30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
اپراتور 9000 چیست و چگونه فعال می‌شود؟ + راهنمای ویدئویی

اپراتور 9000 چیست و چگونه فعال می‌شود؟ + راهنمای ویدئویی

87

یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مشتریان ثابت برای هر کسب‌وکاری، ارسال پیامک و ارتباط از طریق پنل پیامکی با آن‌ها است. از آنجایی که ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات و یا همان افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی سیمکارت خود را مسدود کرده‌اند، یک مشکل بزرگ و مشترک بین همه کسب‌وکارها است، در این مقاله قصد داریم راه‌حل قطعی و فوری این مشکل را با خرید خطوط پیامکی اپراتور 9000 از لحظه خرید تا فعال‌سازی آن معرفی کنیم. قبل از اینکه به سراغ راه حل برویم، برای استفاده از خطوط پیامکی 9000 باید یک پنل اس ام اس داشته باشید.

پنل اس ام اس چیست؟چرا باید از خطوط اپراتور 9000 استفاده کنیم؟

پنل پیامکی، یک نرم‌افزار آنلاین و تحت وب است که به شما امکان مدیریت پیامک‌های ارسالی و دریافتی را می‌دهد که پنل اس ام اس سامانه ملی پیامک، بیش از 80 امکان مختلف دارد. سامانه‌های پیام کوتاه، نیاز به یک سرشماره پیامکی هم دارند که بتوانید با آن‌ها، متون مختلف پیامکی خودتان را ارسال کنید. این خطوط پیامکی شامل اپراتورهای 1000، 2000، 3000، 5000، 021 و 026، 9999 و اپراتور 9000 هستند. شاید هم‌اکنون این سوال در ذهنتان پیش بیاید که از بین این تعداد اپراتور، چرا خط 9000؟! مگر ویژگی آن نسبت به بقیه چیست؟!

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

چرا باید از خطوط اپراتور 9000 استفاده کنیم؟

اگر تاکنون آشنایی مختصری با پنل اس ام اس داشته باشید، حتماً می‌دانید که خطوط ارسال کننده پیامک شامل دو دسته‌بندی کلی تبلیغاتی و خدماتی هستند.

  • خطوط تبلیغاتی: همه خطوط پیامکی در هنگام فعال‌سازی از سوی اپراتور، به‌صورت پیش‌فرض جز دسته‌بندی تبلیغاتی قرار می‌گیرند و با این نوع از سرشماره‌ها می‌توانید انواع پیامک‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی، تبریک، تخفیف، آفر و... را ارسال کنید، اما این نکته را گوشه ذهنتان به‌خاطر بسپارید که خطوط تبلیغاتی قادر به ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات نیستند. همان مشکلی که کمی بالاتر راجع به آن گفتم.
  • خطوط خدماتی: این دسته‌بندی از خطوط، در واقع همان خطوط تبلیغاتی بوده‌اند که با ارائه مدارک خاصی به آن اپراتور و پس از گذشت زمان مشخصی از سوی اپراتور تبدیل به خط خدماتی شده‌اند که ویژگی خاص خطوط خدماتی، ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات می‌باشد. با استفاده از خطوط خدماتی شما می‌توانید پیامک‌های اطلاع‌رسانی را به مشتریان خود ارسال نمائید اما قادر به فرستادن پیامک‌هایی که تبلیغاتی، آفر یا تبریک هستند، نخواهید بود.

بیشتر اشخاصی که از سامانه‌های پیام کوتاه استفاده می‌کنند، دائماً این سوال را از کارشناسان ملی پیامک می‌پرسند که چطور می‌توانم به مشتریان ثابت خودم از طریق ارسال اس ام اس، تبلیغ بفرستم، تخفیف بدهم یا تولدشان را تبریک بگویم؟!

در پاسخ به پرسش این افراد باید بگوییم که اپراتور 9000، تنها ارائه‌دهنده سرشماره پیام کوتاه است که خطوط آن از ابتدا خدماتی بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، آفر، تخفیف، تبریک تولد و... را به مشتریان ثابت کسب‌وکار شما حتی آن دسته از افرادی که سیمکارت‌شان را در لیست سیاه مخابرات قرار داده‌اند نیز فراهم کرده‌ است.

ارسال پیامک‌های ضروری با خط خدماتی

داشتن یک خط خدماتی از نان شب هم واجب‌تر است زیرا اگر بخواهید با مشتریان ثابت فروشگاه اینترنتی یا وب‌سایت، مغازه، بیماران مطب، مشتریان شرکت و به‌طور کلی مخاطبین خود از طریق پنل اس ام اس ارتباط داشته باشید، نیاز دارید که پیامک خود را به همه افراد، حتی بلک لیست هم ارسال کنید.

فعالسازی خط خدماتی 9000 درکمتر از دو هفتهثبت خط خدماتی حتی برای افراد حقیقی

شنیده‌اید که "وقت طلاست"؟! یکی از دلایلی که باعث شد تا این مقاله را بنویسیم، زمان‌بر بودن تبدیل خط تبلیغاتی به خط خدماتی است. حداقل مدت زمانی که برای خدماتی نمودن اپراتورهای 1000، 2000، 3000، 5000، 021(تلفن ثابت) و 9999 نیاز است، حدود 2 الی 6 ماه کاری است، درحالیکه اپراتور 9000 در کمتر از 10 روز کاری، سرشماره شما را خدماتی می‌کند.

ثبت خط خدماتی حتی برای افراد حقیقی

یکی از مواردی که خط 9000 را نسبت به سایر اپراتورهای پیامکی متمایز کرده و باعث محبوبیت این اپراتور شده است، علاوه‌بر ارائه سرشماره خدماتی به اشخاص حقوقی، ارائه خط خدماتی به افراد حقیقی است. سایر اپراتورهای ارسال کننده پیام کوتاه، خدماتی نمودن خط را تنها برای اشخاص حقوقی و شرکت‌های ثبت شده ارائه نموده‌اند؛ درحالیکه که اپراتور 9000، به همه افراد حقیقی که دارای مجوز اینماد برای وب‌سایت یا مجوز کسب‌وکار(پروانه کسب) هستند نیز، خط خدماتی ارائه می‌کند. پس اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی یا یک کسب‌وکار را دارید، فقط کافی است که مجوز اینماد یا پروانه کسب را تهیه کنید و بلافاصله برای تهیه و ثبت خط 9000 به‌صورت حقیقی اقدام کنید.

قبلا فقط اشخاص حقوقی با مدارک شرکتی و ارائه سفته می‌توانستند خط پیامک خود را خدماتی کنند و اشخاص حقیقی عادی که بیشتر هم استارتاپ ها بودند امکان خدماتی کردن خط را نداشتند تا اینکه اپراتور جدید با پیش شماره 9000 وارد شد و این قوانین را ساده تر کرده و این امکان را فراهم نمود تا هر شخص عادی هم بتواند خط خدماتی اپراتور 9000 را بدون نیاز به اینکه شرکت ثبت کند(یعنی حتماً لازم نیست که حقوقی باشد)، تهیه کند.

ثبت سرشماره خدماتی به صورت اختصاصی با مالکیت دائمی

در سامانه‌های پیامکی امکان استفاده از خطوط خدماتی و تبلیغاتی اشتراکی هم امکان‌پذیر است، اما مشکل اصلی خطوط اشتراکی، استفاده همزمان چندین کسب‌وکار از یک خط است که ممکن است به هویت و اعتبار برند شما آسیب زده و باعث کاهش آمار بازدهی پیامک‌‎های شما گردد. علاوه‌بر آن استفاده از خطوط اشتراکی قوانین و سخت‌گیری‌های زیادی دارد که محدودیت‌هایی را برای شما در بر خواهد داشت.

خطوط خدماتی 9000 از همان ابتدا به صورت اختصاصی ارائه شده و با مالکیت مشتری در سیستم CRM اپراتور ثبت می‌گردد و مهم‌تر از هر چیز فقط مالک خط امکان استفاده از آن را دارد.

امکان ارسال پیامک تبریک تولد از خط خدماتی 9000

ارسال پیامک تبریک تولد به مشتریان کسب‌وکار می‌تواند در حفظ و وفادارسازی مشتری به شما کمک بسیار کند. تنها یک سرشماره وجود دارد که امکان ارسال اس ام اس تبریک تولد به مشتریان (حتی لیست سیاه مخابرات) را از خط خدماتی ارائه می‌کند و آن خط همان اپراتور 9000 است.

ویژگی‌های خطوط 9000

برخی از ویژگی‌های اپراتور 9000 نسبت به سایر اپراتورهای ارسال پیامک به شرح زیر است:

  • امکان ارسال بلک لیست از زمان ثبت خط
  • امکان ارسال لینک در پیامک بدون نیاز به ارائه مدارک
  • عدم نیاز به تمدید سالیانه خط
  • ثبت خط به صورت اختصاصی و امکان دریافت پیامک
  • ارسال متن تبلیغاتی و تبریک تولد به مشتریان ثابت و قدیمی
  • سرعت ارسال و دریافت بالا
  • خطوط 8 رقمی کوتاه و رند
  • قابلیت خدماتی نمودن برای افراد حقیقی به سادگی (با اینماد یا جواز کسب‌وکار)
  • قابلیت خدماتی شدن برای افراد حقوقی و سازمان‌های دولتی
  • امکان استفاده در وبسرویس و API و افزونه‌های پیامکی

شرایط دریافت خط خدماتی از اپراتور 9000 چیست؟

برای شروع نیاز هست حتما یک پنل اس ام اس از سایت ملی پیامک تهیه نموده و به صفحه خرید خط خدماتی اپراتور 9000 برای مشاهده خطوط آزاد و خرید آنی خط 9000 مراجعه کنید. در صورتیکه خط موردنظر شما در لیست خطوط ملی پیامک نباشد می‌توانید از واحد پشتیبانی(تیکت) ملی پیامک و یا شماره 02163404 استعلام نمائید.48 الی 72 ساعت پس از خرید خط، ملی پیامک شماره خط اختصاصی شما را به نام و مالیکیت شما در اپراتور 9000 به ثبت می‌رساند که بتوانید نسبت به ارسال مدارک آن جهت فعالسازی و بهره‌برداری اقدام کنید. اپراتور 9000 خطوط خدماتی خود را به 2 صورت حقیقی و حقوقی ارائه می‌کند که در هر حالت برای فعالسازی خط همانند سایر اپراتور‌های پیامکی نیاز به ارائه مدارک به این شرکت است.

مدارک مورد نیاز اشخاص حقیقی خطوط 9000

  • تصویر مدرک کسب‌وکار یا اینماد به نام متقاضی (تاریخ اعتبار داشته باشد)
  • تصویر پشت و روی کارت ملی و شناسنامه متقاضی
  • تصویر گواهی امضا متقاضی
  • تکمیل فرم خدماتی حقیقی 9000 (در صورتی‌که سربرگ ندارید، روی کاغذ معمولی به همراه امضا و اثر انگشت متقاضی)
  • تکمیل تعهدنامه 9000 (در صورتی‌که سربرگ ندارید، روی کاغذ معمولی به همراه امضا و اثر انگشت متقاضی)
  • سفته 20 میلیون تومانی با امضا و اثر انگشت متقاضی

در صورتیکه که کارت ملی شما قدیمی است، تصویر رسید درخواست کارت ملی هوشمند متقاضی نیز لازم است. برای مشاهده نمونه فرم‌ها و سفته به صفحه خطوط خدماتی مراجعه کنید.

مدارک مورد نیاز اشخاص حقوقی خطوط 9000:مدارک مورد نیاز اشخاص حقوقی خطوط 9000:

  • تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس شرکت
  • تصویر روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت
  • تصویر پشت و روی کارت ملی و شناسنامه صاحبین امضا
  • تصویر گواهی امضا صاحبین امضا
  • تکمیل فرم خدماتی حقوقی 9000 روی سربرگ + مهر شرکت + امضای صاحبین امضا
  • تصویر تعهدنامه 9000 روی سربرگ + مهر شرکت + امضای صاحبین امضا
  • تصویر استعلام از "سامانه ملي اشخاص حقوقي كشور" به آدرس اینترنتی ilenc.ssaa.ir
  • سفته 20 میلیون تومانی با مهر شرکت و امضای صاحبین امضا

در صورتیکه کارت ملی صاحبین امضا قدیمی است، تصویر رسید درخواست کارت ملی هوشمند صاحبین امضا نیز لازم است. برای مشاهده نمونه فرم‌ها و سفته به صفحه خطوط خدماتی مراجعه کنید.

معایب خط اختصاصی 9000

این اپراتور یکی از محبوب‌ترین اپراتورهای پیامکی در سال 1401 است اما از آن‌جایی که اپراتور پیام کوتاه 9000، این خطوط را صرفاً 8 رقمی ارائه می‌کند، پس جزء خطوط رند محسوب می‌شود که جهت خرید آن نیاز به پرداخت هزینه بیشتری نسبت به سایر سرشماره‌ها دارد. این نکته مهم را اضافه کنیم که سایر خطوط معمولاً از 7 رقم تا 14 رقم قابل ارائه هستند، اما در مقایسه هزینه خرید خطوط 8 رقمی اپراتورهای مختلف با خط 9000، هزینه خرید خط 9000 تنها در خطوط بسیار رند این اپراتور بسیار بالاست.

ملی پیامک، پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی ارائه دهنده خطوط 9000

برای تهیه پنل اس ام اس ملی پیامک و خطوط 9000 فقط کافیه وارد سایت ملی پیامک شوید و پس از ثبت نام و احراز هویت و تکمیل فرآیند ثبت‌نام، اقدام به استعلام شماره‌ مد نظرتان بفرمائید. در صورت آزاد بودن خط با پرداخت هزینه خط خدماتی 9000، اقدام به خرید و استفاده آن در کسب‌وکارتان نمائید.

برای مشاوره و راهنمایی بیشتر در خصوص خطوط خدماتی 9000 می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 22 شب با شماره های 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی ملی پیامک در ارتباط باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
66دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مهروز

    01 آذر 1402، 08:17

    سلام
    امکان تخلف و کلاهبرداری هم وجود داره؟؟؟

    بعضی از کسب و کارها ادعای درمان و ارائه دارو دارند بخصوص در زمینه مشکلات باروری. در ایتا با کانالی برخوردم ک همین خدمات داره ولی در اعتبار سنجی ایتا استعلام گرفتم، نامعتبر بود اما برای ارائه درمان نیاز بود پرونده تشکیل بدی و به گفته خودشون برای فرد با کد ملی که ثبت کرده از سرشمار ۹۰۰۰ ملی پیامک ارسال میشه. میخواستم ببینم داشتن این سرشماره اعتبار حقیقی و حقوقی هم داره؟

    • زهره تاجیک

      02 آذر 1402، 11:51

      سلام دوست عزیز،
      هر فردی که می‌خواد در زمینه‌های تخصصی مثل پزشکی پیامک ارسال کنه، باید مدارک نظام پزشکی خودش رو ارائه بده.
      سرشماره 9000 هم از این قاعده مستثنی نیست.
      همچنین افراد قبل از دریافت این خط باید احراز هویت بشن و مدارک لازم رو ارائه بدن.

  • پاکزاد

    03 تیر 1402، 16:04

    آین گونه پیامک ها بجز مزاحمت برای مشترکین هیچ خاصیت دیگری ندارد هر بار که یک پیامک تبلیغاتی به گوشی ارسال میشود، پیام گیرنده مورد آزار قرار میگیرد

    • حسام کریمی

      04 تیر 1402، 10:43

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      طبق قانون تنظیم مقررات، عبارت “لغوپیامک=11” یا مختصراً عبارت “لغو11” در انتهای همه پیامک‌ها (بجز پیامک‌های کد تایید یکبار مصرف و پیامک‌های تراکنش بانکی)، الزامی هست.
      پس شما با خیال راحت می‌تونین عدد 11 رو با سیمکارت خودتون به همون سرشماره پیامک کنید تا پیامک‌های اون سرشماره برای شما لغو بشه.

  • امیرطاها

    03 اسفند 1401، 12:19

    با توجه به اینکه اینجانب قبلا از طریق شرکت دیگری اقدام به خرید خط آسیاتک از شماره 9000 نمودم و طی مکاتبات با آن شرکت درخواست انتقال آن به پنل ملی پیامک را داشته ام. طی پیگیری انجام گرفته، شرکت آسیاتک برای انتقال این خط به سامانه ملی پیامک نیازمند ارتباط با کارشناس ملی پیامک می باشد.
    خواهشمند است راهنمایی های لازم را در این خصوص مبذول فرمایید.

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:12

      سلام دوست عزیز،
      کار سختی نیست زنگ بزنید 02163404 کارشناسان ما راهنمایی‌تون می‌کنند.

  • نوید درویش بیگی

    01 اسفند 1401، 12:31

    با این توضیحاتی که نوشتید یعنی الزام 70 هزار پیامک رو شرکت شما نداره؟
    یعنی میتونیم خرید کنیم

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 13:55

      درود بر شما،
      این الزام 70 هزار از طرف ما نیست بلکه از طرف اپراتوره

  • سارا دشتی

    29 بهمن 1401، 18:08

    طبق بررسی هایی که بنده داشتم روی خط 9000 شرایط آسونی داره برای خدماتی کردن ولی چرا باید توی ماه یه حجم زیادی ارسال داشت؟ الان اگر بخواییم خط 9999 خریداری بکنیم چی اونم شرایطش به همین صورت هستش.
    قیمت خط 9000 از چه رنجی شروع میشه؟

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:07

      سلام دوست عزیز،
      شرایط خرید و استفاده رو میگذارم خودتون مطالعه کنید.
      خط 9999
      خط 9000

  • همت زاده

    25 بهمن 1401، 13:00

    سلام و خسته نباشید
    ما در ملی پیامک یک پنل داریم با یک خط خدماتی 1000 میخواستم بدونم میشه خط 9000 رو خریداری و این خط رو هم خدماتی کنیم؟ایا محدودیتی در تعداد خطوط خدماتی وجود ندارد؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:08

      درود بر شما،
      خیر محدودیتی در تعداد خطوط ندارید.

  • پیروزی

    24 بهمن 1401، 12:02

    با سلام و وقت بخیر دوست عزیز بنده شرکت ثبت شده دارم ولی حداکثر ارسال پیامکم در ماه معلوم میشه احتمالا یک ماه 40000 هزار تا باشه یک ماه 10000 هزار تا طبق قوانین جدید بازم در این مورد خط سلب امتیاز میشه از جانب شما؟

  • الهامی

    24 بهمن 1401، 11:32

    سلام بعد از کلی پیگیری و تحقیق از اپراتور 9000 گویا، افراد حقیقی نمیتونند خط 9000 تهیه کردند و همچنین نیاز به ایمیل سازمانی میباشد
    لطفا اعلام فرمایید به چه شکل ایمیل درج گردد

  • محمد محمدی

    21 بهمن 1401، 15:03

    سلام. قا به خیر.
    میتونم بپرسم شماره پیامکی 90008914 مربوط به کدوم شرکت یا سازمان هستش

    • حسام کریمی

      23 بهمن 1401، 11:31

      سلام وقت شما هم بخیر
      سرشماره 90008914 متعلق به ملی پیامک یا زیر مجموعه ملی پیامک نیست.
      شما می‌تونید با اپراتور آسیاتک تماس بگیرید و ازشون سوال بفرمائید.

      • اصغر ناصری

        01 اسفند 1401، 12:50

        نمیدونستم خط 9000 برای آسیاتک هستش! من خودم یه شماره تلفن از آسیاتک دارم آیا میتونم این خط رو تبدیل به خطی بکنم که باهاش بتونم ارسال پیامک داشته باشم؟
        اگر این امکان وجود داره چطوری میشه این کار رو کرد.

  • هادی رحمان

    20 بهمن 1401، 12:47

    چه عالی
    با توجه بر اینکه طبق تحقیقات بنده سایر اپراتور ها امکان ارسال پیامک تبریک و تسلیت را با خط خدماتی پشتیبانی نمیکند خیلی خوب است که این اپراتور امکان ارسال اینگونه پیامک ها را میدهد چون تبریک تولدیکی از موثرترین و موفق ترین ارسال پیامک ها به جهت بحث تعامل با مشتری میباشد
    حتما از خدمات این خط استفاده خواهم کرد
    ممنون از ملی پیامک

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:08

      سلام دوست عزیز،
      بله دقیقا درست میفرمایید.

  • احمدبامری

    17 بهمن 1401، 10:07

    الان که دیگه افراد حقیقی نمی تونن خط 9000 بخرن شرایط خرید خط 9999 با نماد اعتماد به چه صورت است و ایااین خطوط نیز قابلیت انتخاب رو دارند و هزینه ی این خطوط تقریبا چقدر است ؟

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:09

      درود بر شما،
      من شرایط خرید و استفاده خط 9999 رو می‌گذارم خودتون مطالعه کنید.

  • تورانی

    10 بهمن 1401، 14:05

    من اگر خط 9000 از سامانه شما خریداری کنم آیا می تونم برای تبلیغاتم هم ازش استفاده کنم؟ یا اینکه نه فقط باید اس ام اس های غیر تبلیغی فقط از این خط ارسال بشه ؟ بعد اونوقت جریمه نمی کنه اپراتور اگر تبلیغات ارسال بکینم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:10

      درود بر شما،
      خیر مشکلی نیست میتونید تبلیغات کنید

  • صباغ

    10 بهمن 1401، 12:01

    سلام ممنون از توضیحات خوبتون
    میخواستم بدونم که فقط خط 9000 قابلیت خدماتی شدن به صورت حقیقی را دارد اپراتورهای دیگه این قابلیت رو ندارند؟ چون یه کم هزینه ی خط 9000 برامون زیاد هستش و اپراتور های دیگه ارزان تر هستند

    • حسام کریمی

      10 بهمن 1401، 12:49

      سلام وقتتون بخیر
      بله در حال حاضر که من دارم این پاسخ رو میدم (یعنی تاریخ 1401/11/10) فقط اپراتور 9000، امکان ارائه خط خدماتی برای افراد حقیقی رو داره!
      سایر اپراتورها برای اینکه از حالت تبلیغاتی تبدیل به حالت خدماتی بشن؛ درخواست‌ها رو به‌صورت حقوقی می‌پذیرند.

      • مسعود صیامی

        01 اسفند 1401، 14:09

        من هم اینماد دارم و هم شرکت به ثبت رسیده هستیم؛ با کدوم یکی از این موارد زیر خط رو خدماتی کنم.
        چون قبلا خط 1000 داشتم و با اینماد خدماتی شده بود و ازم گرفتن میخوام بدونم اگر با اینماد خط 9000 خدماتی کنم مثل خط 1000 نشه برام

        • حسام کریمی

          16 اسفند 1401، 11:32

          سلام دوست عزیز
          وقتتون بخیر
          برای این مورد لطفاً با واحد اداری ملی پیامک 02163404 تماس بگیرید.

  • مدیری

    10 بهمن 1401، 11:49

    با سلام و وقت بخیر در حال حاظر افراد حقیقی برای خرید اپراتور 9000 چه مدارکی باید ارائه دهند؟

    • حسام کریمی

      10 بهمن 1401، 12:51

      سلام درود بر شما
      برای مشاهده مدارک مورد نیاز خط 9000 برای افرادی حقیقی، لطفاً اینجــــــا رو کلیک کنید.

  • سوگند شمس

    10 بهمن 1401، 10:55

    سلام
    بنده طبق اخرین استعلام متوجه شدم دیگر امکان خدماتی کردن برای افراد حقیقی امکان پذیر نمیباشد این مورد صحیح است؟
    لطفا راهنمایی کنید.
    ایا خط جایگزین به جهت خدماتی کردن برای افراد حقیقی موجود شده است؟

    • حسام کریمی

      10 بهمن 1401، 12:54

      درود بر شما
      خانم شمس عزیز، افراد حقیقی هم میتونن خط 9000 رو تهیه کنند، ولی طبق شرایط و قانون جدید این اپراتور(منظور همین الان که بنده پاسخ میدم: 1401/11/10)، باید تضمین ترافیک ارسال پیامک ماهانه در حدود 70 هزار عدد رو ارائه بفرمائید.
      در این صورت به‌راحتی می‌تونین خط 8 رقمی 9000 خودتون رو تهیه بفرمائید و اون رو تبدیل به خط خدماتی بفرمائید.
      خطوط دیگری هم هستند که سرشماره 9999 هست که پیشنهاد به استفاده از این سرشماره نمیشه!

      • معصومه

        18 آبان 1402، 13:20

        سلام میتونم بپرسم چرا 9999 رو پیشنهاد نمیدین!

        • حسام کریمی

          28 آبان 1402، 09:49

          سلام وقتتون بخیر
          امیدوارم حالتون خوب باشه.
          خط 9999 ویژگی‌های متفاوت‌تری داره و برای موارد متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیره.
          اگر بخوام با جزئیات بیشتری توضیح بدم:
          – هزینه بالای پیامک
          – 2 رقم بیشتر نسبت به خط 9000 داره و امکان انتخاب ارقام وجود نداره!
          و …
          پیشنهاد می‌کنم برای اینکه بهتر بتونیم کمک‌تون کنیم، با بخش فروش به شماره 02163404 تماس بگیرید و در مورد کسب‌وکارتون و هدفی که برای ایجاد کمپین تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی دارید، مقداری به همکارانم توضیح بفرمائید تا بر اساس نیاز شما، یک خط یا چند خط (منظورم یک اپراتور یا چند اپراتور) رو به شما پیشنهاد بدن!

  • رستوران دوستی

    08 بهمن 1401، 16:20

    سلام
    چطور میشه خط 90009060 رو در سامانه شما استعلام کرد؟خیلی از جاها این اپراتور رو پشتیبانی نمیکنند و سامانه هایی که پشتیبانی میکنند هم قیمت های فضایی میگن
    لطفا در خصوص خدماتی کردن این اپراتور برای رستوران رو بفرمایین

    • حسام کریمی

      10 بهمن 1401، 13:03

      روزتون بخیر
      برای استعلام سرشماره مورد نظر خودتون اگر پنل پیامکی از ما تهیه کردین، کافیه که وارد بخش پشتیبانی تیکت بشین و از همون طریق درخواستتون رو برای ما ارسال بفرمائید.
      در غیر اینصورت کافیه که با شماره 02163404 تماس بگیرید و با بخش فروش ملی پیامک مذاکره بفرمائید.
      شما برای خدماتی نمودن خط 9000 به‌صورت حقیقی می‌تونین اقدام بفرمائید و اگر رستوران شما متعلق به یک شرکت ثبت شده هست، امکان خدماتی نمودن به‌صورت حقوقی هم امکان‌پذیر خواهد بود.
      برای مشاهده شرایط تبدیل خط 9000 به خدماتی به روش حقیقی یا حقوقی، روی گزینه‌های زیر کلیک کنید.

  • حسنی

    08 بهمن 1401، 11:37

    سلام روز تون بخیر . ببخشید من با پشتیبانی تون تماس گرفتم و پشتیبانی گفت که برای اشخاص حقیقی نمی تونن خط 9000 سفارش بدن این مورد رو چطور میشه مشکلش رو حل کرد که بشه برای اونهایی هم که تبلیغاتی شون رو بستن بفرستیم چون ما شرکت نداریم و فقط یک سایت اینماد دار داریم

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:20

      درود بر شما،
      همون سایتی که اینماد داره کافیه دوست عزیز. البته مدارک هویتی و سفته هم لازمه.

  • مینو جدی

    08 بهمن 1401، 11:31

    سلام و دورد
    من پزشک هستم و پروانه ی طبابت دارم قصد دارم خط خدماتی داشته باشم برای مراجعه بیماران پیامک ارسال کنم می خواستم بدونم می تونم با پروانه ی طبابت ارسال به شماره بلک لیست رو انجام بدم و یک خط 9000 بخرم در این مورد بنده را راهنمایی بفرمایید سپساس گزارم

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:19

      درود بر شما،
      اگر مدارکی که تو صفحه خط 9000 گذاشتیم رو داشته باشید، مانعی نداره.

  • امینی

    05 بهمن 1401، 12:44

    سلام خیلی ممنون از توضیحاتتون
    من با پشتیبانی سایتتون تماس گرفتیم متاسفانه گفتند که درحال حاضر دیگه نمیشه خط 9000 به صورت حقیقی ثبت کرد ایا درسته؟
    من فراموش کردم بپرسم ایا خط دیگه ای رو میشه به صورت حقیقی ثبت و خدماتی کرد؟

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:18

      درود بر شما،
      خطوط 9000 و 9999 رو میتونید به عنوان شخص حقیقی خدماتی کنید.

  • سمیرا

    03 بهمن 1401، 09:33

    سلام وقتتون بخیر آیا در حال حاظر 9000 برای افراد حقیقی ثبت میشود با توجه به شرایط جدید ایا امکان ارسال کمتر از 70.000 هزار تا وجود دارد؟

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:17

      سلام دوست عزیز، بله خدماتی میشن و متاسفانه خیر باید حتما 70 هزار پیامک ارسال کنید.

  • صبا نشاط

    02 بهمن 1401، 15:31

    سلام وقت بخیر
    جواز کسب نیز شامل مدارک حقوقی میشه؟
    چون بنده جواز کسب دارم ایا امکان خرید و خدماتی این خط دارم؟؟
    بعد سوال دیگه ایا خط کوتاه تر از 8 رقم هم میتونم بخرم؟

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:17

      درود بر شما،
      بله با جواز کسب میتونید خدماتی کنید این خط رو. خطوطی که الان به فروش میرسن 8 رقمی و غیر رند هستند.

  • جشنواره روز

    02 بهمن 1401، 10:09

    سلام من قصد دارم یکی از این خطوط رو برای شرکت خودمون خریداری کنم سوالی که از خدمت شما دارم این هست که ایا می تونم پیامک های تبلیغاتی با لینک های مربوط ببه خرید محصول رو از طریق این خط ارسال کنم و ایا محدودیتی در تعداد پیامک ها در روز و یا هفته و ماه دارد
    ممنون

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:16

      سلام دوست عزیز،
      بله میتونید ارسال لینک و تبلیغات هم داشته باشید. محدودیت هم فقط اینه که حداقل 70 هزار پیامک در ماه ارسال کنید.

  • م.عسگری

    01 بهمن 1401، 17:13

    سلام روز خوش
    آیا در روند خدماتی شدن خط 9000 تغییراتی به وجود آمده است؟
    آخرین بار خطی را در سامانه ای دیگر استعلام کردیم در حال حاضر که قصد خرید آن را دارید پشتیبانی سایت اعلام میکند که افراد حقیقی امکان خدماتی کردن خط را ندارند
    لطفا بفرمایین در حال حاضر شما برای افراد حقیقی راه خدماتی کردن خطی در نطر گرفته اید؟

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 13:10

      سلام دوست عزیز،
      لطفا به صفحه لندینگ 9000 مراجعه کنید تمام شرایط رو مطالعه کنید.

  • ابراهیم جوادی

    28 دی 1401، 17:28

    این جوری که من تحقیق کردم فهمیدم که خط 9000 از خطوط دیگه در حال حاضر بهتره چون هم میشه باهاش تبلیغات کرد هم به وبسایت اتصال داد.
    آیا با اینماد من خط خودمو خدماتی کنم در آینده با مشکل مواجه نمیشم؟

    • زهره تاجیک

      19 اسفند 1402، 17:16

      درود بر شما،
      خیر مشکلی پیدا نمیشه حیالتون راحت

  • مصطفی بهاجه

    28 دی 1401، 17:00

    سلام
    یسری سامانه ها میگن محدودیت 70 هزار تا رو ما نداریم
    آیا صحت داره؟

  • هومن شریف الاسلام

    26 دی 1401، 16:50

    وای
    خیلی ممنون از مقاله خوبتون همین که بالاخره یک خط میشه برای افراد حقیقی هم خدماتی بشه عالیه واقعا ممنونم به زودی برای خرید و خدماتی کردنش اقدام میکنم تشکر از سامانه شما که این مقاله درج کرده و اطلاع رسانی شده برای افراد حقیقی مثله بنده بسیار خبر خوبی بود سپاس از شما.

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 13:07

      درود بر شما،
      خواهش می‌کنم امیدوارم موفق و پیروز باشید.

  • سحر دریس

    26 دی 1401، 16:42

    سلام اپراتور 9000 چرا انقدر در مدت زمان کمتری خط خدماتی ارائه میکند؟
    مگه پروسه خدماتی کردن خط در اپراتورها یکی نیست؟در سایتتون دیدم که بقیه اپراتورها طی 2 الی 6 مااااه خط خدماتی ارائه میکنند و این ذهنیت برام به وجود اومد که شاید برای جذب و تبلیغات اینطوری گفته شده

    • حسام کریمی

      10 بهمن 1401، 13:07

      سلام خانم دریس عزیز
      اپراتور 9000 زیرمجموعه شرکت آسیاتک هست و سایر سرشماره‌ها مانند “اپراتور 1000“، “اپراتور 2000“، “اپراتور 3000“، “اپراتور 50001 و 50009” و “اپراتور 021 و 026“، زیرمجموعه شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) هستند.
      بنابراین تشریفات اداری از سمت شرکت همراه اول نسبت به تشریفات اداری در شرکت آسیاتک متفاوت هست.
      پیشنهاد می‌کنم روی گزینه زیر کلیک کنید و درباره اپراتورهای پیامکی و تفاوت اون‌ها مطالعه بفرمائید.
      انواع اپراتورهای پیامکی و تفاوت و مزایا

  • بهاره

    26 دی 1401، 13:56

    سلام خسته نباشید خیلی خوب و کامل توضیح داده بودید ممنونم از محتوای ارزشمندتون اما من متوجه نشدم آیا میشه برای کسانی که وب سایتشون اینماد تنها داره و هیچ مجوز دیگه ای ندارن خط خدماتی با پیش شماره 9000 حریداری و خدماتی کرد یا نه؟

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:14

      درود بر شما،
      مدارک هویتی و سفته هستش به جز اینماد. مدارک و شرایط کامل رو تو صفحه خط 9000 بخونید.

  • اصغر کبرایی

    26 دی 1401، 10:49

    سلام میخواستم بدونم ایا 9000 را میتوان با مجوز کسب و کار خریداری کرد؟ آیا میتوان در مدت کوتاهی فعال شود؟

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:15

      سلام دوست عزیز،
      خط 9000 رو میتونید با جواز کسب فعال و خدماتی کنید. دو هفته هم زمان میبره تا فرآیند خدماتی شدنش کامل بشه.

  • عباسی

    26 دی 1401، 10:38

    سلم خیلی ممنون از توضیحاتتون ما یک مسجد هستیم میخواستم بدونم پنل رو خریداری کنیم میتونیم خط 9000خریداری و خدماتی کنیم متاسفانه اینماد یا روزنامه رسمی اینا نداریم که بتونیم ارسال کنیم. ممنون میشم راهنمایی کنید

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:11

      سلام دوست عزیز،
      شرایط خط 9000 رو من میذارم مطالعه کنید.

  • قاسم زاده

    26 دی 1401، 10:28

    درود به شما عزیزان ملی پیامک من قصد خرید خط 9000 دارم ولی شنیدم حداقل ارسال برای این اپراتور 100 هزار تا در ماه است این مربوط به ماه است یا برای سال امکان داره کمتر از این مقدار پیامک ارسال کنیم چون این مقدار واقعا حجم خیلی بالایی است پیشنهاد شما چه می باشد ؟

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 14:12

      درود بر شما،
      ارسال باید حداقل 70 هزار پیامک باشه.
      میتونید از خطوط دیگه مثل 50004 یا 9999 استفاده کنید.

  • س. شیخ احمدی

    31 شهریور 1401، 09:35

    ممنون از شما . خیلی کامل و جامع توضیح داده شده بود

    • حسام کریمی

      10 بهمن 1401، 13:05

      ممنون از شما

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید