30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل ارسال اس ام اس به دندانپزشکان + نمونه متن پیامکی

راهنمای کامل ارسال اس ام اس به دندانپزشکان + نمونه متن پیامکی

65

گروه‌های شغلی مختلفی با جامعه دندانپزشکان در ارتباط هستند که نیاز به تبلیغات برای فروش محصولات و خدماتشان دارند. روش‌های مارکتینگ و جذب مشتری کم نیستند. ملی پیامک با ارائه پنل ارسال اس ام اس به دندانپزشکان شرایطی را فراهم کرده تا صاحبان مشاغل مرتبط با جامعه دندانپزشکی مانند پروتزهای دندانی، جراحان فک و دهان و... فقط بتوانند برای همین گروه هدف تبلیغات کنند. به سراغ مقاله برویم.

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامک یا سامانه ارسال پیام کوتاه، برنامه‌ای آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک‌های انبوه است. پنل اس ام اس بدون نیاز به دستگاه فیزیکی خاص، تنها با دسترسی به اینترنت قابل استفاده است. با دسترسی به این پنل، کاربر علاوه‌بر ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره‌های خودش می تواند از بانک شماره‌های به‌روز ایرانسل و همراه اول، بانک شماره‌های مشاغل مخصوصاً جهت ارسال اس ام اس به دندانپزشکان نیز استفاده کند.

کلینیک شما، شلوغ تر از همیشه!

با ارسال پیامک هدفمند به محله کلینیک، مشتریان جدیدی را جذب کنید و با یادآوری زمان مصرف دارو، ارزیابی خدمات ارائه شده و ارتباط مستقیم با بیمار، کلینیک خود را مطرح کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

نحوه ارسال اس ام اس به دندانپزشکان

حالا که می‌دانید پنل ارسال اس ام اس چیست، نوبت به بازاریابی پیامکی رسیده است. ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش تبلیغات و بازاریابی برای جامعه دندانپزشکان، ارسال اس ام اس و استفاده از این بازاریابی است، زیرا تعداد زیادی پیامک را در زمانی کوتاه ارسال می‌کند و هزینۀ زیادی هم ندارد. شما به عنوان صاحب کسب‌وکار مرتبط، با ارسال اس ام اس به دندانپزشکان می‌توانید برندسازی کنید و محصولاتتان را به دندانپزشکان معرفی کنید.

پنل‌های شرکتی و تجاری سامانه ملی پیامک، ابزار ارسال پیامک به اصناف و مشاغل را دارند ولی ما بر اساس سامانه ملی پیامک ارسال پیام کوتاه به دندانپزشکان را در ادامه توضیح می دهیم. قبل از هر چیز، ویدئوی آموزشی ارسال پیامک به بانک شماره‌های اصناف و مشاغل را در کانال آپارات ملی پیامک مشاهده کنید.

کاربردهای ارسال پیامک به دندانپزشکان

با استفاده از سامانه ملی پیامک، شما می‌توانید برای اهداف مختلفی پیامک تبلیغاتی خود را به دندانپزشکان ارسال کنید. همچنین در ادامه، راجع به ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی پزشک به بیمار توضیح می‌دهم.

ارسال پیامک تبلیغاتی برای فروش محصول

سامانه ملی پیامک، بانک شماره موبایل پزشکان در رشته‌های مختلف پزشکی را گردآوری کرده است که این شماره‌ها در سال 1400 آپدیت شده‌اند. پس شما می‌توانید با خیالی آسوده، لیست محصولات و یا خدمات خود را به این گروه شغلی از طریق ارسال پیامک به دندانپزشکان معرفی کنید.ارسال اس ام اس به دندانپزشکان

اطلاع‌رسانی به پزشک یا جراح با اس ام اس

هر بیمارستان یا کلینیک پزشکی، ممکن است نیاز به اطلاع‌رسانی خبری مهم به پزشک را داشته باشد، یکی از راه‌های ارتباطی آسان و سریع، ارسال اس ام اس به دندانپزشکان است.

فروش مطب با ارسال پیامک به دندانپزشکان

صاحبین ساختمان‌ها و کلینیک پزشکان می‌توانند با ارسال اس ام اس به دندانپزشکان، اطلاعات مطب دندانپزشکی را به آنها اطلاع‌رسانی کنند. بهترین روش برای خالی نماندن مطب از دندانپزشک، ارسال پیامک تبلیغاتی است.

اطلاع‌رسانی همایش پزشکی به دندانپزشکان

برگزارکنندگان همایش‌های پزشکی می‌توانند با استفاده از پنل پیام کوتاه با پزشکان یا دندانپزشکان، در ارتباط باشند. با این روش، علاوه‌بر ارتباط مستقیم با پزشکان، هزینه مناسبی نیز دارد. با توجه به اینکه بالاتر در مورد آپدیت بودن بانک شماره‌ها نوشتم، پس این روش هدفمند، دقت بالایی دارد.

مزایای ارسال اس ام اس به دندانپزشکان

حالا که با این روش مقرون‌به‌صرفه آشنا شدید، بد نیست کمی هم دربارۀ مزایای بازاریابی پیامکی آن بدانید. برای همین، اشاره‌ای مختصر به مهم‌ترین مزایای ارسال پیامک به دندانپزشکان داریم.

هزینه مناسب و سرعت بالای تبلیغات

مهم‌ترین معیار و فاکتور ارسال اس ام اس به دندانپزشکان با پنل ملی پیامک، هزینه و تعرفه مناسب آن است. ملی پیامک با ارائه 4 نوع پنل، نرخ‌های مختلفی را برای صاحبین مشاغل آماده کرده است. شما می‌توانید بر اساس حجم پیام‌های ارسالی، بودجۀ تبلیغاتی و هدفی که از ارسال پیامک دارید، بهترین پنل را انتخاب کنید و برای بازار هدفتان یعنی دندانپزشکان پیام کوتاه تبلیغاتی بفرستید. ضمناً بانک شماره موبایل آپدیت 1400 در پنل‌های شرکتی و تجاری قرار دارد.

از طرف دیگر ارسال پیامک انبوه در تعداد بالا نه تنها هزینه معقولی دارد، بلکه باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی شما هم می‌شود تا بدون نیروی انسانی بتوانید تبلیغات را با سرعت بیشتری هم انجام دهید.

مسیر مشخص تبلیغات

با استفاده از ابزار منطقه هدفمند و ارسال پیامک به گروه اصناف، شما فقط به گروه هدفتان یعنی دندانپزشکان پیامک ارسال می کنید. در نتیجه با تمرکز بیشتری برای بازار وقت گذاشتید و قطعاً نتیجه بهتری خواهید گرفت.

ارسال پیامک به پزشکان

فقط یادتان باشد که متن پیام شما برای ارسال پیامک گروهی به پزشکان باید جذاب و کوتاه نوشته شود. در انتها آدرس سایت یا شماره تلفن قرار دهید تا بلافاصله بعد از دیدن اس ام اس بتواند با شما تماس بگیرد.

آموزش ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی | چگونه اس ام اس انبوه ارسال کنیم؟حتما بخوانید: آموزش ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی | چگونه اس ام اس انبوه ارسال کنیم؟

مشاوره ملی پیامک، مسیر تبلیغات کارتان را آسان می‌کند!

ملی پیامک با سال‌ها سابقه در زمینه ارائه پنل‌های پیامکی در طول این سال‌ها همراه برندهای مختلف بوده است. ماژول ارسال پیامک به اصناف و مشاغل، بهترین راه برای ارسال اس ام اس به دندانپزشکان است.

صاحبین مشاغل و کسب‌وکارها که با دیگر گروه‌های شغلی همکاری می‌کنند، برای ارسال پیامک به صنف‌ و شغل موردنظرشان می‌توانند از ابزار منطقه هدفمند استفاده کنند و برای شغل موردنظرشان پیامک بفرستند.

برای دریافت پنل می‌توانید با شماره 02163404 تماس بگیرید و از تیم فروش ما برای بازاریابی پیامکی، ارسال اس ام اس تبلیغاتی و... راهنمایی بگیرید. اگر هم تابه‌حال از این ماژول استفاده کرده‌اید و برای گروه مخاطب به صورت مشاغل پیامک تبلیغاتی فرستادید، با مخاطبان ما در میان بگذارید.

چند نمونه متن برای ارسال پیامک به دندانپزشکان

من برای مثال چند نمونه متن برای ارسال اس ام اس به دندانپزشکان را معرفی می‌کنم و با شما به اشتراک می‌گذارم.

10%تخفیف خرید تجهیزات دندانپزشکی، مواد، ابزار و...
کد: CRMIE971Y237
اعتبار: 16 تیر
ثبت سفارش از لینک زیر:
https://b2n.ir/938695

سلام
جناب آقای دکتر نوروزی
زمان جراحی ایمپلنت بیمار شما به نام "علی" با شماره پرونده 346663 در بیمارستان سلامت، در تاریخ 16 تیر ساعت 10:00 است.
لطفا در زمان مقرر حضور به عمل آورید.

دندانپزشک عزیز،
فروش و اجاره مطب در بهترین منطقه و کلینیک‌های پزشکی شهر خود را از ما بخواهید. املاک هاشمی
مشاوره=ارسال عدد 1

"همایش بین المللی جامع تخصصی دندانپزشکی زیبایی در جزیره زیبای کیش"
به زودی اطلاعات بیشتر برای هماهنگی حضور شما دکتر عزیز در همایش برایتان پیامک می‌گردد.

آموزش ارسال اس ام اس به دندانپزشکان

برای شروع ارسال اس ام اس‌ به دندانپزشکان باید وارد پنل شوید و در قسمت ارسال روی منطقه هدفمند کلیک کنید.

منطقه،هدفمند ملی پیامکبعد از مطالعه توضیحات لازم در باکس زرد رنگ، روی ارسال جدید کلیک کنید.

نحوه ارسال پیامک منطقه،هدفمنددر پنجره جدید و قسمت عنوان، کلیدواژه‌ای را بنویسید. عنوان ارسال پیامک در دسته‌بندی پیام‌های ارسالی به شما کمک می‌کند. البته این عنوان برای مخاطب ارسال نخواهد شد. در قسمت فرستنده شماره‌ای که می‌خواهید از آن برای مشتری پیامک بفرستید را وارد کنید. سپس نحوه ارسال تصادفی یا ترتیبی را انتخاب کنید.عنوان ارسال پیامک تبلیغاتی

با اسکرول کردن صفحه، پایین بروید و روی بانک مشاغل، اصناف و دارندگان صنایع کلیک کنید تا زیرشاخه‌های پزشکی باز شود. روی گزینۀ پزشکان بزنید تا در زیرمجموعه‌های پزشکی بتوانید دندانپزشکان را انتخاب کنید.

بانک شماره موبایل پزشکاندر مرحله بعدی، متن پیامک را بنویسید. سپس به صفحۀ بعد بروید تا پنجره جدیدی باز شود. در پنجره جدید حتماً مقادیر پیامک، تعداد صفحات پیامک، هزینه ارسالی را چک  کنید. بعد از چک کردن مقادیر مختلف، ساعت ارسال اس ام اس به دندانپزشکان را انتخاب کنید تا پیام شما در زمان و تاریخی که مشخص کردید، ارسال شود.

نمونه متن برای ارسال اس ام اس به دندانپزشکاندر صورتی که پیامک شما حاوی کلمات فیلترشده باشد، با پشتیبانی تماس بگیرید. اپراتور به شما اطلاع می‌دهد تا متن پیام را ویرایش کنید. سپس مجدداً ارسال پیامک به دندانپزشکان را انجام دهید.

جمع‌بندی و نتیجه گیری

در انتها پیشنهادی جذاب برایتان دارم. اگر تعداد مشتری‌های شما کم است و می‌خواهید با پزشکان بیشتری در تعامل باشید؛ از ماژول منطقه،هدفمند در سامانه ملی پیامک استفاده کنید تا تبلیغات هدفمند به دندانپزشکان داشته باشید.

اگر می‌خواهید همزمان با افزایش درآمد کسب‌وکارتان به حوزه بهداشت و سلامت کمک کنید، و سوالات متعددی ذهن‌تان را مشغول کرده است، با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما راهنماییتان کنند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
56دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • قلی پور

    14 اسفند 1400، 14:23

    درود بر شما ممنون ازتون بابت مقاله خوبتون می خواستم ازتون بپرسم برای نوبت دهی مطب مون از کدوم پنل شما باید استفاده کنیم تا بتونیم به بیمارهامون نوبت به صورت پیامکی بدیم . ممنون راهنمایی بکنید لطفا

    • ایمان عمادی

      18 اسفند 1400، 11:42

      سلام و درود بر شما، ممنونیم از ثبت نظرتون!
      برای نوبت‌دهی مطب، می‌تونین از پنل شرکتی یا تجاری استفاده کنید. برای دریافت مشاوره بیشتر راجع به ماژول‌های سامانه، لطفاً با شماره 02163404 و بخش فروش ملی پیامک تماس بگیرید.

  • محمد یاسینی

    01 دی 1400، 17:58

    سلام پیامک ها در سامانه شما هم قبل از ارسال بررسی و تایید میشود؟؟
    قبلا یه سامانه دیگه ای داشتیم که روند تایید ارسال هاش خیلی طولانی بود و با تاخیر انجام میشد

    • ایمان عمادی

      01 دی 1400، 14:41

      سلام وقتتون بخیر
      بله دوست عزیز، مدت زمان بررسی متون‌های ارسال انبوه از سوی اپراتور روی سامانه ملی پیامک، حدود 1 الی 20 دقیقه است.

  • معینی

    01 دی 1400، 15:33

    سلام ممنون ز توضیحات خیلی کاملتون شما علاوه بر این بانک شماره هایی که روی پنلتون دارید ارسال از طریق دکل مخابراتی رو هم دارید که بتونیم به کسایی که اطراف ما حضور دارن یه پیامک بفرستیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 10:49

      دوست عزیز ارسال از طریق دکل مخابراتی در شرکت ملی پیامک فقط برای شماره‌های ایرانسل انجام میشه

  • اعتمادی

    01 دی 1400، 15:12

    سلام وقتتون بخیر ما یک کلینیک زیبایی هستیم که لیزر و بوتاکس و تزریق ژل و از اینجور خدماتی انجام میدیم برای بانوان برای فعالسازی پنل ما میتونیم از شما پنل پیامکی خریداری کنیم؟
    ممنون از پاسخگویی

    • زهره تاجیک

      25 دی 1402، 16:17

      درود بر شما دوست عزیز،
      بله میتونید پنل پیامکی تهیه کنید البته باید مدارکی داشته باشید که از نظر قانونی مشکلی پیش نیاد.

  • موسسه فردا

    01 دی 1400، 07:13

    سلام بانک شماره های دانشجوهای دندانپزشکی رو هم دارید؟؟؟
    در زمینه پروژه های دانشگاهی فعالیت میکنیم و این افرادجامعه هدف ما هستند

    • نیلوفر اکبریان

      13 دی 1400، 15:00

      دوست عزیز متاسفانه بانک شماره‌ای تحت عنوان دانشجویان و دانش‌آموزان در سامانه موجود نیست

  • شقایق جلالی

    29 آذر 1400، 13:05

    سلام روز بخیر
    من برای یلدا و کریسمس قصد ارسال پیامک تخفیف برای مشتریانی که اومدن به مطبم رو دارم
    و میخوام یه متن تخفیف تبلغاتی هم برای افرادی که در منطقه 1 .2 هستن ارسال کنم
    ایا امکان اینکار همزمان با یه پنل تبلیغاتی وجود داره؟
    اگه امکانش هست من باید چه پنلی خریداری کنم؟

    • زهره تاجیک

      25 دی 1402، 16:46

      درود بر شما،
      خیر این کار به صورت همزمان امکان‌پذیر نیست. اما میتونید از قابلیت‌های مختلف این دو تا کار رو در دو نوبت انجام بدید.

  • حمید قلی

    29 آذر 1400، 08:58

    سلام و دورد به شما
    می خواستم این مورد رو بدونم از پنل های پیامکی شما فقط برای تبیلغات میشه استفاده کرد یا برای پیامک شخصی هم می تونیم از پنل پیامکی شما استفاده کنم

    • زهره تاجیک

      25 دی 1402، 16:19

      درود بر شما،
      ارسال پیامک‌هایی با محتوای شوخی، جک، سرکاری، آژار و اذیت و … ممنوعه و نباید استفاده بشه.

  • برسام بابایی

    28 آذر 1400، 18:26

    سلام ایا برای خدمات نوبت دهی میشه از سرویس های شما استفاده کرد؟
    ما میخوایم ارسال انجام برای نوبت دهی و اگر نوبتی تغییر کرد ارسال انجام بشه
    و نکته بعدی اینکه برای همه شماره ها پیامک ما ارسال بشه
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      25 دی 1402، 16:19

      درود بر شما،
      بله ما ماژول نوبت دهی و کددهی رو داریم که میتونید استفاده کنید.
      منظور از همه شماره‌ها چیست؟ همه شماره‌های خودتون؟ اگر بله که جواب مثبته.

  • شمشکی

    28 آذر 1400، 16:06

    سلام
    برای ذخیره شماره هایم نیاز دارم پنل مورد نظر دفترچه تلفن داشته باشد که بتونم شماره هارا داخل ان ثبت کنم ایا همه پنل هایتان این امکان را دارند؟
    ممنون

    • زهره تاجیک

      25 دی 1402، 16:38

      سلام دوست عزیز،
      بله تمام پنل‌ها یک دفترچه تلفن دارند که می‌تونید شماره‌ها رو داخلش دسته‌بندی هم بکنید.

  • رادین یاسری

    27 آذر 1400، 17:23

    سلام من این ویدیو مربوط به اون خانم که مسئول تبلیغات دکتر دندانپزک بودن رو دیدم و میخوام برای کار خودم هم تبلغات انجام بدم از نوع پیامک
    ما داروخانه داریم سرویس شما چجوری میتونه به ما کمک کنه تو این ضمینه؟

    • زهره تاجیک

      25 دی 1402، 16:40

      درود بر شما،
      برای داروخانه میشه انواع تبلیغات رو انجام داد مثلا از دفترچه تلفن خودتون پیامک ارسال کنید، ارسال منطقه‌ای داشته باشید، ارسال هوشمند انجام بدید و …

  • مجتبی افشاری

    26 آذر 1400، 15:04

    قصد داریم ساختمان پزشکان رو معرفی کنیم؛ ساختمان پزشکان هم توی منطقه 11 سمت منیریه هستش برای این مورد شما چه راهکاری ارائه میکنید؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:14

      دوست عزیز از قابلیت پیامپ استفاده کنید و در مناطق مختلف از روی نقشه ارسال پیامک داشته باشید
      اگر سایت یا پیج اینستاگرام دارید، از خطوط 3000 یا 50004 لینک رو به صورت انبوه ارسال کنید
      حتما خبرنامه و باشگاه مشتریانتون رو راه بندازین

  • دریاکار

    24 آذر 1400، 10:50

    ببخشید من میتونم از پنل شما تست داشته باشم و ببینم چجوری میشه پیامک رو ارسال کرد؟
    برام مهمه قبل خرید بررسی کنم این موارد رو

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:28

      بله دوست عزیز، با بخش فروش 02163404 تماس بگیرید تا برای ارسال تست راهنمایی‌تون کنند

  • صحرا شایگان

    24 آذر 1400، 08:39

    سلام خسته نباشید
    من به تازگی مطلب دندادن پزشکی در الهیه افتتاح کردم
    میخواستم به تمام افراد ساکن در این منطقه پیامک تخفیف برای اولین مراجعه ارسال کنم
    اما بانک شماره زیادی ندارم ایا این امکان از طریق پنل های شما امکان پذیر هست؟؟

  • همدان سیتی

    22 آذر 1400، 12:01

    سلام من خودم شماره یه سری دندان پزشک شهر خودم (همدان) دارم ایا این امکان هست خودم بارگزاری کنم داخل پنل به همونا ارسال کنم؟
    مرسی

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 12:07

      بله دوست عزیز
      در قسمت دفترچه تلفن پنل می‌تونین شماره‌های خودتون رو داشته باشید و در چند دسته تقسیم کنید

  • سعادتی

    22 آذر 1400، 09:54

    سلام و درود
    بانک شماره هایی که روی سامانه قرار دادید برای چه سالی هست و این شماره ها فقط برای اپراتور همراه اول هست یا برای اپراتور ایرانسل و رایتل هم وجود داره این مورد رو بفرمایید ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 12:19

      دوست عزیز بانک شماره‌ها فقط شامل ایرانسل و همراه اول هست و به صورت سالانه به‌روزرسانی میشه

  • زهرا بابکی

    18 آذر 1400، 16:01

    سلام به جز بانک شماره پزشکان کدوم بانک شماره ها رو دارید؟ برای مشاغل دیگه بخوایم ارسال پیامک انجام بدیم میشه؟
    چه شماره هایی رو تو ساتتون دارید شما؟
    ارسال بر اساس نقشه هم میشه انجام داد برای کرمان؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 دی 1400، 10:33

      دوست عزیز تمامی مشاغل کشور به تفکیک زیرگروه شغلی و به تفکیک استان در قسمت منطقه هدفمند در دسترس کاربران ملی پیامک قرار گرفته

  • غلامرضایی

    17 آذر 1400، 10:53

    سلام قبل از پرداخت چطور میتونم تمامی بانک شماره ها رو ببینم و تست کنم و باهاشون ارتباط بگیرم تا مطمئن شم تو همین صنف مورد نظر فعالیت دارند یا در همان شهر مورد نظر سکونت دارند؟؟؟
    در حد 100 عدد شماره هم در اختیارمون بذارید کفایت میکنه

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 12:17

      سلام
      دوست عزیز، امکان تست از سامانه وجود نداره!
      پیشنهاد می‌کنم با استفاده از نام کاربری و رمز عبور mdemo از آدرس panel.melipayamak.com وارد پنل مهمان ما بشید و از قسمت { منطقه، هدفمند } دسترسی به لیست شماره موبایل‌ها داشته باشید. برای اطمینان بیشتر از لیست شماره موبایل‌‌ها پیشنهاد می‌کنم با بخش فروش ملی پیامک 02163404 در ارتباط باشید.

  • عبدالخانی

    17 آذر 1400، 10:51

    سلام وقتتون بخیر سوالی ازتون داشتم که شما علاوه بر دندانپزشکان شماره ی بقیه پزشک ها رو در همه ی فعالیت ها دارید ما یه سری وسایل و تجهیزات پزشکی میفروشیم قصد ارسال پیامک تبلیغاتی به جامعه پزشکان رو داریم.

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 12:19

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله جناب عبدالخانی، دسترسی به بانک شماره موبایل تجهیزات پزشکی و مشاغل مرتبط با پزشکان و دیگر پزشکان رو هم داریم.
      دسترسی کامل به آپدیت سال 1400 بانک شماره موبایل‌ها روی پنل شرکتی و تجاری وجود داره!
      این مقاله میتونه کمکتون کنه: بانک شماره موبایل تفکیک شده اصناف کشور

  • قریبی

    17 آذر 1400، 10:13

    ایا شما این بانک شماره دندان پزشکان به تفکیک شهر های مختلف دارید یا اینکه برای تهران و یا سایر کلانشهر ها میباشد؟
    بنده برای شهر بابل استان مازندران قصد دارم ارسال پیامک برای دندان پزشکان به منظور استفاده از خدمات تجهیزات پزشکی انجام دهم.
    مرسی

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 10:34

      سلام جناب قریبی
      برای استعلام دقیق بانک شمار‌ه‌ها، لطفاً با بخش فروش ملی پیامک 02163404 تماس بگیرید.
      اما به طور کلی، بانک شماره دندان پزشکان وجود داره!

  • علیرضا صالحی

    17 آذر 1400، 09:28

    سلام و خسته نباشید تشکر از مقاله های خوبتون سوالی داشتم در این خصوص که این بانک شماره ایا روی تمام پنل های شما فعال است یا این ک نیاز هست پنل های بالاتر خریداری بشه برای دسترسی داشتند

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 12:19

      سلام وقتتون بخیر
      ممنون از شما؛ دسترسی به بانک شماره موبایل‌های کامل سامانه، روی پنل شرکتی و تجاری وجود داره!
      برای مقایسه پنل‌ها از لینک تعرفه‌ها استفاده بفرمایید.

  • عابدی

    16 آذر 1400، 15:24

    ببخشید ارسال پیامک تبلیغاتی اینجوری بدون اجازه اون افراد بهشون ممنوع نیست؟
    یعنی خلاف نباشه؟
    میشه جواب بدید؟

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 12:26

      سلام
      ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوعه!

  • دکتر صالح منش

    14 آذر 1400، 11:16

    روز بخیر
    خسته نباشید من برای مطبم احتیاج به یک پنل اس ام اسی دارم که وقت بده به بیمارانم از طریق ارسال اس ا م اس . می خواستم بپرسم کدوم یکی از پنل های شما رو باید تهیه کنم که بتونم این امکان رو داشته باشم ؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آذر 1400، 14:27

      دوست عزیز پیشنهاد می‌کنم از پنل تجاری ملی پیامک استفاده کنید که کامل‌‌ترین دسترسی رو به قسمت‌های مختلف داره

  • ارزو فرقانی

    12 آذر 1400، 11:58

    سلام وقت بخیر
    من اون ویدیو مربوط به پزشکان شما رو تو پیج اینستاتون دیدم میخواستم بدونم که ایا نخوایم از شما پنل تهیه کنیم ولی به شما بگیم تبلیغات مارو انجام بدید
    میشه اینجوری؟
    مثلا ما میخوایم 5000 تا پیامک بفرستید سمت گلپایگان میشه اینجوری؟

    • زهره تاجیک

      25 دی 1402، 16:36

      درود بر شما،
      ارسالی که از طرف ما انجام میشه به صورت پیامک انبوه هست که باز اونم متن رو خودتون باید بگید.

  • جمشید منکرسی

    11 آذر 1400، 15:17

    بنده قصد دارم به اعضای هیئت علمی دانشگاه ارسال پیامک داشته باشم آیا شما همچین بانک شماره ایی دارید که بتونه به من کمک کنه چون خودم همچین بانکی دارم ولی تعداد شماره ها پایین هستش.

    • زهره تاجیک

      25 دی 1402، 16:44

      درود بر شما،
      ما یه بانک شماره اساتید دانشگاه رو داریم که شامل 500 شماره موبایله!

  • شقایق عالی شاه

    11 آذر 1400، 12:54

    با درود و خسته نباشین
    خیلی خیلی کامل و عالی بود این مقاله
    فقط قبل از خرید امکان مشاهده شماره های این دسته از افراد وجود دارد یا خیر؟؟

    • زهره تاجیک

      25 دی 1402، 16:37

      سلام دوست عزیز،
      متشکرم از لطف شما!
      خیر امکان دیدن شماره‌ها وجود نداره بلکه فقط میتونید دسته‌بندی‌ها رو ببینید.

  • مقدوری

    11 آذر 1400، 11:19

    سلام خیلی ویدیو جذابی داشتید توی مقاله تون توضیحاتش خیلی خوب بود و همینطور راهنمای مقاله برای استفاده هم خیلی کاربردی بوود ممنون از تیم خفن ملی پیامک برای این همه خلاقیت و زحمتی که میکشید.

    • حسام کریمی

      18 آذر 1402، 14:50

      ممنون از درج نظرتون دوست عزیز.

  • شایسته علایی

    08 آذر 1400، 17:21

    سلام شما بانک شماره همه تخصص ها را دارید و یا اینکه فقط شماره های دندان پزشکها در اختیارتان میباشد
    و اینکه برای دسترسی به یانک شماره های پزشکان کدام پنل میبایست خریداری کنم؟
    مرسی

    • زهره تاجیک

      25 دی 1402، 16:39

      سلام دوست عزیز،
      بقیه پزشکان رو هم داریم داخل پنل و برای استفاده از بانک شماره مشاغل و اصناف باید پنل شرکتی یا تجاری رو خریداری کنید.

  • سیندخت

    08 آذر 1400، 09:54

    سلام دورد از مقاله ی خوبتون
    میخواستم بدونم بانک پزشکانی که شما عرض کردید به صورت کل پزشکان ارائه میشه یا به صورت استان و شهر هم اون تخصص قابل دسترس است

    • زهره تاجیک

      25 دی 1402، 16:41

      درود بر شما،
      بانک شماره مشاغل به تفکیک استان هم هست.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید