30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس قزوین | 30% تخفیف ثبت‌‎نام پنل پیامکی تبلیغات

پنل اس ام اس قزوین | 30% تخفیف ثبت‌‎نام پنل پیامکی تبلیغات

64

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالاً کسب‌وکاری در استان قزوین دارید و می‌خواهید از همین حالا یک برنامه مشخص و موثر برای بازاریابی و جذب مشتری داشته باشید. پنل اس ام اس قزوین  ابزاریست که برای این تبلیغات هدفمند به آن نیاز دارید. اما چطور؟

در این مقاله همین روش را می‌خواهیم معرفی کنیم و به مزایایی اشاره کنیم که فقط ارسال پیامک در اختیارتان قرار می‌دهد و در دیگر ابزارها حتی شبکه‌های اجتماعی دیده نمی‌شود.

بهترین روش تبلیغاتی پیش روی شماست!

تبلیغات پیامکی ساده‌ترین روش برای اجرای یک تبلیغات هدفمند و مقرون به صرفه است. پنل اس ام اس هر آنچه شما برای تبلیغات در سطح استان قزوین می‌خواهید روبرویتان قرار می‌دهد.
30% تخفیف
QAZV
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

آشنایی با سامانه ارسال پیام کوتاه

برای شروع تبلیغات هدفمند اول از همه باید سامانه پنل پیامک قزوین داشته باشید، یعنی نرم افزاری آنلاین که برای مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی استفاده می‌شود. یعنی کاربر بتواند ارسال پیامک انبوه و دریافت پاسخ مخاطبانتان را به راحتی مدیریت کند.

برای دریافت سامانه پیامکی باید سراغ شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل پیامکی بروید. اما سوال مهم، کاربران باید کدام شرکت را انتخاب کنند؟

ملی پیامک، ارائه‌دهندۀ پنل‌های پیامکی

بانک شماره‌ی جامعکاربران، پنل اس ام اس قزوین را می‌توانند از شرکت ملی پیامک درخواست کنند. اما یک سوال مهم، چرا ملی پیامک را برای تبلیغات اس ام اسی انتخاب کنیم؟

تعرفه ملی پیامک در میان دیگر روش‌های تبلیغاتی، مانند تیزر در شبکه‌های اجتماعی یا گوگل ادز، مناسب‌تر است. توصیه می‌کنم کسب‌وکارهای مختلف به خصوص شرکت‌هایی با بودجۀ محدودتر، از این تبلیغات برای رسیدن به بهترین نتیجه استفاده کنند.

خدمات وب‌سرویس قابلیت دیگر شرکت ملی پیامک به خصوص برای فروشگاه های آنلاین است. با خدمات وب‌سرویس می‌توانید پنل را به سایتتان وصل کنید و پیام‌های مهمی مانند وضعیت مرسوله، رمز عبور مشتری، پیگیری سفارش و ... که جلب اعتماد مخاطبان را به دنبال دارد، برایشان  ارسال کنید.

آموزش صفر تا صد پنل پیامکی را هم می‌توانید در اینستاگرام و ویدئوهای آپارات دنبال کنید. ترفندهای فروش و جذب مشتری، اصول بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک برای کاربر، نحوۀ کار کردن با پنل و ماژول‌های ارسال اس ام اس را ملی پیامک به صورت مفصل برای کاربران آماده کرده است و از مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی هم برای اطلاعات بیشتر می‌توانید، استفاده کنید. البته علاوه‌بر تمام این آموزش‌ها، مشاوره و راهنمایی تیم پشتیبانی ملی پیامک هم در کنار کاربران است.

تیم پشتیبانی در طول هفته از 8 صبح تا 10 شب و در روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر به صورت تلفنی و ارسال تیکت در کنار کاربرانیست که قصد ارسال پیامک داشته یا در این باره نیاز به راهنمایی بیشتر دارند.

در ضمن ملی پیامک بانک شماره‌های ایرانسل و همراه اول را که شامل شهرهای استان قزوین، اصناف مشاغل سراسر استان و ... می‌شود، برای تبلیغات انبوه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بانک شماره پنل اس ام اس قزوین

بانک شمارۀ سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول پنل اس ام اس در قزوین اولین ابزار کاربر برای تبلیغات انبوه است. اگر بتوانید برای ارسال انبوه متن جذابی بنویسید، با توجه به اینکه 98% پیام‌های ارسالی خوانده می‌شود، می‌توانید از این ارسال انبوه تعداد زیادی مشتری وفادار جذب کنید که به خرید از شما ترغیب شوند.

این بانک شماره شامل شهرستان‌های زیر است:

 آبگرم، آبیک، ارداق، اسفرورین، اقبالیه، الوند، اوج، بوئین زهرا، بیدستان، تاکستان، خاک علی، خرمدشت، دانسفهان، رازمیان، سگز آباد، سیردان، شال، ضیا آباد، قزوین، محمدیه، محمودآباد نمونه، معلم کلایه، نورجه، کوهین

ارسال پیامک بر اساس شغل!

دومین بانک شماره پنل اس ام اس قزوین ارسال پیامک انبوه بر اساس گروه شغلی است. این بانک شماره شامل 6 دسته‌بندی اصلی می‌شود که در ادامه برایتان آورده شده است. برای تبلیغات هدفمند و رساندن پیام به دست مشتری هدف، می‌توانید از این بانک شماره استفاده کنید.
به عنوان مثال اگر شرکت بازرگانی دارید، نیمی از فروشگاه‌های شهر مشتریان شما هستند که در این بانک شماره به تمام آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

گروه اول، مشاغل آموزشی پنل پیامک قزوین

پروژه‌های دانشگاهی، تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزشی، آموزش زبان، فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، تدریس موسیقی، آموزش هنرهای‌ زیبا، آموزش علوم کامپیوتر، تدریس درس‌های کنکور

هنگام ارسال پیامک سس سزار فراموش نشودحتما بخوانید: هنگام ارسال پیامک سس سزار فراموش نشود

گروه دوم، فعالان اتومبیل و خدمات مرتبط پنل اس ام اس قزوین

پخش و باند، تزئینات خودرو، تعمیرگاه اتومبیل و خدمات جانبی، دزدگیر اتومبیل، ماشین ایرانی و خارجی دست‌دوم، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، فروش قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

گروه سوم، اصناف گروه ارتباطات و موبایل پنل پیامک در قزوین

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات ارسال پیامک، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم و تجهیزات تلفن همراه، ارتباط کارت تلفن

گروه چهارم، مشاورین املاک پنل اس ام اس قزوین

اجاره مسکونی،  املاک صنعتی،باغ و زمین، پیش‌فروش، خدمات ساختمانی، دکوراسیون و طراحی، فروش آپارتمان، مشارکت در ساخت، مشاورین املاک، پخش و تولید مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک کلنگی

گروه پنجم، مشاغل خدماتی پنل پیامک قزوین

بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذار، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، خدمات باشگاه ورزشی، کارگزاری بیمه، خدمات تایپ و تکثیر،  ترجمه، تعمیرات تخصصی لوازم، توزیع کالا، چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، خدمات پزشکی، تشریفات و مجلس، آژانس‌های مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، روانشناسی و مشاوره

گروه ششم، بانک شماره لوازم منزل پنل اس ام اس در قزوین

لوازم و اثاثیه منزل، فروش و پخش سازهای موسیقی، فروش اسباب‌بازی، ارائۀ لوازم و تجهیزات پزشکی، لوازم و تزئینات، حراج ویژۀ خانگی، فروش حیوانات خانگی، پخش ظرف و ظروف، فروش فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم کودکان، لوازم گوناگون، لوازم و تجهیزات مهندسی، وسایل تمرین و ورزش، لوازم و تجهیزات یدکی، لوازم نصب آنتن، فروش کتاب

تبلیغات هدفمند در میان شهروندان!

سومین بانک شماره پنل اس ام اس قزوین شامل شماره‌های ایرانسلی است که بر اساس جنسیت مرتب و دسته‌بندی شده است. در صورتی که ارائه‌دهندۀ خدمات یا کالاهای زنانه یا مردانه هستید، از این طریق می‌توانید تبلیغات بهتری داشته باشید.

مثثلاً اگر استخر، خدمات ماساژ و اسپای زنانه و .. دارید، ارسال انبوه خیلی مناسب نیست، چون جامعۀ مردان به خواندن تبلیغات شما نیازی ندارد. پس از این طریق برای مشتریان واقعی‌تان یعنی زنان تبلیغ کنید.

نوبت شماره‌های خودتان است!

حالا نظرتان در مورد بانک شمارۀ اختصاصی پنل اس ام اس قزوین چیست؟ حتماً شنیدید که نیمی از مشتریان فعلی کسانی هستند که قبلاً هم از شما خرید کردند. پس بهتر است که شمارۀ این مشتریان را از همین امروز در پنل ثبت کنید و اگر لیستی هم از قبل دارید، در دفترچه تلفن پنل ذخیره کنید.

حالا برای ترغیب این مشتریان به خرید مجدد فقط باید یک پیامک جذاب بفرستید، به این گروه کد تخفیف اختصاص دهید و از آن‌ها برای خرید دوباره دعوت کنید.

قزوین، مهم و تائیرگذار در صنعت!

قزوین یکی از مهم‌ترین استان‌های صنعتی کشور با ۱۸٬۵۴۹ کیلومترمربع و ۱٫۸۷۳/۷۶۱ نفر جمعیت است. برای اجرای تبلیغات هدفمند در این استان با وجود یک میلیون جمعیّت از پنل پیامک قزوین نباید غافل شوید. پنل امکان تبلیغات هدفمند و موثر را برایتان فراهم کرده است.

از این طریق می‌توانید مطمئن باشید که با بهترین بودجه و هزینه می‌توانید تبلیغات موثری را در شهرهای استان و در میان تمام اصناف مشاغل فعال این منطقه داشته باشید.

پنل پیامک قزوین

جمع‌بندی

احتمالاً دیگر تا اینجای مقاله با اهمیّت پنل اس ام اس قزوین برای اجرای تبلیغات هدفمند با دسترسی به تمام شهروندان، قیمت مقرون‌به‌صرفه و سرعت بالا آشنا شدید. با توجه به مزایایی که ملی پیامک برای شروع اس ام اس مارکتینگ در اختیارتان قرار خواهد داد، توصیه می‌کنم همین امروز برای دریافت پنل پیامکی درخواست دهید. در سایت ملی پیامک ثبت نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

در صورتی که در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی هنوز نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید در انتهای متن برایمان بنویسید تا تیم پشتیبانی به تمام سوالات شما سریعاً پاسخ دهد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
57دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • سارینا

    06 آذر 1400، 09:49

    سلام خسته نباشید من ده هزار تا شماره دارم می خوام پیامک بزنم اما توو شماره هام بلاک زیاد دارم میخواستم بپرسم که آیا در پنل شما میشه به شماره بلاک هم اس ام اس زد ؟ ممنون میشم راهنمایی ام کنید

    • نیلوفر اکبریان

      09 آذر 1400، 15:52

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوع و بر خلاف قانونه
      اگر پیامکتون غیر تبلیغاتی باشه و با خطوط غیر تبلیغاتی ارسال بشه به دست تمام کاربران میرسه

  • مرجان محمدی

    01 آذر 1400، 17:53

    سلام خسته نباشید من در شهر قزوین یک باقلوا فروشی دارم می خواستم ببینم آیا می تونم از طریق پیامک تبیلغات بکنم توی شهرم و به شهرهای دیگه قزوین مثل تاکستان یا شهر محمدیه ؟ چون من ارسال به شهر های اطلراف هم دارم ممنون میشم کمکم کنید برای ارسال پیامک

    • نیلوفر اکبریان

      02 آذر 1400، 12:30

      بله دوست عزیز، از طریق پنل ملی پیامک به تمام شهرستان‌های استان خودتون و بقیه شهرها دسترسی دارید و می‌تونید پیامک تبلیغاتی بفرستید

  • سجاد جمالی

    30 آبان 1400، 20:53

    سلام وقت بخیر
    شما میتونید به لیست سیاه پیامک ارسال کنید؟؟
    و فقط به بانک شماره ای که خودم دارم میخوام پیامک ارسال بشه؟
    مرسی از پاسخگویی و همکاری خوبتون

    • نیلوفر اکبریان

      01 آذر 1400، 14:20

      دوست عزیز ارسال پیامک به لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قانونه، اما اگر پیامکتون اطلاع‌رسانی باشه می‌تونین از خدمات وب‌سرویس و ارسال بر اساس پترن استفاده کنید
      بانک شماره خودتون رو هم می‌تونید در قسمت دفترچه تلفن اختصاصی پنل ذخیره کنید

  • نوروزی شال

    30 آبان 1400، 19:52

    ببخشید برای روستا های کوچیک که تعداد خانوار کمی دارند هم میشه هدفمند تبلیغات کرد؟
    شماره هاشون ثبت شده است؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 آذر 1400، 14:54

      بله دوست عزیز، در قسمت منطقه هدفمند به بانک شماره‌هایی که از سمت اپراتور همراه اول و ایرانسل اعلام شده دسترسی دارید

  • عباس ولایتی

    27 آبان 1400، 16:39

    سلام
    من دفترترجمه دارم و به تازگی جابه جا شدم برخی از مشتریام ثابت هستن و میخوام بهشون این اطلاع رسانی آدرس جدید رو براشون ارسال کنم و قصد دارم برای دانشجو ها و مدیران شرکت آیا همچین بانک شماره ایی دارید؟

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:18

      سلام دوست عزیز،
      بله برای مدیران شرکت‌ها بانک شماره داریم. برای دانشجویان هم فکر می‌کنم بهتره از ارسال بی تی اس در خوابگاه‌ها استفاده کنید و یا از داخل دانشگاه ال بی اس ارسال کنید.

  • حمید رضایی

    26 آبان 1400، 19:35

    سلام من برای تولد ها ، سررسید چک ها و بدهی ها قصد تهیه سامانه پیامکی دارم، میخواستم شرایط فعالسازی و مدارک مورد نیاز رو بدونم
    و اینکه ایا هنوز ارسال به لیست سیاه پابرجاست یا نه؟
    من برای تبلیغات نمی خوام فقط برای اطلاع رسانی کار خودم میخوام

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:10

      درود بر شما،
      برای فعالسازی پنل پیامکی یه تصویر کارت ملی می‌خواید، یه تصویر برای احراز هویت.
      لیست سیاه هنوز هم هست و باید براش خط خدماتی تهبه کنید.

  • هژبری

    26 آبان 1400، 08:43

    سلام اینکه افرادی که از یه محدوده خاصی رن میشن و بخوایم هدف قرار بدیم به چه شکله؟
    این آنلاین بودن شماره ها و حضور در لحظه و آنی کاربران در منطقه مورد نظر حائز اهمیت هستش
    ممنون میشم پاسخ دهید.

    • زهره تاجیک

      24 بهمن 1402، 12:22

      سلام دوست عزیز،
      ارسال پیامک زنده دقیقا چیزیه که مد نظر شماست. فقط اینکه این ماژول قابلیت ارسال به همراه اول رو داره و می‌تونید خیلی دقیق هدف‌گذاری کنید. اما نمی‌تونید به ایرانسل بفرستید.

  • فتاحي

    25 آبان 1400، 22:18

    سلام و خسته نباشيد
    من ثبت نام كردم روي پنلتون اما هنوز اطلاعاتم رو تكميل نكردم قبلش سوالي داشتم كه شما روي پنل خط به ما ميديد يا ما بايد با همين شماره موبايلى كه ثبت نام كرديم پيام بفرستيم؟

    • زهره تاجیک

      24 بهمن 1402، 12:18

      درود بر شما،
      ما خودمون همون ابتدا یک خط اختصاصی بهتون هدیه می‌دیم که بتونید کارتون رو شروع کیند.

  • زیبا افروز

    24 آبان 1400، 15:06

    سلام
    از کدام بخش قبل از خرید میتونم دمو پنل مشاهده کنم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 16:00

      دوست عزیز برای دریافت نسخه دمو با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرین

  • محمد علی کربلایی

    24 آبان 1400، 11:19

    سلام و خسته نباشید
    من یک سایت دارم میخوام به سایتم متصل کنم برای این مورد کدوم پنل رو تهیه کنم لازم هست که حتما ارسال به شمارره های بلک لیست انجام شود بابت این مورد ارسال از طریق پترن لازم هست ایااین موردرا در اختیار ما قرار میدهید ؟

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 11:56

      دوست عزیز برای ارسال از طریق پترن و استفاده خدمات وب‌سرویس می‌تونین از پنل شرکتی و تجاری استفاده کنید

  • رادین علی

    19 آبان 1400، 19:26

    سلام من برای تبلیغات کشاورزی و محصولات ارگانیک میخواستم از سرویس شما استفاده کنم ایا شماره های کل استان قزوین رو دارید شما؟هزینه های ارسال به چه صورت هستش و اگر بخوایم برای کل شهر قزوین ارسال کنیم تخفیف هم بهمون میدید یا نه؟

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:09

      سلام دوست عزیز،
      بله میتونید برای کل شهر قزوین ارسال داشته باشید. هزینه‌ها بسته به اپراتور و تعداد کاراکتر پیامکتون داره.
      برای گرفتن تخفیف هم باید با کارشناسان ما صحبت کنید:02163404

  • نصرتی

    19 آبان 1400، 19:06

    چجوری بتونیم جوری تنظیم کنیم که عدد یک رو بفرستن برامون کد تخفیف بره براشون؟
    همچین امکانی رو برای قزوین دارید؟

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:08

      سلام دوست عزیز،
      بله میتونید از امکان منشی هوشمند استفاده کنید. این شامل شهر قزوین هم میشه.

  • سارا مظفری

    19 آبان 1400، 16:43

    بنده دانش فنی برای پیاده سازی وبسرویس رو ندارم روی سایتم و اگر بخوام خودم این کار رو انجام بدم زمان زیادی میبره آیا این کار توسط شما انجام میشه و من هزینه انجام کاراش رو به شما پرداخت کنم؟

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 10:21

      درود بر شما،
      تنظیمات افزونه‌های مختلف رو کارشناسان ما با دریافت هزینه براتون انجام میدن. اما سایر کارها به عهده خودتون هست و می‌تونید یک همکار برای این وظیفه استخدام کنید.

  • نجفی‌زادگان

    18 آبان 1400، 09:28

    درود بر شما
    قصد ارسال پیامک فوری داریم و زمان فعالسازی سامانه برامون حائز اهمیت داره
    بعد از خرید پنل کمتر از 24 ساعت فعال میگردد؟تمامی قوانین سایت مطالعه شده و مدارک آماده است.

    • نیلوفر اکبریان

      18 آبان 1400، 13:50

      بله دوست عزیز، اگر مدارک آماده باشه پنل یک روزه براتون فعال میشه
      مدارک هم صرفاً جهت احراز هویت هست

  • ولیپور

    17 آبان 1400، 09:59

    سلام وقتتون بخیر من در بعضی مقاله های دیگه تون خوندم دیدم ارسال از روی نقشه داره آیا برای استان قزوین ارسال از روی نقشه فعال نیستش؟
    ممنون از پاسخگویی خوبتون

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 12:35

      دوست عزیز ارسال از روی نقشه یا همون پیامپ فقط برای 17 تا کلانشهر فعاله که متاسفانه قزوین توی این لیست نیست. در به‌روزرسانی‌های بعدی امیدواریم قزوین هم اضافه بشه

  • رهام رستگاری

    17 آبان 1400، 09:49

    ما با خرید پنل پیامکی شما می تونیم تخفیفات که به صورت کد تخفیف یا لینک تخفیف ارسال کنم ایا محدودیتی برای این مورد وجود داره یا بدون محدودیت ارسال می شود اگر محدویت ارسال دارد در چه صورت امکان ارسال این موارد رو داریم

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 12:44

      دوست عزیز محدودیتی برای ارسال کد تخفیف به مشتریاتون ندارید

  • خوابگاه دختران ابی

    17 آبان 1400، 08:57

    اگر پنل پیامکی خریداری کنیم برای استفاده از بانک شماره های استان قزوین میتونیم از همان پنل برایشماره های استان البرز هم استفاده کنیم ؟ چون کار ما جوریه که میتونیم به بانک شماره های کرج و هم شهر قزوین ارسال پیامک داشته باشیمو این افراد هم بتونن از خدمات ما استفاده کنند.
    ممنون

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 10:22

      درود بر شما،
      موردی نداره شما یک پنل که داشته باشید می‌تونید به سراسر ایران پیامک بفرستید.

  • مرتضی علی

    12 آبان 1400، 20:05

    سلام من کشاوزم و میخوام برای میدون باریا پیامک بفرستم که مستثیم از خودم خرید کنن دیگه دلال نیاد از من خرید کنه
    اینجوری میتونم بیشتر سود کنم
    ایا شما شماره های میدون باریا رو دارید؟

  • مهدی هواسی

    12 آبان 1400، 17:53

    سلام وقتتون بخیر؛ من قصد دارم به باغ داران و کشاورزان شهر قزوین برای خرید محصولاتشون ارسال پیامک انجام بدم و برای کار دومم که فروش ماشین آلات کشاورزی هستش. من باید کدوم یکی از پنل های شمارو تهیه کنم که به تمام این بانک شماره دسترسی داشته باشم

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:07

      سلام دوست عزیز،
      باید پنل شرکتی رو خریداری کنید.

  • امیر لشنی

    11 آبان 1400، 16:08

    سلام به زودی کلاس های آموزش موسیقی در شهر تاکستان در استان قزوین افتتاح میکنیم و برای 100 نفر اول 20% تخفیف گذاشتیم
    جهت تبلیغات نیاز به چه مدارکی است و چقدر فعالسازی آن زمان میبرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 12:52

      دوست عزیز لیست مدارک رو از لینکی که براتون گذاشتم، می‌تونید مشاهده کنید
      فعالسازی پنل هم در کمتر از یک روز انجام میشه، اگر مدارکتون کامل باشه، بعد سفارش خط و تائید اپراتور پنلتون فعال میشه

  • فریناز ناصح

    11 آبان 1400، 12:43

    سلام
    چرا ارسال از روی نقشه برای من فعال نیست؟
    اصلا یک سری از قسمت های پنل مینویسه مجوز دسترسی ندارم برای اینکه این دسترسی هارا داشته باشم چیکار باید کنم؟
    پنل من پایست همون پنل ابتدایی برای شروع خریداری کردم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      11 آبان 1400، 15:26

      دوست عزیز برای ارتقا پنل با 02163404 تماس بگیرین و با تیم فروش صحبت کنید. با پنل پایه به قسمت ارسال از روی نقشه دسترسی ندارید

  • قاسمی راد

    11 آبان 1400، 12:29

    سلام وقتتون بخیر من قصد ارسال تبلیغات به قزوین رو دارم اما نمیخواهم به صورت یکجا پیام هام رو ارسال کنم میخوام چند دفعه ارسال کنم و همینطور که تکراری هم ارسال نشه این مورد در پنل شما امکان پذیر هستش؟

  • امید جاندار

    11 آبان 1400، 10:20

    سلام من قصد ارسال توی شهر خودمون رو دارم فقط می خواستم بدونم در حال حاضر ارسال به صورت منطقه ای هم برای شهر قزوین وجود داره یا خیر ؟

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:07

      درود بر شما،
      بله چندین راه برای ارسال منطقه ای وجود داره: ارسال پیامک زنده، ارسال پیامک با دکل مخابراتی ایرانسل، ارسال با کد پستی، ارسال پیامک از روی نقشه و استفاده از بانک شماره موبایل

  • اسماعیلی

    07 آبان 1400، 16:54

    ببخشید من از این کد تخفیف میخواستم استفاده کنم
    یه کد تخفیف 20 درصدی هم داشتم
    میتونم از هرجفتش استفاده کنم؟

  • خداياري

    07 آبان 1400، 13:58

    سلام وقتتون بخير سوالي ازتون داشتم كه اين خدمات وب سرويستون روي همه ي پنل هاتون فعال هستش يا بايد پنل خاصي رو خريداري كنيم؟
    ممنون از پاسخگويي

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 10:22

      درود بر شما،
      برای استفاده از خدمات وبسرویس باید یک پنل اقتصادی یا بالاتر خریداری کنید.

  • حمید برزویی

    05 آبان 1400، 19:33

    سلام ایا این تبلیغات پیامکی برای سوپر مارکت ها هم قابل استفاده هستش؟
    من میخوام متصل بشه به نرم افزار حسابداریم و برای کسی که خرید میکنه پیامک بده به اضافه تبلیغاتی هم میخوام بفرستم
    شرایط به چه صورت هستش؟

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:16

      درود بر شما،
      برای اتصال به نرم افزار حسابداری باید یک پنل اقتصادی به بالا خریداری کنید. با همون هم میتونید تبلیغات انجام بدید و موردی نداره. من پیشنهاد می‌کنم برای اینکه دستتون توی تبلیغات باز باشه یک پنل شرکتی خریداری کنید.

  • احمد بهرامی

    05 آبان 1400، 18:17

    سلام روزتون بخیر؛ کار من فروش عمده لاک و موارد اولیه برای ناخن هستش و قصد دارم به آموزشگاه های زیبایی و ناخن کاران و کسانی که سالن آرایش دارن آیا همچین بانک شماره ایی روی پنل شما موجود هستش؟

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:05

      درود بر شما،
      بله می‌تونید از بانک شماره موبایل ما استفاده کنید. البته انتخاب‌های دیگه هم دارید. مثل ارسال منطقه‌ای و ارسال زنده!

  • سلطان زاده

    05 آبان 1400، 09:06

    سلام وقت بخیر با ارزوی بهترین ها برای مجموعه ی خوبتون
    من قصد دارم توی شهرم یک پیامک ارسال کنم و از مخاطب ها بخواهم که برای مشاوره و استعلام قیمت محصولاتم یک عدد و یا یک کلمه ای ارسال کنند این مورد در کدام پنل پیامکی شما در درسترس است

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:04

      درود بر شما،
      باید پنل شرکتی یا تجاری رو خریداری کنید.

  • اشا قزوین

    04 آبان 1400، 17:51

    شما خودتون هم به بانک شماره ای که مامدنظرمان باشد ارسال پیامک انجام میدهید که دیگر نیاز به خرید پنل پیامکی نباشد و ما بدون خرید پنل پیامکی بتونیم از خدمات شما استفاده کنیم؟
    ممنون از راهنمایی

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 09:53

      درود بر شما،
      ما یه قابلیت ارسال انبوه بدون نیاز به خرید پنل داریم. یک سری قوانین و محدودیت داره؛ لینکش رو گذاشتم مطالعه کنید.

  • عادل رضی

    04 آبان 1400، 17:50

    سلام در قزوین دفتر بیمه داریم و برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی تمدید موعد بیمه، تبریک تولد مشتریان و … قصد استفاده از پنل های پیامکی رو داریم
    امکان استفاده از پنل اقتصادی بدین منظور وجود دارد یا خیر؟

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:15

      درود بر شما،
      بله دوست عزیز میتونید از پنل اقتصادی استفاده کنید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید