30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
اس ام اس مارکتینگ چیست؟ + دوره رایگان اس ام اس مارکتینگ

اس ام اس مارکتینگ چیست؟ + دوره رایگان اس ام اس مارکتینگ

2

تمام کسانی که الان دارند این مطلب را می‌خوانند یک ویژگی مشترک دارند. بله! شما و تمام افرادی مانند شما در یک ویژگی با هم مشترک هستید و آن داشتن یک تلفن همراه است. بنابراین همگی مشتریان احتمالی و مخاطبان دریافت پیامک تبلیغاتی هستید. اس ام اس مارکتینگ هم در جهت تبلیغات به همین افراد شکل گرفته است.

از جمعیت کل جهان، درحال حاضر 6.7 میلیارد نفر از تلفن همراه استفاده می‌کنند. بنابراین بهترین فرصت برای کسب‌وکارها، پیدا کردن مشتریان از میان افراد بسیار زیادی است که موبایلشان در تمام ساعت‌های روز در کنارشان است. در این مقاله قرار است راجع‌به اس ام اس مارکتینگ یا همان بازاریابی پیامکی، بهترین استراتژی‌ها و روش‌های استفاده از این روش تبلیغات صحبت کنیم و دوره جامع اس ام اس مارکتینگ را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

اس ام اس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی نوعی از تبلیغات است که کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ از آن برای ارسال تبلیغات به مشتریان استفاده می‌کنند. حتما حتی برای خودتان هم پیش آمده که از طرف برندها و کسب‌وکارها پیامکی روی گوشیتان ظاهر شده و تخفیف و پیشنهادات ویژه‌ای به شما شده است.

در چند سال گذشته بازاریابی پیامکی به یک کانال تبلیغاتی قانونی در بسیاری از نقاط جهان تبدیل شده است. این همه‌گیری و گستردگی به این دلیل است که این نوع از بازاریابی به سادگی به دست مشتریان می‌رسد و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، می‌توانند با پیمودن چند گام ساده از آن استفاده کنند.اس ام اس مارکتینگ چیست؟

آیا اس ام اس مارکتینگ موثر است؟

امروزه شبکه‌های اجتماعی از پیر و جوان را درگیر خود کرده است و ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا بازاریابی پیامکی موثر است؟ در جواب باید گفت بله! اما به شرط و شروطی. اینکه شما یک پیامک خشک و طولانی بفرستید و یا در طول روز ده‌ها پیامک ارسال کنید، سودی که برایتان ندارد هیچ! بلکه ضرر هم دارد.

بازاریابی پیامکی زمانی موثر است که پیام‌های شما هوشمندانه و متفکرانه نوشته شده باشند. در زمان مناسب و به تعداد مناسب فرستاده شوند و به مخاطبانی فرستاده شوند که پتانسیل تبدیل شدن به مشتری را داشته باشند. اما آیا این روش از تبلیغات به طور خاص به اندازه کافی تاثیرگذار است؟ آیا ارزش آن را دارد که روی آن وقت بگذارید و برایش تلاش کنید؟آیا اس ام اس مارکتینگ موثر است؟

چگونه از بازاریابی پیامکی استفاده کنیم؟

در این قسمت از مطلب بهترین روش‌ها برای اس ام اس مارکتینگ را با هم مرور می‌کنیم. این روش از بازاریابی باید ساده و بدون پیچیدگی باشد. درواقع بازاریابی پیامکی حتی از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و انواع دیگر بازاریابی‌های دیجیتال و سنتی هم ساده‌تر است. زیرا نیازی به هیچ‌گونه طراحی ندارند. اما برای شروع بازاریابی پیامکی باید چه کاری انجام داد؟

دوره جامع اس ام اس مارکتینگ

ما در ملی پیامک یک دوره جامع اس ام اس مارکتینگ برای کسب‌وکارها داریم که پیشنهاد می‌کنیم حتما کمی برای خودتان وقت بگذارید و آن را تماشا کنید. در ادامه مطلب به صورت مختصر این دوره را توضیح می‌دهیم و روش ثبت‌نام رایگان و دریافت فایل‌های ویدئویی را برایتان توضیح خواهیم داد. برای شروع فصل اول دوره جامع اس ام اس مارکتینگ برای کسب‌وکارها را در زیر برای شما آورده ایم.

فصل اول: چرا بازاریابی پیامکی؟

در فصل اول دوره جامع اس ام اس مارکتینگ به این پرداخته‌ایم که چرا کسب‌وکارها باید از بازاریابی پیامکی استفاده کنند. آمارها و ارقام جالبی را مطرح کرده‌ایم و به این سوال مهم پاسخ داده‌ایم که سامانه پیامکی چیست؟

سامانه پیامکی یک نرم‌افزار اینترنتی است که با استفاده از آن می‌توان مشتری جدید جذب کرد و مشتریان قدیمی را وفادار به خود نگه داشت. سامانه پیامکی قابلیت‌های مختلفی دارد و شما با خلاقیت خود می‌توانید از این امکانات در جهت بازاریابی پیامکی و تبلیغات موثر استفاده کنید.

فصل دوم: اصول نوشتن پیامک تبلیغاتی

در این فصل از دوره رایگان بازاریابی پیامکی به شما آموزش می‌دهیم چگونه متن پیامک را درست و اصولی بنویسیم و با استفاده از آن مشتریان را به خود درگیر کنیم. متن پیامک آنقدر مهم است که ارزش آن را دارد ساعت‌ها و روزها به آن فکر کنید و در نهایت بهترین متن را برای مشتریانی که با دقت انتخاب شده‌اند بفرستید. ما در وبلاگ ملی پیامک چندین مقاله آموزشی درباره نوشتن بهترین متن پیامک نوشته‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم پس از تماشای دوره ویدئویی اس ام اس مارکتینگ، آن‌ها را مطالعه کنید.

فصل سوم: امکانات سامانه پیامکی

امکانات سامانه ملی پیامکسومین فصل این دوره رایگان تماما به قابلیت‌ها و امکانات پنل ملی پیامک پرداخته‌ایم. این مبحث آنقدر گسترده است که به نظر ما حتی در یک فصل هم نمی‌گنجد. امکانات پنل ملی پیامک در عین فراوان بودن، ساده است و افراد از قشرهای متفاوت می‌توانند خیلی راحت از آن استفاده کنند. علاوه‌بر سادگی رابط کاربری پنل، مطالب آموزشی بسیار زیاد به صورت متنی در وبلاگ و ویدئوهای آموزشی گوناگون در کانال آپارات برایتان تدارک دیده‌ایم تا بتوانید از این قابلت‌های گوناگون استفاده کنید.

فصل چهارم: استراتژی پیامکی

فصل پایانی دوره جامع اس ام اس مارکتینگ ملی پیامک به استراتژی‌های پیامکی می‌پردازد و شما را با جزئیات‌ ریزتر این روش از تبلیغات آشنا می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم حتما از این فرصت طلایی بهره ببرید و این دوره را تماشا کنید تا بتوانید با چشم بازتر و برنامه‌ای منظم‌تری از بازاریابی پیامکی استفاده کنید.

انواع بازاریابی پیامکی

درست مانند هرچیز دیگری، اس ام اس مارکتینگ هم انواعی دارد و به طرق مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد.

اس ام اس مارکتینگ تبلیغاتی

کمپین‌های بازاریابی تبلیغاتی پیامکی برای این طراحی شده‌اند که افراد را به کالا یا خدماتی علاقه‌مند کنند. این نوع از پیامک‌ها اغلب متن بسیار جذابی دارند و افراد را وسوسه می‌کنند تا حتی اگر برای کنجکاوی هم که شده، از آن کالا و خدمات دیدن کنند. در پیامک‌های تبلیغاتی، باید از واژه‌هایی که مخاطب را جذب می‌کنند مانند رایگان، تخفیف، کوپن و پیشنهاد ویژه استفاده کنید. اگر می‌خواهید فروش بیشتری داشته باشید، باید از افراد دعوت کنید کاری انجام دهند. مثلا روی لینک کلیک کنند یا با شماره گفته شده تماس بگیرند. در پیامک‌های تبلیغاتی خود به افراد انگیزه دهید و به آنان بگویید قرار است با برند شما چه امتیازی بگیرند.

اس ام اس مارکتینگ خدماتی

اس ام اس مارکتینگ خدماتیپیامک‌های خدماتی در اغلب زمان‌ها در جواب یک اقدام یا رویداد فرستاده می‌شوند. پیامک‌های خدماتی عمدتا هدف جذب مشتری جدید ندارند، بلکه می‌خواهند مشتریان قدیمی را راضی نگه دارند و خدمات کامل و خوبی به آنان ارائه کنند. یعنی چه؟ مثلا فرض کنید شما از یک فروشگاه آنلاین خرید می‌کنید. آن فروشگاه پس از خرید برایتان یک پیامک می‌فرستد و به شما خبر می‌دهد چگونه می‌توانید خرید خود را یپیگیری کنید. این نوع از اس ام اس‌های خدماتی برای مشخص کردن قرار ملاقات، اطلاع رسانی به مشتریان، بازیابی رمز عبور و غیره استفاده می‌شوند.

از آنجا که این نوع از پیامک‌ها کاملا با مشتری مرتبط هستند و در جهت کمک کردن و اطلاع‌رسانی هستند، به سرعت باز می‌شوند و نرخ تبدیل بالایی دارند. مشتریان پس از دریافت این گونه پیامک‌ها، بهتر می‌توانند به برند و کالاهای شما اعتماد کنند.

پنل اس ام اس خوزستان | شروع تبلیغات هدفمند با تخفیف 30 درصدی شگفت انگیزحتما بخوانید: پنل اس ام اس خوزستان | شروع تبلیغات هدفمند با تخفیف 30 درصدی شگفت انگیز

اس ام اس مارکتینگ مکالمه‌ای

در پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی اغلب از طرف گیرنده پیامک، که ما به او مخاطب یا مشتری می‌گوییم، پاسخی دریافت نمی‌شود. یعنی لینک خرید کالا گذاشته می‌شود، مشتری روی لینک کلیک می‌کند، خرید خود را تکمیل می‌کند و تمام. نیازی به ارسال پیامک از طرف مشتری نیست. اما کمپین‌هایی هستند که در آن باید ارسال و دریافت پیامک دوطرفه باشد.

اگر می‌خواهید کمپین بازاریابی خلاقانه و متفاوتی اجرا کنید، می‌توانید از انواع اس ام اس مارکتینگ مکالمه‌ای استفاده کنید. مثال بارز این نوع از پیامک‌ها، برگزاری نظرسنجی و آزمون است. در این نوع از کمپین‌ها، برندها یک پیامک نظرسنجی برای افراد ارسال می‌کنند و از آنان می‌خواهند در جواب سوالشان، یک عدد یا کلمه بفرستند و میزان رضایت خود را از برند نشان دهند.

بهترین سامانه پیامکی

بهترین سامانه پیامکییادتان هست که در دوران مدرسه پایه قوی چقدر مهم بود؟ اصلا شما هرچقدر هم تلاش می‌کردید، اگر پایه‌تان قوی نبود، درصد موفقیتتان پایین می‌آمد. در بازاریابی پیامکی هم یکی از مهم‌ترین اصول، داشتن یک پایه و اساس درست و مطمئن است. برای شروع تبلیغات با استفاده از پیامک، باید یک سامانه پیامکی قوی داشته باشید. ملی پیامک با چندین سال تجربه ارائه خدمات، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که می‌خواهند اس ام اس مارکتینگ را به عنوان یکی از روش‌های اصلی تبلیغات خود انتخاب کنند.

در سامانه ملی پیامک شما به دروه جامع اس ام اس مارکتینگ برای کسب‌وکارها دسترسی دارید و می‌توانید از آموزش‌های متفاوت در وبلاگ و ویدئویی آموزشی ما هم استفاده کنید. اگر همچنان برای خرید پنل پیامکی شک دارید و نمی‌دانید کدام پنل را باید برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنم حتما با مشاوران فنی ما در ملی پیامک به شماره 02163404 تماس بگیرید.

سوالات متداول

اس ام اس مارکتینگ را باید از کجا شروع کنیم؟

برای شروع بازاریابی پیامکی شما به یک پنل اس م اس نیاز دارید. تنها پس از خرید سامانه پیامکی است که می‌توانید تبلیغات پیامکی را آغاز کنید.

بازاریابی پیامکی برای کدام کسب‌وکارها مناسب است

تمام کسب‌وکارها و برندها به گونه متفاوتی می‌توانند از اس ام اس مارکتینگ استفاده کنند. اما فروشگاه‌های آنلاین، برندهای بزرگ لوازم لوکس، خرده فروشی‌های محلی و غیره بهتر است حتما از تبلیغات پیامکی بهره ببرند.

قیمت سامانه پیامکی برای شروع بازاریابی پیامکی چقدر است؟

برای دیدن قیمت پنل اس ام اس به صفحه تعرفه‌ها ملی پیامک مراجعه کنید. در این صفحه باید یکی از پنل‌های پایه، اقتصادی، شرکتی یا تجاری را خریداری کنید. 
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید