30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
روش‌ پرداخت قبض تلفن ثابت + راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها

روش‌ پرداخت قبض تلفن ثابت + راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها

450

دیگر آن زمان‌هایی که این همه راه تا بانک می‌رفتیم تا مثلاً فقط یک قبض تلفن را پرداخت کنیم، گذشت. حالا دیگر با انواع راه و روش پرداخت قبض تلفن به صورت آنلاین و به لطف موبایل‌های هوشمند پا روی آن یکی پا می‌گذاریم و خیلی راحت از منزل قبض تلفن را پرداخت می‌کنیم.

اگر خیلی با موبایل هوشمند آشنا نیستید، با برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف کار نکردید و خلاصه هنوز دست و دلتان در پرداخت‌های آنلاین می‌لرزد، در این مقاله با من همراه باشید تا مفصل دربارۀ روش پرداخت قبض تلفن  صحبت کنیم.

پرداخت قبض تلفن از طریق سایت شرکت مخابرات

اولین روش پرداخت قبض تلفن به صورت آنلاین از طریق سایت شرکت مخابرات است. وارد سایت مخابرات شوید. در منوی تلفن ثابت، گزینۀ پرداخت قبض را انتخاب کنید تا صفحۀ زیر باز ‌شود.روش پرداخت قبض تلفن

با واردکردن شماره منزل‌، می‌توانید مبلغ پرداختی قبض را ببینید. حالا با زدن دکمه پرداخت وارد درگاه واریز پول ‌شوید.

در این مرحله اگر هنوز رمز پویا ندارید می‌توانید با خواندن مطلب چگونه رمز پویا بگیرم؟ از مراجعه به بانک خلاص شوید و بلافاصله پرداخت را انجام دهید.

روش پرداخت قبض تلفن

روش پرداخت قبض تلفن با سایت آسان پرداخت

روش دیگر پرداخت قبض تلفن با سایت آسان پرداخت است. از صفحۀ اصلی سایت و از منوی پرداخت، قبض تلفن ثابت را انتخاب کنید تا صفحه زیر باز شود:روش پرداخت قبض تلفن آنلاین

شمارۀ تلفن‌تان را وارد کنید و یکی از حالت‌های میان‌دوره یا پایان‌دوره را انتخاب کنید تا با زدن گزینۀ استعلام مبلغ پرداختی را به شما نشان بدهد. از همین طریق می‌توانید قبض خودتان را هم پرداخت کنید.پرداخت قبض به صورت آنلاین

 

پرداخت قبض تلفن با شمارۀ 2000

یک روش پرداخت قبض تلفن تماس با شماره 2000 است. گوشی را بردارید و عدد یک را بفرستید تا شمارۀ تلفن شما را اعلام ‌کند و از شما می‌خواهد که برای تایید کلید یک را فشار بدهید.

برای اطلاع از مبلغ قبض و پایان دوره مجدداً باید کلید یک را بزنید. مبلغ را که اعلام کرد، می‌توانید در صورت داشتن رمز دوم، آن را با کارت بانکی‌تان پرداخت کنید.

پرداخت قبض تلفن با کد ussd

استفاده از کد ussd در میان انواع روش پرداخت قبض تلفن سرعت تقریباً بالایی دارد. دوتا کد دستوری وجود دارند که شما می‌توانید با شماره‌گیری آن‌ها از طریق گوشی ‌همراه‌، قبض تلفن ثابت را پرداخت کنید.

کد دستوری #۷۸۰*

اولین روش، کد دستوری #780* است:

  • این کد را شماره‌گیری کنید
  • عدد 3 را که مربوط به پرداخت قبض است، وارد کنید
  • عدد 5 را وارد کنید و send را بزنید
  • شمارۀ تلفن ثابت منزل‌ را با پیش‌شماره وارد کنید
  • اینجا قبض پایان دوره یا میان‌دوره را انتخاب و پرداخت کنید

کد دستوری #1*

روش دوم، کد دستوری #1* است:

  • این کد را شماره‌گیری کنید
  • عدد 2 را که مربوط به پرداخت قبض است، وارد کنید
  • حالا عدد 4 را وارد کنید و send را بزنید
  • شمارۀ تلفن خودتان را همراه با کد شهر وارد کنید
  • در نهایت با استفاده از رمز دوم پویا می‌توانید قبض تلفن را پرداخت کنید

پرداخت قبض تلفن با اپلیکیشن

از آنجایی ‌که تلفن‌های هوشمند از پس هر کاری برمی‌آیند، پرداخت قبض تلفن ثابت که دیگر کاری برایشان ندارد. با نصب اپلیکیشن‌های زیر روی گوشی موبایل‌تان می‌توانید در عرض چند دقیقه و با چند کلیک ناقابل قبض تلفن ثابت را پرداخت کنید.

اپلیکیشن آپ

با اپلیکیشن آپ می‌توانید هم پول موبایل‌تان را بدهید و هم قبض تلفن ثابت منزل را پرداخت کنید. از آن‌جایی‌که کم‌کم قبض‌های کاغذی منقرض می‌شوند، پیشنهاد می‌کنم این اپ را روی تلفن همراه‌تان نصب کنید تا بتوانید اطلاعات مربوط به صورت‌حساب قبوض را دریافت کنید و از همین طریق عملیات پرداخت را انجام بدهید.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی خراسان رضویحتما بخوانید: ارسال پیامک بر اساس کد پستی خراسان رضوی

اپلیکیشن قبضینو

یک روش پرداخت قبض تلفن ثابت نصب و استفاده از اپ قبضینو روی موبایل‌ است. شما می‌توانید از این طریق تمام قبض‌هایتان را بدون نیاز به شناسۀ قبض و شناسۀ پرداخت، استعلام و پرداخت کنید. در واقع با نسخه موبایلی قبضینو می‌توانید با واردکردن شمارۀ تلفن ثابت، قبض‌ منزل‌تان را پرداخت کنید.

جمع‌بندی

روش پرداخت قبض تلفنتا اینجا با انواع روش پرداخت قبض تلفن آشنا شدید. با دسترسی به اینترنت می‌توانید خیلی سریع هر قبضی را پرداخت کنید و این کار بر خلاف چند سال پیش خیلی زمان از شما نخواهد گرفت.

اگر در این مورد تجربه‌ای دارید، با مخاطبان ملی پیامک در میان بگذارید و اگر سوالی دربارۀ پرداخت قبض تلفن دارید، در انتهای همین متن برایمان بنویسید تا به آن جواب بدهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید