30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
همه چیز درباره پنل اس‌ام‌اس ایرانسل

همه چیز درباره پنل اس‌ام‌اس ایرانسل

4

شاید سوال خیلی از شما این است که پنل اس ام اس چیست و چه مزایایی دارد؟ پنل اس ام اس در حقیقت نوعی نرم‌افزار برای ارسال انبوه پیامک‌های به دوستان، آشنایان و همکاران شماست. اگر از آن دسته افرادی هستید که مشغله‌ی زیادی دارید بهترین روش برای ارسال پیامک گروهی همراه با یک زمان‌بندی درست استفاده از پنل‌های اس ام اس است. شما با استفاده از این پنل‌ها می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان پیامک‌های خدماتی، تبلیغاتی و غیره را برای دیگران ارسال کنید. در این مقاله سعی داریم به معرفی بهترین روش برای نحوه ارسال پیامک گروهی با استفاده از پنل اس‌ام‌اس ایرانسل بپردازیم.

همه چیز درباره پنل اس‌ام‌اس ایرانسل

شرکت ایرانسل قابلیتی را برای اپراتور خود تحت عنوان پیامک انبوه راه‌اندازی کرده است که به واسطه آن می‌توانید به مشترکینی که در محدوده خاصی قرار دارند از طریق دکل BTS ایرانسل ارسال انبوه انجام دهید. روند کار در این ارسال بدین گونه است که ابتدا محدوده مورد نظر برای ارسال را انتخاب می‌کنید، سپس تاریخ ارسال پیامک، تعداد گیرندگان و سایر موارد مربوط به محتوای ارسال پیامک را مشخص می‌کنید.

حال در تاریخ تعیین شده هر تعداد مشترک ایرانسل که در محدوده دکل(موقعیت انتخابی) قرار داشته باشند(در حال استفاده از قابلیت‌های تماس، پیامک یا اینترنت ایرانسل از دکل موجود در آن محدوده باشند) محتوای این پیغام را دریافت خواهند کرد. ایرانسل برای ارسال این نوع پیامک یک پنل آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید آن را خریداری کنید.

مشکلی که در این نوع سامانه قرار دارد این است که شما نمی‌توانید به صورت آنلاین آن را خریداری کنید و برای خرید باید مراحلی را طی کنید که زمان‌بر است. از سوی دیگر شارژ این سامانه نیز به صورت آنلاین و سیستمی صورت نمی‌گیرد و شما نیاز است تا ابتدا میزان شارژ برای ارسال تعداد پیامک مورد نظر را از طریق ایمیل به شرکت ایرانسل اعلام کنید. سپس صورت حساب برای شما صادر شده و اقدام به پرداخت آن کنید.

پس کدام روش برای ارسال پیامک ایرانسل بهتر است؟

یک روش ساده‌تر برای اینو نوع ارسال وجود دارد که می‌توانید از شرکت‌های طرف قرارداد با مجموعه ایرانسل برای این نوع ارسال کمک بگیرید. یکی از این شرکت‌ها سامانه پیام کوتاه ملی پیامک است. سامانه‌ی ملی پیامک یکی از پیشگامان در عرصه‌ی ارسال پیامک‌های انبوه است درباره‌ی پنل اس ام اس مقاله‌ای جامع منتشر کرده است. اگر می‌خواهید درباره‌ی پنل‌های اس ام اس بیش‌تر بدانید حتما به مقاله‌ی پنل اس‌ام‌اس چیست؟ مراجعه کرده و اطلاعاتی را در این زمینه کسب کنید.

همه چیز درباره پنل اس‌ام‌اس ایرانسل

البته اگر به دنبال استفاده از روشی کم‌هزینه‌تر با امکان شارژ سریع هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که پنل ملی پیامک را امتحان کنید. این پنل با امکان تست سه روزه‌ی رایگان به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان هر تعداد پیامک که دوست دارید به دیگران بفرستید. هزینه‌های مقرون به صرفه و خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته باعث شده است تا سامانه‌ی ملی پیامک در این عرصه پیشگام باشد.

همه چیز درباره پنل اس‌ام‌اس ایرانسل

امکانات این سامانه شامل ارسال، دریافت و مدیریت پیامک‌های انبوه به آسان‌ترین روش ممکن است. جالب اینکه بیش از ۶۰ امکان پیامکی متنوع در این سامانه به شما پیشنهاد می‌شود و شما می‌توانید سامانه‌ی دلخواه خود را انتخاب کنید. هم‌چنین، اخذ نمایندگی سامانه‌ی پیامکی و ثبت خطوط اختصاصی ارسال پیامک از دیگر خدماتی است که با استفاده از سامانه‌ی ملی پیامک می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

همه چیز درباره پنل اس‌ام‌اس ایرانسل

اگر می‌خواهید حتما از پنل‌های پیامکی اپراتورها استفاده کنید، یکی از اپراتورهای پیشگام در حوزه‌ی پنل‌های اس ام اس و خدمات پیامکی اپراتور ایرانسل است. اگر برای کسب‌و‌کار خود نیاز به تبلیغات جامع و گسترده دارید استفاده از پنل‌های اس ام اس ایرانسل یکی از بهترین شیوه‌ها برای تبلیغات است. این پنل‌های اس ام اس یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و سریع‌ترین شیوه‌های ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در تعداد بالا هستند.

همه چیز درباره پنل اس‌ام‌اس ایرانسل

شیوه‌های ارسال اس ام اس‌ از طریق پنل پیامک ایرانسل

ارسال پیامک‌های انبوه ایرانسل به چهار روش صورت می‌گیرد. این سرویس ظرفیت بالایی دارد و برای ارسال انبوه پیامک در سطح گسترده بسیار مناسب است. شیوه‌ی دیگر نیز ارسال هدفمند پیامک و پیام‌های چند رسانه‌ای است که به تعداد دلخواه برای مخاطبان شما ارسال خواهد شد.

  • ارسال مناطق کد پستی: در این روش شما باید کد پشتی منطقه‌ی مورد نظر خود را بدانید. سپس، با وارد کردن کد پستی منطقه‌ی مورد نظر خود در سامانه‌ی پیامک ایرانسل تمامی شماره موبایل‌های ایرانسل ثبت شده در آن کد پستی برای شما نمایش داده خواهد شد. در این مرحله شما شماره‌های مورد نظر و دلخواه خود را انتخاب می‌کنید و سپس اقدام به ارسال پیامک می‌نمایید.
  • ارسال از طریق دکل BTS ایرانسل: پس از اینکه وارد منوی ارسال از طریق دکل ایرانسل شدید ابتدا استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب می‌نمایید و سپس محدوده‌ی آدرس مورد نظر خود را از روی نقشه انتخاب می‌کنید. سپس، تعداد پیامک‌های ارسالی مورد نظر خود را در قسمت مربوطه وارد می‌کنید و روز و ساعت ارسال را نیز مشخص می‌نمایید. در آخرین مرحله تنها کافی است متن پیامک را وارد کرده و سپس آن را ارسال کنید. شما می‌توانید پس از ارسال پیامک گزارش کلی ارسال را نیز دریافت نمایید.
  • ارسال منطقه‌ای با تفکیک شهر: در این مورد نیز شما ابتدا استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کرده و با انتخاب شماره‌های دلخواه، پیامک خود را برای آن‌ها ارسال می‌کنید.
  • ارسال پیامک از روی نقشه: در این شیوه کد پستی مناطق مختلف در نقشه‌ی گوگل برای شما آماده شده است و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها برای منطقه‌ی مورد نظر اس ام اس‌های تبلیغاتی و خدماتی را ارسال کنید.

در این شیوه شما نقشه‌ی شهرهای مختلف را مشاهده خواهید کرد و کد پستی تمامی محلات برای شما نمایش داده می‌شود. مناطق مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید و سپس تعداد شماره‌های ایرانسل موجود در آن منطقه برای شما نمایش داده خواهد شد.

همه چیز درباره پنل اس‌ام‌اس ایرانسل

جمع‌بندی

امیدواریم با مطالعه‌ی این مطلب به اطلاعات مناسبی درباره‌ی پنل‌های اس ام اس ایرانسل دست پیدا کرده باشید. اگر می‌خواهید به اطلاعات جامع‌تری دست پیدا کنید و یا قصد خریداری پنل‌های پیامکی ایرانسل را دارید کافی است به آدرس https://www.melipayamak.com/price مراجعه کرده و یا اینکه با شماره تلفن 63404-021 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ملی پیامک راهنمایی لازم در خصوص ارسال پیامک از دکل ایرانسل را به شما ارائه کنند. ما همواره آماده‌ی شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم و همکاران ما در بخش پشتیبانی در کمترین زمان پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید