30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس کرمان با با 30% تخفیف برای تبلیغات حرفه‌ای

پنل اس ام اس کرمان با با 30% تخفیف برای تبلیغات حرفه‌ای

111

افراد و مشاغل استان کرمان بسیار گسترده هستند. این گستردگی هم در حوزه وسعت شهرها و هم مردمان قابل‌مشاهده است. تمایل شهروندان عزیز کرمان برای گسترش کسب‌وکار خود باعث شد تا پنل اس ام اس کرمان را معرفی کنیم.

 پنل پیامکی پیشنهاد خوبی برای افراد، کسب‌وکارها، شرکت‌ها و اصنافیست که می‌خواهند تبلیغات هدفمند و دقیقی را تجربه کنند، چون علاوه بر هدفمندی، هم مقرون‌به‌صرفه است و هم به عنوان بهترین روش برای برقراری ارتباط دائمی با مشتریان شناخته می‌شود.

دیگر جذب مشتری سخت نیست!

طبق آمار به دست آمده 98 درصد از پیامک‌ها در کمتر از 1 ساعت خوانده میشود. با دسترسی کامل به بانک شماره‌های استان کرمان فقط کافیه پیشنهاد جذاب خود را به همشهریانت ارسال کنی.
30% تخفیف
KRMN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

اگر اصطلاح تبلیغات پیامکی را شنیده باشید احتمالاً با کلمه سامانه ارسال پیامک هم آشنایی دارید. برای آشنایی بیشتر باید بدانید که سامانه یا پنل اس ام اس کرمان ابزاری است که به شما این امکان را می‌دهد که به هر تعداد افرادی که بخواهید اس ام اس بفرستید.

تبلیغات حرفه ای پیامکی در سرتاسر کرمان!

 

با این سامانه می‌توانید به یک الی بیشتر از هشتاد میلیون نفر پیام بدهید. اما این کار با سیم‌کارت خودتان ممکن نیست. زیرا اولاً قانون ممنوعیت ارسال تبلیغات از سیم‌کارت وجود دارد، دوم اینکه شما با سیم‌کارت شخصی به شماره موبایل تمامی افراد دسترسی ندارید. اما ملی پیامک این کار را برای شما انجام داده. در پنل ملی پیامک، بانک شماره کامل از استان کرمان و تمام استان‌های دیگر و جود دارد و می‌توانید به تفکیک مشاغل، اصناف، جنسیت و بسیاری موارد دیگر آنها را انتخاب کنید.

ملی پیامک در کنار شماست!

ملی پیامک سعی کرده پنل اس ام اس کرمان را با مطلوب‌ترین خدمات ارائه دهد. پشتیبانی همیشگی، قیمت مناسب و پنل کاربری ساده از مزایای خدمات ملی پیامک است. برای انتخاب پنل خود یک مشاوره کامل را از کارمندان شرکت دریافت می‌کنید و در هنگام استفاده، هروقت سؤالی داشتید، می‌توانید با روش‌های مختلفی مثل تیکت، تماس تلفنی، فضای مجازی بپرسید.

خلاصه اینکه یک تیم مشاور، قبل از تهیه پنل تا پایان استفاده همراه شما خواهد بود. بانک شماره جامع از استان کرمان به تقسیمات مختلف مثل شهرها، مناطق، جنسیت، مشاغل و اصناف را در پنل برای شما آماده کرده‌ایم. شما با استفاده از این پن می‌توانید از پیشتازان تبلیغات حرفه‌ای در کرمان باشید.

بانک شماره‌های استان کرمان

یکی از قابلیت‌های پنل اس ام اس کرمان، بانک شماره بر اساس شهرهاست و شهرهای مختلف کرمان در بانک شماره هستند که می‌توانید هرکدام را خواستید، انتخاب کنید. مثلاً ممکن است بخواهید تبلیغات اول خود را با مرکز استان شروع کنید و بعد شهرهای دیگر را هم کم‌کم هدف قرار دهید. برای این کار لیست شهرهای موجود در بانک شماره پنل به شرح زیر است:

اختیارآباد، ارزونیه، ارگ جدید بم، انار، انبرآباد، اندوهجرد، باغین، بافت، بردسیر، بروات، بزنجان، بم، بهرمان، پاریز، جبالبارز، جوپار، جیرفت، چترود، حسین آباد، خانوک، درب بهشت، دهج، رابر، راور، راین، رفسنجان، رودبار، ریحان شهر، زرند، زنگی آباد، زید آباد، سرچشمه، سیرجان، شهداد، شهربابک، فاریاب، فهرج، قلعه گنج، گشکوییه، گلباف، گلزار، ماهان، محمدآباد-ریگان، محی آباد، مردهک، مس سرچشمه، منوجان، نجف شهر، نرمانشیر(رستم اباد)، نظام شهر، نگار، نودژ، نوق، کاظم آباد، کبوترخان، کرمان، کشکونیه، کهنوج، کوهبنان، کیانشهر، یزدان شهر

به مشاغل و اصناف کرمان اس ام اس بفرستید!

فرض کنید مشتری ما با استفاده از پنل اس ام اس کرمان می خواهد سوغاتی پسته تولیدی خودش را به صورت عمده به خوارو بار فروشی‌ها توزیع کند. برای این کار نیاز دارد که با اصناف خوارو بار و خشک بار کرمان در ارتباط باشد. از پنل پیامک صنف مورد نظرش را انتخاب می کند و در چنددقیقه می‌تواند پیام خود را برای انها ارسال کند. این مورد فقط یک مثال بود.

بانک اصناف و مشاغل کرمان که برای تبلیغات هدفمند توصیه می‌شود، به شرح اصناف و مشاغل زیر است:

گروه اول، اصناف و مشاغل آموزشی پنل اس ام اس کرمان

پروژه‌های دانشگاهی، تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزشی، آموزش زبان، فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، تدریس موسیقی، آموزش هنرهای‌ زیبا، آموزش علوم کامپیوتر، تدریس درس‌های کنکور

گروه دوم، فعالان اتومبیل و خدمات مرتبط پنل پیامکی کرمان

پخش و باند، تزئینات خودرو، تعمیرگاه اتومبیل و خدمات جانبی، دزدگیر اتومبیل، ماشین ایرانی و خارجی دست‌دوم، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، فروش قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

گروه سوم، اصناف گروه ارتباطات و موبایل سامانه پیامکی کرمان

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات ارسال پیامک، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم و تجهیزات تلفن همراه، ارتباط کارت تلفن

گروه چهارم، مشاورین املاک پنل اس ام اس در کرمان

اجاره مسکون ی ،  املا ک صنعت ی،باغ و زمین ، پیش‌ فروش ، خدمات ساختمانی، دکوراسیون و طراحی، فروش آپارتمان، مشارکت در ساخت، مشاورین املاک، پخش و تولید مص الح ساختمانی، ام لاک ویلا، املاک کلنگی

پیامپ چیست یا چگونه از روی نقشه پیامک ارسال کنیم؟حتما بخوانید: پیامپ چیست یا چگونه از روی نقشه پیامک ارسال کنیم؟

گروه پنجم، مشاغل خدماتی پنل اس ام اس کرمان

بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذار، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، خدمات باشگاه ورزشی، کارگزاری بیمه، خدمات تایپ و تکثیر،  ترجمه، تعمیرات تخصصی لوازم، توزیع کالا، چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، خدمات پزشکی، تشریفات و مجلس، آژانس‌های مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، روانشناسی و مشاوره

گروه ششم، بانک شماره لوازم منزل سامانه پیامکی در کرمان

لوازم و اثاثیه منزل، فروش و پخش سازهای موسیقی، فروش اسباب‌بازی، ارائۀ لوازم و تجهیزات پزشکی، لوازم و تزئینات، حراج ویژۀ خانگی، فروش حیوانات خانگی، پخش ظرف و ظروف، فروش فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم کودکان، لوازم گوناگون، لوازم و تجهیزات مهندسی، وسایل تمرین و ورزش، لوازم و تجهیزات یدکی، لوازم نصب آنتن، فروش کتاب

تفکیک جنسیت برای ارسال پیامک‌های هدفمند

اگر کسب‌وکار شما طوریست که جامعه هدفتان یکی از اقشار خانم‌ها یا آقایان است، جای نگرانی نیست، باز هم می‌توانید تبلیغات خود را ارسال کنید.

مثلاً یک فروشنده لوازم آرایشی بهداشتی می‌تواند با استفاده از پنل اس ام اس کرمان، ارسال را فقط برای بانوان انجام دهد یا اگر باشگاه ورزشی مردانه دارید، برای آقایان اس ام اس تبلیغاتی بفرستید.

دفترچه تلفن کسب‌وکارتان را داشته باشید!

یکی از امکانات سامانه پیامکی کرمان که بدون شک لازم دارید، قابلیت دفترچه تلفن است. شما باید با مشتریانی که از محصولتان استقبال کرده‌اند، ارتباط خود را حفظ کنید. زیرا حفظ مشتریان قبلی ساده‌تر از جذب مشتریان جدید است. با تشکیل یک یا چند دفترچه تلفن در سامانه می‌توانید ارتباط خوبی با مشتریان خود برقرار کنید.

تبلیغات اثرگذار در کرمان با ارسال پیامک

وسیع‌ترین استان ایران، کرمان است. کرمانی‌ها با تعداد ۳.۱۶۴.۷۱۸ نفر، نهمین استان پرجمعیت ایران را دارند و تعدادی زیادی از صنایع و معادن و کسب‌وکارهای حوزه کشاورزی در این استان مشغول به کارند.تبلیغات حرفه ای پیامکی در سرتاسر کرمان!

با توجه‌ به وسعت، جمعیت و همسایگان این استان، کرمانی‌ها می‌توانند تبلیغات مؤثر و پر بازدهی را با استفاده از تبلیغات پیامکی اجرا کنند.

جمع‌بندی

معرفی پنل اس ام اس کرمان باعث شد که بتوانید با خدمات سامانه به طور مختصر و مفید آشنا شوید. ملی پیامک برای کسب‌وکار استانی و کشوری شما همراهتان خواهد بود.

برای تهیه این پنل در چند دقیقه می‌توانید با ملی پیامک از طریق شماره 02163404 در تماس باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
106دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • سیمین مهری

    25 اسفند 1401، 12:20

    سلام وقت بخیر
    سامانه ی شما ایا ارسال به شماره های بلک لیست داره یا نه ؟ برای ارسال به بلک لیست راه حلی دارید یا نه ؟ بابت این مورد منو راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      10 دی 1402، 16:07

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      بله شما میتونید از خطوط خدماتی برای ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات استفاده کنید.

  • ثبا درویشی

    25 اسفند 1401، 12:14

    سلام وقت بخیر من از پنل های شما یک مدت که استفاده میکنم برای اتصال به نرم افزار هلوی خودم الان می خوام برای تبلیغات خودم از این سامانه استفاده کنم این مورد هم امکان پذیر است و این که قصد دارم برای افراد شهر پیامک ارسال کنم راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      24 اسفند 1402، 11:58

      درود بر شما
      برای بررسی این موضوع لطفا با پشتیبانی ما به شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن

  • نظری

    03 اسفند 1401، 11:31

    سلام وقتتون بخیر ایا امکان ارسال به شهر های اطراف استان کرمان را داریم یا فقط برای مراکز استان میباشد؟

    • زهره تاجیک

      24 آبان 1402، 15:21

      سلام دوست عزیز،
      شما کدپستی هر جایی رو که داشته باشید می‌تونید براشون پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال کنید.
      همچنین بانک شماره موبایل ملی پیامک هم تمام شهرهای استان کرمان رو داره و نگرانی از این بابت ندارید.

  • ناصر تقی زاده

    01 اسفند 1401، 13:57

    سلام وقتتون بخیر
    با خرید پنل پیامکی من میتونم کد تخفیف هم ارسال کنم بابت این مورد محدودیتی و جود داره با خیر راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      24 آبان 1402، 15:23

      سلام جناب تقی زاده،
      شما می‌تونید با ارسال هوشمند برای هر یک از مشتریان یک کد تخفیف یکتا بفرستید. از این بابت هیچ محدودیتی وجود نداره.
      البته راه‌های دیگری هم برای ارسال کد تخفیف هست.

  • پوریا بصیری

    01 اسفند 1401، 13:16

    سلام اگر ما بخواهیم با خط خودمون حالا چه خط ثابت دفترمون یا شماره موبایل دفتر پیامک ارسال کنیم ایا این مورد در پنل شما وجود دارد؟ و هزینه ی ثبت این خطوط و تعرفه ی ارسالشون به چه نحوی محاسبه میشه؟

    • سمیه جابری

      10 دی 1402، 16:09

      سلام وقت شما به خیر
      اگه خط دفتر کارتون به اسم خودتو نباشه میتونید درخواست ارسال پیامک با این خط رو هم ارسال کنید
      برای اطلاعات بیشتر توصیه میکنم با دوستان بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن.
      شماره تماس: 02163404

  • اسکندر نوری زاده

    01 اسفند 1401، 13:10

    سلام وقت بخیر
    من یه مغازه دارم فروش باقلوا و شیرینی ایا امکان تبلیغات در منطقه خودم وجود داره؟

    • زهره تاجیک

      24 آبان 1402، 15:25

      سلام وقتتون بخیر.
      بله شما می‌تونید از راه‌های مختلف تبلیغات منطقه ای انجام بدید.
      ارسال پیامک با کدپستی، ارسال از دکل مخابرات و بانک شماره موبایل ملی پیامک

  • کیفری

    24 بهمن 1401، 16:51

    سلام
    من پنل شما دارم برای تبلیغات ازش استفاده میکنم
    برای متن پیامک تبلیغاتی هم شما کمک میکنید؟
    برامون مهمه متن پیامک جذابی هم داشته باشیم اگر راهنما هم داشته باشید کافیه محبت کنید برامون ارسال بفرمایید
    ممنون از راهنمایی شما

    • زهره تاجیک

      24 آبان 1402، 15:26

      سلام دوست خوبم.
      برای متن پیامک هم می‌تونید سراغ گنجینه پیامک داخل پنل برید.
      یک مطلب هم داریم درمورد راهنمای نوشتن پیامک و چندین نمونه برای الهام گرفتن شما هم داریم که توصیه می‌کنم حتما مطالعه کنید:
      https://www.melipayamak.com/blog/posts/how-to-write-effective-advertising-messages/

  • میری

    19 بهمن 1401، 14:51

    سلام پنل ها همه به صورت تحت وب یا اپلیکیشن انلاین هستند که حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشیم برای ارسال پیامک ایا شما راه حلی دارید که اگه به اینترنت دسترسی نداشته باشیم هم بتونیم پیامک خودمون رو ارسال کنم و اصلا بفرمایید این مورد امکان پذیر هست

    • سمیه جابری

      10 دی 1402، 16:10

      سلام وقت شما به خیر
      بله به راحتی با کمک ماژول «کنترل از راه دور» میتونید یک سری دستوری رو برای پنل ارسال کنید تا پیامک های مورد نظر شما رو ارسال کنه.

  • فاضلی

    19 بهمن 1401، 11:58

    سلام خسته نباشین برای استان کرمان امکان استفاده از خطوط خدماتی وجود دارد؟
    آیا ملی پیامک خطوط خدماتی خود را برای ارسال در اختیار کاربران قرار میدهد؟

    • زهره تاجیک

      24 آبان 1402، 15:28

      سلام دوست عزیز،
      بله شما برای استفاده از خط خدماتی در استان کرمان دو راه دارید: اینکه خط خدماتی اختصاصی داشته باشید فقط مختص خودتون که فرآیند خدماتی کردن خط تبلیغاتی پیچیده است.
      راه دیگر هم استفاده از خط خدماتی اشتراکی ملی پیامک هست. این راه بسیار راحته و برای استفاده ازش باید یک پنل اقتصادی به بالا داشته باشید.

  • رحمانی

    17 بهمن 1401، 12:44

    سلام و وقت بخیر ممنون از مقاله خوبتون
    ما میتونیم پیامک ها را از داخل پنل به صورت افلاین ارسال پیامک انجام دهیم؟یعنی با گوشیمون اینکار رو انجام بدیم؟
    یا اینکه حتما نیاز هست انلاین صورت گیرد و به اینترنت دسترسی داشته باشیم؟

    • سمیه جابری

      10 دی 1402، 16:11

      درود بر شما
      بله میتونید به صورت آفلاین هم به کمک ماژول های «ارسال از موبایل» و «کنترل از راه دور» این کار رو انجام بدید

  • سهیل طاهری پور

    16 بهمن 1401، 11:29

    از سامانه های شما برای ارسال تکی نیز می تونم استفاده کنم من تعدادی دانش اموز دارم می خوام براشون پیامک تکی ارسال کنم که محتوای اون با هم متفاوته و سوال بعدی این هست که می تونم لینک گروه تلگرام براشون پیامک کنم ؟

    • زهره تاجیک

      24 آبان 1402، 15:35

      سلام جناب طاهری پور،
      برای ارسال پیامک تکی به دانش آموزانتون می تونید از ارسال متناظر یا نظیر به نظیر استفاده کنید.
      ارسال لینک هم با خطی که روی پنل بهتون تقدیم میشه ممکنه.

  • سبزپرور

    12 بهمن 1401، 09:33

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    ما میخواهیم امکانی داشته باشیم که مشتری ما با ارسال هر عدد یک متن مشخص رو از ما دریافت کنه مثلا اگه عدد۱ رو فرستاد لیست خدمات ما براشون ارسال بشه عدد ۲ رو فرستاد آدرس سایت ارسال بشه.
    برای اینمورد می بایست کدام پنل را ثبت نام کرد؟

    • زهره تاجیک

      17 اسفند 1402، 11:02

      سلام دوست عزیز،
      برای این مورد باید از ماژول منشی هوشمند استفاده کنید. منشی هوشمند هم در پنل تجاری فعال هست.

  • صادق ولی

    10 بهمن 1401، 13:03

    ازتون یک سامانه پیامکی گرفتم و قبلش با همکارانتون صحبت کردم که 12 هزارتا شماره دارم میخوام برای این تعداد شماره پیامک ارسال کنم لطفا منو راهنمائی بفرمائی ببینم چطوری میتونم به این شماره ها ارسال پیامک داشته باشم . و اینکه خب خیلی از این شماره ها بلاک کردن تبلیغاتی هاشونو امکانش هست به شمارهه ای بلاک خود ملی پیامک ارسال انجام بده ؟

    • سمیه جابری

      11 دی 1402، 10:04

      سلام و درود بر شما
      به کمک ارسال انبوه میتونید پیام های خودتون رو در هر تعدادی که خواستید ارسال کنید.
      برای اینکه بتونید به شماره موبایل هایی که در بلک لیست قرار دارن هم پیامک بفرستید، میتونید از خطوط خدماتی استفاده کنید.

  • محمدرضا

    10 بهمن 1401، 12:45

    من افزونه دیجیتز رو نصب کردم روی سایتم ولی نمی دونم چطوری کانفیگش کنم ؟ الان از من یه تا آیتم میخواد نام کاربری رمز عبور خط ارسال کننده پیامک . برای این سه مورد چی باید وارد کنم ؟ با پشتیبان سایتم همصحبت کردن گفت باید از شما بپرسم لطفا منو راهنمائی کنید در این مورد .ممنون از شما

    • سمیه جابری

      11 دی 1402، 14:33

      سلام وقت شما به خیر
      نام کاربری و رمز عبور همان نام کاربری و رمز عبور شماست که براتون پیامک شده
      خط ارسال کننده هم بعد از فعال شدن پنل تو بخش تنظیمات و بعد شماره ها قابل مشاهده است

  • سنجری

    05 بهمن 1401، 12:36

    با سلام و وقت بخیر یه سوال داشتم ما اگر بخواهیم تبلیغات گسترده در استان کرمان انجام دهیم نیاز است برای قرار داد به شرکت به صورت حضوری بیایم و اینکه نیاز است برای کلیه مردم ارسال بشه ایا امکانش وجود دارد؟

    • سمیه جابری

      11 دی 1402، 10:05

      سلام وقت شما به خیر
      نیازی به حضورتون نیست چون میتونید مدارک رو برای ما ارسال کنید.
      با ارسال انبوه و به کمک ماژول های پنل میتونید برای شماره موبایل های ایرانسل و همراه اول موجود در هر شهری پیامک بفرستید.

  • بهنام

    04 بهمن 1401، 16:14

    سلام برای شروع تبلیغات در استان کرمان در شهر بم امکان تفکیک براساس شهر و همچنین تفکیک جنسیت که بطور مثال خانم های این شهر را بتوان هدف قرار داد رو دارید؟
    در خیلی از سامانه ها امکان تفکیک دو فیلتر وجود ندارد و این خیلی کار و سخت میکنه و قاعدتا هر چی گیرندگان جزئی تر شوند تبلیغات موثر تر هستند

    • زهره تاجیک

      20 اسفند 1402، 17:29

      درود بر شما،
      بله دقیقا جرئی کردن جامعه هدف خیلی میتونه بهتون کمک کنه. ما یک سری شماره همراه اول بانوان رو می‌تونیم در شهرستان بم به صورت پیامک زنده در اختیارتون بگذاریم و به اصطلاح براتون ارسال پیامک انجام بدیم.
      یک بانک شماره هم برای بانوان بم داریم که فقط ایرانسل هستند.

  • سفیدگر

    04 بهمن 1401، 16:08

    سلام و وقت بخیر ممنون از مقاله تون
    یک سوالی دارم از کجا مطمئن بشم که پیامک تبلیغاتی که ارسال میکنم به دست مخاطب ها میرسه یا نه ایا گزارشی در این خصوص در اختیارمان قرار می دهید؟
    باتشکر از پاسخگویی

    • زهره تاجیک

      24 آبان 1402، 15:51

      سلام دوست عزیزم.
      پس از ارسال اس ام اس با سامانه ملی پیامک شما یک گزارش کامل دریافت می‌کنید.

  • نیلوفر شکیبا

    03 بهمن 1401، 11:05

    سلام روز خوش
    بنده یک پیج درروبیکا دارم تو زمینه ی وسایل ارایشی و یک سایت هم در حال راه اندازی دارم می خواستم بدونم بانک شماره ای مثل سالن های ارایشی و یا میکاپ ارتیست ها وجود داره که من بتونم پیامکمو براشون ارسال کنم؟
    هم قصد اتصال به سایت دارم و هم قصد تبلیغات ایا مقدور در سامانه شما این اتفاق ها بیفتد؟

    • سمیه جابری

      11 دی 1402، 10:10

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید با کمک ارسال منطقه هدفمند به بانک شماره ها دسترسی داشته باشید و در بخش اتحادیه ها و اصناف بانک شماره آرایشگاه ها رو ببینید.

  • دانیال رحیمی

    03 بهمن 1401، 10:40

    سلام سامانه ی شما ارسال به شماره های لیست سیاه که پیامک های خود را بسته اند رو داره هزینه ی اون رو بفرمایید و این که برای ارسال به این نوع شماره ها شما ز خطوط خدماتی خودتون استفاده میکنید یا از خطای سیم کارتی پیامک بلک لیست رو ارسال می کنند و ایا برای هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول انجام میشه ممنون

  • کرم زاده

    01 بهمن 1401، 10:59

    ببخشید من یک دفتر بیمه دارم در شهر کرمان لطفا منو راهنمایی کنید در مورد اینکه چطور می تونم برای مشتری هام سررسید بیمه هاشون رو که در حال منقضی شدن هستن رو بفرستم چطور میشه از این مورد برای ارسال تبلیغات بقیه بیمه نامه ها برای مشتری های دیگه تبلیغات داشته باشم لطفا منو راهنمائی کنید با تشکر

    • سمیه جابری

      11 دی 1402، 10:17

      سلام وقت شما به خیر
      برای مورد اول میتونید از پیامک سررسید استفاده کنید
      برای ارسال تبلیغ هم بانک شماره های ملی پیامک میتونه کمکتون کنه

  • ابراهیم جعفری

    30 دی 1401، 17:00

    سلام روزبخیر
    توی زمینه چاپ بنر و فلکسی فعالیت دارم و قصد دارم به کسانی که توی زمنیه های مختلف توی شهر خودم کاسب هستن ارسال پیامک داشته باشم.
    آیا شما این مورد رو برای شهر من دارید؟

    • زهره تاجیک

      17 اسفند 1402، 11:03

      درود بر شما،
      بله باید پنل شرکتی بخرید تا به بانک شماره مشاغل دسترسی پیدا کنید.

  • صدیقی

    29 دی 1401، 14:09

    با توجه به فیلتر اینستاگرام و تلگرام در ایران آیا امکان درج لینک در متن پیام وجود دارد یا خیر؟
    قاعدتا درج آدرس و شماره تماس در متن کفایت نمیکنه و مسلما هرچی راه های ارتباطی بیشتری اضافه کنیم فکر میکنم بازدهی و نتیجه بهتری خواهد داشت
    بازم نظر شما پشتیبان های با تجربه خیلی مهمه برای متن پیامک و ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سمیه جابری

      11 دی 1402، 10:22

      سلام وقت شما به خیر
      بله به راحتی میتونید از لینک داخل متن پیامک خودتون استفاده کنید و مانعی وجود نداره

  • منصوری

    29 دی 1401، 09:44

    سلام وقت بخیر ممنون از مقاله خوبتون
    ما برای ارسال پیامک لیست شماره هامون رو خودمون داریم اما خب میخواستیم در دفترچه پنل ذخیره کنیم تا بهشون همیشه دسترسی داشته باشیم ایا دفترچه تلفن شما امکان گروه بندی رو داره که شماره ها رو دسته بندی کنیم ؟

    • سمیه جابری

      11 دی 1402، 14:30

      سلام دوست عزیز
      بله به راحتی میتونید شماره ها رو در گروه های مختلف دسته بندی کنید تا دسترسی راحتی به اون ها داشته باشید

  • سیدمحمد محمدی اصل

    27 دی 1401، 11:18

    سلام و علیکم آیا برای ارسال به شهر جیرفت شما شماره هایی دارید که در این شهر فعال باشند و برای همه ارسال اس ام اس انجام شود؟

    • سمیه جابری

      11 دی 1402، 14:29

      سلام وقت شما به خیر
      میتونید از بانک شماره ها، ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال از طریق پیامپ و… برای این کار استفاده کنید.

  • شایان کوزه گر

    27 دی 1401، 10:10

    سلام روز خوش
    قبل از خرید پنل امکان تست و ارسال پیامک تبلیغاتی به این شهر مقدور است؟
    منظور بنده این است بدون خرید پنل صرفا در ابتدا هزینه شارژ پیامک به جهت ارسال پیامک تبلیغاتی خدمت شما پرداخت گردد و پس ارسال پیامک تبلیغاتی در صورت بازدهی مناسب پنل را خریداری کنیم و یا اصلا بدون خرید پنل صرفا باشارژپیامک از خدمات شما استفاده کنیم.
    مرسی

    • سمیه جابری

      11 دی 1402، 14:28

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوضع لطفا با پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید
      02163404

  • خداونده دوست

    26 دی 1401، 14:41

    سلام در صورتی که از سامانه استفاده کنیم و پیامک به دست مخاطب های خودمون یا مخاطب های داخل پنل نرسد هزینه چه می شود ایا برگشت هزینه روی پنل های شما وجود دارد روی تمام پنل ها وجود دارد کدام پنل را برای این امر خریداری کنم سپاس گزارم از شما و ممنون از تیم خوب شما

    • زهره تاجیک

      27 آبان 1402، 13:50

      سلام وقت شما بخیر؛
      بازگشت هزینه پیامک‌های ناموفق روی تمام پنل‌ها انجام میشه.

  • نوری

    22 بهمن 1400، 08:31

    سلام وقتتون بخیر من یک کدتخفیف 30درصد دارم از وردپرس برای پنل شما ایا میتونم همین کدتخفیف رو بزنم و پنل برای تبلیغاتم از شما خریداری کنم؟
    ممنون از راهنماییتون

    • ایمان عمادی

      23 بهمن 1400، 15:20

      سلام جناب نوری؛
      بله می‌تونین از کد تخفیف برای خرید پنل پیامک استفاده بفرمایید.
      اگر نیاز به افزونه‌های پیامکی برای وردپرس دارید، از صفحه “آزمایشگاه پلاگین و افزونه های پیامکی“، افزونه‌های مورد نظر خودتون رو تهیه بفرمایید.
      شاد و پیروز باشید

  • علی جلیلی

    19 بهمن 1400، 16:23

    سلام وقت بخیر
    من میخوام برای کل شماره های شهر کرمان ارسال تبلیغات پیامکی انجام بدم هزینه ها به چه صورت هستش؟ایا ارسال رو همکاران شما انجام میدن؟ایا برای همه شماره ها انجام میشه ؟حتی لیست سیاه؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • ایمان عمادی

      23 بهمن 1400، 14:58

      درود بر شما
      ارسال پیامک به کل شماره‌های همراه اول شهر کرمان، با پنل نمایندگی ملی پیامک که پایین‌ترین تعرفه ارسال رو داره، حدود 12 میلیون تومان + 9 درصد مالیات هستش!
      این تعداد ارسال برای پیامک یک صفحه‌ای یعنی حداکثر 70 کاراکتری محاسبه شده، پیشنهاد می‌کنم برای شروع تبلیغات، از ارسال پیامک منطقه‌ ای با تعداد 10هزار عددی شروع کنید.
      اگر هم می‌خوایین ما براتون ارسال کنیم، لطفاً قبلش پکیج‌های ارسال انبوه رو مطالعه بفرمایید.
      امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات وجود نداره!

  • عزیز بهادری

    19 بهمن 1400، 08:38

    درود و احترام
    من چطور میتونم یک دمو قبل از خرید پنل از سامانه شما داشته باشم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • ایمان عمادی

      23 بهمن 1400، 15:01

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز شما با نام کاربری mdemo و رمز عبور mdemo از صفحه ورود به سامانه می‌تونین وارد پنل مهمان ملی پیامک بشید و امکانات پنل رو قبل از تهیه، بررسی و مشاهده بفرمایید.
      موفق باشید.

      • دهقانی

        29 بهمن 1401، 20:55

        بنده وارد بخش دمو پنل پیامکی شدم امکانات زیاد هستش و من به خوبی نتونستم با سامانه کار کنم آیا ویدئو آموزشی وجود داره که بتونم تمام بخش ها رو ببینم و کارایی هر کدوم از بخش هارو مشاهده کنم

        • حسام کریمی

          30 بهمن 1401، 12:27

          سلام وقتتون بخیر
          بله جناب دهقانی عزیز
          برای مشاهده ویدئوی آموزشی، روی لینک زیر کلیک کنید.
          آموزش کار با پنل اس ام اس

  • باقرزاده

    02 آذر 1400، 15:56

    من در حاشیه شهر کرمان یه مغازه سنتی فروشی و کلوچه پزی دارم کیفیت کارم خیلی بالا هستش اما مشتری کم دارم می خوام بدونم آیا می تونم ازتون کمک بگیرم تا مشتری هامو بیشتر کنم ؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 12:00

      بله دوست عزیز
      پیشنهاد می‌کنم برای مشاوره رایگان با 02163404 تماس بگیرین

  • زهرا نجاتی

    30 آبان 1400، 21:32

    واقعا شما بهترین هستین
    من برای کسب و کارم از شما پنل تبلیغاتی خریدم واقعا پشتیبانی عالی و سریع دارین در شبانه روز
    و با کمک شما تونستم کسب و کار خودم رو حسابی رونق بدم
    مرسی از تیم حرفه ای و عالی که دارین

  • مصطفایی

    30 آبان 1400، 20:09

    ببخشید ما هر شغی داشته باشیم میتونیم تبلیغات کنیم؟
    یا ممنوعیت هست؟
    ما فروشگاه قلیون و سیگار داریم

    • نیلوفر اکبریان

      02 آذر 1400، 14:42

      دوست عزیز متاسفانه کلمات قلیون و سیگار کلمات ممنوعه پنل در ارسال پیامک هستند

  • پانیذ رجایی

    28 آبان 1400، 17:33

    سلام برای دریافت نمایندگی در استان کرمان، پشتیبانی کاربران با ملی پیامک است یا خیر؟
    برای درج بسته، هزینه حداقل بسته ها چقدر میبایست درج گردد؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      29 آبان 1400، 13:50

      دوست عزیز برای آشنایی کامل با نمایندگی ملی پیامک لینکی رو که براتون گذاشتم، مطالعه کنید

  • بهادر ناظمی

    26 آبان 1400، 08:28

    سلام من یک اتلیه ی عکاسی دارم و یک پیج اینستاگرام که توی همین حوزه فعالیت میکنه می تونم پیامک تبلیغاتی ارسال کنم فقط چیزی که منو درگیر کرده اینه که من جامعه ی هدف خودمو چه جوری مشخص کنم هیچ ایده ای ندارم که این پیامک رو برای چه افرادی ارسال کنم ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      11 دی 1402، 11:49

      سلام وقت شما به خیر
      شما میتونید با کمک بانک شماره ها، به شماره های آتلیه ها دسترسی داشته باشید و براشون پیامک ارسال کنید.
      اگر جامعه هدف دیگه هم مدنظر دارید، میتونید از بین بانک شماره ها، گروه های مختلف رو انتخاب کنید.

  • ماتیلدا

    22 آبان 1400، 10:11

    سلام ممنون از مقاله های خوبتون
    سوالی داشتم بابت متن پیامک ها ایا محدودیتی وجود داره که ما چقدر داخل متن پیامک بنوسیم و این مورد چگونه محاسبه ممیشه بابت این مورد راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      22 آبان 1400، 11:33

      دوست عزیز محدودیت پیامک فارسی 70 کاراکتره، پیشنهاد می‌کنم نگاهی به مقاله کاراکتر پیامک فارسی که لینکشو براتون گذاشتم، داشته باشید

  • رزیتا ساغری

    21 آبان 1400، 13:17

    سلام لطفا جهت دریافت پنل تستی راهنمایی کنید.
    سایت فروشگاهی در زمینه فروش انواع عطر و ادکلن داریم و نماد اعتماد هم به زودی در سایت درج میشه
    قبل از تبلیغات سایت قصد تست تنظیمات و ارسال پیامک احراز هویت و پیامک کدپیگیری بعد از خرید رو داریم
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      22 آبان 1400، 15:49

      دوست عزیز برای پنل تستی با تیم فروش باید صحبت کنید، با 02163404 تماس بگیرید
      برای اتصال پنل به وب‌سایت و ارسال پیامک‌های خودکار هم نگران نباشید. ملی پیامک تمام افزونه‌هایی که نیاز داشته باشید، در اختیارتون قرار میده

      • امید شاهرخی

        27 آبان 1400، 17:32

        من افزونه خودم رو از سایت های خارجی دریافت کردم و دوست ندارم افزونه کرکی داشته باشم به همین دلیل امکانش نیست که از سامانه های پیامکی ایرانی استفاده کنم آیا همکاران شما این کار رو برای ما انجام میدن برای این مورد هزینه ایی هم داشه باشه پرداخت میکنیم

        • نیلوفر اکبریان

          29 آبان 1400، 13:59

          اگر شرایط تماس تلفنی رو دارید با 02163404 تماس بگیرید یا شمارتون رو بگذارید برامون تا تیم وب‌سرویس ملی پیامک در طول ساعت کاری با شما تماس بگیرن

  • علی جمالی

    20 آبان 1400، 18:39

    سلام من برای تبلیغات پیامک میخوام از شما استفاده کنم و برای شهر کرمان میخوام که پیامک بفرستید
    هزینه های تبلیغاتتون رو میشه بفرمایید که من با بقیه سامانه ها بررسی کنم ببینم کدوم به نفعمه؟ و من برای تبلیغات رستوران میخوام استفاده کنم شرایطش به چه صورتیه؟ایا برای همه شماره ها ارسال انجام میشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 14:00

      دوست عزیز هزینه‌های ارسال پیامک رو ازلینکی که براتون گذاشتم چک کنید
      ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوعه و در صورت ارسال به مخاطب نمیرسه و هزینش به حسابتون برمی‌گرده اما در ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به همه شماره‌ها دسترسی دارید

  • فرقدان

    19 آبان 1400، 13:06

    سلام وقتتون بخیر ممنون از مقاله خوبتون ما قصد ارسال پیامک رو داریم اما میخواهیم پیامک هامون به همه ی شماره ها حتی بلک لیست هم ارسال بشه این مورد در پنل شا وجود دارد؟

    • سمیه جابری

      11 دی 1402، 11:46

      سلام وقت شما به خیر
      بله با کمک خطوط خدماتی میتونید برای بلک لیست مخابرات هم پیامک ارسال کنید.

  • محمدپارسا دادمهر

    19 آبان 1400، 10:21

    من پنل شمارو دارم هر چقد سعی میکنم به بانک شماره ها نمیتونم دسترسی داشته باشم ممنون میشم توضیح بدید از کدام قسمت باید اقدام کنم تعداد ماژول ها ارسال پیامک بسیار زیاد هستنداگر ویدیو و یا پی دی اف هم دارید ممنون میشم به اشتراک بزارید
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      19 آبان 1400، 16:06

      دوست عزیز چه پنلی تهیه کردید؟
      بانک شماره‌ها در دسترس همه کاربران ما قرار داره

  • شکیلا نوروزی

    13 آبان 1400، 17:13

    سلام من میخوام کسب درامد داشته باشم مثل شما شرایطش رو دارید شما؟
    تو استان ما زیاد اینکار انجام نمیشه من میخوام جاش بندازم و یه دارمد درست حسابی داشته باشم
    ممنون میشم راهنمایی کنید منو

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 13:57

      دوست عزیز پیشنهاد می‌کنم جهت کسب درآمد برای نمایندگی ملی پیامک درخواست بدین
      با 02163404 تماس بگیرین و در این مورد با تیم فروش ملی پیامک صحبت کنید

  • ساسان یزدان پرست

    13 آبان 1400، 15:28

    بنده توی کار فروش قطعات ماشین آلات صنعتی فعالیت میکنم و قصد دارم برای گارانتی محصولاتم از سامانه استفاده کنم اگه پنل تجاری رو تهیه کنم برا این کار خوبه؟
    میخوام یک نسخه از پیامک های دریافتی هم روی سرور های خودم بشینه؟

    • زهره تاجیک

      17 اسفند 1402، 11:03

      درود بر شما،
      بله کاملا امکان پذیره و مشکلی نیست.

  • محمدعلی ملک پویان

    13 آبان 1400، 09:49

    سلام در خصوص تبلیغات املاک قصد خرید پنل رو داریم و راه حل سامانه شما برای ارسال پیامک به بلک لیست ها چیست؟
    روی هزینه هر پیامک مالیات دریافت میکنید؟

    • سمیه جابری

      11 دی 1402، 11:44

      سلام وقت شما به خیر
      برای ارسال پیامک به بلک لیست، بهتره از خطوط خدماتی استفاده کنید.
      بله هر پیامک از طرف مخابرات مالیات اعمال میشه روش

  • زارع پور

    12 آبان 1400، 10:45

    سلام وقتتون بخیر ما یک مجموعه بزرگ هستیم که برای ارسال پیامک مناسبت ها به کارکنانمون میخواهیم پنل داشته باشیم تا مثل اعیاد و تبریک تولدها از سمت پنل به صورت اتوماتیک انجام بشه این امکان را شما دارید؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 11:39

      بله دوست عزیز، ابزار سررسید و ارسال هوشمند زماندار رو می‌تونین استفاده کنید، فقط از قبل باید پنل رو حتماً تنظیم کنید و بر اساس فرمت اکسل یا فایل متنی شماره‌هاتون رو در پنل آپلود کنید

  • نادر معماری

    12 آبان 1400، 09:52

    سلام من یک پیج اینستاگرام دارم تو زمینه ی تجهیزات ورزشی و یک سایت هم به تازگی راه اندازی کردم می خواستم بدونم بانک شماره ای مثل سالن های ورزشی باشگاه ها یا مربی ها وجود داره که من بتونم پیامکمو براشون کنم

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 11:56

      بله دوست عزیز، پنل بانک شماره باشگاه‌ها و فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات ورزشی رو در اختیارتون قرار میده

  • توبا طبیب

    11 آبان 1400، 10:15

    سلام وقت بخیر
    ما پنل شمارو خریداری کردیم به صورت حقیقی در حال حاضر تمایل داریم به صورت حقوقی پنلمونو ثبت کنیم برای اعمال تغییرات چه روندی را باید طی کنیم؟
    ممنون از راهنمایی

    • سمیه جابری

      11 دی 1402، 11:41

      سلام وقت شما به خیر
      لطفا برای پشتیبانی ما تیکت ارسال کنید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن.
      02163404

  • زهرا کتان

    07 آبان 1400، 16:30

    سلام وقت بخیر من کارم فروش خشخاش هستش میخواستم بدونم که ایا از پنل شما میتونم استفاده بکنم برای تبلیغات
    و بازار هدف من هم عطاری های سراسر کشور هستند
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      11 دی 1402، 11:40

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوع بهتره با شماره پشتیبانی تماس بگیرید تا شمار رو راهنمایی کنن.
      02163404

  • علی اکبر ساری

    07 آبان 1400، 16:21

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من یه فروشگاه قطعات الکتریکی دارم میخواستم به مشتریامون پیام تایید خرید بدم
    بنظرتون میتونم از این پنل استفاده کنم؟!
    برای حرفه ام کارایی داره؟؟
    ممنون میشم بهم اطلاع بدین

    • زهره تاجیک

      17 اسفند 1402، 11:04

      سلام دوست عزیز،
      بله می‌تونید این کار رو انجام بدید. آیا وب سایت دارید؟ اگر بله حتما برای تایید خرید از وب سرویس استفاده کنید.

  • مرادي

    07 آبان 1400، 14:23

    سلام ممنون از مقاله ي خوبتون من علاوه بر تبليغات محله اي ميخوام پنل رو به سايتم هم وصل كنم براي ارسال پيامك كدتاييد اين امكان روي كدوم پنلتون فعال هستش

    • زهره تاجیک

      17 اسفند 1402، 11:05

      سلام دوست عزیز،
      باید از یک پنل اقتصادی به بالا استفاده کنید.

  • ابوالفضل امامی

    05 آبان 1400، 19:36

    سلام؛ من یه تولید کننه لوستر هستم و قصد دارم برای فروش بیشتر ارسال پیامک داشته باشم و برای این مورد فعلا هنوز فروش تکی ندارم و به صورت عمده با فروشنده هاس لوستر کار میکنم آیا شما بانک شماره لوستر فروشان رو دارید؟

    • زهره تاجیک

      17 اسفند 1402، 11:09

      سلام دوست عزیز،
      یک بانک شماهر برای فروشندگان تزئینات داریم، یک بانک برای دکوراسیون. بانک فروشندگان لوازم برقی و لوستر لاله زار رو هم داریم.

  • فروشگاه اسباب بازی آسمان آبی

    05 آبان 1400، 14:43

    سلام مغازه ای در مرکز شهر جیرفت در استان کرمان داریم و در زمینه فروش اساب بازی های کودکانه است.
    همیشه به شکل سنتی و تراکت تبلیغات میکردیم و میخوایم پیامک های تبلیغاتی رو تست کنیم
    شروع کار تبلیغات رو با کدوم پنل پیشنهاد میدید؟

    • زهره تاجیک

      17 اسفند 1402، 11:09

      درود بر شما،
      پیشنهاد می‌کنم از پنل اقتصادی یا شرکتی شروع کنید و در صورت نیاز ارتقا بدید.

  • آزادی منش

    05 آبان 1400، 11:35

    سلام من یک پت شاپ به صورت انلاین و هم به صورت حضوری دارم برای تبلیغات داخل شهر خودم ایا نیاز به نماد اعتماد داهل سایت می باشد و ایا باید مجوز خاصی برای تبلیغات داشته باشم ؟

    • زهره تاجیک

      17 اسفند 1402، 11:10

      درود بر شما،
      بله اگر اینماد داشته باشید، فرآیند استفاده از وب سرویس و تبلیغات بر ایتون آسون‌تر میشه.

  • کرمان گشت

    05 آبان 1400، 09:43

    سلام وقت شما بخیر
    بنده تمایل دارم برای تبلیغات شرکت گردشگری و جذب توریست ارسال پیامک تبلیغاتی برای سایر استان ها برای رونق گردشگری شهر کرمان انجام دهم به پیشنهاد شما از کدام پنل و از کدام بانک شماره ها استفاده کنم؟

    • زهره تاجیک

      17 اسفند 1402، 11:12

      درود بر شما،
      به نظر بنده از اونجا که می‌خواید تبلیغات گسترده انجام بدید، پنل تجاری یا نمایندگی رو خریداری کنید که تعرفه هر پیامک براتون ارزون تر بشه. ارسال منطقه ای میتونه براتون کاربرد داشته باشه به خصوص ارسال پیامک زنده.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید