30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس خراسان جنوبی + ویدئوی آموزشی و 30% تخفیف

پنل اس ام اس خراسان جنوبی + ویدئوی آموزشی و 30% تخفیف

143

حتماً با تجربه‌ای که در بازار دارید، دیگر می‌دانید که تبلیغات هدفمند و موثر سکوی پرتاب هر کسب‌وکاریست. پس اگر می‌خواهید در محل زندگی خودتان هر روز مشتریان بیشتر و بیشتری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم حتماً برنامه مناسبی برای بازاریابی و جذب مشتری داشته باشید. پنل اس ام اس خراسان جنوبی ابزار تبلیغات هدفمند در این استان است که پیام شما را دقیقاً به مشتریان هدفتان می‌رساند.

کسب‌وکارت رو متحول کن!

بازاریابی پیامکی ساده‌ترین و موثرترین راه تبلیغات هدفمند در سطح استان، شهر، محله است. با پیامک هم مشتریان جدید جذب کنید و هم مشتریان قدیمی را از پیشنهادات خود باخبر کنید.
30% تخفیف
KHJN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟

برای استفاده از پنل اس ام اس خراسان جنوبی اول باید با سامانه ارسال پیامک یعنی ابزار کارتان آشنا شوید. سامانه ارسال پیام کوتاه نرم افزار آنلاینی برای ارسال پیامک در قالب انبوه است. اگر این سامانه علاوه‌بر خط عمومی دارای خط اختصاصی هم باشد، قابلیت دریافت پاسخ مشتریان را هم دارد. پس به زبان ساده این نرم افزار تحت‌وب برای مدیریت پیامک‌های ارسالی و دریافتی استفاده می‌شود.

اما یک سوال مهم، کسب‌وکارها چطور می‌توانند پنل اختصاصی کسب‌وکارشان را داشته باشند؟ کدام شرکت‌های ارائه دهندۀ سامانه برای این خدمات تبلیغاتی بهتر هستند؟

ملی پیامک، پیشگام در حوزۀ پنل‌های اس ام اسی

ملی پیامک یکی از شرکت‌های پیشگام در حوزه تبلیغات پیامکی است و پنل اس ام اس خراسان جنوبی را به کسب‌وکارهای این ناحیه برای تبلیغات هدفمند و موثر ارائه می‌دهد. اما دلایل این انتخاب چیست و چرا ملی پیامک را معرفی کردم؟!پنل اس ام اس

شرکت ملی پیامک تمام آموزش‌های لازم را برای کاربرانش فراهم کرده است و صفر تا صد این آموزش‌ها را در قالب ویدئو در اینستاگرام و آپارات ملی پیامک به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این اصول فروش پیامکی و اس ام اس مارکتینگ از نحوه ارسال پیام تا نوشتن متن جذاب در کتابچه بازاریابی پیامکی آماده شده است. البته بازهم برای مشاوره ارسال پیامک و سوالات بیشتر کاربران می‌توانند با تیم پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرند یا تیکت بفرستند. این تیم پشتیبانی از 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی کاربران است. همچنین برای روزهای تعطیل و آخر هفته هم می‌توانید از 9 صبح تا 5 عصر با تیم پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید.

بانک شماره جامع و به‌روز سامانه هم قابلیت بعدی پنل پیامک خراسان جنوبی است که توسط شرکت ملی پیامک ارائه شده است. این بانک شماره جامع ابزار تبلیغاتی مناسبی برای کسب‌وکارهای فعال منطقه است تا بتوانند تبلیغاتشان را به دست تعداد انبوهی از مخاطبان برسانند و آن‌ها را به مشتریان دائمی‌شان تبدیل کنند.

بانک شمارۀ به‌روز پنل اس ام اس خراسان جنوبی

پنل اس ام اس خراسان جنوبی بانکی از شماره‌های به‌روز همراه اول (سیمکارت دائمی و اعتباری) دارد که شامل تمام شهرستان‌های استان می‌شود. این بانک شماره برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی استفاده می‌شود و همانطور که پیشتر هم گفتم اگر از این طریق متنی جذاب برای مخاطب بفرستید می‌توانید آن‌ها را به مشتریان دائمی تبدیل کنید. این بانک شماره شامل شهرستان‌های زیر است:

ارین شهر، اسدیه، اسفدن، اسلامیه، ایسک، بشرویه، بیرجند، حاجی اباد، خضری دشت بیاض، خوسف، زهان، سرایان، سربیشه، سه قلعه، شوسف، عشق آّباد، فردوس، قائن، مود، نهبندان، نیمبلوک

ارسال پیامک به اصناف و مشاغل استان خراسان جنوبی

پنل اس ام اس خراسان جنوبی امکان ارسال پیامک به بانک اصناف و مشاغل مختلف را برای کاربران فراهم کرده است. حتماً تا الان متوجه شدید که تاکید ویژۀ ما در این مقاله روی تبلیغات هدفمند است که پیامتان را دقیقاً به دست مشتری هدف می‌رساند.

بر همین اساس اگر شغل شما بیشتر در ارتباط با برخی اصناف و مشاغل است، مثلاً خدمات موبایل یا اتومبیل، برای تبلیغات هدفمند پیامکی که نتیجه‌بخش باشد بهتر است از بانک شمارۀ به‌روز اصناف و مشاغلی که در ادامه به صورت دسته‌بندی شده برایتان آوردیم، استفاده کنید.

مشاغل آموزشی پنل اس ام اس خراسان جنوبی

  آموزش پروژه‌های دانشگاهی، آموزش تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزش، آموزش زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، آموزش موسیقی، آموزش هنرهای‌ زیبا، آموزش کامپیوتر، آموزش کنکور

مشاغل حوزه اتومبیل پنل اس ام اس خراسان جنوبی

 پخش و باند، تزئینات خودرو، تعمیرگاه، خدمات جانبی، دزدگیر، اتومبیل دست‌دوم ایرانی، اتومبیل دست‌دوم خارجی، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، اتومبیل فروش قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

مشاغل ارتباطات و موبایل پنل اس ام اس خراسان جنوبی

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباط تلفن تصویری، ارتباط خدمات اس ام اس، ارتباط خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، ارتباط سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، ارتباط لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

مشاورین املاک پنل پیامک خراسان جنوبی

املاک اجاره مسکونی،  املاک صنعتی، املاک باغ و زمین، املاک پیش‌فروش، املاک خدمات ساختمانی، املاک دکوراسیون، املاک فروش آپارتمان، املاک مشارکت در ساخت، املاک مشاور املاک، املاک مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک کلنگ

مشاغل خدماتی پنل اس ام اس خراسان جنوبی

بازار کار آماده به کار، بازار کار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذار، شراکت، بازار کار نمایندگی، کاریابی،  بازارکار آماده به کار ، بازارکار استخدام، بازارکار شراکت، بازارکار نمایندگی، خدمات باشگاه ورزشی، خدمات بیمه، خدمات تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، خدمات تعمیر لوازم، خدمات توزیع کالا، خدمات چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، خدمات پزشکی، خدمات مجلس، خدمات مسافرتی، خدمات منزل، خدمات زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، خدمات مشاوره

تبلیغات منطقه‌ای هدفمند با کد پستی خراسان جنوبیحتما بخوانید: تبلیغات منطقه‌ای هدفمند با کد پستی خراسان جنوبی

بانک شماره لوازم منزل خراسان جنوبی

لوازم اثاثیه منزل، ادوات موسیقی، اسباب‌بازی، لوازم تجهیزات پزشکی، لوازم تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، ظروف، لوازم فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، بچه‌گانه، لوازم گوناگون،  مهندسی، لوازم ورزشی، لوازم یدکی، لوازم نصب آنتن، کتاب

تبلیغات هدفمند بر اساس جنسیت

اگر مشتریان شما فقط زنان یا مردان هستند، مثلاً آرایشگاه یا مزون دارید، باید سراغ ارسال پیامک به تفکیک جنسیت بروید.پنل اس ام اس

پنل اس ام اس خراسان جنوبی بانک شماره‌های ایرانسل (دائمی و اعتباری) را که در سال 1400 به‌روزرسانی شده برای تبلیغات هدفمند بر اساس جنسیت در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تبلیغات شما به دست مشتریان واقعی برسد که به خدماتتان نیاز دارد.

ارسال پیامک به شماره‌های خودتان

خب تا اینجا با پنل اس ام اس خراسان جنوبی برای شماره‌های دیگر پیامک فرستاید و حالا نوبت مخاطبان خودتان است. پنل ملی پیامک قابلیت ذخیره شماره‌های کاربر را تحت عنوان دفترچه تلفن دارد، در نتیجه شما می‌توانید شماره‌های مشتریانی که از قبل دارید را در این قسمت ذخیره کنید. حتی در این قسمت می‌توانید دسته‌ای را که از شما بیشتر خرید می‌کنند، به عنوان مشتریان وفادار انتخاب کنید. در مرحلۀ بعدی برای این مشتریان کد تخفیف یا پیامک تبریک تولد بفرستید و دوباره به خرید ترغیبشان کنید.

شروع تبلیغات در خراسان جنوبی

خراسان جنوبی با ۷۶۸٬۸۹۸ نفر جمعیت و ۱۵۱٬۱۹۳ وسعت یکی از استان‌های مرزی ایران و البته مرکز تولید زعفران ایران است. معادن بی‌نظیر سنگ های ارزشمندی که در خراسان جنوبی واقع شده، این ناحیه را به یکی از مراکز مهم شرق کشور تبدیل کرده و کارخانجات بسیاری در نقاط محختلف این استان فعال هستند.

بر همین اساس، علاوه‌بر بازار پر رونق و رقابتی کارخانجات و مراکز بزرگ دیگری در این استان فعالیّت می‌کنند و تبلیغات هدفمند می‌تواند سکوی پرتاب این کسب‌وکارها باشد.

پنل اس ام اس خراسان جنوبیجمع‌بندی

 حالا که می‌خواهید با پنل اس ام اس خراسان جنوبی تبلیغاتتان را شروع کنید وقتش رسیده که با ملی پیامک تماس بگیرید یا در سایت ثبت‌نام کنید و برای سامانه درخواست دهید. اگر تمامی مدارک را به عنوان شخص حقوقی یا شخص حقیقی آماده کنید، ظرف سه ساعت پنل شما تائید می‌شود و بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور می‌توانید شروع به ارسال پیامک کنید.

اگر هنوز در مورد ثبت‌نام، دریافت پنل و ارسال اس ام اس سوالی دارید، در انتهای همین متن برایمان بنویسید تا فوراً راهنمایی‌تان کنیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
120دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • سید

    06 اسفند 1401، 15:52

    سلام و عرض ادب
    من در زمان ثبت نام تعرفه تجاری را انتخاب کرده ام که شامل 2 خط اختصاصی می باشد
    در صورتی که داخل پنل 1 خط موجود می باشد چطور می تونم خط دوم رو فعال کنم به شکل که شماره خودم در انتهاش باشه
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    با تشکر

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:42

      سلام دوست عزیز،
      برای این مورد لطفا با کارشناسان پشتیبانی ما صحبت بفرمایید: 02163404

  • سبحانی

    06 اسفند 1401، 15:50

    🏠خونه تو با هزینه کم نو کن
    سال جدید خونه جدید🏦
    بازسازی ارزان و فوری با مایسا
    سلام و وقت بخیر خدمت همکاران ملی پیامک من می خوام متن بالا رو بفرستم برای یک منطقه ای در شهر مشهد چطور میتونم این مورد رو انجام بدم ؟

    • حسام کریمی

      16 اسفند 1401، 14:20

      سلام وقتتون بخیر
      برای این مورد از قابلیت “منطقه،هدفمند” استفاده بفرمائید.

  • حق دوست

    06 اسفند 1401، 14:35

    سلام پنل پیامکی تهیه کنیم از کجا متوجه بشیم که برای ایرانسل ارسال شده یا همراه اول؟(البته قبل از دریافت گزارش و ارسال)
    آیا شماره ها تفکیک بصورت پیش شماره دارند یا خیر؟

    • سمیه جابری

      07 دی 1402، 12:48

      سلام دوست عزیز
      تو ماژول های مختلف میتونید شماره موبایل های ایرانسل و همراه اول رو مشاهده کنید و برای هر کدوم که دوست داشتید پیامک بفرستید.
      همچنین میتونید به صورت جدا از ماژول های کد پستی همراه اول و ایرانسل برای ارسال های خودتون استفاده کنید.

  • محمدرضا حسینی

    01 اسفند 1401، 14:53

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم با خرید پنل پیامکی های شما ارسال لینک برای مخاطب ها فعال است یا خیر قصد ارسال لینک سایت برای مخاطب و کاربر های سایت خودمون بعد از ثبت نام داریم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      07 دی 1402، 12:49

      سلام وقت شما به خیر
      بلکه امکان ارسال لینک برای مخاطب وجود داره و به راحتی میتونید ازش استفاده کنید.

  • علی بازداشتی

    29 بهمن 1401، 19:06

    سلام
    کار من تزئینات خودرو و تیونینگ هستش قصد دارم بهیک سن خاص توی شهر خودم ارسال پیامک داشته بشم و قصد دارم به شماره موبایل هایی که از قبل دارم ارسال پیامک داشته باشم. راهنمایی میفرمایید

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:44

      سلام دوست عزیز،
      بریا ارسال به یک سن خاص می‌تونید از ارسال پیامک زنده استفاده کنید.
      اگر هم می‌خواید شماره‌های خودتون رو استفاده کنید می‌تونید به راحتی شماره‌ها رو وارد دفترچه تلفن پنل کنید.

  • ریسی

    25 بهمن 1401، 12:46

    سلام خسته نباشین
    امکان ارسال پیامک شخصی سازی شده بصورت انبوه وجود داره؟ یعنی بانک شماره های شما دارای نام افراد هم هستند تا با نام هر فرد براشون پیامک ارسال بشه؟
    ممنون از راهنماییتون

    • سمیه جابری

      07 دی 1402، 12:50

      درود بر شما
      بله میتونید به صورت شخصی سازی شده و با نام و نام خانوادگی برای مخاطب های خودتون پیامک بفرستید.
      برای این کار میتونید از ارسال هوشمند استفاده کنید.

  • اسماعیلی

    24 بهمن 1401، 12:54

    سلام دوست من ایا امکان ارسال از روی نقشه برای بیرجند وجود دارد؟
    واقعا ممنون از سایت خوب و پنل خوب شما

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:45

      سلام دوست عزیز،
      خیر متاسفانه در شهر بیرجند امکان ارسال از پیامپ رو نداریم. پیشنهاد می‌کنم از کدپستی استفاده کنید.

  • کردی

    24 بهمن 1401، 10:37

    با سلام و وقت بخیر با توجه به مقاله ای که نوشتین ایا امکان ارسال به هر شهر در خراسان جنوبی وجود دارد؟

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:45

      سلام دوست گرامی،
      بله شما میتونید به شهرهای خراسان جنوبی پیامک ارسال کنید.

  • بزرگ نژاد

    20 بهمن 1401، 13:29

    خیلی ممنون از مقاله خوبتان
    یک سوال ما خودمون هم در صورت خرید پنل امکان اضافه کردن شماره به بانک شماره های شما را داریم؟
    قصد داریم به شماره های در اختیار خودمون هم ارسال پیامک انجام دهیم
    ممنون از راهنمایی شما

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:46

      سلام دوست گرامی،
      برای اینکه شماره‌های خودتون رو به پنل اضافه کنید باید از قابلیت دفترچه تلفن استفاده کنید. نمیتونید شماره‌های خودتون رو به بانک شماره اضافه کنید.

  • علی خلیل پور

    18 بهمن 1401، 11:15

    سلام و وققتون به خیر و شادی
    من قصد دارم الان ک اواخر فصل هستیم حراجی محصولات زمستانی رو داشته باشم و مغازم پوشاک مربوط به بانوان هست در شهر فردوس می وام برای خانوم ها ارسال کنم این مورد امکان پذیر است و ایا امکان ارسال لینک پیج اینستاگرامم هست

    • سمیه جابری

      07 دی 1402، 12:54

      سلام دوست عزیز
      بله به راحتی میتونید با کمک ماژول منطقه هدفمند میتونید این کار رو انجام بدید.
      و به راحتی میتونید لینک رو هم در متن خودتون قرار بدید

  • خرمی

    12 بهمن 1401، 11:53

    سلام و ارادت دوستان ایا امکان ارسال به همهی شهر ها و روستا های این استان در پنل شما دسترسی داره یا فقط برای شهر های بزرگش میشه ارسال کرد؟؟؟

    • سمیه جابری

      07 دی 1402، 12:56

      سلام و وقت به خیر خدمت شما
      بله به بخش زیادی از این منطقه قابلیت ارسال وجود داره

  • ولیعصر

    12 بهمن 1401، 11:31

    سلام ایا برای سایت میشه از پنل شما استفاده کرد؟ما جواز کسب داریم شرکت نیستیم که بتونیم از اون خط های مخصوص برای بلک لیست بگیریم
    شما راهکاری دارید برای این کار دارید؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:47

      سلام دوست عزیز،
      بله شما با جواز کسب خودتون میتونید از خط 9999 استفاده کنید که شرایط خدماتی شدنش خیلی ساده‌تره.

  • صلح جویی

    10 بهمن 1401، 17:03

    سلام برای خدمات بیمه ای، جدا از استفاده از بانک شماره های موجود در پنل امکان ارسال پیامک سررسید نیز وجود داره؟؟
    همچین برای تعامل با مشتری مثل بانک ها میخوایم روز تولدشون پیامک تبریک ارسال کنیم
    لطفا پنل مورد نظر رو اعلام فرمایید
    ممنون

    • سمیه جابری

      07 دی 1402، 12:59

      درود بر شما
      برای ارسال پیامک سررسید باید از پنل های شرکتی و تجاری استفاده کنید
      برای ارسال پیامک تبریک تولد میتونید از پنل های پایه هم استفاده کنید و مانعی نداره

  • صاحب نظر

    10 بهمن 1401، 13:48

    ممنون ازمقاله خوب شما
    بسیار مفید و ارزنده بود
    منتظر مقالات شما راجب سایر شهرهای کشور عزیزمان ایزان نیز هستیم.
    ممنون ملی پیامک

    • سمیه جابری

      07 دی 1402، 12:59

      درود بر شما
      بله حتما به کمال میل به زودی درباره اش مینویسیم

  • فراز موتور

    10 بهمن 1401، 12:57

    تخفیفی که محبت کردید برای خرید پنل طراحی کرده اید بر روی خرید تمامی پنل هاست؟
    ایا کد تخفیف شامل خرید خط اختصاصی نیز میشه؟
    ممنون

    • زهره تاجیک

      11 دی 1402، 09:19

      سلام دوست عزیز، بله تخفیف روی تمام پنلهاست. برای خط اختصاصی هم در ابتدا لازم نیست هزینه کنید وقتی پنل خریداری کنید یک یا دو خط اختصاصی بهتون هدیه داده میشه که میتونید به راحتی ازشون استفاده کنید.

  • مهری

    09 بهمن 1401، 12:31

    وقت بخیر
    بعد از خرید پنل این بانک شماره در اختیار ما گذاشته میشه می تونیم شماره های ثبت شده رو ببینیم یا فقط تعداد در هر شهر نمایش مید ایا قابلیت دریافت گزارش داره که بتونیم شماره ها رو ببینیم ممنون

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 09:07

      سلام وقت شما به خیر
      شماره ای براتون نمایش داده نمیشه
      شما فقط میتونید تعداد شماره های موجود در هر گروه رو ببینید
      بله گزارش ارسال های رو میتونید از بخش «ارسالی» پنل مشاهده کنید

  • طیبی

    08 بهمن 1401، 15:18

    درود بر شما لطفا به من بگید برای اینکه بتونم به هر شخصی که وارد شهر مشهد میشه پیامک ارسال کنم چکار باید بکنم ؟ و اگر این امکان رو دارید بگید لطفا هزینه اش چقدر میشه و چقدر باید بابت شارژش واریز کنم ؟ اگر کسی بلاک کرده باشه شماره اش رو آیا میشه براش از این روش اس ام اس ارسال کرد یا خیر ؟

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 09:12

      سلام وقت شما به خیر
      برای این نوع ارسال باید از LBS استفاده کنید. برای ارسال پیامک به شماره هایی که تو بلک لیست مخابرات هستند، میتونید از خطوط خدماتی استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت و تعرفه ها، به بخش تعرفه سایت مراجعه کنید و یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو بهتر راهنمایی کنن.

  • رشیدپور

    05 بهمن 1401، 12:17

    سلام ممنون از مقاله جذابتون
    من از شما پنل پیامکی دارم اما برای وب سرویس ازش استفاده میکنم الان بخوام به این بانک شماره ها دسترسی داشته باشم و تبلیغات انجام بدم در همین پنل وجود داره
    یا خیر باید کاری انجام بدم تا فعال بشه؟

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:48

      سلام دوست عزیز،
      با همون پنل می‌تونید تبلیغات هم بکنید فقط به این نکته توجه کنید که اگر پنلتون اقتصادیه، ممکنه به قابلیت‌های مورد نیازتون دسترسی نداشته باشید و لازم بشه پنل رو ارتقا بدید.

  • قیدی

    05 بهمن 1401، 12:02

    سلام وقت بخیر من قصد دارم به دانشجویان پیامک ارسال کنم فرقی ندارد که در کدوم شهر ساکن هستند برای تمام کشور میخوام ارسال بشه ایا بانک شماره های شما دانشجویان را دارد؟
    باتشکر از پاسخگویی

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 09:40

      سلام وقت شما به خیر
      برای این کار میتونید از روی نقشه دانشگاه مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای شماره های همراه اول و ایرانسل اون منطقه پیامک ارسال کنید. به این قابلیت پیامپ میگن. حتی میتونید با وارد کردن کد پستی دانشگاه های مختلف، برای شماره های همراه اول و ایرانسل اون منطقه پیامک بفرستید.
      یکی دیگه از قابلیت های پنل، ارسال پیامک زنده است که به اون LBS گفته میشه. به کمک این قابلیت میتونید برای هر کسی که وارد محیط دانشگاه شد پیامک ارسال کنید.

  • احمدی

    05 بهمن 1401، 11:22

    با سلام ممنون از مقاله خوبتون یه سوال داشتم من اگه بخوام به مناطق مختلف استان خراسان جنوبی ارسال کنم به صورت رنده ایا امکانش وجود داره؟

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 09:44

      سلام وقت شما به خیر
      ممنون از لطفتون
      بله میتونید به کمک ماژول LBS به راحتی این کار رو انجام بدید و برای شماره های همراه اول پیامک زنده ارسال کنید.

  • شکرکار

    03 بهمن 1401، 14:54

    سلام خیلی مقاله عالی بود
    لطفا در خصوص بهترین زمان برای تبلیغات هم توضیح دهید و اینکه بفرمایین بطور کل افراد درچه ساعاتی تبلیغات و انجام دادند و راضی بودند؟؟
    خیلی فرصت آزمون و خطا نداریم و با اطلاعات کامل قصد استارت زدن کار و داریم

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:51

      سلام دوست عزیز،
      زمان ارسال خیلی بستگی به نوع بیزنس شما داره. برای خدمات رستوران مثلا باید یک ساعت قبل از زمان ناهار و شام پیامک ارسال کنید که افراد به این فکر افتادن که چی سفارش بدن. برای مراکز تفریحی چهارشنبه که روز قبل از شروع آخر هفته هست پیشنهاد میشه. من توصیه می‌کنم مقاله اهمیت زمان در ارسال پیامک رو مطالعه بفرمایید.

  • سهیل برزویی

    02 بهمن 1401، 16:41

    سلام من چطور میتونیم شماره های بانک شماره شما را به شماره های 0915 فیلتر کنم؟
    در کدام بخش این مورد قابل انجام است؟
    ایا اصلا این امکان در سامانه شما قابل انجام است؟

  • رشید محمدی

    02 بهمن 1401، 15:57

    سلام وقت بخیر
    من قصد دارم برای خرازی ها وخیاطی هاداخل شهر خودم پیامک ارسال کنم ایا این مورداز داخل سامانههای شما امکان پذیر است و بفرمایید بانک شماره های شما دقیقا توی چه تایمی اپدیت شده اند و حداقل و حداکثر ارسال برای پنل های شما چثد است ممنون از راهنمای و پشتیبانی های خوبتون

    • زهره تاجیک

      30 بهمن 1402، 15:44

      درود بر شما،
      بله ما یک سری بانک شماره برای خرازی و خیاطی داریم می‌تونید استفاده کنید. بانک شماره‌ها سال 1400 آپدیت شدن و محدودیتی برای ارسال پیامک وجود نداره.

  • آتور حسنی

    30 دی 1401، 11:36

    سلام
    من توی بیرجند یک فروشگاه لوازم خانگی دارم و به صورت اقساطی فروش دارم.
    موضوعی که این جا وجود داره هم میخوام تبلیغات ارسال کنم هم میخوام به صورت ماهانه برای مشتری هایی که به صورت اقساطی خرید داشتن یک پیامک حاوی تاریخ واریز و شناسه واریز قسط براشون بره؟

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 10:43

      سلام وقت شما به خیر
      میتونید از پیامک سررسید برای اعلام زمان اقساط مشتری ها ارسال کنید. اینطوری هر زمانی که شما تعیین کنید، یک پیامک براشون ارسال میشه تا زمان قسط رو یادآوری کنه. برای ارسال تبلیغ هم میتونید از ما
      ژول های مختلفی مثل ارسال انبوه، ارسال بر اساس کد پستی و.. استفاده کنید.

  • سارا زند

    29 دی 1401، 17:30

    ببخشید من فروشگاهم در شهر بیرجند قرار داره . و می خوام هر مسافری از ورودی شهر بیرجند وارد شد براش پیامک بره و آدرس و پیج فروشگاه منو براش اس ام اس کنه. این مورد برای شهر بیرجند قابل اجام هست ؟ و اگه هست هزینه اش چقدره ؟

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 09:45

      سلام دوست عزیز
      وقت شما به خیر
      بله این امکان وجود داره. باید از ماژول LBS برای شماره هایی که وارد منطقه فروشگاه شما میشن پیامک زنده ارسال کنید.
      برای اطلاع از تعرفه ها و مشاوره بیشتر لطفا با پشتیبانی ما با شماره 021634040 تماس بگیرید.

  • هیلا کبیر

    29 دی 1401، 13:45

    سلام وقت بخیر
    ایا برای سایر استان ها همچون خراسان رضوی و خراسان شمالی نیز بانک شمارهای مردم عادی دارید؟
    اگر بخواهیم به کسانی که همون لحظه در اون منطقه باشند ارسال پیامک انجام دهیم چه کاری باید انجام دهیم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید از کدام سرویس استفاده کنیم؟

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 10:44

      سلام وقت شما به خیر
      بله بانک شماره ها شامل تمامی استان های کشور هستن و میتونید ازشون استفاده کنید.
      برای ارسال پیامک لحظه ای هم باید از ماژول ارسال پیامک زنده lbs استفاده کنید.

  • پونه قاسمی

    28 دی 1401، 18:26

    ببخشید نمیتونم جنسیت و سن انتخاب کنم توی این استان؟
    ما آرایشگان زنانه هستیم و برامون این موضوع مهم هست

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 10:46

      سلام وقت شما به خیر
      بانک شماره جنسیت در ماژول منطقه هدفمند وجود داره و به راحتی میتونید از اون استفاده کنید.

  • کامیار

    27 دی 1401، 10:41

    سلام وقت بخیر ببخشید پنل اقتصادی شما رو دارم ولی از رو نقشه فقط مشهد وجود داره ایا سایر شهر ها اضافه نمیشود؟

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:56

      سلام دوست عزیز،
      فعلا متاسفانه این شهرها اضافه نشدن. امیدواریم در آینده بتونیم شهرهای دیگه رو هم اضافه کنیم.

  • گل فروشی نرگس

    27 دی 1401، 10:36

    سلام من در شهر سرایان مغازه گل فروشی دارم و بازاریان حضوری که تشریف آورن مغازه برای فروش پنل تاکید کردند که فقط از نمایندگی های هر استان باید پنل تهیه بشه ولی پسرخاله من که در تهران فعالیت دارند از پنل های شما استفاده میکنند و به شدت راضی اند
    برای استفاده از پنل های شما میتوان از شهرهای دیگر اقدام به خرید پنل کرد؟

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 10:47

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      بله مانعی نداره
      از هر شعر و استانی میتونید از پنل های ما تهیه و استفاده کنید

  • هرمزی

    27 دی 1401، 09:52

    سلام وقت بخیر ایا در این بانک شماره هاتون برای خراسان جنوبی میتوانیم ما سن و جنسیت رو هم مشخص کنیم که به بانوان 25 تا 45 سال پیامک تبلیغاتی بفرستیم؟ کسب و کار ما مختص این بانک شماره هستش.

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:52

      سلام دوست عزیز،
      چون سن یک چیزی هست که تغییر می‌کنه بانک شماره بهش اختصاص داده نشده. اما میتونید با قابلیت ارسال پیامک زنده، این بازه سنی رو مشخص کنید.

  • مرتضی

    26 دی 1401، 12:16

    سلام و قت بخیر من میخوام به افرادی که توی کار ماشین هستند پیامک ارسال کنند مثل تعمیرگاه ها ایا بانک شماره ای مربوط به این اصناف وجود داره اگر هست من کدوم پنل رو خریداری کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:54

      سلام دوست عزیز،
      بله بانک شماره تعمیرکاران و نمایشگاه‌های اتومبیل رو هم داریم. پنل شرکتی رو خریداری کنید کارتون راه میفته.

  • کبیری

    02 آذر 1400، 17:31

    وقتتون بخیر شماره های فرهنگیان شهر بجنورد رو را میخواستم ایا شماره ها شونو دارید و ایا با خرید پنل پایه این بانک شماره ها را در اختیارم میزارید؟ شماره های فرهنگیان بازنشسته رو می خوام

    • نیلوفر اکبریان

      06 آذر 1400، 09:51

      دوست عزیز در بخش مشاغل آموزشی می‌تونین بانک شماره‌های مختلفی رو ببینید ولی لیست شماره‌ای تحت عنوان فرهنگیان در پنل موجود نیست

  • امیر جعفری

    30 آبان 1400، 20:03

    سلام وقت بخیر
    ما مغازه نقل و آبنبات داریم میخواستم برای مغازمون که تو پاساژ رضا هست تبلیغات انجام بدم
    میخواستم بدونم امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به کل ایران رو داریم؟؟
    و میشه تو پیامک لینک پیج رو قرار داد؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 آذر 1400، 14:16

      بله دوست عزیز می‌تونین برای تمام شهرها پیامک بفرستید و از خط 3000 و 50004 می‌تونین ارسال لینک داشته باشید

  • میلاد اکبریان

    26 آبان 1400، 12:47

    بنده لینک کانال تگرام شمارو میخواستم برای این که به نمونه متن های شما دسترسی داشته باشم شنیدم توی لینک تلگرامتون نمونه تن پیامک برای کسب و کار های مختلف قرار میدید. اگر برام ارسال کنید ممنون میشم.

    • نیلوفر اکبریان

      07 آذر 1400، 15:53

      دوست عزیز لینک کانال تلگرام ملی پیامک : https://t.me/melipayamak

  • علوى

    25 آبان 1400، 22:05

    سلام و خسته نباشيد من پنل پايه شمارو دارم اما توي پنلم نتونستم اين بانك شماره هارو پيدا كنم ايا روي پنل من هم هست يا خير بايد پنلم رو ارتقا بدم!؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 آذر 1400، 16:04

      بله دوست عزیز، برای ارتقا پنل با شماره 02163404 تماس بگیرین. پنل شرکتی و تجاری به تمام بانک شماره‌ها دسترسی داره

  • اعلائی فر

    25 آبان 1400، 08:34

    برای ارسال پیامک پنل پایه کفایت میکند؟ هزینه هر پیام چقدره؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 آذر 1400، 16:01

      دوست عزیز پنل شرکتی و تجاری تعرفه‌های کمتری در ارسال پیامک دارن و برای ارسال انبوه مناسب‌تر هستند
      هزینه‌های ارسال پیامک رو می‌تونید از لینکی که براتون گذاشتم، دنبال کنید

  • ارزو باقری

    24 آبان 1400، 20:04

    سلام من برای تبلیغات گستره در استان خودمون و به ویژه شهر طبس میخواستم بدونم که هزینه های شما به صورت هستش؟
    ایا تبلیغات اینستا هم انجام میدین؟
    اگر اینستا هم انجام میدین هزینه های اون رو هم بگید

    • نیلوفر اکبریان

      07 آذر 1400، 16:05

      دوست عزیز هزینه‌های ارسال پیامک رو از لینکی که براتون گذاشتم، چک کنید
      در مورد تبلیغات اینستا هم خیر متاسفانه در حوزه کاری ما نیست

  • عرقیجات خراسان

    23 آبان 1400، 10:54

    ما در مشهد مقدس تولید انواع نقل و عرقیجات داریم که به تازگی برای ارسال های تکی هم اقدام به تبلیغات کرده ایم برای ارسال های تکی نیاز داریم که برای شروع یک پنل پیامک در سطح شهر مشهد و یا کل استان خراسان رضوی داشته باشیم ایا میتونیم این کارو با پنل پیامکی شما انجام بدیم؟در واقع در نظر داریم برای شروع از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم.

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 12:01

      بله دوست عزیز، می‌تونین با پنل اقتصادی یا شرکتی شروع کنین و با گسترش کار در صورت تمایل پنل رو ارتقا بدین

  • یاسینی

    23 آبان 1400، 09:52

    سلام وقت بخیر ممنون از مقاله های خوبتون می خواستم بپرسم من پنل پیامکی شما رو دارم الان بانک شماره های داخل پنل بنده هم آپدیت شده است یا باید برای دریافت این آپدیت شماره ها هزینه ای جداگانه پرداخت کنم ؟ یا مجددا یک پنل دیگه خریداری کنم ؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 12:21

      خیر دوست عزیز، نیازی به پرداخت هزینه نیست و شما به بانک شماره‌ها دسترسی دارید

  • جوکار

    19 آبان 1400، 18:00

    ببخشید بخوایم قبل از خرید ببینیم چند تا شماره کتاب فروش دارید باید چیکار کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      14 دی 1400، 11:54

      دوست عزیز منظورتون بانک شمارست؟

  • فیروز نودهانی

    19 آبان 1400، 15:44

    سلام وقتتون بخیر
    ما یک شرکت نیمه دولتی هستیم وقصد داریم برای اطلاع رسانی موارد سازمانی و اتصال به اتوماسیون سازمان پنل پیامکی تهیه کنیم. شرکتی که اومده برای ما اتوماسیون رو طراحی کرده میگه ما باید از شما url دریافت کنیم.
    من چطوری میتونم قبل از خرید تست سرعت ارسال داشته باشم از سامانه شما

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:48

      دوست عزیز برای نسخه دمو با تیم فروش 02163404 تماس بگیرید

  • زهرا محمدی

    17 آبان 1400، 21:18

    سلام ایا شما تبلیغات اینستا هم انجام میدین برای شهر ما
    مثلا با پیجای شهر ما اشناییت دارید شما که تبلیغات انجام بدین از اون طریق برای ما؟
    و تبلیغات پیامکی چجوریه؟قیمتاشون چجوریاس ؟قیمت برای هرکار فرق میکنه؟ متن های اماده دارید؟

    • نیلوفر اکبریان

      14 دی 1400، 11:55

      خیر دوست عزیز ما در حوزۀ تبلیغات اینستاگرامی کار نمی‌کنیم
      هزینۀ تبلیغات پیامکی رو در لینکی که براتون گذاشتم می‌تونید بررسی کنید

  • حاجی پور

    17 آبان 1400، 09:34

    سلام وقتتون بخیر من قصد ارسال به خانم ها تو بازه سنی 20 تا 35 سال رو دارم ایا شما امکانی دارید که ما بتونیم این موارد رو مشخص کنیم و پیامک ارسال کنیم.
    ممنون از پاسخگوییتون

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 13:56

      دوست عزیز متاسفانه فیلتر سن در حال حاضر فعال نیست

  • مجید پورزند

    17 آبان 1400، 08:37

    سلام فروشگاه گل و گلدون در شهر فردوس داریم و 10 ساله در این زمینه فعالیت میکنیم
    در حال حاضر که همه کسب و کارها بصورت آنلاین شده ما هم پیج اینستاگرامی راه اندازی کردیم و قصد تبلیغ پیج رو داریم
    ارسال لینک مشکلی نداره؟چطوری لینک رو در متن پیامک بیاریم که خیلی هم طولانی هم نشه؟

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 10:47

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      بله به راحتی میتونید از لینک داخل متن استفاده کنید و مانعی نداره

  • آرین حنیفی

    17 آبان 1400، 08:25

    سلام وقت بخیر من یک خط 50002 داشتم که الان مدتی هست غیرفعال شده است برای ارسال پیامک که قراره لینک سایت داخلش قرار بگیره کدوم خط مناسب ما هست برای خریداری محبت بفرمایید راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      11 دی 1402، 09:18

      سلام دوست عزیز، خطوطی که ارسال لینک در اون‌ها مانعی نداره شامل 3000، 5000، 9000 و 9999 میشن.

  • سحر اردستانی

    16 آبان 1400، 11:10

    چرا ارسال پیامک به ایرانسل خیلی موفق امیز تر از همراه اول هست؟
    من خطم 50004 پنل پایه شما دارم ارسال پیامک به شماره های ایرانسل خیلی سریع صورت میگیره اما همراه اول این اتفاق نمیفته.
    ممنون میشم پیگیری کنید

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 14:24

      دوست عزیز متاسفانه بیشتر شماره‌‍‌های همراه اول در لیست سیاه مخابرات قرار گرفتند، ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوعه

  • میلاد شاهسوند

    16 آبان 1400، 10:17

    شما کنار پنل دستگاهم میدید که بزاریم داخل مغازمون که هر کس وارد مغازمون شد بتونیم برای ارسال پیامک شمارشو داخل دستگاه ذخیره کنیم؟
    یا اگر دستگاه ندارید داخل پنل سیستمی موجود هست که بتونیم شماره های مورد نظرمونو داخل پنل ذخیره کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 14:36

      دوست عزیز ما ارائه‌دهندۀ خدمات اس ام اسی هستیم و دستگاه ذخیره شماره مشتری نداریم. پنل کاربری خیلی بیشتری از پنل داره، شارژش تموم نمیشه و خراب شدن نداره، خیلی از دستگاه کاربردی‌تره
      در قسمت دفترچه تلفن پنل می‌تونید شمارۀ مشتریاتون رو ذخیره کنید

  • احسام نجفقلی

    12 آبان 1400، 09:35

    سلام؛ یک شهر بازی به تازگی برای کودکان افتتاح کردیم در بیرجند و بنده قصد دارم به صورت منطقه ایی ارسال پیامک انجام بدم ولی توی مقاله شما بیشتر صنف های مختلف درج شده.
    آیا شما بانک منطقه ایی هم داخل پنل دارید؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 12:27

      دوست عزیز به کمک دکل ایرانسل و ماژول کدپستی می‌تونین ارسال پیامک به مناطق مختلف شهر داشته باشید

  • مریم صالحی

    11 آبان 1400، 09:43

    ببخشید یه سوال
    این بانک شماره هایی که دارید هم کوچه و خیابون رو پوشش میده؟
    ما یه آرایشگاهی داریم که خیلی اهمیت داره برامون تبلیغاتش، در نزدیک ترین مکان به آرایشگاه انجام بشه

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 13:09

      سلام وقت شما به خیر
      برای این کار میتونید از ماژول های کد پستی همراه اول، کد پستی ایرانسل و پیامپ استفاده کنید تا برای مناطق جزئی ترین و یا نزدیک به خودتون به راحتی اس ام اس بفرستید.

  • رضایی

    11 آبان 1400، 09:34

    سلام وقتتون بخیر من در تهران هستم و تازه یک مجموعه ای رو با دوستانم راه انداختیم شنیده بودم که میشه شماره ثابتمون رو به عنوان یک خط ثبت کنیم که بشه باهاش پیام ارسال بشه میخواستم بدونم برای فعالسازی خط ثابت چه مدارکی لازم هستش؟

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 13:07

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید
      فقط باید خودتون مالک خط باشید
      مدارک زیر رو هم داشته باشید:
      مدارک مورد نیاز جهت سفارش خط حقیقی 021 و 026 :

      1- تصویر کارت ملی هوشمند
      2- تصویر جواز کسب و یا پروانه کسب
      3- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)

      مدارک مورد نیاز جهت سفارش خط حقوقی و خطوط 021:

      1- تصویر کارت ملی هوشمند
      2- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)
      3- ارسال آخرین روزنامه رسمی شرکت
      4- ارسال معرفی نامه نماینده شرکت

  • حسن اقاشیری

    10 آبان 1400، 19:51

    سلام وقت بخیر من برای اطلاع رسانی بسیج از جلسات 3 شنبه شب میخواستم از پنل شما استفاده کنم
    برای من مهم هستش که برای همه شماره ها ارسال انجام بشه
    پنل شما همچین قابلیتی رو داره ؟

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 13:05

      سلام وقت شما به خیر
      بله به کمک ارسال انبوه میتونید برای تعداد زیادی شماره موبایل پیامک ارسال کنید و محدودیت تعداد نداره

  • نیما سیری

    09 آبان 1400، 09:33

    سلام
    من یک دفتر املاک در شهر طبس دارم می خوام پیامک تبلیغاتی برای افراد این شهر ارسال کنم نکته ای که وجود داره این هست که میخوام حتما داخل متن پیامک لینک تصاویر را ارسال کنم این مورد امکان پذیر هست

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 11:55

      بله دوست عزیز، خطوط 3000 و 50004 قابلیت ارسال لینک دارن

  • اردشیر خراسانی

    09 آبان 1400، 09:30

    کدام پنل میتونم تهیه کنم که دارای بانک شماره های استان های خراسان رضوی و شمالی و جنوبی باشد؟
    میخوام تنها یک پنل داشته باشم.
    کدام پنل برای خواسته من مناسب میباشد؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 12:03

      دوست عزیز همه پنل‌ها به شماره‌های استان‌ها دسترسی دارید، پنل پایه کمترین دسترسی رو داره و بعد ازون پنل اقتصادی و شرکتی هست، کامل ترین پنل رو اگر می‌خواین باید برای پنل تجاری درخواستن بدین

  • مقيمي

    07 آبان 1400، 13:42

    سلام وقتتون بخير من قصد ارسال پيامك دارم اما ميخوام از طريق سن و جنسيت دسته بندي بشه ايا شما روي پنل هاتون دسته بندي از اين طريق را داريد؟

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 10:49

      سلام وقت شما به خیر
      بله دوست عزیز به راحتی میتونید برا اساس جنسیت پیامک های خودتون رو ارسال کنید و مانعی نداره

  • غفور سلیمانی

    05 آبان 1400، 11:50

    سلام وقتتون بخیر؛ من بانک شماره تالار دار هارو میخواستم، کار ما در زمینه طراحی و میزآرایی هستش و بیشتر تالاری ها با ما کار میکنن

    • سمیه جابری

      09 دی 1402، 13:05

      سلام دوست عزیز
      به کمک ارسال منطقه هدفمند میتونید به بانک شماره «خدمات مجالس» دسترسی داشته باشید و براشون پیامک بفرستید. اما میتونید از طریق ارسال بر اساس کد پستی و پیامپ، مناطق نزدیک تالار و یا خود تالار رو انتخاب کنید و برای اون مناطق فقط پیامک بفرستید.

  • پیروز ارجمند

    04 آبان 1400، 17:29

    پنل پیامکی شما برای ارسال به بانک شماره های رایتل و تالیا هم خدمات میده؟
    بنده میخواهم به شماره های رایتل و تالیا شهر بیرجند ارسالی پیامک انجام دهم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • نیلوفر اکبریان

      05 آبان 1400، 09:20

      خیر دوست عزیز، بانک شماره ملی پیامک شامل سیمکارت‌های ایرانسل و همراه اول هست

  • بهرام

    04 آبان 1400، 16:46

    سلام وقتتون بخیر من یه سایت فروشگاهی دارم که می خوام ازش پیامک بزنم یعنی میخوام هرکس توی سایتم ازم خرید کرد هم به من پیامک بره هم به شخصی که توی سایت خرید کرده مثل دی جی کالا لطفا منو راهنمایی کنید که چطوری فعال کنم این امکانو ؟

    • نیلوفر اکبریان

      05 آبان 1400، 09:21

      دوست عزیز اگر مدارکی مانند اینماد داشته باشید، می‌تونید از خدمات وب‌سرویس پیامکی استفاده کنید. با شماره 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی در این مورد صحبت کنید

  • لیلا پولادی

    04 آبان 1400، 09:51

    برای تبلیغات در استان خراسان جنوبی، در شهر عشق آباد، در میزان ارسالی های بالا( البته اگر تعداد شماره هاتون زیاد باشه) کدوم یکی از پنل ها رو پیشنهاد میدید؟
    پیشاپیش ممنون از راهنماییتون

    • نیلوفر اکبریان

      05 آبان 1400، 09:22

      دوست عزیز با داشتن پنل تجاری می‌تونین به تمام امکانات پنل دسترسی داشته باشید

  • علی قربانی

    03 آبان 1400، 21:56

    سلام من از سامانه شما استفاده میکنم و خیلی بازدهی خوبی داشته برام
    من رستوران دارم و پیامک انبوه میفرستم
    به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم که استفاده کنند بسیار خوب هستش
    قابلیت ارسال لینک هم داره

  • روح الله رفعتی

    03 آبان 1400، 12:12

    سلام وقت بخیر بعد از ارسال به ما گزارش ارسال داده خواهد شد و ایا هزینه ی عدم ارسال به ما برگشت خواهد داده شد ؟
    و بانک شماره ای که قرار داده اید مخصوصا برای اصناف به روز هست ؟

    • نیلوفر اکبریان

      05 آبان 1400، 09:24

      دوست عزیز بعد از هر ارسال فایل گزارش در فرمت اکسل در اختیارتون قرار می‌گیره
      هزینه پیامک‌های نرسیده به لیست سیاه مخابرات به حساب شما برمیگرده
      بانک اصناف و مشاغل هم به‌روزرسانی شده و شامل اصناف فعال در استان موردنظرتون میشه

  • کامرانی

    02 آبان 1400، 11:08

    خسته نباشید
    من برای کسب و کار پدرم که فروشگاه لوازم پلاستیکی هست در اسلامیه از این پنل استفاده میکنم.
    برای خانم ها فرستادم و بازخورد خوبی گرفتم
    ممنونم ازتون

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید