30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک با کمک کدپستی خوزستان چقدر برای شما مفید است؟

ارسال پیامک با کمک کدپستی خوزستان چقدر برای شما مفید است؟

11

ابزار کدپستی خوزستان تنها برای ارسال و دریافت بسته‌های پستی استان، پیدا کردن نشانی و... به کار نمی‌رود، بلکه در تبلیغات نیز قابل استفاده خواهد بود. بله، امروز با دانستن کدپستی شهرهای مختلف استان خوزستان می‌توانید تبلیغات هدفمندی داشته باشید و درآمد خود را بالا ببرید.

همانطور که گفته شد اولین گام برای تبلیغات موثر به کمک ارسال پیامک، اطلاع از کدپستی خوزستان است. در گام بعدی با وارد کردن 5 رقم اول کدپستی در پنل اس ام اس ملی پیامک، می‌توانید تبلیغات خود را بر اساس محل زندگی مخاطبان انحام دهید. در ادامه به توضیح بیشتر این موضوع می‌پردازیم.

پنل ارسال پیامک چیست؟

کدپستی خوزستانیکی از روش‌های تبلیغاتی که کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ از آن استفاده می‌کنند، ارسال پیامک برای مشتریان قبلی و مشتریان احتمالی آینده است. برای این کار نیاز به ابزاری به نام پنل پیامک یا سامانه اس ام اس دارید. هدف اصلی این ابزار ارسال پیامک برای مشتریان شماست، اما برای انجام بهتر این کار باید از فیلترهای دیگری مانند زمان‌بندی ارسال پیام، پاسخ خودکار، بانک شماره‌های مختلف و چندین قابلیت دیگر نیز استفاده کنید.

ارسال پیامک را بر اساس کدپستی خوزستان

یکی از قابلیت های پنل پیامکی ما این است که برای ارسال دقیق پیامک به مشتریان می‌توانید از کدپستی خوزستان استفاده کنید. برای ارسال پیامک با این روش باید مناطق موردنظر برای ارسال پیامک را انتخاب کنید. سری به سامانه ملی پست بزنید. رنج کدپستی یعنی 5 رقم اول کدپستی مناطف موردنظرتان را یادداشت کنید و در ادامه برای توضیح روش ارسال اس ام اس با ما همراه شوید:

کدپستی همراه اول

تقسیم ارسال پیامک منطقه‌ای در پنل به تفکیک اپراتورهای همراه اول و ایرانسل است. برای دسترسی به بخش ارسال پیامک همراه اول با کدپستی خوزستان کافی است به صفحه اصلی ارسال مراجعه کرده و از دکمه کدپستی همراه اول استفاده کنید. با صفحه زیر روبرو می‌شوید.

 با وارد کردن عنوان و متن پیامک و در زیر آن کدپستی خوزستان یا سایر شهرهای آن می توانید دقیقا منطقه‌ای که مد نظرتان است را انتخاب کنید. یادتان باشد در هر بار ارسال تا 10 کدپستی را می‌توانید وارد کنید. گام بعدی لازم به تایید شما نیاز دارد. پس از چک کردن تمامی فاکتورهای ورودی و تایید نهایی به سادگی می‌توانید با کمک کدپستی خوزستان به هر محله و منطقه استان خوزستان ارسال پیامک داشته باشید.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی همراه اول

کدپستی ایرانسل

این قابلیت برای خطوط ایرانسل هم وجود دارد و مسیرش دقیقاً مانند ارسال پیامک بر اساس همراه اول است. با انتخاب ماژول کدپستی ایرانسل می‌توانید در مناطق و محله‌های موردنظرتان تبلیغات هدفمند پیامکی داشته باشید.

برای دستیابی به این قابلیت هم دقیقاً مانند کدپستی همراه اول، باید به صفحه ارسال پیامک در پنل بروید. در کنار کد پستی همراه اول، گزینه کدپستی ایرانسل را مشاهده می کنید. با این تقسیم‌بندی می‌توانید فقط به شماره‌های ایرانسل موجود در منطقه، پیامک بفرستید.

فراموش نکنید که عنوان ارسال را باید حتماً انتخاب کنید. این عنوان برای مخاطب ارسال نشده و تنها توسط کاربر قابل مشاهده است. در ضمن نوع ارسال را باید حتماً بین تصادفی یا ترتیبی انتخاب کرده و سپس به مرحله بعدی بروید. پیشنهاد می‌کنم قبل ارسال تمامی فاکتورهای ورودی را مجدد چک کنید.

کد پستی ایرانسل

جدول کدپستی خوزستان

برای استفاده از قابلیت کدپستی خوزستان می‌توانید به جای سامانه ملی پست برای پیدا کردن کدپستی تمامی مناطق، از جدول زیر نیز استفاده کنید. در این جدول رنج کدپستی تمامی شهرهای خوزستان برایتان آورده شده است:

بندر ماهشهر از 63511 تا63581
دزفول از64611 تا 64691
دشت آزادگان از 64411 تا 64491
شادگان از 64311 تا 64361
شوش از 64711 تا 64791
شوشتر از 64511 تا 64591
لالی 64941
مسجد سلیمان از 64911 تا 64991
هندیجان 63591
رامهرمز از 63811 تا 64961

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکدیگر نیازی نیست که بیشتر از اهمیت تبلیغات پیامکی برای شما توضیح دهیم، چون که تمامی برن های بزرگ از این روش استفاده می‌کنند. به زبان ساده، تبلیغات پیامکی می‌تواند تعامل و ارتباط خوبی را با مشتریان شما ایجاد کند. علاوه‌بر این، ارسال پیامک بر اساس با کدپستی خوزستان برای جذب مخاطبان جدید هم به کسب‌وکارتان کمک کند.

برای دریافت مشاوره تهیه پنل کافی است از طریق سایت یا شماره تماس 02163404 با تیم پشتیبانی ملی پیامک در ارتباط باشید. ملی پیامک از طریق کانال آپارات، صفحه اینستاگرام، تلگرام و سایر راه های ارتباطی هم پاسخگوی شما خواهد بود.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید