30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل

راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل

7174

شرکت ایرانسل در حال حاضر دومین اپراتور تلفن همراه در کشور است که در سال‌های اخیر پیشرفت‌ زیادی در زمینه اینترنت داشته است. ارائه اینترنت پرسرعت 4G همراه با مودم، یکی از این دستاوردهاست که سرعت گشت‌و‌گذار ما را در دنیای وب بالا می‌برد.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

اگر شما هم سیمکارت ایرانسل دارید و می‌خواهید اینترنت گوشی خودتان را راه‌ندازی کنید، در این مطلب نحوه دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل را در گوشی‌های اندروید و آیفون برای شما توضیح دادیم تا به کمک آن بتوانید از اینترنت ایرانسل در گوشی همراه خودتان استفاده کنید.

راهنمای کامل دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل

تنظیمات اینترنت ایرانسلبرای تنظیم اینترنت ایرانسل نیازی نیست تا آن را روی خط خودتان فعال کنید، زیرا این مورد به‌طور پیش‌فرض روی تمام خطوط ایرانسل فعال است. برای استفاده از اینترنت پرسرعت 3G و 4G داشتن سیم‌کارت عادی ایرانسل کافیست اما برای اینکه با سرعت بیشتری در نت چرخ بزنید، باید سیم‌کارت ایرانسل خودتان را به USIM تغییر بدهید. البته بهتر است قبل از آن حتماً از پشتیبانی گوشی همراهتان مطمئن شوید، در غیر این صورت باید مودم ثابت یا همراه ایرانسل را داشته باشید.

برای دریافت کد تنظیمات اینترنت ایرانسل می‌توانید از روش دستی یا اتوماتیک استفاده کنید و تنظیمات آن را با مدل گوشی هوشمند خودتان تطبیق بدهید. برای این کار یکی از روش‌های زیر را امتحان کنید:

۱- کد دستوری USSD

۲- دریافت تنظیمات به صورت آنلاین

۳- وارد کردن تنظیمات به صورت دستی

در تمام این روش‌ها، یک پیامک که شامل تنظیمات GPRS است به گوشی شما ارسال می‌شود، بعد باید آن را install یا save کنید. اگر هنگام نصب از شما pin یا رمز خواست، از رمز 1234 استفاده کنید تا با وارد‌کردن این رمز اینترنت شما فعال شود.

راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل در اندروید و آیفون

در ادامه هر کدام از روش‌ها را هم برای گوشی‌های اندروید و هم برای گوشی‌های آیفون توضیح می‌دهیم تا بتوانید با هر کدام که می‌خواهید، اینترنت ایرانسل را روی تلفن همراهتان فعال کنید.

روش اول، استفاده از کد دستوری

در این روش با استفاده از کد فعال‌سازی اینترنت ایرانسل، می‌توانید اینترنت را روی خط فعال کنید. بعد از آن برنامه شماره‌گیر یا Dialler گوشی را باز کرده و کد دستوری #2*4*555* را شماره‌گیری کنید.

اگر کد ussd اینترنت ایرانسل اجرا شد، یک پیامک configuration message شامل تنظیمات GPRS ایرانسل به گوشی شما ارسال خواهد شد که پس از دریافت پیام باید آن را install یا save کنید. اگر هنگام نصب از شما pin یا رمز خواست، رمز 1234 را وارد کنید.

روش دوم، دریافت تنظیمات آنلاین

در این روش باید وارد صفحۀ دریافت آنلاین تنظیمات اینترنت شرکت ایرانسل شوید، سپس با استفاده از فرمی که در صفحه وجود دارد، اینترنت همراه ایرانسل را روی شماره‌تان تنظیم و فعال کنید. بعد از اینکه وارد صفحه شدید، می‌توانید برای دریافت تنظیمات اینترنت به ترتیب زیر عمل کنید:

  • ابتدا شمارۀ همراه ایرانسل خودتان را وارد کرده و دکمه ارسال رمز را بزنید تا رمز برایتان پیامک شود.
  • در صفحۀ جدید، مجدداً شماره تلفن‌تان را به همراه رمزی که به‌صورت پیامک دریافت کردید،‌ وارد کنید. بعد از آن در صفحۀ جدید تنظیمات اینترنت ایرانسل را تیک زده و روی دکمۀ دریافت تنظیمات کلیک کنید.
  • پس از کمی انتظار، پیامکی را که شامل تنظیمات است، دریافت می‌کنید. آن را Save یا Install کنید و درصورتی که برای نصب تنظیمات از شما رمزی خواسته شد، از 1234 استفاده کنید.

حالا اینترنت ایرانسل روی گوشی شما فعال است و می‌توانید با روشن کردن mobile data از قسمت تنظیمات Network یا Connectivity گوشی‌ را به اینترنت وصل کنید. وقتی اینترنت همراه فعال شد و به‌درستی کار کرد، یک آیکون کوچک با نشان‌دادن نوع اینترنت و سرعت آن در بالای صفحه موبایل‌تان نمایش داده می‌شود.

روش سوم، واردکردن تنظیمات به‌صورت دستی

استفاده از این روش در گوشی‌های مختلف یکسان نیست، برای این کار به بخش تنظیمات شبکه بروید و با استفاده از گزینه Access Point Names یک APN جدید طبق تنظیمات GPRS ایرانسل ایجاد کنید.

تنظیمات GPRS ایرانسل در اندروید

برای دریافت تنظیمات در اندروید، مطابق این تصویر به ترتیب از چپ به راست، به تنظیمات گوشی بروید و گزینه Connections را انتخاب کنید. در صفحه باز شده گزینه Mobile Networks را انتخاب کنید و بعد گزینه Access Point Names را بزنید. در نهایت بر روی دکمه Add که در بالای صفحه است کلیک کنید.

کاربرد پنل پیامکی برای صرافی هاحتما بخوانید: کاربرد پنل پیامکی برای صرافی ها

راهنمای تنظیمات gprs ایرانسل در اندروید

پس از انجام این مراحل، صفحه‌ای مشابه تصویر زیر باز می‌شود. طبق تصویر زیر تنظیمات را وارد کنید. تنظیمات برای هر دو زبان فارسی و انگلیسی قابل مشاهده است.

در قسمت Name، عبارت Irancell-Internet را وارد کنید.

در قسمت APN نیز، عبارت mtnirancell را وارد کنید.

راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل در اندروید

پس از واردکردن این دو گزینه، اینترنت گوشی شما فعال می‌شود، البته برای استفاده از داده روی گوشی‌تان باید آن را یک بار خاموش و روشن کنید.

تنظیمات GPRS ایرانسل در آیفون

برای انجام تنظیمات اینترنت irancell گوشی‌تان، طبق تصویر زیر پیش بروید. ابتدا از سمت چپ به راست روی گزینۀ Cellular کلیک کنید. در صفحۀ جدید Cellular Data را فعال کنید و در بخش میانی صفحه، روی گزینه cellular data network کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده روی گزینه APN کلیک کرده و به صفحه مشخصات APN در گوشی آیفون بروید.

در این مرحله برای نام اینترنت خود روبروی گزینه APN مقدار mtnirancell را بنویسید. بعد از انجام این کار روی دکمه Home کلیک کنید و گوشی خود را یک‌بار خاموش و روشن کنید.

حالا اینترنت گوشی آیفون شما فعال شده است و گزینه‌های اینترنت شامل E، G یا 3g و… بالای گوشی شما نمایش داده می‌شود.

راهنمای تنظیمات اینترنت irancell در آیفون

سخن آخر

همانطور که دیدیم، تنظیمات اینترنت irancell روی گوشی‌های اندروید و آیفوین با هم متفاوت است. با این حال نحوۀ تنظیم اینترنت ایرانسل بستگی به روشی دارد که از آن استفاده کنید.

درصورتی که در خصوص این آموزش و نحوه فعالسازی اینترنت ایرانسل سوال یا مشکلی داشتید، می‌توانید از بخش دیدگاه‌ها آن را با ما در میان بگذارید. همچنین درصورتی که دنبال ارسال پیامک از طریق اینترنت هستید، می‌توانید با شماره تلفن 63404-021 تماس بگیرید یا با مراجعه به صفحه تعرفه‌ها سامانه پیام کوتاه مناسب خودتان را انتخاب کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
49دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • پگاه.محمودی

    29 بهمن 1402، 19:58

    سلام
    واقعا توضیحات کامل و مفیدی بود و ممنونم
    من خط ایرانسلم روی گوشی سامسونگ مدل a10s وصله و معمولا نت اون روشنه.
    نت وصل میشه ولی سرعتش بده، آنتن دهی گوشیم که کلا از 2 خط بیشتر نمیشه وقتی نت روشنه،فلشهای کنار علامت 4جی هم مدام خاموش و روشن میشن .
    چند وقت پیش از طریق کد ussd نوع پوشش شبکه رو پیگیری کردم ولی ظاهرا از 4جی بخوبی ساپورت نمیشه درمنطقه ی ما.
    از اینترنت شبانه که استفاده میکنم سرعت و کیفیتش عالیه و همه ی برنامه ها رو بالا میاره ولی روز خیلی نت ضعیف میشه.
    قبلا میتونستم همزمان چندتا Apn مختلف داشته باشم ولی یکبار حالت پیشفرض رو زدم و از اون موقغ فقط میشه یک نقطه دستیابی ذخیره کنم روی گوشیم
    ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید.🙏🏻🌹

  • sasan

    16 شهریور 1402، 01:59

    وقتی وای فای موبایلم (شیائومی نوت8 پرو) را فعال می کنم پیغام زیر را میده:
    The Wi-Fi network has no access to the internet
    این پیغام را که نشان داد بعد روی علامت وای فای علامت سوال هم میاد.
    میتونم وارد شبکه های اجتماعی بشم و وصل به فیلتر شکن بشم؛ اما از مرورگر نمیشه استفاده کرد.بالای مرورگر می نویسه:
    No internet connection
    و اصلا نمیشه چیزی سرچ گرد.
    اما اگر وای فای را قطع و داده ها را وصل کنم هیچکدوم از این مشکلات برام پیش نمیاد.
    ممنون میشم راهنماییم کنین.

  • مینا شهبازی

    07 فروردین 1402، 00:18

    سلام. من با اینترنت گوشی نمی تونم به vpn وصل بشم. میشه لطفا راهنمایی کنید؟

  • علیرضا

    14 دی 1401، 21:58

    با سلام
    من خط ایرانسل تازه گرفتم و می‌خوام تنظیمات اینترنت برام بیاد هر سه روش رو امتحان کردم و در هر سه روش پیامک برام میاد فقط میگه تنظیمات برای شما ارسال شد ولی متاسفانه هیچ تنظیماتی برام نمیاد یا بالای پرده اعلان یا پیامکی نمیاد که نصبش کنم یا رمز ازم بخواد خاستم بپرسم تنظیمات ارسالی ایرانسل کجای گوشی ذخیره میشه که برم نصبش کنم یا شما راه حل خاصی بلدید
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    در ضمن گوشیم شیائومی پوکو m3 هستش
    با تشکر

  • سحر

    14 دی 1401، 18:29

    سلام من کوشیم ایفون ۱۳پرومکسه پدرم دراومده اینقدر وی پی ان خریرم عمر اخری به کمتر از یک هفته کشیده دیشب دوباره همسرم رفت خرید اونم درست کار نمی کنه یه فیلم رو تو اینستا نمی تونم پست کنم همش کولدنت رفرش میاد فیلتر شکن هم ان پی هست از این ور سیم کارت همراه اول دارم وهم ایرانسل متصدی گفتن رو ایرانسل بهتر کار میکنه ولی اینترنتن رو خط همراه اولمه چطور نتم رو ببرم رو ایرانسل

  • فرد ایرانی )فریدون(

    06 دی 1401، 23:43

    درود برشما. دوستان خوبم لطفا راهنمایی بفرمایید که چگونه میتوانمبررسی کنم وببینم تنظیمات ایرانسل وارده را ذخیره کرده ام یا نه ؟ و اگر خواستم این تنطیمات را کلاپاک کنم ودرگوشیم نباشد بایدچه کنم ؟
    صمیمانه بابت همه محبتها وزحمات شما گرامیان سپاسگزارم

  • جلال خسروی

    18 آبان 1401، 13:41

    من اینترنت ایرانسل رو بارها روی گوشی فعال کردم اما هنوز روی حالت E هستش و سرعت بسیار پایینی داره.دلیلش چیه؟
    تمام مراحلی ک اینجا گفته شده رو هم بارها امتحان کردم

  • احسان

    05 آبان 1401، 03:45

    سلام اینترنت من کلا بالا نمیاد هیچ علایمی بالا نمیاد 4G_Hهیچ کدوم روی صفحه گوشی بالا نمیاد در بعضی مواقع شب ها وصل میشه در طول روز اصلا نمیاد

  • مهرداد کمالی

    28 مهر 1401، 09:18

    سلام من اینترنتم فعاله . برای بازی کال آف چند روزه اجرا نمیشه. میگن با عوض کردن نقطه دسترسی میشه این مشکل رو بر طرف کرد. آیا میشه

  • حافظ

    27 مهر 1401، 12:03

    دلم نیومد ازتون تشکر کنم
    یک دنیا تشکر حل شد

  • کوثر

    22 اردیبهشت 1401، 21:33

    سلام من تبلتم لنووعه و اینترنش رو وقتی به گوشی ی دیگه یا کمپیوتر وصل میکنی میاره اما خودش چیزی نمیاره مثلا تو تبلتم گوگل باز کوثرنمیشه برنامه های نیازمند اینترنت مینویسن لطفا اتصال خود را بررسی کنید

  • محمدرضا

    24 آذر 1400، 02:04

    سلام زمانی که اینترنت گوشیم رو پخش میکنم و کامپیوتر رو به اینترنت گوشی وصل میکنم نمیتونم به فیلتر شکن در کامپیوتر وصل شم.. ولی وقتی با اینترنت دیگه ای وصل میشم میتونم استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

  • حسن حاجی

    14 آذر 1400، 14:41

    سلام اینترنت ایرانسل کار میکنه ولی توی بعضی صرافی های ارز دیجیتال نمودار ارزهارو باز نمیکنه.میتونید راهنمایی کنید

  • رضا

    20 آبان 1400، 11:01

    سلام من تنظمیات apn رو زدم ولی ارور ورود به سیستم شبکه میاد چیکار کنم ولی برنامه هایی مثل مایکت و بازار رو باز میکنه

  • نسرين

    08 آبان 1400، 09:18

    سلام خسته نباشید نت خریدم اپلیکیشن شاد و ایتا و… رو باز میکنه ولی گوگلم کار نمیکنه راه های بالا م انجام دادم.. گوشیم سامسونگ چیکار کنم قبلا اینجوری نبود؟

  • نازنین

    30 مهر 1400، 05:31

    سلام،من یه بسته اینترنت خریداری کردم و چند روز بعدش یه بسته اینترنتی هدیه برام فعال شد،الان اینترنت من داره از اون بسته هدیه استفاده میکنه درصورتیکه من میخوام از بسته خریداری شده خودم استفاده کنم اما نمیشه!!لطفا راهنمایی کنید

  • ایدین

    14 مهر 1400، 19:12

    سلام من اینترنت گوشیم کاملا پر میشه ولی کنارش علامت سوال هست و با وجود اینکه اینترنت کاملا پر شده نمیتونم بهش وصل بشمو میگه اینترنت قطع شده مشکل چیه چیکارش کنم

    • ایمان عمادی

      18 مهر 1400، 13:59

      سلام دوست عزیز،
      مدل گوشی و اینترنتتون چی هست؟

    • Mehdi

      11 شهریور 1402، 11:44

      سلام و عرض خسته نباشی اقا من گوشیم 5جیه خطمم ایرانسل ۴.۵جی موقعی که میرم تو برنامه ها یا بازی های انلاین میشه ۴ جی مشکل چیه لطفا کمکم کنید

  • مقدم

    13 مهر 1400، 01:32

    سلام. من با اینترنت گوشی فقط می تونم از تلگرام و واتس اپ و اینستاگرام استفاده کنم. هیچ مرورگر و اپلیکیشن دیگه ای برام باز نمیشه و خطا میده. چکار کنم؟

    • ایمان عمادی

      18 مهر 1400، 14:01

      سلام دوست عزیز،
      مرورگرهای گوشیتون رو آپدیت کنید و یا یکبار مرورگرها رو پاک کنید و از ابتدا نسخه رسمی همون مرورگر رو نصب کنید. برای بررسی بهتر، نوشته خطا رو ارسال کنید لطفاً!

  • JINA

    10 مهر 1400، 01:39

    تفاوت Irancell GPRS و irancell internet توی چیه ؟
    توی تنظیمات گوشیم دوتا بخش داره توی access point name که این دو گزینه رو داره و من نمیدونم کدومو باید انتخاب کنم و چه فرقی دارن

  • جعفری

    05 مهر 1400، 18:03

    با سلام واقعا ازتون ممنونم توضیحاتتون بی نهایت کاربردی بود و نتم وصل شد.مهمترین نکته توضیحات مربوط به تنظیمات و نمایش انها به دو زبان فارسی و انگلیسی بود که شما بزرگواری کردید و گذاشتید.چون اکثر گوشی ها زبان فارسی هست.

  • مهدیه

    31 شهریور 1400، 21:18

    عالی بود

  • تهمینه طالبی

    09 مرداد 1400، 13:21

    سلام من نمیتونم از کد دستوری استفاده کنم چون تنظیمات خودکار نداره . برای تنظیم دستی هم اصلا چیزی به نام access point نداره چیکار کنم ؟ اینترنتم اصلا وصل نمیشه

    • مونا هادی

      19 مرداد 1400، 13:20

      سلام. گوشی موبایلی که استفاده می‌کنید رُ بنویسید تا تنظیماتش رُ ایمیل کنیم براتون!

      • امیر

        26 فروردین 1402، 22:59

        سلام گوشی من poco m3 pro هست و نمیاره دستی و خودکار
        ایمیلم amirkhalaji2006@gmail.com

  • مظهر قادری

    05 مرداد 1400، 02:25

    سلام به طور دستی وارد کردم اصلا کار نمیکنه.

    هه‌ر دفعه‌م درستش میکنم یکی دو روز کار میکنه بعدش خراب میشه 😐😐😕😕

    • مونا هادی

      18 مرداد 1400، 11:58

      سلام دوست عزیز
      با توجه به مشکلی که براتون پیشنهاد می‌کنم با همون سیمکارتی که برای اینترنت استفاده می‌کنین، با پشتیبانی ایرانسل به شماره 700 تماس بگیرین تا مشکل رُ به صورت همیشگی برطرف کنند.

  • Liyana

    30 تیر 1400، 14:35

    سلام چجوری باید تنظیماتی که پیامک شده رو ذخیره کنیم؟

    • مونا هادی

      20 مرداد 1400، 10:23

      سلام زمانی که پیامک میاد، گزینه save یا install رُ بزنید. البته گوشی‌های الان تنظیمات رُ دارند.

      • آرش

        01 شهریور 1402، 03:26

        سلام گوشی من اندروید،تنظیمات انترنت برام نصب نمیشه دستی هر چه به روش شما میزنم بازم کار نمیکنه باید چیکار کنم؟؟؟

  • امیر

    23 تیر 1400، 22:36

    سلام ببخشید من تنظیمات APN گوشیم رو به حالت اولیه برگرداندم و الان اینترنتم خیلی کنده میخواستم بدونم که آیا ربطی دارد یا خیر و اگه دارد راه‌حل چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    • مونا هادی

      20 مرداد 1400، 10:21

      سلام وقتتون بخیر. لطفاً با شماره 700 تماس بگیرید و با راهنمایی بگیرید.

      • امید

        26 مهر 1401، 22:25

        سلام
        خسته نباشید
        لطفا بفرمایید که آیا از مودم های ایرانسل میشه از سیم کارت های شرکت های مخابرای دیگه استفاده کذرد .
        و اگر جواب مثبت هست لطفا بفرمایید چطور ؟
        ممنون

    • ریحان

      11 مهر 1402، 01:09

      سلام
      تقریبا یک ماهه سیم کارت ایرانسل گرفتم ولی نمیتونم نتش رو فعال کنم.
      با تمام مراحلی که گفتین درست نمیشه و مرحله آخر هم گزینه نقاط دسترسی اصلا واسه این سیم کارت فعال نیست.
      مدل گوشیم POCO X3 GT

  • کوشکی

    21 تیر 1400، 00:25

    سلام هر از گاهی برای من پیامک تنظیمات اینترنت شما ارسال شد میاد ولی من اصلا اقدامی برای تنظیمات اینترنت گوشیم نکردم و فعاله.چرا این‌ پیامک برای من میاد؟

    • نیلوفر اکبریان

      21 تیر 1400، 09:26

      دوست عزیز بعد هربار خاموش و روشن کردن گوشی، به صورت اتوماتیک شناسنده دستگاه شما به سمت ایرانسل ارسال میشه و این اپراتور تنظیمات مربوطه رُ براتون میفرسته تا دسترسی به اینترنت شما با اختلال مواجه نشه.

      • فرزاد

        08 اردیبهشت 1402، 17:35

        سلام ببخشید به من پیام میاد ولی قادر به تنظیمات نیست

  • .....

    19 تیر 1400، 00:38

    سلام من برای گوشیم ارورورودبه شبکه میادوعلامت اینترنت گوشیم نمیاد اگرم بیادارورورودبه شبکه میادچکارکنم

    • نیلوفر اکبریان

      19 تیر 1400، 15:24

      دوست عزیز مشکل از اینترنت خطتون هست

  • محمد

    04 خرداد 1400، 11:58

    سلام
    من سیمکارتم خراب شدع هرچی نت بین المللی میگیرم تبدیل به داخلی میشه چه کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      05 خرداد 1400، 08:25

      باید به اپراتور اطلاع بدید تا برای تنظیمات مجدد سیمکارتتون رو بررسی کنه! از طریق سایت ایرانسل میتونید با پشتیبان آنلاین صحبت کنید تا نیازی به تلفن زدن نباشه

    • سلوا رجب پور

      26 مرداد 1402، 15:21

      سلام من گوشیم شیائومی هستش و اینترنت ایرانسل برام فعال نمیشه بردمش نمایندگی درست کرد و امروز دوباره خراب شده و پیامک couldn’t activate sms position میاد واقعا دیگه اذیتم می‌کنه اومدم درستش کنم تنظیماتشو پاک کردم بدتر الان چیکار کنم

  • جبرئیل زینالی شاکر

    01 اردیبهشت 1400، 12:38

    با سلام گوشی من شیائومی نوت 9 پرو هست و الان در حالت lte در گوشی مشخص میکنه جی 4/5 هست ولی به هیچ سایتی را باز نمیکنه ولی در حالت جی3 وصل میشه و سایت ها را هم باز میکنه تنظیمات را بصورت دستی دادم چون تنظیماتی را که ایرانسل میفرستد به گوشی من نمیاید که سیو کنم ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید

  • محمد

    13 فروردین 1400، 10:26

    سلام، به طور دستی و به درستی تنظیم شد. از مطلب مفید شما متشکرم

  • مجید تقوایی

    11 فروردین 1400، 17:26

    سلام وقتتون بخیر
    خط من گاهی اوقات اینترنتش به کل قطع میشه و اون دوتا فلشو رفتو برگشت (دیتا) کاملا خاموش میشن به مدت ۷-۸ ثانیه و همون کارم رو خراب میکنه.
    قبلا این مشکل رو داشتم از یک پاسخگو ایرانسل مستقیم یک apn دریافت کردم و نصب کردم. درست شد و خیلی هم عالی بود.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • مهدی

      11 اردیبهشت 1400، 13:30

      سلام اسم اپ چی بود؟

  • عباس نوری

    16 بهمن 1398، 21:04

    س عالی

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید