30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
آموزش دریافت کد پستی

آموزش دریافت کد پستی

7170

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که قصد خرید آنلاین، گرفتن کد بورسی، ثبت‌نام اینترنتی در یک آزمون و مواردی مانند این را داشتید که متوجه شدید برای تمام این کارها نیاز به ثبت‌نام در سایت یا اپلیکیشن مورد نظر، تکمیل اطلاعات و وارد کردن کد پستی محل سکونت‌تان را دارید. پس به دنبال راهی برای دریافت کد پستی خود میگردید.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

عملیات ثبت‌نام در این نوع سایت‌ها بدون کد پستی تکمیل نمی‌شود و یکی از اطلاعات ضروریست که حتماً باید پر شود. ضمن اینکه واردکردن یک کد پستی اشتباه در کادر مربوطه هم قابل قبول نیست و ثبت‌نام شما نیمه کاره می‌ماند. خب در چنین شرایطی چطور می‌توانیم در کمترین زمان ممکن کد پستی محل سکونتمان را پیدا کنیم؟ در این مقاله به این سوال شما پاسخ می‌دهیم و چند روش را معرفی می‌کنیم.دریافت کد پستی

کد پستی چیست؟

قبل از اینکه روش‌های دریافت کد پستی را بررسی کنیم، بهتر است کمی در مورد ساختارش صحبت کنیم. کد پستی در اصل شماره‌ای 10 رقمیست که برای مشخص‌ کردن آدرس دقیق ساختمان و ملک استفاده  می‌شود.

5 رقم ابتدایی این کد برای مشخص‌کردن محدودۀ جغرافیایی و 5 رقم دوم برای مشخص‌کردن ردیف ساختمان و محل دقیق آن است. کد پستی تا قبل از سال 1376، پنج رقمی بود ولی بعدها تصمیم گرفته شد که کد 10 رقمی منحصر‌به‌فردی برای کلیه ساختمان‌ها تعریف شود.

روش‌های دریافت کد پستی

بعضی از ما کد پستی محل سکونت‌مان را می‌دانیم و  آن را حفظ کردیم! اما گاهی اوقات مثل وقتی که به‌تازگی محل سکونتمان را عوض کردیم، برای پیدا‌کردن کد پستی دچار مشکل می‌شویم. در ادامه تمام روش‌های دریافت کد پستی را به‌صورت کامل بررسی می‌کنیم.

دریافت کد پستی با سایت شرکت ملی پست

راحت‌ترین و سریع‌ترین راه دریافت کد پستی استفاده از سایت شرکت ملی پست است. شما می‌توانید با مراجعه به سامانه شرکت ملی پست ایران و بدون نیاز به هیچگونه احراز هویتی، از طریق "جستجوی کدپستی با پیمایش نقشه" کدپستی موردنظر خود را پیدا کنید.

در این سامانه با کلیک بر روی تصویر نقشه، وارد سامانه یکپارچه نشانی‌های ایران می‌شوید که پس از باز شدن نقشه کشور، میتوانید شهر موردنظر خود را در گزینه بالایی جستجو کنید.

پیدا کردن کد پستی از اینترنت

پس از انتخاب منطقه، محله، کوچه و پلاک مورد نظر از روی نقشه بر روی گزینه "اطلاعات واحدها" کلیک کنید. حال با وارد کردن کد امنیتی شما به کدپستی تمام واحدهای آن پلاک دسترسی دارید. دقیقا به همین سادگی!جستجوی کدپستی با پیمایش نقشه شرکت پست

ممکن است هنوز اطلاعات پستی شهر موردنظر شما بر روی نقشه سامانه بارگذاری نشده باشد. در اینصورت شما میتوانید از "جستجوی کدپستی براساس آدرس" کدپستی محل موردنظر خود را پیدا کنید. در این سه گزینه با واردکردن نام معبر آخر، پلاک، نام کسب‌و‌کار یا نام ساختمان، آدرس دقیق به شما نمایش داده می‌شود تا با تایید آدرس، کد پستی کلیۀ طبقات و واحدهای ساختمان را مشاهده کنید.

موتور جستجوی شرکت پست

این روش ساده‌ترین راه برای ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق کدپستی به محله و منطقه موردنظر شما است.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پیدا کردن کد پستی از طریق قبض

معمولاً قبض ساده‌ترین و اولین راهیست که به ذهن همۀ ما می‌رسد، برای پیدا کردن کد باید سراغ یکی از قبض‌های ساختمان مانند قبض آب یا برق بروید. کد پستی ساختمان روی همهٔ قبوض مربوط به ساختمان ثبت شده است و به‌ راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید.

عکس زیر نمونه‌ای از قبض شرکت ملی گاز است که کد پستی واحد در آن نوشته شده است. حالا در مواقعی مثل تغییر محل سکونت که به قبض دسترسی ندارید یا در شرایطی که قبوض به‌ صورت پیامکی برای مالک ارسال می‌شود و شما مستاجرید، باید از روش‌های بعدی استفاده کنید.دریافت کد پستی با قبض

دریافت کد پستی از طریق شماره تلفن

استعلام کد پستی از طریق شمارۀ تلفن ثابت یکی از خدمات جالب سازمان پست کشور بود که دیگر فعال نیست. در این روش باید به وب‌سایت رسمی پست کشور مراجعه می‌کردید و با واردکردن شمارۀ تلفن ثابت منزل، کد پستی را می‌گرفتید.

سه روش جذب مشتری برای فروشگاه شماحتما بخوانید: سه روش جذب مشتری برای فروشگاه شما

متاسفانه در حال حاضر امکان استفاده از این روش سریع و راحت وجود ندارد، اما به گفتۀ مسئولان شرکت پست در آینده نزدیک مجدداً امکان گرفتن کد پستی با شمارۀ تلفن ثابت برقرار می‌شود.

 دریافت کد پستی با پیامک

آخرین روش پیدا کردن کدپستی، پیامک است. برای دریافت کد پستی از طریق پیامک کافیست تا شماره تلفن ثابت محل را به شماره 7087 ارسال کنید. این امکان از طریق قرارداد شرکت ملی پست ایران با یک شرکت خصوصی فراهم شده و هزینه آن 200 تومان است، یعنی این پیامک ارزش افزوده دارد و اگر نمی‌خواهید برای آن هزینه کنید، باید سراغ روش‌های رایگان بروید.

کد پستی را خیلی راحت بگیرید!

نتیجه گرفتن کدپستیدر این مطلب 4 روش مرسوم برای دریافت کد پستی را آموزش دادیم. البته روش‌های دیگری هم مثل کد پستی درج شده روی کارت‌های ملی قدیمی، هنوز وجود دارد که روش قابل اطمینانی نیست و با تغییر محل سکونت امکان استفاده از این روش وجود نخواهد داشت. ضمن اینکه در کارت ملی هوشمند دیگر چیزی تحت عنوان کد پستی را نمی‌بینید.

با استفاده از روش‌های گفته شده، می‌توانید خیلی راحت کد پستی محل زندگی خود را پیدا و استفاده کنید. اگر شما هم روش دیگری را می‌دانید در قسمت دیدگاه‌ها برای ما و کاربران ملی پیامک بنویسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
105دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • شاهین توحیدی

    21 بهمن 1402، 13:45

    باسلام امکانش هست کدپستی واحدی تغییرکنه؟>

    • زهره تاجیک

      06 فروردین 1403، 15:46

      درود بر شما. خیلی بعیده که کد پستی تغییر کنه.

  • آرش

    05 آذر 1402، 05:22

    چقد خوبین شما

    • زهره تاجیک

      05 آذر 1402، 16:42

      ممنونم از شما. خیلی خیلی خوشحالیم که از مقالات ملی پیامک راضی هستید.

  • الی

    23 آبان 1402، 14:08

    سلام وقت بخیر اگر برای دریافت بسته ادرس دقیق بدیم ولی کد پستی ندیم مشکلی هست؟

    • زهره تاجیک

      06 آذر 1402، 16:35

      سلام دوست عزیز؛
      بله برای دریافت بسته باید کدپستی هم داشته باشید و اصلا غیرممکنه که یک آدرس، کدپستی نداشته باشه. با توجه به آموزش‌ها کدپستی رو پیدا و روی بسته درج کنید.

  • Hooti m

    03 آبان 1402، 21:56

    سلام من نفهمیدم چجوری کد پستی خودم رو بگیرم

    • زهره تاجیک

      06 آذر 1402، 16:54

      بهترین راه اینه که برید تو سایت شرکت ملی پست. از قسمت پیمایش نقشه آدرس خودتون رو پیدا کنید. بعدش یه پیامک احراز هویت براتون میاد که وقتی کد رو وارد می‌کنید، کدپستی رو بهتون میده

  • محسن

    31 تیر 1402، 06:53

    من رفتم سایت اداره پست، بیست هزار تومان هم پرداخت کردم، یه کد رهگیری فرستادند و گفتند بعد هفتاد و دو ساعت پیامک میشه، الان شده هشتاد دو ساعت، کد رهگیری رو میزنم میگه اشتباه است، هر چه روش بود در بالا هم زدم ناموفق بود، کلافه و عصبی شدم،

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 15:59

      سلام دوست عزیز
      بابت تجربه بدی که داشتید متاسفیم
      بهتره با ادامه پست تماس بگیرید و موضوع رو باهاشون در میان بذارید
      احتمالا راهکاری برای بازیابی کد رهگیری براتون داشته باشن

  • خالد تابناک

    27 تیر 1402، 14:52

    چطوری کد پستی با کارت ملی ثبت کنیم

  • مجید سعیدی

    21 تیر 1402، 23:16

    سلام بوسیله نقشه تهران ، و انتخاب پلاک مجتمع مسکونی ، کل کد پستی واحدها را نمایش داد . بسیار عالی
    سپاس

    • حسام کریمی

      28 تیر 1402، 13:38

      درود بر شما
      خیلی ممنون از نظر خوبتون

  • شادمهر

    20 تیر 1402، 21:20

    ممنونم از سایت خوبتون و معرفی کاملتون موفق شدم.

  • امین میرنجفی زاده

    04 خرداد 1402، 12:04

    عرض ادب مجدد
    ازطریق سایت شرکت ملی پست هم اقدام کردم نتیجه نگرفتم

  • امین میرنجفی زاده

    04 خرداد 1402، 12:01

    درودبرشما
    از هر طریق اقدام می‌کنم کدپستی محل سکونت را پیدا نمی‌کنم
    لطفا راهنمایی کنید

    • زهره تاجیک

      14 آذر 1402، 17:24

      سلام دوست عزیز
      بهترین راه اینه که قبض‌های منزل رو نگاه کنید.
      و اینکه برید تو سایت شرکت ملی پست اونجا یه منویی داره به نام خدمات پستی، توی اون منو اخذ کد پستی هست. روی اون کلیک کنید. برید داخل صفحه یه ذره بیاید پایین به یه نقشه می‌رسید.
      گوشه نقشه شهر محل سکونت رو سرچ کنید و بعد کدپستی رو پیدا کنید. فرآیند ساده هست با 5 دقیقه وقت گذاشتن میتونید کدپستی رو اخد کنید.

  • اسفندیار آقاجانی

    27 فروردین 1402، 00:13

    برای گرفتن کد پستی یه راه ساده میگم.قبض گاز صادر شده به موبایلتون رو باز کنین و گزینه پرداخت رو بزنین .صفحه پرداخت که باز شد برید تا انتهای صفحه کلیه مشخصات اونجا هست.اعم از کد پستی و کد شناسایی و…

    • زهره تاجیک

      15 آذر 1402، 16:26

      سلام دوست عزیز؛
      ممنون که دانشتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  • فرناز زمانی پور

    13 اسفند 1401، 13:15

    درود برشما. من تمام مراحل دریافت کد پستی رو طی کردم و به مرحله پرداخت که میرسه ایکن قفل میشه.و هر چی رو پرداخت میزنم عمل نمیکنه. میتونم صورت حساب رو سیو کنم ولی پرداخت نه. میشه بگید باید چکار کنم لطفا؟

    • آدم خوب

      09 تیر 1402، 23:38

      سلام صفحه رو زوم اوت کنید یک تیک هست بزنید درست میشه

  • رضا

    27 دی 1401، 00:30

    برام سواله که چرا شماره کوچه ها که روی پلاک شهرداری کوچه ها هست در هیچ کجا ،استفاده نمی شود . جهان سومی یعنی همین

  • علی حیدری

    08 آذر 1401، 23:51

    دمت گرم خداروشکر پیدا کردم کد پستی معتبر رو ممنون

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 16:00

      سلام دوست عزیز
      وقت شما به خیر
      خوسحالیم این مطلب براتون مفید بود

  • مینا

    08 آذر 1401، 11:49

    سرعت سایت شرکت پست افتضاحه. هر دفعه خواستم یه کد پستی پیدا کنم تا نیم ساعت علافم. لیست شهرا رو هم نمیاره . همیشه هم قطعه. برای یه شهر دیگه خواستم کدپستی رو پیدا کنم کارم عجله ای بود نمیاره هیچییییی
    این چه وضعشه نمیخوان یه تکونی به سایتشون بدن. یه ساله دردسر دارم با این سایت

  • ناشناس

    14 آبان 1401، 13:24

    فقط برو رو نقشه زوم کن خونتو پیدا کن واحدتو پیدا کن کدپستیتو ببین

  • ناشناس

    14 آبان 1401، 13:21

    تنها راه فقط از روی نقشس اول نقشه رو زوم کن بعد خونتو رو نقشه پیدا کن بصورت دقیق کد پستی بهت میده . والسلام

  • الهام

    18 مهر 1401، 00:42

    شماره پلاکی که روی دیوار ساختمون زده شده با اونی که توی نقشه زده شده فرق داره.کدوم درسته؟

  • قاسم علیزاده

    29 شهریور 1401، 03:47

    من از روش پیامکی استفاده کردم چیزی نمیشه.
    هزینش 200 هزار تومنه یا 200 تومن؟

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 16:07

      درود بر شما
      گویا این روش در حال حاضر با اختلال رو به رو هست
      بهتره از خود سایت پست اقدام کنید

  • قاسم

    29 شهریور 1401، 03:46

    من از روش پیامکی استفاده کردم کار نمیکنه.
    مبلغش 200 هزار تومنه یا 200 تومن

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 16:06

      سلام دوست عزیز
      به احتمال زیاد این روش از سمت اداره پست در حال حاضر با اختلال رو به رو هست

  • sajjad

    12 شهریور 1401، 17:46

    سلام . دوستان اگه از اینترنت مخابرات(2020) استفاده میکنید. میتونید وارد حساب و از بخش حساب کاربری بعد مشخصات فردی کد پستی رو پیدا کنید

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 16:03

      سلام و وقت به خیر
      ممنون از اینکه تجربه خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  • علی داستانی

    09 شهریور 1401، 13:57

    سلام
    دوستانی که برای پیدا کردن کد پستی به مشکل خوردن
    ابتدا از روی نقشه مکان مورد نظر رو پیدا کند بعد از قسمت اطلاعات ساختمان واحد مورد نظر رو پیدا کنید بعد روی واحد پیدا شده در لیست کلیک کنید رنگ واحد زرد رنگ میشه و زیر اون کد پستی شما نمایش داده میشه

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 16:02

      سلام دوست عزیز
      ممنون از اینکه تجربه تون رو به اشتراک گذاشتید

  • علی احمدی

    05 شهریور 1401، 22:09

    خیلی ممنونم واقعا کارمو راه انداخت

    • سمیه جابری

      18 بهمن 1402، 17:21

      سلام وقت شما به خیر
      خوشحالیم براتون مفید بود دوست عزیز

  • زهرا صابری

    27 مرداد 1401، 09:23

    سلام

    چطوری میتونم با شماره تلفن و اسم صاحب خط، ادرس و کد پستی رو پیدا کنم-118 کمکی نکرد

  • سرابی

    18 مرداد 1401، 23:39

    از طریق پیامک هم کار نمی کند

  • صابر بدرخانی

    03 خرداد 1401، 14:53

    سلام
    فرق کد پستی با آدرس پستی چیست ؟

    • ایمان عمادی

      12 تیر 1401، 12:31

      سلام دوست عزیز
      هر دو تقریباً یک معنا دارند. کد پستی یک عدد 10 رقمی هست که منحصر برای هر خانوار یا هر خونه هست که 5 رقم اول اون اشاره به گشت پستی (مشخصه شهر مقصد) و ۵ رقم دوم اون اشاره به کد توزیع (مشخصه مکانی مقصد) داره!
      آدرس پستی هم در واقع آدرس کامل شامل استان، شهر، خیابان یا میدان اصلی، خیابان یا میدان فرعی، کوچه، پلاک، طبقه و واحد اون خونه یا ملک تجاری هست.

      • افضل آبادی

        26 آبان 1402، 13:51

        من هزینه را پرداخت کردم اما کد پستی برام نیومد

  • حمید

    30 اردیبهشت 1401، 13:37

    متاسفانه هیچکدام کار نمیکنه ، شماره پلاک میخواد اگه نداشته باشه همه چی بیخوده

    • ایمان عمادی

      12 تیر 1401، 12:00

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      شما می‌تونین از روش پیامک استفاده کنید. یعنی شماره تماس ثابت محل مورد نظرتون رو به سامانه پیامکی که معرفی کردیم، پیامک کنید تا کد پستی محل رو دریافت کنید.
      البته این روش پولی هستش و به ازای اون، مبلغی رو از شارژ سیمکارتتون کسر میکنه و یا روی قبض گوشیتون اضافه میکنه!

  • میم الف

    22 آذر 1400، 11:31

    از رو نقشه میزنم کد پستی رو فقط چهار رقمش رو اعلام‌میکنه

  • حمید حسین زاده

    06 مهر 1400، 23:08

    سامانه اعلام تغییر نشانی ثبت احوال بهترین گزینه است من الان با هزار زحمت پیداش کردم ساعت 23 مورخه 1400/7/6

    • سیدعباس abasgh358@gmail.com

      21 خرداد 1402، 01:21

      سلام استادعزیز هرچه ازطریق پیامک 7087 پیگیری میکنم هیچ پاسخی دریافت نمیکنم

  • دختر پرسپولیسی

    26 شهریور 1400، 17:19

    سلام من میخوام از دیجی کالا چیزی سفارش بدم کد پستی هم داریم ها ولی هرچقدر میزنمش میگه نادرست الان باید چکار کنم؟

    • ایمان عمادی

      10 مهر 1400، 11:03

      سلام دوست عزیز، کد پستی رو باید به صورت 10 رقمی درج بفرمایید.

  • ایمان

    21 شهریور 1400، 13:32

    یعنی چی بگم به اونی که دست زد به سایت اداره پست؟
    خیلی راحت بودیما

  • A.m

    28 مرداد 1400، 13:49

    سلام من روی قبض هر چی گشتم کدپستی رو پیدا نکردم و بخاطر اینکه مستاجریم نمدونم واقعا چیه ولی روی یکی از قبض ها زده کد آدرس ایا این همون کد پستی است

    • پشتیبانی

      06 شهریور 1400، 21:23

      سلام
      لطفا از روش “دریافت کد پستی با سایت شرکت ملی پست” استفاده بفرمائید.

      • افسانه

        16 دی 1402، 00:14

        سلام ممنون ازعزیزی که گفته بودن ازپیامک قبض گاز راحت میتونین به کدپستی دسترسی پیدا کنین زدم روایت پیامک قبض همه مشخصات اومد

        • زهره تاجیک

          16 دی 1402، 15:22

          سلام دوست عزیز،
          خداروشکر که تونستید استفاده کنید. امیدوارم موفق و پیروز باشید.

    • فراز زنگنه

      02 آبان 1400، 17:19

      سلام دوست عزیز بریت تو سامانه اداره پست ( https://www.melipayamak.com/blog/posts/what-is-purposeful-sms-and-how-sent-it/ ) از روی نقشه محل سکونت رو پیدا کنید رو نقشه زوم کنید پلاکتون رو انتخاب کنید و کد پستی هرواحد رو نشون میده

      • محمودی

        08 آبان 1401، 11:19

        خونه ی ما مجتمع هسن هر چی میزنم روش روی نقشه نمیاره میگه اطلاعات اشتباه است چیکار کنم؟

  • علی

    12 مرداد 1400، 11:52

    از هیچ یک از روشها امکان دریافت کد پستی وجود ندارد ، اصلاح یا راهنمایی بفرمایید

  • حدیث برزگر

    03 مرداد 1400، 15:07

    سلام دوستان کسی هست بلد باشه از روی شماره تلفن ثابت کدپستی بگیره اگر کسی میدونه لطفا کمک کنه بحث کلاهبرداریه

  • حدیث برزگر

    03 مرداد 1400، 15:07

    سلام دوستان کسی هست بلد باشه از روی شماره تلفن ثابت کدپستی بگیره

    • نیلوفر اکبریان

      04 مرداد 1400، 09:15

      سلام دوست عزیز،
      متاسفانه این سرویس سازمان پست، غیرفعال شده!

  • نیازی محمدرضا

    29 تیر 1400، 12:28

    سلام من قبلا به راحتی پیدا میکردم کد پستی رو ولی الان پیدا نمیکنه

  • ERFAN_lxl

    14 تیر 1400، 17:51

    این سایت قبلا من توش زیاد کد پستی پیدا کردم ولی الان دیگ باز نمیشه نمیدونم چشه کسی خبر داره؟

  • m najafian

    10 تیر 1400، 12:22

    سلام واقعا عالی بود هما خانم…..متشکر

  • روزبه

    10 تیر 1400، 11:00

    سلام دوستان
    ممنون از راهنمایی سایتتون، یه چیزی که من تو سایت پست کشف کردم اینه:

    در روش پیدا کردن کد پستی از طریق آدرس (سایت اداره پست)، وقتی آدرس خیابان را می زنید، کنارش تو یه باکس جدا شماره پلاکتون رو بزنید، اون وقت اتوماتیک آدرس خونتون که تو لیست نبود رو میاره.

    (فقط تمام واحدهای اون ساختمان رو با هم نشون میده، حتی زیر زمین هم یک واحد و کد پستی داره، تو این بخش دقت کنید واحد خودتون رو انتخاب کنید)

    • مایی

      21 تیر 1400، 12:37

      تو یه باکس جدا منظورتون چیه؟من میزنم نیاورد

    • رضا

      06 آذر 1400، 09:57

      سلام،دادا دریافت ازطریق پیامک خراب شده چرا نمیاد کدپستیم

    • مسعود زبردست

      23 شهریور 1401، 14:09

      سلام خیلی عالی از موقعی که قبض کاغذی صادر نمیشه اکثر افراد در دسترسی به کدپستی مشکل دارند.

    • مهدی

      17 دی 1401، 20:20

      روزبه جان خدا هر چی میخایی بهت بده مرسی

  • پری

    03 تیر 1400، 11:25

    ممنون هما جان
    بوس بوس

  • homa

    30 خرداد 1400، 20:18

    سلام به همه. من همه روش های رو امتحان کردم و متاسفانه نتونستم کد پستی منزلمون رو پیدا کنم. ولی یه روش دارم. اینکه اگه قبض گاز ندارین. تو پیامکهای قبض گاز ک براتون میاد یه آدرس داره واسه پرداخت. که اگه اونو باز کنین قبض گاز براتون نمایش داده میشه و کد پستی هم داره

    • میرزایی

      01 تیر 1400، 09:56

      ممنون از بطفت هما جان منم خیلی دنبال گشتم نتونستم پیدا کنم با راهنمایی شما به راحتی کد پستی رو پیدا کردم

    • یزبی

      07 تیر 1400، 16:15

      دمت گرم
      خیلی عالی بود – سایت ایت همه چرت و پرت نوشته بود این راهنمایی شما عالی بود

    • SH

      20 تیر 1400، 21:59

      مرسی ازت واقعا کد پستی خونمون رو پیدا کردم

    • عباس

      19 دی 1400، 10:55

      احسن به شما هما جان
      قبض گاز اومد و کد پستی هم داشت

    • احمد

      19 خرداد 1401، 13:50

      سلام
      من کد پستی دارم کدش گم کردم چجور باید پیداش کنم

    • فایزه مرادی

      07 اسفند 1401، 08:55

      مرسی عزیزم واقعا عالی بود،به مدت 2ثانیه پیداکردم.همه روش های سایت رو امتحان کردم نشد.ممنونم

  • علی vqh

    14 خرداد 1400، 19:56

    برای سایت کاریابی اینتر نتی نیاز به کد پستی داشتم با برنامه پیامک 7087 جواب نمیاد از رو نقشه برای بعضی از مناطق که پلاک مشخص شده جواب میده ولی با کد پستی که از اداره پست گرفتم فرق داشت . برای اطمینان از دفتر پیشخوان گرفتم که با اون دوتا فرق داشت ، ولی چهار شماره اولش مثل هم بودن نا چارا چار شماره اخر تلفن خودم را بهش اضاف کردم و بسلامتی یک مرحله از ثبت نام یرنامه کاریابی را تکمیل کردم ….آخییییی

  • محبوبه

    08 خرداد 1400، 20:02

    عالی. مرسی از مطلب مفیدتون. من روش اینترنتی (از روی نقشه) رو برای چند آدرس امتحان کردم و اطلاعات درست و دقیق بودن.

  • مجتبی عیسی خانی

    07 خرداد 1400، 23:45

    سلام ، مدل اینترنتی که سرکاری هست و مدل پیامکی پول پیامک رو کم کرده ولی الان دو ساعت گذشته و پیامکی نیامده

    • نیلوفر اکبریان

      08 خرداد 1400، 08:18

      دوست عزیز اختلال میتونه از طرف شرکت پست باشه، ما فقط روش‌های رسمی اعلام‌شده توسط شرکت پست رُ معرفی کردیم

    • پشتیبانی

      06 شهریور 1400، 21:26

      سلام وقت بخیر
      لطفا از روش “دریافت کد پستی با سایت شرکت ملی پست” استفاده بفرمائید.

  • مهران جعفریان

    16 اردیبهشت 1400، 08:36

    سامانه پیدا کردن کد پستی که از طرف اداره پست ارائه شده اصلا کارآمد نیست (آیکون خشم و نفرت)

  • مریم باقری

    11 اردیبهشت 1400، 14:14

    واردثبت درخواست کدپستی شدم مبلغ۱۱تومنم ازحسابم کسرشد .حالا ک کدرهگیری رو واردمیکنم میزنه درسامانه ثبت نشده این دزدی نیست ایا؟

    • Abdollah Karavani

      06 خرداد 1400، 23:10

      مال منم همینطور ۱۱تومن کم کرد نه پیامکی فرستاد و نه کد پیگیری جواب میده

      • Raha

        17 شهریور 1401، 09:04

        روش آدرس دادن و کد پستی گرفتن.کد پستی ها رو اشتباه میده.مثلا طبقه ما ۴ واحد بیشتر نداره و اینجا ۵ واحد زده و جابجاست همه.من مستاجر هستم و صاحبخانه بووووق نه قبض نه کد پستی و هیچ ویزی رو بهم نمیده و از وقتی پول پیش رو گرفته جواب تلفن هم نمیده.
        من الان چیکار میتونم بکنم؟؟؟؟؟

  • اعظم حیدری

    07 اردیبهشت 1400، 11:42

    خسته نباشید
    آیا کد پستی من و همسرم یکی است

    • نیلوفر اکبریان

      07 اردیبهشت 1400، 12:28

      دوست عزیز کد پستی بین آدم‌ها فرقی نمی‌کنه و بر اساس آدرس محل زندگیه!

      • شجاع

        22 اردیبهشت 1400، 15:28

        وا مصیبتا

  • بهار

    22 اسفند 1399، 12:28

    سلام بزرگوار پورتال پست هم اجازه وارد کردن کامل آدرس رو نمیده چندتا پیشنهاد رو نشون میده و صفحه رو می بنده . من فکر میکنم بعضی از اماکن هنوز کد پستی ندارند مثل فرعی های سرآسیاب ملارد !

  • فروغ

    06 اسفند 1399، 12:38

    من کارمند ثبت هستم مال قبوض 70% اشتباهه اعتماد نکنین. مراجعه به پیشخوان بهترین روشه

  • شروین محمدی

    04 اسفند 1399، 18:32

    من که کنتور خونه به اسمم نییت ، چطور از روی قبض خونه کد پستی پیدا کنم.
    قبض به اسم پدرمه؟

    • نیلوفر اکبریان

      05 اسفند 1399، 08:36

      دوست عزیز از طریق شرکت پست اقدام کنید

  • مهدی

    11 بهمن 1399، 20:03

    عالی بود و از طریق قبض بهترین راه✅

  • دانیال نورانی

    10 دی 1399، 19:23

    خیلی متشکرم قبض بهترین راهه
    و سریع ترین

    • فروغ

      06 اسفند 1399، 12:39

      من کارمند ثبت هستم مال قبوض 70% اشتباهه اعتماد نکنین. مراجعه به پیشخوان بهترین روشه

  • مسعود

    03 دی 1399، 10:59

    از طریق ارسال پیامک هم من تست زدم جواب نداد هم با ایرانسل هم با همراه اول

    • نیلوفر اکبریان

      04 دی 1399، 08:36

      دوست عزیز این مشکل قطعی از طرف اداره پست هست، شماره رو هم خود اداره پست اعلام کرده و هزینه اس ام اس 247 ریال هست، از سیستم آنلاین اداره پست اقدام کنین

      • سامان

        25 دی 1399، 00:38

        سلام حالا اختلاف 47 ریال مبلغ زیادیه برای اس ام اس

      • مهدی

        01 اردیبهشت 1400، 10:44

        سلام وقت بخیر.من هرکاری میکنم با پیامک نمیشه کد پستی دریافت کنم .فقط شماره 7087 هست یا شماره دیگری هم داره. باتشکر

        • نیلوفر اکبریان

          04 اردیبهشت 1400، 10:36

          بله دوست عزیز، تنها شماره اعلام شده توسط شرکت پست 7087 هست

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید