30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای جامع ارسال پیامک منطقه‌ای بر اساس کد پستی استان البرز

راهنمای جامع ارسال پیامک منطقه‌ای بر اساس کد پستی استان البرز

13

پنل اس ام اس ملی پیامکحتماً می‌دانید که بازاریابی پیامکی ابزارها و قابلیت‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا تبلیغات هدفمند و مطمئنی را اجرا کنند. یکی از این ابزارهای مهم قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان البرز است که شرایط تبیلیغات هدفمند و مطمئن را در این استان فراهم کرده است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند بر اساس محل زندگی مخاطب تبلیغات اجرا کنند و به صورت منطقه‌ای بازاریابی و جذب مشتری داشته باشند. اما چطور؟

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با قابلیت ارسال اس ام اس تبلیغاتی بر حسب کد پستی استان البرز و پیامپ ویژه کرج آشنا شوید و تبلیغات مبتنی بر محل زندگی مشتری را اجرا کنید.

پنل ارسال پیامکی چیست؟

سامانه ارسال پیام کوتاه نرم افزار آنلاین ارسال پیامک انبوه است که با دسترسی به خط اختصاصی قابلیت دریافت پاسخ مخاطب هم دارد. به این ترتیب کاربران با استفاده از پنل اس ام اس می‌توانند تبلیغات گسترده‌ای را اجرا کنند که بر خلاف سایر روش‌ها قیمت زیادی ندارد، از طرف دیگر با ارائۀ فایل گزارش (در قالب فایل اکسل) تحلیل خوبی از پیام‌های ارسالی، پیام‌های رسیده به مشتری و لیست سیاه مخابرات در اختیارتان قرار می‌دهد تا برای ارسال‌های بعدی هم ذهنیت خوبی داشته باشید.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان البرز

ارسال پیامک تبلیغاتی از روی رنج کد پستی استان البرز شرایط تبلیغات مبتنی بر محل زندگی مشتریان را برایتان فراهم کرده است. این روش ارسال شامل دو ماژول کد گستی ایرانسل و همراه اول است که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

ارسال اس ام اس با کدپستی ایرانسل

برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی بر حسب کد پستی استان البرز اولین بانک شماره از طریق کدپستی ایرانسل در اختیارتان قرار می‌گیرد. به این ترتیب باید در محیط کاربری پنل روی گزینه کد پستی ایرانل کلیک کنید. مطابق تصویر زیر در قسمت متن پیامک، اس ام اسی که می‌خواهید برای مخاطب ارسال شود را نوشته و حتما از مینی دوره بازاریابی پیامکی برای نوشتن متن جذاب اس ام اس کمک بگیرید.

در قسمت عنوان کلیدواژهای را انتخاب کنید تا در دسته‌بندی پیام‌ها به شما کمک کند زیرا این عنوان برای کاربر ارسال نخواهد شد. بعد از انتخاب به صورت تصادی یا ترتیبی رنج کد پستی محلۀ موردنظرتان یعنی 5 رقم اول را وارد کرده و سپس روی گزینه تائید کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید. با کنترل و تائید همه ورودی‌ها گزینه ارسیال کلیک کنید تا اس ام اس تبلیغاتی شما بر حسب کد پستی استان البرز و برای شهرها یا مناطق مورد نظرتان ارسال شود.

کد پستی ایرانسل

ارسال پیامک با کدپستی همراه اول

برای ارسال پیامک بر حسب کد پستی استان البرز برای شماره‌های همراه اول باید مطابق روش بالا عمل کنید، با این تفاوت که گزینه کدپستی همراه اول را انتخاب کرده و باقی مراحل را طی کنید.

یادتان باشد که اکر در منطقه بزرگی تبلیغات می‌کنید، بهتر است که گزینه ترتیبی را انتخاب کنید تا امکان ارسال پیامک تکراری به حداقل برسد، زیرا در ارسال به صورت تصادفی شماره‌ها به صورت رندم انتخاب می‌شوند و امکان ارسال‌های تکراری وجود دارد.

در ضمن برای پیدا کردن رنج کدپستی هم نگران نباشید، از طریق نقشه سامانه ملی پست می‌توانید رنج کدپستی مناطق موردنظرتان را در هر نقطه از استان البرز به راحتی پیدا کنید.

کد پستی همراه اول

جدول کد پستی استان البرز

برای اجرای تبلیغات منطقه‌ای بر اساس کد پستی استان البرز می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید. رنج کدپستی مناطق و شهرهای استان البرز شامل موارد زیر است:

اشتهارد 31871
رامجین 33631
برغان 33631
هیو 33371 – 33381 - 33391
احمد آباد مصدق 33331
فخر ایران 33311
آسارا 31551
ساوجبلاغ از 33313 تا 33319
شهر جدید هشتگرد از 33613 تا 33619
نجم آباد 33341
تنگمان 33351
طالقان 33691
کرج از 311 تا 319

پیامپ کرج، ارسال اس ام اس تبلیغاتی از روی نقشه

علاوه‌بر ارسال پیامک از طریق کد پستی استان البرز راه دیگری هم برای ارسال تبلیغات منطقه‌ای دارید که بر اساس نقشه است و در حال حاضر فقط برای مرکز استان یعنی شهر کرج فعال است. به این ترتیب برای ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مشتری باید روی گزینه پیامپ کلیک کنید و از روی نقشه کرج برای هر محله که دوست دارید، اس ام اس بفرستید.

بعد از انتخاب هر محله باکس قرمز رنگی با رنج کدپستی محله، تعداد شماره‌های ایرانسل و همراه اول نمایش داده می‌شود و کاربر می‌تواند در قسمت تعداد گیرنده، تعدا پیام‌های ارسالی اش را مشخص کند. بعد از نوشتن تعداد گیرنده به صورت عدد مطابق شکل زیر، باید مشخص کنید که پیامک تبلیغاتی شما برای کدام اپراتور ارسال شود.

یادتان باشد که به صورت همزمان نمی‌توانید برای ایرانسل و همراه اول پیامک بفرستید ولی به صورت مجزا برای تمام محله‌ها یا هر منطقه که مدنظرتان است، می‌توانید تبلیغات پیامکی را اجرا کنید

کد پستی استان البرز

جمع‌بندی

ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس کد پستی استان البرز یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های بازاریابی پیامکی است که از طریق شرکت ملی پیامک در اختیار کاربران مختلف قرار می‌گیرد تا شرایط اجرای تبلیغات منطقه‌ای و محله‌ای را داشته باشند و بتوانند بر اساس محل زندگی مخاطب، از روی نقشه یا بر اساس کدپستی برایشان اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنند.

پنل اس ام اس ملی پیامکاگر شما هم به دنبال اجرای تبلیغات منطقه‌ای هستید، پیشنهاد می‌کنم که حتماً از این قابلیت پنل استفاده کنید و بر خلاف روشی مانند تبلیغات محیطی یا پخش تراکت که قابل تححلیل نیست و هزینه زیادی هم دارد، از پنل پیامک و ارسال اس ام اس بر حسب محل زندگی مخاطب استفاده کنید. برای دریافت فوری پنل هم لازم نیست کار خاصی انجام بدهید، فقط با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیبانی در مورد مدارک راهنمایی‌تان کنند. بعد از احراز هویت، پنل شما ظرف سه تا 4 ساعت فعال شده و در دسترستان قرار خواهد گرفت.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید