30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
همه‌چیز دربارۀ ارسال پیامک با خط ثابت 021

همه‌چیز دربارۀ ارسال پیامک با خط ثابت 021

140

لازم نیست تره بار بری!
25000 تومان تخفیف ویژه سفارش میوه با کیفیت و قیمت مناسب از اسنپ فود
کد تخفیف اختصاصی شما: FAMW56RYG3V
مهلت استفاده: تا چهارشنبه 27 اسفند
میوه فروشی های اطراف شما:
https://snpfd.link/Fruit25

ارسال پیامک با خط ثابت 021اگر شما هم مثل فروشنده بالا زبر و زرنگ هستید و می‌خواهید برای تبلیغات از شیوۀ نوین بازاریابی پیامکی استفاده کنید، اول از همه باید با اپراتورهای ارائه‌دهنده خطوط پیامکی آشنا شوید. برای همین بحث امروز ما امکان ارسال پیامک با خط ثابت 021 است. اگر کسب‌وکار شما در تهران یا کرج است، برای بررسی شرایط دریافت این خطوط با ما همراه شوید.

همه‌چیز دربارۀ ارسال پیامک با خط ثابت 021

خب بیایید اول از همه با اپراتور ارسال پیامک با خط ثابت 021 آشنا شویم. اپراتور آسانک از جانب مخابرات تهران به عنوان مجری انحصاری فعال سازی سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت انتخاب شده است. با سرویس‌های این شرکت، مشترکین تلفن ثابت می‌توانند از طریق شمارۀ تلفن خود اقدام به ارسال و دریافت پیامک کنند.

اگر ساکن تهران هستید و می‌خواهید از شمارۀ خودتان برای مشتری پیامک بفرستید، پیش از سفارش خط باید حتماً پنل پیامکی داشته باشید. بعد از تهیه پنل و با ارائۀ مدارک ضروری برای دریافت خط می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید و وارد دنیای اس ام اس مارکتینگ شوید.

سامانه ارسال پیام کوتاه

سامانه پیامکی چیست؟برای آن دسته از کاربرانی که هنوز با سامانه آشنا نیستند، اول از همه می‌خواهیم پنل را تعریف کنیم. سامانه ارسال پیامک، نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال پیامک به مشتریان قدیمی و بانک شماره‌های جدید استفاده می‌شود. بعد از ثبت‌نام برای دریافت پنل، علاوه‌بر خطوط عمومی می‌توانید برای خط اختصاصی هم درخواست دهید.

با تهیه خط اختصای پنل قابلیت دریافت پیام‌های مشتریان را دارد. اگر هم سایت دارید، می‌توانید از طریق خدمات وب‌سرویس سایتتان را به سامانه پیامکی وصل کنید و شروع به ارسال پیامک کنید. حالا شاید بپرسید که ویژگی‌های این خطوط ثابت چیست و چه برتری نسبت به دیگر خطوط پیامکی دارد؟ در ادامه به این سوال مهم هم جواب می‌دهم.

مزایای ارسال پیامک از خطوط 021

مزایای ارسال پیامک با خط ثابتخب بیایید اول از همه با ویژگی‌های مثبت ارسال پیامک با خط ثابت 021 آشنا شویم. اولین نکته‌ این است که شماره‌های خط ثابتT کاملاً تحت وب هستند یعنی با خدماتی که سایر اپراتورها یا مخابرات برای ارسال پیام کوتاه از طریق تلفن‌های ثابت یا روش‌های دیگر ارائه می‌دهد، متفاوت هستند.

از مهمترین مزایای این خطوط می‌توان به برابر بودن هزینه ارسال پیامک‌های فارسی و انگلیسی اشاره کرد که در بلند مدت برای کاربر اهمیِت دارد. بگذارید ساده‌تر توضیح دهم، نرخ برابری پیامک‌های انگلیسی به فارسی در اپراتور های دیگر تقریباً به این صورت است که هر پیامک انگلیسی قیمتی دو و نیم برابر نمونه فارسی دارد.

سومین ویژگی مثبت ارسال پیامک با خط ثابت 021 این است که کاربردیگر نیازی به درج اطلاعات تماس در متن اس ام اس ندارد، زیرا با شماره ثابتش برای مشتری پیامک فرستاده است. در نتیجه مخاطب می‌تواند به راحتی با زدن روی شماره‌ای که برایa پیامک فرستاده با فرستندۀ پیام تماس بگیرد. همین مورد کوچک باعث شده تا در تعداد کاراکترهای محدود پیامک صرفه‌جویی شود. در واقع با هزینه یک اس ام اس تعداد کلمات بیشتری را می‌توان برای مخاطب ارسال کرد و غیرمستقیم هزینۀ کمتری نسبت به دیگر اپراتورها پرداخت.

آخرین نکته مهم هم در ارسال پیامک با خط ثابت 021 مسئلۀ برندینگ است. زمانی که مخاطب شما می‌بیند پیامک با شمارۀ اختصاصی محل کار ارسال شده، اعتماد بیشتری به مجموعه خواهد داشت و به احتمال زیاد توجه بیشتری به آن نشان خواهد داد.

معایب ارسال پیامک با خطوط 021

ارسال پیامک با خط ثابت 021بعد از این همه تعریف شاید بپرسید که مگر می‌شود ارسال پیامک با خط ثابت 021 معایبی هم داشته باشد؟ متاسفانه مهم‌ترین ویژگی منفی این خطوط که باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده، محدودیت این خط برای ساکنان تهران است. یعنی اگر کسب‌وکار شما در هر جای دیگری به غیر از پایتخت باشد، امکان استفاده از خطوط 021 را نخواهید داشت.

در واقع برای فعال‌سازی خطوط 021 نیاز به قبض تلفن شرکت در تهران دارید در دیگر شهرها نمی‌توانید از این امکان استفاده کنید. البته اگر ساکن کرج هم هستید، می‌توانید از ارسال پیامک با خط ثابت و البته با پیش شمارۀ ۰۲۶ استفاده کنید.

انواع خطوط این اپراتور

اپراتور آسانک انواعی از خطوط را ارائه می‌دهد که به دو دسته شماره‌های متناظر و غیرمتناظر شناخته می‌شوند.

شماره متناظر

شمارۀ متناظر با شماره خط ثابت دفترتان یکیست، یعنی دقیقاً از همان شماره‌ای برای ارسال پیامک استفاده می‌کنید که شماره تلفن ثابت شماست.

این ویژگی به مخاطب این امکان را می‌دهد که در زمان باز کردن پیامک، اول از همه تلفن تماستان را ببیند. حالا دیگر نیازی نیست که در متن پیام شماره تماس برایش بنویسید و می‌توانید به نوشتن آدرس یا تمرکز روی متن جذاب پیامک بسنده کنید.

همانطور که پیشتر هم گفتم، ارسال پیامک با شماره اختصاصی باعث جلب اعتماد بیشتر مخاطب نسبت به خدمات شما خواهد شد.

تفاوت بازاریابی پیامکی و ارتباط پیامکیحتما بخوانید: تفاوت بازاریابی پیامکی و ارتباط پیامکی

همه‌چیز درباره‌ی خط 021 تهران برای ارسال پیامک توسط اپراتور آسانک

شماره غیرمتناظر

اگر می‌خواهید از اپراتور آسانک خط سفارش دهید، یعنی خطی که با 021 شروع می‌شود، ولی نمی‌خواهید همان شمارۀ محل کارتان باشد، باید از خطوط غیرمتناظر استفاده کنید.

این شماره به انتخاب کاربر فعال می‌شود و هیچ تناسبی با شماره محل کارتان ندارد.

همه‌چیز درباره‌ی خط 021 تهران برای ارسال پیامک توسط اپراتور آسانک

هزینه ارسال پیامک با خط ثابت 021

حالا حتماً سوال مهمی برایتان پیش آمده است و می‌خواهید دربارۀ تعرفه و هزینه ارسال پیامک با خط ثابت 021 بدانید. جدول زیر تعرفۀ خطوط اپراتور آسانک است که توسط پنل ملی پیامک به کاربران ارائه می‌شود. آخرین به‌روزرسانی این تعرفه‌ها برای تاریخ فروردین 1400 است و در آینده ممکن است هزینه‌های جدول تغییر کند.

همه‌چیز درباره‌ی خط 021 تهران برای ارسال پیامک توسط اپراتور آسانک

نتایج مثبت ارسال پیامک با خط ثابت

تا اینجا با ارسال پیامک با خط ثابت 021 آشنا شدید و دربارۀ مزایا و معایب ارسال پیامک از این خطوط می‌دانید. اگر در تهران حضور دارید، استفاده از این ویژگی‌های مثبت خط 021 می‌تواند برای کسب‌وکارتان انتخاب درستی باشد. ارسال پیامک با شماره اختصاصی شرکت نوعی برندینگ است و مخاطب به راحتی هم می‌تواند از متن پیامک شما استفاده کند و هم اینکه همیشه شمارۀ مستقیم دفترتان را داشته باشد. این مزیت برای آژانس‌های هواپیمایی، شرکت‌های دارویی، آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی، شرکت‌های بازرگانی و تجاری که ارائه‌دهندۀ خدمات هستند، بیشتر توصیه می‌شود. در واقع، به جای تقبل کردن هزینۀ سنگین ارسال پیامک با نام تجاری، می‌توانید فقط از شماره شرکتتان استفاده کنید.

اگر می‌خواهید از این ویژگی مثبت در کسب‌وکارتان استفاده کنید، در صفحه اصلی سایت ملی پیامک برای دریافت پنل ثبت‌نام کنید، یا با 02163404 تماس بگیرید و از مشاورۀ رایگان تیم پشتیبانی استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
97دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • رستمی

    26 شهریور 1400، 11:44

    سلام وقت بخیر
    دفتری که ما ساکن هستیم خطش به نام یکی دیگس که هنوز منتقل نکرده ولی سند بنام من هست.
    میتونم روش اقدام کنم خط پیامکی بگیرم؟

    • ایمان عمادی

      13 آذر 1400، 13:05

      سلام وقتتون بخیر
      برای استعلام این مورد، بی‌زحمت با شماره پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید.

  • زهرا طالبی

    21 شهریور 1400، 16:49

    سلام خط روی یک سامانه دیگه فعاله
    آیا امکان استفاده روی هر دو سامانه بطور همزمان وجود دارد یا خیر؟
    اگر خیر شرایط انتقالش به چه شکله؟

    • ایمان عمادی

      13 آذر 1400، 13:06

      سلام وقتتون بخیر
      امکان استفاده از یک خط روی دو سامانه میسر نیست، شما می‌تونین از خط‌تون توی سامانه مبدأ یا سامانه ملی پیامک استفاده بفرمایید.
      برای انتقال خط به سامانه ملی پیامک، باید از طریق سامانه مبدأ پیگیری بفرمایید.

  • نسرین عسگری

    20 شهریور 1400، 18:24

    سلام؛ سوالی که دارم اینه که به تازگی خط 021 خریداری کردم و لی به خطوط رایتل ارسال پیامک نداره اگر من این خط رو خدماتی کنم این امکان اضافه میشه بهش یا نه

    • ایمان عمادی

      13 آذر 1400، 14:00

      سلام دوست عزیز
      برای پشتیبانی و امکان ارسال پیامک، لطفاً با شماره 02163404 و بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
      در حال حاضر بله خطوط 021 خدماتی هم میشن! شرایط خطوط خدماتی رو پیشنهاد می‌کنم مطالعه بفرمایید.

  • جمشیدوند

    16 شهریور 1400، 09:34

    سلام خیلی توضیحاتتون کامل و مفید بودش واقعا ممنون از مقاله خوبتون
    خیلى خوبه که واقعا یه اپراتور میتونه این همه قابلیت و امکان رو در اختیار یک مشترى بزاره و میتونیم خط تلفنمون رو ثبت کنیم تا با همون با مشتری در ارتباط باشیم
    ممنون ازتون

  • بهروز ساداتی

    08 شهریور 1400، 09:41

    سلام من یک خط 5 رقمی دارم که مربوط به شرکت هست می خوام ثبت بشه برای ارسال پیامک اما خط به اسم مدیر مجموعه هست می خوام بدونم الان باید مدارک شخص حقیقی ارئه بشه یا مدرک شخص حقوقی در ضمن قصد داریم خط رو خدماتی کنیم

    • ایمان عمادی

      13 آذر 1400، 14:02

      سلام روزتون بخیر
      خط باید به نام شرکت باشه و مدارک حقوقی برای خرید خط ثابت ارسال بشه!
      شرایط خطوط خدماتی رو مطالعه بفرمایید.

  • طاها قلیزاده

    07 شهریور 1400، 18:41

    سلام من خط 021 دارم میخواستم رو پنل شما ثبت کنم این مورد امان پذیر هست؟ایا قابلیت ارسال لینکش رو میشه فعال کرد؟
    ایا میشه خدماتیش کرد و همزمان ارسال لینکش انجام بشه؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • ایمان عمادی

      13 آذر 1400، 14:08

      سلام جناب قلیزاده؛
      امکان فعالسازی خط 021 وجود داره، برای شرایط دقیق فعالسازی با بخش فروش 02163404 هماهنگ بفرمایین!
      امکان ارسال لینک در حال حاضر بعد از فعالسازی خط، به صورت ارسال ( متن پیامک + لینک ) از طریق تیکت، به مدت 72 ساعت کاری زمان می‌بره!
      بله فعلاً امکان خدماتی کردن خط وجود داره و شرایط خطوط خدماتی رو می‌تونین مطالعه بفرمایید.
      موفق باشید.

  • لاله رامش

    07 شهریور 1400، 10:04

    سلام ما یک خط 021 چهار رقمی تلفن گویا داریم ایا میتونیم همین خط مجازی برای پیامک استفاده کنیم؟
    ایا کوتاه بودن خط و حالت سانت رال مانعی برای خرید این خط به جهت ارسال پیامک ایجاد نمیکند ممنون بیشتر توضیح بفرمایید؟

    • ایمان عمادی

      13 آذر 1400، 14:09

      درود بر شما؛
      پیشنهاد می‌کنم برای استعلام دقیق با شماره 02163404 و بخش پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید یا از داخل سامانه و از قسمت تیکت پیگیری بفرمایید.

  • پرستو

    03 شهریور 1400، 19:10

    سوالم از شما اینه آیا امکان ارسال لینک از خط ۰۲۱ وجود داره یا خیر ؟ اگر من خط 021 بخرم امکان ارائه روی سایتم هست که مخاطبم بهم پیامک بزنه ؟ یعنی آیا امکان دریافت پیامک رو داره و میشه ازش به عنوان یک اتوماسیون استفاده کرد که جواب خودکار هم بفرسته یا خیر ممنون از راهنمایی تون

    • مونا هادی

      04 شهریور 1400، 09:40

      درود بر شما؛
      بله امکان ارسال لینک از خط 021 وجود داره!
      امکان ارائه روی سایت‌تون وجود داره، شما می‌تونید از خط اختصاصی 021 روی سایت‌تون استفاده بفرمایید. با توجه به اینکه خطوط اختصاصی قابلیت ارسال و دریافت پیامک دارند، پس خط اختصاصی 021 هم امکان دریافت پیامک رُ داره و پیامک‌های دریافتی این خط روی پنل از قسمت {پیام‌ها –» دریافتی} قابل مشاهده است. با استفاده از ماژول “تحلیلگر”، قابلیت پاسخ خودکار رُ می‌تونید فعال بفرمایید، به این حالت که یک عدد مشخص (کلیدواژه) تعیین کنید و یک جواب مشخص تعیین بفرمایید تا در ازای دریافت اون کلیدواژه، پاسخ خودکار برای فرستندۀ پیامک به شماره اختصاصی شما، ارسال بشه! پیشنهاد می‌کنم برای آموزش بهتر با بخش پشتیبانی به شماره 02163404 در ارتباط باشید.
      ضمناً شرایط فعال‌سازی ارسال لینک خط ثابت 021 به شرح زیر است:
      * لینک های اعلام شده بایستی دارای مجوز های لازم نماد الکترونیکی و … باشند.
      * لینک تلگرام ممنوع می باشد.
      * سفته بایستی بدون تاریخ و ذکر مواردی مانند بابت … تکمیل گردد.(نمونه سفته)
      * اعلام شماره خط ، نمونه پیامک به همراه لینک از طریق تیکت
      * فعالسازی لینک خط 21حدود 72 ساعت کاری زمان‌بر می‌باشد.
      شایان ذکر است، کلیۀ موضوعات مطرح شده فوق از سوی ارتباطات سیار امکان تغییر و بروز رسانی خواهد داشت و در صورت هرگونه تغییر احتمالی اعلام می‌گردد.

  • کریم پور

    03 شهریور 1400، 19:06

    اگه خط 021 بگیرم هزینه اش جقدر میشه ؟ و سوالم اینه که آیا حتما باید این خطوط رو داشته باشیم توی مخابرات یا نه ؟ مثلا اگر بریم از شاتل خط بخریم هم می تونیم اس ام اس ارسال کنیم باهاش ؟ هزینه خرید این خط چقدر میشه ؟ و هر یک پیامکش چند درمیاد؟

    • مونا هادی

      04 شهریور 1400، 11:59

      بستگی به تعداد شماره‌های خط 021 داره، پیشنهاد می‌کنم برای مشاهدۀ هزینه‌ها از صفحه ” خطوط اختصاصی ملی پیامک ” استفاده بفرمایید.
      بله شما حتماً باید مالک خط 021 باشید. اگر از شاتل تهیه بفرمایید، به شما خط مجازی ارائه میشه که در حال حاضر امکان فعال‌سازی خط 021 با کد 9 یعنی 0219 وجود نداره!
      برای مشاهده تعرفه ارسال پیامک از خطوط 021 هم می‌تونید به قسمت تعرفه‌ها مراجعه بفرمایید.
      اینجا کلیک کنین: تعرفه‌ها

  • نازگل محمودی

    03 شهریور 1400، 19:03

    من یک شماره تلفن دارم که مربوط میشه به صاحب مغازه ام آیا به نظر شما می تونم این شماره رو قرار بدم برای ارسال اس ام اس ؟ چون دو سالی هست که توی این مغازه هستم و احتمالا بازم باشم و خیلی از مشتری هام شماره ام رو دارند . ممنون میشم جواب بدید

    • مونا هادی

      04 شهریور 1400، 09:27

      سلام بله دوست عزیز؛
      برای این مورد می‌تونید با اجاره نامه و مدارک زیر اقدام بفرمایید.
      مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی تقدیم به شما:
      1- تصویر کارت ملی هوشمند
      2- تصویر جواز کسب و یا پروانه کسب
      3- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)
      برای دریافت فایل تعهدنامه، لطفاً با بخش پشتیبانی به شماره 02163404 یا ارسال تیکت به پشتیبانی در ارتباط باشید.

  • صابر حقیقی

    03 شهریور 1400، 09:02

    وقت بخیر و به شادی
    من یک خط 8 رقمی دارم برای مغازه ی خودم میخوام این خطو ثبت کنم حتما بابت این مورد باید جواز کسب داشته باشیم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • مونا هادی

      04 شهریور 1400، 09:26

      وقت شما هم بخیر
      بله درسته! نیاز به جواز کسب هم داره! مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی تقدیم به شما:
      1- تصویر کارت ملی هوشمند
      2- تصویر جواز کسب و یا پروانه کسب
      3- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)
      برای دریافت فایل تعهدنامه، لطفاً با بخش پشتیبانی به شماره 02163404 یا ارسال تیکت به پشتیبانی در ارتباط باشید.

  • زنبوری

    01 شهریور 1400، 10:05

    با سلام امکان ارسال لینک از این اپراتور وجود داره یا نه و همچنین خدماتی هم میشه یا خیر؟ من شخص حقیقی هستم نه حقوقی لطفا موارد رو توضیح بدید تا اقدام به خرید پنل کنم
    با تشکر

    • مونا هادی

      01 شهریور 1400، 11:14

      سلام وقتتون بخیر
      امکان ارسال لینک از خط 021 وجود داره، به شرطی که مراحل فعال‌سازی لینک طی بشه! در حال حاضر (الان که من دارم پاسخ میدم!) امکان خدماتی کردن خط وجود داره! اما برای استعلام دقیق‌تر، لطفاً با بخش پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید.
      شرایط فعالسازی ارسال لینک اپراتور 021:
      * لینک های اعلام شده بایستی دارای مجوز های لازم نماد الکترونیکی و … باشند.
      * لینک تلگرام ممنوع می باشد.
      * اعلام شماره خط ، نمونه پیامک به همراه لینک از طریق تیکت (داخل سامانه)

  • سیدمحسن

    30 مرداد 1400، 23:09

    من یه مقاله ایی توی یکی از این سایت ها میخوندم که کلی از خط 021 تعریف کرده بود و میگفت از خط های دیگه بهتره و درصد خوندن متن پیامک توی خط 021 بیشتره آیا این حرف ها درسته؟

    • مونا هادی

      01 شهریور 1400، 11:16

      نسبتاً بله! اما لزوماً تاثیرگذار نیست. چون عوامل دیگه‌ای مثل متن پیامک، زمان و تاریخ ارسال، تعداد ارسال و… دخیل هستند.

  • یوسف نیاز

    30 مرداد 1400، 18:09

    سلام در شهر شیراز هستیم بنظرتون خط اختصاصی بگیریم میتونیم 21000 رو از قبل شماره حذف کنیم چون خیلی طولانی میشه دیگه و واقعا زشته
    اگر نه از اپراتورهای دیگه استفاده کنیم
    ممنون

    • مونا هادی

      01 شهریور 1400، 11:18

      سلام روزتون بخیر
      خیر متاسفانه امکان حذف پیش شماره وجود نداره! شما می‌تونید از خط 1000 استفاده بفرمایید و انتهای خط 1000، شماره تماس ثابت یا شماره موبایل‌تون رُ قرار بدید. مثلاً: 10009121234567

  • تیام منوچهری

    29 مرداد 1400، 16:34

    درود بر شما من میخوام ارسال لینک انجام بدم با خط 1000 شرایطش رو دارید؟ من جای دیگه پنل دارم میخواستم بدونم اگر شرایطش رو دارید منتقل کنم به شما چون اونسامانه اصلا پشتیبانی خوبی نداره

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 09:45

      سلام تیام عزیز؛
      شرایط فعال‌سازی ارسال لینک از خط 1000:
      * لینک های اعلام شده بایستی دارای مجوز های لازم نماد الکترونیکی و … باشند.
      * لینک تلگرام ممنوع می باشد.
      * سفته بایستی بدون تاریخ و ذکر مواردی مانند بابت … تکمیل گردد.(نمونه سفته)
      * تکمیل نامه پیوست بر روی سربرگ با مهر و امضای مدیرعامل، روزنامه رسمی با نام اعضا، گواهی امضای مدیرعامل، سفته حقوقی به مبلغ 20 میلیون تومان
      * فعال‌سازی لینک خط 1000 حدود 72 ساعت کاری پس از دریافت اصل تعهدنامه می‌باشد. شایان ذکر است، کلیه موضوعات مطرح شده فوق از سوی ارتباطات سیار امکان تغییر و بروزرسانی خواهد داشت و در صورت هرگونه تغییر احتمالی اعلام می‌گردد.

      پس برای دریافت فایل تعهدنامه یا نمونه سفته، لطفاً با بخش پشتیبانی 02163404 در ارتباط باشید.

  • زیبا حهانی

    11 مرداد 1400، 20:39

    سلام یعنی رو قبضمون هیچی نمیاد ؟ تو همین سامانه پیامکیه باید حساب کنیم؟چه قدر طول میکشه فعال بشه؟
    ایا قابلیت ارسال لینک داره این خطوط؟ ایا قابلیت دریافت پیامک هم دارند؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 10:47

      سلام خیر دوست عزیز، روی قبض‌تون نمیاد. تمام هزینه‌ها داخل پنل پیامکی محاسبه میشن! حدود یک هفته کاری زمان می‌بره تا فعال بشه! امکان ارسال لینک رُ نداره اما امکان فعالسازی راحتی داره! بله امکان دریافت پیامک هم روی پنل فراهم هست!

  • شرکت اراد تجهیزات

    10 مرداد 1400، 12:18

    سلام روزتون بخیر
    ما یک خط ثابت برای شرکتمون خریداری کردیم که 5 رقمی هست یعنی بعد از 021 پنج رقم شماره تماس قرار میگیره ما میتونیم خط پیامکی این خط ثابت مورد نظرمون هم خریداری کنیم و باهاش ارسال پیامک انجام بدیم؟
    ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      10 مرداد 1400، 14:22

      سلام روز شما هم بخیر
      بله امکان‌پذیره! با بخش فروش تماس بگیرید تا مدارک مورد نیاز رُ اعلام کنند. 02163404

  • محمد قزوینی

    30 تیر 1400، 18:18

    من یه برآوردی که کردم، این بوده که نرخ مشاهده پیامک هایی که با اپراتور 021 ارسال میشن خیلی بیشتر از اپراتور های دیگه بوده و خب خوشبختانه من کسب و کاری دارم که توی تهران بوده و موفق شدم با این اپراتور پیامک هام رو بفرستم و نتیجه خوبی بگیرم. البته این موضوع به پیشنهاد پشتیبانای خوب شما بوده. واقعا تبریک میگم به پشتیبان های باتجربه و خوبتون

    • نیلوفر اکبریان

      04 مرداد 1400، 09:38

      کاملاً درسته! تبریک میگم بهتون!
      موفق باشید.

  • مهدی مقصودی شهمیرزادی

    23 تیر 1400، 18:02

    سلام وقت بخیر
    خط مجازی شاتل داریم
    میتونیم روش این خدمات رو دریافت کنیم؟

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 09:46

      سلام دوست عزیز، در حال حاضر، امکان فعال‌سازی خطوط مجازی شاتل فراهم نشده!

  • محمد بوشهری

    20 تیر 1400، 18:05

    سلام من اخرش متوجه نشدم که هزینه اش به چه صورت محاسبه میشه؟
    رو خطمون میاد ماه به ماه باید پرداخت کنیم یا نه از تو پنله باید پرداختشو انجام بدیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      22 تیر 1400، 11:10

      دوست عزیز هزینه ارسال پیامک از خط ثابت با سامانه پیامکی حساب میشه و از لینک تعرفه که براتون گذاشتم، می‌تونید قیمت رُ مشاهده کنید

  • یاسین جمشیدی

    18 تیر 1400، 21:31

    میخواستم بدونم خط 021 مثل خط تلفن باید ماهانه پول پرداخت بشه یا نه هزینه ارسال هر پیامک رو کجا میتونم بخونم ؟
    آیا برای کس و کار من که توی زمینه پوشاک فعالیت میکنم خوب هستش یا نه

    • نیلوفر اکبریان

      19 تیر 1400، 15:35

      خیر دوست عزیز
      هزینه‌های ارسال رُ می‌تونید از لینک تعرفه که براتون گذاشتم مشاهده کنید و اگر سوال بیشتری داشتید با 02163404 تماس بگیرید

  • خلیل پویش

    16 تیر 1400، 14:58

    سلام وقتتون بخیر برای خرید خط ثابت چه مدارکی نیاز داره؟ بعضی جاها سفته و تعهد نامه دریافت میکنند در سامانه شما به چه شکل هستش؟
    و لطفا بفرمایید از نظر زمانی از زمان سفارش خط تا فعالسازی چقدر طول میکشه؟

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 09:50

      سلام وقت شما هم بخیر
      مدارک مورد نیاز جهت سفارش خط حقیقی 021 و 026 :
      1- تصویر کارت ملی هوشمند
      2- تصویر جواز کسب و یا پروانه کسب
      3- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)

      مدارک مورد نیاز جهت سفارش خط حقوقی و خطوط PRI 021:
      1- تصویر کارت ملی هوشمند
      2- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)
      3- ارسال آخرین روزنامه رسمی شرکت
      4- ارسال معرفی نامه نماینده شرکت

      فعال‌سازی ارسال و دریافت پیامک خط ثابت، حدوداً یک هفته کاری زمان می‌بره! ضمناً شرایط فعال‌سازی ارسال لینک خط ثابت طبق توضیحات پایین هست:
      * لینک های اعلام شده بایستی دارای مجوز های لازم نماد الکترونیکی و … باشند.
      * لینک تلگرام ممنوع می باشد.
      * اعلام شماره خط، نمونۀ پیامک به همراه لینک از طریق تیکت
      * فعال‌سازی لینک خطوط 21 حدود 72 ساعت کاری زمان‌بر می‌باشد. شایان ذکر است، کلیۀ موضوعات مطرح شدۀ فوق از سوی ارتباطات سیار امکان تغییر و بروزرسانی خواهد داشت و در صورت هرگونه تغییر احتمالی اعلام می‌گردد.

  • علوی

    16 تیر 1400، 09:49

    سلام خسته نباشید مقاله هاتون خیلی خوب هستند
    سوالی ازتون داشتم که برای دریافت گزارش ارسال ها از پیش شماره 021 محدودیت زمانی وجود داره؟ تا چه مدت گزارش داخل پنل میمونه و امکان خروجی اکسل را هم در اختیارمون میزاره؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 تیر 1400، 14:34

      سلام، ممنون از دلگرمی شما دوست عزیز
      به طور کلی روی سامانه گزارش ارسال از همه اپراتورها محدودین زمانیه یک هفته‌ای داره و بر اساس خروجی فایل اکسل هست
      اپراتور 021 هم از این قاعده مستثنی نیست

  • رز مد

    16 تیر 1400، 09:16

    سلام وقت بخیر
    من در شهر کرج هستم و یک مغازه ی کیف و کفش زنانه دارم می خواستم بدونم با خط ثابت خودمون یا با خط موبایل خودمون می تونیم تو شهر کرج فقط تو منطقه ی مهرشهر پیامک ارسال کنم و این که چون محصولم فقط مربوط به خانم ها هست فقط می خوام به اونا ارسال بشه

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 09:51

      سلام دوست عزیز،
      به طور کلی، تمام مواردی که فرمودین، امکان‌پذیره! لطفاً با بخش فروش 02163404 تماس بگیرید.

  • شرکت زرین مهزاد

    15 تیر 1400، 10:31

    سلام روزتون خوش
    یه سوال داشتم از حضورتون ما اگر خط مجازی شماره ثابت شرکتمون برای ارسال پیامک خریداری کنیم هزینه ارسال پیامک ها روی قبض های شماره خط ثابت محاسبه میشه؟یا اینکه از داخل خوده پنل محاسبه میشه؟
    و اینکه از همون سفارش خط داخل پنل باید اقدام کنم برای خرید؟
    مرسی از اینکه پاسخگو هستید.

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 09:53

      سلام دوست عزیز، وقت شما هم بخیر و شادی باشه!
      هزینۀ ارسال پیامک از خطوط ثابت، داخل پنل محاسبه میشه و از موجودی پنل کسر میشه و روی قبض شما چیزی نمیاد!
      بله درسته، برای سفارش خط از داخل پنل اقدام بفرمایید.

  • زینب ترکاشوند

    26 اسفند 1399، 00:04

    برای کوتاه شدن متن پیامک بسیار مناسب هستش
    اون بالا شماره فرستنده این میشه و کاربر با یه کلیک تماس میگیره با من
    و اینکه تعرفه مناسبی هم داره و دریافتش به نظرم از بقیه خط ها بهتر هستش.

  • اکبرسمیعی

    24 اسفند 1399، 16:46

    سلام و وقت بخیر من یک خط با پیش شماره 021 دارم که می خوام از این خط ارسال پیامک انجام بشه و می خوام که فقط 8 رقم شماره تلفن خودم بیفته روی گوشی مخاطب و شماره دیگه ای نیفیفته مثلا بعضی ها پیامک ارسال می کنن و اولش پیش شماره می افته و یا در بعضی ارسالها از + 98 شروع میشه و لی من نمی خوام هیچ کدوم اینها اول شماره ام بیفته آیا راه حلی داره ؟ ممنون میشم راهنمایی ام کنید

    • نیلوفر اکبریان

      08 فروردین 1400، 13:47

      دوست عزیز با تیم فروش باید صحبت کنید تا در این مورد راهنمایی‌تون کنند. از ساعت 8 صبح تا 10 شب تمام روزهای هفته می‌تونید با ملی پیامک تماس بگیرید

  • سهیلا منظری

    23 اسفند 1399، 08:50

    سلام خط 021 رو میخواستیم خدماتی کنیم و مدارکش رو جفت و جور کردیم ولی در حال حاضر در پنل نوشته شرایطش فعلا نیست.
    راهنمایی میکنید کی میتونیم اقدام به خدماتی کردن کنیم؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      23 اسفند 1399، 10:47

      دوست عزیز برای این مورد با 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش صحبت کنید

  • صدیقه رئیسی

    21 اسفند 1399، 16:14

    سلام؛ یک سوال داشتم از حضورتون، من شرایط استفاده از خط 021 رو ندارم به جاش میتونم ازخط 21000 استفاده کنم یا این که شرایط داشتم این خط ها هم فرق میکنه.

    • نیلوفر اکبریان

      23 اسفند 1399، 15:04

      دوست عزیز اگر شرایطتون رو بنویسید بهتر می‌تونم راهنمایی‌تون کنم

  • کامران طوماری

    20 اسفند 1399، 14:24

    ممنون از مقاله تون
    خرید و ثبت خط 021 میتونه یه ایده خیلی عالی برای شرکت ها و موسسات باشه تا بتونن با شماره ی خودشون ارسال پیامک هاشون رو انجام بدن ما برای شرکتمون این خط رو ثبت کردیم و برای همکارانمون با این خط پیامک های اطلاع رسانی شرکت رو انجام میدهیم.

  • یکتا محمودی

    19 اسفند 1399، 14:35

    آیا امکان فعالسازی خطوط سیپ‌ترانک و ‌E1 برای ارسال و دریافت پیامک مجاز است؟ لطفا در صورت امکان شرایط و هزینه را توضیح دهید.

    • نیلوفر اکبریان

      15 فروردین 1400، 09:07

      خیر دوست عزیز، خطوط مجازی سیپ ترانک و E1 در پنل ملی پیامک قابلیت ثبت، ارسال و دریافت پیامک ندارند

  • تمجیدی

    18 اسفند 1399، 21:45

    اگه دفتر کار استیجاری باشه باید چیکار کنیم؟ و بعد از اینکگه از اینجا جابجا بشیم باز هم میتونیم از خط استفاده کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 اسفند 1399، 08:48

      دوست عزیز اگر مالک خط نیستید امکان ارسال پیام از 021 ندارید

  • محمدرضا زهایی نژاد

    17 اسفند 1399، 10:33

    امکان ارسال لینک سایتمون هم از خطوط ثابت امکان پذیره؟
    چون میخواستم خط ثابت شرکتمونو به صورت مجازیش خریداری کنم ازتون از داخل پنل که بتونم بعنوان شماره وب سرویسمم باهاش ارسال پیامک انجام بدم خواستم بدونم اگر امکان ارسال لینک داره این خطو تهیه کنم؟
    تشکر

    • نیلوفر اکبریان

      18 اسفند 1399، 09:12

      دوست عزیز ارسال لینک فقط از خطوط 3000 و 50004 انجام میشه، در صورت تمایل می‌تونید هر دو خط رو تهیه کنید

  • مینو کرامت

    06 اسفند 1399، 11:08

    سلام و خسته نباشید
    چقدر زمان می بره پس از ارسال مدارک خط ما ثبت بشه و ما از کجا متوجه بشیم خط ثبت شده و حالا می تونیم ارسال پیامک باهاش رو انجام بدیم
    و ایا پس از ثبت خط روی قبض تلفن چیزی ثبت میشه یا این مورد فقط از داخل پنل بررسی میشود

    • نیلوفر اکبریان

      09 اسفند 1399، 14:24

      دوست عزیز بعد از دریافت مدارک، نام کاربری و رمز عبور براتون ارسال میشه و می‌تونید ارسال پیام رُ بلافاصله شروع کنید. مدت زمان تائید مدارک و گرفتن خط حداکثر یک هفتست.

  • davoodvand

    28 بهمن 1399، 21:31

    سلام وقتتون بخیر. یه سوال داشتم از حضورتون، داخل جدول یه موردی هست که نوشته ( هر پیامک معادل 2 پالس تلفن ) اینو متوجه نمیشم. میشه بیشتر راهنمایی کنین؟

    • نیلوفر اکبریان

      03 اسفند 1399، 10:52

      دوست عزیز منظور از هر پالس تلفن، مدت زمانیست که شمارندۀ کنتور هنگام برقراری تماس شروع به شمارش میکنه و به اندازه ی یک شماره‌ای که اندازه بگیره، یک پالس میگن!

  • سودابه هرمی

    25 بهمن 1399، 23:01

    خداقوت
    الان برای من این سوال به وجود اود که این خط رو داشته باشیم و فعال بکنیم دیگه هزینه ایی رو قبضمون نمیاد؟
    فقط پنل رو شارژ میکنیم و تمام؟

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 09:54

      سلام ممنون از شما!
      بله درسته، هزینه‌ای روی قبض شما نمیاد. فقط کافیه که پنل رُ شارژ بفرمایید.

  • مسلم پور

    23 بهمن 1399، 18:01

    سلام
    ایا اپراتور 021 مانند اپراتور 3000 ارسال پیامک به بلک لیست انجام میده یا خیر؛ و دوم این که آیا به صرفه هستش که من این خط رو خریداری کنم یا این که هزینه بیشتری کنم و یکی خط کوتاه از اپراتور های دیگه خریداری کنم

    • نیلوفر اکبریان

      04 اسفند 1399، 10:45

      دوست عزیز ارسال با پیش شماره خط 021 و ارسال از خط ثابت شرایط خاصی داره. باید حتماً مالک خط و ساکن تهران باشید. اگر شرایط رُ دارید با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید تا در مورد هزینه و ارسال به بلک لیست مشاوره بدن بهتون

  • بیتا شهابی

    18 بهمن 1399، 10:09

    سلام روزتون بخیر
    ببخشید از خط 021 امکان ارسال به همه اپراتور ها مقدور هستش؟ چون بنده شنیدم ارسال از این خطوط به خطوط اپراتور رایتل امکان پذیر نمیباشد.
    ممنون میشم پاسخ بدید
    سپاس از شما

    • نیلوفر اکبریان

      19 بهمن 1399، 09:09

      دوست عزیز ارسال به تمام خطوط انجام میشه ولی ارسال انبوه به رایتل در حال حاضر امکان پذیر نیست!

  • سام علیمردانی

    18 بهمن 1399، 08:03

    سلام وقتتون بخیر ممنون از مقاله های خوبتون
    من خط ثابتمو از سامانه دیگری خریداری کردم و دیگه به دلایلی نمیخوام باهاشون کار کنم آیا انتقال خط به سامانه شما وجود داره؟ سامانه ای که باهاشون کار میکنم میگن امکانپذیر نیست و روی سایت شما هم ثبت میکنم خطا میده ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • نیلوفر اکبریان

      18 بهمن 1399، 08:24

      دوست عزیز باید موافقت انتقال خط رو از سامانه‌ای قبلیتون دریافت کنید و برای موارد ارائه مدارک با تیم فروش 02163404 صحبت کنید

  • فاطمه توسلی

    15 بهمن 1399، 09:05

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون
    یک سوالی ازتون داشتم طبق مطالب مقاله تون و کامنت ها متوجه شدم که برای خط ثابت فقط برای تهران این امکان وجود داره، امکانش هست که برای بقیه شهرها این امکان فعال بشه؟
    و همینطور شما این امکان رو دارید که به جای شماره نام شرکتمون هم بیفته مثل خود ایرانسل و همراه اول و هزینه ی این کار چقدر هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 بهمن 1399، 09:10

      سلام دوست عزیز، در حال حاضر ارسال پیامک با خط ثابت فقط برای 021 در تهران و 026 در کرج فعاله، امیدوارم در به‌روزرسانی‌های بعدی، شهرهای دیگری هم به لیست اضافه بشه!
      برای ارسال با نام تجاری با 02163404 تماس بگیرید تا تیم فروش مدارک و هزینه رُ بهتون بگن

  • صابر راد

    11 بهمن 1399، 11:36

    سلام وقت بخیر برای ثبت خط فقط خطوط 021 امکان پذیر هست ما کرج هستیم و پیش شماره ی خط 026 هست ایا برای این خطوط هم انکان پذیر هست و همون مدارک خط 021 باید ارسال کنیم و چقدر زمان می بره خط ثبت بشه و قابل استفاده باشه

    • نیلوفر اکبریان

      11 بهمن 1399، 12:40

      دوست عزیز اگر ساکن کرج هستید، باید برای خط 026 درخواست بدید. خط درخواستیتون اگر آزاد باشه، بعد از تائید اپراتور در اختیارتون قرار می‌گیره.
      مدارک مورد نیاز جهت سفارش خط حقیقی:
      1- تصویر کارت ملی هوشمند
      2- تصویر جواز کسب و یا پروانه کسب
      3- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)

      مدارک مورد نیاز جهت سفارش خط حقوقی و خطوط:
      1- تصویر کارت ملی هوشمند
      2- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)
      3- ارسال آخرین روزنامه رسمی شرکت
      4- ارسال معرفی نامه نماینده شرکت

  • لیلا حاصلی

    30 دی 1399، 19:16

    021 برای تهران هست.
    ما گیلان هستیم و همچین چیزی رو میخوایم باید حتماً خط 21000 بگیریم؟ نمیشه با پیش شماره خودمون داشته باشیم که بتونن به شماره فرستنده پیامک زنگ هم بزنن؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 اسفند 1399، 09:58

      خیر دوست عزیز، خط 021 فقط برای شرکت‌های ساکن تهرانه

  • مصطفی دیلمان

    30 دی 1399، 13:25

    ساتم وقتتون بخیر برای خریدن خط 21000 مدارک نیاز هستش؟اگر لازم هستش لطفا بفرمایید که چه مدارکی هستن و از چه طریقی باید دراختیارتون قرار بدیم.
    سپاس از لطف بیکران شما

    • نیلوفر اکبریان

      30 دی 1399، 14:55

      دوست عزیز برای خط 021 باید حتماً مالک خط باشید و شرکتتون تهران باشه، با 02163404 تماس بگیرین و با بخش فروش صحبت کنین تا راهنمایی‌تون کنن

  • محمدی

    30 دی 1399، 11:32

    سلام وقتتون بخیر وقتی شماره خط رو ثبت کنیم روی قبض تلفن که هزینه ای نمیاد درسته؟
    و اینکه ما مستاجر هستیم امکان ثبت خط وجود دارد؟ با چه مدارکی؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      30 دی 1399، 15:15

      دوست عزیز برای استفاده از سرویس 021 باید مالک خط باشید و مدارک زیر رو ارائه بدین:
      سفارش خط حقیقی:

      1- تصویر کارت ملی هوشمند
      2- تصویر جواز کسب و یا پروانه کسب
      3- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)

      سفارش خط حقوقی و خطوط 021:

      1- تصویر کارت ملی هوشمند
      2- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)
      3- ارسال آخرین روزنامه رسمی شرکت
      4- ارسال معرفی نامه نماینده شرکت

  • الهه باثتى

    20 دی 1399، 01:11

    سلام من شنيدم كه براى خطوط البرز هم اين امكان ثبت خط ثابت وجود داره اين مورد امكان پذير هستش كه خط ٠٢٦ ما ثبت بشه؟ و اينكه تعرفه هاش مثل همين ٠٢١ ميشه يا متفاوت هستند؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 دی 1399، 08:54

      سلام. بله دوست عزیز برای کرج باید خط 026 بگیرین. برای شرایط و مدارک دریافت خط با 02163404 تماس بگیرین

  • علی رمضانپور

    16 دی 1399، 17:46

    با سلام؛ من یک خط 021 از شما خریداری کردم میخواستم بدونم آیا موقعی که ارسال پیامک صوتی انجام بدم شماره خودم براشون میوفته و آیا این که اگر ارسال پیامک صوتی به شهر های دیگه داشته باشم کد اون شهر میخوره توی پیام صوتی؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1399، 09:27

      دوست عزیز ارسال صوتى با ارسال از ثابت ٠٢١ فرق داره، پيام هاى صوتى با خط اپراتور صوتى ارسال ميشن، اگر در این مورد احتیاج به راهنمایی بیشتر دارید با 02163404 تماس بگیرین

  • محمدحسین الهی نژاد

    15 دی 1399، 21:26

    سلام وقتتون بخیر ببخشید بر ای خرید خط 021 شرایط پنل به چه ترتیبی هست؟پنل میبایست حقوقی باشه یا با پنل حقیقی هم امکان خرید خط ثابت وجود داره؟من یک مغازه دارم و خط به اسم خودمه و جواز کسب هم دارم میتونم از خط ثابت مغازم ارسال پیامک و تبلغیات داشته باشم؟
    ممنون که جواب میدید.

    • نیلوفر اکبریان

      16 دی 1399، 11:23

      دوست عزیز، خط 021 برای ساکنان تهران هست که خط به نام خودشون باشه، با قسمت فروش 02163404 تماس بگیرین تا مدارک و روند ثبت رو براتون کامل توضیح بدن

  • اموزشگاه آهاری

    01 دی 1399، 13:16

    سلام خط ۰۲۱ کسی که شرکت ثبت شده هم نباشه می تونه داشته باشه ما اموزشگاه رانندگی هستیم و خط ۰۲۱ ۸ رقمی داریم میشه ما هم ثبت کنیم برای ارسال پیامک با این خط ارسال بشه و یک سوال دیگه ایا ارسال از طریق اسم اموزشگاه هم امکان پذیر هست

    • نیلوفر اکبریان

      21 دی 1399، 09:30

      دوست عزیز اگر خط 021 به نام خودتون هست و مالک خط هستید، برای ارسال مدارک جهت دریافت خط با 02163404 تماس بگیرین و با تیم فروش صحبت کنین

  • هایپرمارکت 7

    26 آذر 1399، 22:43

    من یکی از مشتریاتون هستم. میخواستم سرویس خط ثابت رو روی پنلم فعال کنم. این مقاله رو دیدم قیمت خط ثابت 021 با 8 رقم بعدش الان چنده؟ یه جا دیدم نوشته 100 هزار تومان یه جا دیدم نوشته 80 هزار تومان و یه جا هم 90 هزار تومان. ولی توی این مقاله نوشته 50 هزار تومان.

    کدومش درسته؟ اگه تیکت بفرستم هم میتونین کمک کنین؟ واقعا نیاز دارم تا با خط مجموعه ام اس ام اس بره. ممنون 🙏🙏🙏🙏

    • نیلوفر اکبریان

      01 دی 1399، 09:36

      سلام دوست عزیز،
      میتونین قسمت خط اختصاصی رو برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنین، https://www.melipayamak.com/line/
      شرایط فعالسازی خط ۰۲۱و راهنمایی بیشتر، تیکت بذارین تیم پشتیبانی کمکتون کنند!

  • شرکت تسلا

    23 فروردین 1399، 16:50

    سلام. ممنون از مطالب خوبتون.
    الان من شهرستانم میخوام خط ثابت بخرم برا پنل اس ام اسم. حتما باید یه خط 021 داشته باشم و بخشی از اون شماره رو انتخاب کنم برای پنلم یا میتونم هر شماره که با 021 شروع میشه رو بخرم؟ مثلا می تونم 0215001 رو بردارم یا باید 0210005001 رو بردارم؟

    • نیلوفر اکبریان

      30 آذر 1399، 12:35

      دوست عزیز برای خط 021 و 026 باید مالک خط باشید و اگر شخص حقیقی هستید، حتما جواز کسب داشته باشین!
      اگر این شرایطو دارین پیشنهاد میکنم با شماره 02163404 تماس بگیرین و با تیم پشتیبانی صحبت کنین

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید