخیره شماره مشتری ارائه نمیده ولی به جای اون میتونین پنل داشته باشید
      پنل مثل دستگاه خرابی نداره، شارژش تموم نمیشه و علاوه‌بر ذخیره شماره مشتری، قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی با ماژول‌های مختلف رو در اختیارتون میذاره

  • هوری

    17 آبان 1400، 09:46

    سلام وقتتون بخیر ما هتل داریم قصد ارسال پیامک به کسایی رو داریم که در لحظه در نزدیکی حرم هستند که بتونیم تبلیغات هتلمون رو ارسال کنیم برای مسافرین ایا شما این امکان رو در پنلتون دارید؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 13:42

      بله دوست عزیز، می‌تونین از قابلیت پیامپ و ارسال بر اساس کدپستی پنل خراسان رضوی استفاده کنید

  • حسن مسعودی

    17 آبان 1400، 09:11

    سلام خسته نباشین همسر من سالن زیبایی دارند در شهر صالح آباد، من میتونم پنل رو به نام خودم بگیرم و شماره موبایل خودم رو درج کنم چون ایشون خیلی مشغول هستن و مدیریتش قراره با من باشه و فقط بگن کجاها تبلیغ بشه
    ممنون از پاسخگوییتون

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 14:36

      بله دوست عزیز، فقط مراحل ثبت‌نام رو باید خودتون طی کنید و مدارکی که براتون گذاشتم، برای احراز هویت ارائه بدین:
      مدارک مورد نیاز برای افراد حقیقی
      اسکن یا تصویر کارت ملی صاحب پنل
      تصویر سلفی احراز هویت اینترنتی
      درصورت عدم دسترسی به کارت ملی، میتوانید از گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا پاسپورت دارای تاریخ انقضا استفاده بفرمائید .
      مجوز به صورت معمول تایید شده و زمان ارسال پیامک مجوز بررسی خواهد شد. (در نظر داشته باشید تایید مجوز در قسمت ارسال مدارک به معنی پذیرفتن آن مجوز نمی‌باشد.)

  • هانیه جباری

    17 آبان 1400، 08:27

    آیا امکانی در حال حاضر وجودداره تا کسی بهمنطقه ی ما ورود پیدا کرد ما متوجه بشیم و همون لحظه بهشون پیامک خوش آمد گویی ارسال بشه اصلا همچین موردی در حال حاضر امکان پذیر هست یا خیر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      02 بهمن 1402، 09:47

      درود بر شما
      به تازگی قابلیت ارسال پیامک زنده یا lbs فراهم شده که دقیقا همین چیزی هست که شما گفتید.
      البته برای استفاده از این قابلیت باید برای پشتیبانی ما تیکت ارسال کنید.

  • علیرضا مشهدی

    16 آبان 1400، 11:39

    سلام خسته نباشید
    من اگر بخوام به شماره 0915 همراه اول شهر مشهد ارسال پیامک کنم از کدوم قسمت پنل باید اقدام به ارسال پیامک کنم؟
    و اینکه اگر خودم شماره داشته باشم از کدوم قسمت میتونم به شماره های خودم ارسال پیامک انجام دهم؟
    ممنون از راهنمایی

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 14:19

      دوست عزیز در قسمن منطقه هدفمند پنل استان، بانک شماره کشوری، استان خراسان رضوی و شهر مشهد رو انتخاب کنید تا به شماره‌های دائمی و اعتباری همراه اول دسترسی داشته باشید

  • حامد میرزایی

    12 آبان 1400، 09:41

    من در زمینه جابجایی اثاثیه منزل و بار فعالیت میکنم در مشهد؛ برای این کار من باید به چه صورت فعالیت داشته باشم کدوم پنل شمارو باید تهیه کنم به چه افراد و یا منطقی باید ارسال پیامک انجام بدم.

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 12:18

      دوست عزیز پنل تجاری تعرفه پایینی در ارسال پیامک داره و در عین‌حال کامل‌ترین پنل هست که به تمام قسمت‌ها دسترسی داره

  • محمدحسن نارنجی

    11 آبان 1400، 09:47

    سلام برای تبلیغ آرایشگاه مردانه، در استان خراسان رضوی در شهر تربت جام، نیاز به مدارک خاصی دارید؟
    سالن به در آینده افتتاح میشه و هنوز خیلی از کاراش مونده
    ولی خب میخواستیم زودتر پنل رو تهیه کنیم برای افتتاحیه آماده ارسال پیامک باشه

    • سمیه جابری

      02 بهمن 1402، 09:48

      درود بر شما
      با توجه به دسته بندی زیر، باید مدارک مورد نیاز رو آماده سازی کنید:
      مدارک موردنیاز پنل های حقیقی:

      تصویر کارت ملی به نام صاحب پنل
      تصویر سلفی به همراه کارت ملی و کد شناسه مندرج در برگه به همراه امضا و تاریخ روز
      مدارک موردنیاز پنل های حقوقی:

      – ارسال نامه بر روی سربرگ با مهر وامضاء مدیریت حاوی اطلاعات حقوقی ( شناسه ملی، شماره ثبت، آدرس، کد پستی)

      سازمان های دولتی :
      تصویر کارت ملی نماینده سازمان
      تصویر معرفی نامه نماینده سازمان
      سازمان های خصوصی:
      تصویر کارت ملی مدیرعامل
      تصویر آخرین روزنامه رسمی

  • قدمی

    11 آبان 1400، 09:36

    سلام وقتتون بخیر من قصد خرید پنل پیامکی رو دارم سوالی ازتون داشتم که ایا در پنل های شما خط اختصاصی به ما داده میشه یا ما باید خودمون علاوه بر هزینه پنل یه هزینه برای خرید خط هم بدیم؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    • سمیه جابری

      02 بهمن 1402، 09:49

      سلام وقت شما به خیر
      وقتی پنل خریداری کنید ملی پیامک یک خط اختصاصی به مشا هدیه میده که میتونید از اون به راحتی استفاده کنید

  • قلیزاده

    10 آبان 1400، 19:54

    سلام ایا برای مشاغل ازاد مثل کارای خدماتی هم از پنل شما میشه استفاده کرد؟
    شماره ی کل شهر مشهد رو دارید شما؟
    بر چه اساسی هست شماره ها؟

    • سمیه جابری

      02 بهمن 1402، 12:34

      درود بر شما
      بله میتونید به راحتی از پنل استفاده کنید
      به بخش زیادی از شماره ها به روش های مختلف میتونید دسترسی داشته باشید با پنل

  • موسسه خدماتی ظهر امید

    09 آبان 1400، 09:43

    سلام ظهرتون بخیر
    ما یک موسسه خدماتی زیارتی در شهر مشهد میباشیم نیاز داریم به مسافرینی که وارد مشهد میشن ارسال پیامک انجام دهیم تا درصورتی که نیاز به مکانی به جهت ماندن داشته باشند یا بخوان با تخفیف از خدمات استفاده کنند و ما بن های تخفیف در اختیار انها قرار دهیم و چنین خدماتی از این قبیل کدام پنل را باید تهیه کنیم؟

    • سمیه جابری

      02 بهمن 1402، 09:49

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید از پیامک زنده استفاده کنید و براشون اس ام اس بفرستید.

  • هدیه جنگجو

    09 آبان 1400، 09:38

    سلام من یک سری محصولات ارایشی و بهداشتی دارم کخ می خوام پیامک به خانوم ها ارسال کنم فقط می خواستم بدونم برای ارسال این گونه پیام ها نیاز به مجوز خاصی می باشد ما مجوز از سازمان غذا و دارو داریم همین مورد کفایت می کند ؟
    ممنون میشم در اسرع وقت پاسخ بدید.

    • سمیه جابری

      02 بهمن 1402، 13:56

      درودر بر شما
      میتونید با مدارکتون پنل تهیه کنید و مشکلی نیست بابت این موضوع

  • عزیزیان

    07 آبان 1400، 16:09

    ببخشید من تو بازار رضا مغازه دارم
    میخوام بدونم میتونم به مسافر هایی که میان مشهد پیامک تبلیغاتی بفرستم؟

    • زهره تاجیک

      11 دی 1402، 10:00

      سلام دوست عزیز، شما میتونید افرادی که وارد محدوده بازار رضا میشن براشون پیامک زنده بفرستید. من لینک مقاله رو میذارم خودتون مطالعه کنید خیلی جالبه و خیلی به دردتون میخوره.

  • اسفندياري

    07 آبان 1400، 13:44

    سلام وقتتون بخير ممنون از مقاله خوبتون ما اگر قصد تبليغات داشته باشيم حدودا ١٠٠هزار پيامك ايا ملي پيامك خودش براى ما ارسال انجام ميده بدون نياز به خريد پنل؟
    ممنون از راهنماييتون

    • سمیه جابری

      02 بهمن 1402، 09:52

      درود بر شما
      بله میتونید این کار رو بکنید
      برای اطلاعات دقیق از این موضوع، صفحه ارسال پیامک انبوه رو مشاهده کنید

  • اسفندياري

    07 آبان 1400، 13:44

    سلام وقتتون بخير ممنون از مقاله خوبتون ما اگر قصد تبليغات داشته باشيم حدودا ١٠٠هزار پيامك ايا ملي پيامك خودش براى ما ارسال انجام ميده بدون نياز به خريد پنل؟

    • زهره تاجیک

      11 دی 1402، 09:59

      سلام دوست عزیز،
      بله یه همچین قابلیتی تو ملی پیامک وجود دارد. شما لطف کنید به صفحه ارسال انبوه مراجعه کنید خودتون کامل متوجه میشید.

  • اسماعیل احدی

    05 آبان 1400، 11:57

    سلام روز بخیر؛ بنده مسئول تبلیغات هتلی در مشهد هستم و هتل اطراف حرم قرار داره. بنده قصد دارم که اطراف حرم ارسال پیامک داشته باشم برای زائر هایی که وارد مشهد میشن و ارسال پیامک برای شهر های مختلف.
    طی بررسی های انجام شده امکان ارسال به اطراف حرم برای زائر ها و مسافران امکان پذیر نیست میخواستم بدونم چطور میتونید توی این زمینه منو راهنمایی کنید.

  • ارسلان مشهدی خراسانی

    04 آبان 1400، 17:34

    سلام وقت بخیر من ساکن مشهد هستم برای تبلیغات و فروش زعفران به سایر شهرها میخواستم از پنل پیامکی استفاده کنم پنلی که همه بانک شماره های استان ها و به خصوص کلان شهرها را داشته باشد کدام پنل هست چطور میتونم پنل های شما را مشاهده کنم؟

    • زهره تاجیک

      11 دی 1402، 09:57

      سلام دوست عزیز، به نظر من بهتریه برای اینکه بتونید از تمام امکانات پنل استفاده کنید و برای کلان‌شهرها پیامک ارسال کنید، حتما از پنل شرکتی یا تجاری استفاده کنید.
      برای مشاهده پنل‌ها هم از حساب کاربری دمو استفاده کنید. با رمز عبور و حساب کاربری demo

  • رضایی زاده

    04 آبان 1400، 16:49

    ممنون و متشکر بابت مقاله خوب و کاربردی تون یه سوالی داشتم ازتون اگر یک مهمانسرا توی شهر مشهد داشته باشیم آیا منطقیه که بخوایم براش پنل پیامک بخریم و ارسال پیامک براش انجام بدیم ؟ اگر میشه راهنمایی کنید ممنون

    • زهره تاجیک

      11 دی 1402، 09:58

      سلام دوست عزیز،
      قطعا منطقیه. شما میتونید با ارسال پیامک زنده تبلیغات انجام بدید، تو شهرهای اطراف و فصل مسافرت‌ها تبلیغات کنید و خیلی از کارهای دیگه.

  • حسن پورنجفی

    04 آبان 1400، 10:19

    جهت تبلیغات در استان خراسان رضوی، برای تورهای گردشگری با رعایت پروتکل های بهداشتی در ملی پیامک نیاز به چه مجوزها و مدارکی میباشد؟
    ممنون از پاسخگویی خوبتون

    • سمیه جابری

      02 بهمن 1402، 14:08

      درود بر شما
      با توجه نوع پنل، مدارک هر کدوم که مورد نیاز هست رو در ادامه براتون قرار دادیم:
      مدارک موردنیاز پنل های حقیقی:

      تصویر کارت ملی به نام صاحب پنل
      تصویر سلفی به همراه کارت ملی و کد شناسه مندرج در برگه به همراه امضا و تاریخ روز
      مدارک موردنیاز پنل های حقوقی:

      – ارسال نامه بر روی سربرگ با مهر وامضاء مدیریت حاوی اطلاعات حقوقی ( شناسه ملی، شماره ثبت، آدرس، کد پستی)

      سازمان های دولتی :
      تصویر کارت ملی نماینده سازمان
      تصویر معرفی نامه نماینده سازمان
      سازمان های خصوصی:
      تصویر کارت ملی مدیرعامل
      تصویر آخرین روزنامه رسمی

  • محمد قربانی

    03 آبان 1400، 21:58

    سلام واه واه عجب پنلی
    خیلی ارسال با کیفیتی داره و من برای شماره های بانوان شهر مشهد ارسال رو انجام میدم و بازخورد خوبی داشته برام
    همچنین خطم ارسال لینک هم داره که به فروش مجازیم خیلی کمک کرده

    • زهره تاجیک

      11 دی 1402، 09:30

      سلام دوست عزیز،
      خوشحالم که تونستید از پنل استفاده کنید و تبلیغات انجام بدید.
      ایمدوارم همیشه سلامت و شادکام باشید.

  • جعفر خرسندی

    03 آبان 1400، 12:02

    سلام وقت بخیر می خواستم بدونم میشه پیامک تبلیغاتی وقتی داخل شهر مشهد هستن نزدیک عید به شهر های دیگه مثل اصفهان شیراز تهران ارسال کنم بابت اجاره ی منزل و این موارد ممنون میشم بابت این مورد راهنمایی بفرمایید به کجا و چه جوری تبلیغات انجام بدم

    • سمیه جابری

      02 بهمن 1402، 14:06

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید از شهرهای دیگه هم برای سایر نقاط کشور پیامک بفرستید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید