30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
نیچ مارکتینگ فرصتی تازه برای ورود به دنیای کسب‌وکار

نیچ مارکتینگ فرصتی تازه برای ورود به دنیای کسب‌وکار

35

تا حالا شده که بخواهید کسب‌وکاری شروع کنید ولی بخاطر رقبای مشهور و قدرتمندی که بازار را گرفتند، بیخیال شوید!

مثلاً به افتتاح فروشگاه آنلاین لباس و پوشاک ورزشی فکر کنید. فروشگاهی که کیف، کفش، لباس و دیگر وسایل ورزشی را برای همۀ سنین بفروشد، کسب‌وکار پولسازی است اما با وجود رقبای جدی و پرسودی مثل آنیک یا ایران اسپورتر شانسی برای ورود فروشگاه‌های آنلاین جدیدتر به بازار ممکن است؟

این اتفاق برای ما یا اطرافیانمان افتاده است که بخاطر رقبای جدی بازار، ایده‌های کسب‌وکارمان را فراموش کنیم. اما هنوز بعضی‌ها اعتقاد دارند که برای همه استارتاپ‌ها، فروشگاه‌ها و برندهای جدید فرصت طلایی در بازار وجود دارد که با برنامه‌ریزی روی آن می‌توان به سود خوب و مطرح شدن در بازار رسید.

حالا این فرصت طلایی بازار کجاست؟ راه حل ورود به بازاری با رقبای جدی برای افزایش فروش دقیقا چیست و باید برای کدام مشتری تبلیغ کنیم که اثربخش باشد؟

نیچ مارکتینگ

نیچ مارکتینگ چیست؟

پاسخ و راه حل طلایی شما برای ورود به بازاری که رقبای قدرتمند دارد، نیچ مارکتینگ است. اما نیچ مارکتینگ که در فارسی بازاریابی جاویژه و بازاریابی گوشه‌ای هم به آن می‌گویند، دقیقا چیست و چه کمکی به ما می‌کند؟

بر اساس تعریف بلاگ مشهور الکسا، نیچ مارکتیگ یک روش بازاریابی است که با هدف خاص روی گروهی مشخص از مشتریان بازار تمرکز می‌کند. نیچ مارکتینگ می‌گوید "به جای تمرکز روی همۀ مشتریان بازار باید گروه هدف یا نیچ بازار را پیدا کرد و بر روی آن‌ها تمرکز کرد که بیشترین سود را از پیشنهاد و ارائۀ محصول و خدمات ما ببرند".

خیلی ساده بگوییم وقتی می‌خواهید فروشگاه لباس زنانه باز کنید ولی در بازار رقبای جدی وجود دارد، به سراغ نیچ بازار یعنی گروهی محدود از زنان بروید که مطمئن باشید، حتما از شما خرید می‌کنند! مثلا زنان ورزشکار جوان برای یک فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی، انتخاب خوبی است!

انواع نیچ مارکتینگ

انواع نیچ مارکتینگنیچ مارکتینگ برای ورود به بازار و افزایش سود فروش، انواع مختلف و البته کاربردی دارد که در ادامه قدم به قدم با آن آشنا می‌شویم.

نیچ مارکتینگ لوکیشن و موقعیت مکانی 

نیچ مارکتینگ بر اساس منطقه یعنی برای بازاریابی و تبلیغات فقط ساکنان نواحی اطراف را هدف قرار دهید.

مثلاً شاید فکر کنیم که با وجود رستوران‌های مختلف سطح شهر، سرمایه‌گذاری روی کافه یا رستوران سود بالایی ندارد اما با نیچ مارکتینگ هنوز می‌توان به فروش خوبی رسید. تنها کافیست که کسب‌وکارتان را اول به ساکنان و کارمندانی که به آن‌جا رفت و آمد دارند، معرفی کنید. با پیشنهاد نیچ مارکتینگ در این روش به جای تبلیغات گسترده که شاید بازگشت نداشته باشد، انرژی و هزینه را فقط روی تبلیغ در منطقۀ مشخصی می‌گذارید.

نیچ مارکتینگ محصول 

نیچ مارکتینگ محصول یعنی با توجه به رقبای بازار، محدودۀ  ارائۀ محصول یا خدمات کسب‌وکارتان را کمتر کنید.

به همان مثال فروشگاه فروش آنلاین لوازم ورزشی برگردیم. با نیچ مارکتینگ به جای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی می‌توانیم فقط با فروش کفش‌های ورزشی، کفش‌های رانینگ و اسپورت زنانه شروع کنیم و بعدها کار را بیشتر گسترش دهیم.

نیچ مارکتینگ افراد 

نیچ مارکتینگ افراد یعنی صاحب کسب‌وکار در بدو ورود به بازار بر روی مشتریان خاص تمرکز کند و به صورت اختصاصی به ارائۀ محصولات یا خدمات به آن‌ها بپردازد.

مثلاً سالن‌های آرایشی را در نظر بگیرید که این روزها از کسب‌وکارهای پولساز هستند و شاید خیلی از ما بخواهیم در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم. ولی با وجود رقبای مشهور بهترین پیشنهاد شما برای ورود به این عرصه چیست؟

نیچ مارکتینگ می‌گوید برای ورود به این حوزه به جای سالن زیبایی با خدمات متنوع باید ارائۀ خدمات را محدود کرد. مثلاً می‌توانید کلینیکی فقط برای سلامت و زیبایی پوست، لیفت و ماساژ صورت داشته باشید و تنها در همین حوزه کار کنید تا به یکی از سالن‌های معتبر و مختصص شهر تبدیل شوید.

5 عبارت کلیدی که در بازاریابی پیامکی باید از آنها استفاده کردحتما بخوانید: 5 عبارت کلیدی که در بازاریابی پیامکی باید از آنها استفاده کرد

نیچ مارکتینگ بر اساس قیمت 

اما آخرین نوع نیچ مارکتینگ چیست؟ نیچ مارکتینگ بر اساس قیمت آخرین روش بازاریابی گوشه‌ای یا نیچ است که با بالاترین یا پایین‌ترین قیمت فقط بر روی گروه محدودی از مشتریان بازار تمرکز می‌کند.

مثلاً به برند ایتالیایی جورجیو آرمانی فکر کنید. این برند حتی در اروپا هم بسیار گران‌قیمت است و در ایران نیز همۀ اقشار جامعه نمی‌توانند از نمایندگی آرمانی خرید کنند. در واقع این برند با شهرتی که دارد هنوز با نیچ مارکتینگ کار می‌کند و مشتریان پروپاقرصی تنها از گروه محدودی در جامعه دارد.

مزایای نیچ مارکتینگ

حالا که می‌دانیم بازاریابی گوشه‎‌ای همین ابتدای راه ما را به مشتریان معرفی می‌کند، دیگر باید انتظار چه مزایایی را از نیچ مارکتینگ داشته باشیم؟ ما تا زمانی که به دنبال توسعه کار و پیشروی در بازار باشیم، به نیچ مارکتینگ نیاز داریم. پس بیایید نگاهی به مزایای این روش داشته باشیم!

نیچ مارکتینگ بودجه زیادی نمی‌خواهد!

اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار بودجۀ محدودی دارید، بدون چون و چرا باید از نیچ مارکتینگ کمک بگیرید تا مشتری بازار را برای شما محدود کند و هزینۀ تبلیغات را کاهش دهد.

به این فکر کنید که اگر مشتری شما به جای مردم یک شهر فقط مردان جوان 29 تا 40 سال همان شهر باشند، بازار شما چقدر کوچک‌تر شده است. حالا با محدود کردن مشتری و تمرکز تنها بر روی قسمتی کوچک، با بودجه کم‌تر می‌توانید به راحتی تبلیغات کنید، مطرح شوید و کار را توسعه دهید.

فرصت رقابت جدی می‌شود!

مزایای نیچ مارکتینگنیچ مارکتینگ اصطلاحی دارد که به آن اقیانوس قرمز می‌گویند. اقیانوس قرمز یعنی بازاری بزرگ با مشتریانی جدی، پرسود و قدرتمند! این شرایط خیلی اجازه ریسک نمی‌دهد و شاید به شکست کسب‌وکار برسد.

بازاریابی گوشه‌ای می‌گوید به جای این دریای قرمز وارد اقیانوس آبی یعنی گوشه‌ای از بازار شوید و در آنجا رقابتی جدی و تخصصی را شروع کنید تا مشتری خودتان را داشته باشید. فرصت رقابت کسب‌وکارهای نوپا در اقیانوس آبی بهتر است و شانس پیروزی در بازار به مراتب بیشتر می‌شود.

فرصت شناخت مشتریان با نیچ مارکتینگ!

بازاریابی گوشه‌ای صاحب کسب‌وکار را از نیاز مشتری آگاه خواهد کرد! دانستن نیاز مشتری هم فرصتی برای سرمایه‌گذاری بعدی است.

مثلاً به کلینیکی فکر کنید که در حوزه سلامت پوست کار می‌کند. در این مدت صاحب کلینیک با مشتریانش صحبت می‌کند و درباره نیاز بسیاری از آن‌ها بیشتر می‌داند. اگر بیشتر مشتریان به دنبال کلینیک ویتامینه و کراتینه مو باشند، مدیریت این مرکز با نیچ مارکتینگ به قلب هدف زده و مرکزی تخصصی را فقط برای ویتامینه و کراتینه مو که اتفاق سودبالایی هم دارد، افتتاح می‌کند.

ساده بگویم اگر نیاز مشتری را بدانید با نیچ مارکتینگ بهترین فرصت را برای سرمایه گذاری دارید.

مراحل نیچ مارکتینگ

حالا که می‌دانیم هنوز با نیچ مارکتینگ می‌توان وارد بازار شد، باید از کجا شروع کنیم تا اثربخش باشد؟ ما مراحل اصلی استفاده از بازاریابی گوشه‌ای را برایتان توضیح می‌دهیم!

مشخص کردن حوزۀ کاری

اولین گام در نیچ مارکتینگ مشخص کردن حوزه فعالیت یا به قول بلاگ الکسا نقطه قوت و علایق برای کسب‌وکارتان است. شما باید به محصول یا خدماتتان فکر کنید تا بتوانید نیچ بازار را برایش پیدا کنید. برای همین الکسا می‌گوید حتماً با نقاط قوت برندتان عمل کنید و در حوزه‌ای کار کنید که از آن لذت می‌برید.

شاید بهترین مثال را بتوانیم فروشگاه آنلاین روبان بدانیم. مدیر این سایت سال‌ها به عنوان بازاریاب لوازم آرایشی-بهداشتی برای دیگر برندها کار می‌کرد و علاقۀ خاصی به این حوزه داشت. او بلاخره چند سال پیش فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی-بهداشتی خودش را تاسیس کرد، با کمک نیچ مارکتینگ فقط بر روی ارائه بهترین محصولات آرایشی-بهداشتی برای بانوان جوان تمرکز کرد و حالا یکی از خوشنام‌ترین استارتاپ‌های این حوزه است. موفقیت روبان را می‌توان مدیون علاقۀ مدیر مجموعه به حوزه کاری‌اش دانست که به این برند قدرت داده است.

تحقیق و برنامه‌ریزی 

الکسا دومین مرحله در نیچ مارکتینگ را تحقیقات می‌داند. وقتی می‌خواهید با نیچ مارکتینگ وارد بازار شوید باید با آنالیز رقابتی یعنی تحلیل رقیب‌ها بدانید که آن‌ها در حال ارائۀ چه محصولات یا خدماتی هستند و بعد وارد تحلیل گروه هدفتان شوید. در این مسیر مشاهده و بررسی وضعیت رقبا به شما کمک می‌کند بدانید نیچ درستی انتخاب کردید یا خیر!

نگاه مشتریان را پیدا کنید!

حالا باید بدانید مشتریان شما وقت‌شان را چگونه می‌گذرانند، تا بتوانید تبلیغات درستی داشته باشید. آیا بهترین روش، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است و یا باید با پخش بیلبورد و تراکت در مناطق پر رفت‌وآمد شهر باید شروع کرد؟ جواب این سوال زمانی به دست می‌آید که بدانید نیچ بازارتان بیشترین وقتش را کجا می‌گذراند!

راهنمای جامع بازاریابی پیامکی در شهرستان تکابحتما بخوانید: راهنمای جامع بازاریابی پیامکی در شهرستان تکاب

مثلاً برای بازار ماسک‌های صورت و کرم‌های بهداشتی نیچ بازار بانوان جوانی هستند که تمایل بیشتری برای استفاده از ماسک‌های سلامت پوست دارند. اما برای تبلیغ این محصولات باید به سراغ شبکه‌های اجتماعی رفت یا بیلبورد کافی است؟ اینجاست که تحقیق دربارۀ نگاه مشتری شما را به جواب می رساند. الکسا می‌گوید: نیچ مارکتینگ به دنبال فهم دقیق آن چیزی است که مشتری به آن نیاز دارد تا بتواند بهترین محصول یا خدمات را ارائه دهد.

مراحل نیچ مارکتینگ

ابزارهای نیچ مارکتینگ 

تصمیمتان را گرفتید و می‌خواهید با نیچ مارکتینگ وارد بازار شوید. حالا به چه ابزاری نیاز دارید تا کار به نتیجه برسد و پرونده کسب‌وکارتان کامل شود؟ ما به شما بهترین و موثرترین ابزارهایی که برای بازاریابی گوشه‌ای احتیاج دارید، می‌گوییم!

شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی به معنای واقعی یک فرصت طلایی در مارکتینگ است و کمتر کاربری را پیدا می‌کنید که از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکند. اینستاگرام، تلگرام، توییر و لینکیدن از بهترین نمونه‌هایی هستند که کاربران ایرانی ساعت‌های طولانی در آن‌ها وقت می‌گذرانند. در نتیجه با یک برنامه‌ریزی درست می‌توان از شبکه‌های اجتماعی بهترین استفاده را داشت.

بهترین مثال نیچ مارکتینگ با اینستاگرام را باید برند ویزلند دانست. این کسب‌وکار نوپا انواع کیف و کفش چرم را تولید می‌کند، اما در بدو ورود به بازار با وجود رقبای قدرتمندی مثل چرم مشهد و نوین چرم این فروشگاه فقط برای سنین 20 تا 40 سال شروع به تولید انواع بوت زمستانی کرد. ویزلند با دست گذاشتن روی گروه محدودی از جامعه یعنی جوانان که سلیقۀ متفاوتی دارند، تولیداتش را فقط محدود به بوت زمستانی کرد و توانست از طریق پیج شبکه‌های اجتماعی به شهرت خوبی برسد و بازارش را در دیگر شهرها توسعه دهد.

راه‌اندازی وبسایت

یکی دیگر از ابزارهایی که برای نیچ مارکتینگ نباید از دست بدهید، راه‌اندازی وبسایت است. فرقی ندارد که شما قصد راه‌اندازی یک فروشگاه را دارید یا می‌خواهید فقط خدمات ارائه دهید، در هر صورت وبسایت می‌تواند شما را چند مرحله از رقبا جلوتر ببرد.

به همان مثال قبل برگردیم. فروشگاه ویزلند حالا یک وبسایت دارد که برای شهروندانی غیر تهرانی، امکان سفارش آنلاین را دارد. تمامی محصولات این فروشگاه آنلاین با تفکیک زن و مرد همراه با عکس، فیلم و معرفی کامل است که به عنوان راهنمای جامع خرید اینترنتی توانسته حسابی در فروش موفق باشد.

حالا ویزلند علی‌رغم رقیبان قدرتمند در صنعت چرم ایران، در بیشتر شهرهای بزرگ مثل مشهد شعبه دارد. ویزلند نمونه موفقی از نیچ مارکتینگ است که با انتخاب دقیق نیچ بازار و تبلیغات روی آن توانست فروشگاه و محصولاتش را توسعه دهد و حالا محصولات دیگری مثل کیف، کفش، گیوه و صندل چرم را نیز تولید می‌کند.

تبلیغات محیطی 

بیلبوردهای اتوبان و خیابان‌ها، تراکت‌ها و بروشور همگی از قدیمی‌ترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی هستند که به عنوان تبلیغات محیطی هم شناخته می‌شوند. برای استفاده از تبلیغات محیطی در نیچ مارکتینگ باید حتماً در انتخاب منطقه دقت داشته باشید. مثلاً اگر شما فروشگاه تولید انواع محصولات خوراکی سالم، کم  کالری و با پروتئین بالا دارید، در سطح شهر مشتری آنچنانی نخواهید داشت. نیچ بازار برای شما ورزشکاران و کسانی هستند که باید غذاهای پروتیئن‌دار مصرف کنند. حالا به نظر شما بهترین فضا برای تبلیغات محیطی برای چنین کسب و کاری کجاست؟ درست حدس زدید! باشگاه‌های ورزشی و کلینیک‌های تغذیه بهترین فضا برای تبلیغ بیلبوردی و پخش تراکتِ معرفی محصولات شماست.

پنل پیامکی، سکوی پرتابِ نیچ مارکتینگ!

پنل پیامکی نیچ مارکتینگتا اینجا از ابزارهایی گفتیم که هر کدام به نحوی تاثیر مثبتی در نیچ مارکتینگ دارند، اما تا به حال به این فکر کردید شاید روشی باشد که با هزینه‌ای کمتر از آنچه فکر می‌کنید دقیقا نیچ بازار را هدف گیرد و به صورت مستقیم کار شما را به آن‌ها معرفی کند!

می‌خواهیم به سراغ سکوی پرتابتان برویم، یعنی پنل پیامکی! پنل ارسال پیامک یا اس ام اس سکوی پرتاب شما در همین ابتدای راه است.

تصور کنید که استارتاپی به تازگی راه‌اندازی شده و بودجه محدودی برای تبلیغات دارد. از طرفی رقبایش در بازار از مشهورترین برندها هستند و وضعیت اقتصادی فعلاً به استارتاپ‌ها فرصت تبلیغات گسترده و گران‌قیمت نمی‌دهد. با این وضعیت باید چگونه بازاریابی و تبلیغات کرد؟ کلید طلایی موفقیت معرفی برند در چنین بازاری چیست؟

چارۀ کار برای نیچ مارکتینگ البته با هزینۀ مناسب، پنل پیامکی یا همان سامانۀ ارسال اس ام اس است. این پنل با روش‌های مختلف، بدون اتلاف وقت و البته با هزینه‌ای که اصلا فکرش را نمی کنید، شما را به گروه هدفتان یعنی همان گوشۀ بازار یا به قول انگلیسی‌ها همان نیچ می‌رساند. اما چطور؟ در ادامه می گوییم، همراهمان باشید!

پیامپ، برای وقتی که منطقه خاصی را زیر نظر دارید!

بهترین ماژول برای زمانی که هدف نیچ مارکتینگ منطقه خاصی باشد، پیامپ است!

شما با این ابزار می‌توانید برای ناحیۀ موردنظرتان، پیام ارسال کنید. مثلاً اگر به تازگی کافه راه‌اندازی کردید، و با وجود انبوه کافه‌های ریز و درشت در شهر می‌خواهید مشتریان همیشگی داشته باشید، با پنل پیامکی می‌توانید برای ساکنان همان منطقه پیامک زیر را ارسال کنید:

آموزش مرحله به مرحله ساخت جیمیل (تصویری)حتما بخوانید: آموزش مرحله به مرحله ساخت جیمیل (تصویری)

شهروندان ساکن محله ونک، کافه دنج در نبش خیابان ملاصدرا افتتاح شد. هفتۀ اول تخفیف ویژه سرو انواع قهوه

شما با این ماژول دقیقا به هدف زدید و توجه ساکنان ونک و یا کسانی که در برج‌های این منطقه کار می کنند را به خود جلب کردید تا برای استراحت و یا حداقل صرف قهوه سری به شما بزنند! حالا این هنر شماست که با ارائۀ بهترین کیفیت آن‌ها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید.

تاثیر مستقیم فیلتر مشاغل خاص در نیچ مارکتینگ 

دومین ماژول کاربردی و مهم نیچ مارکتینگ، ارسال پیامک با فیلتر مشاغل خاص است تا به این ترتیب روی نیچ بازار یا همان مشاغل مدنظرتان تمرکز کنید. پس فرصت را از دست ندهید و فقط با ارسال پیامک برای مشاغلی که مشتری شما هستند، به سود برسید.

مثلاً همین کسب‌وکار لوازم ورزشی را در نظر بگیرید. مشاغل هدف شما در این کار چه کسانی هستند؟ صاحبان باشگاه‌های ورزشی سطح شهر، داوران، مربیان و ورزشکاران حرفه ای! با رسیدن به جواب، سکوی پرتاب آمادست. اگر محصولات درجه یک و با کیفیتی دارید، همین حالا وارد پنل پیامکی شوید، در قسمت مشاغل خاص مربیان و باشگاه داران را به عنوان گروه هدف بازارتان انتخاب کنید. حالا زمان ارسال پیامک زیر است:

فروشگاه ورزشی قهرمان افتتاح شد. تخفیف ویژه فروش برای همکاران، مربیان و ورزشکاران

با ارسال این پیام به قلب هدف زدید و به سراغ گروهی رفتید که به خدمات و محصولاتتان نیاز دارند! این یعنی نیچ مارکتینگ!

فیلتر سن و جنس!

فیلتر سن و جنس را به نظر من باید کاربردی‌ترین ابزار پنل پیامکی برای نیچ مارکتینگ دانست. شما به راحتی می‌توانید متن تبلیغاتی خود را بنویسید، وارد پنل شوید، بازه سنی مشخص کنید و با انتخاب جنس دقیقا برای همان کسانی که بازار هدف شما هستند، پیامک ارسال کنید.

پنل پیامکی نیچ مارکتینگمثلا برای مغازه‌داری که می‌خواهد وارد بازار فروش کفش و کیف شود، در بازار رقیب کم نیست! کفش‌های زنانه و مردانه، کفش اسپرت، انواع کیف و کوله همه از وسایلی هستند که در یک آنلاین شاپ یا فروشگاه کیف و کفش پیدا می‌شود. اما صاحب کسب‌وکاری که شم تجاری خوبی دارد، همۀ سرمایه‌اش را ناگهانی وارد بازار نمی‌کند، بلکه به مرور محصولاتش را معرفی می کند.

با نیچ مارکتینگ این فرد ابتدا گروه مردانی را هدف می‌گیرد که قصد خرید کفش دارند و با ماژول سن و جنس برای همین مشتریان پیامک ارسال می‌کند. بعد از مدتی هم به سراغ کفش‌های زنانه می‌رود و هر بار که محصولات جدیدی را وارد کند با پیامک تبلیغاتی و فیلتر سن و جنس مشتری‌هایش را پیدا می کند. با رونق کسب و کار و مطرح شدن در بازار به عنوان یک رقیب جدی کم کم به توسعه و تاسیس شعبه‌های دیگر هم می‌رسد.

در خرید پنل پیامکی تان دقت کنید

حالا نوبت خرید بهترین پنل پیامکی است. بهترین کار این است که به سراغ پنلی بروید که پشتیبانی خوبی داشته باشد، بانک شماره‌های جامع و به روزی را در اختیارتان قرار دهد و همۀ موارد گفته شده را پوشش دهد.

با دسترسی به این پنل و همه امکاناتی که دارد، باید بتوانید متنی جذاب و گیرا بنویسید که توجه مشتریان را در چند ثانیه به خودش جلب کند. سعی کنید در این متن هدفتان را با کلماتی گیرا و تاثیرگذار بیان کنید، می‌توانید دربارۀ روش نوشتن پیام‌های جذاب و تاثیرگذار و موارد مرتبط بیشتر بخوانید.

اگر برای خرید پنل پیامک تصمیم گرفتید، در طول هفته و حتی در تعطیلات با شماره 02163404 تماس بگیرید، با کارشناسان ملی پیامک صحبت کنید و پنل خود را تنها در چند دقیقه تحویل بگیرید.

آخر قصۀ نیچ مارکتینگ! 

نیچ مارکتینگ چیستنیچ مارکتینگ با مثال های متعدد نشان داد که هنوز راه برای ورود به بازار فراهم است و علی رغم رقبای جدی و قدرتمند در حوزه‌های مختلف، با کمی تحقیق در بازار و مشتریان می‌توان به سوددهی و فروش رسید. از طرفی کسب‌وکارها همیشه به نیچ مارکتینگ احتیاج دارند زیرا بسیاری از بزرگترین استارتاپ‌های دنیا از جمله Whole Foods و Square حتی بعد از رکودهای بزرگ با نیچ مارکتینگ مجدد به عرصه تجارت برگشتند.

نیچ مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا در حوزه‌ای مشخص با مشتریانی همیشگی به برندی متخصص تبدیل شوید و بتوانید رکود را پشت سر بگذارید. پس فرصت را از دست ندهید  و با نیچ مارکتینگ به قلب هدف کسب‌وکار بزنید!

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مونا هادی

    19 آبان 1399، 09:37

    خیلی عالی و کاربردی بود

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید