30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه با بهترین هزینه در اندیمشک تبلیغات کنیم ؟ راه‌حل فوری و ساده!

چگونه با بهترین هزینه در اندیمشک تبلیغات کنیم ؟ راه‌حل فوری و ساده!

1

شروع تبلیغات هدفمند، بازاریابی و جذب مشتری از آن دسته تخصص‌هاییست که هزینه و البته زمان زیادی نیاز دارد، اما پنل اس ام اس اندیمشک همه آنچه را که هر کسب‌وکاری نیاز دارد، در اختیارشان قرار می‌دهد. فرقی ندارد که مشتریان شما چه کسانی هستند یا در چه محله‌ای زندگی می‌کنند، حتی اگر بودجۀ محدودی هم برای تبلیغات داشته باشید، پنل پیامکی همه چیزی که بخواهید را برایتان انجام می‌دهد. اما چطور؟

در ادامه این مقاله با من همراه باشید تا اول با پنل اس ام اس آشنا شوید و دوم دربارۀ مزایایی بدانید که پنل پیامکی در اختیارتان قرار خواهد داد.

تا بازار داغه مشتریتو پیدا کن!

برای معرفی کسب و کار خود به وسیله یک تبلیغات هدفمند در استان خوزستان، می توانید همین الان از سی درصد تخفیف بهرمند شوید. برای جذب، تعامل و نگهداری مشتری فقط به یک پنل پیامکی مناسب نیاز دارید.
30% تخفیف
KHZS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟

قبل از اینکه با مزایای پنل اس ام اس اندیمشک آشنا شویم، می‌خواهیم کمی دربارۀ سامانه پیامکی بدانیم. سامانه ارسال پیام کوتاه نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های انبوه است. یعنی قابلیت ارسال اس ام اس تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در تعداد بالا را دارد و در کنار امکان دریافت پاسخ مخاطب، از این برنامه پیامکی فایل گزارش کاملی برایتان می‌فرستد تا بدانید کدام پیام‌ها رسیده و کدام مخاطبان در لیست سیاه مخابرات هستند و اس ام اس شما را دریافت نخواهند کرد.

ملی پیامک ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکی!

احتمالاً تا اینجا برای استفاده از خدمات پنل اس ام اس اندیمشک سایت‌های جستجو را زیرورو کردید و با شرکت‌های مختلفی که این خدمات را ارائه می‌دهند، آشنا شدید. در بین لیست بلندبالای این  شرکت‌ها، استفاده از خدمات ملی پیامک را توصیه می‌کنم، اما چرا؟! بیایید با مهم‌ترین مزایایی که ملی پیامک در اختیارتان قرار می‌دهد، آشنا شویم:

  • تعرفه مناسب ارسال اس ام اس
  • طراحی 4 مدل پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با دسترسی و قیمت‌های مختلف
  • ارائه خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی برای اتصال سایت به پنل (روی همۀ پنل‌ها به جز پایه)
  • پشتیبانی همه روزه از کاربران به صورت تلفنی و پاسخگویی به تیکت‌ها
  • مشاوره رایگان تیم پشتیبانی به کاربران جدید به صورت همه روزه (از 8 صبح تا 10 شب در روزهای عادی و از 9 صبح تا 5 عصر در روزهای تعطیل رسمی و جمعه)
  • قابلیت ارسال پیامک به بانک شماره اصناف و مشاغل اندیمشک
  • امکان ارسال پیامک به تفکیک جنسیت (مخصوص بانک شماره به‌روز ایرانسل)
  • دسترسی به بانک شماره‌های جامع همراه اول و ایرانسل

بانک شماره پنل اس ام اس اندیمشک

پنل اس ام اساولین بانک شماره پیشنهادی پنل اس ام اس اندیمشک برای تبلیغات انبوه، بانک شماره همراه اول با 22614 شماره اعتباری و 2573 سیمکارت دائمیست که هر کدامشان می‌توانند به مشتریان دائمی و وفادار شما تبدیل شوند، اما چطور؟

اول از همه توصیه می‌کنم که برای برنامه‌ریزی اصولی اجرای تبلیغات پیامکی حتما نگاهی به مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی داشته باشید یا از آموزش‌های ویدئویی ملی پیامک در اینستاگرام، یوتیوب و کانال آپارات استفاده کنید تا بتوانید به خوبی یک پیامک اصولی بنوبسید و آن را در ساعات مناسبی برای مشتری ارسال کنید. اگر هم بخواهید اس ام اس منطقه‌ای اجرا کنید باید حتماً نگاهی به پاراگراف بعدی بیندازید.

اس ام اس را جلوی خانه مشتری بفرستید !

برای ارسال اس ام اس به صورت منطقه‌ای می‌توانید از دکل ایرانسل استفاده کنید یا سراغ ابزار کدپستی بروید. برای ارسال از طریق دکل ایرانسل کارتان خیلی راحت است، می‌توانید برای هر محله که دوست دارید و بر حسب دکل‌هایی که در آن محله‌ها آنتن‌دهی دارند، پیامک بفرستید. البته برای هر بار ارسال بر حسب دکل ایرانسل باید حتماً 50 هزار اس ام اس بفرستید.

برای ارسال بر حسب کدپستی کارتان کمی سخت است، چون اول باید محله موردنظرتان را پیدا کنید و بعد رنج کدپستی آن مناطق یعنی 5 رقم اول را از طریق سامانه پیدا کنید و در نهایت از طریق پنل پیامکی بر حسب کدپستی برای محله‌های موردنظرتان اس ام اس بفرستید.

اندیمشک، میزبان مهم‌ترین سدهای کشور

اندیمشک با ۱۳۵٬۱۱۶ نفر یکی از شهرهای مهم و حیاتی خوزستان است که عموماً به عنوان نزدیک‌ترین شهر به سد دز و دیگر نیروگاه ها و سدهای مهم کشور شناخته می‌شود. با این وجود باید حدس زد که علاوه بر مردم بومی جمعیّت نیروی متخصص در این شهر هم زیاد است و احتمالاً خودتان دیگر متوجه شدید که تبلیغات و بازاریابی برای جذب مشتری در اندیمشک اهمیّت بالایی دارد.

پنل اس ام اس اندیمشک با مزایایی که پیشتر معرفی کردیم و قابلیت‌های دیگری مانند ارسال پیامک زماندار، امکان برگزاری نظرسنجی پیامکی یا ارسال پیامک تبریک تولد و .... پکیج کامل بازاریابی و جذب مشتری را برایتان آماده کرده تا بتوانید مشتریان خودتان را داشته باشید و خیلی سریع در این بازار پر رقابت به نتیجه‌ای که می‌خواهید، برسید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکبعد از اینکه با پنل اس ام اس اندیمشک آشنا شدید، وقتش رسیده که سامانه پیامکی اختصاصی کسب‌وکار خودتان را داشته باشید و بر اساس برنامه‌ریزی اصولی و دقیق ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را شروع کنید.

به این ترتیب با بهترین هزینه و البته خیلی سریع می‌توانید مشتریان خودتان را داشته باشید و بدون واسطه با آن‌ها در تعامل باشید. با ارسال لینک نظرسنجی یا تبریک تولد نظر مثبت و اعتمادشان را جلب کنید و خیلی راحت‌تر از رقبایتان در بازار به نتیجۀ دلخواهتان برسید. برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر هم می‌توانید سوالتان را در انتهای همین متن برایمان بنویسید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید