30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
روش‌های 100% تضمینی برای دانلود از یوتیوب!

روش‌های 100% تضمینی برای دانلود از یوتیوب!

72

چه چیزی جذاب‌تر از دیدن ویدئو در یوتیوب است؟ تنوع موضوعات در یوتیوب آنقدر بالاست که ممکن است ساعت‌ها در آن غرق شوید! نکته‌ای که شاید برای خیلی‌ها آزاردهنده باشد این است که برای دیدن ویدیو در یوتیوب باید همیشه آنلاین باشید. تازه هیچ دکمه‌ای هم برای دانلود وجود ندارد! یعنی اگر یک ویدئو را دوست داشته باشید، باید هر دفعه برای دیدنش وارد یوتیوب شوید و آن را پیدا کنید. این از دو جهت خوب نیست؛ اول اینکه بعضی ویدیوها آنقدر ارزش دیدن دارند که شما دوست دارید همیشه آن را همراه خودتان داشته باشید. مورد دوم هم فرآیند وصل‌شدن به یوتیوب و مصرف اینترنت است. اگر بتوانید این ویدیوها را دانلود کنید دیگر این مشکلات را نخواهید داشت! در این مطلب قصد داریم سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های دانلود از یوتیوب را برایتان بگوییم.

کپی کردن لینک ویدئو از یوتیوب

فرقی نمی‌کند که بخواهید از نرم‌افزار دانلود ویدیو استفاده کنید یا سری به سایت دانلود از یوتیوب بزنید. در همه این روش‌ها شما باید ابتدا لینک ویدیوی مورد نظرتان را داشته باشید، آن را کپی کنید و لینک به دست به یکی از روش‌هایی که در ادامه می‌گوییم بروید! برای این کار یوتیوب را باز کنید، ویدیویی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید. وقتی وارد صفحه ویدیو شدید، لینک بالای صفحه که در مرورگر شما قرار دارد را کپی کنید.آموزش دانلود از یوتیوب

روش اول: استفاده از سایت دانلود از یوتیوب

تنها راهی که نیاز به دانلود نرم‌افزار و ربات تلگرام ندارد، استفاده از سایت دانلود از یوتیوب است. اگر یک جستجوی ساده با عنوان سایت دانلود از یوتیوب انجام دهید می‌بینید که وب‌سایت‌های زیادی هستند که این امکان را به شما می‌دهند. اما نیازی به این کار نیست! ما قبلاً همه این سایت‌ها را بررسی کردیم و می‌خواهیم سریع‌ترین آنها را به شما معرفی کنیم: سایت Y2Mate در خدمت شماست.

روش کار با این وب‌سایت بسیار ساده است. کافیست لینک ویدئویی که دوست دارید را کپی کنید و در کادر وسط صفحه قرار دهید و Start را بزنید!نحوه دانلود از یوتیوب

حالا ویدئوی شما برای دانلود آماده است. کیفیت مورد نظرتان را انتخاب کنید و Download را بزنید و تمام!دانلود از یوتیوب

روش دوم: استفاده از نرم‌افزار 4K Video Downloader

نرم‌افزارهای زیادی برای دانلود از یوتیوب وجود دارد. همه آنها کم‌و‌بیش مثل هم هستند. شما لینک یوتیوب می‌دهید و فایل را دانلود شده تحویل می‌گیرید. یکی از بهترین نرم‌افزارها در این زمینه 4K Video Downloader است. کار با این نرم‌افزار بسیار آسان است و با استفاده از آن می‌توانید هرچقدر که می‌خواهید ویدیو دانلود کنید. اگر این نرم‌افزار را روی سیستم خودتان ندارید می‌توانید به صفحه دانلود 4K Video Downloader بروید و به‌راحتی آن را دانلود کنید.

حالا لینک ویدیوی مورد نظرتان را کپی کنید و بعد از ورود به نرم‌افزار، دکمه سبز رنگ Paste Link را بزنید.دانلود ویدیو از سایت یوتیوب

در صفحه بعد کیفیت ویدیو را انتخاب کنید و به نرم‌افزار بگویید که آن را کجا ذخیره کند و در نهایت دانلود را بزنید.دانلود از یوتیوب

البته این تنها ویژگی این نرم‌افزار نیست! با استفاده از 4K Video Downloader امکانات زیر را هم یک‌جا دارید:

  • دانلود تمام ویدیو‌های آنلاین از تمامی وب‌سایت‌ها
  • دانلود ویدئو‌هایی با کیفیت4K  و … به‌صورت آسان و سریع
  • پشتیبانی از تمام فرمت‌های ویدیویی
  • تبدیل فرمت ویدیو دانلود‌شده به بقیه فرمت‌ها
  • حجم بسیار کم و مناسب
  • امکان دانلود ویدیو از اینستاگرام
  • امکان تبدیل فایل‌های ویدیویی به MP3

روش سوم: استفاده از ربات تلگرام

اگر از تلگرام استفاده می‌کنید، این راه ساده‌ترین راه برای شماست. نیازی نیست به سایت‌های مختلف سربزنید یا در منوهای نرم‌افزارهای مختلف گم شوید. این روش برای آنهایی که می‌خواهند ویدیوهای یوتیوب را روی گوشی اندرویدی و IOS دانلود کنند، بهترین است! فقط کافیست ربات Utubebot را به تلگرام اضافه کنید. حالا start را بزنید و آدرس ویدیوی مورد نظرتان را در این قسمت وارد کنید و کمی صبر کنید ...دانلود از یوتیوب

پیامی برای شما می‌آید که در آن لیست بلندبالایی از حجم‌ها و کیفیت‌های مختلف ویدیو وجود دارد. هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید و مجدداً صبر کنید تا ویدیو از یوتیوب دانلود شود.دانلود کردن از یوتیوب

همانطور که گفتیم با این روش می‌توانید با استفاده از گوشی هوشمند از یوتیوب فیلم دانلود کنید. البته این روش در تلگرام دسکتاپ و نسخه وب هم قابل اجراست.

روش چهارم: استفاده از پخش‌کننده ویدیوی VLC

احتمالاً نام VLC Player را شنیده باشید. نرم‌افزاری است که برای پخش ویدیو و موسیقی استفاده می‌شود. یکی از امکانات جالب و در عین حال کاربردی این پلیر، پخش آنلاین ویدیو است. یعنی می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را اینجا هم ببینید. البته این چیزی نیست که ما به دنبال آن هستیم. در ادامه می‌گوییم که چگونه با VLC می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید.

اگر این نرم‌افزار را ندارید می‌توانید آن را از وب‌سایت رسمی VLC دانلود کنید.

بعد از دانلود آن را باز کنید و از منوی بالا Media را انتخاب کنید.دانلود ویدیو از یوتیوب

از بین گزینه‌ها، Open Network Stream را انتخاب کنید.

حالا در کادر باز شده، آدرس ویدئوی موردنظرتان را وارد کنید و Play را بزنید.دانلود از یوتیوب با vlc

بعد از این مرحله ویدیوی شما در VLC Player پخش می‌شود. حالا وقت آن است که از منوی بالا Tools را انتخاب کنید و وارد Codec Information شوید. در صفحۀ جدیدی که باز می‌شود، در قسمت پایین، آدرسی که در Location ثبت شده را کپی کنید.روش دانلود کردن از یوتیوب

حالا به مرورگر دلخواهتان بروید و یک تب جدید باز کنید. لینکی که کپی کردید را آنجا بچسبانید! اینجاست که ویدیوی شما در مرورگرتان پخش خواهد شد.

حالا روی صفحه راست کلیک کنید و گزینه Save video as را انتخاب کنید. دیگر به آخر راه رسیده‌اید. محلی که می‌خواهید ویدئو در آن ذخیره شود را انتخاب کنید و Save را بزنید. فرآیند دانلود ویدیو از یوتیوب با موفقیت انجام شد!

روش پنجم: با استفاده از افزونه‌های مرورگر

یک روش ساده دیگر برای دانلود از یوتیوب استفاده از افزونه‌های مخصوص این کار روی مرورگرهاست. با اضافه‌کردن بعضی افزونه‌ها به مرورگرتان می‌توانید به یوتیوب بروید و ویدیوی مورد نظرتان را دانلود کنید. در ادامه 3 افزونه کاربردی را برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اپرا معرفی می‌کنیم:

روش کار بسیار ساده است. با توجه به مرورگرتان، یک افزونه را نصب کنید. به یوتیوب بروید و فیلمی که دوست دارید را پخش کنید. بعد روی افزونه کلیک کنید تا گزینه‌های دانلود برای شما فعال شود؛ به همین راحتی! البته این نکته را بگویم که ممکن است بعضی از این افزونه‌ها بعد از مدتی از کار بیفتند! در این صورت باید به دنبال افزونه‌های جدید باشید.

روش ششم: استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل

روش آخری که به شما معرفی می‌کنیم، استفاده از اپلیکیشن‌های اندرویدی و IOS است. البته مانند افزونه‌هایی که برای مرورگرها معرفی کردیم، اینجا هم ممکن است بعضی از اپلیکیشن‌ها اجازه دانلود از یوتیوب را نداشته باشند. دلیل آن هم قوانین کپی‌رایت یوتیوب است. پس پیشنهاد می‌کنیم عبارت Video Downloader را در Google Play  یا iOS App Store  جستجو کنید و اپلیکیشن دلخواه خودتان را دانلود کنید. اما نگران نباشید ما چند اپلیکیشن خوب و کاربردی را اینجا به شما معرفی می‌کنیم.

چه تبلیغاتی برای شلوغ و شلوغ‌تر کردن آرایشگاه جواب می‌دهد؟حتما بخوانید: چه تبلیغاتی برای شلوغ و شلوغ‌تر کردن آرایشگاه جواب می‌دهد؟

اپلیکیشن TubeMate مخصوص اندروید

یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. محیط کاربری آن بسیار شبیه به خود یوتیوب است. این اپلیکیشن به دلایلی که گفتیم در فروشگاه‌های گوگل و اپل در دسترس نیست ولی از صفحه دانلود TubeMate می‌توانید آن را دریافت کنید.دانلود از یوتیوب با اپلیکیشن

کار با Tubemate بسیار راحت است. در نوار بالای صفحه، ویدیوی مورد نظرتان را جستجو کنید و بعد از باز‌کردن آن، روی آیکون سبزرنگ دانلود کلیک کنید. در ادامه کیفیت مورد نظرتان را انتخاب کنید و کار تمام است.

اپلیکیشن iDownloader Download Manager برای IOS

یک اپلیکیشن کاربردی برای آیفون‌بازها! این اپلیکیشن در حقیقت یک دانلودمنیجر قوی با قابلیت دانلود ویدئوهای آنلاین است. آن را روی آیفون خودتان نصب کنید و ویدیوهای محبوبتان را از یوتیوب دانلود کنید. اگر این اپلیکیشن را ندارید به صفحه دانلود iDownloader Download Manager بروید.

اپلیکیشن SnapTube برای اندروید و IOS

این اپلیکیشن مثل یک مرورگر ویدیو عمل می‌کند. با این اپلیکیشن می‌توانید در سایت‌های مختلف و به‌ویژه یوتیوب، ویدیوهای مورد نظرتان را جست‌وجو کنید. برای دانلود آن می‌توانید به فروشگاه‌های گوگل و اپل بروید یا به صفحه دانلود SnapTube مراجعه کنید.

سخن آخر

یوتیوب یک دانشگاه درجه یک است که شما می‌توانید با استفاده از ویدیوهایش معلومات خودتان را در هر زمینه‌ای که دوست دارید بالا ببرید. علاوه‌برآن امکان این هم وجود دارد که ویدیوهای آموزنده‌اش را زیرنویس کنید و در پیج شخصی یا پیج کسب‌وکارتان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم استفاده کنند. ما در مطلبی میزان تاثیر این ویدیوها را روی کسب‌وکارتان بررسی کردیم. پیشنهاد می‌کنم یک نگاهی به آن بیندازید.

برای دانلود از یوتیوب روش‌های زیادی وجود دارد. در این مطلب ما 4تا از بهترین راه‌ها را گفتیم. با استفاده از این روش‌ها می‌توانید با هر امکانات و سطح دانشی که دارید به‌راحتی و در کمتر از چند دقیقه، ویدیوی محبوبتان را از دانلود کنید. لطفاً اگر روش دیگری برای دانلود از یوتیوب می‌شناسید در بخش نظرات با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
5دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • امید

    01 شهریور 1402، 15:11

    خدا هرچی بخاین رو به حق این شبای محرمی به حق امام حسین بده واقعا که کلافه شدم هرسایتی میرفتم یوتیوب دانلودر هاشون یکی از یکی بدتر و الکی بود اما شما خیلی به بنده کمک کردین خیلی ازتون تشکر میکنم از صمیم قلب براتون دعا کردم

    • سمیه جابری

      24 آبان 1402، 17:14

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده

  • اسماعیل منصوری

    18 بهمن 1401، 13:22

    سلام و خسته نباشید
    من از دستور SEND استفاده میکنم و در پنل اس ام اسی میزنه ارسال شده ولی شماره تلفن مقصد اون رو دریافت نمیکنه!
    راه حل چیه؟

    • حسام کریمی

      23 بهمن 1401، 11:20

      سلام وقتتون بخیر
      نام متد مورد استفاده‌تون چی هست؟
      شما می‌تونید از طریق متد SendByBaseNumber2 استفاده بفرمائید.

  • masoud

    07 مرداد 1401، 17:24

    سلام خیلی ممنونم از آموزش خوبی که قرار دادین
    من خودم 1 سالی هست برای دانلود از یوتیوب از سایت nitrodownloader.com استفاده می کنم
    هم فیلتر نیست هم سرعتش خیلی بالاست
    حتی علاوه بر فیلم می تونید فایل صوتی همون فیلم رو دانلود کنید
    دانلود از اینستاگرام و توییتر هم داره که من فقط از اینستاگرام استفاده کردم

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید