30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
چرا نرم افزارهای انبارداری به سامانه پیام کوتاه نیاز دارند؟

چرا نرم افزارهای انبارداری به سامانه پیام کوتاه نیاز دارند؟

26

انبارداری بخش مهمی در لجستیک کالاست که هزینه تقریباً بالایی هم دارد. برای مدیریت دقیق این هزینه‌ها و کنترل محصولات، شرکت‌ها و انبارداران از نرم افزارهای انبارداری استفاده می‌کنند.

نرم‌افزارهای انبارداری برای کاهش هزینه‌های مجموعه استفاده می‌شوند. نقش مهمی در تامین کالا در زمان مناسب دارند که همین مورد تاثیر مستقیم روی درآمد شرکت دارد. برای همین هر کسب‌وکاری که شرکت گسترده و انبار وسیعی داشته باشد، به این نرم افزارها نیاز دارد.

نرم افزارهای انبارداریاگر این نوشته را می‌خوانید، حتما در حوزۀ تولید و توزیع کالا، انبارداری و خدمات مرتبط با آن فعال هستید. پس باید با خدمات پیامکی هم آشنا شوید چون می‌خواهم دربارۀ مزایای اتصال نرم افزارهای انبارداری به پنل پیامکی صحبت کنم. با این روش هم هزینه‌های انبارداری کمتر می‌شود، هم سرعت کار بالا می‌رود.

نرم افزارهای انبارداری

اول از همه می‌خواهیم با مهم‌ترین نرم افزارهای انبارداری آشنا شویم که احتمالاً از آن‌ها استفاده می‌کنید. اگر هم هنوز اهل انبارداری سنتی هستید، بد نیست که با برنامه‌های زیر آشنا شوید تا در ادامه دربارۀ مزایایشان صحبت کنیم:

  • نرم‌افزار انبارداری میزان
  • نرم‌افزار انبارداری پرگام موعود
  • نرم‌افزار انبارداری فرداد
  • نرم‌افزار تحت ویندوز و تحت وب (دور کاری) انبارداری مالیران
  • نرم‌افزار انبار منطق
  • نرم‌افزار مدیریت درخواست انبار و انبارگردانی
  • نرم‌افزار انبارداری آسان
  • نرم‌افزار انبارداری سرمایه
  • نرم‌افزار انبار اخوان
  • نرم‌افزار انبارش و نگهداری نیلرام
  • نرم‌افزار انبارداری قیاس، نرم افزار انبارداری انبارآنلاین
  • نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار مهفا
  • نرم‌افزار انبارداری جامع کاکتوس
  • نرم‌افزار انبارداری پیشرفته رویال
  • نرم‌افزار انبارداری قیاس
  • نرم‌افزار حسابداری انبار ماهان

مزایای نرم افزارهای انبارداری

در قسمت دوم صحبت می‌خواهیم دربارۀ مزایای نرم افزارها صحبت کنیم. این برنامه‌‌ها برای محاسبات مالی، برنامه‌ریزی اجناس و کالاهای داخل انبار استفاده می‌شوند. روند تولید تا فروش محصولات، دسته‌بندی اجناس و کالاهای مختلف و نمایش را آسان‌تر می‌کنند. در ادامه به دیگر مزایای این نرم افزارها اشاره می‌کنیم:

  • معرفی کالا براساس تعداد همراه با مشخصات کد کالا، نوع و واحد اندازه گیری
  • مشخص کردن آدرس کالا برای جستجو و دسترسی سریع‌تر
  • تعریف کد عددی و حروفی برای کالا به صورت عددی و حروفی
  • کدگذاری اتوماتیک برای کالاهای جدید
  • معرفی انبار کالاها به صورت نامحدود
  • مشخص کردن و استعلام موجودی
  • تعریف واحدهای اندازه‌گیری
  • فهرست‌بندی کالا و تهیه اکسل همراه بارکد
  • مشاهده پیش نمایش چاپ کالاها و موجودی‌ها توسط کاربر
  • تعریف کاربران متعدد با دسترسی‌های متفاوت به امکانات نرم‌ افزار
  • کارکرد کاربران به صورت همزمان در محیط برنامه
  • یادداشت‌برداری کاربر برای هر محصول
  • معرفی گروهی اشخاص مثل تحویل‌دهندگان و تحویل‌گیرندگان
  •  محاسبه تخفیف روی قیمت نهایی
  • تعریف شناسۀ محصولات برای بررسی موجودی و سهولت در خروج از انبار

کار آسان می‌شود!

ابزار سررسید برای پنل پیامکی انبارحالا شاید بگویید موارد بالا به شیوه سنتی هم انجام می‌شود و خیلی نیازی به استفاده از نرم افزارهای انبارداری نیست. هدف اصلی نرم افزارهای انبارداری، ثبت دقیق و رسمی گردش کالا و موجودی‌ها آن‌هاست. دسترسی آسان به گزارش، کنترل و نظارت دقیق بر روی گردش کالا با این روش به راحتی امکان‌پذیرست.

انبار هر شرکت یا کارخانه تاثیر مستقیمی در تولید و توزیع، خرید و فروش محصولات مجموعه دارد. انتخاب نرم‌ افزار مناسب هم نه تنها محاسبات و انبارگردانی را آسان می‌کند، بلکه تاثیر چشمگیری در سود شرکت دارد.نرم افزار‌های انبارداری فقط برای ثبت ورود و خروج کالاها نیست، بلکه انبارداری را کنترل هم می‌کند. در نتیجه با نصب و استفاده از آن، انبار کارخانه، شرکت یا سازمان از دقت، سرعت عمل و کیفیت بیشتری برخوردار می‌شود. در گزارش‌دهی و ثبت اطلاعات خطاهای کمتری خواهد داشت.

از جمله عملیات زمانبر در بخش انبارداری،انبارگردانی است. با نرم ‌افزارهایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، نه فقط انبارگردانی بلکه دیگر فرایندها هم ساده و اتوماتیک انجام می‌شود.نرم افزارهای انبارداری

یکپارچگی اطلاعات انبار

مزیت دیگر نرم افزارهای انبارداری یکپارچگی اطلاعات است. تمامی موجودی انبار در این نرم افزارها ثبت می شود و اطلاعات جدید هم به مرور توسط مسئول مربوطه در آن بارگذاری می‌شود.

با این روش، موجودی کالاها به خوبی کنترل می‌شوند. در صورت عدم تامین کالا، هشدارهای لازم به صورت نوتیفیکیشن برای مسئول ارسال می‌شود و همین مورد مانع سفارش گیری مجدد و مازاد بر نیاز است.

به کمک نرم افزارها ثبت و صورت‌برداری انبار آسان‌تر است. انبارگردانی دیگر فقط متکی به فرد و نیروی انسانی نیست. برای مدیران مربوطه اطلاعات انبار به سرعت تدوین و آماده می‌شود. موحودی، دسته‌بندی کالاها و اطلاعات مربوطه به سرعت و بدون کاغذبازی در اختیار سازمان قرار می‌گیرد. در انتها و از همه مهم‌تر گزارشگیری مالی با دقت بالایی انجام می‌شود.

حالا که با این مزایا آشنا شدیم، نوبت جواب دادن به سوال اصلی یعنی اتصال این برنامه‌ها به پنل پیامکی است!

پنل پیامکی چیست؟

اول از همه بیایید با سامانه پیام کوتاه آشنا شویم.

پنل یا سامانه ارسال اس ام اس، نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای مدیریت پیامک‌ها استفاده می‌شود. حالا اگر از پنل استفاده کنید، تمامی محاسبات نرم افزار و موارد بالا را می‌توانید برای کاربران، مدیران، کارمندان و پرسنل پیامک کنید.

اتصال نرم‌افزار انبارداری به سامانه پیامک

حالا که با مزایا و کاربردهای نرم افزارهای انبارداری آشنا شدید، به مهم‌ترین سوال یعنی اتصال نرم افزار انبارداری به سامانه پیامک پاسخ دهیم. در ادامه به مهم‌ترین موارد استفاده از پنل اس ام اس در انبارداری اشاره می‌کنیم:

ارسال سررسید

ابزار سررسید برای پنل پیامکی انبارسررسید یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای پنل پیامکی برای انبارداران است. اگر یادتان باشد گفتیم که گزارشات مالی، انبارگردانی، موجودی انبار و تامین کالا بخشی از کاربردهای نرم افزارهای انبارداری است. در مدیریت انبار بسیاری از محاسبات زمانبندی مخصوصش را دارد، مثلاً پایان سال مالی یا پایان فصل زمان انجام برخی محاسبات است. برای همین است که ماژول سررسید که برای ارسال زماندار استفاده می‌شود، یکی از مزایای مثبت اتصال نرم افزار انبارداری به سامانه پیامک است.

با ماژول سررسید یادآوری‌های لازم در زمان خودش انجام می‌شود. برای این کار فقط کافیست تا پنل پیامکی را برای زمانی که مدنظرتان تنظیم کنید. بعد از تنظیمات پنل هر پیامی که در زمان مناسب باید ارسال شود، به صورت خودکار برای مخاطبانی که مشخص کرده باشید، فرستاده می‌شود.

معرفی انواع ابزارهای تبلیغاتی + بهترین ابزار کدام است؟حتما بخوانید: معرفی انواع ابزارهای تبلیغاتی + بهترین ابزار کدام است؟

ارسال لینک محاسبات

گفتیم که نرم افزارهای انبارداری محاسبات مالی مهم را انجام م دهند. اگر از مزایای اتصال به سامانه پیامک استفاده کنید، این محاسبات و گردش‌‎های مالی را به راحتی می‌توانید برای مدیران مربوطه ارسال کنید.

برای این مزیت خاص باید در یک پلتفرم مشخص گردش‌های مالی را آپلود کنید و بعد لینکش را از طریق خط 3000 یا 50004 که قابلیت ارسال لینک دارند، برای افراد مرتبط ارسال کنید.حالا اطلاع‌رسانی شما سریع‌تر و بدون اتلاف وقت است و افراد مربوطه به سادگی در جریان این گردش‌های مالی قرار می‌گیرند.

ارسال موجودی انبار

نرم افزارهای انبارداریبا نرم افزارهای انبارداری می‌توانید موجودی انبار را برای افراد مربوطه ارسال کنید. البته یادتان باشد که پنل شما باید حتماً دفترچه تلفن مخاطبان خاص را داشته باشد، یعنی افراد مرتبط با هر قسمت در دفترچه تلفن مربوط به خودشان ذخیره شده باشند.

مثلاً می توانید دفترچه تلفن حسابداران برای محاسبات مالی، دفترچه تلفن مدیران برای پیام های ضروری و حتی دفترچه تلفن تامین کنندگان کالای انبار داشته باشید. با این روش هر پیام را به گروهی مربوطه، ارسال کنید.

اتصال نرم افزار انبارداری به سامانه پیامک برای ارسال موجودی انبار تقریباً ضروریست. با این روش تامین‌کنندگان سازمان شما به سرعت در جریان موجودی قرار می گیرند و بدون اتلاف وقت برای تامین محصولات جدید و ضروری با شما هماهنگ می‌شوند.

 ارتباط آسان

بخش مهمی از کار انبارداری در ارتباط با مشتریان و مخاطبان مربوطه است. حالا نقش سامانه پیامک چیست؟ بگذارید یا یک مثال ساده توضیح دهم.

فرض کنید کالایی دارید که باید زمان ارسال، نام و آدرس تحویل دهنده، نام گیرنده، شماره فاکتور، شناسه محصول و... را به مسئول مربوطه انبار بدهید تا اطلاعات ضروری به صورت خودکار در سند انبارداری ثبت شود. این اطلاع‌رسانی‌های ضروری را با پنل پیامکی می‌توانید انجام دهید تا همه موارد گفته شده را در قالب اس ام اس برای مسئول انبار یا حتی مشتری ارسال کند

خدمات وب‌سرویس

وب سرویس پیامکیخدمات وب‌سرویس همان چیزیست که شما برای تسهیل کار لازم دارید و سامانه پیامک در اختیارتان قرار می‌دهد. چه سایت داشته باشید و چه بخواهید فقط از خدمات نرم افزارهای انبارداری استفاده کنید، به  وب‌سرویس نیاز دارید.

برای همین باید برای پنل پیامکی درخواست دهید. بعد از دریافت سامانه، آن را به نرم افزار مورد استفاده‌تان وصل کنید و ارسال پیامک داشته باشید.

سامانه ملی پیامک

تا اینجا مختصر و مفید درباره مزایای استفاده از نرم افزارهای انبارداری و لزوم اتصال آن به سامانه پیامک صحبت کردیم. اما به عنوان پشنهاد برای استفاده از سامانه، می‌خواهم ملی پیامک را به شما معرفی کنم.

سامانه ملی پیامک با نرم‌افزارهای حسابداری و انبارداری سازگار است. شما با خرید پنل پیامکی و فعالسازی آن نرم‌افزار خود را به پنل پیامکی مجهز کردید و می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

همچنین تیم پشتیبانی و مشاوره هم در تمام روزهای هفته به سوالات شما پاسخ می‌دهند و اگر اختلالی در سیستم  ارسال پیام باشد، آن را پیگیری می‌کنند. پس در صفحه اصلی ملی پیامک برای دریافت پنل ثبت‌نام کنید. بعد از ثبت مشخصات همکاران با شما تماس می‌گیرند و به سوال‌های شما در مورد پنل پاسخ می‌دهند تا اگر به این سیستم نیاز دارید، بهتر راهنمایی‌تان کنند.

جمع‌بندی
نرم افزارهای انبارداری

تا اینجا به خوبی با نرم افزارهای انبارداری آشنا شدیم. دربارۀ مزایایی مثل کاهش هزینه‌های انبار و نگهداری کالا،دسترسی به اطلاعات محصول در زمان‌ دلخواه، پیوستگی اطلاعات جهت اقدامات مالی آشنا شدیم. تاکید زیادی روی سیستمی کردن روند انبارداری، یکپارچه سازی اطلاعات داشتیم و برای همین پیشنهاد استفاده از نرم افزارهای مختلف را دادیم.

همین استفاده از انواع نرم افزارهای انبارداری و اتصال به سامانه پیامکی روند کار را برایتان آسان‌تر و سریع‌تر هم می‌کند. اگر هنوز هم احساس می‌کنید برای استفاده از سامانه‌های پیامکی به مشاوره نیاز دارید، هم می‌توانید در انتهای همین متن برایمان بنویسید، هم می توانید با  02163404 تماس بگیرید تا همکارانم در این مورد شما را راهنمایی کنند.

 

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید