30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
10 معیار مهم برای انتخاب ملی پیامک به عنوان بهترین پنل پیامکی

10 معیار مهم برای انتخاب ملی پیامک به عنوان بهترین پنل پیامکی

25

اگر وارد دنیای تجارت شدید و کسب‌وکار خودتان را دارید، حتماً با روش‌های مختلف بازاریابی آشنا هستید. به‌خوبی دربارۀ شبکه‌های اجتماعی می‌دانید و احتمالاً وبسایت هم دارید. اما چقدر به استفاده از پیامک فکر کردید؟ روشی ارزان، مقرون‌به‌صرفه و البته سریع که نه فقط برای برندهای بزرگ و قدیمی، بلکه برای استارتاپ‌ها هم لازم و البته ضروریست.

بهترین پنل پیامکیمن امروز می‌خواهم به همه سوال‌های مهم شما دربارۀ اس ام اس مارکتینگ پاسخ دهم، تا بهترین پنل پیامکی را بشناسید. بعد از خواندن این مقاله به ‌خوبی با مزایای بازاریابی پیامکی آشنا خواهید شد، استانداردهای پنل پیامکی را می‌دانید و می‌توانید برای کارتان قویترین و البته بهترین سامانه ارسال پیام کوتاه را انتخاب کنید. پس با من همراه شوید.

سامانه پیام کوتاه چیست؟

اگر تابه‌حال پیام‌های تبلیغاتی یا خدماتی دریافت کردید، مخاطب کسب‌وکارهایی هستید که از سامانه‌های پیام کوتاه استفاده می‌کنند.

آوان يدك

25بهمن تا 7اسفند، آخرين جشنواره ي قرن

10% تخفيف

AvanYadak.com

پیام‌هایی شبیه مورد بالا، توسط سامانه ارسال پیام کوتاه فرستاده می‌شود. سامانه‌های ارسال اس ام اس در اصل نرم افزارهای آنلاینی هستند که برای ارسال پیامک انبوه، اطلاع‌رسانی، رمزهای یکبار مصرف و ... استفاده می‌شوند. حالا که دید کلی از پنل دارید، بیایید کمی با عملکرد سامانه‌های پیام کوتاه آشنا شوید تا سراغ معیارهای انتخاب بهترین پنل پیامکی برویم.

کاربرد سامانه پیام کوتاه

اولین گام برای شناخت بهترین پنل پیامکی آشنایی با کاربردهای این نرم افزار آنلاین است. برای همین در ادامه خیلی خلاصه به مزایای استفاده از سامانه اشاره می کنیم:

مدیریت پیام‌ها و مخاطبان

بهترین سامانه پیام کوتاهحتی اگر کسب‌وکاری قدیمی هستید و مشتریان خودتان را دارید، از سامانه برای ارسال پیامک به آن‌ها استفاده کنید. شمارۀ مشتریان قدیمی را در قسمت دفترچه تلفن پنل ثبت کنید و هر زمان که خواستید برایشان پیام بفرستید.

همین‌جا می‌توانید خبرنامه پیامکی هم داشته باشید. مشتری در صورت تمایل برای ارتباط با شما می‌تواند در خبرنامه عضو شود. فقط یادتان باشد که شرایط انصراف از خبرنامه را هم حتماً برای پنل تعریف کنید. با این روش به توجه و تمایل مشتری جهت ارتباط با کسب‌وکارتان احترام گذاشتید.

پنل پیامکی نه فقط برای مدیریت پیام‌های ارسالی بلکه برای دسته‌بندی مشتریان هم استفاده می‌شود. نظم و ترتیبی به تبلیغات دیجیتال می‌دهد و روند اطلاع‌رسانی کارتان را آسان‌تر می‌کند.

بازاریابی پیامکی و جذب مشتری

دومین مزیت مهم استفاده از بهترین پنل پیامکی جذب مشتریست. ارسال پیام تبلیغاتی به مشتری شامل معرفی محصولات، کالا و خدمات به مشتری می‌شود. معمولاً کد تخفیف، جشنواره فروش یا هر خبر جدیدی مربوط به کسب‌وکارتان را می‌توانید از طریق پیامک برای مشتری بفرستید.

با ارسال پیام انبوه می‌توانید مشتری جدید جذب کنید. البته این کیفیت محصولات و استاندارهای بازاریابی شماست که در آینده مشتری را به خرید مجدد تشویق می‌کند. در این میان ارسال پیامک هم نقش به‌سزایی در نگهداری و حفظ مشتری دارد.

راهنمای اجرای برنامه تبلیغاتی هدفمند در شهر نورحتما بخوانید: راهنمای اجرای برنامه تبلیغاتی هدفمند در شهر نور

نگهداری مشتری

ارسال پیامک در نگهداری مشتری تاثیر به‌سزایی دارد که کد تخفیف فقط یکی از آن‌هاست. معمولاً اطلاع‌رسانی جشنواره‌های فروش، تبریک تولد مشتریان وفادار، ارسال پیامک برای رونمایی محصولات جدید، شروع فروش ویژه آخر فصل یا آخر هفته همگی در نگهداری مشتریان قدیمی تاثیرگذار هستند. با ارسال یک پیام کوتاه می توانید مشتری را به خرید ترغیب کنید تا دوباره یاد شما بیفتد. مطمئن هستم مثل مورد زیر از این پیام ها برای شما هم زیاد ارسال شده است که بعد از خواندن به خرید وسوسه شدید.

مرغ ارزان بخر!

۳۰ هزار تومن تخفیف، ویژه خرید مرغ

خرید آنلاین میوه، سبزی، گوشت و مرغ تازه با ارزان‌ترین قیمت از اپلیکیشن اوانو

کد تخفیف : 4j1ze

مهلت استفاده: تا ۲۱ بهمن

👇لینک دانلود و نصب

https://click.adtrace.io/7kr8e0z

انواع روش‌های تبلیغاتی

انواع روش‌های تبلیغاتیبهترین پنل پیامکی تقریباً همۀ روش‌های تبلیغاتی را در اختیارتان قرار می‌دهد. فرقی نمی‌کند بخواهید در شهر خاصی تبلیغ کنید یا محصولتان را به سراسر کشور بفرستید. با ابزار ارسال منطقه‌ای پنل می‌توانید در هر شهر  و محله‌ای که دوست دارید، تبلیغات کنید.

اگر با گروه خاصی همکاری می کنید یا رده شغلی خاصی مشتریانتان هستند، از بانک اصناف و مشاغل پنل استفاده کنید تا تبلیغات مشخص و محدودتری داشته باشید. حتی می‌توانید تبلیغات پیامکی را به تفکیک از اپراتورهای همراه اول و ایرانسل انجام دهید. لازمۀ همه این موارد داشتن یک برنامه تبلیغاتی مدون و مشخص است.

برنامه برای ارسال ویژه

بهترین پنل پیامکی باید حتماً قسمت ارسال ویژه هم داشته باشد. شاید بپرسید که ارسال ویژه چیست؟

ابزارهایی مثل منشی، کدخوان، نوبت‌دهی و ... همگی در گروه ابزار ویژه هستند. مثلاً اگر مراجعان زیادی به محل کار شما رفت‌وآمد می‌کنند، از ابزار نوبت‌دهی استفاده کنید.

اگر کسب‌وکاری دارید که با مشتری در ارتباط مستقیم است، ابزار قرعه‌کشی و نظرسنجی را برای ارتباط با مشتریان نیاز دارید. با قرعه‎‌کشی می‌توانید فروش بیشتری داشته باشید. با نظرسنجی هم می‌توانید از کیفیت کار و خدماتی که ارائه دادید، مطمئن باشید.

پنل اس ام اس بروجرد برای اجرای تبلیغات متفاوت!حتما بخوانید: پنل اس ام اس بروجرد برای اجرای تبلیغات متفاوت!

حالا که با این موارد آشنا شدید، شاید بپرسید که قویترین سامانه و سیستم ارسال اس ام اس و پیام کوتاه در حال حاضر کدام سرویس است. ما در قسمت دوم مقاله می‌خواهیم به این مورد مهم اشاره کنیم:

10 معیار اصلی برای انتخاب ملی پیامک، بهترین پنل پیامکی

حالا به سوال اصلی و مهم کاربران می‌رسیم. هر کسب‌وکاری برای تبلیغات دیجیتال و ورود به دنیای اس ام اس مارکتینگ به بهترین پنل پیامکی نیاز دارد. در قسمت دوم مقاله‌ می‌خواهم 10 معیار مهم و استاندارد را معرفی کنم که هر سامانه باید داشته باشد.

پیشنهاد من در بازاریابی پیامکی، پنل ملی پیامک است که با بیش از 10 سال سابقه یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده پنل‌های ارسال پیام کوتاه است. البته خدمات ملی پیامک فقط به این موارد ختم نمی‌شود. این سامانه یکی از کامل‌ترین پنل‌ها با بالاترین سطح پشتیبانی، آموزش و خدمات است. با این‌حال فقط به ده مورد اساسی و مهم می‌خواهم اشاره کنم که پیش از شروع ارسال پیامک باید بدانید.

بازگشت وجه به مشتری

اولین معیار بهترین پنل پیامکی بازگشت وجه است. بگذارید خیلی ساده شروع کنم، خیلی وقت‌ها مشتری به هر دلیلی از خرید کالا یا خدمات راضی نیست. بعضی از فروشگاه‌ها برای جلب رضایت و توجه مشتری، شرایط تعویض کالا و .... دارند.

ملی پیامک هم چنین شرایطی برای رضایت مخاطبان و کاربرانش فراهم کرده است. برای همین اگر پنل گرفتید و به هر دلیلی نخواستید، از بازاریابی پیامکی استفاده کنید یا حتی از خدمات راضی نبودید، تا یک ماه شرایط بازگشت و عودت وجه دارید.

فعالسازی فوری سامانه پیام کوتاه

فعالسازی فوری سامانه پیام کوتاهپنل پیامکیدومین معیار مهم ملی پیامک که نشانه احترام به مخاطب و مشتریست، فعالسازی فوری سامانه است. فرقی ندارد کدام پنل را بخرید. شخص حقوقی یا حقیقی هستید یا حتی چه برنامه تبلیغاتی را دنبال می‌کنید. در هنگام خرید پنل باید مدارکی را برای احراز هویت ارائه دهید.

اپراتور بعد از تائید مدارک بر اساس پنل و خطی که سفارش دادید، هزینه‌ای را اعلام می‌کند. با پرداخت هزینه، نام کاربری و رمز عبور برایتان ارسال می‌شود. حالا می‌توانید وارد پنل شوید و از همان لحظه شروع به ارسال پیام های انبوه تبلیغاتی و خدماتی کنید.

ارتقا پنل با پرداخت مابه‌التفاوت

اگر به تازگی کسب‌وکارتان را شروع کردید، شاید خیلی نیازی به پنل‌های گران‌تر با همه امکانات نداشته باشید یا حتی بودجه‌تان محدود باشد. پس می‌توانید با پنل‌های پایین‌تر شروع کنید. با گسترش کسب‌وکار اگر نیاز به خدمات بیشتر داشتید. سایت زدید و خواستید ارسال لینک انجام دهید. از مشتری نظرسنجی کنید یا هر کدام از شرایط بالا را امتحان کنید، می‌توانید با پرداخت مابه التفاوت پنل را ارتقا دهید و از مدل بالاتری استفاده کنید.

پس کارتان را همین حالا با هر بودجه‌ای که دارید شروع کنید و به مرور تبلیغات دیجیتال کسب‌وکارتان را گسترش دهید.

پشتیبانی و آموزش

یکی از ویژگی‌های منحصربفردی که ملی پیامک را به بهترین پنل پیامکی تبدیل کرده است، پشتیبانی حرفه‌ای با بهترین کارشناسان است.

ملی پیامک در طول هفته، آخر هفته و روزهای تعطیل پشتیبانی دارد. شما می‌توانید از طریق ارسال تیکت یا تماس تلفنی با همکاران ما در ارتباط باشید. پس خیلی فرقی ندارد چه روزی بخواهید پیام بفرستید، در هر صورت تمام روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 10 شب همکاران شما را راهنمایی می‌کنند.

برای آموزش کار با پنل هم جای نگرانی نیست. در آپارات ملی پیامک ویدئوهایی آماده شده که تمامی ابزارهای ارسال پیام را به زبان ساده برای کاربر توضیح داده است. از طرف دیگر ویدئوهای اینستاگرام و کتابچه بازاریابی پیامکی را هم برایتان آماده کردیم تا بیشتر با اس ام اس مارکتینگ آشنا شوید.

ارائه فایل گزارش

هر ارسال پیامکی که دارید، یک فرصت تازه برای کسب‌وکارتان است. پس یادتان باشد که بعد از هر ارسال، حتماً فایل گزارش را بخوانید. در فایل گزارش تمام شماره‌هایی که به آن ها پیامک ارسال کردید برایتان به‌صورت اکسل ثبت می شود. در این فایل پیام های نرسیده به لیست سیاه و رسیده به مخابرات هم ثبت می شود. پس به زبان ساده این فایل یک فرصت طلایی برای تحلیل بازار و آنالیز مشتریان است که ملی پیامک در اختیارتان قرار می‌دهد.

یادتان باشد که این فایل نهایتا تا 48 ساعت در پنل قابل دسترسیست، پس آن را حتماً دانلود کنید. در ضمن قبل از ارسال هم تیک دریافت فایل گزارش را بزنید.

تعرفه مناسب همراه با پیامک هدیه

تعرفه مناسب، نه‌تنها ملی پیامک را به محبوب‌ترین پنل تبدیل کرده بلکه با پیامک‌های هدیه به بهترین پنل پیامکی برای مشتریان تبدیل شده است. شما روی هر 4 پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری می‌توانید تعدادی پیامک هدیه هم بگیرید.

آموزش نحوه استعلام شماره موبایل با کد ملیحتما بخوانید: آموزش نحوه استعلام شماره موبایل با کد ملی

این موارد باعث شده تا بازاریابی پیامکی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغات باشد که به نتیجه و فروش خوبی می‌رسد.

خدمات وب سرویس

خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های مختلف ملی پیامک دیگر امتیاز این سامانه است. اگر سایت دارید، فرقی ندارد فروشگاهی یا خدماتی، می‌توانید پنل  را به سایتتان وصل کنید و از همین طریق برای مشتری پیامک بفرستید. پیام‌ها را مدیریت کنید با جواب مخاطبتان را دریافت کنید. حتی اگر قصد ارسال پیام صوتی دارید، وب‌سرویس شرایطش را برایتان فراهم می‌کند.

در ضمن خیلی هم نیازی به آشنایی با کامپیوتر و کدنویسی ندارید. تیم فنی و برنامه‌نویسان ما در این مورد به شما کمک می‌کنند. افزونه‌ها در قسمت آزمایشگاه برای کاربران قابل دسترسیست و از همان لحظه که پنل شما فعال شود، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

مشاوره تبلیغاتی

بهترین پنل پیامکیاز ویژگی های خاص ملی پیامک کبه عنوان بهترین پنل پیامکی، مشاوره تبلیغاتیست. شما می‌توانید با تیم پشتیبانی ما صحبت کنید و در مورد تبلیغات با پیامک مشاوره رایگان بگیرید. کسب‌وکار، تعداد پیام ارسالی در ماه و بودجه تبلیغاتی‌تان را برای همکاران شرح دهید تا شما را برای خرید پنل راهنمایی کنند.

مثلاً می‌خواهید کد تخفیف بفرستید. با ارسال انبوه مشتری جدید جذب کنید یا دنبال نظرسنجی دربارۀ محصولات هستید. همکاران در این مورد شما را راهنمایی می کنند تا بلافاصله بتوانید پنل مورد نظرتان را تهیه کنید و نیازی به تحقیقات بیشتر نداشته باشید. همچنین درمورد نحوۀ کار هر کدام از این پنل‌ها شما را راهنمایی می‌کنند.

محیط کاربری با گنجینه پیامکی

محیط کاربری ملی پیامک بسیار ساده و راحت است و همین مورد این پنل را به سامانه‌ای متفاوت تبدیل کرده است. فرقی ندارد که شما به زبان انگلیسی تسلط ندارید یا خیلی درباره کامپیوتر نمی‌دانید. در هر صورت می‌توانید به راحتی از پنل استفاده کنید.

در ضمن برای مناسبت‌ها، اعیاد و عزاداری‌ها پنل گنجینه پیامک کاملی را در اختیارتان قرار می‌دهد. تمامی ابزارهای پنل توضیحاتی به زبان فارسی دارد که برای استفاده از پنل شما را راهنمایی می‌کنید. پس خیالتان بابت کار کردن با پنل هم راحت باشد.

ارسال تست و ارسال فوری

ملی پیامک شرایط ارسال تست پیامک را برای کاربرانش فراهم کرده است. شما پیش از هر ارسال می‌توانید از گوشه سمت راست پنل روی ارسال تست کلیک کنید. پیام موردنظر را  اول برای خودتان بفرستید. ساختار، متن و جذابیت را چک کنید. بعد آن را با ارسال انبوه برای مشتریان بفرستید.

در ضمن در همین قسمت، شرایط ارسال فوری هم برایتان فراهم شده است. اگر نیاز به ارسال فوری پیام خاصی دارید، از همین قسمت می‌توانید متن، شمارۀ گیرنده و فرستنده را بنویسید و پیامتان را برای مخاطب ارسال کنید.

جمع‌بندی

بهترین پنل پیامکیتا اینجا به ده معیار مهم شناخت بهترین پنل پیامکی اشاره کردیم. همچنین ملی پیامک را به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های پیشگام در حوزۀ سامانه های اس ام اسی معرفی کردیم تا با خیال راخت بتوانید برای شروع تبلیغات دیجیتال و بازاریابی پیامکی تصمیم بگیرید

برای دریافت فوری پنل می‌توانید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت نام کنید. برای مشاوره بیشتر هم با 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیبانی شما را راهنمایی کنند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید