30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس برای شهرداری + مزایا و کاربردهای ارسال پیامک

پنل اس ام اس برای شهرداری + مزایا و کاربردهای ارسال پیامک

56

شهرداری یکی از آن ارگان‌های دولتیست که مستقیم با مردم و شرایط زندگی‌شان در ارتباط است. پس باید انتظار داشت که این سازمان پر مسئولیت به دنبال بهترین راه و روش‌ها برای تعامل و ارتباط مستقیم با پنل اس ام اس برای شهرداریمردم باشد. در سال‌های اخیر با گسترش استفاده از تکنولوژی تقریباً شهرداری‌های تمام مناطق به سایت دسترسی دارند و اخبارشان را از همین طریق به گوش مردم می‌رسانند که در این میان جای یک روش کاربردی‌تر یعنی پنل اس ام اس برای شهرداری خالیست.

اگر هنوز چیز زیادی در این مورد نمی‌دانید خیلی هم نگران نباشید، چون مفصل می‌خواهم درباره سامانه پیامک شهرداری و شورای شهر صحبت کنم تا با سیستمی آشنا شوید که اگر وارد روند کاری‌تان شود انجام خیلی از کارها را برای سازمان شما آسان، کم هزینه و البته سریع‌تر خواهد کرد.

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

بیایید همین اول و قبل از شروع استفاده از پنل اس ام اس برای شهرداری با سامانه پیامکی آشنا شویم. سامانه ارسال پیامک نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال پیامک و مدیریت پیام‌های ارسالی استفاده می‌شود.

حتماً می‌دانید که شما از یک تعداد محدود بیشتر نمی‌توانید از سیمکارت شخصی پیامک بفرستید که این کار هم هزینه بالایی دارد و هم زمان زیادی از شما می‌گیرد. از طرف دیگر در ارسال پیامک با موبایل به بانک شماره هم دسترسی ندارید، پس باید سراغ سیستمی بروید که همۀ این امکانات راه همراه تعدادی مزیت کاربردی دیگر داشته باشد. اینجا دقیقا همان نقطه‌ایست که به سامانه پیامکی نیاز دارید.

حالا شاید بپرسید که استفاده از سامانه غیر از موارد بالا، دیگر به چه نتایجی می‌رسد؟! در این قسمت از مقاله دقیقاً به همین سوال پاسخ می‌دهیم و مزایای استفاده از پنل اس ام اس شهرداری را به دو دسته استفاده عمومی سامانه و استفاده درون سازمانی تقسیم می‌کنم.

مزایای پنل اس ام اس برای شهرداری

مزایای پنل پیامک شهرداریبیایید اول از همه دربارۀ مزایای عمومی پنل اس ام اس برای شهرداری صحبت کنیم. همانطوری که پیشتر هم گفتم شهرداری از جمله ارگان‌هاییست که ارتباط مستقیمی با مردم و نیازهایشان دارد، اخبار مختلف را به اطلاعشان می‌رساند و وظیفه اصلی‌اش رسیدگی به مشکلات مردم و بررسی مسائل مختلف شهریست. در همین راستا اولین کاربرد مهم پنل، اطلاع‌رسانی اخبار مختلف است.

اطلاع‌رسانی اخبار مهم

اطلاع‌رسانی که با ابزار ارسال انبوه انجام می‌شود، مهم ترین مزیت پنل پیامک شهرداری است که هم سرعت بالایی در رسیدن به دست شهروندان دارد، هم خیلی از نیروی انسانی سازمان وقت و انرژی نمی‌گیرد و از طرف دیگر قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

اطلاعیه‌ها و اخبار مهم مانند اخبار طرح ترافیک، اخبار رسیدگی به مناطق خاص برای گازکشی یا تعمیرات، بسته بودن احتمالی خیابان یا جاده، قوانین جدید مانند طرح محدودیت تردد از ساعت 21 در دوران اپیدمی کرونا، قطعی موقت برق یا گاز و .... همگی از جمله اخبار مهمی هستند که باید خیلی سریع به گوش مردم برسند. با ابزار ارسال انبوه پنل پیامکی، این اطلاع‌رسانی را خیلی راحت و سریع‌تر از حالت معمولی می‌توانید انجام دهید تا در طول 5 تا 15 دقیقه تمام اخبار جدید به گوش شهروندان برسد.

ارسال پیامک منطقه‌ای

اگر سازمان شهرداری در شرایطی باشد که بخواهد اطلاع‌رسانی مهمی را فقط در محل مشخصی انجام دهد، مثلاً اخبار بسته بودن اتوبان، ساخت‌وساز عمرانی یا قطعی موقت آب یا برق در بعضی از محله‌های خاص و ... را به ارسال پیامک منطقه‌ایاطلاع شهروندان برساند، به ابزار ارسال اس ام اس منطقه‌ای یعنی ارسال از روی کدپستی و پیامپ نیاز دارد.

روزانه اطلاعیه‌های مهمی به سازمان شهرداری می‌رسند که باید فوراً و به صورت منطقه‌ای برای مردم ارسال شوند. اینجاست که باید از ابزار ارسال منطقه‌ای پنل استفاده کنند. ابزار ارسال از روی نقشه (پیامپ) فعلاً فقط برای 17 کلانشهر بزرگ ایران فعال است و برای شهرستان‌های کوچک هم باید از ابزار ارسال از روی کدپستی استفاده کرد.

نظرسنجی با پنل اس ام اس شهرداری

سومین کاربرد مهم پنل اس ام اس شهرداری برگزاری نظرسنجی از شهروندان است. در حال حاضر، این ابزار بهترین امکان و قابلیت پنل برای تعامل با شهروندان و اطلاع از نظراتشان است، حتی از همین طریق می‌توانید پیشنهادات و نظر کاربران را هم بشنوید و سیستم دریافت شکایت و انتقادات را هم فعال کنید.

بعد از هر پروژه شهرداری، هر برنامه عمرانی یا ... می‌توان با ابزار نظرسنجی از میزان رضایت و نظر شهروندان مطلع شد و حتی نظرشان را درباره برنامه های بعدی و ... پرسید.

کاربردهای درون سازمانی پنل پیامک شهرداری

همانطور که گفتم، مزایای پنل شهرداری علاوه بر استفاده در سطح کلان و انبوه، شامل استفاده درون سازمانی هم می‌شود که در این قسمت از مقاله می‌خواهیم درباره همین مورد صحبت کنم.

استفاده درون سازمانی پنل پیامک شهرداریشاید مهم‌ترین مزیت پنل اس ام اس شهرداری در سطح درون سازمانی ارسال پیامک هوشمند زماندار باشد. با این ابزار شما به صورت اتوماتیک پنل را تنظیم می‌کنید تا در بازه‌های زمانی مشخص مثلاً کدام روز و کدام ساعت برای کاربران پیامک ارسال کند.

ارسال هرگونه پیامک مناسبتی، تسلیت ایام سوگواری، تبریک تولد کارمندان، یادآوری پرداحت اقساط وام و .... از همین طریق برای تمام کارمندان قابل ارسال است. پیامک اطلاع‌رسانی زمان برگزاری جلسات، نظرسنجی پیامکی، پیامک واریز حقوق یا اخبار برخی تغییرات و ... بخش دیگری از کاربردهای پنل پیامک شهرداری است.

جمع‌بندی

جمع‌بندی پنل اس ام اس شهرداریتا اینجا مفصل درباره مزایای استفاده از پنل اس ام اس برای شهرداری صحبت کردیم و به هر دو سطح استفاده درون سازمانی و ارسال انبوه اشاره کردیم. با توجه به ارتباط مستقیم سازمان شهرداری با زندگی مردم و امور جاری شهر به نظر می‌رسد که سریع‌ترین، کاربردی‌ترین و در عین حال کم‌هزینه‌ترین روش برای ارتباط و تعامل با مردم، اطلاع‌رسانی و .... استفاده از سامانه پیام کوتاه است.

از طرف دیگر راه‌اندازی پنل، به عنوان شخص حقوقی یا شخص حقیقی به زمان زیادی نیاز ندارد. با آماده کردن مدارک، ثبت‌نام در صفحه اصلی سایت ملی پیامک یا تماس با شماره  02163404 می‌توانید کمتر از یک ساعت پنلتان را دریافت کرده و شروع به ارسال پیامک کنید. در ضمن برای مشاهده آموزش پنل اس ام اس ملی پیامک میتوانید به آپارات ملی پیامک مراجعه کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
55دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • شجاعی

    03 اسفند 1401، 10:59

    سلام و وقت بخیر مدیر بخش منابع انسانی در شهرداری سنندج هستم و میخواهم از همکاران خودمون بعد از هر دوره درباره عملکرد سازمان و نحوه کار نظرسنجی کنیم میخوام بدونم سامانه شما چطور میتونه به سازمان ما کمک بکنه.لطفا منو را هنمایی کنید متکرم

    • سمیه جابری

      12 دی 1402، 17:14

      سلام وقت شما به خیر
      میتونید به خریدن پنل، و استفاده از ماژول نظرسنجی هر وقت تمایل داشتید برای همکاران خودتون نظرسنجی پیامکی ارسال کنید.

  • آناهیتا قربانی

    01 اسفند 1401، 13:45

    برای اینکه بخوایم استفاده کنیم باید حتماً نامه شهرداری بگیریم؟
    یا شخصی هم میتونیم استفاده کنیم؟

    • سمیه جابری

      08 بهمن 1402، 12:27

      درود بر شما
      دقیقا منظورتون استفاده از چه چیزی هست؟
      ممنون میشم سوالتون رو دقیق تر مطرح کنید تا بتونیم راهنمایی تون کنیم

  • حمید شاهوئی

    01 اسفند 1401، 12:37

    ببخشید خیلی زمان میبره تا بقیه شهر هارو هم اضافه کنید که بتونیم از روی نقشه پیامک ارسال کنیم براشون؟

    • سمیه جابری

      13 دی 1402، 15:43

      سلام دوست عزیز
      تا حد امکان سعی کردیم شهرهای مختلف رو اضافه کنیم

  • ابراهیم حسینی

    29 بهمن 1401، 18:18

    سلام روزتون بخیر
    بنده مقاله شما رو خوندم و دیدم توی این مقاله از یه سری امکانات مانند برگذاری مسابقه و نظرسنجی توضضیح دادید. سوال من این هستش که اگر من فروشگاه اینترنتی داشته باشم میتونم از این موارد استفاده کنم یا باید حتما شرکت به ثبت رسیده باشم یا یک سازمان دولتی که بتونم نظرسنجی خدمات و محصولات داشته باشم؟

    • سمیه جابری

      08 بهمن 1402، 12:28

      سلام وقت شما به خیر
      برای استفاده از این ماژول ها میتونید از پنل حقیقی هم استفاده کنید و مانعی نداره

  • معصوم زاده

    25 بهمن 1401، 13:04

    سلام برای خدماتی کردن خط برای شهرداری نیاز به چه مدارکی است؟
    تمامی اطلاعات اعم از خدمات نوسازی و مالیات آنها نیاز به ارسال تمامی خطوط دارد و مشکل بلک لیست نمیخوایم داشته باشیم
    تمام شماره ها رو هم داریم

    • سمیه جابری

      08 بهمن 1402، 12:32

      سلام وقت شما به خیر
      برای هر اپراتور مدارک متفاوتی نیاز هست.
      برای بررسی این موضوع صفحه خطوط خدماتی رو مشاهده کنید

  • حبیبی

    25 بهمن 1401، 13:02

    سلام وقت بخیر شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی ایا امکان ارسال به شماره های بلک لیست رو دارید یا خیر؟ و همینطور میشه به شماره ها بعد از ارسال در سامانه شما دسترسی داشت یا خیر؟
    ممنون از پاسخ شما

    • سمیه جابری

      12 دی 1402، 17:11

      درود برشما
      بله شما میتونید برای ارسال به بلک لیست مخابرات، از خطوط خدماتی یا وب سرویس خدماتی استفاده کنید.
      بعد از اینکه پیامک های شما ارسال شد، میتونید به شماره موبایل ها دسترسی داشته باشید

  • موسی زاده

    24 بهمن 1401، 12:05

    با سلام و وقت بخیر برای منطقه های محدود ه مامکان ارسال پیامک وجود دارد یا فقط شهر های بزرگ این امکان را دارند؟؟

    • سمیه جابری

      12 دی 1402، 17:01

      سلام وقت شما به خیر
      برای شما میتونید برای همه مناطق ارسال پیامک داشته باشید و مانعی نداره.
      هم میتونید از روی نقشه منطقه مورد نظرتون رو انتخاب کنید هم با داشتن کدپستی اون منطقه، برای شماره ها پیامک بفرستید.

  • حمید فرخی

    20 بهمن 1401، 13:00

    وقت بخیر
    سوال داشتم از حضورتان ایا بنده میتونم شماره ها ودر واقع مخاطبین خودم را در پنل پیامکی شما ذخیره کنم؟
    قصد دارم چند وقت یک بار یک ارسال پیامک انبوه داشته باشم به یک سری از شماره ها این مخاطبین همیشه ثابت هستند در صورتی که این امکان در پنل ملی پیامک مقدور باشد به جهت ارسال پیامک ها خیلی کمک کننده خواهد بود ودر سرعت ارسال و فرایند انجام کار نیز موثر خواهدبود پیشاپیش از شما به جهت توضیحات احتمالی ممنون هستم.

    • سمیه جابری

      12 دی 1402، 17:00

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید با کمک ماژول دفترچه تلفن، شماره هایی که در طول زمان جمع آوری کردید رو حتی تو گروه های مختلف دسته بندی کنید و به راحتی هر زمان خواستید برای اون ها پیامک ارسال کنید.

  • شاهین امیرقاسمی

    18 بهمن 1401، 10:36

    سلام وقت بخیر من می خوام سامانه ی شما رو خریداری کنم سوالی که از خدمت شما دارم اینه که می تونم اول پنل پایه رو بخرم بعدش در چند ماه اونو تغییر بدم به پنل شرکتی و تجاری بابت این مورد راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      12 دی 1402، 16:59

      سلام وقت شما به خیر
      بله شما به راحتی با پرداخت هزینه یک پنل، میتونید اون رو به پنل های بالاتر ارتقا بدید

  • صادقی

    16 بهمن 1401، 11:27

    روزتون بخیر باشه اگر بخوایم برای یک شهرداری منطقه ای در شهر تبریز ارسال پیامک داشته باشیم باید از شما پلن بگیریم میشه راهنماییی کنید از کدوم یک از پلن های شما باید استفاده کنیم برای ارسال پیامک ؟ لطفا بنده رو در این مورد را هنمایی بفرمائید.

    • سمیه جابری

      13 دی 1402، 15:49

      سلام وقت شما به خیر
      با خرید پنل میتونید برای هر نقطه ای که تمایل داشته باشید به روش های مختلف تبلیغات ارسال کنید.
      همه پنل های ملی پیامک قابلیت ارسال به منطقه ها و محله ها رو دارن و فرقی نداره کدوم رو خریداری کنید.

  • لرستانی

    16 بهمن 1401، 11:16

    سلام روزتون بخیر ممنون از مقاله ای که نوشتید ما شهرداری هستیم در شهر ساری و منطقه های مختلف رو شماره شون رو نیاز داریم آیا به صورت منطقه بندی شده هم می توانید از پنل استفاده کنید یا خیر

    • سمیه جابری

      12 دی 1402، 16:52

      سلام وقت شما به خیر
      بله با کمک ارسال منطقه هدفمند میتونید به مناطق و محله ها هم برای ارسال پیامک دسترسی داشته باشید.
      حتی میتونید به کمک پیامپ، منطقه مورد نظرتون رو روی نقشه پیدا کنید و با کلیک روی منطقه، تعداد شماره موبایل های همراه اول و ایرانسل رو ببینید و براشون اس ام اس بفرستید.

  • محمدزاده

    10 بهمن 1401، 12:18

    سلام خسته نباشین برای دریافت پنل نیاز به فاکتور رسمی داریم تا بعد از تایید واحد مالی واریزی انجام بشه
    آیا ملی پیامک امکان ارسال فاکتور قبل از پرداخت را دارد یا خیر؟؟
    همچنین برای فعالسازی پنل، نیاز به چه مدارکی است؟؟
    ممنون

  • چراغی

    10 بهمن 1401، 12:04

    سلام و خسته نباشید من داشتم امکانات پنل هاتون رو بررسی میکردم چون میخوایم پیام هامون شخصی سازی شده باشه با اطلاعات هر فرد پیام ارسال بشه امکان ارسال هشمند و ارسال متناظر رو دیدم دارید اما زیاد تفاوتش رو متوجه نشدم.
    ممنون میشم بفرمایید چه تفاوتی دارند

    • سمیه جابری

      08 بهمن 1402، 12:38

      سلام وقت شما به خیر
      در ارسال هوشمند فقط بعضی از متغییرها مثل نام و نام خانوادگی متفاوت هست ولی بقیه متن پیامک برای همه یکسانه
      ولی در ارسال متناظر همه متن پیامک شما میتونه متفاوت باشه

  • مصطفی

    10 بهمن 1401، 11:58

    با سلام و وقت بخیر ببخشید امکان ارائه پنل اس ام اس برای بخشداری هم وجود داره یا باید فقط شهرداری باشه؟

    • سمیه جابری

      12 دی 1402، 16:57

      سلام دوست عزیز
      مانعی نداره
      همه ارگان ها میتونن پنل تهیه کنن

  • شهرداری ناحیه 14

    10 بهمن 1401، 11:03

    منظورتان از ( استفاده درون سازمانی) چیه؟
    یعنی تمامی کارمندان میتونن به پنل خریداری شده دسترسی داشته باشن؟
    تشکر از پاسخدهی

    • سمیه جابری

      12 دی 1402، 16:46

      درود بر شما
      یعنی شما به عنوان دارنده پنل میتونید به کارمندهای خودتون دسترسی استفاده از پنل رو بدید.

  • احمدی نژاد

    08 بهمن 1401، 12:21

    سلام ما شهرداری منطقه دو در شهر اصفهان هستیم آیا اگر از شما پلن بگیریم می تونیم به همه شماره هایی که در منطقه وجود دارند دسترسی داشته باشیم یا خیر ؟ اگر شما ندارید چطور می تونیم این شماره ها رو بهشون دسترسی داشته باشیم ؟ لطفا پیگیری کنید با تشکر از شما

    • سمیه جابری

      12 دی 1402، 16:45

      سلام وقت شما به خیر
      شما میتونید از ماژول های مختلفی برای ارسال پیامک به هر منطقه ای تمایل دارید استفاده کنید.
      برای مثال میتونید با کمک ماژول های کد پستی ایرانسل و کد پستی همراه اول، برای شماره های موجود تو یک منطقه پیامک بفرستید. فقط کافیه کد پستی منطقه رو تو پنل وارد کنید.
      همچنین میتونید به کمک پیامپ از روی نقشه مناطق مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و برای شماره موبایل های موجود تو اون منطقه، پیامک بفرستید.

  • درشتی

    08 بهمن 1401، 11:37

    سلام ارگان های دولتی می تونن خط خدماتی داشته باشند و ایا برای این مورد نیاز هست که سفته ارسال کنم و همچنین تعهد نامه به اسم چه کسی باید صاد ر بشه چون دولتی هستیم باید حتما یک نماینده برای سازمان اعلام کنیم در این خصوص راهنمایی بفرمایید
    ممنون

  • دهقانی

    05 بهمن 1401، 12:36

    سلام و خسته نباشید
    ایا میشه پیامک تبلیغاتی که میفرستیم برای یک مکانی باشه که وقتی کسی وارد اون محله یا منقطه ی مورد نظرمون میشه بهشون پیامک ارسال بشه؟ ممنون از راهنماییتون

    • سمیه جابری

      12 دی 1402، 16:38

      سلام و وقت به خیر
      بله میتونید برای این کار از ماژول lbs یا پیامک زنده استفاده کنید.

  • سحر غلامی

    03 بهمن 1401، 09:40

    با سلام و وقتتون بخیر من یه سوال فنی داشتم ایا برای ارسال به تمام مناطق میتوان از سامانه شما استفاده کرد یعنی برای همه ی افراد منطقه 1 تهران مثلا ارسال بشه؟

    • سمیه جابری

      12 دی 1402، 16:36

      سلام دوست عزیز
      بله میتونید برای مناطق مختلف پیامک بفرستید. برای این کار راه های مختلفی هست.
      اگر کدپستی اون منطقه رو داشاه باشید میتونید با وارد کردن اون داخل سامانه، برای شماره موبایل های همراه اول و ایرانسل منطقه پیامک بفرستید.
      حتی میتونید به کمک پیامپ از روش نقشه منطقه مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای اون منطقه اس ام اس ارسال کنید.

  • مهندس سید میلاد روزبهانی

    02 بهمن 1401، 15:38

    سلام
    ما میتونیم پنل پیامکی درون سازمانی برای مجموعه شهرداری خودمون داشته باشیم؟
    فقط کارمندان خودمون امکان دسترسی و ارسال پیامک داشته باشند؟
    این امکان ها برای شما مقدور هست؟
    تشکر از خدمات رسانی شما

    • سمیه جابری

      12 دی 1402، 16:08

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید با خریداری پنل و دادن دسترسی به کارمندانتون، استفاده از پنل رو برای اون ها فراهم کنید

  • سودی نژاد

    02 بهمن 1401، 10:19

    سلام
    تشکر میکنم از مقاله هاتون
    من از کجا می تونم تمام بانک شماره هایی که داخل پنل شما هست رو ببینم چون قبل از خریداری میخوام مطمئن بشم که این بانک شماره هایی که د ر نظر دارم برای کارم رو موجود دارید یا نه
    خیلی ممنون

    • سمیه جابری

      13 دی 1402، 15:50

      سلام وقت شما به خیر
      برای این مورد لطفا با بخش پشتیبانی ما با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن.

  • بالوی

    02 بهمن 1401، 08:34

    روزتون بخیر و شادی
    برای ارسال پیامک برای شهرداری، در صورتی که قصد ارسال به بلک لیست رو داشته باشیم توضیح میدید با توجه به دولتی بودن مجموعه نیاز به ارسال چه مدارکی دارید؟
    همچنین مجموعه قادر به ارسال سفته نیست و لطفا در صورتی که شما نیز در مدارک برای ضمانت سفته تهیه میکنید این مورد را برای ما حذف کنید

  • عاطفه جدائی

    28 دی 1401، 17:57

    سلام
    میشه لطفا بگید برای بقیه شهر ها کِی میشه از رو نقشه ارسال کرد؟
    شهر ما توش نیست

    • سمیه جابری

      13 دی 1402، 15:54

      سلام وقت شما به خیر
      کدوم شهر هستید دوست عزیز؟
      اگر کد پستی منطقه تون رو داشته باشید میتونید از اون طریق ارسال کنید. ماژول های کد پستی همراه اول و کد پستی ایرانسل به شما کمک میکنن.

  • محمدرضا جوادی

    28 دی 1401، 17:43

    خداکنه همه شهرداری ها این مقاله رو بخونن و عمل کنن. حداقل ما اربات رجو هایی که اطلاع نداریم از روند کار از طریق پیامک اطلاع رسانی ها انجام بشه.

    • سمیه جابری

      13 دی 1402، 15:55

      سلام دوست عزیز
      امیدواریم به زودی اطلاع رسانی ها از طریق پیامک بهتون انجام بشه

  • مصطفی براری

    26 دی 1401، 17:04

    با سلام و خدا قوت به تیم ملی پیامک
    برای ارسال ها (چه منطقه ای و یا درون سازمانی)، برای پرداخت از طرف بخش مالی، نیاز به گزارش ارسال و سندی مبنی بر ارسال نیاز است
    سامانه ملی پیامک در خصوص گزارش ارسال ها چه تدبیری اندیشیده است؟
    در بسیاری از سامانه ها، امکان گزارش گیری وجود ندارد

  • شهرداری سرعین

    26 دی 1401، 16:54

    سلام خسته نباشید
    الان اگر سازمان شهرداری ما پنل پیامکی شمارو تهیه کنه ایا امکان اینکه بتونیم دسترسی به سایر بخش های مختلف بدهیم که انها هم بتونن استفاده کنن از پنل مقدوره؟مثلا بخش مالیمون هم بتونه دسترسی داشته باشه که ارسال پیامک های بدهی قبض های شهرداری را به شهروندان ارسال کنه پیامک هایی از این قبیل منظورمه ایا این مورد شدنیه؟
    یا اینکه برای این بخش هم نیاز هست پنل تهیه کنیم؟
    راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      13 دی 1402، 16:05

      سلام وقت شما به خیر
      میشه نام کاربری و رمز عبور رو در اختیار هرکسی که خواستید بذارید. ولی این کار رو توصیه نمیکنیم چون امنیت پنل شما ممکنه به خطر بیفته و به همه بخش های دسترس داشته باشن. اما اگر پنل تجاری خریداری کنید، میتونید همکار تعریف کنید بای خودتون. تو این بخش میتونید تعیین کنید همکار چه دسترسی هایی داشته باشه و به همه بخش های پنل دسترسی نخواهد داشت

  • دماوندی

    26 دی 1401، 14:40

    سلام بنده از طرف شهرداری فیروز کوه مزاحمتون میشم بنده دنبال یک پلن پیامکی هستم که بتونه به همه شماره ها پیامک ارسال کنه نمی خوام هم به همه منطقه اس ام اس بزنم فقط می خوام به همکاران خودمون پیام بزنم و همین طور تولدشون رو تبریک بگیم. این سیستم رو چطوری می تونیم پیاده کنیم که بلاک رو هم پوشش بده؟
    ممنون از تیم خوبتون

  • اکبر حمیدی

    26 دی 1401، 10:59

    سلام ایا میتوان برای ارسال به منطقه مورد نظر از سامانه ملی پیامک استفاده کرد؟
    مثلا برای ارسال به منطقه 2 میتوان در ملی پیامک این کار را کرد؟

  • رستگاری

    26 دی 1401، 10:50

    سلام ممنون از مقاله خوبتون من برای کسب و کارم نیاز به ارسال پیامک محله ای و منطقه ای دارم ایا فرقی میکنه که کدوم پنل رو از شما خریداری کنم یا هرپنلی رو تهیه کنم این امکان داخلش هست تا تبلیغات کنم؟

    • سمیه جابری

      13 دی 1402، 16:14

      سلام وقت شما به خیر
      میتونید با خرید پنل پایه هم برای مناطق و محله ها پیامک بفرستید. اما برای ارسال به کمک پیامپ، کدپستی همراه اول و کد پستی ایرانسل باید از پنل اقتصادی و یا بالاتر رو تهیه کنید.

  • زراعت کار

    26 دی 1401، 10:35

    سلام و خسته نباشید
    من برای یک مجموعه ی دولتی قصد خرید پنل دارم که اطلاع رسانی مربوط به مجمع ها و جلسه به کارمندان و مدیران اطلاع رسانی بشه اما یک سری از مخاطب های ما پیامک خود را بسته اند با پنل شما امکان داره به اون مخاطب ها پیامک ارسال بشه
    ممنون میشم راهنما رو به ایمیل بنده ارسال نمایید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید