30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
حذف اکانت تلگرام با دو روش ساده

حذف اکانت تلگرام با دو روش ساده

820

تصمیم‌تان برای حذف تلگرام جدی است؟ اگر جواب این سوال مثبت است که این مطلب را بخوانید. در این راهنمای گام‌به‌‌گام به شما می‌گوییم که دیلیت اکانت تلگرام چگونه است و برای حذف اکانت تلگرام چه مراحلی را باید طی کنید.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

این تلگرام عزیز!

تلگرام یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در دنیا، به‌ویژه بین ما ایرانی‌هاست. ویژگی‌های جذاب تلگرام باعث شده که کاربران، آن را به پیام‌رسان‌های دیگر ترجیح بدهند. امکان ساخت گروه با 200،000 هزارنفر، ساخت کانال‌ برای کسب‌و‌کار و چندین و چند ویژگی دیگر باعث شده تلگرام پای ثابت اکثر گوشی‌های هوشمند باشد. در کنار این ویژگی‌ها، امنیت بالای این پیام‌رسان هم در نوع خودش بی‌نظیر است. اما بعضی وقت‌ها استفاده از تلگرام آنقدر وقت شما را می‌گیرد که تصمیم می‌گیرید عطای آن را به لقایش ببخشید!

دو روش برای پاک کردن اکانت تلگرام وجود دارد که در ادامه آنها را توضیح می‌دهیم. اما قبل از اینکار باید به شما بگوییم بعد از حذف حساب کاربری در تلگرام، تمام اطلاعات شما از بین خواهد رفت و راهی برای بازگشت آنها وجود ندارد. تمام چت‌ها، مخاطبین، گروه‌ها، عکس‌ها و فیلم‌های شما برای همیشه پاک می‌شوند. پس بهتر است پیش از پاک کردن اکانت برای همیشه اطلاعات مهم خودتان را ذخیره کنید.

روش اول: حذف خودکار تلگرام!

در ابتدای متن از امنیت بالای تلگرام گفتیم. به‌عنوان بخشی از ویژگی‌های امنیتی، اکانت‌های تلگرام بعد از زمان مشخصی از عدم فعالیت به‌طور خودکار پاک می‌شوند. این مدت به صورت پیش‌فرض 6 ماه است. یعنی اگر به مدت 6 ماه به تلگرام خودتان سر نزنید، اکانت شما همراه با تمام اطلاعاتش به طور خودکار از بین می‌رود.

شما نمی‌توانید این ویژگی را غیرفعال کنید، اما می‌توانید زمان تعیین شده را از 1 ماه تا 12 ماه تغییر دهید. پس اگر برایتان مهم است که اکانت شما به‌صورت خودکار حذف نشود و درعین حال بعضی اوقات وقت سر زدن به تلگرام خودتان را ندارید حتماً این زمان را روی 12 ماه تنظیم کنید.

راه آسان‌تر

یکی از راه‌های آسان‌تر پاک کردن اکانت تلگرام این است که این زمان را روی 1 ماه تنظیم کنید و یک ماه وارد تلگرام نشوید؛ به همین راحتی اکانت شما برای همیشه حذف می‌شود. این روش می‌تواند از جهاتی خوب باشد. مثلا اینکه شما خیلی طبیعی و به آرامی از دنیای تلگرام خداحافظی می‌کنید. شاید این راه برای شما بهتر از ناپدید شدن یک روزه باشد! برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد تلگرام شوید و از قسمت تنظیمات setting وارد بخش Privacy & Security شوید. در قسمت Advanced گزینۀ Delete my account if away for را بزنید.حذف خودکار تلگرام

حالا مدت زمان را روی 1 ماه تنظیم کنید و تمام! بعد از یک ماه اثری از شما در تلگرام نخواهد بود. اگر هم می‌خواهید این زمان را افزایش دهید کافیست به جای 1 ماه، 12 ماه را انتخاب کنید تا از حذف خودکار اکانت‌تان جلوگیری کنید.دیلیت اکانت تلگرام

روش دوم: حذف دستی اکانت تلگرام

اگر حوصله صبر کردن به مدت 1 ماه را ندارید و به هر دلیلی مجبورید که همین الان اکانتتان را پاک کنید، باید از روش دستی استفاده کنید. نکتۀ مهم در این روش، این است که شما نمی‌توانید حساب کاربری خودتان را از اپلیکیشن تلگرام پاک کنید. برای اینکار باید از مرورگر تلفن همراه یا کامپیوتر استفاده کنید. تصمیم‌تان را گرفته‌اید؟ راهی جز پاک کردن اکانت تلگرام ندارید؟ پس مراحل زیر را انجام بدهید.

مراحل حذف دستی تلگرام

ابتدا باید وارد صفحه حذف اکانت تلگرام در وبسایت تلگرام شوید. شما می‌توانید هم از مرورگر گوشی وارد این صفحه شوید هم از کامپیوتر استفاده کنید. همانطور که می‌دانید دسترسی به تلگرام از ایران مسدود است. پس برای اینکار باید از وی‌پی‌ان استفاده کنید.

در این صفحه، شماره تلفنی که می‌خواهید اکانت تلگرام آن را حذف کنید، وارد کنید. دقت کنید که فرمت درست شماره به‌صورت شماره تلفن بدون صفرهمراه با پیش‌شماره کشو است، مثلاً ***989123456+ برای تلگرام قابل فهم است. بعد از وارد کردن شماره تلفن دکمۀ آبی Next را بزنید.روش حذف اکانت تلگرام

اگر شمارۀ تلفن را درست وارد کرده باشید، تلگرام یک کد برای شما ارسال می‌کند. این کد از طریق اپلیکیشن تلگرام روی تلفن همراه شما ارسال می‌شود. وارد تلگرام شوید و این کد را کپی یا یادداشت کنید. حذف دایمی اکانت تلگرام

دوباره به صفحه مرورگر برگردید و کدی که کپی کردید را در کادر Confirmation code وارد کنید و روی Sign In کلیک کنید.دیلیت اکانت تلگرام

در صفحۀ جدید دلیل دلیت اکانت تلگرام‌تان را بنویسید. البته این گزینه اختیاری است و می‌توانید این کادر را خالی بگذارید. در نهایت دکمه Delete My Account را بزنید.پاک کردن اکانت تلگرام

با اینکار پنجره‌ای باز می‌شود که برای بار آخر از شما می‌پرسد که واقعاً می‌خواهید تلگرام را ترک کنید؟ راه بازگشتی نیست؟ اگر پاسخ مثبت است، دکمۀ قرمز Yes, delete my account را بزنید و کار تمام است.

دانلود اطلاعات تلگرام

می‌خواهید اکانت تلگرام را پاک کنید ولی نگران اطلاعات خودتان هستید؟ نگران نباشید. شما به‌راحتی می‌توانید تمام اطلاعات‌تان مثل مخاطبان، سابقه چت‌ها، عکس و فیلم، ویس‌ها و ... را داشته باشید. برای اینکار حتماً باید از نرم‌افزار دسکتاپ تلگرام (مخصوص کامپیوتر) استفاده کنید. وارد تلگرام دسکتاپ شوید و به Setting بروید. گزینه Export Telegram data را انتخاب کنید و در پنجرۀ جدید مشخص کنید، کدام اطلاعات برای شما مهم است و می‌خواهید آن را دانلود کنید.روش پاک کردن اکانت تلگرام

راهنمای کامل ارسال پیامک انبوه و گروهیحتما بخوانید: راهنمای کامل ارسال پیامک انبوه و گروهی

توضیح گزینه‌ها

در این قسمت گزینه‌هایی دارید، که در ادامه توضیحات آن‌ها را برایتان آوردم:

Account information: اطلاعات اکانت شامل نام، نام کاربری، عکس پروفایل و شماره تماس.

Contact list: تمام مخاطبینی که در تلگرام دارید.

Personal chats: چت‌های شخصی شما با دیگران (پی‌وی)

Bot chats: چت شما با ربات‌های تلگرام.

Private groups: گروه‌های خصوصی مثل گروه نوروز 1400 شمال!

Private channel: کانال‌های خصوصی.

Public channel: کانال‌های گروهی مثل کانال تلگرام ملی‌پیامک.

Photos: تمام عکس‌هایی که دیده‌اید.

Video files: تمام فیلم‌هایی که دیده‌اید.

Voice massages: پیام‌های صوتی که فرستاده‌اید یا دریافت کرده‌اید.

Round video massages: پیام‌های ویدئویی ارسالی و دریافتی.

Stickers: استیکرها.

Animated GIFs: گیف‌ها.

Files: فایل‌های دیگر مثل PDF.

بعد از انتخاب اطلاعات گزینۀ Human-readable HTML را انتخاب کنید و EXPORT را بزنید. حداکثر 24 ساعت برای آماده‌سازی اطلاعات شما زمان لازم است. بعد از اینکه اطلاعات شما آماده شد، تلگرام پیامی برایتان می‌فرستد که اطلاعات شما آماده دانلود است. دوباره EXPORT را بزنید تا دانلود آغاز شود.

نکاتی که قبل از دیلیت اکانت تلگرام باید بدانید!

حذف شدن تمام پیام‌ها: بعد از حذف اکانت تلگرام همه اطلاعات شما از چت‌های خصوصی و گروهی و کانال‌ها تا فایل‌های دانلود شده و مخاطبین از بین می‌روند.

نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کندحتما بخوانید: نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کند

دیلیت اکانت و رفع بلاک: خیلی‌ها وقتی بلاک می‌شوند تصور می‌کنند اگر اکانت تلگرامشان را پاک کنند و مجدداً در تلگرام ثبت‌نام کنند، از بلاک خارج می‌شوند. این تصور اشتباه است! بلاک شدن اکانت تلگرام روی شمارۀ تلفن اعمال می‌شود، حتی اگر اکانت خودتان را پاک کنید و دوباره اقدام به ساخت اکانت با همان شماره کنید، بازهم بلاک خواهید بود.

عدم بازگشت اطلاعات بعد از ثبت نام مجدد: اگر اکانت خودتان را پاک کنید و دوباره با همان شماره وارد تلگرام شوید، اطلاعات شما باز نمی‌گردد. برای همین حتماً قبل از دلیت اکانت تلگرام، از اطلاعاتتان نسخۀ پشتیبان تهیه کنید.

محدودیت دیلیت اکانت تلگرام: به این نکته توجه کنید که اقدام به حذف اکانت محدودیت‌هایی دارد. شما بیشتر از 3 بار در هفته نمی‌توانید اکانت خودتان را پاک کنید. اگر این اتفاق بیافتد اکانت شما بلاک می‌شود. اگر بعد از خارج شدن از بلاک بازهم اینکار را انجام دهید، جرایم سنگین‌تری در انتظارتان خواهد بود!

دیلیت اکانت تلگرام طلایی و موبوگرام

تلگرام طلایی، موبوگرام و پیام‌رسان‌های دیگری که ظاهری مثل تلگرام دارند، در واقع همان تلگرام با تغییرات جزئی هستند. هستۀ اصلی این پیام‌رسان‌ها تلگرام است. پس برای دیلیت اکانت تلگرام طلایی از همان روشی که برای تلگرام گفتیم استفاده کنید. توصیۀ ما به شما این است که به‌خاطر امنیت پایین، از تلگرام طلایی و موبوگرام استفاده نکنید.

آیا برنامه‌ای برای دیلیت اکانت تلگرام وجود دارد؟

برای دلیت اکانت تلگرام نیاز به هیچ برنامه‌ای نیست. تنها راه، رفتن به سایت تلگرام و ارسال درخواست از آنجاست. پس گول بعضی برنامه‌های موجود در مارکت‌ها را نخورید. بیشتر این برنامه‌ها با هدف جذب مشتری و سواستفاده از شمارۀ تلفن شما طراحی شده‌اند.

سخن آخر

تلگرام مزایای زیادی دارد، سریع و ایمن است و امکانات بسیاری را هم دارد. در طرف مقابل گشت‌وگذار در کانال‌های مختلف هم وقت‌گیر است. بعضی مواقع راهی جز خداحافظی و حذف اکانت تلگرام وجود ندارد. اگر وضعیت برای شما اینگونه است، خیلی راحت با روش‌هایی که گفتیم می‌توانید اکانت خودتان را برای همیشه پاک کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
34دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مریم مرادی

    02 آبان 1402، 13:02

    سلام ببخشید من میخواستم بدونم آیا روشی برای بلاک هست که شخصی که به او پیام داده ام پیام های من را نبیند.با تشکر

  • مهدی قربانی

    04 شهریور 1402، 23:30

    سلام. من ی سیم کارت تازه گرفتم. ولی قبلا باهاش یکی ثبت نام کرده وهرچی میخوام دیلیت اکانت کنم نمیشه چون کد رو شماره موبایلم نمیاد ورو تلگرام اون کسی ک نصب کرده میره. میتونین کمک کنین

  • مرتضی

    25 مرداد 1402، 16:49

    سلام بدون دسترسی به برنامه تلگرام یعنی در واقع نمیتونیم وارد اکانت بشیم یکی وارد تلگرام با شماره ما شده قصد دیلیت اکانت داریم

  • سینا

    22 خرداد 1402، 11:48

    سلام آیا شماره جدید در تلگرام با آیدی قبل بخوایم بزاریم شماره قبلی برای بقیه دیلیت اکانت میشود؟؟

  • زهرا

    12 خرداد 1402، 15:49

    سلام من تلگرام حذف کردم ی تلگرام دیگ نصب کردن الان هرچی میکنم نمیشه میگه کد میره رو اون تلگرام اون برنامه هم اصن هرچقدر میگردم نیس ک دان کنم چیکا کنم الان؟؟

  • ناشناس

    05 خرداد 1402، 17:17

    سلتم وقت بخیر
    من تو اکانتم نیستم و میخوام واردش بشم ولی نمیشه نه میتونم پاکش کنم نه میتونم واردش شم چیکار کنم؟

  • hsti

    16 اسفند 1401، 10:07

    سلام وقت بخیر ببخشید خیلی وقت پیش دلیت اکانت کردم والان مجددا میخوام نصبش کنم ولی متاسفانه به جای اینکه کد پیامک بشه نوشتا شده ک کد به اکانت تلگرامتان فرستاده شده چیکار باید کرد؟

    • حسام کریمی

      16 اسفند 1401، 11:23

      سلام وقتتون بخیر
      به این معنا هست که اکانت شما به صورت کامل دیلیت نشده بود. لطفاً از صفحه help خود تلگرام کمک بگیرید.

    • غلامعلی مداح

      26 فروردین 1402، 14:55

      سلام من اکانت تلگرامم چندین بار حک شد با اینکه تایید دو مرحله ای هم داشت ولی من هربار از حساب خارجش کردم تا اینکه تلگرام منو بخاطر درخواست پیامک زیاد محدود کرد الان اون هکر منو از تلگرامم خارج کرده و هیچ دسترسی به حسابم ندارم چ برای راه اندازی دوباره چ دلیت اکانت ،سیستم کد رو برام پیامک نمیکنه و ب حساب تلگرامم میفرسته
      این ی باگ بزرگ روی تلگرام هست و مشخصه ک تلگرام هیچ امنیتی نداره
      اگ راهکاری دارین ممنون میشم از راهنماییتون

  • جعفری

    06 اسفند 1401، 20:28

    سلام وقت بخیر و خسته نباشید
    دیروز تلگرام ب خودی خود از گوشیم پاک شد بعدش دوباره برنامه شو دانلود کردم و خواستم نصب کنم نصب نشد یعنی کد دو مرحله ای خواست ک من اصلن کد دو مرحله ای رو فعال نکرده بودم الان متوجه شدم یکی با شماره من وارد تلگرام شده و کد دو مرحله ای رو فعال کرده و ایمیل خودش رو داده من هر چی درخواست کد میکنم ب ایمیل اون ارسال میشه و کد برای من نمیاد با گوشی دیگه نگا میکنم تلگرام من فعتله ولی کس دیگه ای استفاده میکنه
    خواهش میکنم در این زمینه کمکم کنید خیلی ممنونم

  • مجید

    14 آذر 1401، 08:22

    سلام خسته نباشید من با شماره رایتلم وارد تلگرام شدم اما ظرف مدت کوتاهی محدود شدم و به ناچار از اون خارج شدم اما یه مدت بعد با شماره ایرانسلم که رفتم موفق شدم با فیلتر شکن وارد شم و اونم محدود بود همین دیشب دلیت اکانت زدم و درست شد حالا نمیدونم با اکانت رایتلم چه کنم برای دلیت زدنشم باید تو اکانتت باشی تا کد رو وارد کنی لطفا راهنمایی کنید

  • لیلا

    16 شهریور 1401، 06:47

    سلام خسته نباشید
    من دو هفته پیش چون گوشیم هنگ کرد بدون خارج شدن از اکانتم برنامه تلگرام رو حذف کردم الان میخوام یه برنامه نصب کنم متاسفانه کد تأیید برام پیامک نمیشه چه کنم ؟؟

  • مهدی علیزاده

    27 اردیبهشت 1401، 02:32

    سلام وقت بخیر و خسته نباشید ممنونم از بایت این همه مطالب خوب ک برامون میزارین برای من یک مشکلی پیش اومده امیدوارم در این مورد کمکم کنید چون واقعن برام مشکل درست کردن
    یک هفته پیش تلگرام ب خودی خود از گوشیم پاک شد بعدش دوباره برنامه شو دانلود کردم و خواستم نصب کنم نصب نشد یعنی کد دو مرحله ای خواست ک من اصلن کد دو مرحله ای رو فعال نکرده بودم الان متوجه شدم یکی با شماره من وارد تلگرام شده و کد دو مرحله ای رو فعال کرده و ایمیل خودش رو داده من هر چی درخواست کد میکنم ب ایمیل اون ارسال میشه و کد برای من نمیاد با گوشی دیگه نگا میکنم تلگرام من فعتله ولی کس دیگه ای استفاده میکنه
    خواهش میکنم در این زمینه کمکم کنید خیلی ممنونم

  • علی براتی

    20 بهمن 1400، 06:15

    سلام‌من‌حتی از طرق تلگرام وب دارم‌امتحان‌میکنم‌میگه ۱۸ ساعت دیگه‌تلاش کنید مشکل از چیه؟

  • مجید فرشادی

    17 آذر 1400، 19:53

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم اگر اکانت تگرام خود را دیلیت کنیم و دوباره با همون شماره ای که دیلیت اکانت کرده ایم دوباره اکانتمون رو بالا بیاریم ایا افرادی که بلاک کرده ایم ان بلاک می شوند؟

  • Sanaz

    14 مهر 1400، 23:20

    سلام خسته نباشید یه نفر با شماره من تلگرام نصب کرده چطوری اکانتشو پاک کنم لطفا کمکم کنید
    تایید دو مرحله ای داره و دوباره نمیتونم تلگرام با این خط نصب کنم

    • ایمان عمادی

      18 مهر 1400، 13:56

      سلام وقتتون بخیر
      با یه شماره موبایل دیگه تلگرام نصب کنید و به صورت فارسی به پشتیبانی تلگرام پیام بدین، افرادی هستند که به صورت داوطلبانه کمک میکنند و مشکل برطرف میشه!

    • نسترن

      12 تیر 1402، 13:01

      نشست های فعال رو حذف کن

  • محمدرضا

    07 شهریور 1400، 18:38

    سلام من با شماره موبایلم تلگرام نصب کردن و هیچ گونه نمی توانم وارد تلگرام بشم با این شماره چجوری میشه پاکش کنم

    • ایمان عمادی

      18 مهر 1400، 13:56

      سلام وقتتون بخیر
      با یه شماره موبایل دیگه تلگرام نصب کنید و به صورت فارسی به پشتیبانی تلگرام پیام بدین، افرادی هستند که به صورت داوطلبانه کمک میکنند و مشکل برطرف میشه!

  • یاسر نوابی

    23 تیر 1400، 23:35

    سلام خسته نباشید یه نفر با شماره من تلگرام نصب کرده چطوری اکانتشو پاک کنم لطفا کمکم کنید

    • نیلوفر اکبریان

      24 تیر 1400، 08:02

      دوست عزیز باید وارد همون حساب کاربری بشید و از قسمت تنظیمات اکانت رُ پاک کنید

      • علی صفارزاده

        13 آبان 1401، 09:46

        سلام ما تلگرام مون رو حذف کردیم و الان هرچی کد می فرستیم می ره به همون شماره ای که حذف شده باید چی کارکنیم؟

  • سانیارحیمی

    08 خرداد 1400، 19:27

    سلام وقتتون بخیر اکانت تلگرام منو هک کردن و تایید دو مرحله ای زدن خودم نمیتونم وارد شم
    برا دیلیت کردن هم کد میره رو تلگرام ینی برا من نمیاد
    میشه لطفا بگید چیکار کنم

    • ایمان عمادی

      18 مهر 1400، 13:56

      سلام وقتتون بخیر
      با یه شماره موبایل دیگه تلگرام نصب کنید و به صورت فارسی به پشتیبانی تلگرام پیام بدین، افرادی هستند که به صورت داوطلبانه کمک میکنند و مشکل برطرف میشه!

  • محمودرضا

    04 خرداد 1400، 03:41

    سلام ،خسته نباشین ،من از طریق تلگرام گوشیم هک شده ،بهم گفتن دیلیت کنم ،بنظرشما راه صحیح همینه،ومیتونم با یه شماره دیگه وارد بشم ،از برنامتون بی نهایت سپاسگذارم ،موفق باشید

    • نیلوفر اکبریان

      05 خرداد 1400، 08:28

      بله دوست عزیز، از طریق نسخه اورجینال تلگرام حتماً اکانتتون رو غیرفعال یا همون deactive کنید

  • مرجان

    23 بهمن 1399، 11:40

    سلام روزتون بخیر شماره پدر من توسط شخصی ناشناس هک شده و روش تلگرام نصب کردن و تایید دومرحله ای روش فعال کردن چجوری نیتونیم دیلیت اکانت کنیم ؟شماره همراهش روشن از طریق پیامک ننیتونیم دیلیت اکانت کنیم لطفا راهنمایی کنید ؟ ممنون میشم

    • نیلوفر اکبریان

      29 بهمن 1399، 14:38

      دوست عزیز از لینکی که براتون گذاشتم، برای حذف اکانت استفاده کنید

      • محمد

        12 شهریور 1400، 00:33

        سلام امکان داره چون منم تلگرامم هک شده و رمز دو عاملی فعال کردن راهنمایی کنید چجوری دلیتش کنم امکان ورود ندارم

        • ایمان عمادی

          18 مهر 1400، 13:56

          سلام وقتتون بخیر
          با یه شماره موبایل دیگه تلگرام نصب کنید و به صورت فارسی به پشتیبانی تلگرام پیام بدین، افرادی هستند که به صورت داوطلبانه کمک میکنند و مشکل برطرف میشه!

      • تیدا

        24 بهمن 1400، 18:19

        سلام من تو صفحه تلگرام بودم که یهو از صفحه خارج شد و تلگرامم پرید، و خطی هم که باهاش تلگرام نصب بوده سلب امتیاز شده
        یک نفر دیگه وارد تلگرام من شده چطوری میتونم تلگرامم رو برگردونم یا دیلت اکانت کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  • شهلا

    01 بهمن 1399، 22:06

    سلام من نمیتونم وارده تلگرام بشم چون بجاشمارم یکی دیگه وارد شده من چجوری میتونم پاک کنم اکانتمو ک اونم از تلگرام بره بیرون خودم وارد بشم چون شمارم جدیده اون شمارمو دزدیده و دزدکی کدشو از رو گوشیم برداشته وارد شده الان نمیتونم پاکش کنم چکار کنم ک بدونه وارد شدن ب تلگرام بتونم پاک کنم اون اکانتمو ممنون میشم زود جوابمو بدین

    • نیلوفر اکبریان

      02 بهمن 1399، 09:15

      دوست عزیز اگر به شماره‌ای که باهاش تلگرام ثبت‌نام کردید، الان دسترسی دارید از طریق تلگرام وب وارد اکانتتون بشید و غیر فعالش کنید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید