30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
گرفتن تیک آبی اینستاگرام با سه قدم ساده (Verified Badge)

گرفتن تیک آبی اینستاگرام با سه قدم ساده (Verified Badge)

738

داشتن تیک آبی اینستاگرام یا نشان تایید (Verified Badge) اینستاگرام خیلی باکلاس است و برای بعضی از کسب‌وکارها گرفتنش از نان شب واجب‌تر است. اگر برای پیجتان دنبال تیک آبی هستید تا شکل و شمایل رسمی‌تری داشته باشد، اما نمی‌دانید که از کجا شروع کنید، ادامه مطلب را بخوانید تا از مراحل و مدارک مورد نیاز برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام باخبر شوید.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

حتماً این سوال برای شما هم پیش آمده که تیک آبی کنار نام بعضی افراد مشهور و برندهای مطرح به چه معناست یا از کجا آمده است؟

داستان از آنجایی شروع شد که با گسترش استفاده از اینستاگرام، تعداد پیج‌های تقلبی با نام افراد مشهور به‌ویژه سلبریتی‌ها زیاد شد. بعضی از کاربران هم با سواستفاده از نام‌ افراد مشهور، اکانت فیک Fake ساختند که مشکلاتی را در این شبکه اجتماعی ایجاد می‌کرد. اینجا بود که برای جلوگیری از زیاد شدن پیج‌های تقلبی نامربوط تایید اینستاگرام وارد شد! این تایید یعنی اکانت شما به‌ عنوان یک چهره مشهور، سلبریتی یا برند جهانی در اینستاگرام ثبت شده و نشان تایید آن هم یک تیک آبی رنگ است که کنار نام پیج قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تیک آبی اینستاگرام را هم برای حساب‌های شخصی و هم برای حساب‌های تجاری درخواست دهید.

تیک آبی به کاربران اینستاگرام کمک می‌کند تا پیج‌های تقلبی را دنبال نکنند و به‌راحتی بتوانند برند یا سلبریتی مورد علاقه‌شان را پیدا کنند. این نشان در نتایج جستجو، پروفایل و پست‌ها ظاهر می‌شود و به کاربران کمک می‌کند تا اگر دنبال خواننده مورد علاقه‌شان هستید به راحتی پیج اصلی را پیدا و فالو کنند. مزیت دیگر تیک آبی اینستاگرام این است که اگر دنبال برند خاصی هستید و قصد خرید دارید با دیدن تیک آبی می‌توانید از خریدتان مطمئن باشید. گذشته از همۀ این‌ها تیک آبی اعتبار خاصی به پیج می‌دهد که به گفتۀ خود اینستاگرام نشانی از برند، کمپانی یا شخصیت برجسته است!تیک آبی در اینستاگرام

چه کسی واجد شرایط تیک آبی اینستاگرام است؟

اگر دریافت تیک آبی اینستاگرام کار راحتی بود تبدیل به آرزو نمی‌شد، البته نشدنی هم نیست. به‌طور معمول تیک آبی به حساب‌هایی داده می‌شود که به اندازه کافی شناخته شده باشند. به همین دلیل است که این نشان اصالت را بیشتر در کنار نام سلبریتی‌ها و شرکت‌های مطرح دنیا می‌بینید.

برای گرفتن تیک آبی باید شرایط ارائه سرویس و دستورالعمل‌های اینستاگرام را بپذیرید. علاوه‌بر این‌ها اکانت شما باید 4 ویژگی کلیدی داشته باشد:

اعتبار و منحصربه‌فرد بودن، دو شرط مهم برای تیک آبی!

واضح است که شما باید همانی که ادعا کردید، یعنی یک شخص واقعی مشهور یا یک شرکت با نام تجاری ثبت‌شده باشید. اعتبار شرطی مهم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام است.

اگر می‌خواهید برای دریافت تیک آبی اقدام کنید باید یک پیچ داشته باشید. به‌طور دقیق‌تر هر فرد یا شرکت می‌تواند برای یکی از پیج‌های خودش درخواست تاییده اینستاگرام اقدام کند. البته اگر برای هر زبان یک پیج دارید (مثلا یک پیج برای فارسی‌‌زبانان و یک پیج برای انگلیسی‌زبان‌ها)، می‌توانید تیک آبی را برای هردو درخواست بدهید.

اینستاگرام می‌گوید اکانت‌هایی که در صفحه‌شان به علاقمندی‌های عمومی مثل دانستنی‌ها می‌پردازند، نمی‌توانند برای دریافت تاییده اقدام کنند. همچنین فن‌پیج‌ها هم واجد شرایط  نیستند.

صفحۀ عمومی باشد

اگر  دنبال تائیدیۀ هستید، پیج شما باید برای همه قابل مشاهده یعنی Public باشد. پس اگر صفحه‌تان شخصی private است، نمی‌توانید نشان آبی معروف را بگیرید.

اطلاعات کامل

در نوشتن بیو دقت لازم و کافی به خرج دهید، یعنی تمام اطلاعاتی که نیاز هست را بنویسید، عکس پروفایل هم فراموش نشود. ایستاگرام، افرادی که به جای عکس پروفایل گل می‌گذارند را برای گرفتن تیک آبی تایید نمی‌کند!

شناخته شده باشید

باز هم تاکید می‌کنیم که شهرت برای اینستاگرام خیلی مهم است. درنتیجه افراد عادی عملاً شانسی برای گرفتن تیک آبی ندارند، پس یا باید برند مشهوری باشید یا خودتان به اندازه کافی شناخته شده باشید.شرایط گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

داشتن تیک آبی فیسبوک تضمینی برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام است؟

در سال 2012 فیسبوک توانست اینستاگرام را بخرد تا اینستاگرام به یکی از زیرمجموعه‌های فیسبوک تبدیل شود. فیسبوک هم به بعضی صفحات خود تیک آبی می‌دهد، حالا سوال اینجاست که اگر صفحۀ شما یا پیج شرکت‌تان در فیسبوک تیک آبی داشته باشد و برای دریافت تیک آبی اینستاگرام اقدام کنید، آیا درخواست شما با موافقت همراه می‌شود؟ خب لزوماً اینطور نیست، چون گرفتن تیک آبی فیسبوک آسان‌تر است. فیسبوک مشاغل و سازمان‌های کوچک را تایید می‌کند اما اینستاگرام تنها حساب‌هایی را تایید می‌کند که به نفع مردم باشد و احتمال جعل آنها زیاد باشد.

نحوۀ درخواست تیک آبی اینستاگرام

تا اینجا از سختی‌های کار برایتان گفتم. حالا می‌خواهم یک خبر خوب به شما بدهم. درخواست تاییده اینستاگرام و تیک آبی فقط چند دقیقه از شما زمان می‌گیرد. روند درخواست بسیار ساده است و کار سختی پیش رو ندارید. در ادامه مراحل اینکار را توضیح می‌دهم.

مرحله اول، ورود به اکانت شخصی

وارد حساب کاربری خودتان شوید. اگر بیش از یک حساب اینستاگرام دارید، مطمئن شوید که وارد حساب کاربری شده‌اید که می‌خواهید تیک آبی را برای آن بگیرید.نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

مرحله دوم، ارسال درخواست

وارد پروفایلتان شوید و آیکون سه خط را لمس کنید و گزینه تنظیمات (Setting) را انتخاب کنید.شروع ارسال درخواست

در صفحه تنظیمات اکانت (Account) را انتخاب کنید و درخواست تاییده (Request verification) را بزنید.مراحل گرفتن تائیدیه

مرحله سوم، تایید هویت!

در صفحه درخواست تیک آبی، اطلاعاتی که از شما خواسته شده را مطابق شکل زیر وارد کنید.مراحل تائید هویت

این اطلاعات شامل موارد زیر است:

سامانه پیامکی سیستان و بلوچستان + 30% تخفیفحتما بخوانید: سامانه پیامکی سیستان و بلوچستان + 30% تخفیف

نام کامل (Full Name)

نام کامل خود را همانطور که در شناسنامه و گذرنامه ثبت شده، وارد کنید.

دیگران شما را به چه نامی می‌شناسند؟ (Known As)

این گزینه می‌تواند اسم شخصی یا اسم شرکت باشد یعنی باید اسمی را بنویسید که اکثر مردم شما را با آن می‌شناسند. مثلا اگر هنرمند هستید و مردم شما را با نام هنری‌تان می‌شناسند، آن را وارد کنید.

دسته‌بندی اکانت (Category)

در اینجا حوزه فعالیت پیج‌تان را از بین گزینه‌های زیر انتخاب کنید:

News/Media: اخبار و رسانه

Sports: ورزش

Government/Politics: دولتی یا سیاست

Music: موسیقی

Fashion: مد و فشن

Entertainment: تفریحات

Blogger/Influencer: بلاگر و اینفلونسر

Business/Brand/Organization: بیزینس، برند یا سازمان

بعد از پرکردن فرم بالا تصویر مدرک شناسایی معتبر خود را آپلود کنید. اگر برای پیج شخصی‌تان اقدام می‌کنید، می‌توانید از گذرنامه، گواهینامه رانندگی یا کارت ملی استفاده کنید. البته برای ما ایرانی‌ها فقط گذرنامه قابل قبول است. برای شرکت‌ها هم می‌توانید اظهارنامه مالیاتی یا صورتحساب شرکت را بفرستید. حتماً هم مطمئن شوید که نام موجود در مدرک ارسالی با نامی که در فرم وارد کرده‌اید، یکسان باشد. در نهایت هم دکمه ارسال (Send) را بزنید!

مدت زمان بررسی درخواست!

وقتی دکمۀ ارسال را بزنید، اینستاگرام بررسی درخواست شما را شروع می‌کند. درکنار ویژگی‌های دیگر، اینستاگرام به دنبال تایید اعتبار، کامل بودن و قابل توجه بودن حساب هم خواهد بود.

4 روش گسترش و تبلیغ خبرنامه پیامکی برای افراد تازه کارحتما بخوانید: 4 روش گسترش و تبلیغ خبرنامه پیامکی برای افراد تازه کار

اینستاگرام پس از بررسی درخواست، به شما اطلاع می‌دهد که درخواست شما مورد موافقت قرار گرفته یا رد شده است که این پیام را در اعلان‌های اینستاگرام خواهید دید. انتظار نداشته باشید که پاسخ اینستاگرام به درخواست شما زود اتفاق بیافتد. هیچ زمان‌بندی مشخصی برای این فرایند وجود ندارد، اما معمولاً حداقل دو روز طول می‌کشد.

این نکته را به خاطر داشته باشید که اینستاگرام برای دادن تیک آبی به‌هیچ‌وجه از شما درخواست پول نمی‌کند. همچنین هیچ ایمیلی هم برای شما ارسال نمی‌شود. اگر چنین ایمیلی برای شما ارسال شد بدانید و آگاه باشید که کلاهبرداری است!

نکاتی برای گرفتن تیک آبی، بایدها و نبایدها!

ارسال درخواست تیک آبی اینستاگرام بسیار ساده است و هرکسی می‌تواند این کار را انجام دهد. ارسال درخواست به این معنی نیست که حتماً حساب شما تایید می‌شود، یعنی اینکه اینستاگرام کدام درخواست را قبول یا رد کند، قسمت اصلی ماجراست. ما برای این قسمت هم پیشنهاداتی داریم و در ادامه می‌گوییم که برای گرفتن مهر تایید چه باید بکنید و از چه کارهایی باید پرهیز کنید.تکمیل اطلاعات شخصی

یک بیوگرافی عالی و صادقانه!

توضیحات بیو یکی از مواردیست که اینستاگرام هنگام تصمیم‌گیری به آن توجه می‌کند. هنگام نوشتن بیو دقت کنید که تمام گزینه‌های مورد نظر اینستاگرام را بادقت پر کنید. اینکار کمک زیادی به شما می‌کند.

در تمام مراحل کاملاً دقیق و راستگو باشید. از نام واقعی خودتان استفاده کنید و یک دسته‌بندی دقیق برای حساب کاربری‌تان انتخاب کنید. از همه مهم‌تر، برای اثبات هویت‌تان از سند واقعی و بدون دستکاری استفاده کنید. اگر در طول فرآیند تایید، اطلاعات غلط یا گمراه کننده‌ای ارائه بدهید حتی در صورت گرفتن تیک آبی، اینستاگرام آن را پس می‌گیرد و به احتمال خیلی زیاد اکانت شما را هم پاک می‌کند! پس به فکر تقلب نباشید.

خبرساز باشید!

خبرساز باشیدمراحل بررسی اکانت شما به‌صورت دستی و توسط کارکنان اینستاگرام انجام می‌شود. یکی از نکات مهمی که این افراد به آن دقت می‌کنند این است که نام شما یا شرکتتان چقدر در خبرها ظاهر می‌شود. هرچه در رسانه‌های بیشتری از شما حرف بزنند، شانستان برای گرفتن تیک آبی هم بیشتر می‌شود. حالا چگونه می‌توانید در منابع خبری مختلف ظاهر شوید؟

اگر حرف جالبی برای گفتن دارید می‌توانید یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کنید. با رسانه‌های محلی و کوچک‌تر آغاز کنید. از روزنامه‌ها کمک بگیرید و از هر فرصتی برای انتشار افکار و ایده‌های خودتان استفاده کنید. داشتن یک وبسایت یا وبلاگ هم کمک زیادی به شما می‌کند.

توجه کنید، تبلیغات و محتواهایی که برای انتشار آن‌ها پول پرداختید، در این خبرسازی مطبوعاتی حساب نمی‌شود.

خارج از اینستاگرام هم فعال باشید!

حتی اگر فالورهای خیلی زیادی داشته باشید ولی خارج از اینستاگرام فعالیتی نداشته باشید یعنی اسمی از شما نباشد، عملاً شانسی برای گرفتن تیک آبی ندارید. اسم خودتان را در گوگل جستجو کنید. نتیجه چیست؟ این کاری است که کارمندان اینستاگرام برای سنجش شهرت شما انجام می‌دهند.

روی بهینه‌سازی و سئو سایت و وبلاگتان بیشتر کار کنید تا در نتایج جستجو و در خطوط اول ظاهر شوید. برای رشد بیشتر می‌توانید با سایت‌های دیگر فعالیت کنید و برای وبلاگ‌های مرتبط با فعالیتتان مطلب بنویسید.

منظم و مداوم پست منتشر کنید!

برای ارسال درخواست تیک آبی داشتن یک پست لازم است اما کافی نیست. این نکته را فراموش نکنید تا زمانی که پیج قوی ندارید، برای تیک آبی درخواست ندهید. یک حساب غیرفعال کاندیدای خوبی برای گرفتن نشان آبی نیست. برای افزایش شانس دریافت تائیدیه حتماً به‌طور مرتب مطالب جدید منتشر کنید.

تعداد فالورهای خودتان را بیشتر کنید!

افزایش تعداد فالوربرای گرفتن تیک آبی فرمول مشخصی برای تعداد فالورها وجود ندارد اما واضح است که فالورهای بیشتر شانس شما را افزایش می‌دهد. یکی از نکاتی که اینستاگرام در فرایند تایید به آن توجه می‌کند، امکان جعل پیج است. هیچکس به دنبال ساخت یک صفحه جعلی از پیجی با تعداد فالور کم نیست. در عوض هرچه افراد بیشتری شما را دنبال کنند، احتمال ساخت پیج‌های تقلبی با نام شما بیشتر می‌شود، در نتیجه اینستاگرام از شما می‌خواهد که نشان تایید داشته باشید.

ممنوعیت لینک به شبکه‌های اجتماعی دیگر

از بیو اینستاگرام برای به اشتراک‌گذاری شبکه‌های اجتماعی دیگر استفاده نکنید. هرگز هم از دنبال‌کنندگان و فالورهایتان نخواهید که با این لینک‌ها شما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند. اگر این کار را بکنید قطعا اینستاگرام دست رد به سینه شما می‌زند.

تسلیم نشوید!

اگر درخواست اولیه شما برای گرفتن تیک آبی رد شد، که احتمال آن کم هم نیست، تسلیم نشوید. به جای آن وقت خود را صرف بهبود صفحه‌تان کنید. نکاتی که گفتیم را رعایت کنید و با قدرت بیشتری برگردید. شما می‌توانید 30 روز بعد از رد شدن درخواستتان، مجدداً برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام اقدام کنید.

نشان خود را از دست ندهید!

بعد از گرفتن تیک آبی، آن را از دست ندهید. گرفتن این نشان به این معنی نیست که کار تمام شده است. اینستاگرام به طور مداوم شما را زیر نظر خواهد داشت. پس باید تمام نکات و دستورالعمل‌ها را رعایت کنید.

تبلیغات در ماکو با ارسال پیامک ، چگونه مشتریان بیشتری داشته باشم ؟!حتما بخوانید: تبلیغات در ماکو با ارسال پیامک ، چگونه مشتریان بیشتری داشته باشم ؟!

می‌دانیم که این کار را نخواهید کرد اما اگر بعد از گرفتن نشان آبی اقدام به فروش پیج و نشان خود بکنید اینستاگرام علاوه بر پس گرفتن آن، اکانت شما را هم غیر فعال می‌کند. از اکانت خودتان برای ارتقای دیگران استفاده نکنید. گرفتن تیک آبی کار سختی است، پس اگر موفق به این کار شدید، از آن خوب مراقبت کنید.

سخن آخر

گرفتن تائید نشان آبی اینستاگرامتیک آبی اینستاگرام نشان اعتبار و شهرت صفحه شماست. داشتن این نشان یعنی شما یا برندتان شناخته شده است و اینستاگرام اعتبار و هویت شما را تایید می‌کند. اما دریافت این تاییده کار چندان راحتی نیست هرچند ارسال درخواست بسیار آسان است!

اگر می‌خواهید تیک آبی را بگیرید، باید برند یا نامتان را به بقیه معرفی کنید. خلاصه اینکه باید شناخته شده باشید. اگر فکر می‌کنید که صلاحیت لازم را دارید، با استفاده از آموزش بالا، همین الان برای دریافت تیک آبی اقدام کنید و خبر خوبش را برای ما بفرستید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
22دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • فرهاد

    05 فروردین 1403، 04:14

    سلام برای من داخل تنظیمات انستاگرام تیک ابی آمده من قبلا ثبت نام کردم الا باید چکار کنم

  • ساسان ابوالعباسی

    04 مرداد 1402، 16:57

    لطفا رهنمایی کنید اگه اینستاگرام خودش این درخواست تیک آبی رو بفرسته بازم نیاز به هزینه داره برا تیک آبی ؟؟؟؟؟

  • ساسان ابوالعباسی

    04 مرداد 1402، 16:54

    درود لطفا راهنماییم کنید من هیچ درخواستی برا اینستاگرام نفرستادم که تیک آبی بگیرم اینستاگرام نشانم رو تایید کرده که تیک آبی بگیرم با چه برنامه ای باید انجامش بدم که تیک آبی فعال شه لطفا راهنماییم کنید ❤️✅

  • کیوان اسدپور

    29 اسفند 1401، 12:37

    سلام درخواست دادم بعد ۱ هفته جوابش اومد ولی تیک فعال نشد.موافقت هم شده

  • کیوان

    30 بهمن 1401، 21:54

    درود بر شما
    ما تورهای داخلی برگزار میکنیم و علاوه بر اعلام تور جاذبه های ایران هم معرفی میکنیم
    پیجمون تعامل بالایی داره و حسابی فعاله
    تو قسمت بیزینس هم در دسته راهنمای گردشگری رو هستیم

    آیا حتما باید شرکت ثبت شده باشیم؟
    چون شرکتمون به یه اسم دیگه هست و پیجمون با نام مجله سفر در حال فعالیته

    بنظرتون میتونیم تیک آبی بگیریم؟

  • مهرداد

    12 خرداد 1401، 00:11

    سلام وقتتون بخیر برای من یه کدی فرستادن حالا اون کد رو کجا باید وارد کرد ممنون

  • محمد

    20 اردیبهشت 1401، 04:26

    سلام وقت بخیر، خواستم بپرسم اگه درخواست بدیم و تااید تشه امکانش هست پیجمونم حذف کنن؟

  • محمد

    18 مرداد 1400، 01:40

    سلام و عرض ادب عکس کارت دانشگاه که بین المللی هست ارسال کنم اوکی هست یا باید کارنامه رو ارسال کنم سوال بعد اینکه عکس کارت همراه صورت خودم باشه به صورت سلفی بهتره یا خود کارت یا گذرنامه را ارسال کنم من تمام شرایط که فرمودین دارم اما تعدادی از فالور ها را خریداری کردم اهمیتی در دریافت تیک آبی داره یا نه

    • مونا هادی

      18 مرداد 1400، 10:08

      سلام و درود به شما
      با توجه به اینکه ممکنه شرایط دریافتش، تغییر کرده باشه و البته برای راهنمایی کامل‌تر پیشنهاد می‌کنم به وب سایت دیدوگرام پیام بدین!

  • سید حسین نوش آبادی

    20 خرداد 1400، 03:56

    سلام ، خسته نباشید
    من یک بلاگر در زمینه کافه و کافی شاب هستم که حدود ۳ ساله که در استان مازندران فعالیت میکنم
    تمام شرایطی که اعلام کردید رو دارم غیر از گذرنامه و این که دوبار تا حالا درخواست دادم ، عکس کارت ملی خودم رو ارسال کردم ، طبق معمول تایید نشد و در جواب اعلام شد که معیارهای تاییدیه‌ی اونها رو ندارم .
    میخواستم بپرسم راه حلی بابت این موضوع وجود داره ؟
    خوشحال میشم در صورت امکان از طریق جیمیل هم صحبت بشیم 🌹

    • نیلوفر اکبریان

      20 خرداد 1400، 10:20

      دوست عزیز با همکاران بخش دیدوگرام صحبت کنید تا در این مورد راهنمایی‌تون کنند

  • نیره محمدپور

    24 اردیبهشت 1400، 13:14

    سلام دوست عزیز.همه مراحل رو به طوردقیق انجام دادم گزینهsend روکه میزنم دوباره باز send میاد انگار ارسال نمیشه

    • نیلوفر اکبریان

      26 اردیبهشت 1400، 09:58

      دوست عزیز به پشتیبانی اینستاگرام پیام بدید

  • I.mns

    13 اردیبهشت 1400، 10:58

    سلام.من نقاشی هام رو توی پیجم میذارم و در دسته آرتیست قرار دارم.لوگو خاص دارم و در برنامه های دیگر هم فعالیت دارم .بیو پیجم هم کامل هست .اما فقط ۵۱۰ تا فالوور دارم.آیا امکان دریافت تیک آبی دارم؟

    • نیلوفر اکبریان

      15 اردیبهشت 1400، 08:22

      سلام دوست عزیز
      می‌تونید درخواست بدین ولی باید تمام مدارک و شواهدی رو که اینستا ازتون خواست بهش بدید و ثابت کنید که از نسخه کاری شما چند تا دیگه باشد که برای اورجینال بودن اینستا بهتون تیک آبی بده

  • صابر زمانی

    24 فروردین 1400، 04:35

    سلام میشه لطفا پیج منو ببینید و بهم کمک کنسد ک ایا پیج من میتونه تیک ابی بگیره یا خیر؟ 🙏🏼❤ ممنون از توضیحات قشنگتون

    • نیلوفر اکبریان

      24 فروردین 1400، 08:25

      دوست عزیز اگر شرایط مطرح شده رُ داشته باشید، می‌تونید به اینستاگرام درخواست بدید و تیک آبی بگیرید

  • من

    13 اسفند 1399، 02:35

    اگر زیاد درخواست بدیم مشکل داره؟ من الان استوری ها برام نشان داده نمیشه مشکل اینه که زباد درخواست دادم؟

    • نیلوفر اکبریان

      13 اسفند 1399، 08:48

      بله اگه زیاد درخواست داشته باشید، اینستاگرام بَن ban میکنه

    • حسین آرهفت

      21 اردیبهشت 1400، 01:19

      سلام چند تا سوال دارم
      من فرد معروفی نیستم یا برندی ندارم فقط عکس و فیلم های هنری ورزشی از خودم میزارم امکان اینکه تیک آبی بگیرم چقدر است
      بعد فالور فیک بریزیم اینستا میفهمه
      چی کار باید بکنم که مطرح بشم
      میشه راهنمایی کنید🙏

      • نیلوفر اکبریان

        21 اردیبهشت 1400، 13:16

        دوست عزیز با فالور فیک امکان پریدن صفحتون بالاست
        شرایط دریافت تیک آبی اگر فرد معروفی نباشید، کمی سخت میشه
        اگر کسب‌وکار مشخصی در اینستا دارید و پیجتون اهمییت بالایی داره، می‌تونید با همکاران تیم دیدوگرام در این مورد صحبت کنید، تا راهنمایی ‌تون کنند

  • محمد

    10 اسفند 1399، 04:21

    ممنون از توضیح کامل و خوبتون 🌹🌹

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید