30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس خراسان شمالی ، ابزاری که برای تبلیغات موثر دارید!

پنل اس ام اس خراسان شمالی ، ابزاری که برای تبلیغات موثر دارید!

67

هر کسب‌وکاری، چه منطقه‌ای و استانی و چه فعال در سطح کشور، در هر صورت به تبلیغات هدفمند نیاز دارد چون همین تبلیغات است که توجه مشتریان قدیمی و مخاطبان جدید را جذب می‌کند. پیشنهاد من برای این تبلیغات هدفمند و موثر کسب‌وکارهایی در بجنورد، شیروان و دیگر شهرهای این استان، استفاده از پنل اس ام اس خراسان شمالی است.

اما چرا بیزینس‌ها به سامانه ارسال پیامک نیاز دارند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم و مطمئن‌تر تبلیغاتتان را شروع کنید.

مشتریان زیادی منتظر شما هستند!

تنها روش تبلیغات موبایلی در استان خراسان شمالی، ارسال پیامک تبلیغاتی است. با پیامک از شهر، منطقه و محله خودت مشتری جدید جذب کن و با مشتریان قبلی در ارتباط باش!
30% تخفیف
KHSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

برای دریافت پنل اس ام اس خراسان شمالی و شروع تبلیغات موثر اول از همه باید با ابزار کارتان آشنا شوید. پنل ارسال پیامک نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای مدیریت پیامک‌های ارسالی استفاده می‌شود.

با دریافت خط عمومی می‌توانید پیامک های انبوه و اطلاع‌رسانی بفرستید و اگر خط اختصاصی هم داشته باشید، می‌توانید پاسخ مخاطب را نیز دریافت کنید.

سامانه ارسال اس ام اس توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل پیامکی ارائه می‌شود. خب حالا یک سوال مهم! اگر می‌خواهید پنل داشته باشید، باید کدام شرکت را انتخاب کنید؟

در ادامه با ما همراه شوید تا به این سوال مهم پاسخ دهیم.

انتخاب ملی پیامک!

شرکت ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ سامانه‌ است که برای پنل اس ام اس خراسان شمالی پیشنهاد می‌کنم. اما دلیل  این انتخاب چیست:

اولین مورد انتخاب ملی پیامک، تعرفه و قیمت مناسب ارسال پیامک و بازگشت هزینۀ پیامک‌های نرسیده به مخاطب است. علاوه‌بر این ملی پیامک برای کسب‌وکارها و بودجه‌های مختلفشان 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری طراحی کرده است تا بتوانند بر اساس نوع کار و تعداد پیام‌های ارسالی‌شان بستۀ موردنظر را انتخاب کنند.

برای کاربرانی که نگران کار کردن با پنل هستند، آموزش صفر تا صد کار کردن با سامانه و ارسال انواع پیامک تبلیغاتی را از ویدئوهای آموزشی آپارات ملی پیامک و اینستاگرام دنبال کنید. در کتابچه بازاریابی پیامکی هم برایتان صفر تا صد تبلیغات اس ام اسی را آوردیم. با وجود محیط کاربری آسان سامکانه ملی پیامک و توضیحات مفصل به زبان فارسی دیگر نیازی به نگرانی برای کار ردن با پنل داشته باشید.

امکان ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای برای تبلیغات هدفمند قابلیت دیگر سامانه پیامکی است که به کاربران کمک می‌کند بتوانند برای مناطق مشخص به صورت جزئی تبلیغات داشته باشند، یعنی دقیقاً همان چیزی در این مقاله روی آن تاکید بسیاری دارید، تبلیغات هدفمند و موثر که پیام شما را دقیقا به دست مشتری هدفتان میرساند.

بانک شماره جامع و به‌روز ملی پیامک برای هر استان هم قابلیت تبلیغات انبوه و هدفمند را برای کاربر فراهم کرده تا بتوانید با ارسال پیامک در حجم بالا مشتریان بیشتر و بیشتری داشته باشید. اما این بانک شماره شامل چه شهرهایی می‌شود.

بانک شماره استان خراسان شمالی

پنل اس ام اس خراسان شمالی برای تبلیغات انبوه کسب‌وکارها در تمام شهرستان‌های استان، بانکی از شماره‌های دائمی و اعتباری همراه اول را در اختبار کاربران قرار داده است. اگر متن جذاب و موثری بنویسید که بتواند مشتری را به خرید ترغیب کند، ارسال انبوه می‌تواند این مخاطبان بالقوه را به مشتریانی تبدیل کند که سریعاً از شما خرید می‌کنند.

بانک شماره استان خراسان شمالی شامل شهرهای زیر می‌شود:

اسفراین، اشخان، بجنورد، پیش قلعه، حصارگرمخان، راز، سنخواست، شوقان، شیروان، صفی اباد، فاروج، قاضی، گرمه، گرمه جاجرم، لوجلی

ارسال پیامک به هر گروه شغلی که بخواهید!

قابلیت دیگر پنل اس ام اس خراسان شمالی امکان ارسال پیامک به گروه‌های شغلی مختلف برای تبلیغات موثر و هدفمند است. اگر کسب‌وکاری دارید که مرتبط با برخی اصناف و مشاغل است، مثلاً موسسه آموزشی، آموزشگاه رانندگی یا موسیقی، می‌توانید از این بانک شماره استفاده کنید و فقط برای همان گروه تبلیغات بفرستید. حتی می‌توانید برای هر گروه شغلی پیامک متفاوت از صنف دیگر بفرستید و از قابلیت‌های ارسال پیامک به خوبی استفاده کنید. اما این بانک شماره جذاب شامل کدام اصناف می‌شود؟

بازاریابی پیامکی با ارسال اس ام اس به مناطق تهرانحتما بخوانید: بازاریابی پیامکی با ارسال اس ام اس به مناطق تهران

مشاغل آموزشی در پنل اس ام اس خراسان شمالی

آموزش پروژه‌های دانشگاهی، آموزش تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزش، آموزش زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، آموزش موسیقی، آموزش هنرهای‌ زیبا، آموزش کامپیوتر، آموزش کنکور

مشاغل حوزه اتومبیل

پخش و باند، تزئینات خودرو، تعمیرگاه، خدمات جانبی، دزدگیر، اتومبیل دست‌دوم ایرانی، اتومبیل دست‌دوم خارجی، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، اتومبیل فروش قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

مشاغل ارتباطات و موبایل

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباط تلفن تصویری، ارتباط خدمات اس ام اس، ارتباط خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، ارتباط سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، ارتباط لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

مشاغل مشاورین املاک پنل پیامک استان خراسان شمالی

املاک اجاره مسکونی،  املاک صنعتی، املاک باغ و زمین، املاک پیش‌فروش، املاک خدمات ساختمانی، املاک دکوراسیون، املاک فروش آپارتمان، املاک مشارکت در ساخت، املاک مشاور املاک، املاک مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک کلنگ

مشاغل خدماتی

بازار کار آماده به کار، بازار کار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذار، شراکت، بازار کار نمایندگی، کاریابی،  بازارکار آماده به کار ، بازارکار استخدام، بازارکار شراکت، بازارکار نمایندگی، خدمات باشگاه ورزشی، خدمات بیمه، خدمات تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، خدمات تعمیر لوازم، خدمات توزیع کالا، خدمات چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، خدمات پزشکی، خدمات مجلس، خدمات مسافرتی، خدمات منزل، خدمات زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، خدمات مشاوره

مشاغل لوازم منزل

لوازم اثاثیه منزل، ادوات موسیقی، اسباب‌بازی، لوازم تجهیزات پزشکی، لوازم تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، ظروف، لوازم فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، بچه‌گانه، لوازم گوناگون،  مهندسی، لوازم ورزشی، لوازم یدکی، لوازم نصب آنتن،  کتاب

ارسال پیامک‌های خاص به زنان و مردان

بسیاری از کسب‌وکارها مانند آرایشگاه و سالن زیبایی، کلینیک پوست، باشگاه‌های ورزشی و استخر و .... منحصراً به زنان یا مردان است. پس برای تبلیغات هدفمند در این گروه‌های شغلی باید از قابلیتی در پنل پیامک استان خراسان شمالی استفاده کنید که در دیگر روش‌ها و ابزارهای تبلیغاتی دیده نمی‌شود و آن ارسال پیامک بر اساس جنسیت است.

بانک شماره ارسال پیامک به تفکیک جنسیت شامل شماره‌های دائمی و اعتباری ایرانسل بر اساس به‌روزرسانی سال 1400 می‌شود.

نوبت شماره‌های خودتان است!

حالا نوبت این است که مشتریان قدیمی یا شماره‌هایی که از قبل داشتید را در پنل اختصاصی‌تان ثبت کنید، یعنی دسته‌بندی اختصاصی خودتان را هم داشته باشید. پنل اس ام اس خراسان شمالی قابلیت دیگری به نام دفترچه تلفن سامانه دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد بتواند شماره‌هایش را در دسته‌بندی‌های مختلف داخل سامانه ثبت کند.

از این قابلیت می‌توانید برای ارسال پیامک‌های مختلف استفاده کنید و هر زمان که نیاز بود برای هر گروهی که می‌خواهید، اس ام اس بفرستید. مثلاً پیامک تبلیغاتی‌تان قبل از ارسال انبوه برای این گروه بفرستید و بازخورد آن را بسنجید یا اول از همه برای این دسته پیام‌هایی مانند کد تخفیف با تبریک تولد ارسال کنید.

خراسان شمالی در یک نگاه!

خراسان شمالی یکی از استان‌های شرقی ایران با ۸۶۳٬۰۹۲ نفر جمعیّت و ۲۸٬۴۳۴ کیلومتر مربع وسعت، از مراکز مهم اقتصادی شرق ایران است. با وجود صنایع بومی و کسب‌وکارهای فعال در استان بدون شک باید انتظار رقابت‌هایی جدی را داشت. اگر می‌خواهید در این رقابت جذب مشتری حرفی برای گفتن داشته باشید، نباید تبلیغات هدفمند را فراموش کنید.

برای تبلیغات موثری که هم جذاب و پربازده باشد و هم دقیقاً به دست مشتری هدف برسد، همانطوری که حتماً تا اینجا متوجه شدید انتخابی بهتر از پنل پیامک استان خراسان شمالی ندارید و با این ابزار است که به تعداد زیادی از مخاطبانتان دسترسی خواهید داشت.

پنل پیامک استان خراسان شمالی

جمع‌بندی

حالا که پنل اس ام اس خراسان شمالی را می‌شناسید و برای شروع یک تبلیغات موثر آماده هستید، وقتش رسیده که پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید و من استفاده از خدمات ملی پیامک را پیشنهاد کردم.

فرقی نمی‌کند که به عنوان شخص حقیقی درخواست پنل پیامک استان خراسان شمالی بدهید یا شخص حقوقی باشید، در هر صورت می‌توانید برای دریافت فوری پنل در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید. در صورتی هم که مدارکتان کامل باشد، پنل شما نهایتاً در مدت 3 ساعت فعال خواهد شد. اگر هنوز نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید و با خیالی مطمئن تبلیغات پیامکی‌تان را شروع کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
60دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • حیدر زمانی

    02 آذر 1400، 17:35

    سلام روزتون بخیر بعد از ارسال به مشتریان ما آیا گزارش ارسال داده خواهد شد یا خیر ؟ و ایا هزینه ی عدم ارسال به ما برگشت خواهد داده شد یا از پنل ما کسر میشه . و بانک شماره ای که قرار داده اید مخصوصا برای اصناف به روز هست یا باید خودمون شماره داشته باشیم

    • نیلوفر اکبریان

      06 آذر 1400، 09:43

      بله دوست عزیز، فایگ گزارش بعد هر ارسال در اختیارتون قرار می‌گیره
      هزینه پیامک ارسالی به لیست سیاه به حسابتون برمیگرده
      بانک شماره اصناف و مشاغل کشوری هم سالانه به‌روزرسانی میشه و جای نگرانی نیست

  • مجید ناطقی

    30 آبان 1400، 20:39

    سلام خسته نباشین من مغازه ادویه جات دارم تو مشهد
    قصد تبلیغات محلی و سراسری داشتم
    ایا این امکانش هست که علاوه بر تبلیغات محلی،به کل تهران هم تبلیغات انجام داد؟
    مرسی از پاسخگویتون

    • نیلوفر اکبریان

      02 آذر 1400، 14:49

      بله دوست عزیز، بعد از دریافت پنل تجاری به بانک شماره تمام شهرهای کشور دسترسی دارید

  • رستمی

    30 آبان 1400، 19:30

    ببخشید من دنبال پنل اس ام اس هستم
    و خیلی اتفاقی دیدم شما شماره های لوازم نصب آنتن رو دارید؟
    میخوام بدونم این چیه فقط؟

  • محسن دانک

    26 آبان 1400، 15:52

    بنده شرکتی دارم که توی زمینه نظافت فعالیت میکنیم برای این مورد سایت هم داریم میخوام بعد از این که مراحل انجام شد توسط مشتری یک پیامک برای مشتری و یک پیامک برای فردی که باید برای نظافت فرستاده بشه پیامک بشه با اطلاعات کامل برای این مورد ارسال پیامک های به نسبت زیادی داریم باید از کدوم پنل استفاده کنیم.

    • سمیه جابری

      24 اسفند 1402، 11:53

      سلام دوست عزیز
      برای بررسی این نکته لطفا با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا همکارانمون شما رو راهنمایی کنن
      02163404

  • بهرام زاده

    25 آبان 1400، 22:08

    سلام ممنون از مقاله هاى خيلي خوبتون
    سوالى داشتم كه ارزان ترين تعرفه ي شما روي چه خطي هستش ممنون ميشم كه تعرفه ى پايينتون رو اعلام كنيد؟
    ممنون از پاسخگويي

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 16:41

      سلام وقت شما به خیر
      تعرفه پیامک اپراتور 9999 از سایر اپراتورها کمتر هست

  • مبلمان فروغی

    25 آبان 1400، 08:46

    برای تولیدی مبلمان و ارسال پیامک های یادآوری موعد چک ها و ارتباط با مشتری چگونه میتوانیم از این سیستم استفاده کنیم؟
    فعال کردن پنل چقدر زمان میبره؟

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 16:47

      سلام وقت شما به خیر
      برای این کار میتونید از ارسال های زماندار مثل پیامک سررسید استفاده کنید.

  • مدیانا فرازی

    24 آبان 1400، 20:10

    برای استفاده از سرویس و خدمات شما چه مدارکی نیاز هستش؟ ایا باید بریم دفترخونه و پلیس +10 و …
    بعضی از این همکاراتون این شرایط رو دارند که اصلا ادمو منصرف میکنه از خرید ، شرایط شما چجوریه؟
    قیمت پیامک ها چجوریه ؟ ایا به صرفه هست تبلیغات پیامکی؟

    • سمیه جابری

      24 اسفند 1402، 11:55

      سلام وقت شما به خیر
      مدارک مورد نیاز این ها هستن:
      مدارک موردنیاز پنل های حقیقی:

      تصویر کارت ملی به نام صاحب پنل
      تصویر سلفی به همراه کارت ملی و کد شناسه مندرج در برگه به همراه امضا و تاریخ روز
      مدارک موردنیاز پنل های حقوقی:

      – ارسال نامه بر روی سربرگ با مهر وامضاء مدیریت حاوی اطلاعات حقوقی ( شناسه ملی، شماره ثبت، آدرس، کد پستی)

      سازمان های دولتی :
      تصویر کارت ملی نماینده سازمان
      تصویر معرفی نامه نماینده سازمان
      سازمان های خصوصی:
      تصویر کارت ملی مدیرعامل
      تصویر آخرین روزنامه رسمی
      برای بررسی قیمت پنل ها میتونید صفحه تعرفه های ما رو مشاهده کنید

  • رویگردی

    24 آبان 1400، 09:57

    من یک تهیه ی غذای خانگی دارم می خواستم پیامک برای تبلیغات کارم ارسال کنم امکانش هست پیامک من برای شرکت ها ارسال بشه این بانک شماره در حال حاضر وجود داره یا بهتر است برای عموم مردم پیامک ارسال کنم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 12:02

      دوست عزیز در قسمت منطقه هدفمند به بانک شماره مشاغل و اصناف شهرتون، دسترسی دارید
      برای ارسال انبوه هم می‌تونین از بانک شماره ایرانسل که فیلتر ارسال بر جسب جنسیت داره، استفاده کنید

  • امیرعلی شادمانی

    23 آبان 1400، 10:57

    ویدیوتون مشاهده کردم واقعا عالی بود و خیلی با زبان ساده توضیحات داده شده بود ممنون از شما و ملی پیامک.
    شما در اپارت هم هستید درسته؟چطور میتونم دنبالتون کنم؟
    ممنون از راهنمایی

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 11:36

      بله دوست عزیز، ویدئوهای آپارات رو می‌تونین از لینک آپارات ملی پیامک که براتون گذاشتم، دنبال کنید

  • کحال

    19 آبان 1400، 18:29

    ببخشید شما متن پیام هم تنظیم میکنید برامون؟
    و اینکه خط 1000 شش رقمی بخوایم چنده؟

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 16:57

      سلام وقت شما به خیر
      برای اطلاع از این موضوع لطفا با شماره 021634040 تماس بگیرید تا همکاران بخش پشتیبانی شما رو راهنمایی کنن

  • محمد عسگری

    17 آبان 1400، 21:27

    سلام من دنبال تبلیغات میگشنم که این مقاله رو دیدم
    اولا خب تشکر میکنم که برای استان ماهم تبلیغات انجام میدین و انشالله یکروز برسه ما درخدمت شما باشیم
    ما هتلدار هستیم و قصد تبلیغات رو داشتیم تعرفه ها و هزینه ها به چه صورت هستش؟
    شما ارسال رو انجام میدین برای ما؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 آبان 1400، 14:09

      دوست عزیز لیست تعرفه رو از طریق لینکی که براتون گذاشتم، مطالعه کنید
      4 نوع پنل با دسترسی و تعرفه‌های متفاوت داریم
      ارسال از سمت ما هم برای شما انجام میشه، جای نگرانی نیست

  • عساکره نژاد

    17 آبان 1400، 09:50

    سلام ممنون از مقاله خوبتون
    من کسب و کارم رو تازه راه انداختم و میخوام برای تبلیغاتم از پنل پیامکی استفاده کنم اما متاسفانه آشنایی ندارم با این سبک تبلیغات ممکنه کمی بیشتر راهنمایی کنید برای شروع دقیقا چه کاری باید انجام بدم؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 12:43

      دوست عزیز برای شروع کار در سایت ثبت‌نام کنید تا همکاران با شما تماس بگیرن و بر اساس تعداد پیامکی که قصد ارسال دارید و بودجه در دسترستون، برای دریافت پنل راهنمایی‌تون کنند

  • سالن زیبایی مه لقا

    17 آبان 1400، 09:14

    سلام برای خدمات زیبایی و پاکسازی پوست در سالن های زیبایی نیاز به مجوز میباشین؟
    البته در همه سالن ها، این خدمات انجام میشه ولی برای تبلیغات، گویا نیازه درسته؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 14:34

      بله دوست عزیز، اگر از این دست کلمات فیلتر شده بخواین استفاده کنید باید حتماً مجوزهای لازم رو داشته باشید
      با 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیبانی در این مورد توضیحات کاملی بهتون ارائه بدن

  • سعید چادرنشین

    17 آبان 1400، 08:45

    سلام برای تبلیغات نیاز مند مجوز هست کار ما تو حوزهی فروش طلا هست و یک سایت داریم میخوایم لینک سایت را داخل متن پیامک درج کنیم این مورد نیاز مند مجوز خاصی هست لازم به ذکره سایتمون نماد اعتماد هم داره

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 14:39

      دوست عزیز می‌تونید از خدمات وب‌سرویس پیامکی استفاده کنید
      ارسال لینک هم با سرشماره‌های 3000 و 50004 انجام میشه،
      با توجه به اینکه ای نماد دارید، برای بررسی باقی شرایطتون با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی وب‌سرویس صحبت کنید

      • علی مرادخانی

        19 آبان 1400، 15:55

        من از وبسرویس خدماتی شما استفاده میکنم برای دوتا از سایت هام آیا میشه از کدوماز سایت ها با یک خط جدا ارسال پیامک انجام بدم و خطوط شبیه به هم نداشته باشن؟

        • نیلوفر اکبریان

          12 دی 1400، 10:42

          دوست عزیز وقت بخیر
          متاسفانه خیر، سرشماره خطوط ارسال‌کننده پیامک‌های خدماتی از قبل مشخص شده و قابلیت تغییر یا اضافه کردن را ندارند

  • هلدینگ دیبا

    16 آبان 1400، 11:43

    سلام
    برای فعال سازی پنل چه مدارکی باید ارسال کنیم؟
    پنل به صورت حقیقی خریداری شده
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 14:10

      دوست عزیز لینک مدارک رو که براتون گذاشتم، چک کنید

  • ابوالفضل حریزاوی

    12 آبان 1400، 09:47

    سلام وقتتون بخیر؛ ما یک آموزشگاه فنی هستیم در بجنورد؛ ما در زمینه های جوشکاری، نقاشی، لوله کشی و خیلی چیز های دیگه فعالیت میکنیم و بیشتر افرادی که میان برای ثبت نام افرادی هستن که میخوان تازه توی این حوزه فعالیت داشته باشن و مدرک هم بابت این مورد بعد از گذروندن کلاس ها بهشون داده میشه برای این مورد پنل هم از شما تهیه کردیم.
    بیشتر باید چه افراد و چه مناطقی رو هدف قرار بدیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 12:10

      دوست عزیز، از بانک شماره اصناف و مشاغل پنل و ارسال بر اساس جنسیت می‌تونین استفاده کنید

  • ملک زاده

    11 آبان 1400، 11:24

    سلام و درود
    من کارت ملیم هنوز نیومده و در قسمت قوانین و مقررات نوشته بودید ارسال تصویر کارت ملی و سلفی همراه با کارت ملی نیازه
    امکانش هست با کارت ملی قبلی و یا شناسنامه پنل تهیه کنیم؟

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 15:53

      سلام وقت شما به خیر
      برای اطلاع از این موضوع لطفا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا پشتیبان های ملی پیامک شما رو راهنمایی کنن

  • مظفری

    11 آبان 1400، 09:37

    سلام وقتتون بخیر
    من شنیدم که ارسال از طریق دکل های مخابراتی خیلی بهتر از ارسال از طریق این بانک شماره هاس که با کدپستی ثبت شده چون میتونه به مخاطبای دقیق تری ارسال انجام بده. میخواستم بدونم واقعا این مورد چجوریه؟

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 09:53

      درود بر شما
      دکل های مخابراتی ایرانسل یا همون bts پیامک رو برای افرادی که از یک دکل مخابراتی در طول یک هفته یا 10 روز آنتن دریافت کردن، پیامک میفرسته.
      دکل های مخابراتی همراه اول یا lbs به صورت زنده پیامک ارسال میکنه. یعنی هرکسی وارد منطقه مورد نظر شما بشه پیامک براش ارسال میشه. مثل پیامک هایی که زمان ورود به فرودگاه برای ما فرستاده میشن. با این کار شما به شماره های جدیدتری دسترسی دارد.

  • کاظم امیری

    10 آبان 1400، 20:02

    سلام ایا برای کارا اطلاع رسانی واکسیناسیون هم میشه از سایت شما استفاده کرد؟
    ما درمانگاه هستیم برای نوبت دهی میخواستیم پیامکی انجام بدیم
    هزینه ارسال چقدره؟

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 09:50

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید زمان واکسیناسیون رو یادآوری کنید به افراد مختلف.
      برای اطلاع از تعرفه های اپراتورهای مختلف لطفا صفحه تعرفه ها رو مشاهده کنید.

  • فرهاد فیضی

    09 آبان 1400، 09:42

    سلام و درود ممنون از مقاله ی خوبتون
    من یک سایت دارم می خواستم پنل رو هم به سایت خودم متصل کنم هم از اون برای تبلیغات استفاده کنم برای این مورد پیشنهاد شما کدام پنل پیامکی هست ؟
    ممنون

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 15:51

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      برای این کار میتونید از پنل اقتصادی و پنل های بالاتر استفاده کنید

  • شبنم حاجی ملا

    09 آبان 1400، 08:52

    اگر نخوایم شماره هامونو دونه دونه وارد پنلمون بکنیم با توجه به اینکه حجم شماره ها زیاده و زمانبر خواهد بود راهکار شما برای بارگزاری شماره در سریع ترین زمان ممکن چیه؟

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 16:48

      سلام وقت شما به خیر
      میتونید شماره های رو اگر در فایل اکسل و یا فایل متنی اگر ذخیره دارید، همون رو تو پنل بارگزاری کنید و مانعی نداره.

  • سناحدادی

    07 آبان 1400، 16:11

    باسلام
    میشه بدونم قبل از خرید، شهر فاروج چند تا شماره داره؟
    یا حتما باید اول بخریم ؟

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 16:48

      سلام وقت شما به خیر
      برایاطلاع از این موضوع لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید
      02163404

  • غفوري

    07 آبان 1400، 13:46

    سلام وقتتون بخير من قصد خريد پنل رو دارم هم ميخوام براى تبليغات ازش استفاده كنم و هم براي اتصال به سايتم ايا با خريد يك پنل ما ميتونيم هردو امكان را داشته باشيم

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 12:24

      درود بر شما
      بله میتونید هم زمان از هر دو استفاده کنید
      این قابلیت از پنل اقتصادی به بعد برای شما امکان پذیره

  • وفا عشوری

    05 آبان 1400، 12:20

    سوالی که داشتم من ازتون اینه که آیا میشه برای اصناف مختلف هم جنسیت انتخاب کرد، جدا از این هم میخوام به کسانی که فروش لباس زنانه دارن هم ارسال پیامک انجام بدم.

  • راضیه قصابی

    05 آبان 1400، 08:42

    سلام وقت بخیر من یک مغازه توی شهر شیروان دارم می خوام ارسال پیامک فقط برای خانوم های شهر انجام بدم این مورد امکان پذیر هست و به نظرتون برای تبلیغات کدام پنل رو بهتر است خریداری کنم

    • سمیه جابری

      24 اسفند 1402، 11:57

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوع لطفا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن
      02163404

  • علی مشهدی

    04 آبان 1400، 21:52

    سلام برای شهر بجنورد قصد اراسل پیامک دارم و رستوران هم دارم
    میخواستم بدونم شماره های اپدیت این شهر رو دارید؟
    ایا برای همه ارسال میشه و برای لیست سیاه ارسال نمیشه؟

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 16:42

      درود بر شما
      میتونید از طریق بانک شماره ها به شماره های به روز دسترسی داشته باشید
      البته میتونید از طریق کد پستی هم برای شماره های شهرتون پیامک بفرستید.
      برای ارسال پیامک به لیست سیاه، باید از خطوط خدماتی استفاده کنید.

  • سینا شمس ابادی

    04 آبان 1400، 17:37

    پنل پیامکی شما راهکاری برای ارسال پیامک تبلیغاتی به ان دسته از افرادی که تبلیغات پیامکی خود را بسته اند دارد؟
    چون برای من خیلی مهم هست ارسال پیامک به کسانی که تبلیغاتشان را مسدود کرده اند نیز ارسال پیامک ارسال گردد.
    ممنون

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 16:44

      درود بر شما
      بله میتونید به کمک خطوط خدماتی برای این افراد هم پیانم تبلیغاتی ارسال کنید

  • جهرمی

    04 آبان 1400، 16:54

    درود برشما تشکر میکنم از نویسنده های خوب ملی پیامک . خیلی مفید و جامع نوشته بودید. تنها سوالی که باقی می مونه اینه که آیا شماره هایی که برای این شهر و استان دارید برای تبلیغات آپدیت هست یا خیر؟ اگر آپدیته برای کی هستش ؟

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 16:45

      درود بر شما
      ممنون از لطف شما
      بانک شماره ها تقریبا سالانه آپدیت میشن

  • طاهری

    04 آبان 1400، 16:51

    خسته نباشید ممنون بابت مقاله خوبتون آیا پنل اس ام اس برای املاک هم کاربرد داره یا خیر ؟ مثلا آیا میشه برای فروش زمین یا منزل مسکونی از این پنل استفاده کرد و اس ام اس ارسال کرد ؟

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 09:47

      درود بر شما
      بله کاربرد داره
      شما برای بیشتر کسب و کارها میتونید از پنل پیامکی استفاده کنید

  • نوشین جهان آرا

    04 آبان 1400، 10:23

    سلام جهت استخدام در یک مجموعه آرایشی بهداشتی در استان خراسان شمالی، قصد ارسال پیامک به بانوان شهر بجنورد رو داریم و بدین منظور دوستان راهنمایی کردن ابتدا میبایست پنل پیامکی تهیه کنیم
    در خصوص انتخاب نوع پنل راهنمایی میکنید لطفا
    باتشکر

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 09:46

      سلام وقتتون به خیر
      شما میتونید برای ارسال پیامک به مناطق مختلف، از پنل اقتصادی و یا پنل های بالاتر استفاده کنید.
      به کمک این پنل میتونید ارسال بر اساس کد پستی همراه اول و کد پستی ایرانسل، پیامپ و.. رو داشته باشید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید