30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
قبل از اینکه مشتری بپرسد، اطلاعات لازم را به او بدهید

قبل از اینکه مشتری بپرسد، اطلاعات لازم را به او بدهید

88

قبل از شروع بحث تبلیغات پیامکی می‌خواهم داستانی که باعث شد این مقاله را برایتان بنویسم را بگویم:

یکی از روزهای آذر ماه پاییز ساعت حوالی 10 شب بود، باران تند و شدیدی تمام آسمان و زمین را پر کرده بود. عجله داشتم و تمام لباس‌هایم خیسِ خیس بود. هول هولکی یک تپسی گرفتم. یک پراید سفید سفر مرا قبول کرد. دو دقیقه بیشتر نگذشته بود که یک پراید سفید رنگ کمی جلوتر از پایم توقف کرد. همانطور که به سمت ماشین حرکت می‌کردم و در دلم از تپسی تشکر می‌کردم و تمام ستاره‌های آسمان را نثار راننده‌ها و اپلیکیشن تپ‌سی می‌کردم، با صدای نوتیفیکیشن اس ام اس موبایلم به خودم آمدم!

"متاسفانه به علت شرایط بد آب و هوا راننده سفر شما را لغو کرده است."

در آن لحظه‌ای که این اس ام اس را می‌خواندم به سمت دستگیرۀ در آن پراید خم شده بودم که به عقب برگشتم. وارد اپلیکیشن شدم و شماره پلاک ماشین را بررسی کردم، با آن ماشین مطابق نبود. با ترس و عجله از آن ماشین فاصله گرفتم و تلاش کردم یک تپسی دیگر بگیرم.

از آن به بعد اپلیکیشن تپسی برای من ارزش فوق‌العاده پیدا کرد. به طوری که پس از آن تقریبا همیشه از تپ‌سی استفاده کردم. نمی‌دانم اگر آن شب آن پیامک برای من نیامده بود چه اتفاقی میافتاد. چراکه من در آن باران اصلا به فکر چک کردن شماره پلاک ماشین نیافتاده بودم و آن پیامک تپسی مرا از اتفاق ناگواری که در آن باران ممکن بود بیافتد نجات داده بود. در حقیقت من به مشتریان دائمی تپ‌سی تبدیل شدم، شاید باورتان نشود فقط به خاطر یک پیامک!

من آنروز این ماجرا را در اینستاگرام خود منتشر کردم و خیلی از فالوورهای من هم تجربیات مشابهی نوشتند؛ از اس ام اس های به موقعی که خوشحالشان کرده بود و نام آن برند را در ذهنشان ماندگار کرده بود.

مزایای تبلیغات پیامکی برای تمام انواع شرکت‌های حمل‌ونقل

جزئیات و ریزه‌کاری‌هاست که هویت یک برند را مشخص می‌کند و نام آن برند را در ذهن مشتریان زنده نگه می‌دارد. برای شما که کسب‌وکارتان مربوط به حمل و نقل است، حالا هر نوع آن که می‌خواهد باشد از تاکسی‌ها، نرم‌افزارهای تاکسی‌رانی، شرکت‌های باربری و تمام موارد از این قبیل، هیچ چیزی مانند ارسال پیامک مشتریان شما را خوشحال نمی‌کند. تکرار می‌کنم داشتن یک پنل اس ام اس قابلیت فوق‌العاده‌ای برای مشتریان شما دارد.

در این مقاله به طور کامل برای شما توضیح خواهم داد که یک داشتن یک پنل اس ام اس چگونه برای شرکت‌های حمل و نقل از نان و خیار شب واجب‌تر است.

مزایای اس ام اس برای سرویس‌های حمل و نقل

اصولا تمام مشتریان حمل‌ونقل نیاز دارند که در لحظۀ درست به آنها اصلاعات درست داده شود. در حقیقت دقایق در این بیزینس فوق‌العاده تعیین کننده است و اگر اطلاع‌رسانی دیر صورت بگیرد، دیگر هیچ فایده‌ای ندارد. حتما می‌دانید که از پیامک هیچ‌راه‌حل بی‌واسطه‌تر و سریع‌تری وجود ندارد.

از طرف دیگر خود شما هم دلتان نمی‌خواهد که با ترافیک تماس آدم‌هایی مواجه شوید که لحظه به لحظه می‌خواهند بدانند چه زمان بار به دستشان می‌رسد؛ چراکه کلی پرسنل باید استخدام کنید. پیامک راه‌حل ارزان‌تر و فوق‌العاده تری نیست؟

پرداخت‌ها را از طریق اس ام اس کنترل کنید

بحث حساب‌کتاب‌ها عموما برای تمام شرکت‌ها و کسب‌وکارها از زمان و هزینۀ زیادی می‌برد. با داشتن یک پنل اس ام اس بار این مسئولیت دشوار و خسته‌کننده را روی دوش پنل اس ام اس بیاندازید. اگر از نرم‌افزار حسابداری استفاده می‌کنید، به راحتی می‌توانید این نرم‌افزار را به پنل اس ام اس خود متصل کنید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به مقالۀ همه چیز دربارۀ اتصال نرم‌افزار حسابداری به پنل پیامک مراجعه کنید.

اس ام اس تنها چیزی است که مشتریان شما می‌خوانند

عموما نحوۀ ارتباط شرکت‌های حمل‌ونقل و تاکسی‌رانی‌ها با مشتریان خود یک فرآیند قدم به قدم است. منظور من از این حرف چیست؟ در حقیقت مشتریان شما نیاز دارند که در هر مرحله‌ای که بخشی از کارشان انجام می‌شود، از انجام آن مطلع باشند. مثلا اینکه بارشان از مبدا تحویل گرفته شده، یا مادرشان به مقصد رسیده است. آزانسشان تا 10 دقیقه دیگر می‌رسد و تمام چیزهایی از این قبیل..

هر کدام از این مراحل فرصتی برای کسب‌وکار شماست که با مشتریان خود درگیر شوید و ارتباطتان را با آنها تقویت کنید. با استفاده از پنل اس ام اس آنها را در هر لحظه از جزئیات آگاه کنید. این کم‌هزینه‌ترین روش برای تمام شرکت‌های حمل‌ونقل و تاکسیرانی است که تصویر مثبت و جذابی از برند خود در ذهن مشتریان بگذارند.

به آژانسی فکر کنید که تاخیر را با اس‌ام‌اس به شما گزارش می‌دهد و شما لازم نیست ده دقیقه در گرما و سرما به انتظار ماشین بایستید و چند بار با دفتر تماس بگیرید. به باربری فکر کنید که لحظۀ تحویل بار را به شما گزارش می‌دهد و شما را از هول و نگرانی باری که نرسیده است در می‌آورد و خیلی موارد دیگر ...

آن پیامک فقط 10 تومن هزینه دارد، اما هزاران برابر برای برند شما ارزش کیفی دارد. چرا که به وقت و زمان مشتریان خود اهمیت می‌دهید و هیچ چیز  مانند این آنها را خوشحال نمی‌کند. شما برای وقت و اعصاب مشتریانتان ارزش قائلید.

فرصت‌هایی که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم اس ام اس ارسال کنید:

این تنها لیست پیشنهادی ماست. شما با بررسی دقیق بیزینس خود می‌توانید کلی موارد دیگر اضافه کنید.

  1. وقتی سفارششان ثبت شد، یا از شما تقاضای ماشین کردند، یک پیامک بفرستید.
  2. با پیامک مدت زمان تخمینی که انجام کار آنها طول می‌کشد.
  3. هنگامی که سفارش آنها در راه است با یک پیامک آنها را مطمئن کنید. (بیشتر در مورد باربری‌ها صادق است)
  4. هنگامی که کار مشتریان به پایان می‌رسد. بار تحویل داده می‌شود و یا مسافر به مقصد می‌رسد. یک پیامک نهایی بفرستید.

البته آخرین مرحله که کار تمام شده است را می‌توانید با ارسال ایمیل هم پوشش دهید. اما در سایر مراحل پیامک با نرخ دیده‌شدن 93% بهترین گزینه برای ازتباط بی‌واسطه و سریع با مشتریان شماست. می‌دانید که اس ام اس‌ها در کمتر از 3 دقیقه خوانده می‌شوند.

مزایای اس ام اس برای سرویس حمل و نقل

در پایان از مشتریان خود نظرسنجی کنید

تقریبا این مهم‌ترین مرحلۀ کار شماست. در مورد تک تک مراحل از مشتریان خود نظرسنجی کنید. خبر خوشحال کننده این است که ما در ملی‌پیامک یک ماژول نظرسنجی داریم که کار را برای شما حسابی راحت کرده است. در مورد اینکه چه سوالاتی در نظرسنجی می‌توانید بپرسید هم به مقالۀ 5 سوال اساسی برای نظرسنجی مراجعه کنید.

پنج راه برای بهبود خدمات به مشتریان از طریق سامانه پیامکحتما بخوانید: پنج راه برای بهبود خدمات به مشتریان از طریق سامانه پیامک

پیشنهادات ویژۀ خود را از طریق پیامک برای مشتریان خود ارسال کنید

سرتان خلوت شده و به مشتریان بیشتری نیاز دارید؟ سریع دست به کار شوید. یک تخفیف ویژه بگذارید، یک مسابقه پیامکی راه بیاندازید و یا یک پیشنهاد فوق‌العاده بدهید. خواهید دید که از پیشنهادتان چه استقبالی می‌شود. فقط دقت کنید که پیشنهاد ارزشمندی به مشتریان خود ارائه دهید.

نتیجه‌گیری

بازاریابی پیامکی برای کسب‌وکارهای حمل‌ونقل و تاکسی‌رانی تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. چرا که در این بیزینس‌ها بیشترین چیزی که برای مشتری اهمیت دارد، منظم بودن و آگاه بودن مشتری از وضعیت است. با سامانه پیامکی به تمام بخش‌ها نظم دهید و مشتری را از تماس‌های مکرر راحت کنید. همین کار به ظاهر پیش‌پاافتاده زمین تا آسمان شما در بازار رقابت جابه‌جا می‌کند. یکی از مهم‌ترین دلایل فراگیر شدن اپلیکیشنی مانند اسنپ همین بود که در لحظه می‌توانستی ببینی که راننده کجاست، چه زمان می‌رسد و مقصد کی تمام می‌شود.

پس شما هم همین اصل ساده را در بیزینس خود پیاده کنید. اگر در مورد بازاریابی پیامکی نمی‌دانید به ای بوک ما در ملی پیامک مراجعه کنید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
81دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • ایوب توکلی

    31 شهریور 1400، 19:20

    سلام در قسمت نظرسنجی امکان درج چندسوال در یک متن وجود داره؟یا باید با هر پیامک یک سوال ارسال کنیم؟
    تعرفه خطوط ۰۲۱ با ۱۰۰۰ رو هم برای پنل تجاری اعلام کنید
    سپاس

    • زهره تاجیک

      19 اسفند 1402، 10:16

      درود بر شما،
      در هر پیامک باید یک سوال رو بنویسید تا سیستم بتونه بعدا درصدها رو محاسبه کنه.
      برای دیدن قیمت‌های این دو تا خط به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید.

  • هادی مجید نژاد

    30 شهریور 1400، 09:58

    من سایت دارم و میخوام برای نظرسنجی محصولاتم از افزونه نظرسنجی شما استفاده کنم طبق توضیحات شما بهم کد تخفیف میدید من باید کد رو از کجا تهیه کنم.

    • ایمان عمادی

      30 شهریور 1400، 10:49

      سلام دوست عزیز، برای دریافت کد تخفیف، لطفاً تیکت بذارید تا همکاران فنی برای شما ارسال کنند.

  • فتح آباد

    28 شهریور 1400، 18:00

    ببخشید من پنل اقتصادی از شما دارم و نیاز به این ماژول تحلیلگر دارم
    نمیخوام ارتقا بدم پنل رو و فقط همین یدونه رو لازم دارم بقیه امکاناتش به دردم نمیخوره
    میشه اینو به من بدید؟

    • ایمان عمادی

      30 شهریور 1400، 10:50

      سلام دوست عزیز، بله امکان‌پذیره، لطفاً با پشتیبانی پنل در اتباط باشید تا برای شما دسترسی رو آزاد کنند.

  • صولت شهرامی

    25 شهریور 1400، 16:49

    سلام من میخوام پنل تهیه کنم و برای لیست سیاه مهمه که براته پیامکم شما همچین قابلیتی رو دارید؟
    من قصد تبلیغ ندارم ولی برام مهمه که برای همه ارسال انجام بشه از طریق سایتم

    • ایمان عمادی

      30 شهریور 1400، 10:51

      سلام وقتتون بخیر
      بله دوست عزیز، به صورت کلی این مورد امکان‌پذیره! برای بررسی دقیق‌تر لطفاً آدرس سایتتون رو به پشتیبانی فنی اعلام بفرمایید تا نحوۀ تنظیمات و انجام این مورد رو براتون راهنمایی کنند.

  • شرکت اراد کارا

    24 شهریور 1400، 10:56

    مامیتونیم مثلا هر کس با ارسال عدد 1 به پنل پیامکیمون شماره تماس شرکتمونو براش ارسال کنیم؟

    • ایمان عمادی

      30 شهریور 1400، 10:52

      بله دوست عزیز
      برای این مورد کافیه که از ماژول “تحلیلگر” روی پنل شرکتی و یا تجاری استفاده بفرمایید.
      توضیحات ماژول تحلیل‌گر رو از این لینک مطالعه کنید.
      آموزش استفاده از تحلیلگر

  • قیصری

    21 شهریور 1400، 09:23

    سلام وقتتون بخیر من قصد دارم یه سری کد وارد پنل شما کنم و هرکس این کدها رو فرستاد یه پیام به صورت خودکار بهشون ارسال بشه برای این امکان باید کدوم پنلتون رو تهیه کنیم.
    ممنون از پاسخگوییتون

  • اعتماد زده

    13 شهریور 1400، 10:00

    سلام من قصد دارم پیامک به صورت قرعه کشی ارسال کنم که یک واژه ای برای سامانه ی پیاامکی من ارسال بشه اول می خواستم بدونم سامانه قابلیت دریافت رو داره و این که می تونم از قرعه کشی سامانه استفاده کنم چون در پست های پیجتون همچین امکانی رو قبلا مشاده کرده بودم
    ممنون
    از پاسخ گویی شما

    • ایمان عمادی

      30 شهریور 1400، 11:42

      سلام وقتتون بخیر
      برای راهنمایی در خصوص قرعه‌کشی و تنظیمات مربوط به اون، پیشنهاد می‌کنم با واحد پشتیبانی به شماره 02163404 تماس بگیرید تا راهنمایی‌تون کنند.

  • کریمی

    04 شهریور 1400، 10:23

    سلام وقتتون بخیر ممنون از مقاله ی خوبتون من قصد خرید پنل رو دارم فقط سوالی داشتم که برای ارسال لینک باید چه خطی تهیه کنم تا این قابلیت رو داشته باشه.

    • ایمان عمادی

      30 شهریور 1400، 11:46

      سلام وقت شما هم بخیر
      ملی پیامک به شما یک خط هدیه با پیش شماره 50004 ارائه میکنه که در حال حاضر قابلیت ارسال لینک رو داره!
      توضیحات بیشتر راجع به خطوط 50004 رو میتونید مطالعه بفرمایید.

  • حسینیه

    04 شهریور 1400، 08:40

    سلام پنل شما امکانی به این صورت که من بخوام یک کلمه یاا یک عدد رو ارسال کنن و یک پیامک مختص اون عدد یا واژه ارسال بشه رو داره
    با تهیه ی کدام پنل می تونم این دسترسی رو داشته باشم

    • ایمان عمادی

      30 شهریور 1400، 12:14

      سلام بله دوست عزیز، این امکان وجود داره که به اسم تحلیلگر هست.
      با تهیه پنل شرکتی و تجاری میتونید از ابزار تحلیلگر استفاده بفرمایید.

  • بساتین

    01 شهریور 1400، 09:59

    سلام خسته نباشین
    اولا ممنون بابت مقاله های جامع و کاملتون
    فقط یه چیزی در کنار اطلاع رسانی ها و تبلیغات میتونیم وب سرویسش هم راه اندازی کنیم
    امیدوارم امکانات پنل در آینده بهتر و بهتر بشه

    • ایمان عمادی

      30 شهریور 1400، 12:19

      سلام ممنون از شما؛ بله با استفاده از پنل اقتصادی به بالاتر می‌تونید هم از تبلیغات پیامکی استفاده بفرمایید و هم پنل رو به سایت، اپلیکیشن یا نرم‌افزار خودتون اتصال بفرمایید.

  • وحیدی

    31 مرداد 1400، 14:32

    من از سایت ساز پرتال استفاده میکنم توی پرتال یک موردی داره به نام پست رسان و الو پیک کاری که میخوام من انجام بدم اینه که وقتی پست بسته رو از من میگیره میخوام برای مشتری بره که مثلا تا فردا به دستتون میرسه یا این که تا ساعاتی دیگر محصول به دست شما میرسد.

    • ایمان عمادی

      30 شهریور 1400، 12:20

      سلام دوست عزیز
      این مورد با برنامه جانبی امکان‌پذیره و فقط کافیه که تنظیمات وبسرویس خدماتی و تنظیمات ویدئوهای آموزشی رو انجام بدین!

  • هلدینگ رسپینا

    30 مرداد 1400، 18:30

    عصر بخیر
    شما ارسال پیامک به طریق کارت ویزیت انلاین هم دارید یعنی یک خلاصه از شرح کارهایی که شرکت ما انجام میده به همراه شماره تماس و ادرس ما برای کاربران در قالب یک پیامک ارسال بشه ؟

    • زهره تاجیک

      14 اسفند 1402، 14:29

      درود بر شما،
      بله امکانی به همین اسم در پنل موجوده!

  • تینا بابلی

    29 مرداد 1400، 11:20

    سلام من پنل پایه شما رو تهیه کردم و میخواستم بدونم که چجوری باید به سایتم متصلش کنم ؟
    که برای لیست سیاه هم بره پیامکم
    و اینکه برای افزونه دیجیتس باید چه کار کرد؟
    پیشاپیش ممنون از راهنماییتون

    • ایمان عمادی

      30 شهریور 1400، 12:30

      سلام دوست عزیز، پنل پایه قابلیت اتصال به وبسرویس و API رو نداره! برای این مورد باید پنل رو ارتقا بدین!
      برای افزونه دیجیتس هم مقاله رو مطالعه بفرمایید.

  • ناصر یوسفی

    27 مرداد 1400، 19:30

    سلام رو بخیر
    من یه دفتر حمل و نقل اثاثیه منزل دارم میخواستم وقتی مشتری تایم و روزی رو رزور میکنه براش پیامک تایم وروز بره و قبل از اتمام کار مبلغ پرداختی براشون ارسال بشه و بعد از پرداخت تشکر از انتخاب و تایید پرداخت ارسال بشه
    آیا همچین ارسال پیامکی دارین شما؟
    اگه اره با چه شماره ای باید تماس بگیرم
    ممنونم

    • زهره تاجیک

      19 اسفند 1402، 10:17

      درود بر شما،
      برای انجام تمام این کارها احتمالا باید از وب سرویس استفاده کنید. اما برای اطمینان زنگ بزنید به پشتیبانی کامل راهنمایی‌تون کنن: 02163404

  • مراد علی پور

    21 مرداد 1400، 09:18

    سلام وقتتون بخیر سوالی از خدمتتون داشتم
    من میخواستم یک خط ۵۰۰۰۴ خریداری کنم که شنیدم امکان ارسال لینک بدون محدودیت انجام میده میخواستم بابت هزینه ها من رو راهنمایی کنید ممنونم.

    • ایمان عمادی

      30 شهریور 1400، 12:23

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله این مورد امکان‌پذیره! میتونید راجع به هزینه ارسال پیامک از صفحه “تعرفه‌ها” مشاهده بفرمایید و برای توضیحات بیشتر با بخش فروش 02163404 تماس بگیرید.

  • سحر جواد

    18 مرداد 1400، 09:35

    سلام وقت بخیر
    ارسال پیامک به صورت خودکار روی کدام پنل شما فعال هست در حال حاضر می خوام با ارسال کلمه ی خاص یک متن مختص اون کلمه براشون ارسال بشه
    این مورد امکان پذیر هست ؟

    • مونا هادی

      18 مرداد 1400، 09:57

      سلام وقت شما هم بخیر باشه، بله برای این کار، از ابزار یا ماژول “تحلیلگر” می‌تونین استفاده بفرمایید. حداقل، پنل شرکتی و تجاری دارای این ابزار هستند.

  • بابک حسنی

    31 تیر 1400، 17:46

    ولی به نظرم کلا نباید همه چیز رو توش بیان کنیم . اگه همه اطلاعات رو تو پیامک بنویسیم دیگه مشتری پیگیر نمیشه بیاد ببینه چیه بقیه کارا
    و از اون طرف هزینه پیام زیاد میشه و …
    اینم گفتم من اضافه کنم به مقاله خوبتون

    • نیلوفر اکبریان

      03 مرداد 1400، 09:58

      بله متشکریم از نظرتون؛ متن پیامک باید شروع جذاب و وسوسه‌انگیز داشته باشه تا متن خونده بشه و همچنین باید بدون حاشیه و مستقیم رفت سر اصل مطلب!
      کال تو اکشن هم انتهای متن پیامک باید باشه! متشکریم از همکاری شما

  • جندقی

    29 تیر 1400، 22:12

    ببخشید آیا نرم افزاری مثل CRM هست که کاربر وقتی با ما تماس میگیره و تماسش که قطع میشه پیامک نظر سنجی براش ارسال بشه؟
    حالا الزماً نظر سنجی هم نباشه اکیه
    پیامک تشکر باشه

  • فرزانه علیزاده

    28 تیر 1400، 15:58

    کار من فروش تابلو های هنری هستش و خب طبیعتا مشتری های لطیفی دارم و میخوام براشون بعد از این که ثبت سفارش انجام دادم براشون پیامک های خاص ارسال بشه آیا این کار امکان پذیر هست که من پیامک هایی که خودم دوست دارم برای ثبت کنم توی وبسرویس خدماتی؟

    • زهره تاجیک

      19 اسفند 1402، 10:17

      درود بر شما،
      بله چراکه نه! میتونید هر متنی رو خواستید ثبت کنید.

  • الیاسی

    20 تیر 1400، 11:24

    ممنون بابت مقاله های جامع و بی نقصتون فقط سوالی که میمونه این هستش که پنل های شما قابلیت اتصال به نرم افزار های داخلی هم داره یا خیر؟ که در کنار اطلاع رسانی ها و تبلیغات بتونیم وب سرویسش هم راه اندازی کنیم
    خسته هم نباشین

    • نیلوفر اکبریان

      23 تیر 1400، 12:51

      ممنون دوست عزیز از همراهیتون
      می‌تونم بپرسم کدوم نرم افزار مدنظرتونه؟
      مثلاً نرم افزارهای حسابداری مثل هلو و یا اتوماسیون اداری همشون قابلیت اتصال به پنل رُ دارند

  • شهره علی بیگی

    19 تیر 1400، 09:58

    ببخشید پنل هاتون قابلیت ارسال کارت ویزیت دارن؟ چون اگر بخوام اطلاعات ارسال کنم فکر میکنم استفاده از این ماژول مناسب باشه.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      19 تیر 1400، 12:19

      بله دوست عزیز، میتونین کارت ویزیت الکترونیکی رُ با اطلاعات موردنظرتون برای مشتری‌هایی که میخواین ارسال کنید

  • باربری جنت

    27 اسفند 1399، 08:29

    سلام وقتتون بخیر. من برای باربری کدوم پنل رو تهیه کنم که بهتر باشه؟ چندتا بفرستم که جواب بگیرم؟ در کل یه مشاوره بدین بی زحمت
    مرسی از شما

    • نیلوفر اکبریان

      07 فروردین 1400، 11:26

      دوست عزیز اگر هدف تبلیغاتیتون رُ در اختیارم بگذارید بهتر می‌تونم راهنمایی‌تون کنم
      آیا سایت دارید؟
      در ماه قصد ارسال چه تعداد پیام دارید؟
      آیا قصد ارسال پیام تبلیغاتی دارید یا برای اطلاع‌رسانی هم از پیامک استفاده می‌کنید؟

  • جوادعبادالهی

    23 اسفند 1399، 12:44

    چه مقاله خوبی بود
    من دقیقا دارم همین کارو میکنم پنل شمارو دارم و از ماژول کارت ویزیت برای اینکار استفاده میکنم.
    اطلاعاتمو با استفاده از این بخش برای کاربرانم یا حتی کاربران جدید ارسال میکنم.
    مرسی از ملی پیامک که این بستر برامون فراهم کرده.

  • رامین تیموری

    23 اسفند 1399، 09:50

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم نحوه کار با پنل ها به چه صورت هستش؟
    جهت فعالساز یپنل مدارک هم خواسته میشه اگر بله ممنون میشم بفرمایید چه مدارکی میخواهید

    • نیلوفر اکبریان

      08 فروردین 1400، 14:26

      بله دوست عزیز، بسته به اینکه شخص حقیقی یا حقوقی باشید باید مدارک مشخصی ارائه بدید
      برای کار با پنل هم می‌تونید از ویدئوهای آپارات ملی پیامک استفاده کنید و هم اینکه از کمک تیم پشتیبانی و وبلاگ استفاده کنید. محیط کاربری پنل سادست و توضیحات همگی به زبان فارسی هست و جای نگرانی نداره

  • ستاره سهیلی

    21 اسفند 1399، 18:57

    برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی پستی چه افزونه ایی شما رائه میدید.

    • نیلوفر اکبریان

      23 اسفند 1399، 10:55

      دوست عزیز می‌تونید از افزونه ووکامرس استفاده کنید و جزئیات رُ در لینکی که براتون گذاشتم، مطالعه کنید

  • علی شفیعی جم

    18 اسفند 1399، 20:54

    خیلی کارم بااین خدماتتون راحت تر شده کمتر استرس میکشم و میتونم زمانم رو راحت تر مدیریت کنم
    از خدمات عالیتون خیلی سپاسگذارم

  • شقایق نیکزاد

    18 اسفند 1399، 12:05

    منم دقیقا زمانایی که منتظر اتوبوسم کد ایستگاه رو پیامک میکنم و سریع پیامک میاد برام که مثلا 5 دقیقه دیگه میرسه
    اینطوری خیلی حس بهتری دارم و وقتی زمان بیشتری میگه دیگه وقتمو از دستم نمیدم و وقتی عجله دارم ماشین میگیرم.

  • رحمان عبدی

    18 اسفند 1399، 10:57

    سلام چقدر عالی بود اگه همه برای پیامک فرستادن به این نکات رعایت کنن خیلی بازدهی و بازخورد بهتری خواهیم گرفت خوبه زمانی وقتی که پیامک تبلیغاتی می خوایم بفرست یک کلمه ی لغو قرار بدیم زمانی که کسی تمایل نداره به راحتی از لیست مخاطب های ما جذف بشه که مجبور نشن همه پیامک هاشون رو ببند
    خدا قوت بهتون

  • سمیه هاشمی

    17 اسفند 1399، 22:30

    سلام
    البته الان دیگه تپسی پیامک نمیفرسته و نوتیف خود اپلیکیشن توی تولبار میادش.ولی در کل پیامک یکی از راه هایی هست که با وجود اینستاگرام و … هموز هم طرفدارای خودشو داره و ارسال پیامک زیادی انجام میشه.
    فقط ای کاش اصلا امکان بستن تبلیغات نبود که برای همه شماره ها ارسال پیامک انجام میشد.

  • ملیحه کاردان

    01 اسفند 1399، 14:33

    من برای خرید پنل تماس گرفتم خدمت همکاراتون و چون تصور اشتباهی داشتم همکاراتون زحمت کشیدن و به صورت کامل برای من توضیح دادن و منو کامل توجیه کردن .با تشکر از همه شما عزیزان.

  • مسلمی

    28 بهمن 1399، 16:37

    به نظر من تبلیغات پیامکی خیلی نتیجه و فیدبک خوب و عالی داره البته اگر بدونی چطور باید تبلیغات بکنی من خودم در زمینه ملک و املاک و فروش ویلا و زمین و خونه کار می کنم و الان دو سال هست که وارد این کار شدم و در این دو سال خیلی تونستم پیشرفت بکنم و از طریق پیامک هم مشتری جدید گرفتم و هم برای مشتری های قدیمیم تبلیغ بکنم و آگهی بفرستم واقعا به همه کسب و کارها هم پیشنهاد می دم

  • کریمی

    27 بهمن 1399، 02:25

    سلام وقت بخیر
    باتوجه به مقاله ای که نوشتید یعنی بیایم خودمون کامل توضیحات رو بدیم به مشتری.
    ولی سوالی که پیش میاد اینه مشتری چجوری با ما در ارتباط باشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      27 بهمن 1399، 08:33

      دوست عزیز از طریق خبرنامه پیامکی، شبکه‌های اجتماعی و سایت می‌تونید هم به مشتری معرفی بشید و هم باهاش در ارتباط باشید

  • حمیدرضا

    26 بهمن 1399، 09:45

    سلام من از پنل اقتصادی شما استفاده میکنم و قصد استفاده از قسمت نظرسنجی و قرعه کشی رو دارم
    راهنمایی میکنید چطور میتونم فعالش کنم؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      26 بهمن 1399، 13:54

      دوست عزیز از قسمت ارسال ویژه به نظرسنجی دسترسی دارید

  • عربپور

    25 بهمن 1399، 17:22

    سایت من توی زمینه فروش محصولات دیجیتالی هستش آیا افزونه ایی بابت این مورد شما ارائه کردید که ما بتونیم از این افزونه استفاده کنیم.

    • نیلوفر اکبریان

      26 بهمن 1399، 08:37

      دوست عزیز اگر دقیق‌تر بگید که چه نیازی به کدوم افزونه دارید، بهتر می‌تونم راهنمایی کنم. آیا سایت خدماتی دارید یا فروشگاهی؟ اطلاعات رُ برام بنویسید تا همکاران وب‌سرویس راهنمایی‌تون کنند

  • حمیدرضا رنجگر

    24 بهمن 1399، 16:17

    سلام وقتتون بخیر. من افزونه حمل و نقل ووکامرس رو از مخزن وردپرس دانلود کردم که برای سامانه پیامکی، شما رو معرفی کرده بودن. تو مقالات سایتتون حمل و نقل رو جستجو کردم ولی راهنمای اتصال پلاگین مذکور به پنل پیامک رو پیدا نکردم. میشه راهنمایی کنین که چطوری میتونم این اتصال رو برقرار کنم؟

  • رویگری

    20 بهمن 1399، 15:28

    من از پیامک های دریافتی برای این موضوع استفاده میکنم خودم پیش قدم میشم که توضیحات به مشتری هام بدم مثلا ارسال انبوه انجام میدم برای اطلاعات بیشتر عدد 1 ارسال کنید تا با شما تماس حاصل شود به محض دریافت عدد 1 با مشتریا تماس میگیرم و توضیحات لازم میدم ممنون از ملی پیامک که این بستر برای ما فراهم کرده.

  • کامبیز درودی

    19 بهمن 1399، 15:52

    من از وب سرویس ملی پیامک برای ارسال پیامک های سایتم استفاده میکنم که پیام های خرید و ارسال کدمرسوله و… رو برای مشتریانم ارسال میکنم که با استفاده از وب سرویس خدماتی شما تونستم حتی پیامم رو به شماره های بلک لیست هم ارسال کنم.
    فقط یک سوالی داشتم از این خط خدماتی وب سرویس نمیتونیم ما برای ارسال انبوه به همین مشتریان سایتم استفاده کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 بهمن 1399، 08:34

      دوست عزیز به پشتیبانی وب‌سرویس تیکت بدین تا در این مورد راهنمایی‌تون کنند

  • کیارش مرتضوی

    14 بهمن 1399، 09:48

    وقت بخیر
    بنده الان مدتی هست که تحلیل گر استفاده می کنم و برای مخاطب های خودم لیست محصولاتم را ارسال میکنم و از مخاطب می خوام نسبت به محصولی که ارئه میدم یک عددی رو ارسال کنه قیمت محصول و موجود بودن یا نبودن اون براش با پیامک ارسال بشه این کار باعث شده هم تعامل من با مشتری هام بیشتر بشه هم این که سرعت کار من رو خیلی بالاتر برده و یک تجربه ی عالی برای من بوده واقعا ممنون

  • یاسمین محمدی

    03 بهمن 1399، 21:16

    سلام و وقت بخیر ممنونم از اطلاعات مفیدی که دادید میخواستم بگم اوون چیزی که فهمیدم اینه که واقعا حق باشماست یکی از بهترین راه ها برای نگه داشتن مشتری اینه که ازش تا می تونیم اطلاعات داشته باشیم اطلاعاتی مثل نام و نام خانوادگیش شماره موبایل و خط ثابتش تاریخ تولد و شغلش .. به نظرم با دسته بندی اینها می تونیم با مشتری در ارتباط باشیم و ازشون در موارد حساس استفاده کنیم و بهشون پیامک بزنیم.

  • لطفعلی اصغری

    01 بهمن 1399، 20:23

    ما هم میتونیم یه همچین سرویسی داشته باشیم که مشتری بتونه بهمون پیام بده؟
    باید به شماره موبایلمون پیام بده یا چیزی دیگه ای؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 بهمن 1399، 09:18

      دوست عزیز نیازی به شماره شخصی‌خودتون نیست. میتونین پنل داشته باشید و شماره پنل رو در اختیار مخاطبتون قرار بدین

  • فربد علامه

    01 بهمن 1399، 02:02

    سلام من قصد برگزارى يك نظرسنجى دارم تا نظر مشتريانم را در خصوص چند محصول بدانم آيا امكان نظرسنجى ملى پيامك قابليت نمايش نمودار را دارد كه در اتمام نظرسنجى فرمى داشته باشيد كه تعداد نظرهارا داشته باشيم؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 بهمن 1399، 16:09

      دوست عزیز پنل ابزاری به نام نظرسنجی داره که میتونین برای مشتری‌هاتون بفرستید!

  • مصطفوی

    30 دی 1399، 19:59

    سلام من نظرسنجی کردم از مشتری هام تقریبا همشون شرکت کردند و کم و کاستی های مجموعه رو تونستیم از طریق همین نظرسنجی کم و کمتر کنیم.
    خواستم از این طریق به کسب و کارها بگم از این کار نترسید که شاید بازدهی نداشته باشه و اتفاقا من نظرسنجی هم از پنل پیامکی ملی پیامک انجام دادم.

  • راحله

    30 دی 1399، 18:17

    سلام.من با پیامک مشتری رو پاس میدم پیج اینستا.اونجا محصولات رو میبینه و میتونه خیلی راحت از هم.ن جا سفارششو انجام بده.

  • رضا احمدی

    30 دی 1399، 16:15

    با سلام؛ من یک رستوران دارم که فقط بیرون بر داریم آیا میتونم همین کارو برای پیک های خودم انجام بدم چون شده بعضی وقتا دیر رسیدن و مشتری شاکی شده.

    • نیلوفر اکبریان

      13 اسفند 1399، 09:03

      بله دوست عزیز، شما می‌توانید هر شماره‌ای که مدنظرتونه در دفترچه تلفن پنل ذخیره کنید و در صورت لزوم براشون پیام بفرستید

  • nima

    16 دی 1399، 01:17

    سلام روزتون بخیر. بعد از خوندن مقالتون یه چیزی که ذهن منو مشغول کرده این هستش که یه سری از مردم پیامک هاشونو بلاک کردن و خب سامانه پیامکی هم اسمش روشه (تبلیغات انبوه). با توجه به این مورد پس چجوری میشه که اس ام اس تکی فرستاد و مطمئن شد که پیامک ها به دست مخاطب میرسه؟ چون خیلی ها میتونن این کار رو بکنن ، مثل بانک یا اسنپ یا دیجیکالا که اس ام اس هاشون میاد.
    من یه اپلیکیشن نوبت دهی دارم طراحی میکنم جوری که کاربر اپ من وقتی درخواست نوبت (مثلا دکتر …) رو رزرو میکنه، یه پیامک هم حاوی اطلاعات بهش ارسال بشه که یادش بمونه. ممنون میشم راهنمایی کنین در این خصوص

    • نیلوفر اکبریان

      16 دی 1399، 11:12

      سلام دوست عزیز شما بعد هر ارسال یک فایل گزارش دارین که توی اون میتونین ببینید کدوم شماره‌ها پیام شمارو دریافت کرده، از طرف دیگه هزینه پیام‌های خطوط بلک لیست که پیام تبلیغاتی نمیگیرن به حسابتون بر می‌گرده!
      برای اپلیکیشنی که دارین طراحی میکنن و قسمت ارسال پیام هم باید با پشتیبانی وب‌سرویس (02163404) صحبت کنین

  • لطفعلی زاده

    06 دی 1399، 22:26

    سلام روز و شبتون بخیر تشکر ویژه از مقاله های خوب شما بنده یک سوالی از خدمتتون داشتم یک سری سریال دارم رو کالا هام میخوام برای کسایی که خرید میکنن این کد ارسال کنند و در ج صحیح بودن کد براشون یک پیامک ارسال بشه و در یک زمان مشخصی باشه مثلا اگر پس از اتمام اون تاریخ ک مشخص کردم کد ارسال بشه پاسخ داده بشه که تاریخ شما به پایان رسیده است امکان پذیر هست؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 دی 1399، 10:37

      سلام دوست عزیز، بله پنل امکانی به اسم کدخوان داره که شما به عنوان صاحب پنل باید تنظیماتش رو سِت کنین تا به صورت خودکار پیامی که میخواین رو برای مشتریاتون ارسال کنه
      میتونین درباره کدخوان در قسمت راهنما هم بیشتر بخونین که لینکش رو براتون گذاشتم

  • پرویز متکی

    13 خرداد 1399، 12:32

    سلام
    خدا ماندیم چطور به تپسی پیامک بدهیم
    من راننده تپسی هستم مدت زیادی هست با تپسی کار نمیکنم
    من روزانه بیست سفر دارم میتوانید به تاریخچه سفر مرا ببینید نه تو تپسی
    جای دیگه هستم
    سوال داشتم نمیدانم چطوری باز گو کنم

  • قالب وردپرس

    19 اسفند 1396، 20:28

    سلام
    ممنون مطلب خیلی خوب و کاربردی بود

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید