30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
دانلود پنل اس ام اس واقعیت دارد؟

دانلود پنل اس ام اس واقعیت دارد؟

13

سفارش شما در اسنپ فود ثبت شد، با کلیک روی لینک زیر وضعیت سفارش را پیگیری کنید

جین وست، مشتری عزیز شروع حراج میان‌فصل تا 50% تخفیف بیشتر

چقدر تابه‌حال پیام‌هایی از این دست برای شما و اطرافیان ارسال شده است؟ این اس ام اس‌ها که از طرف برندهای مشهور و کسب‌وکارهای نوپا فرستاده می‌شوند، نه تنها توجه مشتری را بیشتر به خود جلب می‌کنند بلکه تاثیر مثبتی هم در میزان فروش و سوددهی دارند.

برای همین تاثیر مثبت، بازاریابی پیامکی توجه بسیاری را به خودش جلب کرده است و کسب‌وکارهای زیادی به دنبال خرید سامانه پیامک یا دانلود پنل اس ام اس هستند. حالا ما می‌خواهیم به این سوال مهم پاسخ دهیم که پنل پیامکی را می‌توان دانلود کرد یا باید آن را حتماً از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل خرید؟ برای پاسخ این سوال با ما همراه باشید!

دانلود پنل اس ام اس

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس نرم‌افزاری اینترنتی و تحت وب است که برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی استفاده می‌شود. این پنل‌ها ابزارهای متنوعی دارند تا به کاربر امکان ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای، با کد پستی، با هدف مشاغل خاص یا برای اهداف دیگر را بدهند. حالا آیا این پنل با همۀ مزیت‌های مثبتش قابل دانلود کردن است؟

دانلود پنل اس ام اس

در سال‌های اخیر کسب‌وکارهایی که مشتاق استفاده از پنل پیامکی بودند، دو مسیر را برای سامانه دنبال کردند.

گروهی برای ثبت‌نام پنل پیامکی به شرکت‌هایی مثل همراه اول یا ایرانسل مراجعه می‌کنند و برخی هم با این فکر که پنل اس ام اس مخابرات اعتبار بیشتری دارد، به دنبال پنل مخابرات هستند. برای این گروه از کاربران باید بگوییم که پنل اس ام اس توسط شرکت‌های واسطه ارائه می‌شود و مراکزی مانند پیشخوان دولت، مخابرات و همراه اول نقشی در ارائه این سامانه‌ها ندارند.

گروهی دیگر هم با این فکر که نرم‌افزار ارسال پیامک نوعی اپلیکیشن است و باید آن را دانلود کنند، با جست‌وجوی عبارت دانلود پنل اس ام اس در گوگل سرگردان می‌شوند! برای این دوستان هم باید گفت که پنل اصلاً قابلیت دانلود ندارد و همانطوری که اول گفتیم، این سامانه در اصل نرم‌افزاری آنلاین است که تنها با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی قابل دسترسی است. در ضمن پنل اپلیکیشن ندارد و اگر با موبایل یا تبلت بخواهید از سامانه استفاده کنید، باید حتماً نام کاربری و رمز عبور داشته باشید.

چگونه پنل اس ام اس داشته باشیم؟

حالا که می‌دانید این پنل قابل دانلود نیست و شرکت‌های همراه اول، ایرانسل و مخابرات هم پنل ارائه نمی‌دهند شاید این سوال برایتان پیش آمده که برای خرید پنل اس ام اس باید چه کرد؟

ویژگی‌های بهترین پنل اس ام اسهمانطوری که پیشتر هم گفتیم پنل اس ام اس باید از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ سامانه پیامکی مانند ملی پیامک درخواست شود. اگر برای خرید پنل از ملی پیامک تصمیم گرفتید، بعد از ورود به صفحه اصلی سایت در قسمت سمت چپ بالای صفحه روی ثبت‌نام کلیک کنید، با وارد کردن اطلاعات شخصی باید برای یکی از 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری درخواست دهید و منتظر تائید اپراتور بمانید.

با تائید هویت حالا کسب‌وکار شما صاحب یک پنل اختصاصی است و می‌توانید ارسال پیامک برای مخاطب و مشتری‌ها را شروع کنید.

ویژگی‌های بهترین پنل اس ام اس

در جست‌وجو بهترین شرکت ارائه‌دهندۀ پنل شاید این سوال برایتان پیش آمده که یک سامانۀ استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟ ما اینجا به سه مورد مهم اشاره می‌کنیم، اما فاکتورهای بهترین پنل اس ام اس از این سه مورد بیشتر است.

تعرفه مناسب

تعرفه دانلود پنل اس ام اسپیش از خرید پنل اس ام اس باید دربارۀ تعرفۀ مناسب آن مطمئن باشید تا سرتان کلاه نرود. بسیاری از شرکت‌ها با ادعای دروغین ارائه پنل رایگان توجه کسب‌وکارها را به خود جلب می‌کنند اما با برگشت نزدن هزینه پیام‌های ناموفق، نرخ بالای هر پیامک و پشتیبانی نامناسب کمبود هزینۀ ارائه پنل رایگان را جبران می کنند. پس یادتان باشد که چیزی به نام پنل رایگان وجود ندارد.

برای هر کسب‌وکاری مهم است که بتواند با هزینۀ مناسب پنل بخرد و با نرخ مقرون‌به‌صرفه برای مخاطبان پیامک ارسال کند تا متضرر نشود و با هزینه مناسب تبلیغات کند. پس پنل باید تعرفه مناسبی داشته باشد و اگر  خطی خاموش بود، هزینه ارسال نشدن آن را به حساب شما برگرداند و در نهایت حتماً در گزارش به تعداد شماره‌هایی که پیامک را نگرفتند، اشاره کند.

بانک شماره‌های جامع و به روز

صاحبان کسب‌وکار همیشه لیستی از شماره مشتریانشان را دارند اما بعضی وقت‌ها هم برای تبلیغات گسترده‌تر به بانک شماره‎‌های جدید و به‌روز نیاز دارند. در واقع این حق صاحب پنل است که بتواند برای بانکی از شماره‌های جامع، روشن و فعال پیامک تبلیغاتی ارسال کند و هزینه‌ای بابت ارسال پیام به شماره‌های خاموش یا غیرفعال ندهد.

حتما بخوانید: بهترین روش‌های تبلیغات مدارس

دسترسی به بانک شماره به‌روز را باید از معیارهای مهم پنل دانست، پس در خرید سامانه پیامکی حتماً از شرکت ارائه‌دهنده بخواهید تا بانکی از شماره‌های جامع دو شرکت همراه اول و ایرانسل را به شما ارائه دهند.

پشتیبانی، فاکتور تعیین‌کننده

پشتیبانی دانلود پنل اس ام اسسومین معیار و فاکتور مهم در خرید سامانه پیامک، تیم پشتیبانی است. تیم کارشناسان و پشتیبان‌های فنی کار با پنل را کاربر آموزش می‌دهند و آمادۀ پاسخگویی دربارۀ هر سوالی در این زمینه هستند. همچنین در صورت بروز هر مشکل باید آن را  بررسی کنند و بتوانند به سوالات کاربر دربارۀ بازاریابی پیامکی به خوبی پاسخ دهند.

آخرین سخن دربارۀ دانلود پنل اس ام اس

بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات است که با توجه به تعرفه و قیمت معقول برای کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌ها توصیه می‌شود. از طرف دیگر، برندهای قدیمی با این روش می‌توانند با مشتری‌های قدیمی ارتباط بگیرند و به اصطلاح حفظ مشتری کنند.

نتیجه دانلود پنل اس ام اساگر برای کارتان می‌خواهید سامانه پیامکی داشته باشید، اصلاً به دنبال دانلود پنل اس ام اس نباشید و حتما از شرکت‌هایی مانند ملی پیامک پنلی را دریافت کنید که با ابزارهای آن بتوانید با روشی نوین و مدرن تبلیغات و بازاریابی داشته باشید.

شما در تمام روزهای هفته برای خرید پنل، می‌توانید با شماره 02163404 تماس بگیرید یا دربارۀ کارتان ‌برایمان کامنت بگذارید تا در زمینۀ استفاده از پنل شما را راهنمایی کنیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید