30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه با اس ام اس، در رشت تبلیغات گسترده انجام دهیم؟

چگونه با اس ام اس، در رشت تبلیغات گسترده انجام دهیم؟

0

در بین روش‌های مختلف تبلیغاتی در رشت، پنل اس ام اس رشت تأثیر بسیار مثبتی بر روی اقتصاد کسب‌وکارها گذاشته است. شاید دقت نکرده باشید اما صدها کسب‌وکار کوچک و بزرگ در این شهر در حال استفاده از پنل اس ام اس هستند. اگر می‌خواهید بدانید این پنل چیست و چگونه باید از آن استفاده کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ملی پیامک برای شما علاقه‌مند عزیز تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته تا شروع خوبی با هم داشته باشیم. شما می‌توانید از خدمات ملی پیامک برای گسترش کسب‌وکار خود استفاده کنید. در این مقاله به شما می‌گوییم که چطور از سامانه پیامکی برای افزایش درآمد استفاده کنید.

روش عالی تبلیغات در استان گیلان!

با خرید پنل پیامکی استان گیلان به شهرها، مناطق و محله‌ها، پیامک تبلیغات ارسال کنید و به تمامی اصناف استان نیز دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
GILAN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

حالا که تمایل ورود به بازار تبلیغات، آن هم با استفاده از پنل اس ام اس رشت را دارید لازم است تا به طور مختصر با ماهیت و قابلیت‌های آن آشنا شوید. پنل اس ام اس مانند یک نرم‌افزار آنلاین، با نام کاربری و رمز عبور در اختیار شما قرار می‌گیرد.

خدماتی چون ارسال تکی و ارسال انبوه، مدیریت ارسال، تنظیم ارتباط با مشتریان و بسیاری خدمات دیگر را با استفاده از پیامک به شما ارائه می‌کند. خدمات زیادی هم در پنل وجود دارند که به‌صورت هوشمند و خودکار انجام شده و نیازی به مدیریت دائمی ندارند.

ملی پیامک، سامانه تبلیغات در رشت

حتماً نام شرکت‌های مختلفی را که ارائه‌دهندۀ خدمات پنل اس ام اس رشت هستند، شنیده‌اید. کدام یک خدمات بهتری را برای تبلیغات شما ارائه می‌کنند؟

ملی پیامک نام قدیمی خدمات تبلیغات پیامکی، با بیش از ده سال پشتیبانی است. هزاران مشتری ما هر گاه نیاز به پشتیبانی داشته‌اند، خدمات ملی پیامک در اختیارشان بوده است. آموزش‌های ملی پیامک با استفاده از کانال‌های مختلف مثل وب‌سایت اصلی، اینستاگرام، تلگرام، آپارات، نماشا و... به دست آنها رسیده است.

بانک شماره جامع شهر در پنل اس ام اس رشت

پنل اس ام اس رشتشاید به این موضوع فکر کرده باشید که بعد از تهیه پنل چطور باید به شماره‌های مختلف شهرم پیامک ارسال کنم؟ من که شماره آنها را ندارم. حالا ما به شما می‌گوییم که اصلاً نگران نباشید. پنل اس ام اس رشت، بانک جامع شماره موبایل‌های شهر را دارد و به‌صورت دوره‌ای آن را به‌روزرسانی می‌کند.

بانک شماره‌های رشت برای همراه اولی‌ها شامل 538850 شماره اعتباری و تعداد 197939 خط دائمی است. برای این که بازده بهتری بگیرید پیشنهاد می‌کنیم از ارسال‌هایی منطقه هدفمند، پیامپ و کد پستی نیز استفاده کنید.

صنعت گردشگری رشت به دلیل تردد مسافران بسیار زیادی که همواره به این شهر بارانی رفت‌وآمد می‌کنند، بسیار فعال و پویا است. کسب‌وکارها می‌توانند با قابلیت‌های مختلفی که در پنل وجود دارد به مردم یا مسافران دسترسی داشته باشند و برای آن‌ها پیام تبلیغاتی ارسال کنند.

ارسال پیامک بر اساس منطقه‌های رشت

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در پنل اس ام اس رشت با آن مواجه می‌شوید، ارسال بر اساس منطقه و محل زندگی است. می‌توانید در این پنل، با استفاده از قابلیت پیامپ به نقشه رشت دسترسی داشته و هر محله‌ای که می‌خواهید را انتخاب کنید. همین‌طور، شما می‌توانید با کمک بانک کدپستی رشت هم ارسال پیامک داشته باشید.

یکی از قابلیت‌هایی که می‌تواند تبلیغات شما را به شیوه گسترده‌ای بهبود بخشد، ارسال به کمک پیامپ است. اگر می‌پرسید پیامپ چیست باید بگوییم که قابلیتی است که در آن نقشه شهر در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با انتخاب محله موردنظر از روی نقشه، به افرادی که در آن محل سکونت دارند پیامک ارسال کنید.

با ورود به نقشه رشت و انتخاب هر خیابان یا محله تعداد نفراتی که در آنجا ساکن هستند به تفکیک ایرانسل و همراه اول نشان داده می‌شود. می‌توانید همه یا بخشی از آنها را انتخاب کنید و ارسال خود را انجام دهید. ارسال بر اساس نقشه یا پیامپ در رشت باعث می‌شود دقیقاً هر کوچه و خیابانی که ارتباط بیشتری با کار شما دارند را انتخاب کنید. با این کار شاهد افزایش هدفمند فروش و کاهش هزینه تبلیغات خود خواهید بود. پنل اس ام اس رشت

رشت چگونه شهری است؟

پنل اس ام اس رشت

رشت مرکز استان گیلان، یکی از شمالی‌ترین استان‌های ایران است. جمعیت رشت تعداد ۶۷۹٬۹۹۵ نفر است. پنل اس ام اس رشت ابزار مناسب تبلیغات ارزان و مقرون‌به‌صرفه است که بازدهی بسیار بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. موقعیت جغرافیایی خوب و همسایگی با شهرها و استان‌های مهم دیگر، باعث شده که رشت ارتباط خوبی با مناطق اقتصادی دیگر داشته باشد. تبلیغات با کمک پنل اس ام اس تقریباً باعث می‌شود که شما به تمام مردم رشت و حتی سایر استان‌ها دسترسی داشته باشید. این موضوع تا حد بالایی بر گسترش روابط و فروشتان تاثیر خواهد داشت.

جمع‌بندی

این روزها بهتر است بتوانید روشی را برای تبلیغات استفاده کنید که بیشترین بازدهی و کمترین هزینه را داشته باشد. سرانه هزینه تبلیغ در پنل اس ام اس رشت پایین‌تر از روش‌های دیگر است. این مورد به همراه اطمینان از رسیدن پیام به دست مخاطب، نویددهندۀ دستیابی به روش مطلوب برای تبلیغات شماست.

پیامک یکی از سریع‌ترین و ساده‌ترین راه‌های تبلیغات برای شماست. می‌توانید در کمتر از یک ساعت تبلیغات خود را با پنل پیامکی شروع کنید. یک دوره آموزشی ارسال پیامک تبلیغاتی هم برای کاربران تهیه شده است که به‌صورت هدیه به شما ارائه می‌شود. برای شروع کار با سامانه پیامکی با تخفیف ویژه می‌توانید با شماره‌ 02163404  در ارتباط باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید