30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات برای بوتیک با ارسال اس ام اس

تبلیغات برای بوتیک با ارسال اس ام اس

46

سر خیابان ما، مغازه لباس‌فروشی جدیدی باز شده و هر روز که از سرکار برمی‌گردم، می‌بینم که مشتریان زیادی داخل مغازه هستند. اسم مغازه در ذهنم مانده، چون اس ام اس تبلیغاتی بوتیک برایم ارسال شده است. امروز که از سر خیابان رد شدم، موبایل را نگاه کردم تا دوباره پیامک را ببینم چی نوشته:

20% تخفیف در خرید لباس از بوتیک محمدی با نشان دادن این پیامک

فقط تا آخر هفته ۸۸۵۹۶۵۱۲

مغازه لباس‌فروشی که به تازگی در محلهٔ ما افتتاح شده بود، برای من و بسیاری دیگر از مشتریان اطراف مغازه اس ام اس تخفیف با زمان محدود فرستاده و چون پیامک به صورت هدفمند ارسال شده بود هر روز مشتریان زیادی به بوتیک می‌رفتند و خرید می‌کردند. ما هم تصمیم گرفتیم، تا مطلبی را در مورد تبلیغ برای بوتیک با ارسال پیامک تبلیغاتی بنویسیم، تا بقیه مغازه‌داران نیز بتوانند با استفاده از پنل پیامکی، اس ام اس هدفمند بفرستند.

تبلیغات برای بوتیکتبلیغات برای بوتیک

مغازه‌های لباس‌فروشی نیز مانند هر کسب‌وکار دیگری نیاز به تبلیغ و دیده شدن دارد. با استفاده از روش‌های مختلفی مانند تبلیغ در تلویزیون، رادیو، بیلبوردها، شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های پُربازدید، گوگل ادز و ... می‌توانید برای بوتیک تبلیغات انجام دهید، اما ما می‌خواهیم در این مطلب روی بازاریابی پیامکی تمرکز کنیم و در مورد روش‌های مختلف تبلیغ از طریق پیامک و جذب مشتری صحبت کنیم. برای تبلیغ از طریق اس ام اس نیاز است اول پنل پیامکی تهیه کنید.

پنل پیامکی چیست؟

شاید شما هم مثل خیلی از مخاطبان ما، که هر روز به پیشتیبانی ملی پیامک زنگ می‌زنند و می‌پرسند پنل پیامکی یعنی چی؟، ندانید سامانه اس ام اسی چیست و چه کاری انجام می‌دهد. نگران نباشید چون تعریف و روش‌های کار با سامانه را در ادامه به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

پنل پیامکی سامانه‌ای تحت وب است که برای ارسال، دریافت و مدیریت پیام استفاده می‌شود. پنل اس ام اسی محیطی تقریباً شبیه به ایمیل را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، تا بتوانند برای افراد مختلف ایمیل ارسال و دریافت کند، اما سامانه پیامکی امکانات بسیار متفاوت و کاربردی را به مشتریان می‌دهد، که برخی از مزیت‌های مهم تبلیغات برای بوتیک با پنل را در ادامه می‌نویسیم.

امکان ارسال انبوه اس ام اس

مشتریان هدف بوتیک افراد زیادی هستند، پس وقتی مغازه‌دار تصمیم به ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشد، باید برای مخاطبان زیادی بفرستد. سامانه پیامکی امکانی به نام ارسال انبوه را در اختیار مشتری قرار می‌دهد تا با استفاده از آن، به صورت هم‌زمان برای افراد زیادی مثلاً ۱۰۰ هزار نفر پیامک بفرستد.

باید وارد سامانه پیامکی شوید، متن اس ام اس را بنویسید و سپس در قسمت شماره‌ها، شماره موبایل کاربران را به صورت فایل اکسل، متنی یا از دفترچه تلفن وارد کنید. پیام به صورت هم‌زمان برای تعداد زیادی از مخاطبان ارسال می‌شود.

اگر مغازه‌داری تازه بوتیک خود را افتتاح کرده باشد و شماره‌ای از مشتریان نداشته باشد، آیا استفاده از پنل پیامکی برای او نیز مناسب است؟

برای محله‌های اطراف بوتیک پیامک بفرستید

یکی از تبلیغات هدفمند برای مغازه لباس‌فروشی، ارسال اس ام اس برای مخاطبان اطراف مغازه است. مثال اول مطلب را به یاد دارید؟ بوتیک محمدی برای من و مخاطبان اطراف مغازه پیامک تخفیف فرستاده بود، ولی به نظر شما شماره افراد مختلف را از کجا تهیه کرده است؟

سامانه پیامکی امکانی به نام ارسال پیام از روی نقشه (پیامپ) را در اختیار مخاطبان قرار داده است، که می‌توانند از روی نقشه شماره مخاطبان را پیدا کنند. صاحب بوتیک محمدی وارد سامانه ملی پیامک شده و روی گزینه پیامپ کلیک کرده است. نقشه شهر تهران به صورت پیش‌فرض باز می‌شود (می‌توانید از کادر بالای صفحه، شهرهای دیگری را انتخاب کنید). روی نقشه خیابان ستارخان را پیدا و روی منطقه برق‌آلستوم کلیک کرده است. شماره‌ها به صورت طبقه‌بندی شده همراه اول و ایرانسل به صاحب مغازه نمایش داده می‌شود و او می‌تواند هر اپراتوری را که می‌خواهد انتخاب و پیامک را ارسال کند. به این ترتیب صاحب بوتیک محمدی اس ام اس هدفمند ارسال کرد و مشتریان زیادی برای خرید و دیدن محصولات به مغازه او رفتند.

با استفاده از امکان ارسال پیامک از روی نقشه می‌توانید برای ۱۷ شهر بزرگ کشور که نقشه دارند، پیام بفرستید و برای شهرای کوچکی که نقشه ندارند می‌توانید از ماژول ارسال اس ام اس با کدپستی استفاده کنید.

ارسال اس ام اس با کدپستی

با کدپستی هم می‌توان اس ام اس فرستاد، کافیست ۳ تا ۵ شماره اول کدپستی منطقه را داشته باشید. وارد سامانه پیامکی شوید و روی ماژول ارسال پیامک با کدپستی کلیک کنید، متن پیام را بنویسید و سپس در مرحله دوم و برای وارد کردن شماره‌ها، ۳ تا ۵ رقم اول کدپستی را وارد کرده تا شماره‌های منطقه موردنظر نمایش داده شود. شماره‌ها به تفکیک همراه اول و ایرانسل است، اپراتور موردنظر را انتخاب و پیام را بفرستید.

تخفیف را برای مشاغل و اصناف خاص بفرستید

گاهی اوقات مغازه‌دارها به مناسبتی خاص مثلاً روز پزشک برای مشتریان تخفیف درنظر می‌گیرند، در این صورت مخاطبان هدف پیامک تخفیف پزشکان و کادر درمان هستند. به نظر شما چگونه می‌توان شماره دکترهای مختلف را تهیه و برای آن‌ها پیامک ارسال کرد؟

امکان بانک اصناف و مشاغل برای دسترسی به شماره تلفن شغل‌ها و اصناف گوناگون طراحی شده است. برای هر شغلی که شماره نیاز داشته باشید، می‌توانید از بانک کامل اصناف و مشاغل سامانه ملی پیامک استفاده کنید، اما چگونه می‌توان از این امکان استفاده کرد؟

بهترین روش‌های جمع آوری شماره موبایلحتما بخوانید: بهترین روش‌های جمع آوری شماره موبایل

مثال تخفیف برای روز پزشک را در نظر بگیرید، کاربر باید وارد سامانه پیامکی شود و متن پیامک را بنویسد، سپس از قسمت فیلتر شماره‌ها روی گزینه بانک اصناف، مشاغل و دارندگان صنایع کلیک کنید. می‌توانید دسته‌بندی پزشکان را انتخاب و برای همه پیام ارسال کنید یا اینکه روی گروه کلیک کرده و زیرگروه‌های مختلف از جمله انجمن آزمایشگاهی دکتری، انجمن غدد، پزشکان پوست و مو، چشم پزشکی و ... را انتخاب و پیامک را بفرستید. 

تبلیغات برای بوتیکلینک محصولات جدید را با اس ام اس اطلاع‌رسانی کنید

قطعاً شما برای تبلیغات و معرفی محصولات خود از شبکه‌های اجتماعی مختلف یا سایت استفاده می‌کنید، برای معرفی محصولات جدید یا معرفی صفحه‌های اجتماعی می‌توانید لینک را به‌همراه متنی جذاب برای کاربران بفرستید، تا روی لینک کلیک کنند و با محصولات آشنا شوند. برای ارسال لینک با پیامک باید از خطوط اختصاصی ۳۰۰۰ یا ۵۰۰۰۴ استفاده کنید.

برای اونی که دوستش داری هدیه بخر

لباس، کیف، اکسسوری و ...

کد تخفیف: DSWNB

نمونه کارها را در پیج ببین  www.instagram.com/sab___design/

با سامانه پیامکی، تبلیغات هدفمند انجام دهید

تبلیغات برای بوتیکدر این مطلب پنل پیامکی برای بوتیک ها را معرفی کردیم و با استفاده از روش‌هایی که گفتیم می‌توانید مشتریان زیادی را جذب کرده و فروش خوبی داشته باشید. بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های هدفمند و مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغات است. اگر تا کنون برای کسب‌وکار خود پنل تهیه نکردید، می‌توانید از سامانه ملی پیامک با تعرفه مناسب پنل پیامکی تهیه کرده و بازاریابی را شروع کنید.

هر سوال یا پیشنهادی نیز دارید می‌توانید به شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ زنگ بزنید و از کارشناسان تخصصی ملی پیامک، مشاوره رایگان دریافت کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • علی شریفیان

    14 فروردین 1402، 20:50

    ممنون عالی بود
    خیلی کمکم کردین

  • نوریک میرزاییان

    29 فروردین 1400، 21:28

    عرض سلام
    خواستم تجربیات استفاده از این پنل را بگویم‌
    تو شرایطی که الان قرار داریم با توجه به بیماری بسیار مفید و ارزشمند بود مشتری هایی که داشتم کم کم به جاهای دیگر میرفتند برای خرید ولی با استفاده از این پنل و اطلاع رسانی به موقع توانستم جلب رضایت از مشتریان داشته باشم

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید