30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس خوزستان | شروع تبلیغات هدفمند با تخفیف 30 درصدی شگفت انگیز

پنل اس ام اس خوزستان | شروع تبلیغات هدفمند با تخفیف 30 درصدی شگفت انگیز

122

کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ امروز برای گسترش کار خود به دنبال آزمایش روش‌های مختلف تبلیغاتی هستند. اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار یا یک مشاور تبلیغاتی هستید حتماً به دنبال راهی برای تبلیغات خواهید بود که هزینه مقرون‌به‌صرفه و بازدهی بالا داشته باشد. به‌عبارت‌دیگر اگر دنبال روشی که برای شما کاملاً بهینه باشد هستید حتما نام پنل اس ام اس خوزستان را شنیده اید.

می‌توان گفت بازاریابی پیامکی با پنل پیامکی در خوزستان علاوه بر ویژگی‌های فوق، خصوصیات دیگری مثل دقت و هدفمندی بالا، امکان مدیریت و خیلی قابلیت‌های دیگری را هم داراست. حالا این ابزار در سطح استان، خدمات ویژه‌ای هم دارد. با هم بررسی می‌کنیم تا ببینیم چطور در خوزستان می‌توانیم از پنل پیامک استفاده کنیم.

تا بازار داغه مشتریتو پیدا کن!

برای معرفی کسب و کار خود به وسیله یک تبلیغات هدفمند در استان خوزستان، می توانید همین الان از سی درصد تخفیف بهرمند شوید. برای جذب، تعامل و نگهداری مشتری فقط به یک پنل پیامکی مناسب نیاز دارید.
30% تخفیف
KHZS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

برای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان نیاز به ابزار مناسب آن داریم. این ابزار همان پنل اس ام اس خوزستان است. این سامانه در شرکت ملی پیامک، مانند یک نرم‌افزار اینترنتی بوده که با ورود به آن می‌توانید به تمامی امکانات لازم برای شروع تبلیغات خود در حجم گسترده دسترسی پیدا کنید. پنل پیامکی برای ارسال اس ام اس در حجم بالا و یا ارسال‌های هدفمند به مشتریان شما را کمک می‌کند.

می‌توانید با استفاده از بانک شماره تماس موجود در پنل، به همشهریان خود و یا کل کشور ارسال پیامک کنید. این تقسیمات بر اساس استان، شهر، شغل، صنف، اعتباری و دائمی، اپراتور و... در پنل و جود دارد.

مهمترین چیزی که باید در باره پنل اس ام اس خوزستان بدانید این است که این نرم افزار به شما قابلیت های فراوانی پنل اس ام اس برای جذب و سپس حفظ مشتریان ارائه می کند.

چرا ملی پیامک؟!

ملی پیامک نامی آشنا در عرصه تبلیغات پیامکی است. افرادی که مشغول به فعالیت در این عرصه هستند ملی پیامک را یار خود می‌دانند. پنل اس ام اس خوزستان، دارای بانک کاملی از شماره سیمکارت است که به شما کمک می‌کند انتخاب خوبی داشته باشید.

اگر به دنبال پنل پر از امکانات هستید ملی پیامک انتخاب شماست. پشتیبانی کامل به همراه آموزش دقیق استفاده از سامانه پیامکی شما را در ارسال تبلیغات همراهی می‌کند. این موضوع باعث می‌شود از ارسال مناسب خود مطمئن شوید زیرا تیم ملی پیامک مشاور تبلیغات شما خواهد بود.

علاوه بر این تعرفه های مناسب ما در پنل پیامکی خوزستان باعث می‌شود که مدیریت بهتری بر سرمایه خود داشته باشید.

دفترچه تلفن پنل اس ام اس خوزستان

اهمیت پنل اس ام اس در خوزستان

اگر بخواهید از پنل اس ام اس خوزستان پیامک خود را ارسال کنید، ملی پیامک بانک شماره جامعی را به شما ارائه می‌کند. برای کسب‌وکار خود می‌توانید از بانک شماره همراه اول اعتباری و دائمی استفاده کنید. این بانک شماره بر اساس شهر و منطقه عبارت‌اند از:

گروه دوم، فعالان اتومبیل و خدمات مرتبط

 آبادان، آغاجاری، اروندکنار، الوان، امیدیه، اندیمشک، اهواز، ایذه، دهدز، باغ ملک، بستان، بندر ماهشهر، بندرامام خمینی، بهبهان، جایزان، چمران، حر، حسینیه حمیدیه، خرمشهر، دزاب، دزفول، دهدز، رامشیر، رامهرمز، رفیع، زهره، سالند، سوسنگرد، شادگان، شوش، شوشتر، شیبان، صفی آباد، صیدون، قلعه تل، قلعه خواجه، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، مقاومت، ملاثانی، میانرود، مینودشت، هفتگل، هندیجان، هویزه، ویس

بانک اصناف و مشاغل پنل اس ام اس خوزستان

پنل اس ام اس خوزستان، اطلاعات کاملی از اصناف و مشاغل موجود در استان به شما ارائه می‌کند. یکی از تقسیماتی که باعث مدیریت سرمایه و هدفمند شدن تبلیغات شما می‌شود استفاده از این بانک اصناف و مشاغل پنل پیامک است؛ زیرا می‌توانید تبلیغات خود را ابتدا برای افرادی که ارتباط بیشتری با کسب‌وکارتان دارند را انتخاب کنید.

گروه اول، اصناف و مشاغل آموزشی پنل اس ام اس خوزستان

  پروژه‌های دانشگاهی، تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزشی، آموزش زبان، فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، تدریس موسیقی، آموزش هنرهای‌ زیبا، آموزش علوم کامپیوتر، تدریس درس‌های کنکور

گروه دوم، فعالان اتومبیل و خدمات آن

 پخش و باند، تزئینات خودرو، تعمیرگاه اتومبیل و خدمات جانبی، دزدگیر اتومبیل، ماشین ایرانی و خارجی دست‌دوم، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، فروش قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

گروه سوم، اصناف گروه ارتباطات و موبایل

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات ارسال پیامک، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم و تجهیزات تلفن همراه، ارتباط کارت تلفن

سایبر ماندی چیست؟ روش‌های افزایش فروش در دوشنبه سایبریحتما بخوانید: سایبر ماندی چیست؟ روش‌های افزایش فروش در دوشنبه سایبری

گروه چهارم، مشاورین املاک پنل اس ام اس خوزستان

اجاره مسکونی،  املاک صنعتی،باغ و زمین، پیش‌فروش، خدمات ساختمانی، دکوراسیون و طراحی، فروش آپارتمان، مشارکت در ساخت، مشاورین املاک، پخش و تولید مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک کلنگی

گروه پنجم، مشاغل خدماتی پنل اس ام اس خوزستان

بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذار، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، خدمات باشگاه ورزشی، کارگزاری بیمه، خدمات تایپ و تکثیر،  ترجمه، تعمیرات تخصصی لوازم، توزیع کالا، چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، خدمات پزشکی، تشریفات و مجلس، آژانس‌های مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، روانشناسی و مشاوره

بانک شماره لوازم منزل پنل اس ام اس خوزستان

لوازم و اثاثیه منزل، فروش و پخش سازهای موسیقی، فروش اسباب‌بازی، ارائۀ لوازم و تجهیزات پزشکی، لوازم و تزئینات، حراج ویژۀ خانگی، فروش حیوانات خانگی، پخش ظرف و ظروف، فروش فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم کودکان، لوازم گوناگون، لوازم و تجهیزات مهندسی، وسایل تمرین و ورزش، لوازم و تجهیزات یدکی، لوازم نصب آنتن، فروش کتاب

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل خوزستان

در پنل اس ام اس خوزستان امکانی تحت عنوان "پیامپ" وجود دارد که با انتخاب آن قسمت، شما میتوانید نقشه شهر اهواز را مشاهده کنید. تصویری از بخش پیامپ شهر اهواز در زیر آمده است.

نقشه شهر اهواز برای ارسال پیامک

پس از انتخاب منطقه موردنظر از روی نقشه شما می‌توانید تعداد شماره موبایل‌های همراه اول و ایرانسل منطقه خود را ببینید و سپس با تعیین تعداد پیامک ارسال متن موردنظر خودتون را دقیقا برای همان منطقه ارسال کنید.

دفترچه تلفن خود را بسازید

دفترچه تلفن پنل پیامک خوزستان شامل دفترچه تلفن هایی از مشتریان فعال، مشتریانی که یکبار از شما خرید کرده اند، افرادی که تمایل به خرید کالایی خاص دارند و یا هر تقسیم بندی دیگری می‌تواند در دفترچه تلفن شما قرار گیرد. این دفترچه تلفن را می توانید بر اساس سلیقه خود با تقسیم بندی های مورد نیاز بسازید. پنل پیامکی دست شما را در این زمینه کاملا باز می گذارد.پنل اس ام اس خوزستان

تبلیغات کسب‌وکارهای گوناگون سطح استان!

استان خوزستان در جنوب غرب ایران و در کنار خلیج همیشه فارس است. بر اساس آخرین سرشماری کشور، این استان ۴۷۱۰۵۰۶ جمعیت دارد و پنجمین استان پرجمعیت ایران است. باتوجه‌به جمعیت آن، پنل اس ام اس خوزستان می‌تواند تأثیر خیلی بالایی داشته باشد.

وسعت خوزستان ۶۴۰۵۷ کیلومترمربع وسعت دارد و با کشور عراق و از داخل با استان‌های لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر هم مرز است.

کسب‌وکارهای خوزستان می‌توانند برای تبلیغ خود در استان و یا معرفی محصولات خود به استان‌های مجاور از پنل پیامکی استفاده کنند. هرقدر مشاغل تمایل به گسترش کار خود داشته باشند می‌توانند دامنه ارسال پیام را هم افزایش دهند. این یعنی پنل ملی پیامک فقط محدود به خوزستان نیست بلکه اگر تمایل دارید کسب‌وکار خود را در سطح کشور نیز مطرح کنید سامانه پیامکی در همه‌جا راهنمای شماست.

پنل اس ام اس خوزستان

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم درباره پنل اس ام اس خوزستان به خوبی توضیح دهیم. استفاده از سامانه پیامک سریع تر از روش های دیگر شما را به بازدهی می رساند. زیرا دارای پنل ساده و استفاده آسان است.

استان خوزستان از لحاظ جایگاه و ارتباطات داخلی یکی از تأثیرگذارترین استان‌های ماست. مشاغل، برندها و کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از سامانه ملی پیامک خودشان را معرفی و تبلیغ کنند. برای این کار با ما در ارتباط باشید. شماره تماس 02163404 از ساعت 8 تا 22 پاسخگوی شماست.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
109دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • داوود نظر

    11 اسفند 1401، 12:29

    سلام و خسته نباشید
    من پترن (الگو) پیامک های خدماتی را در بخش “ابزار ویژه > وبسرویس خدماتی ثبت کردم و مورد تایید کارشناس مربوطه قرار گرفته , ولی الان بخش پیام های ارسال شده رو که بررسی کردم متوجه شدم که همچنان تعداد زیادی از پیامک ها برای کاربران ارسال نشده .
    به جهت اینکه این پیامک ها حاوی کد ورود به سایت و اطلاع رسانی به کاربر میباشد از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
    لطفا جهت رفع این اشکال راهنمایی بفرمایین

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:24

      سلام دوست عزیز،
      برای این موارد باید تیکت بگذارید تا کارشناسان ما بتونن بهتون کمک کنن.
      به امید موفقیت و پیروزی شما.

  • حمیدی

    11 اسفند 1401، 12:22

    سلام وقت بخیر
    درخواست خدماتی شدن پنل رو داشتم و یک خط دیگه میخواستم خریداری کنم که خدماتی بشه
    ما چون موسسه حمل و نقل هستم در اهواز داخل روزنامه رسمی ثبت نمیشیم فقط با جواز کسب فعالیت میکنیم
    اما متاسفانه داخل روزنامه رسمی ثبت نمیشه موسسات حمل و نقل ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ما به خط خدماتی نیاز داریم

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:25

      سلام دوست عزیز،
      در حال حاضر یک خط 9999 وجود داره که با جواز کسب هم میتونید خط خدماتی درایفت کنید. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنم به صفحه لندینگ اپراتور 9999 مراجعه کنید.

  • پیربالایی

    06 اسفند 1401، 14:37

    سلام من هر دو هفته یکبار میخوام ارسال پیامک داشته باشم و حتما قصد ارسال به بلک لیست ها را دارم
    لیست شماره هام 23 هزارتاس و احتمالا بلک لیست های زیادی داشته باشم
    آیا امکان ارسال پیامک از طرف شما وجود دارد یا خیر؟

    • سمیه جابری

      13 دی 1402، 16:50

      سلام وقت شما به خیر
      میتونید با کمک خطوط خدماتی و یا وبسرویس خدماتی پیامک های خودتون رو ارسال کنید.

  • عبداله ضرابی

    01 اسفند 1401، 14:52

    سلام وقت بخیر
    میتونم ارسال پیام صوتی داشته باشیم برای خوزستان
    شماره ای نداریم درحال حاضر
    راهنمایی میکنید؟

    • سمیه جابری

      13 دی 1402، 16:51

      سلام وقت شما به خیر
      برای پیام صوتی باید از شماره موبایل هایی که خودتون جمع آوری کردید استفاده کنید

  • آمنه فاتحی

    29 بهمن 1401، 19:14

    سلام وقتتون بخیر
    بنده توی زمنیه کاری تجهیزات پزشکی توی زمینه دندانپزشکی کار میکنم و قصد دارم به دندان پزک های شهر خودم ارسال داشته باشم ولی بعد از این که سایت فروشگاهیم ساخته بشه به کل ایران میخوام ارسال پیامک داشته باشم چطوری میتونید کمکم کنید؟

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:26

      سلام دوست گرامی.
      شما میتونید از بانک شماره پزشکان و دندانپزشکان استفاده کنید.

  • شمایل زاده

    24 بهمن 1401، 12:56

    سلام دوست عزیز روزتون بخیر. ممنون از سایت خوب شما و مقاله های بسیار عالی دوست عزیز بنده برای ارسال پیامک به بانوان استان خوزستان کدام پنل را بهتر است که خریداری کنم تا تعرفه پیامک و دیتا کاملی داشته باشم؟

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:27

      سلام دوست عزیز،
      برای بانوان استان خوزستان الان فقط شماره‌های ایرانسل رو داریم. اگر نیازدارید که خیلی دقیق پیامک بفرستید و شماره‌های همراه اول رو هم نیاز دارید، از امکان پیامک زنده استفاده کنید.

  • فراهانی

    24 بهمن 1401، 12:48

    سلام وقتتون بخیر ایا امکان ارسال پیامک تبلیغاتی حاوی لینک پیج اینستاگرام هست؟
    من یکسری شماره مشتری های خودم رو در مناطق مختلف دارم میشه به اونا هم پیامک ارسال کرد؟
    باتشکر از پاسخگوییتون

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:28

      سلام دوست عزیز،
      برخی اپراتورها برای ارسال لینک سخت‌گیری دارن. اما اگر پنل ما رو بخرید یک خط 50004 تقدیم حضورتون میشه که میتونید باهاش لینک اینستاگرام هم بفرستید.
      بله میتونید شماره‌های خودتون رو در دفترچه تلفن پنل ذخیره کنید و بهشون پیامک ارسال کنید.

  • گلشیفته

    20 بهمن 1401، 13:32

    در صورت خرید یک پنل ترجیحا همان پنل تجاری ملی پیامک امکان ارسال پیامک به کل جنوب کشور استان های حاشیه های دریا جنوب کشورمان مقدور است؟
    پنل ارزان تر از جهت تعرفه پیامک نیز به جز پنل تجاری نیز دارید؟
    ممنون از راهنماییتان

    • سمیه جابری

      14 دی 1402، 08:58

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید برای این مناطق هم پیامک ارسال کنید
      پنل شرکتی میتونه برای شما مناسب باشه

  • اسماعیلی سارامی

    19 بهمن 1401، 10:48

    سلام وقت بخیر
    من یه مغازه ی خرازی دارم که خیلی فروشم کم شده می خوام بدونم می تونم داخل شهر خودمون یعنی اهواز پیامک ارسال کنم که مشتری های بیشتری جذب کنیم و پیشنهاد شما چیه کدوم خریداری کنم ؟

    • زهره تاجیک

      27 آبان 1402، 16:05

      سلام دوست عزیز؛
      بله میتونید ابتدا یک پنل اقتصادی خریداری کنید و با دسترسی به برخی از شاخه‌های بانک شماره ملی پیامک ارسال انبوه انجام بدید.
      بعد که بازخورد گرفتید کم کم پنل رو ارتقا بدید.

  • سنجری

    12 بهمن 1401، 11:55

    با سلام و درود دوست عزیز شما در پنل پایتون امکان ارسال به صورت تفکیک جنسیتی وجود دارد؟ مصلا برای بانوان اهواز ایا امکانش هست؟؟

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:29

      سلام دوست عزیز،
      خیر برای ارسال به تفکیک جنسیت باید از پنل شرکتی استفاده کنید.

  • دربندی

    12 بهمن 1401، 11:30

    سلام خسته نباشین ممنون از مقاله تون
    امکان ارسال پیامک شخصی سازی شده بصورت انبوه وجود داره؟
    و میشه به شماره هایی که خودم میخوام هم پیامک ارسال کرد؟یا فقط باید از بانک شماره های شما استفاده کرد؟

    • زهره تاجیک

      12 دی 1402، 12:53

      سلام دوست عزیز،
      بله امکان شخصی سازی پیامک انبوه با شماره‌های خودتون وجود داره. باید یک پنل شرکتی یا تجاری داشته باشید و متغیرها رو داخل فایل اکسل وارد کنید.

  • پاشا

    11 بهمن 1401، 10:53

    سلام ارسال پیامک هایی که از سامانه ملی پیامک انجام میگردد قابلیت ریپلای و دریافت را از طرف مشتری دارد یا خیر؟
    زیرا مشاوره بصوررت حضوری داریم و فقط افرادی که قصد مشاوره دارند ابتدا باید با ارسال کلیدواژه ای اعلام نمایند تا زمان مشخصی هماهنگ گردد

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:31

      سلام دوست عزیز،
      برای اینکه بتونید پیامک دریافت کنید باید خط اختصاصی داشته باشید. البته با خرید پنل از ملی پیامک یک خط اختصاصی بهتون هدیه میشه که میتونید ازش استفاده کنید.

  • ماهک میرزایی

    10 بهمن 1401، 12:59

    لطف کنید بفرمایید پشتیبانی سامانه شما طی چه ساعاتی از طول روز صورت میگیرد؟
    چت انلاین نیز شامل پشتیبانی شما میشه؟
    و اینکه شما هم همانند سایر سامانه پشتیبانی پنلتان نیاز به پرداخت هزینه دارد؟
    ممنون

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:32

      سلام دوست عزیز،
      پشتیبانی در روزهای کاری از 8 صبح تا 10 شب هستن. برای مشاوره گرفتن از پشتیبانی لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید.
      چت آنلاین نداریم اما… لطفا تماس بگیرید.

  • محمد

    10 بهمن 1401، 11:56

    سلام ممنون از مقاله خوبتون بنده یک پیج اینستاگرام داشتم که متاسفانه با فیلتر شدن اینستاگرام خیلی از مشتری ها و فالورهای پیجم رو از دست دادم. می خواستم پیکی از طرح های شما رو بخرم کارم هم فروش سینی غذای دریای مثل صدف و خرچنک و لابستر هستش. میشه من رو راهنمائی کنید بدونم کدوم طرح شما بدرد من می خوره ؟ ممنونتونم

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:33

      سلام دوست عزیز،
      متاسفیم که فیلترینگ باعث رکود کسب‌وکارتون شده.
      بله شما می‌تونید یک پنل شرکتی خریداری کنید باهاش پیامک به مناطق خوب شهر بفرستید و یا با خدمات مجالس و غیره ارتباط برقرار کنید. من توصیه می‌کنم حتما از این فرصت استفاده کنید.

  • محمدرضا بزرگی

    10 بهمن 1401، 10:24

    سلام
    من می تونم شماره مغازه ی خودم رو در شهر اهواز ثبت کنم و با شماره مغازه پیامک ارسال کنم اگه این مورد امکان پذیر نیست می تونم یک خط بخرم ولی ادامش شماره مغازه باشه چون می خوام حتما شماره مغازه درج بشه برای مخاطب هامون بابت این مورد لطفا راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      13 دی 1402، 16:53

      سلام وقت شما به خیر
      مورد اولی که گفتید امکان پذیر نیست
      ولی متیونید یک خط خریداری کنید و ادامه اون شماره تماس مغازه خودتون باشه

  • دیاری

    06 بهمن 1401، 12:03

    سلام وقتتون بخیر برای ارسال پیامک های انگیزشی هرروز میخوایم ارسال داشته باشیم
    راهنمایی میکنید کدوم پنل رو تهیه کنیم برای این مورد؟؟؟
    لطفا در خصوص ارسال پیامک های خدماتی هم توضیح دهید

    • سمیه جابری

      13 دی 1402، 16:55

      سلام وقت شما به خیر
      اگر تعداد و دفعات ارسال شما بالاست، بهتره از پنل های شرکتی و تجاری استفاده کنید. چون تعرفه ارسال پیامک هاشون کمتره و برای شما مقرون به صرفه است.
      اگر بخواید برای شماره هایی که در بلک لیست مخابرات قرار دارن اس ام اس بفرستید، باید از خطوط خدماتی استفاده کنید.

  • عطری نژاد

    05 بهمن 1401، 11:58

    سلام خسته نباشید
    ما قصد ارسال پیامک تبلیغاتی داریم اما متاسفانه زمان کافی برای خرید پنل و انجام کارها از سمت ما وجود ندارد میخواستم بدونم خود ملی پیامک این امکان رو دارد که برای ما ارسال پیامک انجام دهید؟

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:35

      سلام دوست عزیز،
      بله همکاران ما میتونن پیامک انبوه برای شما ارسال کنند. اما من توصیه می‌کنم خودتون حتی شده زمان خیلی کمی روبریا یادگیری پنل بگذارید. ما ویدئوهای آموزشی زیادی داریم که وقتی ازتون نمیگیره اما در عوض بعد از مدتی حسابی حرفه‌ای این کار میشید.

  • نازنین

    05 بهمن 1401، 11:24

    سلام جناب وققتون بخیر من میخواستم برای استان خوزستان شهر اهواز ارسال پیامک داشته باشم ولی به محدوه و منطقه خودمون ایا امکان ارسال همچین چیزی برای اهواز وجود داره؟

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 15:00

      سلام دوست عزیز،
      بله شما میتونید با قابلیت پیامپ منطقه خودتون رومشخص کنید و به افراد پیامک ارسال کنید.

  • قهرمان غلامی

    02 بهمن 1401، 16:43

    من خیلی وقت از پنل شما به جهت تبلیغات استفاده میکنم.
    واقعا ممنونم خیلی در روند پیشرفت کسب و کار کمک کرده است.
    سپاس از خدمات شما
    اردتمند

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:36

      سلام دوست عزیز،
      ما هم از شما متشکریم که به ما اعتماد کردید. خدمات رسانی به شما عزیزان باعث افتخار ماست. امیدورام در تمام رماحل زندگی موفق و پیروز باشید.

  • فرشته رسول زاده

    02 بهمن 1401، 15:59

    سلام و دورد بی پایان من دانشجو هستم و میخوام برای کسب درامد از پنل شما کمک بگیرم من تدریس خصوصی در منزل و یا منزل دانش اموز تدریس میکنم چه طوری می تونم پیامک ارسال کنم که بدونم مورد نیاز اون افراد هست ایا بانک شماره ای که به درد کار من بخوره شما دارید ممنون میشم پاسخ بدید

  • عماد حوتی

    30 دی 1401، 11:40

    سلام روز بخیر
    من یک فروشگاه به نسبت بزرگ دارم که توی زمینه فروش تم تولد و تجهیزات تولد فعالیت میکنم.
    اصولا کسانی که میان خرید یا نزدیک به تولد خودشونه یا عزیزانشون؛ من میخوام تاریخ تولد خودشون یا عزیزانشون رو ازشون بگیرم و چندروز قبل از اون تاریخ براشون ارسال پیامک بره که منو فراموش نکنن؟ آیا این کار قابل انجام هستش

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:37

      سلام دوست عزیز،
      بله ما ماژول‌های مختلفی برای ارسال پیامک زماندار داریم. توصیه می‌کنم حتما این کار رو بکنید چون حفظ مشتری همیشه از جذب مشتری مهم‌تر هست.

  • جعفرآبادی

    29 دی 1401، 17:32

    سلام و وقت بخیر من توی یک سامانه دیگه ای که مکار شما بودن یک پنل اس ام اس خریدم و به شماره های استان خراسان رضوی پیامک ارسال کردم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم انداطه 2000 شماره ارسال کردم پیامک که از این همه فقط 3 تا زنگ خور داشتم می خوم بدون پلن شما هم اینجوریه یا نه ؟

    • زهره تاجیک

      23 اسفند 1402، 12:08

      درود بر شما،
      اغلب مشتریان ما راضی هستند اینکه شما از پیامک نتیجه نگرفتید شاید به دلیل این بوده که مشتری هدف خودتون رو درست انتخاب نکردید یا در زمان بدی پیامک فرستاد و از همه مهم‌تر متن پیامک شما اصلا برای افراد جذاب نبود.
      توصیه میکنم حتما یک بار این موارد رو اصلاح کنید بعد دوباره حالا یا با پنل ما یا با پنل شرکت دیگه، پیامک بفرستید

  • کشمیری زاده

    29 دی 1401، 13:27

    ارسال پیامک از طریق دکل به چه صورت است؟
    هم برای شماره همراه اول و هم ایرانسل و هم برای سایر اپراتورها میباشد؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:57

      سلام دوست عزیز،
      ما یه ماژول داریم برای دکل ایرانسل. یکی هم برای همراه اول که بهش میگن پیامک زنده.
      اپراتورهای دیگه مثل رایتل چنین قابلیتی رو ندارن.

  • یوسف رستمی

    28 دی 1401، 18:27

    ارسال از روی نقشه فقط برای اهواز هست؟
    برای بقیه شهر های استان نمیشه استفاده کرد؟
    چجوری باید به بقیه شهر ها ارسال کنیم؟

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:56

      سلام دوست عزیزف
      قابلیت پیامپ فقط برای شهرهای بزرگ ایرانه. برای شهرهای کوجیک میتونید از کد پستی ایرانسل و همراه اول استفاده کنید.

  • دلاور

    27 دی 1401، 10:52

    سلام با توجه به اینکه این روزا تمامی کسب و کارها اقدام به فروش آنلاین و غیرحضوری کردند مجموعه ما نیز فروش در سایت و اینستاگرام را نیز فعال کرده است و برای تبلیغات پیج و سایت جدا از تمامی تبلیغات بنری و گوگل، قصد تست پنل پیامکی را داریم
    برای تبلیغات پیامکی امکان درج لینک سایت و پیج اینستاگرام در متن پیامک وجود دارد؟
    در برخی مقاله ها در خصوص ممنوعیت ارسال لینک در اپراتورها خواندم

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:55

      سلام دوست عزیز،
      برخی اپراتورها برای ارسال لینک در اس ام اس محدودیت دارن. اما اگر پنل ملی پیامک رو بخرید، یک خط 50004 بهتون هدیه میشه که با این خط میتونید لینک هم ارسال کنید و مانعی ندارید.

  • امینی

    27 دی 1401، 10:43

    با سلام آیا بامک اطلاعاتی که برای خوزستان دارید به روز و جدید است؟ و اینکه یه سوال دیگه برای خوزستان ارسال از روی نقشه کدام شهر ها موجود میباشد؟

    • سمیه جابری

      14 دی 1402، 08:59

      سلام قوت شما به خیر
      بانک شماره های ما سالانه آپدیت میشن
      بیشتر شهرها قابلیت ارسال پیامک از روی نقشه وجود داره

  • زمینی

    27 دی 1401، 09:55

    سلام وقت بخیر در ویدیو که گذاشته بودید راجب برگزاری قرعه کشی هم صحبت شده بود ایا پنل خودتون این امکان قرعه کشی رو داره که ما یه مسابقه برگزار کنیم و نسبت به پاسخ های صحیح بین مشتریان به صورت خودکار قرعه کشی انجام شود؟

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:54

      سلام دوست عزیز،
      بله ما تو پنل ملی پیامک هم آزمون داریم برای طراحی مسابقه و هم قرعه کشی.

  • خدیجه سادات رجبی

    26 دی 1401، 12:20

    سلام ممنون از مقاله های خوبتون
    میخوام پیامک ارسال کنم و لی نمی دونم کدوم پنل رو تهیه کنم من می خوام بالای 10000 تا ارسال کنم ولی نمی دونم کدوم پنل هیچ کدوم تعداد 10000 تا ندارد پنل تجاری فقط 2000 پیامک داره
    راهنمایی کنید
    ممنونم

    • سمیه جابری

      13 دی 1402، 17:01

      سلام وقت شما به خیر
      اون 2000 تا پیام هدیه ملی پیامک به شماست. بعد از خرید پنل میتونید اون رو برای هر تعدادی که خواستید شارژ کنید.
      ما پنل تجاری رو به شما پیشنهاد میکنیم چون تعرفه ارسال پایینی داره و مقرون به صرفه تره

  • ترابیان

    02 آذر 1400، 18:00

    ویدیوتون رو تماشا کردم واقعا عالی بود و خیلی لذت بردم با زبان ساده توضیحات داده شده بود مجری خیلی مسلط بود ممنونم از شما و خسته نباشید می گم بهتون و ازتون سپاس گذارم

  • سعید مجیدی

    30 آبان 1400، 20:41

    سلام وقت بخیر
    من مغازه لوازم یدکی دارمم
    میخواستم بدونم میتونم از تبلیغات پیامکی استفاده کنم؟
    تعرفه هاش به چه صورت هستش؟
    ایا میشه به کل افرادی ماشین دارن یعنی پلاک به نامشون پیامک ارسال کرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 آذر 1400، 12:36

      دوست عزیز تعرفه‌های ارسال پیامک رو از لینکی که برالوت گذاشتم، چک کنید چون هر سرشماره‌ و خطی تعرفه و هزینه متفاوتی داره
      بانک شماره@ای تحت عنوان کسانی که ماشین دارند در پنل موجود نیست و از دسته‌بندی ارسال بر حسب محل زندگی یا گروه شغلی می‌تونین استفاده کنید

  • اسکندری

    30 آبان 1400، 19:31

    ببخشید شماره های خانم های خرمشهر رو هم دارید؟
    چند تا شماره هست؟
    محدودیتی هست برای ارسال به این شماره ها؟

    • سمیه جابری

      14 دی 1402، 09:00

      سلام وقت شما به خیر
      برای این امکان وجود داره
      در حال حاضر حدود 35905 شماره ایرانسل از این گروه در بانک شماره ها موجوده

  • علی نیکوکلام

    26 آبان 1400، 17:47

    من در زمینه فروش پمپ های هوشمند فعالیت میکنم این پمپ ها اصولا برای کشاورز ها و ساختمان های مسکونی و تجاری به درد میخوره میخواستم بدونم ایا بانک شماره ایی دارید که به درد زمینه کاری من بخوره؟

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:52

      سلام دوست عزیز،
      بله ما شماره کشاورزان رو هم داریم و می‌تونید استفاده کنید.

  • راغبي

    25 آبان 1400، 22:10

    سلام سوالي واجب بانك شماره هاتون داشتم شما بانك شماره هايي كه جنسيت و سن رو دسته بندي كرده باشه رو هم داريد توي پنلتون جايي نديدم كه چيزي گفته باشيد در اين خصوص.

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:53

      سلام دوست گرامی،
      خیر تفکیک سن و جنسیت نداریم اما میتونید از ارسال پیامک زنده استفاده کنید که هم جنسیت و هم بازه سنی مشخص کنید.

  • ش.ب

    25 آبان 1400، 09:57

    سلام خسته نباشین
    شغل من جوریه که نمیتونم با کارت ملی سلفی بگیرم و براتون بفرستم و بخاطر امنیت کار این امکان وجود نداره
    از چه طریق دیگری میتوان پنل را فعال کرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      25 آبان 1400، 12:14

      دوست عزیز از شناسنامه و پاسپورت هم می‌تونین استفاده کنید. اگر بازهم براتون ممکن نیست، با 02163404 تماس بگیرین و در این مورد با تیم پشتیبانی صحبت کنید

  • رها صابری

    24 آبان 1400، 20:13

    سلان صابری هستم میخواستم ببینم که شما ارسال به بلک لیست هم دارید؟
    من اصلا قصد تبلیغات و اینجور مسائل رو ندارم میخوام فقط متصل بشه به سایتم و سرعت ارسالش خوب باشه و برای همه هم ارسال کنه
    ممنون میشم راهنمایی کنید منو

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:54

      سلام دوست عزیز،
      بله شما میتونید یک پنل اقتصادی بخرید و فقط از قابلیت وبسرویس استفاده کنید. مانعی نداره!

  • مهسا یاوری

    24 آبان 1400، 11:29

    سلام ما میخواستیم ارسال انبوه داشته باشیم برای ارسال انبوه مثلا برای 1000 پیامک اگر پنل پایه تهیه کنیم این امکانو خواهیم داشت؟و اینکه بعد از ارسال گزارش ارسال هم در اختیار ما میگزارید؟
    مرسی

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 11:56

      دوست عزیز برای ارسال انبوه توصیه می‌کنم از پتل شرکتی یا تجاری استفاده کنید که تعرفه کمتری در ارسال پیامک داره
      فایل گزارش بعد ارسال به صورت اکسل و قابل دانلود در اختیارتون قرار می‌گیره

  • علیرضا محبی

    24 آبان 1400، 10:30

    سلام وقت بخیر من قصد دارم به دانشجویان پیامک ارسال کنم فرقی ندارد که در کدوم شهر ساکن هستند فقط میخوام این بانک شماره به صورت واقعی باشه راهنمایی بفرمایید ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 12:00

      دوست عزیز متاسفانه پنل بانک شماره‌ای تحت عنوان دانش آموزان و دانشجویان نداره

  • علی آزادنیا

    19 آبان 1400، 16:03

    بنده خارج از ایران هستم و یک سایتی طراحی کردم با وردپرس و قصد دارم اجناس رو از خارج ایران برای کسانی که خریداری میکنن درایران ارسال کنم برای این مورد باید چه شرایطی داشته باشم بریا خرید پنل؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:39

      دوست عزیز مدارک مورد نیاز برای افراد حقیقی
      اسکن یا تصویر کارت ملی صاحب پنل
      تصویر سلفی احراز هویت اینترنتی
      درصورت عدم دسترسی به کارت ملی، میتوانید از گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا پاسپورت دارای تاریخ انقضا استفاده بفرمائید .
      مجوز به صورت معمول تایید شده و زمان ارسال پیامک مجوز بررسی خواهد شد. (در نظر داشته باشید تایید مجوز در قسمت ارسال مدارک به معنی پذیرفتن آن مجوز نمی‌باشد.)

  • علی ضیابری

    18 آبان 1400، 20:04

    سلام ایام بکام
    من برای تبلیغات پیامکی چندتا سوال داشتم اول اینکه هزینه هر پیامک چجوریه؟
    پیامک چند کاراکتره؟
    ایا اول باید دسترسی تهیه کنم؟ایا هزینه تمدید سالیانه دارند دسترسی ها؟

    • سمیه جابری

      13 دی 1402، 17:27

      سلام وقت شما به خیر
      برای دیدن هزینه هر پیامک در پنل های مختلف، تعرفه های سایت و مشاهده کنید.
      هر پیامک فارسی 70 کاراکتر هست
      برای شروع باید یکی از پنل ها رو تهیه کنید و هر ساله باید تمدیدشون کنید با 40 درصد تخفیف

  • حسین خانی

    17 آبان 1400، 09:51

    سلام وقتتون بخیر
    ما قصد ارسال پیامک انبوه داریم در تعداد خیلی بالا ایا بدون خرید پنل هم این مورد امکان پذیر هستش که شما ارسال پیامک رو برامون انجام بدید یا خیر حتما باید پنل پیامکی خریداری کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 12:40

      خیر دوست عزیز، ارسال انبوه پیامک بدون پنل ممکن نیست. بعد از تهیه پنل، همکاران ما در ارسال انبوه راهنمایی‌تون می‌کنند

  • محسن درویش زاده

    17 آبان 1400، 09:32

    سلام برای دریافت پنل نمایندگی در استان خوزستان میخوایم اقدام کنیم
    شما چندتا نماینده در این استان دارید؟
    شهری که در آن زندگی میکنیم شهر کوچکی است و تعرفه پیامک نهایی رو لطفا اعلام فرمایید.

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 13:59

      دوست عزیز پنل خوزستان تمام شهرستان‌های استان رو شامل میشه و جای نگرانی نیست
      تعرفه‌های ارسال پیامک رو از لینکی که براتون گذاشتم، دنبال کنید

  • مجتبی ولیپور

    17 آبان 1400، 08:48

    سلام و درود
    ممنون از مقاله ی خوبتون خیلی کامل بود
    برای خرید پنل نیاز به چه مدارکی هست پنل رو میخوایم به اسم شخص حقیقی فعال کنیم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    با تشکر

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 15:10

      دوست عزیز مدارک مورد نیاز پنل برای اشخاص حقیقی :
      اسکن یا تصویر کارت ملی صاحب پنل
      تصویر سلفی احراز هویت اینترنتی
      درصورت عدم دسترسی به کارت ملی، میتوانید از گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا پاسپورت دارای تاریخ انقضا استفاده بفرمائید .
      مجوز به صورت معمول تایید شده و زمان ارسال پیامک مجوز بررسی خواهد شد. (در نظر داشته باشید تایید مجوز در قسمت ارسال مدارک به معنی پذیرفتن آن مجوز نمی‌باشد.)

  • سرای بانو جنوب

    17 آبان 1400، 08:34

    سلام روزبخیر
    ما یک فروشگاه لباس محلی فروشی در شهر اهواز داریم که قصد داریم ارسال پیامک و تبلیغات در سطح ایران داشته باشیم طی یک نظر سنجی که داشتیم درصد خیلی از بالا مردم کشور تمایل دارند از لباس های محلی استفاده کنند من چطور میتونم به بانک شماره عام مردم برای تبلیغات در سطح کل کشور دسترسی داشته باشم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:40

      سلام دوست عزیز،
      ابتدا باید از شما یه تشکر کنم به خاطر زنده نگه داشتن فرهنگ جنوب کشور و ایران.
      من پیشنهاد می‌کنم اول با ارسال پیامپ شهرهای بزرگ ایران رو هدف قرار بدید، بعد رفته رفته با ارسال کد پستی به شهرهای کوچکتر هم پیامک بفرستید.

  • محمد معماری

    12 آبان 1400، 10:03

    سلام؛ بنده به تازگی مسئول تبلیغات یک شرکت شدم. زمینه کاری شرکت ترخیص کالا از گمرک های مرزی هستش بنده قصد دارم شرکت رومعرفی کنم از طریق پیامک و میخوام به شرکت هایی که در زمینه صادرات و واردات فعالیت میکنن و کارخانه جات ها که برخی موارد اولیه آن ها از خارج کشور تامین میشود. در این مورد آیا شما میتونید راهنمایی کنید؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 11:51

      دوست عزیز می‌تونین از بانک شماره اصناف و مشاغل پنل استفاده کنید

  • غلامی

    11 آبان 1400، 11:43

    سلام وقتتون بخیر ما قصد ارسال پیج اینستامون رو داریم که بتونیم در متن تبلیغاتمون لینکش هم گذاشته بشه این امکان آیا در پنل شما وجود داره تا ما لینک ارسال کنیم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • زهره تاجیک

      12 دی 1402، 12:55

      سلام دوست عزیز،
      شما با خطوط 50004، 3000، 9000 و 9999 میتونید لینک ارسال کنید در پیامک. هیچ مشکلی نیست.

  • صدقی

    11 آبان 1400، 11:36

    سلام ممنون از مقاله های عالیتون
    پشتیبانی سایت فرمودند بانک شماره ها جدیدا آپدیت شده و شاخه های جدیدی اضافه کردید
    امکانش هست قبل از خرید شاخه های اضافه شده و تعداد آنها را مشاهده کنیم؟

    • سمیه جابری

      13 دی 1402، 17:25

      سلام وقت شما به خیر
      برای این کار لطفا با واحد پشتیبانی به شماره 02163404 تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن.

  • شایان شکرانی

    11 آبان 1400، 09:40

    سلام وقت بخیر من قصد دارم لینک پیج اینستاگرام خودم را از طریق پیامک تبلیغاتی برای تبلیغات ارسال کنم ایا با خطوطی که بهمون داده میشه می تونم ارسال لینک را بدون محدودیت داده باشم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      23 اسفند 1402، 11:52

      درود بر شما،
      بله خطوطی که از طرف ما به شما هدیه میشن، قابلیت ارسال لینک بدون نیاز به مدارک رو دارن.

  • حمید گنجی

    10 آبان 1400، 20:04

    برای ارسال پیامک چه کاری باید بکنم؟
    میخوام از سرویس شما استفاده کنم کجا باید خرید کنم؟
    چند روزه ارسال میشه برام این پنله؟
    نحوه فعالسازیش چطوریه ایا نصاب هم دارید؟
    گارانتی هم داره محصولتون؟

    • زهره تاجیک

      12 دی 1402، 12:55

      سلام دوست عزیز،
      شما برای ارسال پیامک باید داخل سایت ثبت نام کنید بعد همکاران ما بهتون زنگ میزنن تمام مراحل رو براتون توضیح میدن. نیاز به نصب و ارسال و غیره هم نیست. چون اصلا محصول فیزیکی نیست و یک خدمات آنلاینه.

  • بهروز بوشهری

    09 آبان 1400، 09:58

    درود
    من چندین سال هست از پنل شما استفاده میکنم و از بانک شماره های استان های جنوب کشور استفاده میکنم و ارسال پیامک به این بانک شماره ها ارسال میکنم و بازدهی مناسبی داشتم
    از همین جا ازملی پیامک کمال تشکر را دارم.

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:51

      سلام دوست عزیز،
      چقدر عالی. باعث افتخار ماست که مشتریان عزیز و موفقی مثل شما داریم.
      امیدوارم سربلند و سلامت باشید.

  • بخش طبایی

    07 آبان 1400، 16:19

    سلام وقت بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم میشه برای حاشیه نشین های سد دزفول پیامک ارسال کرد؟
    شماره هاشون هست و یا باید از حالات دیگه ای استفاده کرد؟

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:41

      سلام دوست گرامی،
      برای این کار بهتره از کدپستی ایرانسل و همراه اول استفاده کنید.

  • ابراهيمي

    07 آبان 1400، 13:49

    سلام وقتتون بخير من يك سالن زيبايي دارم كه ميخواهم خدماتم رو در محله مون تبليغ كنم اما دقيق نميدونم چه پنلي خريداري كنم ممنون ميشم راهنمايي كنيد

    • زهره تاجیک

      10 دی 1402، 14:43

      سلام دوست عزیز،
      شما برای شروع کار از یک پنل اقتصادی شروع کنید. رفته رفته که مشتریان زیاد شدن به پنل شرکتی ارتقا بدید.
      البته ما مقالات زیادی درباره تبلیغات سالن زیبایی داریم. پیشنهاد می‌کنم مطالعه کنید.

  • ابراهیم احدی نژاد

    05 آبان 1400، 17:34

    سلام وقتتون بخیر؛ من ویزیتور چند شرکت هستم و قصد دارم به سوپر مارکت شهر اهواز ارسال داشته باشم ایا شما همچین بانک شماره ایی داخل سامانتون دارید؟ چون تا الان من بانکی به این صورت پیدا نکردم برای همین هم از شما پنل دریافت نکردم میخواستم مطمئن بشم بعد پنل دریافت کنم.

  • سیروس جانداری

    05 آبان 1400، 08:48

    سلام وقت بخیر ارسال از روی نقشه برای شهر اهواز در حال حاضر فعال است که بتونم یک منطقه ی خاص ارسال کنم ی کافه راه اندازی کردم و فقط میخوام تو منطقه ارسال شود
    ممنون از راهنماییتون

    • نیلوفر اکبریان

      05 آبان 1400، 11:38

      بله دوست عزیر، شهر اهواز قابلیت ارسال از روی نقشه یا همون پیامپ رُ دارند

  • علیرضا ملی

    04 آبان 1400، 21:53

    سلام من برای شهر ابادان قصد ارسال پیامک داشتم میخواستم بدونم ارسالش رو شما انجام میدین؟
    ایا شماره های این شهر رو دارید؟
    و اینکه هزینه هاش به چه صورت هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      05 آبان 1400، 11:40

      بله دوست عزیز، شما به صورت کامل به شماره‌های اصناف و مشاغل شهر آبادان دسترسی دارید، شماره‌های همراه اول برای ارسال منطقه‌ای در اختیارتونه و میتونید ارسال پیامک بر حسب جنسیت هم داشته باشید
      تعرفه‌های ارسال پیامک از طریق لینکی که برایتون گذاشتم، می‌تونید مشاهده کنید

  • هایپر مارکت سپهران

    04 آبان 1400، 17:39

    سلام وقت بخیر
    ما یک فروشگاه بزرگ هستیم با شعبه های متعدد در سراسر کشور برای استفاده از همه بانک شماره های ایران چه کاری میبایست به جهت ثبت نام و دسترسی به بانک شماره ها انجام دهیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      05 آبان 1400، 11:40

      دوست عزیز برای ثبت‌نام پنل با شماره 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی صحبت کنید

  • اصغر علیجانی

    04 آبان 1400، 10:28

    با عرض خسته نباشین خدمات شما
    ما جدا از بانک شماره های موجود در پنل، یک سری شماره از طرف بازاریابان مجموعه جمع آوری شده است
    امکان ارسال همزمان به این دو وجود دارد؟

    • نیلوفر اکبریان

      05 آبان 1400، 11:41

      دوست عزیز شماره@های خودتون رو می‌تونید در قسمت دفترچه تلفن پنل ذخیره کنید و برای این شماره‌ها هم پیامک بفرستید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید