30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل ارسال پیامک لغو برنامه ها

راهنمای کامل ارسال پیامک لغو برنامه ها

27

حدود یک سال شد که با ویروس کرونا درگیر هستیم. حالا دیگر به زندگی با این ویروس عادت کردیم، از حضور در فضاهای شلوغ دوری می‌کنیم و در بسیاری از کلاس‌ها، همایش‌ها و سخنرانی‌ها را آنلاین شرکت می‌کنیم.در سالی که گذشت، حفظ سلامتی اولویت اول و اصلی همه ما بود.
در چنین شرایطی و با کنسل شدن حضور در فضاهای جمعی، بسیاری از آموزشگاه‌ها، باشگاه‌ها و موسسات مختلف مجبور شدند برای اطلاع‌رسانی لغو کلاس و برنامه‌های مختلف به تمامی شرکت‌کنندگان و اعضا تلفن بزنند تا لغو یا جابه‌جایی و حتی ادامه روند کلاس به صورت آنلاین را خبر بدهند.
در چنین شرایطی نیاز به پنل پیامکی برای ارسال پیامک لغو برنامه ها به صورت جدی احساس شد.

اگر موسسه شما هم با چنین مشکلی مواجه است، باید تعداد تماس‌های تلفنی زیادی داشته باشد، نیروی انسانی جدایی برای اطلاع‌رسانی استخدام کند و بعد از آن بازهم با حجم شکایت و گلایه مخاطبین مواجه است.

پس بد نیست که با روش کم‌هزینه‌تر، سریع‌تر و البته ساده‌تری هم آشنا شوید. راه‌حل پیشنهادی ما دریافت پنل پیامکی و ارسال پیامک لغو برنامه ها برای اعضاست که در ادامه دربارۀ این روش مفصل صحبت می‌کنیم، با ما همراه باشید.

آشنایی با پنل ارسال پیام کوتاه

اول بیایید ببینیم که پنل پیامکی چیست؟ تابه‌حال به پیام‌های تبلیغاتی که برایتان ارسال شده است، دقت کردید؟ این پیام‌ها و دیگر پیام‌های خدماتی مثل تبریک تولد، ارسال کد ورود به سایت‌های مختلف و .... از طریق یک سامانه پیام کوتاه برای بانک شماره‌ها ارسال می‌شود. این سامانه‌ها آنلاین و تحت وب هستند و برای ارسال، مدیریت و دریافت پیامک یا به طور کلی برای بازاریابی پیامکی استفاده می‌شوند.

حالا اگر موسسه شما هم یکی از این پنل‌ها داشته باشد، هم می‌توانید از مزایای پنل پیامکی موسسات استفاده کنید، هم تغییر ساعت برنامه را به مخاطب اطلاع دهید. از همه مهم‌تر از این پنل می‌توان برای ارسال پیامک لغو برنامه ها استفاده کرد که این روزها به معضلی اساسی تبدیل شده است.

ثبت‌نام پنل ملی پیامک

در گام اول باید حتماً پنل داشته باشید، پس به صفحۀ اصلی سایت بروید و در قسمت ثبت‌نام عضو شوید تا تیم پشتیبانی با شما تماس بگیرد. در این تماس امکانات پنل، مدارک درخواستی، تهیه خط اختصاصی، استفاده از خط عمومی اشتراکی و هزینه پنل به شما اعلام می‌شود تا بتوانید بر اساس نیازتان کار را شروع کنید.

با تائید ثبت‌نام، نام کاربری و رمز عبوری اختصاصی برای شما ارسال می‌شود و از همان لحظه می‌توانید شروع به ارسال پیامک کنید.

شروع ارسال اس ام اس برای مخاطب

حالا باید شماره‌های مخاطبانتان را داشته باشید. هر برنامه یا کلاسی که برگزار شود، فرم ثبت‌نامی برای اعضا دارد که در آن شماره موبایلشان را نوشته‌اند. برای ارسال اس ام اس از طریق پنل و سرعت بخشیدن به کار، به راحتی می‌توانید این شماره‌ها را بر اساس فایل نمونه پنل در اکسل وارد کنید. حتی می‌توانید هر گروه یا دسته‌ای را در قسمت دفترچه تلفن پنل وارد کنید تا برای اطلاع‌رسانی‌های بعدی به قسمت دفترچه تلفن بروید و فقط برای همان اعضا پیام ارسال کنید.

با تقسیم شماره‌ها در فایل‌های مختلف، دسته‌بندی لازم برای اطلاع‌رسانی، جابه‌جایی یا لغو برنامه و کلاس‌ها را دارید، هر زمان که بخواهید وارد پنل می‌شوید، متن را می‌نویسید و روی تائید ارسال کلیک می‌کنید تا بدون تلفن و اتلاف وقت بین 15 تا 20 دقیقه ارسال پیامک لغو برنامه ها را از طریق سامانه انجام دهید.

ارسال برای شماره‌های لیست سیاه مخابرات

شاید بپرسید که برای ارسال پیام به لیست سیاه مخابرات، یعنی کسانی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کردند باید چه کنیم؟ پیشنهاد من به شما استفاده از خط خدماتیست، اگر هم سایت دارید، بهتر است که از وب‌سرویس خدماتی پیامک استفاده کنید.

این خطوط و سرویس‌ها فقط برای اطلاع‌رسانی استفاده می‌شوند و کاربر اجازه ارسال هیچ پیام تبلیغاتی را از این خطوط ندارد. بیشتر پیام‌های کد تائید، برداشت حساب و انتقال وجه، ثبت سفارش و بقیه اطلاع‌رسانی‌ها هم از طریق همین خطوط و سرویس انجام می‌شود.

قابلیت‌های سامانه پیامک ملی پیامک

حالا که تقریباً راه‌حل مشکل را می‌دانید، شاید بپرسید که چرا باید ملی پیامک را برای ارسال پیامک لغو برنامه ها انتخاب کنیم؟
سوال شما کاملاً درست است و ماهم بر اساس استانداردهای بهترین پنل پیامکی می‌خواهیم به این سوال مهم جواب دهیم.

پنل ملی پیامک تعرفه پیامکی مناسبی دارد و شما با هزینه بسیار معقولی می‌توانید از این روش برای اطلاع‌رسانی لغو کلاس و برنامه استفاده کنید. از طریف دیگر تیم پشتیبانی ملی پیامک علاوه‌بر روزهای هفته، در طول تعطیلات و آخر هفته هم به صورت تلفنی به کاربران مشاوره می‌دهد. در نتیجه خیلی فرقی نمی‌کند که شما کی بخواهید پیامک بفرستید، در هر صورت اگر نیاز به پیگیری داشته باشید تیم پشتیبانی ما تا 10 شب در کنار شماست.

ارسال پیامک لغو برنامه ها

ما گنجینه‌ای از بهترین نمونه متن‌ها را در پنل به کاربر می‌دهیم تا بتواند به عنوان الگوی ارسال پیامک از آن استفاده کند. در ضمن محیط کاربری پنل بسیار آسان، ساده و با توضیحات فارسی است، در نتیجه کار کردن با ان اصلاً سخت نیست.

در آخر هم ما ویدئوهای آموزشی را در آپارات ملی پیامک آماده کردیم و برای آموزش بیشتر همراه با کتاب بازاریابی پیامکی در اختیار کاربران قرار می‌دهیم تا با خیال راحت ارسال پیامک لغو برنامه ها را انجام دهند و نگرانی بیشتری نداشته باشند.

ارسال پیامک لغو برنامه ها

شما به‌آسانی و با هزینه‌ای بسیار مناسب می‌توانید از پنل پیامکی برای اطلاع‌رسانی لغو و کنسل شدن کلاس‌ها استفاده کنید.

سرویس پاسخ خودکار چه مزایایی دارد؟حتما بخوانید: سرویس پاسخ خودکار چه مزایایی دارد؟

در انتها می‌خواهم چند مورد نمونه متن را به عنوان الگو برای ارسال پیامک لغو برنامه ها و کلاس‌ها به شما معرفی کنم تا در صورت نیاز هر زمان که خواستید، بتوانید از این الگوها برای اطلاع‌رسانی استفاده کنید:

نمونه متن برای پیامک لغو برنامه و کلاس

باسلام

باتوجه به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت دانشجویان، کلیه کلاس‌ها و امتحانات تمامی دوره‌های موسسه تا آخر هفته برگزار نخواهد شد. برگزاری و یا عدم برگزاری کلاس‌های هفته بعد متعاقبا اعلام خواهد شد.

با درود و احترام

به اطلاع دبیران گرامی می‌رساند با توجه به احتمال ادامه دار بودن تعطیلات، موسسه زبان بیان برتر در نظر دارد کلاس‌های آموزشی مجازی خود را آغاز نماید.

با سلام دانشجوی گرامی از امروز تا اطلاع ثانوی کلیۀ کلاس‌ها کنسل می‌شوند.

با تشکر فرادرس

با سلام

بنا به تصمیم وزارت بهداشت، به اطلاع اساتید محترم می‌رساند که کلاس‌های آموزشی طبق برنامه درسی هر روزه به صورت مجازی برگزار می‌گردد . اساتید محترم ویس‌های خود را هر روزه با عنوان درسی مربوطه با شماره بندی به ایمیل دانشگاه مطهری (ره) به ارسال داشته تا در سایت برای استفاده دانشجویان قرار گیرد . با تشکر

ولی محترم با توجه به شیوع ویروس کرونا فعلاً کلاس‌های مجازی از شبکه آموزش تدریس می‌شود.فردا فیزیک ساعت 3 مدیریت دبیرستان هدایت
با سلام با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدارس برآن شدیم موقتاً معلمان محترم مدرسه از طریق واتساپ تدریس و تکالیف را به روز ارائه نمایند، خواهشمندم ضمن نصب واتساپ به گروه کلاس مورد نظر افزوده شوید و درصورت داشتن واتساپ با شماره دیگر به مدیر اطلاع دهید تا شمارا در گروه عضونماید. با تشکر دبستان مهدی پور
با احترام،
تمامی کلاس‌های حضوری موسسه تا شنبه برگزار نخواهد شد و در صورت ادامه این شرایط نحوه برگزاری کلاس‌ها بصورت آنلاین و غیر حضوری لینک آموزش مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.
با تشکر، مدیریت موسسه ایران مهر

نتیجه مثبت سامانه پیام کوتاه برای اطلاع‌رسانی

حالا که به خوبی با ارسال پیامک لغو برنامه ها و کلاس‌ها آشنا شدید، می‌توانید برای آسان شدن کار و کاهش هزینه‌های جانبی موسسه به‌خوصوص در حوزۀ اطلاع‌رسانی در صفحه اصلی سایت ملی پیامک برای دریافت پنل درخواست دهید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش صحبت کنید.

ارسال پیامک لغو برنامه ها یکی از صدها مزیت استفاده از سامانه‌های پیام کوتاه است و ما اینجا هستیم تا در حوزه بازاریابی پیامکی به شما کمک کنیم. اگر به مشاوره بیشتری در این مورد احتیاج دارید، در انتهای همین متن برایمان بنویسید تا به سوال‌ها و کامنت‌های شما پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مونا

    15 بهمن 1399، 12:16

    بسیار عالی بود سپاس از تیم ملی پیامک

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید