30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
آموزش شارژ سیم کارت رایتل و اطلاع از باقیمانده اعتبار

آموزش شارژ سیم کارت رایتل و اطلاع از باقیمانده اعتبار

133

فهرست مطالب

اپراتور رایتل از اپراتورهای خوب کشور است که بسته‌های اینترنت متنوع و البته سرعت خوبی دارد. این اپراتور با پشتیبانی مناسب و امکانات مختلف نظر مثبت بسیاری از کاربران را جلب کرده است. اگر تازه به جمع رایتلی‌ها پیوستید یا می‌خواهید اول با خدمات این اپراتور آشنا شوید و بعد سیمکارت بخرید، در آموزش شارژ سیم کارت رایتل با ما همراه شوید.

در این آموزش کدهای دستوری برای شارژ سیم‌کارت اعتباری رایتل و کدهای دستوری برای اطلاع از باقیمانده حساب را برایتان آوردیم.

شارژ سیم کارت رایتل و اطلاع از باقیمانده اعتبار

به عنوان کاربر این اپراتور اولین چیزی که باید بدانید، شارژ سیم کارت رایتل است. برای شارژ سیم‌کارت باید اپلیکیشن تماس را داشته باشید و بعد کد 16 رقمی شارژ را از روی کد زیر وارد کنید.

اگر در شارژ سیمکارت به مشکل برخوردید، با شماره گیری 2920 با سیم‌کارت یا با شمارۀ 2920-021 از طریق تلفن‌های ثابت با مشاوران رایتل صحبت کنید.

شارژ سیم کارت رایتل

اطلاع از باقیمانده اعتبار رایتل

برای اطلاع از مقدار حساب باقیمانده سیم‌کارت اعتباری کد دستوری زیر را وارد کنید:

اطلاع از باقیمانده اعتبار شارژ رایتل

کد دستوری شارژ شورانگیز رایتل

رایتل طرح ویژه‌ای برای شارژ‌ سیم‌کارت اعتباری‌ دارد. اگر کاربر به‌صورت آنلاین شارژ بخرد و طبق کد دستوری زیر شارژ را وارد کند، 35 درصد نسبت به مبلغ اصلی شارژ به حساب سیم‌کارتش اضافه می‌شود که در خرید شارژ به صورت فیزیکی این عدد 25 درصد است.

توجه کنید که این شارژ فقط تا 30 روز قابل استفاده است. شارژ شورانگیز برای تماس صوتی ، تماس درون‌شبکه ای و اینترنتی که مطابق تعرفه‌های عادیست، قابل استفاده است.

شارژ سیم کارت رایتل شورانگیز

نحوه اطلاع از باقیمانده شارژ شورانگیز

برای اطلاع از باقیمانده‌ حساب اعتبار شورانگیز یا روزهای باقیمانده‌ شارژ، کد دستوری زیر را در اپلیکیشن تماس وارد کنید:

شارژ شورانگیز

جمع‌بندی

در این مقاله شارژ‌کردن سیم‌ کارت رایتل، اطلاع از باقیمانده اعتبار را همراه با شارژ شورانگیز و کدهای دستوری‌اش آموزش دادیم. اگر سوالی در این مورد دارید، برایمان بنویسید یا با پشتیبان اپراتور رایتل تماس بگیرید.

همچنین اگر دنبال راهی برای ارسال پیامک گروهی و تبلیغاتی می‌گردید، بهتر است با پنل اس ام اس ملی پیامک آشنا شوید. از مزایای این پنل برای ارسال پیام به‌صورت آنلاین استفاده کنید. با ثبت‌نام در سایت ملی پیامک می‌توانید از صرف هزینه‌های اضافه جلوگیری کنید و به بهترین شکل ممکن پیامک‌های کاری و تبلیغات‌تان را از طریق سامانه ارسال کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید