30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
معرفی بسته های پیامک همراه اول و ایرانسل

معرفی بسته های پیامک همراه اول و ایرانسل

1035

اگر بخواهید خبر خیلی مهمی را به دوستتان بدهید، اس‌ام‌اس می‌زنید یا از دایرکت شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید؟ مطمئنم شما هم مثل خیلی از کاربرها، اس‌ام‌اس را ترجیج می‌دهید. چرا؟ چون حتی اگر آن شخص در شبکه‌های اجتماعی فعال باشد، باز مدتی طول می‌کشد تا پیام شما را ببیند و جواب بدهد؛ اما اس‌ام‌اس اینطور نیست، سریع جلب توجه می‌کند.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

به خاطر همین ویژگی است که پیامک به یکی از محبوب‌ترین تکنولوژی‌ها تبدیل شده است. برای استفاده از این تکنولوژی، مشترکین تلفن همراه نیاز به خرید بسته های پیامک دارند تا بدون نگرانی اس‌ام‌اس ارسال کنند. در این مطلب می‌خواهیم با بسته های پیامک همراه اول و ایرانسل آشنا شویم؛ پس با ملی‌پیامک همراه باشید.

بسته های پیامک همراه اول و ایرانسل

بسته های پیامک همراه اول و ایرانسل

پیش از این‌که بسته‌های پیامکی را معرفی کنیم، باید با مفهوم این بسته‌ها آشنا شویم و کاربردها و مزایای استفاده از آن‌‌ها را بشناسیم. تا حالا از بسته‌های اینترنتی استفاده کردید؟ این بسته‌ها در ازای پرداخت مبلغی، حجم مشخصی از اینترنت در اختیار شما می‌گذارند. اما این همه ماجرا نیست؛ چراکه باید این حجم از اینترنت را در زمان معینی تمام کنید وگرنه دیگر نمی‌توانید از بسته اینترنت‌تان استفاده کنید و باید بسنه دیگری را بخرید.

چیزی که این بسته‌ها را جذاب‌تر می‌کند، به صرفه بودن آن‌هاست. پس اگر می‌خواهید هوای جیب‌تان (!) را داشته باشید، حتما از بسته‌های مختلف استفاده کنید.

اگر پیامک‌های زیادی در طول روز ارسال می‌کنید، با افراد مختلف در حال گفت‌وگو هستید و نیاز است تا همیشه با پیامک با دوستان‌تان در ارتباط باشید؛ به شما توصیه می‌کنم تا یکی از بسته‌های پیامکی را بخرید؛ چراکه به طور مثال با این بسته‌ها می‌توانید 100 عدد پیامک را با قیمتی پایین ارسال کنید و به این ترتیب بدون نگرانی از هزینه، با همکاران و آشنایان‌تان گپ بزنید. البته بهره‌گیری از بسته‌های پیامکی مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

با بسته های پیامک حساب جیب‌تان راداشته باشید!

اگر یکی از این بسته‌های پیامکی را بخرید، می‌توانید اطلاعات دقیقی را از هزینه‌های خودتان داشته باشید و به‌دقت آن‌ها را ثبت کنید. به این ترتیب می‌توانید در صورت لزوم مخارج‌تان را کم‌تر کنید.

بسته‌های پیامکی؛ مطابق با سلیقه شما، مطابق با نیاز شما!

اپراتورها در تلاش هستند تا مطابق با سلایق و نیازهای کاربران خدمات بدهند و از آنجایی که باید با رقبای خودشان رقابت کنند، بسته‌های متنوعی را برای هر نوع سلیقه و بودجه‌ای در نظر گرفته‌اند. فرقی نمی‌کند که شما روزی دوتا پیامک ارسال می‌کنید یا صدها. تنوع بسته‌ها به شدت بالاست.

نکته جالب دیگری که وجود دارد این است که لازم نیست تا فقط به بسته‌های خود اپراتور اکتفا کنید. در واقع بعضی از اپراتورها این امکان را به شما می‌دهند تا خودتان بسته مورد نظرتان را طراحی کنید و نیازتان را برطرف کنید.

به‌راحتی پیامک ارسال کنید!

اگر از سیم‌کارت اعتباری استفاده می‌کنید، مطمئناً یکی از معضلات شما خرید شارژ است. این موضوع وقتی آزاردهنده می‌شود که بخواهید به‌طور مداوم به اپلیکیشن‌ها یا سایت‌های مختلف مراجعه کنید. همچنین کاربرانی که پیامک‌های زیادی در طول روز ارسال می‌کنند، با افراد زیادی تماس می‌گیرند و مایل به استفاده از اینترنت هستند، دو گزینه پیش رویشان است. یا باید مداوم شارژ سیم‌کارت‌شان را افزایش دهند یا مبلغ بیش‌تری را برای شارژ در نظر بگیرند.

تمام این‌ها باعث اتلاف وقت و هزینه است و گاهی به شدت اعصاب خردکن می‌شود! (مخصوصا اگر مدام با پیامک اتمام شارژ مواجه شوید!). با بسته‌های پیامکی دیگر این مشکل حل می‌شود؛ چراکه دیگر نیازی نیست تا هر ماه آن را تمدید کنید. این بسته‌ها به‌طور خودکار (اگر شما مایل باشید) تمدید می‌شوند.

بسته های پیامک همراه اول و ایرانسل

با خرید بسته‌های پیامکی، بیزنس‌تان را گسترش بدهید!

یکی از کاربردهای بسته‌های پیامکی، گسترس بیزنس است. با کمک اسمارت فون و یک خط رند می‌توانید پیامک ارسال کنید؛ به طور مثال می‌توانید کاربران را از آخرین تخفیفات مطلع کنید. معمولا شرکت‌های نوپا در ماه‌های اول به سراغ شیوه‌های ابتدایی و ساده می‌روند؛ پس این روش می‌تواند راه‌کاری برای استارتاپ‌ها باشد. با کمک این راه‌حل می‌توانید هزینه‌های خودتان را کاهش دهید و باقی‌مانده بودجه را در موقعیت‌های مهم‌تر خرج کنید.

این موضوع برای صاحبان فروشگاه اینترنتی هم صادق است. اگر در حال حاضر مشتریان زیادی ندارید و در عین حال می‌خواهید به‌طور حرفه‌ای کار کنید، می‌توانید از طریق گوشی هوشمندتان و بسته‌های پیامکی مشتری‌ها را از پروسه خرید مطلع کنید. البته توصیه می‌کنیم از این روش فقط در ابتدای راه استفاده کنید؛ چراکه با افزایش کاربران، دیگر قادر به ارسال دستی پیامک‌ها نیستید و باید از روش دیگری استفاده کنید که در انتهای مقاله به آن اشاره می‌کنیم.

بسته‌های پیامکی همراه اول

همراه اول یکی از بهترین اپراتورهای ایران به حساب می‌آید که تا حالا توانسته رضایت میلیون‌ها کاربر را به دست بیاورد. در واقع سرعت بالای اینترنت، قیمت‌های مناسب و سرویس‌دهی عالی موجب افزایش محبوبیت همراه اول شده و آن را در صدر اپراتورهای کشور قرار داده است. برای همین این اپراتور خوش‌نام بسته های پیامکی متنوعی را برایتان تدارک دیده تا نیاز طیف وسیعی از کاربران برآورده شود.

نظر مشتریان دربارۀ بازاریابی پیامکی چیست؟حتما بخوانید: نظر مشتریان دربارۀ بازاریابی پیامکی چیست؟

بسته‌های تخفیفی پیامک

بسته های همراه اولقبل از هرچیزی لازم است تا بگویم که کاربرهای همراه اول می‌توانند با ارسال پیامک فارسی هزینه‌های خودشان را کاهش بدهند. این بسته‌های پیامکی هم با قیمتی وسوسه‌کننده در اختیارتان قرار گرفته‌اند تا به تعداد دلخواه پیامک‌ ارسال کنید و با همکاران یا آشنایان‌تان گپ بزنید. گفتنی‌ست مدت اعتبار تمام بسته‌ها یک ماه است و بعد از یک ماه (حتی اگر پیامکی باقی مانده باشد) تمام خواهند شد.

البته در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را تمدید کنید. همراه اول بسته‌های خودش را در پکیج‌های 100، 300، 500 و 1000تایی عرضه می‌کند که اگر از کاربران دائمی همراه اول – دارای سیم‌کارت دائمی همراه اول – باشید، قیمت بسته‌ها کم‌تر محاسبه می‌شود.

بسته‌های 30 روزه پیامکی همراه اول

برای خرید و فعال‌سازی این بسته نیازی نیست که حتما به سایت همراه اول یا اپلیکیشن همراه من مراجعه کنید. با تایپ یک کد ساده USSD نیز می‌توانید این کار را انجام دهید و بسته پیامکی مورد نظرتان را انتخاب کنید. بسته‌های بسیاری در اختیارتان قرار گرفته‌اند تا با توجه به نیاز و مصرف خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. امکان تمدید هم فراهم شده و می‌توانید بعد از سی‌ام هر ماه دوباره بسته پیامکی مورد نظرتان را خریداری کنید. این بسته‌ها به شما این اجازه را می‌دهند تا به تعداد دلخواه و با قیمتی بسیار پایین پیامک‌های فارسی و حتی انگلیسی ارسال کنید.

بسته‌های پیامکی ایرانسل

ایرانسل هم یکی از بهترین اپراتورهای کشور به حساب می‌آید که دکل‌های زیادی در سطح شهر دارد و همین موجب افزایش آنتن‌دهی و همین‌طور افزایش سرعت اینترنت شده است. از طرفی بسته‌‌های ایرانسل معمولاً نسبت به اپراتورهای دیگر قیمت مناسب‌تری دارند و بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. در ادامه بسته‌های پیامکی این اپراتور پرآوازه را جمع‌آوری کردیم.

بسته‌های پیامک ترکیبی ایرانسل

نمی‌توانید از بین بسته‌های مختلف لیست شده، یکی را انتخاب کنید؟ هیچ بسته‌ای مورد پسند شما نیست و نمی‌تواند نیازتان را برطرف کنید؟ پس حتما بسته‌های ترکیبی ایرانسل را امتحان کنید. خوشبختانه این بسته‌ها به پیامک و مکالمه محدود نمی‌شوند و می‌توانید در کنار خرید یک بسته 100تایی پیامک، بسته اینترنتی ایرانسل هم بخرید و اینترنت همراه نسل چهارم را تجربه کنید.

بازه‌های طولانی یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی بسته‌های ترکیبی ایرانسل به حساب می‌آید؛ برای مثال بعضی از بسته‌ها 365 روزه هستند و به این ترتیب دیگر لازم نیست تا مدام بسته‌ها را تمدید کنید. سالی یک بار این کار را انجام می‌دهید و به همین دلیل هزینه‌های‌تان در بلندمدت کم می‌شود. ناگفته نماند که با گرفتن کد دستوری *141# می‌توانید بسته مورد نظرتان را بخرید.

 

بسته های پیامک بوم و بوم پلاس ایرانسل

اگر هیچکدام از بسته‌های بالا راضی‌تان نمی‌کند و می‌خواهید تا در کنار پیامک، بسته‌های مکالمه و اینترنت هم داشته باشید، بسته‌های بوم و بوم پلاس مناسب شماست. بوم و بوم پلاس در واقع بسته‌‌ای است که کاربران شخصا باید آن را بسازند.

برای مثال می‌توانید گزینه 100تایی پیامک را به‌ همراه 2 گیگابایت اینترنت و 1000 دقیقه مکالمه انتخاب کنید و بعد مبلغ نهایی را پرداخت کنید. با این نوع از بسته‌های پیامکی، دیگر به بسته‌های لیست شده محدود نیستید و می‌توانید طیف وسیعی از بسته‌ها را بسازید.

این کار را می‌توانید هم از طریق وب‌سایت ایرانسل و هم از طریق اپلیکیشن اختصاصی ایرانسل انجام دهید. چیزی که این بسته‌ها را از دیگر بسته‌های ایرانسل و حتی همراه اول متمایز می‌کند، امکان استفاده از اعتبار مکالمه یا پیامک است. با ساختن بسته‌های بوم پلاس در صورت تمام شدن حجم اینترنت‌تان می‌توانید از اعتبار مکالمه و پیامک‌تان استفاده کنید. حتی بالعکس، در صورت تمام شدن اعتبار مکالمه و پیامک هم می‌توانید از اعتبار اینترنت‌تان استفاده کنید.

صاحب کسب‌وکار هستید؟

پنل پیامکی برای کسب و کارخب تا اینجا گفتیم که شما می‌توانید از بسته‌های پیامکی برای ارسال اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی فروشگاه یا سایت‌تان استفاده کنید؛ اما راه بهتری هم وجود دارد. با کمک وب‌سرویس پیامکی ملی‌پیامک می‌توانید به طیف وسیعی از مشتریان‌تان دسترسی داشته باشید و کسب‌وکارتان را توسعه بدهید.

همچنین قادرید تا کاربران را از پروسه خرید مطلع کنید. وب‌سرویس پیامکی ملی‌پیامک بانکی غنی را در اختیارتان می‌گذارد که به‌طور مداوم به‌روزرسانی می‌شود و حتی می‌توانید کاربران را براساس منطقه، سن یا جنسیت فیلتر کنید و پیامک مورد نظرتان را تنها برای افراد خاصی ارسال کنید.

کلام آخر؛ بسته های پیامک = کاهش هزینه‌ها

شاید برخی از کاربران ترجیح بدهند که با اعتبار شارژ خودشان پیامک ارسال کنند؛ ولی اگر می‌خواهید هزینه‌های‌تان کاهش پیدا کند و کنترل بیش‌تری روی مخارج‌تان داشته باشید، حتما از بسته‌های پیامکی استفاده کنید. هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل بسته‌های جذابی را ارائه می‌دهند با براساس بودجه و نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

در صورتی که در خصوص خدمات ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت نیاز به مشاوره رایگان دارید می‌توانید با شماره تلفن 63404-021 تماس گرفته و یا اینکه با مراجعه به صفحه تعرفه‌ها بهترین بسته‌های پیامک را برای خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه انتخاب کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید