30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
آموزش نحوه حذف اکانت جیمیل از اندروید

آموزش نحوه حذف اکانت جیمیل از اندروید

13

آگاهی از طریقه ساخت اکانت جیمیل و همچنین نحوه حذف اکانت جیمیل از اندروید یکی از گرینه‌هایی است که ضروری محسوب می‌شود. امروزه استفاده از گوشی‌های اندروید سبب شده است که افراد برای فعال سازی نرم‌افزارهای مورد استفاده در گوشی خود، نیازمند استفاده از حساب جیمیل باشند. بسیاری از افراد هستند که در هنگام استفاده از گوشی های اندروید قادر به ساختن اکانت جیمیل نیستند و یا علاقمند نیستند یک اکانت برای خود بسازند زیرا آن را ضروری نمی دانند.

چنین افرادی ممکن است برای فعال سازی گوشی اندروید خود و استفاده از برنامه‌های آن از اکانت جیمیل دیگران مثل اعضای خانواده و یا دوستان خود استفاده کنند. در حالی که چنین اقدامی ایمنی گوشی آنها را با مشکل مواجه خواهد کرد. استفاده از اکانت دیگران کار صحیحی نیست زیرا شخص استفاده کنند از اکانت جیمیل دیگران این امکان را دارد که به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کند. بنابراین اگر چنین شرایطی دارید بهتر است هر چه سریعتر اکانت مورد نظر را از گوشی حذف کنید. اگر نحوه حذف اکانت جیمیل از اندروید را نمی‌دانید بهتر است با ما همراه شوید زیرا ما به شما توصیه می‌کنیم که حساب کاربری قبل خود را حذف کرده و از حسابی جدید استفاده کنید.

آموزش نحوه حذف اکانت جیمیل از اندروید

برای اینکه نحوه حذف اکانت جیمیل از اندروید را بدانید بهتر است مرحله به مرحله با ما باشید. برای انجام این کار ابتدا به بخش تنظیمات گوشی خود وارد شوید و بعد از آن به قسمت پایین صفحه تنظیمات گوشی اسکرول کنید. سپس در پایین صفحه تنظیمات به گزینه Accounts دسترسی پیدا خواهید کرد. از بخش Accounts گزینه گوگل را انتخاب کرده و آن را لمس کنید.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در این بخش حساب‌های کاربری موجود بر روی گوشی شما نمایش داده خواهد شد. از این بخش شما اکانتی که مورد نظرتان است را انتخاب می‌کنید تا یک مرحله به حذف اکانت جیمیل از اندروید نزدیکتر شوید.

حال در این مرحله مشابه تصویر زیر اکانت مورد نظر را انتخاب کرده و سپس syns account را غیرفعال کنید.

روی منوی سه نقطه کلیک کرده و گزینه Remove Account را انتخاب کنید.

در این مرحله برای شما پیغامی ظاهر می‌شود که به شما هشدار می‌دهد با کلیک بر روی این گزینه ممکن است تمامی اطلاعات شما پاک شود، که پس از کلیک بر روی گزینه Remove Account شما بر روی گزینه مورد نظر، حذف اکانت جیمیل از اندروید شما به طور کامل انجام می‌شود.

جمع‌بندی نهایی

اکنون با نحوه حذف اکانت جیمیل از اندروید آشنا شدید و با حذف جیمیل دیگران از گوشی اندروید خود می‌توانید امنیت بهتری برای گوشی و اطلاعات شخصی خود ایجاد کنید. ملاحظه کردید که حذف اکانت جیمیل از اندروید کار چندان سخت و پیچیده‌ای نبود. گاهی وقتی روش انجام کاری را نمی‌دانیم فکر می‌کنیم که کار خیلی سختی پیش روی خود داریم و از انجام دادن آن خودداری می‌کنیم. این در حالی است که اگر مقداری وقت برای آموزش این مقوله‌ها بگذاریم علاوه بر اینکه می‌توانیم کار خود را بهتر انجام دهیم از لذت آشنایی با گوشی اندروید خود و حفظ سلامت اطلاعات آن نیز بهره‌مند خواهیم شد.

در صورتی که در رابطه با این آموزش و نحوه پاک کردن اکانت جیمیل از گوشی اندروید سوال یا مشکل خاصی داشتید در بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید تا کارشناسان ملی پیامک پاسخگوی شما باشند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • وردپرس

    29 فروردین 1402، 17:56

    بسیار عالی و کارآمد بود

    • زهره تاجیک

      13 آذر 1402، 16:00

      سلام دوست عزیز؛
      خوشحالیم که از مطالب لذت بردید و تونستید کارتون رو راه بندازید.
      امیدوارم همواره موفق و پیروز باشید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید