30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک به مشاغل و اصناف

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف

1

در هر کسب‌و‌کاری که باشید، بی شک برای شما هم اتفاق افتاده است که برای پیداکردن بانک شمارۀ مشاغل، در اینترنت جستجو کنید. بانک شماره‌ای که در نت وجود دارد بر اساس تعدادشان قیمت‌های مختلفی هم دارند. معمولاً در خرید بانک شمارۀ موبایل مشاغل، مبلغی بالاتر از 50 هزارتومان نیاز دارید؛ البته بانک شماره‌هایی که بر اساس مشاغل تنظیم شده، خیلی هم دقیق نیستند و ممکن است با همان حرفه و کسب‌و‌کار در ارتباط نباشند.

معمولاً صاحبان کسب‌و‌کار قبل از اینکه با سامانۀ پیام کوتاه آشنا شوند، برای ارسال پیامک با تعداد بالا ممکن است از سیم‌کارت استفاده کنند. اما به نظر شما واردکردن چندین و چند شماره برای ارسال پیامک کار ساده‌ای است؟

قطعاً که اینطور نیست. شاید تا چندتای اول کار راحت باشد؛ اما همین‌که کمی ادامه دهید دیگر خسته‌کننده می‌شود. جدای از این مسئله، سرعت ارسال هم پایین است و از لحاظ قیمت اصلاً به‌صرفه نیست.

پس چطور می‌شود ارسال پیامک به مشاغل و اصناف را به‌صورت درست و هدفمند انجام داد؟

پاسخ کاملاً روشن است. استفاده از پنل اس ام اس با قابلیت داشتن بانک شمارۀ موبایل، بهترین انتخاب است. در هنگام استفاده از سامانۀ پیام کوتاه، دیگر نیازی به پرداخت هزینۀ بالا برای خرید بانک شماره ندارید و این بانک شماره به‌صورت تفکیک‌شده در دسترس شما قرار می‌گیرد.

 

ارسال پیامک به بانک مشاغل

با استفاده از سرویس ارسال اس ام اس به مشاغل و اصناف، می‌توانید به صورت دسته‌بندی‌شده به مشترکینی که در مشاغل مختلف کار می‌کنند، دسترسی داشته باشید. به‌عنوان نمونه می‌توانید به بانک شماره موبایل پزشکان یا بانک شماره موبایل مهندسین بر اساس شهر، دسترسی داشته باشید.

مثلاً اگر نمایندگی بیمه دارید، می‌توانید به تمام رانندگان پیامک ارسال کنید و به این شکل تبلیغات کاملاً هدفمندی داشته باشید. برای این کار می‌توانید از بخش ارسال پیامک، ارسال هدفمند را انتخاب کنید.

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف

سپس مشابه تصویر بالا روی قسمت بانک تفکیک‌شدۀ اصناف کشور یا بانک مشاغل، اصناف و دارندگان صنایع کلیک کنید. در این صورت زیر شاخه‌های هر بخش نمایش داده می‌شود که خود این زیر شاخه‌ها شامل بیش از هزاران شماره هستند. شما می‌توانید بر اساس آن ارسال پیامک به مشاغل و اصناف را انجام دهید.

لیستی از مشاغل مختلف که به‌صورت مرتب شده در اختیار شما قرار می‌گیرد:

  • بانک شماره موبایل اصناف کشور بر اساس شهر
  • بانک شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بر اساس شهر
  • بانک شماره موبایل ایرانسل بر اساس سر شماره
  • بانک شماره موبایل بر اساس محلۀ خاصی از شهرها
  • بانک شماره موبایل کشوری بر اساس کد پستی کل استان‌ها و شهرهای ایران
  • بانک شمارۀ موبایل مشاغل
    • بانک شمارۀ پزشکان
    • بانک شمارۀ وکلا
    • بانک شمارۀ مهندسین
    • بانک شمارۀ پیمانکاران
    • بانک شمارۀ دانشجویان
    • بانک شمارۀ رانندگان
    • بانک شمارۀ تعمیرکاران

و بسیاری از مشاغل مختلفی که می‌توانید به‌صورت مرتب‌شده به آنها دسترسی داشته باشید.

حالا اگر برگردیم به همان مثال نمایندگی بیمه، می‌توانید بانک شمارۀ رانندگان را از لیست بالا انتخاب کنید. محتوای پیامک خودتان را به شکل جذابی تنظیم کنید؛ مثلاً سعی کنید تا با ارائه تخفیف در خرید بیمه آن هم به مدت محدودی، آن‌ها را تشویق کنید. در نهایت دکمۀ ارسال را بزنید و منتظر نتایج شگفت‌انگیزی باشید.

بهتر است بدانید که بعد از ارسال پیامک به این بانک شماره، وضعیت ارسال مشخص می‌شود و می‌توانید گزارش کاملی را از شماره‌هایی که پیامک به آنها ارسال شده، مشاهده کنید. بسته به انتخاب اپراتور، امکان مشاهده دلیوری و گزارش تحویل هم وجود دارد.

چطور یک سامانه پیامک با بانک مشاغل خوب انتخاب کنیم؟

تقریباً همۀ سامانه‌های پیامکی دارای بانک مشاغل بر اساس شهر، اصناف و مشاغل هستند. شما برای دسترسی به این بانک شماره موبایل کافی‌ست یک پنل اس ام اس از سایت‌های ارائه دهنده پنل پیامکی تهیه کنید.

اما باید این نکته را در نظر بگیرید که سامانۀ پیامکی مورد نظر در بازه‌های زمانی مختلف و نزدیک به هم این بانک شماره‌ها را در دیتابیس خودش آپدیت کند.

سامانۀ پیام کوتاه ملی پیامک به دلیل به‌روزرسانی مداوم در جهت تسهیل ارائه خدمات پیام کوتاه، همیشه در حال تلاش است تا بهترین و هدفمندترین شماره‌ها را بر اساس مشاغل و شهر در پنل‌های پیامکی خودش داشته باشد.

در این مقاله سعی کردیم تا ارسال پیامک به مشاغل و اصناف را به شما یاد بدهیم. درصورتی‌که در رابطه با خدمات سامانۀ پیام کوتاه و بازاریابی پیامکی سوالی دارید می توانید با شمارۀ تلفن 02163404 تماس بگیرید تا کارشناسان ما به‌صورت رایگان راهنمایی‌تان کنند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید