30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس اردبیل ! تبلیغات پیامکی هدفمند در سطح استان

پنل اس ام اس اردبیل ! تبلیغات پیامکی هدفمند در سطح استان

119

دیگر این را حتماً می‌دانید که تبلیغات برای هر کسب‌وکاری لازم است اما چه تبلیغاتی را می‌توان پیدا کرد که هدفمند و دقیق باشد، با سرعت بالایی به دست مخاطب برسد و از همه مهم‌تر قیمت معقول و مناسبی داشته باشد؟ اگر کسب‌وکاری در اردبیل دارید و می‌خواهید تبلیغات خود را در این استان شروع کنید، پنل اس ام اس اردبیل دقیقاً همان چیزیست که به آن نیاز دارید.

احتمالاً با شنیدن این جواب، در مورد پنل اس ام اس سوال‌هایی دارید که به آن‌ها پاسخ می‌دهیم و بیشتر با مزایای این روش تبلیغاتی که به آن بازاریابی پیامکی هم می‌گویند، آشنا می‌شویم.

طرح حمایت از کسب‌وکارهای اردبیلی

با تهیه پنل پیامکی می توانید از خدمات متعدد آن مثل ارسال تبلیغات پیامکی بر اساس اصناف، مشاغل، دکل مخابراتی، محله و... استفاده کنید.
30% تخفیف
ARDB
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

پیش از آشنایی با مزایای پنل اس ام اس اردبیل و بازاریابی پیامکی، باید سامانه ارسال پیامک داشته باشید.

 

سامانه ارسال پیامک نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که با کامپیوتر، تبلت و حتی گوشی موبایل هم قابل دسترسیست. کاربران فقط کافیست که به اینترنت دسترسی داشته باشند تا بتوانند بعد از ورود به محیط کاربری سامانه، با استفاده از ابزارها و ماژول‌های مختلف برای مخاطبانشان پیامک تبلیغاتی بفرستند.

در حال حاضر این خدمات توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود اما ما در ادامه می‌خواهیم یکی از شرکت‌های پیشگام در حوزه تبلیغات پیامکی یعنی ملی پیامک را معرفی کنیم.

چرا ملی پیامک چاره کار است ؟!

شاید بپرسید برای تبلیغات پیامکی چرا باید ملی پیامک را انتخاب کنید؟!

بانک شماره ملی پیامکهمانطور که پیشتر گفتم، تبلیغات هدفمند البته با تعرفه مناسب برای هر کسب‌وکاری ضروریست. سامانه ملی پیامک قیمت و تعرفه مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد، بر اساس نیاز و بودجۀ کسب‌وکارها جهار نوع پنل متفاوت را طراحی کرده تا بتوانند بر اساس تعداد پیامکی که می‌فرستند، بهترین تبلیغات را داشته باشند.

از طرف دیگر چه کاربر ملی پیامک باشید و چه به عنوان کاربر معمولی نیاز به مشاوره دربارۀ بازاریابی پیامکی داشته باشید، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و هر سوالی در این مورد دارید، با حیال راحت بپرسید! تیم پشتیبانی در تمام روزهای هفته به صورت تلفنی و ارسال تیکت کاربران را راهنمایی می‌کند تا بهترین نتیجه را از تبلیغات پیامکی‌شان داشته باشند.

اگر هم کسب‌وکارتان به صورت آنلاین و از طریق سایت است، می‌توانید از دیگر مزیت ملی پیامک یعنی خدمات وب‌سرویس استفاده کنید و سایتتان را به پنل وصل کنید. به این ترتیب تعداد زیادی از اس ام اس‌ها که شامل اطلاعات مهم کاربر، وضعیت سفارش و روند خرید مشتریان است، به صورت خودکار برایشان اس ام اس می‌شود.

اما چیز مهمی که شما بیشتر از هر چیز نیاز دارید، بانک شماره جامع همراه اول و ایرانسل استان است که این مورد هم در سامانه اس ام اس اردبیل در دسترستان قرار خواهد گرفت.

بانک شماره‌های شهرستان‌های اردبیل

بعد از دریافت پنل اس ام اس اردبیل و تائید مدارک به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی، می‌توانید از قسمت ارسال، آیکون منطقه هدفمند به بانک شماره‌های همراه اول شهرستان‌های استان اردبیل (اعتباری و دائمی) دسترسی داشته باشید. این بانک شماره شامل شهرستان‌های زیر است:

  ابی بیگلو، اردبیل، اردبیل و هیر، اصلاندوز، بیله سوار، پارس آباد، تازه کندانگوت، جعفرآباد، خلخال، رضی، سرعین، عنبران، گرمی، گیوی، لاهرود، مشکین شهر، نمین، نیر، هشتجین، هیر، کلور، کوثر، کورایم

بانک اصناف و مشاغل سطح استان اردبیل

ویژگی دیگر پنل اس ام اس اردبیل دسترسی کامل به بانک اصناف و مشاغل سطح استان است. بیشتر کسب‌وکارها با گروه‌های شغلی خاصی در ارتباط هستند. مثلاً رستوران‌داران علاوه‌بر مشتریان همیشگی با اصنافی مانند ادارات و ارگان‌ها، شرکت‌های خصوصی، بیمارستان و درمانگاه، انجمن‌ها و .... بیشتر در ارتباط هستند. این رستوران‌داران برای تبلیغات پیامکی‌شان می‌توانند از فیلتر اصناف و مشاغل سامانه استفاده کنند و تبلیغات هدفمند را برای گروه‌های شغلی موردنظرشان بفرستند.

پنل پیامک اردبیل در بخش ارسال، منطقه هدفمند، بانک شماره مشاغل زیر را در اختیار کاربران قرار خواهد داد:

با بازاریابی پیامکی دقیقاً به قلب هدف بزنید!حتما بخوانید: با بازاریابی پیامکی دقیقاً به قلب هدف بزنید!

دسته اول، مشاغل خودرو و اتومبیل پنل پیامکی اردبیل

پخش و باند خودرو، تزئینات ماشین، تعمیرگاه اتومبیل، خدمات جانبی و دزدگیر ماشین، ماشین خارجی و ایرانی دست‌دو، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، فروش قسطی ماشین، لوازم یدکی ماشین، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

دستۀ دوم، مشاغل آموزش پنل پیام کوتاه اردبیل

پروژه‌های دانشگاهی، تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزشی، آموزش زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، آموزش موسیقی، تدریس هنرهای‌ زیبا، آموزش علوم کامپیوتر، آموزش کنکور

مشاورین املاک پنل اس ام اس در اردبیل

اجاره و فروش مسکونی،  املاک صنعتی، باغ و زمین، پیش‌فروش، خدمات ساختمان، طراحی داخلی و دکور، مشارکت در ساخت، مشاوران املاک، مصالح ساختمانی، انواع ویلا، املاک کلنگی و قدیمی

دستۀ چهارم،اصناف ارتباطات و موبایل پنل پیامکی در اردبیل

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات پیامکی، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

دسته پنجم، مشاغل خدماتی سامانه پیامک اردبیل

گردشگری و آژانس مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، خدمات مشاوره، تشریفات و مجالس، باشگاه و سالن ورزشی، بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذاران، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، کارگزاری بیمه، فروشگاه تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، تعمیر لوازم، توزیع کالا، خدمات چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، تجهیزات و لوازم پزشکی

دسته ششم، فروشندگان لوازم منزل پنل اس ام اس در اردبیل

اثاثیه و لوازم منزل، فروش و توزیع آلات موسیقی، اسباب‌بازی، تجهیزات و لوازم پزشکی، لوازم و تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، ظرف و ظروف، توزیع فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم بچه‌گانه، لوازم گوناگون، لوازم و تجهیزات مهندسی، وسایل ورزشی و تجهیزات باشگاه، لوازم یدکی ، لوازم نصب آنتن، کتابفروشی

ارسال پیامک‌های هدفمند بر اساس جنسیت !

ویژگی مثبت دیگر پنل اس ام اس اردبیل ارسال پیامک بر اساس جنسیت است. این ویژگی خاص و کاربردی برای بسیاری از کسب‌وکارها مانند آرایشگاه‌ها، بوتیک‌ها و باشگاه‌ها لازم و ضروریست.

با این فیلتر شما می‌توانید برای شماره‌های ایرانسل سطح استان بر اساس جنسیت پیامک بفرستید و به صورت هدفمند فقط برای مشتری خودتان تبلیغ کنید. این بانک شماره در سال 1400 به‌روزرسانی شده و تقریباً برای بسیاری از کسب‌وکارها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 مشتری را در خانه‌هایشان پیدا کنید!

ارسال پیامک بر اساس محل زندگی یکی از آن ویژگی‌هاییست که در هیچ کدام از روش‌های تبلیغاتی مثل گوگل ادز یا شبکه‌های اجتماعی دیده نمی‌شود. به زبان ساده ارسال اس ام اس از روی نقشه یا همان پیامپ دقیقاً به شما این امکان را می‌دهد تا بعد از انتخاب شهر اردبیل (در قسمت پیامپ پنل) بتوانید روی هر محله که خواستید کلیک کنید و برای شماره‌های همراه اول یا ایرانسل آن محله اس ام اس بفرستید.

بسیاری از کسب‌وکارها در شروع کار هنوز بودجۀ زیادی برای تبلیغات ندارند یا مثلاً فقط در محله خودشان می‌توانند ارسال رایگان کالا و محصولات را فعال کنند! هر کدام از این موارد و بسیاری از ترفندهای جذب مشتری را که بخواهید اول در محله خودتان یا محله های نزدیک اجرا کنید، از طریق پیامپ می‌توانید برای مشتریان اس ام اس کنید و بازخورد آن را در نرخ فروشتان به خوبی ببینید.

پیامپ اردبیل

دفترچه تلفن اختصاصی هر فروشگاه!

قطعاً هر فروشگاه و برندی مشتریان همیشگی خودش را دارد. مشتریانی که همیشه خرید می‌کنند یا مشتریانی که کالاهای گرانی را ترجیح می‌دهند. خب حالا این گروه خاص چه اهمیّتی دارند؟

شاید شنیده باشید که متخصصان بازاریابی می‌گویند نیمی از مشتریان فعالی شما کسانی هستند که قبلاً حداقل یکبار از شما خرید کردند. خب با این حساب باید خیلی هوای این گروه را داشته باشید.

پنل اس ام اس اردبیل این قابلیت را دارد تا بتوانید دفترچه تلفن اختصاصی خودتان را روی پنل داشته باشید و شمارۀ مشتریان را دسته‌بندی کنید. با تقسیم‌بندی مخاطبان می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی مختلفی داشته باشید و هر کدام را برای گروهی که می‌خواهید بفرستید. برای مشتریان پیامک تبریک تولد و مناسبت‌ها یا تسلیت سوگواری ارسال کنید و آن‌ها را در جریان آخرین تخفیف‌ها یا فروش ویژه‌تان قرار دهید.

تبلیغات هدفمند در تمام شهرستان‌های اردبیل!

پنل اس ام اس اردبیلاستان اردبیل یکی از استان‌های غربی ایران و هم مرز با جمهوری آذربایجان است که ۱۷۹۵۳ کیلومتر مربع وسعت دارد. جمعیّت استان بر اساس سرشماری رسمی یک میلیون و ۲۴۹ هزار نفر است.

این استان از موقعیّت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و کسب‌وکارهای مختلفی در آن فعال هستند یا شعباتی را دایر کردند. از طرف دیگر با وجود مسافرت‌های گوناگون مردم به این ناحیه و موقعیت اقتصادی ویژه منطقه باید تبلیغات در این استان را جدی گرفت.

هنگام ارسال پیامک سس سزار فراموش نشودحتما بخوانید: هنگام ارسال پیامک سس سزار فراموش نشود

فرقی نمی‌کند که چه کسب‌وکاری دارید چون در هر صورت نیازمند تبلیغات پیامکی هستید، باید هدفمند و بر اساس برنامه‌ریزی مشخص تبلیغات خوب و جذابی داشته باشید. پنل اس ام اس اردبیل ابزارهای ارسال پیامک هدفمند را در اختیارتان قرار می‌دهد و کافیست که همین امروز تبلیغاتتان را به صورت جدی شروع کنید.

جمع‌بندی

تا اینجا با مزایای پنل اس ام اس اردبیل آشنا شدید و حالا دیگر می‌توانید بازاریابی پیامکی‌ کسب‌وکارتان را شروع کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید تمام روزهای هفته از 8 صبح تا 9 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر با 02163404 تماس بگیرید.

همچنین برای آموزش‌های بیشتر درباره ارسال پیامک، اس ام اس مارکتینگ و نحوه کار با پنل پیامکی می‌توانید از آموزش‌های اینستاگرام و آپارات ملی پیامک نیز استفاده کنید.

ملی پیامک به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در حوزه سامانه‌های پیامکی ابزار تبلیغات هدفمند را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید رونق خوبی به تبلیغات کسب‌وکارتان بدهید، پس وقتش رسیده که همین امروز شروع کنید!

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
114دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • خاتون آبادی آذر

    01 اسفند 1401، 14:43

    ببخشید برای تبلیغ گوشت فروشی توی اردبیل میتونیم ارسال به گوشت فروش های تهران ارسال کنم؟

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 09:41

      درود بر شما،
      بله از بانک شماره استفاده کنید.

  • آمنه یاردشتی

    01 اسفند 1401، 13:21

    سلام من میخوام کسب درامد داشته باشم مثل شما شرایطش رو دارید شما؟
    تو استان ما زیاد اینکار انجام نمیشه من میخوام جاش بندازم و یه دارمد درست حسابی داشته باشم

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 09:42

      درود بر شما،
      ابتدا یه پنل نمایندگی بخرید، البته من توصیه می‌کنم پنل نمایندگی رو همراه با سایت بخرید. بعد شروع کنید به تبلیغات. هر جا هم به مشکلی بر خوردید، به کارشناسان ما تیکت بفرستید.

  • آرمان روستا

    01 اسفند 1401، 13:03

    سلام وقت بخیر ما یک تعاونی هستیم و قصد داریم توی ماه به مشتری های خودمون ارسال پیامک بزنیم ولی با هر سامانه ایی صحبت کردم ارسال پیامک به بلک لیست ندارن
    شما ارسال به این شماره ها رو دارید؟

  • ابوالفضل پناهی

    29 بهمن 1401، 19:49

    من برق کارم و برای این مورد مغازه ایی ندارم و قصد دارم ارسال پیامک بزنم و خودمو مغعرفی کنم و اگر کار برق کاری داشتن با من تماس بگیرن. اگر امکانش هم باشه بتونم به کسانی توی زمینه ساختمان سازی فعالیت میکنن ارسال پیامک داشته باشم خیلی خوب میشه. آیا میتونید برای مواردی که خئدمتتون عرض کردم کمکم کنید.

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 10:02

      سلام دوست عزیز،
      یله شما یک پنل شرکتی خریداری کنید که شماره اصناف و مشاغل داخلش باشه. بعد به فعالان حوزه ساختمان و پیمانکاران پیامک ارسال کنید.

  • زهرا

    24 بهمن 1401، 13:06

    سلام وقت بخیر برای استان اردبیل میشه یپیامک های تبلیغاتی ارسال کرد که به دست همه برسه اخه برای افرادی ارسال ها انجام نمیشه میشه این وضعیت رو رد کرد؟

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 09:55

      سلام دوست عریز،
      یه چیزی هست به نام بلک لیست مخابرات یا لیست سیاه، اینا افرادی هستن که دریافت پیامک تبلیغاتی رو روی سیم کارت خودشون مسدود کردن و شما نمی‌تونید براشون پیامک تبلیغاتی بفرستید. مگر اینکه خط خدماتی داشته باشید

  • صدرابادی

    24 بهمن 1401، 12:33

    سلام وقت بخیر من برای سایتم نیاز دارم به یک عدد سرویس پیامکی که ارسال موقع ثبت نام و خرید و هم به کاربر و هم به مدیر اطلاع بده میخواستم بدونم که پنل شما به لیست سیاه هم ارسال داره؟
    ممنون از توضیحاتتون

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 09:56

      درود بر شما،
      برای این کار باید از وب سرویس استفاده کنید.

  • حلوای سیاه برادران دادرس

    20 بهمن 1401، 14:02

    روز خوش
    ارسال پیامک از روی نقشه کدام ماژول میباشد؟
    قصد ارسال پیامک از روی نقشه برای شهر اردبیل دارم
    بنده پنل پایه شما دارم اما این ماژول را در پنل پیدا نکردم بفرمایید از کدام بخش به این امکان دسترسی داشته باشم؟

    • حسام کریمی

      23 بهمن 1401، 11:35

      سلام وقتتون بخیر
      ارسال پیامک از روی نقشه در پنل ملی پیامک به نام پیامپ هست.
      از اونجایی که پیامپ روی پنل‌های اقتصادی، شرکتی و تجاری هست، پس نیاز هست که پنلتون رو ارتقا بدین تا دسترسی به ارسال پیامک از روی نقشه برای شما باز بشه!
      برای ارتقا سامانه لطفاً با شماره 02163404 تماس بگیرید و یا از بخش پشتیبانی تیکت، درخواست بفرمائید.

  • آرش غیوری

    19 بهمن 1401، 11:52

    ما یه باشگاه داریم که هم برای خانوم ها و اقایان هست که در سانس های جداگانه هست می خوایم برای جذب مشتری پنل تهیه کنیم پیشنهاد شما کدام پنل هست و ایا می تونیم با اسم خود باشگاه پیامک ارسال کنیم ؟

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 09:59

      سلام دوست عزیز،
      من پیشنهاد میکنم از پنل اقتصادی یا شرکتی شروع کنید و در صورت نیاز ارتقا بدید.
      اگر بخواید با اسم خود باشگاه ارسال داشته باشید، باید شماره تجاری بخرید که قیمت بالا و هزینه تمدید داره. قیمت هم مشخص نیست و باید استعلام بشه. برای استعلام شماره تجاری به شماره 02163404 زنگ بزنید.

  • محمود

    18 بهمن 1401، 09:53

    احتراما شما کدام پنل را جهت ارسال پیامک به شهرستان اردبیل را پیشنهاد میکنید من میخوام منطقه ای ارسال کنم کدام یک از این پنل ها امکان اینو دارن؟

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 09:59

      درود بر شما،
      اگر می‌خواید تمام امکانات ارسال منطقه‌ای در دسترستون باشه، توصیه می‌کنم پنل شرکتی رو خریداری کنید.

  • لرستانی

    18 بهمن 1401، 09:39

    با سلام و وقت بخیر قربان بنده یه سوال داشتم ایا امکان ارسال به همهی شهر های اردبیل وجود دارد مثلا بنده میتونم برای سرعین پیامک های تبلیغاتی بفرستم؟

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 10:00

      سلام دوست عزیز،
      بله چراکه نه! شما به سرتاسر ایران و حتی خارج از ایران می‌تونید پیامک ارسال کنید.

  • سخاوت منش

    12 بهمن 1401، 09:40

    سلام ممنون از مقاله خوبتون
    بنده قصد دارم تعرفه پایینی داشته باشم ولی ارسال پیامک زیادی ندارم برای این مورد من پنل نمایندگی شمارو دیدم ولی قصد ندارم فروش پنل داشته باشم. آیا میتونم فقط از پنل نمایندگی شما برای کار ارسال پیامک استفاده کنم؟
    ممنون از پاسخگویی

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 10:01

      سلام دوست عزیز،
      بله می‌تونید پنل نمایندگی رو بخرید اما فقط باهاش پیامک بفرستید. مانعی نداره.

  • سیامک

    10 بهمن 1401، 16:45

    درود
    شما بانک شماره به تفکیک روستاها هم دارید؟
    من میخوام ارسال پیامک به یکی از روستاهای اردبیل انجام بدم؟
    ایا این امکان مقدور است؟
    چطور میتونم بانک شماره هاتونو قبل خرید ببینم؟

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 10:03

      سلام دوست عزیز،
      بانک شماره برای روستا نداریم اما میشه از ارسال کد پستی یا ارسال پیامک از دکل مخابراتی استفاده کرد.
      برای دیدن بانک شماره ها هم از پنل دمو استفاده کنید. به جای نام کاربری و رمز عبور بزنید: mdemo

  • سیدرضا کلخوران زاده اردبیلی

    10 بهمن 1401، 13:51

    سلام
    امکان ارسال از روی نقشه شهر اردبیل را داخل سامانه پیدا نمیکنم
    تمامی گزینه های منطقه ای هدفمند جست و جو کردم اما ارسال از روی نقشه پیدا نکردم ممنون میشم بفرمایید گزینه ارسال از روی نقشه کدام قسمت پنل میباشد؟
    سپاس

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 10:04

      درود بر شما،
      از ماژول پیامپ استفاده کنید. اگر ندارید یعنی پنل اجازه دسترسی بهتون نمیده و باید پنل خودتون رو ارتقا بدید.

  • دارابی

    10 بهمن 1401، 12:20

    من به یک مشکلی برخورد کردم داخل پنلم . دو سال بود پنلم در ملی پیامک منقضی شده بود الان که می خوام باهاش کار کنم نمی تونم با همکارتون تماس گرفتم ایشون برام پیامک ورود ارسال کردن ولی چیزی به دست من نرسید میشه منو راهنمائی کنید ممنون میشم ازتون

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 10:04

      سلام دوست عزیز،
      قسمت اسپم پیامک‌هاتون رو ببینید شاید اونجا رفته باشه.

  • حمید دلدار

    10 بهمن 1401، 10:58

    من قصد دارم یک خط خریداری کنم برای ارسال پیامک هام می خوام بدونم کدوم از خططوط شما بازدهی بهتری داره در واقع سرعت بهتر ی داره کمتر دچار مشکل میشه و از همه بهتر پایین ترین تعرفه رو داره چون تعداد پیامک بالا هست میخوام تعرفه و سرعت ارسال خیلی مناسب باشه
    سپاس

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 10:05

      سلام دوست عزیز،
      از خطوط 50004 یا50002 استفاده کنید. سرعت ارسال خوب و تعرفه پایینی دارن.

  • معتمد

    05 بهمن 1401، 12:27

    سلام خسته نباشین
    ما در شبکه های اجتماعی و سایت دیوار تبلیغات پت شاپ داریم و میخوایم لینک این ها را بصورت پیامکی تبلیغ کنیم
    آیا امکان ارسال لینک سایت دیوار رو دارید؟

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 10:06

      سلام دوست عزیز،
      بله با خطوط 3000، 5000،9000 و 9999 میشه به سادگی لینک فرستاد.

  • دایی

    05 بهمن 1401، 11:37

    با سلام ممنون از شما و سایت خوب شما یه سوال دارم ایا میتونیم برای کسانی که وارد منطقه گردنه حیران میشن پیام زنده بفرستیم؟

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 10:06

      درود بر شما،
      بله وارد سامانه بشید فرم مربوط به ارسال پیامک زنده رو پر کنید و تمام.

  • اشرفی

    04 بهمن 1401، 16:17

    سلام و وقت بخیر ایا در استان اردبیل بانک شماره های تفکیک شده بر اساس سن و جنسیت هم دارید؟
    کار ما با خانم ها ارتباط مستفیم دارد و مخاطب هدف ما بیشتر خانومای ۲۰ تا ۴۰ سال هستند میشه اینجوری شماره ها را تفکیک کرد؟

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 10:08

      سلام دوست عزیز،
      ما بانک شماره تفکیک سن و جنسیت نداریم دیگه! اما میتونید از ارسال پیامک زنده استفاده کنید و توش مشخص کنید بازه زمانی و جنسیت دریافت کنندگان چی باشه.

  • آرمین زارعی

    03 بهمن 1401، 12:48

    سلام
    من یک پنل در سامانه شما به صورت حقیقی دارم میخواستم الان یک پنل حقوقی بنام شرکت داشته باشیم
    ایا باید یک پنل جدید خرید و یا اینکه امکان تغییر مالکیت همین پنل مقدوره بنام حقوقی کنیم؟
    بنده آرمین زارعی هستم میخوام بنام زارع نوین سبلان ثبت کنم
    ممنون از راهنمایی شما

    • سمیه جابری

      21 اسفند 1402، 17:12

      سلام وقت به خیر
      بله میتونید این کار رو انجام بدید
      برای بررسی این موضوع با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن

  • روح الله کیوانی

    03 بهمن 1401، 10:21

    سلام و قت بخیر و شادی
    ما یک دانشگاه هستیم در شهر اردبیل که میخوایم به دانشجو ها روزهای کلاس و کنسلی کلاس رو اطلاع رسانی کنیم کدوم پنل رو تهیه کنیم که بتونیم پیامک رو به همه ارسال بشه و به دستشون برسه می تونیم خط خدماتی از شما تهیه کنیم در این خصوص راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 10:09

      درود بر شما،
      بله می‌تونید یک پنل و خط بخرید و بعد خط رو تبدیل به خدماتی کنید.

  • صبا عنوان زاده

    30 دی 1401، 16:42

    سلام
    بنده نماینده بیمه ایران هستم در حال حاضر میخوام به مشتری هام برای سررسید بیمه و پرداخت اقساط بیمه پیامک ارسال کنم.
    مورد بعد این که قصد دارم به اطراف خودم ارسال پیامک داشته باشم.
    اگر امکانش هست راهنمایی کنید.

    • سمیه جابری

      19 اسفند 1402، 09:07

      سلام وقت شما به خیر
      برای مورد اول باید از پیامک سررسید استفاده کنید
      برای ارسال پیامک به مناطق مختلف هم میتونید از ماژول های منطقه هدفمند، پیامک، کدپستی ایرانسل و همراه اول استفاده کنید

  • هادی نعیمی

    29 دی 1401، 17:50

    من می خوام برای رستوران تبلیغات پیامکی داشته باشم ولی هرچقدر سعی کردم نتونستم بفهمم کدوم یکی از پلن های شما مناسب هست برای ارسال اس ام اس در شهر اردبیل . می خوام شماره صنف ها و شغل های مختلف رو هم داشته باشه برای شهر اردبیل لطفا بگید کدوم پنلتون رو بخرم که برام مناسب باشه ؟ ممنون از اینکه جواب می دید

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 10:12

      سلام دوست عزیز،
      اگر ارسال به اصناف براتون مهمه حتما پنل شرکتی خریداری کنید.

  • علی خاورمیانه

    29 دی 1401، 12:28

    سلام برای تبلیغات پیامکی اقدام کنیم بعد از تبلیغ آیا گزارشی برای ما ارسال میکنید؟؟
    تبلیغات نوتیفیکشن داشتیم و تمامی گزارش ها به صورت کلیکی دریافت میشد و خیلی خوب بود ولی بخاطر وضعیت اینترنت و دریافت یک پیامک تبلیغاتی جذاب تصمیم گرفتیم ما هم از این سرویس استفاده کنیم و تبلیغات رو بصورت اس ام اس فعال کنیم
    لطفا درخصوص نحوه گزارش گیری و ساعت مجاز برای آن توضیح دهید
    باتشکر

    • سمیه جابری

      19 اسفند 1402، 09:09

      سلام وقت شما به خیر
      از 8 صبح تا 10 شب میتونید پیامک های تبلیغاتی ارسال کنید
      بله بعد از ارسال میتونید گزارش ها رو در بخش پیام ها و بعد ارسالی مشاهده کنید.

  • عبداللهی

    29 دی 1401، 09:29

    باسلام و وقت بخیر
    امکان جدیدی رو دیدم که دارید اگر اشتباه نکنم اسمش lbs بود میخواستم بدونم شرایط و نحوه استفاده از این امکان چجوری هستش؟ در همه ی پنل ها این امکان وجود دارد ایا؟

    • سمیه جابری

      19 اسفند 1402، 09:10

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوع لطفا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن
      02163404

  • علی عبیدی

    28 دی 1401، 18:42

    معذرت میخوام
    میخوام ببینم میشه برای اونایی که در لحظه اونجا هستن پیامک ارسال بشه
    هدف ما مسافر ها هست بیشتر

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 10:13

      سلام دوست عزیز،
      بله میتونید از ارسال پیامک زنده استفاده کنید.

  • پارسا سبلان

    27 دی 1401، 11:02

    سلام
    امکان ارسال لینک در متن پیامک نیز مقدوره؟
    بنده پیج اینستاگرام مربوط به گردشگری شهر اردبیل دارم تمایل دارم تبلیغات پیامکی کنم و لینک پیجم بزارم که هم تبلیغ بشه هم فالوورام زیاد بشه
    تشکر از راهنمایی یاشا

    • زهره تاجیک

      16 اسفند 1402، 10:14

      درود بر شما،
      بله میتونید لینک هم ارسال کنید فقط توجه کنید که ارسال لینک از خطوط 1000 و 2000 و خطوط ثابت نیاز به ارسال مدارک داره. ولی بقیه خطوط خیر!

  • ترابی

    27 دی 1401، 10:57

    سلام وقتتون بخیر برای ارسال از روی نقشه برای اردبیل به صورت زنده میباشد یعنی شخصی که میخواد از یه خیابون رد بشه انتخاب کنم براشون ارسال میشه؟

    • سمیه جابری

      19 اسفند 1402، 09:11

      سلام وقت شما به خیر
      بله افراد اگر از اون منطقه عبور کنن پیام شما رو دریافت میکنن
      البته فقط شماره های همراه اول

  • خلف زاده

    26 دی 1401، 13:29

    سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون و وقتی که گذاشتید
    فرق پنل هاتون توی چی هست برای شخصی که قصد ارسال پیامک بالای 1000 تا داره بهتره کدوم پنل پیامکی رو تهیه کنه که هزینه ی ارسال خیلی بالا محسوب نشه
    برای تماس نیز شماره تماس ارائه بدید

    • سمیه جابری

      19 اسفند 1402، 09:12

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوع لطفا به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید و یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن.

  • فاطمه

    01 اسفند 1400، 17:23

    ببخشید ما مغازه داریم تو حیران
    چه راه حلی هست برای تبلیغ کردن هدفمند به مسافرین؟

    • ایمان عمادی

      04 اسفند 1400، 15:45

      سلام وقتتون بخیر
      برای این کار می‌تونید بر اساس دکل مخابراتی پیامکتون رو ارسال کنید. مقاله پنل اس ام اس آستارا می‌تونه کمکتون کنه!
      پیشنهاد می‌کنم برای مشاوره بهتر با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • قربانعلی

    02 آذر 1400، 17:16

    تو ی اردیبل اگه بخوام پیامک منطقه ای بفرستم چطور میشه ؟ یعنی باید به شما سفارش بدم پیامک بزنید برام یا باید خودم بفرستم روش ثبت نام توی سایت و ارسال پیامک به چه شکل هستش ؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 11:32

      دوست عزیز ارسال پیامک هم از طرف خودتون و هم از طرف ملی پیامک انجام شدنیه
      کار کردن با پنل هم سخت نیست، از ثبت‌نام اولیه تا استفاده از تمام ماژول‌ها رو به صورت ویدئویی در آپارات ملی پیامک براتون گذاشتیم
      از لینکی که براتون گذاشتم، وارد کانال بشید و از آموزش‌ها استفاده کنید

  • حیدری فرد

    30 آبان 1400، 19:05

    ببخشید من میخوام از دکل ها به افرادی که الآن تو اون منطقه هستن پیام بفرستم
    باید کدوم بسته رو بگیرم؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 بهمن 1400، 14:05

      دو.ست عزیز ارسال پیامک از طریق دکل bts ایرانسل روی هر 4 پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری فعاله

  • رضا یزدانی

    30 آبان 1400، 19:01

    سلام خسته نباشین
    ما یه فروشگاه موادغذایی هستیم که میخواییم برای تخفیفات و تشکر از خرید به مشتریامون پیامک تبلیغاتی صوتی بفرستیم؟
    آیا شما میتونید انجام بدین؟
    تعرفه هاش به چه صورت هستش؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 بهمن 1400، 14:06

      بله دوست عزیز، ارسال پیامک صوتی روی پنل‌های ملی پیامک فعاله و هزینه‌های اس ام اس صوتی رو از لینکی که براتون گذاشتم می‌تونید مشاهده کنید

  • احمد حفاری

    26 آبان 1400، 10:38

    ما یک تعاونی هستیم و قصد داریم توی ماه به مشتری های خودمون ارسال پیامک بزنیم ولی با هر سامانه ایی صحبت کردم ارسال پیامک به بلک لیست ندارن برای این مورد چه راهکاری رو پیشنهاد میدید؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 آبان 1400، 13:44

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قانونه
      اگر می‌خواین پیامک اطلاع‌رسانی بفرستید، می‌تونید از وب‌سرویس خدماتی و ارسال پیامک بر اساس پترن استفاده کنید

  • قبادي

    25 آبان 1400، 21:52

    سلام ممنون از مقاله تون
    من قصد ثبت نام برروي پنلتون به صورت حقوقي رو دارم براى اين مورد چه مداركى مورد نياز هست؟
    ممنون از پاسخگوييتون

    • نیلوفر اکبریان

      04 بهمن 1400، 14:07

      دوست عزیز
      مدارک مورد نیاز برای افراد حقوقی
      اسکن یا تصویر کارت ملی مدیرعامل
      تصویر آخرین روزنامه‌رسمی شرکت (صاحب امضا در آن مشخص باشد.)

      مدارک مورد نیاز برای سازمان ها و ارگان های دولتی
      نامه معرفی‌ نماینده‌ای که جهت استفاده از پنل مشخص می‌شود.
      مدرک مربوط به سازمان مربوطه

  • شبنم میرزاخانی

    23 آبان 1400، 09:48

    سلام روزبخیر
    یک جای سایت خوندم شما پیامک صوتی هم ساپورت میکنید میخواستم بدونم ایا در پیام صوتی شما این امکان هست که خودمون فایل صوتی اپلود کنیم ایا در روند ارسال پیامک صوتی شما موردی پیش نخواهد امد؟
    مرسی

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 12:31

      بله دوست عزیز با صدای خودتون هم می‌تونید پیام صوتی ارسال کنید ولی حتماً باید در فرمت wave برای ما ارسال بشه

  • ساشا میری

    23 آبان 1400، 09:33

    سلام من یک سوالی راجب خطوط 9999 داشتم می خواستم بدونم از این خطوط برای تبلیغات می تونم استفاده کنم تبلیغات برای مخاطب های خودم نیست می خوام توی شهر خودمون پیامک تبلیغاتی ارسال کنم و این مورد برام مهمه یک توضیح راجب این خطوط بدید ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 12:36

      بله دوست عزیز
      برای اطلاعات بیشتر دربارۀ خط 9999 با تیم پشتیبانی تماس بگیرید

  • پدرام مرادی

    23 آبان 1400، 07:53

    سلام پنل هاتون رو در قسمت تعرفه ها دیدم و کلا نوشته بودید 20% امکانات رو در پنل پایه دارید
    اکثر امکانات رو ضربدر زده بودید
    برای تست از پنل پایه میخوایم استفاده کنیم ولی گویا مناسب کار ما نیست

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 13:57

      دوست عزیز از کدوم قسمت میخواین استفاده کنین؟ اگر این مورد رو برامون بنویسید بهتر می‌تونم راهنمایی‌تون کنم

  • جلیل فرشادی

    22 آبان 1400، 20:58

    سلام من برای افزایش فروشم قصد تبلیغات گسترده دارم و این تبلیغات رو میخوام از طریق اینستا و پیامک انجام بدم میخواستم بدونم شرایط تبلیغات با مجموعه شما به چه صورت هستش؟
    ایا تبلیغات اینستا هم انجام میدین؟ هزینه های ارسال تبلیغات پیامکی به چه صورتی هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 14:01

      دوست عزیز هزینه تبلیغات پیامکی رو از لینکی که براتون گذاشتم مطالعه کنید
      متاسفانه ما تبلیغات اینستاگرام انجام نمیدیم و در این مورد نمی‌تونیم کمکتون کنیم

  • سیداسماعیل صادقی خواه

    17 آبان 1400، 13:22

    من قصد دارم ارسال پیامک برای مشتریام انجام بدم هم با نام و نام خانوادگی هم با کد های تخفیف به نام هر شخص آیا این کار باید توسط سایت من برنامه نویسی بشه یا این که میتونم از طریق پنل هم یه همچین ارسال پیامکی داشته باشم.

    • سمیه جابری

      19 اسفند 1402، 09:13

      سلام وقت شما به خیر
      بله از طریق پنل میتونید این کار رو انجام بدید. به کمک ارسال هوشمند میتونید برای افراد پیامک های شخصی سازی شده ارسال کنید.

  • جباری موحد

    17 آبان 1400، 09:08

    سلام وقتتون بخیر من قصد اتصال پنل رو به سایتم داره سایت رو هم از پرتال گرفتم گفتند که شما پشتیبانی میکنید فقط گفتند که خط اختصاصیم باید 50004 یا 3000 باشه آیا از این خطوط به ما میدید روی پنل یا باید خودمون خریداری کنیم؟

    • زهره تاجیک

      26 اسفند 1402، 15:29

      درود بر شما،
      روی پنل بهتون هدیه میشه. خط 3000 مخصوص پنل تجاری و نمایندگیه.

  • مرتضی مظفری نیا

    16 آبان 1400، 09:22

    سلام وفت بخیر من قصددارم تعداد 30 هزار تا ارسال پیامک تو شهر اردبیل انجام بدم میخواستم بدونم گزارش ارسال شده و ارسال نشده در اختیار ما قرار می گیرد یا خیر ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 15:31

      بله دوست عزیز، بعد هر ارسال می‌تونین فایل گزارش رو که به صورت اکسل ارائه میشه از داخل پنل دانلود کنید

  • یاسر ممقانی

    15 آبان 1400، 21:25

    درود بر شما من برای سایتم میخواستم از سامانه شما استفاده کنم ایا شرایطش رو دارید؟ برای همه شماره ها ارسال انجام میشه؟
    ارسال به لیست سیاه هم انجام میشه؟ سرعت ارسال به چه صورت هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 15:39

      بله دوست عزیز، با خدمات وب‌سرویس می‌تونید پنل و سایت رو بهم وصل کنید
      ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به همه شماره‌ها داشته باشید، سرعت ارسال هم بالاست
      ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوعه ولی می‌تونین براشون پیامک‌های اطلاع‌رسانی بفرستید

  • جهانگیری زاده

    15 آبان 1400، 10:25

    سلام وقت بخیر
    خیلی از دوستان و همکاران و به ملی پیامک معرفی کردم و همیشه از انتخابمون رضایت داشتیم
    خواستم از این طریق تشکر کنم و خسته نباشین بگم ❤

  • یاشار زارع پارس اباد

    15 آبان 1400، 10:00

    پنل پیامکی شما برای ارسال به افرادی که تبلیغات پیامکی خود را بسته باشد چه راهکاری دارد؟
    من برام خیلی مهمه که حتما به بلک لیست ارسال بشه و نکته ای که هست پیامک من کاملا تبلیغاتی هست ایا این مورد
    قبول شما هست؟
    مرسی

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 12:51

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به افراد لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قانونه
      در واقع کاربر عضو لیست سیاه شده چون علاقه‌ای به دریافت پیامک تبلیغاتی نداره و باید به نظرش احترام گذاشت
      وب‌سرویس خدماتی و خط خدماتی هم صرفاً برای ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به لیست سیاه مخابراته
      برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌تونین با 02163404 تماس بگیرین

  • بهمن پورمرادیان

    10 آبان 1400، 18:09

    سلام
    من یه شرکت استارتاپی دارم توی حوزه تلفن های تحت شبکه میخواستم بدونم شما شرکت های اردبیل و کارخانه جات اردبیل توی بانک شمارتون دارید؟

    • سمیه جابری

      21 اسفند 1402، 12:27

      سلام وقت شما به خیر دوست عزیز
      لطفا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا دوستان ما استعلام کنن و خدمتون اعلام کنن این موضوع رو
      02163404

  • یوسف قلی بیگلو

    09 آبان 1400، 10:15

    سلام وقتتون بخیر
    امکان ارسال به بلک لیست ها در سامانه پیامکی شما فراهمه؟
    هزینه ارسال پیامک به بلک لیست ها چقدره؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    • نیلوفر اکبریان

      10 آبان 1400، 11:37

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قانونه
      برای ارسال پیامک اطلاع‌رسانی و خدماتی به لیست سیاه مخابرات می‌تونین از وب‌سرویس خدماتی و خطوط خدماتی استفاده کنید که لیست قیمت‌ها در لینک تعرفه‌ها براتون گذاشتم.

  • علوی

    09 آبان 1400، 09:19

    سلام وقتتون بخیر من قصد خرید پنل رو دارم ایا پنل پیامکی شما برای فعالسازی مدارک میخواد ازمون ما یک مغازه هستیم که برای تبلیغاتمون میخوایم از شما پنل خریداری کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید که چه مدارکی برای فعالسازی پنل لازم هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 12:04

      بله دوست عزیز باید مدارکی رو به عنوان شخص حقیقی جهت احراز هویت برامون بفرستید. لینک مدارک و قوانین رو که براتون گذاشتم، میتونین مطالعه کنید

  • جعفر شاداب

    08 آبان 1400، 18:55

    سلام من برای مانتو فروشی قصد تبلیغ رو دارم
    میخواستم بدونم که شماره بانوان رو دارید؟ارسال رو خودتون انجام میدید دیگه درسته؟
    ممنون میشم یکی راهنماییم کنه خیلی گیج شدم

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 11:45

      دوست عزیز هم میتونین خودتون ارسال داشته باشید و هم از تیم پشتیبانی برای ارسال کمک بگیرین
      بانک شماره ایرانسل شهرتون قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنس هم داره تا فقط برای بانوان یا آقایان پیامک بفرستید

  • رضا مشکینی

    08 آبان 1400، 10:26

    ما میتونیم پیامک ها را از داخل پنل به صورت افلاین ارسال پیامک انجام دهیم؟
    یا اینکه حتما نیاز هست انلاین صورت گیرد و به اینترنت دسترسی داشته باشیم؟
    ممنون میشم در این باره راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      08 آبان 1400، 13:56

      دوست عزیز پنل کاملا آنلاینه و باید حتماً به اینترنت وصل بشین

  • امید خدایی

    08 آبان 1400، 09:58

    سلام وقت بخیر من ساکن شهر اردبیل هستم یک خط ثابت دارم مربوط به شرکت و مجموعه می باشد قصد داریم از این خط پیامک خود را ارسال کنیم ایا این خطوط در حال حاضر قابلیت ثبت شدن را دارد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      19 اسفند 1402، 09:26

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوع لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید
      02163404

  • مهدی احمدپور

    05 آبان 1400، 09:09

    سلام وقتتون بخیر؛ من یه اپلیکیشن طراحی کردم در زمینه سلامتی و قصد دارم به شهر های مختلف اردبیل ارسال پیامک انجام بدم. آیا شما میتونید به من بگید من چقدر میتونم از پنل شما جواب بگیرم؟

    • سمیه جابری

      21 اسفند 1402، 12:26

      سلام وقتتون به خیر
      برای بررسی این موضوع لطفا با دوستان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا شما را کامل راهنمایی کنن
      02163404

  • علی دادرس

    04 آبان 1400، 17:02

    من یه جایی از سایت شما مطالعه کردم که ارسال از روی نقشه هم صورت میگیره میخوام بدونم این امکان برای شهر اردبیل هم امکان پذیر هست؟چون من فقط خیابان شریعتی اردبیل میخواستم ممنون میشم بررسی بفرمایید.

    • سمیه جابری

      21 اسفند 1402، 12:26

      درود بر شما
      بله برای شهر اردبیل این قابلیت وجود داره
      این قابلیت به کمک ماژول پیامپ امکان پذیره

  • جعفری

    04 آبان 1400، 11:03

    سلام و خسته نباشید من ساکن اردبیل هستم و یک کافی شاپ میخ وام افتتاح کنم اما می خوام توی محله خودم اقدام به ارسال پیامک بکنم. ممنون میشم منو راهنمایی کنید

    • سمیه جابری

      21 اسفند 1402، 12:25

      درود بر شما
      میتونید به کمک کد پستی محله تون برای شماره های همراه اول و ایرانسل پیامک بفرستید.
      همچنین به کمک ماژول پیامپ میتونید از روی نقشه برای این مناطق اس ام اس بفرستید.

  • منصوره الفت

    03 آبان 1400، 10:38

    سلام یکی از دوستان شما رو معرفی کردند برای خرید پنل و قصد تهیه پنل رو در آینده نه چندان دور داریم
    فقط سوالی که وجود داره برای انجام تبلیغات لیزر و مزوتراپی و از این قبیل کارها دقیقا چه مجوزها و مدارکی نیاز هستش تا قبل از خرید تهیه کنیم
    ممنون

    • سمیه جابری

      20 اسفند 1402، 17:25

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موارد لطفا با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید
      02163404

  • ساناز پورعباس

    03 آبان 1400، 10:25

    سلام ممنون از مقاله تون خیلی خوب بود من چندتا سوال داشتم ازتون اولا که این شماره ها از چه طریقی بدست آمده اند و معتبر هستند؟ و سوال بعدی ایا شما در این بانک شماره ها بانک شماره براساس جنسیت رو هم دارید تا بتونیم تفکیک کنیم؟

    • سمیه جابری

      20 اسفند 1402، 17:24

      درود بر شما
      شماره ها در زمان های مختلف آپدیت میشن
      بله شما میتونید براساس جنسیت پیامک ارسال کنید.

  • حسین قدرتی

    03 آبان 1400، 10:20

    سلام وقت بخیر و شادی
    من در شهر اردبیل یک کافه تاسیس کردم برای تبلیغات به کل شهر می تونم از پنل پیامکی شما استفاده کنم و پیشنهاد شما برای ارسال پیامک توی شهر به تعداد بالا کدام پنل هست من خودم در نظر داشتم پنل تجاری رو خریداری کنم و لی اگر تعرفه ای پایین تر از تجاری هم باشه برای این تعداد ارسال لطفا بفرمایید

    • سمیه جابری

      21 اسفند 1402، 12:23

      سلام وقت شما به خیر
      برای ارسال پیامک های تبلیغاتی راهکارهای مختلفی تو پنل برای شما در نظر گرفته شده. میتونید با نام کاربری و رمز عبور mdemo وارد بشید و این قابلیت ها رو ببینید.
      اگه ارسال های شما زیاد هست همون پنل تجاری برای شما بهترینه
      چون هم تعرفه های ارسال پایینی داره و هم 100% قابلیت ها رو داراست

  • صابر احمدی

    02 آبان 1400، 10:20

    سلام ایا برای لیست سیاه هم میشه ارسال کرد؟
    من قبلا یه پنلی داشتم برای همه ارسال میکرد الان خیلی مشکل شده ارسال پیامک تبلیغاتی
    چکار باید بکنیم برای تهیه پنل؟

    • سمیه جابری

      20 اسفند 1402، 17:19

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوع بهتره با دوستان بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن
      02163404

  • کریمی

    02 آبان 1400، 10:18

    عععع ایول ارسال از روی نقشه برای اردبیل هم دارید؟
    بعد یه سوال؟ میشه برای توریست هایی که به این شهر هم میان بشه پیامک ارسال کرد؟
    ممنونم از مقاله و ویدیو تون

    • سمیه جابری

      20 اسفند 1402، 17:23

      سلام وقت شما به خیر
      برای میتونید برای خود شهر اردبیل از طریق ماژول پیامپ ارسال اس ام اس داشته باشید
      برای بررسی مورد ارسال پیامک به توریست ها، لطفا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید