30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
معرفی و آموزش خرید بسته های اینترنتی ایرانسل

معرفی و آموزش خرید بسته های اینترنتی ایرانسل

264

خودتان هم می‌دانید که اینترنت همراه به جزئی جدانشدنی در زندگی ما تبدیل شده و برای وصل شدن به دنیای وب، تماشای فیلم، دانلود موسیقی و .... به بسته‌های مختلف نیاز داریم. اگر شما هم مثل من از کاربران جدید سیمکارت‌های ایرانسل هستید، حتماً چیز زیادی دربارۀ خرید بسته اینترنت ایرانسل و تنوع انواع آن نمی‌دانید. برای همین در این قسمت از وبلاگ ملی پیامک، راهنمای کامل فعالسازی و خرید انواع بسته‌های اینترنت همراه اول را برایتان آماده کردم.

در ضمن اگر هم از کاربران همراه اول هستید، می‌توانید مفصل در مطلب معرفی بسته‌های همراه اول با بسته‌‌های اینترنت مختلف، نحوۀ فعالسازی و خرید بسته‌های جدید این اپراتور آشنا شوید.

معرفی بسته‌های اینترنتی ایرانسل

اگر به سایت شرکت ایرانسل سری بزنید، با توجه به مسیری که در تصویر زیر مشاهده می­کنید، لیستی از انواع بسته‌های اینترنت همراه را می­‌بینید، که در ادامه با تک‌تک آن‌ها و نحوه فعالسازی‌شان آشنا می‌­شویم.

  • بسته اینترنت همراه
  • بسته اینترنت چندکاربره همراه
  • بسته اینترنت ثابت
  • بسته های ترکیبی
  • و بسته های بوم بوم+ بسته های اینترنت ایرانسل

بسته اینترنت همراه

مشترکین ایرانسل می‌توانند هر یک از بسته‌های اینترنت را برای شمارۀ خود یا دوستانشان خریداری کنند و هزینۀ آن را به‌صورت آنلاین بپردازند. اگر به لیست ایرانسل نگاه کنید، متوجه می‌شوید که دسته‌بندی آن‌ها در حجم‌های مختلف از بسته یک روزه شروع می‌شود و تا 365 روز هم می‌رسد. فقط توجه داشته باشید باشید که اعتباری یا دائمی‌بودن سیم کارتتان را حتما قبل از خرید بسته مشخص کنید.

نحوه فعالسازی بسته اینترنت همراه

فعال‌سازی این بسته‌ها از طریق سایت یا اپلیکیشن ایرانسل من با چند کلیک ساده، امکان‌پذیر است. البته برای فعال کردن هر کدام می‌توانید از کدهای دستوری هم استفاده کنید، فقط کافیست تا رمز دوم کارت بانکی شما فعال باشد.

قیمت بسته اینترنت همراه

بسته اینترنت همراه برای سیمکارت‌های اعتباری بر اساس بازۀ زمانی‌شان مشخص می‌شود. بر همین اساس این بسته‌ها یک روزه، سه روزه، هفت روزه، پانزده روزه و بیشتر هستند که قیمت به روز شدۀ همۀ آن‌ها در سال 1400 را برایتان آماده کردیم.

بسته یک روزه بیشترین تنوع را دارد که قیمت آن را می‌توانید در این لینک ببینید. بر همین اساس، قیمت بسته‌های دیگر را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

بسته سه روزه

قیمت بسته سه روزه ایرانسل برای سیمکارت اعتباری، به شرح زیر است:

بسته 3 روزه

بسته هفت روزه

قیمت بسته‌های هفت روزه سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل مطابق عکس زیر است:

بسته 7 روزه

بسته پانزده روزه

با افزایش قیمت در سال 1400، قیمت بسته‌های 15 روزه سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل به شرح زیر است:

بسته 15 روزه

بسته 30 روزه

انواع بسته‌های سی روزه سیمکارت اعتباری ایرانسل به شرح زیر است:

بسته 30 روزه

بسته 60 روزه

بسته‌های 60 روز سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل با کد دستوری #4*5*555* فعال می‌شود. بعد از گرفتن این کد دستوری در گوشی موبایل شخصی و گرفتن شماره یک، بسته 10 گیگابایتی را با قیمت 36 هزار تومان می‌توانید فعال کنید.  با گرفتن همین کد دستوری و شماره 2 بسته 15 گیگا بایتی را با قیمت 53 هزار تومان می‌توانید تهیه کنید. با گرفتن شماره 3 بعد از کد دستوری #4*5*555* بسته 20 گیگابایتی با هزینه 69 هزار تومان فعال می‌شود و

بسته 90 روزه

هزینه بسته‌های 90 روزه ایرانسل برای سیمکارت اعتباری مطابق عکس زیر است:

خرید بسته اینترنت ایرانسلبسته 120 روزه و 180 روزه

بسته‌ 120 روزه سیمکارت اعتباری ایرانسل در سال جدید مطابق عکس زیر است:

خرید بسته اینترنت ایرانسل

همچنین تعرفه بسته‌های 180 روزه به شرح زیر است:

چگونه برای فروشگاه خود سامانه پیام کوتاه راه‌اندازی کنیدحتما بخوانید: چگونه برای فروشگاه خود سامانه پیام کوتاه راه‌اندازی کنید

خرید بسته اینترنت ایرانسلبسته 365 روزه

برای فعالسازی اینترنت یکساله سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل دو حق انتخاب دارید. برای بسته اول باید #4*5*555* را شماره گیری کرده و با انتخاب عدد 10 و پرداخت 120 هزار تومان بسته 48 گیگابایتی را فعال کنید. بسته 72 گیگابایتی هم با کددستوری #4*5*555* و شماره گیری 11 در سال جدید 155 هزار تومان است.

بسته اینترنت چندکاربره همراه

سرویس اینترنت پرسرعت چندکاربره به‌طور خاص برای خانواده‌ها، تیم‌ها یا افرادی طراحی شده‌ که مصرف اینترنت‌شان بالا است یا حتی همزمان از چند دستگاه مختلف مثل تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و مودم استفاده می‌کنند. در این صورت می‌توانید با خرید تنها یک بسته بنا به نیاز هر یک از اعضای خانواده یا دوستانتان به آنها حجم اینترنت، بدون محدودیت زمانی و مکانی اختصاص بدهید. این بسته‌ها هم از یک ساعت تا 365 روز، تنوع دارند و در حجم‌های مختلف قابل فعال‌سازی هستند.

فعالسازی بسته اینترنت چندکاربره همراه

این بسته از طریق سایت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل من (تصویر زیر) و کد دستوری #1*1*400* فعال می‌شود.

فراموش نکنید برای استفاده از این بسته، باید یک کاربر سرشاخه ایجاد کنید تا این کاربر بسته را بین اعضای خانواده، دوستان یا دیگر کاربران ایرانسلی به اشتراک بگذارد. هم­چنین برای فعالسازی مجدد بسته اینترنت چندکاربرۀ همراه، می‌­توانید از کد دستوری #3*400* استفاده کنید.بسته های اینترنتی ایرانسل

افزودن و حذف کردن زیرشاخه به حساب اینترنت

برای اضافه‌کردن زیرشاخه به حساب اینترنت چندکاربره می‌توانید با یکی از روش‌های زیر عمل کنید:

  • شماره‌­­گیری کد دستوری #1*2*1*400*
  • اپلیکیشن ایرانسل‌من را باز کنید، وارد بخش حساب چندکاربره شوید و روی گزینۀ افزودن زیرشاخه کلیک کنید (کادر قرمز رنگ).
  • از طریق سایت ایرانسل و لینک خرید اینترنت چندکاربره اقدام کنید

اما برای حذف زیرشاخه، فقط از طریق اپلیکیشن ایرانسل من باید اقدام کنید، به این صورت که در کنار اسم هر کاربر گزینۀ ویرایش را بزنید و آن را حذف کنید (کادر سبز رنگ).

برای غیرفعال‌سازی حساب اینترنت چندکاربره هم می‌توانید کد دستوری #5*1*400* را شماره‌گیری کنید یا از اپلیکیشن کمک بگیرید. یکی از مزایای بسته‌های اینترنت چندکاربره همراه، این است که شما می­‌توانید از طریق اپلیکیشن میزان مصرف زیر شاخه‌ها و همین­‌طور میزان محدودیت کاربران حساب اینترنت را افزایش یا کاهش دهید.فعالسازی اینترنت چندکاربره

بسته اینترنت ثابت

خرید بسته‌ های اینترنت نسل 4 و 4.5 (TD-LTE) با حجم‌های مختلف ازچند ساعته تا یک‌ساله امکان‌پذیر است. هم­چنین با فعال‌سازی این سرویس می‌توانید، اطلاعات ضروری در مورد بستۀ اینترنت ثابت خریداری شده را هم دریافت کنید.

نحوه فعالسازی بسته اینترنت ثابت

فعال‌سازی این بسته هم از طریق سایت، اپلیکیشن ایرانسل من و کد دستوری #2*8*555* انجام می‌شود. فقط دقت کنید که با توجه به تصویر زیر، برای فعالسازی این بسته با اپلیکیشن، باید با استفاده از شماره سیم کارت TD-LTE خودتان یک حساب کاربری ایجاد کنید و به سراغ گزینۀ پرونده بروید.علاوه‌بر اپلیکیشن ایرانسل من، از طریق لینک اینترنت ثابت هم می‌توانید برای خرید اقدام کنید.

فعالسازی اینترنت ثابت

بسته‌‌های ترکیبی

مشترکین ایرانسل می­‌توانند با توجه به میزان استفاده‌شان از اینترنت همراه و اینترنت ثابت، بسته ترکیبی موردنظرشان را انتخاب کنند تا الگویی مقرون‌به‌صرفه برای هزینه‌ها داشته باشند.

مزیت استفاده از این بسته‌ها این است که علاوه‌بر اینترنت، پیامک و مکالمه را هم پوشش می­‌دهند. در بسته ترکیبی اینترنت همراه و ثابت، بسته اینترنت ثابت تنها برای مشترکین اعتباری و بسته اینترنت همراه هم برای مشترکین دائمی و هم اعتباری است. این بسته ها از 7 روزه تا 365 روزه با حجم های 300، 216، 144 و 90 گیگا بایتی، قابلیت فعالسازی دارند.

نحوه فعالسازی بسته‌های ترکیبی

روش فعال‌سازی این بسته‌ها برای مشترکین اعتباری و دائمی، به‌صورت آنلاین از طریق سایت و یا اپلیکیشن ایرانسل من است. مشترکین اعتباری ایرانسل، می‌­توانند کد دستوری #555* را شماره‌­گیری کنند.

این بسته‌­ها بعد از دریافت پیامک تاییدیه فعال‌سازی، قابل استفاده خواهند بود. فراموش نکنید که برای درخواست اینترنت ثابت TD-LTE (آخرین نسل اینترنت ثابت) به شماره سیم‌کارت TD-LTE احتیاج دارید. نکتۀ دیگر اینکه در صورت فعال‌بودن سایر طرح‌های تشویقی و تخفیفی، اولویت مصرف با بسته ترکیبی خواهد بود. برای اطلاع از میزان اعتبار بسته خریداری شده، کد #55*141* را شماره‌­گیری کنید.

بسته‌های بوم بوم+

خرید بسته اینترنت ایرانسلبا بوم بوم می‌توانید بستۀ مورد نظر را باب میل و سلیقه‌تان بسازید. این بسته می‌تواند ترکیبی از حجم اینترنت، مکالمه درون شبکه‌ای و پیامک باشد. بدین صورت که با بوم بوم، تعداد پیامک فارسی ایرانسل، دقایق مکالمۀ ایرانسلی و حجم اینترنت خودتان را انتخاب کنید و بستۀ مورد نظرتان را می‌خرید. با بوم+ درصورتی‌که حجم اینترنت همراه‌ تمام شود، می‌توانید از اعتبار مکالمۀ بسته ترکیبی‌تان استفاده کنید.

بسته‌های بوم بوم، از طریق سایت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل من و کد دستوری #5*5*555* فعال می‌شوند.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد فعالسازی و خرید بسته اینترنت ایرانسل صحبت کردیم تا شما با توجه به نیاز و میزان مصرف، بسته‌های اینترنتی خود را بخرید. تنها عیبی که هر کدام از این بسته‌ها دارند، محدودیت حجمی آنهاست. با توجه به ضرورت اینترنت در زندگی همه ما، دانستن حجم باقیمانده اینترنت تقریباً همیشه لازم است که می­‌توانید با مطالعه مقالۀ چگونه از باقیمانده اینترنت ایرانسل خود آگاه شویم با راه‌های استعلام حجم باقیمانده اینترنت‌تان آشنا شوید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • ‌کفتارکش

    10 فروردین 1402، 00:52

    سلام عالی بود
    فقط یه سوال
    یه بسته داره ایرانسل ماهانه ۴۳ گیگ یکماه ۱۰۵ هزار تومن
    ماه پیش گرفتم الان اصلا نیست هرچی کد ها رو میزنم اصلا تو ردیفها دیده نمیشه
    راهنمایی کنید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید