30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه از باقیمانده اینترنت ایرانسل خود آگاه شویم؟

چگونه از باقیمانده اینترنت ایرانسل خود آگاه شویم؟

1470

شما هم تابه‌حال مثل من وسط کار و فعالیت جدی با "پیام بسته اینترنت شما رو به تمام است" مواجه شدید؟

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

وسط درس و کلاس آنلاین، وبینار آموزشی، جلسۀ مهم کاری و ... هیچ چیزی بدتر از اتمام حچ اینترنت نیست. البته بسته‌های اینترنت تنوع، حجم و اعتبار متنوعی دارد که بر اساس نیازتان باید بهترین را انتخاب کنید اما بهتر است که برای پیشگیری از یک چنین وضعیتی آن هم درست وسط کار و مشغله، اگر از مشترکین اپراتور ایرانسل هستید، حتماً با روش‌های استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل آشنا باشید.

برای همین در این قسمت از وبلاگ ملی پیامک با ما همراه باشید و اگر سیم کارت همراه اول دارید، مقالۀ چگونه از باقیمانده اینترنت همراه اول خودم باخبر شوم؟ را حتماً بخوانید.

روش‌های استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل

شرکت ایرانسل از طریق ارسال پیامک اتمام بسته‌های اینترنتی را به تمام مشترکین دائمی و اعتباری اطلاع می­‌دهد، اما ریز اطلاعات و باقیمانده حجم را در اختیارتان قرار نمی‌دهد. به همین خاطر، برای اطلاع از حجم دقیق باقیمانده اینترنت ایرانسل باید یکی از روش‌های زیر را استفاده کنید.

در ضمن این را هم یادتان باشد که تمام روش‌های معرفی شده، هم برای مشترکین دائمی و هم اعتباری قابل استفاده است.استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل

روش اول، استفاده از کدهای دستوری

یکی از ساده‌ترین روش‌های استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل، شماره‌گیری کد دستوری #4*1*555* است، بعد از شماره‌گیری صفحه‌ای با عنوان جزییات بسته با دو گزینه 1. اینترنت و 2. مکالمه و پیامک را می‌بینید.

عدد 1 را در کادر پایین صفحه بنویسید و روی گزینه ارسال (Send) کلیک کنید، تا درخواست برای شرکت ایرانسل ارسال شود. جواب درخواست به صورت پیامی روی صفحه گوشی نمایان می‌شود یعنی حجم کل بسته به همراه حجم مصرفی و تاریخ اعتبار نوشته شده است:

بسته ماهانه،

240.27 مگ، تا 1399/12/05 باقیمانده اینترنت شماست

کاربرانی هم که از بسته‌های اینترنت پیشنهادی یا هدیه استفاده می‌کنند، می‌توانند با استفاده از کد دستوری #4444*141* از باقی‌مانده اینترنت مطلع شوند.

 راه دوم، استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

دومین راه برای اتعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل استفاده از اپلیکیشنی به نام ایرانسل من است. اگر هنوز این برنامه را نصب نکردید، همین حالا با مراجعه به سایت رسمی ایرانسل، سخه اپلیکیشن مربوط به گوشی‌تان (اندروید یا ios)‌ را دانلود و سپس نصب کنید. بعد از ثبت‌نام وارد برنامه شوید. یکی از گزینه‌ها، اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل است.

در‌صورتی‌که چند بسته را هم‌زمان برای سیم‌کارت خودتان فعال کرده باشید، مجموع حجم آن‌ها را بر حسب درصد مشاهده می­‌کنید. اما اگر می­‌خواهید از جزئیات هر کدام مطلع شوید، کافیست روی دایرۀ مربوطه کلیک کنید، تا هر کدام را به‌صورت جداگانه ببینید.اطلاع از باقیمانده حجم اینترنتباقیمانده اینترنت ایرانسل

 پیشنهاد سوم، مراجعه به سایت ایرانسل من

سایت ایرانسل، نسخه وب ایرانسل من را هم به کاربران ارائه می‌دهد. در نسخه وب نیازی به دانلود برنامه ندارید، کافیست شماره موبایل را وارد کنید. کد ورود به سایت به صورت اس ام اس ارسال می‌شود، سپس کد را وارد کنید و وارد صفحه ایرانسل من شوید. همانند تصویر زیر می‌توانید باقی‌مانده اینترنت را ببینید.

باقیمانده اینترنت ایرانسل

آخرین پیشنهاد، گفتگوی آنلاین

روش آخر اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل تماس با پشتیبان آنلاین است. بعد از احراز هویت، پشتیبان از طریق شماره موبایل، باقیمانده حجم و اعتبار اینترنت همراه را به شما می‌گوید. همچنین از طریق چت آنلاین هم می‌توانید به پشتیبان وصل شوید.

برای چت آنلاین وارد سایت شوید، در پایین صفحه روی گزینه پشتیبانی آنلاین ایرانسل کلیک کنید. شماره موبایل را وارد کنید تا کد ورود برای شما اس ام اس می‌شود. بعد از وارد کردن کد مانند تصویر زیر، به گفتگوی آنلاین وصل می‌شوید و می‌توانید مانده اینترنت خود را بپرسید.

چگونه وفاداری مشتری را با پیامک افزایش دهید؟حتما بخوانید: چگونه وفاداری مشتری را با پیامک افزایش دهید؟

باقیمانده اینترنت ایرانسلجمع‌بندی

تا اینجا با روش‌های مختلف استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل آشنا شدیم. البته همانطور که گفتم، اپراتور ایرانسل به محض مصرف 80% از حجم بسته به شما پیام می‌دهد اما برای پیشگیری از قطع ناگهانی اینترنت در زمانی که به ان احتیاج داریدف توصیه می‌کنم با استفاده از روش‌هایی که معرفی کردیم، حتماً در جریان وضعیت بسته‌های خود باشید.

همچنین اگر به تازگی سیمکارت ایرانسل تهیه کردید و چیز زیادی درباره بسته‌های اینترنتی این اپراتور نمی‌دانید، پیشنهاد می‌کنم مقاله معرفی بسته‌های اینترنتی ایرانسل را حتماً بخوانید. اگر هم سوالی دارید در انتهای همین متن برایمان بنویسید.

شما با داشتن یک پنل ارسال اس ام اس تبلیغاتی، می‌توانید برای کسب‌وکار خودتان تبلیغات گسترده و پربازدهی داشته باشید، اگر در ارتباط با سامانه پیامکی، سوالی برایتان پیش آمده است، با شماره 02163404 تماس بگیرید و با مشاوره رایگان با یکی از کارشناسان مجرب ملی پیامک، نوع پنل خود را انتخاب کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
7دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • علی حیدری

    13 آذر 1401، 14:55

    سلام ببخشید قبلا که یک گوشی دیگر داشتم پیامک شما ۸۰ درصد از اینترنت خود را استفاده کرده اید برایم می آمد ولی الان که گوشی خودم رو عوض کردم دیگه همچین پیامکی نمیاد و یک دفعه ای اینترنتم تموم میشه میشه لطف کنید راهنمایی کنید منو. ممنون

  • وحید جمشیدیان

    30 شهریور 1401، 01:08

    با سلام
    من با روش ۴تا۴ اینترنت گرفتم
    اما نت برام افزایش نشد اما از پولم کم کرد الان کجا پیگیری کنم هر روشی بوده انجام دادم
    ممنون میشم راهنمایی کنین
    بسته بلند مدت ۹۰روزه
    مبلغ ۵۷ ت با کارمزد ۶۳ت
    اما برام نمیادو استعلام میگیریم
    موجودی نام از قبل هست ن جدید

  • علی اکبر درفکی

    09 تیر 1401، 20:07

    با سلام، سیم کارت هایی که بر روی جی پی اس نصب شده و امکان استفاده از ایرانسل من و…. وجود ندارد چون امکان کد دریافتی وجود ندارد در اين صورت چه راهی برای دريافت موجودی اینترنت سیم کارت نصبی وجود دارد؟ باتشکر راهنمایی بفرمایید

  • روناک رحیم زاده

    19 مرداد 1400، 17:34

    سلام من خبرنگارم و پارسال 200گیگ اینترنت داد ایرانسل به شماره رایتلم ولی امسال هنوز برای ارسال نکرده ممنون میشم اگر پیگیری بفرمایید شماره من 092264***** ممنون میشم اگر فعال بفرمایید مرسی

    • مونا هادی

      20 مرداد 1400، 09:17

      سلم دوست عزیز، لطف کنید با شماره 700 (پشتیبانی ایرانسل) و شماره 200 (پشتیبانی رایتل) تماس بگیرید.

  • فیروزی

    20 آذر 1399، 19:55

    می شود اینترنت ایرانسل اعتباری به ایرانسل دایمی تبدیل کنید

    • نیلوفر اکبریان

      25 آذر 1399، 10:05

      دوست عزیز از نرم‌افزار “ایرانسل من” استفاده کنید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید