30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیام کوتاه از طریق نرم افزارهای حقوق و دستمزد

ارسال پیام کوتاه از طریق نرم افزارهای حقوق و دستمزد

9

حقوق یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های عملیاتی شرکت‌ها و البته سهم کارمندان از تولید است. این هزینه که توسط نرم افزار حقوق و دستمزد محاسبه می‌شود، همواره توسط تیم حسابداری اندازه‌گیری، کنترل، تحلیل و ثبت می‌شود.

حالا شاید بپرسید که مگر حقوق را با کمک نرم افزار محاسبه می‌کنند؟ باید بگویم بله، به‌خصوص اگر شرکت یا سازمان کارمندان زیادی داشته باشد محاسبۀ حقوق هر نفر بدون نرم افزار کار آسانی نیست. حسابداران  هم در واحد ثبت هزینه‌، دستمزد نیروی کار را با دقت محاسبه می‌کنند. پرداخت به‌موقع و اصولی حقوق منجر به رابطه مطلوبی بین کارگران و کارمندان با کارفرما می‌شود. از طرف دیگر، این محاسبات مالی باید برای بعضی از نیروهای هر سازمان یا شرکت ارسال شود.

ساده‌ترین راه‌حل برای ارسال این محاسبات پنل پیامکی است. در ادامه مفصل می‌خواهیم دربارۀ ارسال پیام‌های مهم مالی از طریق نرم افزار حقوق و دستمزد صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

سیستم حقوق و دستمزد چیست؟سیستم حقوق و دستمزد چیست؟

پیش از شروع صحبت دربارۀ نرم افزار حقوق و دستمزد، می‌خواهیم کمی دربارۀ این سیستم صحبت کنیم. اول از همه، مدارک هستند که الویت دارند.

مدارک هزینه‌های حقوق و دستمزد باید منسجم و اصولی تهیه و دسته‌بندی شوند. این مدارک در هر سازمان یا شرکت ارزش زیادی دارد. همچنین، برای ارتباط با مقامات قانونی مثل اداره بیمه، اداره کار و رفاه کارمندان و دارایی و مالیات باید به دقت نگهداری شوند.
حقوق، مجموعه‌ی یکپارچه‌ای از داده‌ها و سهم کارمندان و کارگران در تولید و خدمات هر سازمان است که به اطلاعات حقوق و دستمزد تبدیل می‌شود.
این داده‌ها شامل نام و نام خانوادگی، شماره پرسنلی یا شماره بیمۀ ثبت شده در دفترچه و سازمان تامین اجتماعی، ساعات حضور و غیبت کارمندان، روزهای کارکرد، نرخ دستمزد ساعتی و روزانه برحسب نوع کار و اضافه کاری می‌شود.

در آخر هم خوب است بدانید، قانون شرکت‌ها و موسسات را ملزوم کرده تا اطلاعات مالی و حقوقی مثل تعداد کارمندان، حقوق پرداختی، مزایا و ... را به دستگاه‌های مجری مانند وزارت دارائی، برای تعیین و وصول مالیات حقوق و سازمان تأمین اجتماعی برای وصول بیمه، ارسال کنند.

با توجه به موارد فوق، حتماً به لزوم استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پی بردید. سیستم منظم، اصولی و دقیق برای ثبت و گزارش‌دهی اطلاعات مالی برای موسسات ضروریست.

محاسبۀ حقوق پرداختی

مهم‌ترین کاربرد نرم افزار حقوق و دستمزد محاسبۀ پرداختی‌های نیروی کار است. پرداختی یا همان حقوق مجموع پرداختی به نیروی کار بر اساس کارکرد ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه است. هر نیروی کار و کارمندی، علاوه‌بر حقوق وزارت کار بر اساس ساعات حضور، میزان فروش یا خدمات خاص مبالغ دیگری هم دریافت می‌کند.

نرم افزارها علاوه‌بر حقوق، مبالغ دیگری هم مثل اضافه کاری، شب کاری، حق مأموریت، حق ایاب‌وذهاب، حق جذب، حق مسکن و خواروبار، حق اولاد و عائله‌مندی، پاداش آخر سال، بازخرید مرخصی، هزینه‌های کارآموزی، مزایای غیر نقدی همچون اتومبیل و مسکن و… را هم محاسبه می‌کند.

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی برای نرم افزار حقوق و دستمزدحالا که با کارکرد نرم افزار حقوق و دستمزد آشنا شدیم، نوبت موضوغ اصلی یعنی ارسال پیامک است. برای ارسال پیامک‌ اول از همه باید پنل پیامکی داشته باشید. اگر با ایمیل کار کردید و بازاریابی ایمیلی را بشناسید، قطعاً دربارۀ بازاریابی پیامکی هم شنیدید.

پنل پیامکی ابزاری تحت وب است که فضای ساده‌ای برای ارسال و دریافت پیامک دارد. این ابزار قابلیت‌های برای اطلاع‌رسانی‌ و تبلیغات دارد که در ادامه تنها به چند مورد آن اشاره کردیم:

  •  بانک شمارۀ جامع و طبقه‌بندی شده بر اساس شهر و اصناف کشور
  • قابلیت اتصال به نرم افزارهای تحت وب با استفاده از وب سرویس پیامکی (مثل نرم افزار حسابداری هلو)
  • گزارش‌دهی دقیق برای پیامک‌های ارسالی و دریافتی و پیامک‌هایی که به مخاطب نرسیده
  • سادگی محیط کاربری برای استفاده از امکانات مختلف پنل
  • هزینه و تعرفۀ مناسب
  • قابلیت ارسال پیام بر اساس نقشه
  • قابلیت ارسال لینک با استفاده از خطوط 3000 و 50004

ارسال پیامک از طریق نرم‌ افزار حقوق و دستمزد

تا اینجا هم با کاربرد پنل پیامکی آشنا شدیم و هم دربارۀ نرم افزار محاسبۀ حقوق هم می‌دانیم. حالا به سوال اصلی مقاله، یعنی نحوۀ ارسال پیامک از طریق نرم افزار حقوق و دستمزد برگردیم.

با اتصال نرم ‌افزار حقوق و دستمزد به پنل پیامکی، تیم حسابداری از مزایا مختلفی برخوردار می‌شود که در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ارسال پیام‌های زماندار

کاربرد پنل پیامکیاولین کاربرد نرم افزار حقوق و دستمزد ارسال پیام‌های زماندار است. یادآوری زمان پرداخت قسط وام یا تسویه، پیام اطلاع‌رسانی واریز حقوق، ارسال پیام پاداش یا عیدی در زمان مشخصی از سال، پرکاربردترین ارسال‌های این نرم افزاهای حقوقی و مالیست.

ارسال پیامک تکی برای کارمندان کاری زمان‌بر و پر هزینه است. اگر سازمان نیروهای زیادی داشته باشد، این اطلاع‌رسانی‌های مالی به زمان زیادی نیاز دارد. از طرف دیگر برخی از کاربران دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کردند، یعنی در لیست سیاه مخابرات هستند. اینجاست که باید از وب‌سرویس پیامکی استفاده کنید.

نرم افزارهای آنلاین اگر قابلیت اتصال به خدمات وب‌سرویس را داشته باشند، با ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی به همه کارمندان دسترسی دارند.

پنل اس ام اس قم | بازاریابی پیامکی با 30% تخفیف اولیهحتما بخوانید: پنل اس ام اس قم | بازاریابی پیامکی با 30% تخفیف اولیه

ارسال پیامک فیش حقوقی

دومین کاربرد نرم افزار حقوق و دستمزد ارسال فیش حقوقی برای نیروی کار است. برای ارسال فیش حقوقی به نر نفر، پیام را می‌توانید شخصی سازی هم بکنید، یعنی با نام و نام خانوادگی برای مخاطب ارسال کنید.

*جناب آقای سعاتی، کارمند محترم بخش تبلیغات*
مبلغ 37,199,550 حقوق بهمن ماه شما واریز شد

خطوط اختصاصی

نرم افزار حقوق و دستمزدپیش از سفارش پنل برای ارسال پیامک از طریق نرم افزار حقوق و دستمزد لازم است کمی هم دربارۀ خطوط مختلف بدانید. این خطوط اختصاصی را بر اساس سامانه ملی پیامک در ادامه برایتان توضیح خواهم داد.

همانطور که برای خطوط تلفن همراه از اپراتورهای مختلف خط با شماره‌های متفاوت خریداری می‌کنید، در سامانه ملی پیامک هم برای قابلیت ارسال و دریافت پیامک شما ۵ اپراتور موجود دارد. کاربر با توجه به امکانات هر خط، می‌تواند یکی از این خطوط را خریداری کند. هر کدام از خطوط ۱۰۰۰.۲۰۰۰، ۳۰۰۰.۵۰۰۰ و ۰۲۱ اختصاصی برای یکی از اپراتور‌های پیامکی است، که در ادامه ویژگی‌هایش را معرفی خواهم کرد.

خطوط اختصاصی اپراتور 1000

اگر برای ارسال پیامک از نرم افزار حقوق و دستمزد می‌خواهید از اپراتورهای قدیمی استفاده کنید، پیش شماره 1000 را پیشنهاد می‌کنم.

خطوط 1000 سرعت بالایی در ارسال پیام دارد و بدون هزینه تمدید سالانه است. بعد از ارسال گزارش دقیقی ارائه می‌دهد. تعرفه مناسبی دارد و برای خطی با ارقام کم خیلی گران نیست.

خطوط اختصاصی اپراتور 2000

خط 2000 یکی از خطوط تقریباً گران‌قیمت با هزینه تمدید سالیانه است. این خط بعد از هر سال گزارش دقیقی ارانه می‌دهد و شما می‌توانید با ارقامی که دوست دارید، خط منتخب خودتان را سفارش دهید. در ضمن این سرشماره، هزینۀ پیام‌های نرسیده را برمی‌گرداند و سرعت بالایی در ارسال پیام دارد.

خطوط اختصاصی اپراتور 3000

اگر می‌خواهید با نرم افزار حقوق و دستمزد پیام‌هایی حاوی لینک برای کاربران ارسال کنید، به خطوط 3000 نیاز دارید. خطوط 3000 هم از جمله خطوط قدیمی هستند و قیمت مناسبی دارند. نیاز به تمدید سالیانه ندارند و هزینه پیام‌های نرسیده به مخابرات را برمی‌گردانند.

اگر برنامه شما به نحویست که باید برخی محاسبات مالی را در پلتفرم‌ها آپلود کنید و برای کاربران ارسال کنید، تهیه خط 3000 به دلیل قابلیت ارسال لینک توصیه می‌شود.

خطوط اختصاصی اپراتور 50001

خط 50001 تعرفه مناسبی برای ارسال پیام از طریق نرم افزار حقوق و دستمزد دارد. در ضمن شما می‌توانید خطوط 3000 را با انتخاب ارقام، به‌صورت سفارشی هم داشته باشید.

نرم افزار حقوق و دستمزدتعرفه ثبت خطوط 50001 مناسب است. سرعت ارسال بالایی دارد و بعد از ارسال گزارش دقیق را در اختیارتان قرار می‌دهد. در ضمن این خط هم هزینه پیام‌های نرسیده به مشتری را به حسابتان برمی‌گرداند.

ارسال لینک با اپراتور 50004

این خط هم مانند خطوط 3000 علاوه‌بر سرعت بالا امکان ارسال لینک را هم در متن پیامک دارد. با توجه به تعرفه مناسب و امکان خرید خط به صورت سفارشی بسیاری از کاربران برای ارسال پیامک از طریق نرم افزار حقوق و دستمزد از خط 50004 استفاده می‌کنند.

این خط امکان ارائه گزارش دقیق دارد و تعرفه ثبت آن مناسب است. در ضمن 50004 هم مانند دیگر خطوط، هزینه پیام‌های نرسیده به مخابرات را برمی‌گرداند.

خطوط اختصاصی 021 و 026

در آخر هم اگر شرکت یا سازمان شما در تهران یا کرج است، برای ارسال پیامک از طریق این نرم‌ افزارها می‌توانید از خطوط 021 و 026 استفاده کنید. خط 021 برای تهران و خط 026 برای کرج است. هر دو خط تعرفه مناسبی دارد و گزارش دقیقی را بعد از ارسال ارائه می‌دهد. در ضمن این خطوط هیچ تداخلی هم با خطوط تلفن ندارند.

نتیجه ارسال پیامک از نرم افزارهای محاسبه دستمزدجمع‌بندی

تا اینجا علاوه‌بر پنل پیامکی با ارسال اس ام اس از طریق نرم افزار حقوق و دستمزد آشنا شدیم. به خوبی می‌دانیم که این نرم افزارها چه کاربردی دارند و ما به عنوان کاربر چه خطوطی را می‌توانیم سفارش دهیم.

با توجه به تعرفه مناسب و البته پشتیبانی همه روزه ملی پیامک، پیشنهاد می‌کنم که اگر تا الان هنوز به سامانه پیامکی تهیه نکردید، در صفحه اصلی ملی پیامک ثبت‌نام کنید.

اگر هم تحربه استفادهاز این نرم افزارها را دارید، آن را با ما و مخاطبان ملی پیامک در میان بگذارید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
3دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • رامین حسین زاده

    06 خرداد 1402، 13:00

    ممنونم از مقاله کامل و جامع تون. واقعا کار عجیبیه که شرکتهای ارسال پیامک ، علاوه بر هزینه پیامک، هزینه شارژ سالیانه در نظر میگیرند!

  • شبنم

    24 اسفند 1399، 16:10

    فوق‌العاده کاربردی

  • احمد

    24 اسفند 1399، 16:10

    عالی بود

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید