30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل پیامک آموزشگاه زبان و مزیت استفاده از آن

پنل پیامک آموزشگاه زبان و مزیت استفاده از آن

100

تابه‌حال به این فکر کردید که یک آموزشگاه زبان برای تبلیغات و جذب زبان‌آموز جدید چقدر باید تراکت چاپ کند یا برای رزرو بیلبورد تبلیغاتی هزینه بدهد؟ از طرفی بیشتر این تراکت‌ها نخوانده دور ریخته شده و به زباله تبدیل می‌شوند.

امروز 100 دانشجو جدید جذب کنید!

با ارسال پیامک به محله و منطقه خود دانش آموزان جدیدی را جذب کنید و نمرات، تولد، جلسات لغو شده و... را به صورت پیامک اطلاع رسانی کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

در چنین شرایطی چارۀ کار چیست؟ شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا یوتیوب، پنل اس ام اس آموزشگاه زبان و ایمیل مارکتینگ همگی از روش‎‌های نوین بازاریابی و تبلیغات موسسات آموزش زبان است. اما ما چه روش‌هایی داریم تا هم بتوانیم با زبان‌آموزان در ارتباط باشیم و هم با تبلیغاتی بهتر و کم‌هزینه‌تر زبان‌آموز جدید جذب کنیم؟

 

برای پیدا کردن بهترین روش و رسیدن به جواب این سوال در ادامه با ما همراه باشید، تا کمی دربارۀ آنچه یک آموزشگاه زبان برای بازاریابی به آن نیاز دارد، صحبت کنیم!

بهترین روش‌های تبلیغات آموزشگاه زبان

برای پیدا کردن بهترین راه‌های تبلیغات آموزشگاه زبان خودتان را جای زبان‌آموزان بگذارید! آیا هنوز مثل گذشته می‌توان از پخش تراکت‌های تبلیغاتی در سطح شهر استفاده کرد یا نوبت به روش‌های مارکتینگ جذاب‌تر رسیده است؟پنل پیامک آموزشگاه زبان

دنیا در حال تغییر است و مارکتینگ هم از این قاعده مستثنی نیست، برای همین روش‌های بازاریابی بهتری برای رفع نیاز مشتری توسط کسب‌وکارها به کار گرفته می‌شوند. ما هم در ادامه به سراغ معرفی این روش‌ها رفتیم تا بتوانید موسسۀ زبانتان را به شهروندان بیشتری معرفی کنید و شاگردان جدیدی داشته باشید.

استفاده از گوگل ادز 

وقتی به دنبال بهترین موسسه آموزشی یا استاد زبان هستیم، اولین کار چیست؟ درست حدس زدید، سرچ کردن در گوگل!

ما تقریباً این روزها در گوگل به دنبال جواب همۀ سوال‌هایمان می‌گردیم و نتایج صفحه اول را به عنوان نتایجی معتبر قبول می‌کنیم. برای همین است که قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، در میان رتبه‌های خوب دغدغۀ بسیاری از کسب‌وکارهاست.

گوگل با استفاده از گوگل ادز یا همان تبلیغات گوگل جایی را برای کسب‌وکارها باز کرد، تا در میان نتایج اول خودشان را به مشتریان معرفی کنند. بنا به گفته گوگل ادز " مردم برای انجام هر کاری، رفتن به هر محلی و یا خرید هر محصولی اول از گوگل می‌پرسند. پس با تبلیغات دیجیتال در صفحۀ اول گوگل همان جایی باشید که مردم می‌بینند"

گوگل ادز و تبلیغات آموزشگاه زبانآموزشگاه‌های زبان هم از قاعدۀ دیگر کسب‌وکارها مستثنی نیستند و با قرار گرفتن در میان نتایج برتر گوگل می‌توانند توجه بسیاری از زبان‌آموزان را به خودشان جلب کنند. شاید این مثال، قدرت گوگل ادز را بهتر به ما نشان دهد. مثلاً زبان‌آموزی را در نظر بگیرید که به دلیل مهاجرت زمان کمی دارد و به دنبال بهترین موسسۀ آموزش زبان فرانسه در غرب تهران برای کلاس‌های خصوصی است. او عبارت بهترین موسسۀ آموزش زبان فرانسه در غرب تهران را سرچ می کند و معمولاً فقط سه تا چهار نتیجۀ اول را نگاه می‌کند.

اگر موسسۀ شما یکی از مراکز برتر آموزش زبان فرانسه در غرب پایتخت است، اینجاست که باید از فرصت استفاده کنید و با گوگل ادز یکی از همان نتایج اولی باشید که کاربر روی آن کلیک می‌کند.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی 

همۀ ما ساعت‌های طولانی را در شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین می‌گذرانیم، حتی بسیاری از کسب‌وکارها به تازگی سراغ یوتیوب رفتند تا از طریق فیلم و کلیپ راحت‌تر با مشتری‌هایشان در ارتباط باشند. این استقبال باعث شد تا سوشال مدیا یا همان شبکه‌های اجتماعی یکی از راحت‌ترین و ارزان‌ترین ابزارها و روش‌ها برای بازاریابی و مارکتینگ باشند.

موسسات آموزشی زبان نه تنها می‌توانند با شبکه‌های اجتماعی مشهور شوند و زبان‌آموز جدید جذب کنند، بلکه از این فرصت برای آموزش هم بهره می‌برند. مثلاً آموزشگاه زبان سفیر صفحه‌ای در اینستاگرام با 87 کا فالوور دارد که از این طریق برای آموزش اصطلاحات زبان، زیرنویس کردن سخنرانی شخصیت‌های سیاسی برای مهارت شنیداری و موارد مشابه استفاده می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات آموزشگاه زبان

ایمیل مارکتینگ 

ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از روش‌های جذب مشتری است. برای ایمیل مارکتینگ و جذب زبان‌آموز جدید تنها کافیست که متن موردنظرتان را به صورت ایمیل برای کاربران ارسال کنید. همچنین نمرات پایان ترم، یادآوری زمان امتحان و شروع ترم هم به صورت ایمیل قابل ارسال است، ولی یادتان باشد که این روش معمولاً جواب نمی‌دهد، زیرا تعداد زیادی از ایمیل‌ها خوانده نمی‌شود.

راهنمای کامل ارسال پیامک تبلیغاتی در الیگودرزحتما بخوانید: راهنمای کامل ارسال پیامک تبلیغاتی در الیگودرز

پنل پیامک آموزشگاه زبان 

چند وقت پیش حوالی 6 عصر بود که برای من پیام زیر ارسال شد:

شروع کلاس‌های آمادگی شرکت در آزمون GRE در موسسه زبان هوشمند، برای رزرو وقت تعیین سطح رایگان روی لینک زیر کلیک کنید

خیلی برایم جالب بود که تنها با یک پیام کوتاه پرسنل این مجموعه توانستند 3 مفهوم مهم یعنی معرفی موسسه، دوره برگزاری کلاس GRE و تعیین سطح رایگان را به من خبر دهند. اما این روش جالب توجه بازاریابی و تبلیغات چیست؟ درست است! پنل پیامک برای آموزشگاه زبان!

به عنوان آخرین روش تبلیغاتی آموزشگاه زبان می‌خواهیم دربارۀ پنل پیامکی صحبت کنیم. پنل اس ام اس برای آموزشگاه زبان، یک پنل تحت وب است که به راحتی با اینترنت کار می‌کند و امکان ارسال اس ام اس به بانک شماره‌های ایرانسل و همراه اول را به روش‌های مختلف فراهم کرده است.

پنل پیامکی آموزشگاه زبان یکی از راحت‌ترین ابزارهای تبلیغات و بازاریابی با هزینۀ مناسب است که نه تنها همۀ مزایای روش‌های فوق را دارد بلکه ویژگی‌های مثبت دیگری هم دارد که در ادامه دربارۀ مهم‌ترین آن‌ها صحبت می‌کنیم.

مزایای استفاده از پنل اس ام اس برای آموزشگاه زبان 

حالا پنل پیامک آموزشگاه زبان چه مزایا و نتایج مثبتی برای مجموعه دارد؟ شما به عنوان مدیر موسسه با استفاده از این سامانه می‌توانید با کمترین هزینه در سریع‌ترین زمان هم برای مجموعه تبلیغ کنید، هم یادآوری‌های مهم را انجام دهید، و هم با شاگردان تعاملی دو طرفه داشته باشید. هر کدام از این اهداف با ماژول‌های پنل پیامکی آموزشگاه زبان شدنیست و ما راه آن را به شما می‌گوییم.

یادآوری زمان ثبت‌نام و پرداخت شهریه 

چقدر تا به‌ حال وقت کارکنان یک موسسه آموزشی زبان برای تماس‌های مکرر یادآوری شروع ترم، شروع ثبت‌نام و یا زمان پرداخت قسط‌های کلاس گرفته شده است؟ یا طور دیگری بگوییم، چقدر بابت تمام این تماس‌ها، هزینۀ قبض تلفن پرداخت شده است؟

بهترین کار برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه این است که با دریافت پنل ارسال اس ام اس آموزشگاه زبان و با ابزار ارسال زماندار بتوانید این یادآوری‌ها را انجام دهید. برای ارسال پیامک زماندار باید شماره موبایل زبان‌آموزان را داشته باشید و بعد در پنل مشخص کنید تا به صورت هفتگی، ماهانه یا سالانه برای کدام یک از آن‌ها پیامک یادآوری شروع کلاس، یادآوری زمان آزمون یا پرداخت قسط شهریه ارسال شود.

ابزار ارسال متناظر برای ارسال چند پیام مختلف 

ارسال متناظر یکی از بهترین ماژول‌های پنل پیامکی برای آموزشگاه است تا بتوانید به صورت همزمان چندین پیام مختلف را برای چند نفر در یک زمان با هزینۀ پایین بفرستد. مثلاً به این نمونه‌ها دقت کنید:

خانم احمدی نمره میان ترم شما 8 شده است

آقای فرخی نمره میان ترم شما 7 شده است

با توجه به نمونه‌های بالا باید گفت که اگر استادی قصد داشته باشد تا نمرات شاگردان و یا هر اطلاعات دیگری را همزمان برای آن‌ها ارسال کند، ابزار ارسال متناظر کار را برایش راحت می‌کند، برای این منظور تنها کافیست تا نام شاگردان و نمراتشان را در فایل اکسل یا متنی در پنل پیامک بارگذاری کند تا همزمان پیام‌های مربوطه فرستاده شود.

پیامپ و امکان ارسال منطقه‌ای 

تا حالا به عنوان رییس یک موسسۀ زبان به این فکر کردید، که چقدر در طول سال هزینۀ جذب زبان آموز جدید می‌دهید؟ چاپ تراکت، هزینۀ پخش تراکت، اجاره بیلبورد، رپورتاژ آگهی در وبسایت‌های معروف همگی روش‌های تبلیغاتی مناسبی برای آموزشگاه است ولی هزینۀ بالایی دارد.

پنل پیامکی آموزشگاه زبان یک ابزار عالی برای جذب زبان‌آموز جدید دارد و آن پیامپ است. ماژول ارسال منطقه‌ای کاربردی‌ترین ابزار تبلیغاتی پنل پیامک آموزشگاه است تا با انتخاب مناطق موردنظرتان بتوانید برای تمام شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن ناحیه پیامک تبلیغاتی و معرفی آموزشگاه را ارسال کنید.

مثلاَ اگر آموزشگاه زبان شما حوالی میدان ولیعصر تهران باشد، با پیامپ می‌توانید برای شماره‌های ایرانسل و همراه اول مناطق فاطمی، میدان ولیعصر و کریمخان پیامک ارسال کنید.

مشتریان را به خبرنامه پیامکی خود دعوت کنیدحتما بخوانید: مشتریان را به خبرنامه پیامکی خود دعوت کنید

ارسال تخفیف‌ها و اعلام شروع کلاس های جدید 

تخفیف برای ثبت نام کلاس‌های جدید، شروع دوره‌های جدید یا دوره‌های ویژه مانند آیلس و تافل همیشه نیاز به اطلاع‌رسانی دارد. حتماً تابه‌حال دیده‌اید که کف خیابان اطراف آموزشگاه‌ها مملو از تراکت تبلیغاتی است؟ آیا واقعا نیاز است که این همه کاغذ مصرف و بعد به زباله تبدیل شود؟ شاید راه حل بهتر برای اطلاع‌رسانی‌های مهم استفاده از ماژول ارسال انبوه پنل پیامک برای آموزشگاه زبان باشد.

مجموعه می‌تواند با ماژول ارسال انبوه در تعداد بالا پیامک‌های اطلاع‌رسانی، شروع دوره‌های آیلس و تافل، تخفیف ثبت‌نام‌های چند‌ماهه و دیگر تخفیف‌ها را برای همه بفرستد. با این روش هم زباله کمتری تولید می‌شود و هم مطمئن هستید که پیامک خوانده می‌شود.

تبریک تولد و پیام‌های مناسبتی 

ارسال پیام تبریک تولد از آن ابزارهای پرطرفدار برای بیشتر کسب‌وکارهاست، زیرا به طرف مقابل شما حس توجه و احترام را منتقل می‌کند.

حتماً شما هم تا به حال پیام‌های تبریک تولد یا سالگرد ازدوج را از بانک، فروشگاه یا گالری‌هایی که مشتری ثابتشان هستید، دریافت کردید. این پیام‌ها از پنل پیامکی برای آموزشگاه زبان هم به راحتی برای تعداد بالایی از شاگردان قابل ارسال است و باعث رضایت بیشتر زبان‌آموزان از مجموعه می‌شود.

خبرنامه پیامکی

حالا که از همۀ این روش‌ها استفاده کردید، نوبت به خبرنامه پیامکی می‌رسد. شما می‌توانید یک خبرنامه پیامکی با خط اختصاصی که قابلیت دریافت پیام از طرف مشتری را دارد، داشته باشید و از زبان‌آموزان بخواهید با ارسال عدد 1 در این خبرنامه عضو شوند. حالا آموزشگاه به بانک شمارۀ دانشجویان دسترسی دارد و می‌تواند هر پیامی را از طریق خبرنامه ارسال کند.

ارسال انواع پیام‌های انگیزشی به زبان انگلیسی، آموزش اصطلاحات خاص روزمره و برخی جملات کاربردی و کلیدی توسط خبرنامه به راحتی برای زبان‌آموز از طریق خبرنامه ارسال می شود، ولی یادتان باشد که هزینۀ پیامک‌های انگلیسی از پیام فارسی بیشتر است.

خبرنامه پیامکی پنل اس ام اس آموزشگاه زبان

امکان برگزاری نظرسنجی

مدیریت هر آموزشگاهی باید بداند کلاس‌هایش چگونه برگزار می‌شود، اساتیدش از چه سطح علمی و کیفیت آموزشی برخوردار هستند و پرسنل چه برخوردی با مراجعان دارند. برای همین بیشتر آموزشگاه‌های نیاز به برگزاری نظرسنجی دارند.

مراحل نظرسنجی به راحتی با پنل پیامکی برای آموزشگاه زبان انجام می‌شود و هزینه زیادی هم ندارد. شما تنها با داشتن یک خط اختصاصی می‌توانید با ماژول نظرسنجی با زبان‌آموزان در ارتباط داشته باشید و نظر شخصی و رضایت قلبی آن‌ها را دربارۀ موسسه بپرسید.

برای خرید پنل پیامک آموزشگاه زبان باید چه کرد؟

حالا که می‌خواهید آموزشگاهتان را متفاوت‌تر از هر موسسۀ دیگری اداره کنید، با زبان‌آموزان در تعاملی مستقیم باشید و از آن‌ها دربارۀ کیفیت آموزش، نحوۀ کار اساتید، برخورد پرسنل و موارد مرتبط بپرسید، همزمان با هزینۀ پایین تبلیغات کنید، یادآوری های مهم و نمرات آزمون را برای دانش‌آموزان ارسال کنید، تنها چارۀ کار شما استفاده از پنل پیامکی برای آموزشگاه زبان است.

شما می‌توانید با عضویت در سایت ملی پیامک پنل اختصاصی مجموعه‌تان را داشته باشید، وارد میز کار مجازی پنل ارسال اس ام اس شوید و در کمتر از چند دقیقه با هر هدفی که دارید با قیمت مناسب برای بانک شماره‌های ما یا بانک شماره‌های آموزشگاه اس ام اس بفرستید.

حرف آخر در روش‌های تبلیغات آموزشگاه‌های زبان

تا اینجا گفتیم، موسسات آموزش زبان‌های خارجی می‌توانند از روش‌های تبلیغاتی گفته شده که به نحوی کارشان را معرفی می‌کند و یا تاثیر آموزشی خوبی دارد، استفاده کنند. اما این روش‌ها هزینۀ بالایی دارد و گاهی همۀ فاکتورهای اطلاع‌رسانی، یادآوری، تبریک تولد و ارسال نمرات زبان را باهم ندارد.

پنل ارسال اس ام اس آموزشگاه زبان

پنل پیامکی همۀ این امکانات را در کنار هم فراهم کرده است و شما با پنل ارسال اس ام اس آموزشگاه زبان می‌توانید با شاگردان قدیمی ارتباط داشته باشید، یادآوری‌هایی مانند زمان شروع ترم، تخفیف‌ها، نمرات یا زمان پرداخت شهریه را به آن‌ها اطلاع دهید. همچنین با پنل پیامکی به راحتی و با کمترین هزینه می‌توانید برای آموزشگاهتان تبلیغات و بازاریابی کنید و زبان آموزان جدیدی را برای دوره های آموزشی دعوت کنید. ارسال جملات انگیزشی و یا اصطلاحات روزمره انگلیسی با پنل پیامک برای آموزشگاه زبان هم به راحتی امکان پذیر است.

با وجود همۀ این امکانات استفاده از پنل پیامکی آموزشگاه زبان را برای مدیریتی بهتر و آموزشی مدرن‌تر توصیه می‌کنیم. برای خرید پنل آموزشگاهتان می‌توانید در سایت ما ثبت نام کنید، تیم پشتیبان فنی ملی پیامک هم در طول هفته و در طول تعطیلات برای راهنمایی خرید پنل و استفاده از ابزارهای پنل به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد، همچنین برای سوال‌های بیشتر می‌توانید با شمارۀ 02163404 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
55دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • موسسه زبان طوس

    25 اسفند 1401، 12:15

    سلام وقت بخیر
    برای استفاده از ارسال انبوه برای 500 نفر از دانش اموزای موسسه زبان نیاز به ارسال پیامک داریم اما متاستفانه یک سری از افراد هستند تبلیغات پیامکیشونو بستن برای ارسال به این افراد چه راهکاری دارید چون واقعا ارسال این پیام ها نیاز دانش اموزان میباشد چون ساعات شروع کلاس ها و یا کلاس های لغو شده که ملزم هست به دستشان برسد میباشد خواهشمند است راهکار ارائه دهید.

    • زهره تاجیک

      30 آذر 1402، 12:13

      سلام دوست عزیز؛
      شما باید از خطوط خدماتی استفاده کنید. سایت یا مجوز کسب دارید؟ اگر بله میتونید با اپراتو 9999 خطتون رو خدماتی کنید و به دانش اموزان پیامک بفرستید.

  • صالح پور

    03 اسفند 1401، 11:33

    سلام خسته نباشید سوال من در این مورد میباشد که امکان استفاده از وب سرویس خدماتی برای اموزشگاه با مجوز وجود دارد یا حتما باید خط خدماتی خریداری شود؟

    • زهره تاجیک

      30 آذر 1402، 12:13

      سلام دوست عزیز،
      بله اگر شما مجوز کسب دارید یا سایتی که اینماد داره دارید، می‌تونید از وبسرویس استفاده کنید.

  • محمد مقدم

    01 اسفند 1401، 13:54

    سلام وقت بخیر
    میخوام بدونم سامانه پیامکی شما به دستگاه حضور غیاب دانش آموزان هم وصل میشه یا خیر؟
    ممنون

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 12:16

      درود بر شما
      این موضوع بستگی به دستگاه حضور و غیاب خودتون داره که امکان اتصال به پنل پیامکی رو داره یا نه

  • محمدجواد عبدالهیان

    01 اسفند 1401، 13:14

    ببخشید امکان ارسال زماندار هم دارید؟
    اگر دارید چجوری هست ثبت تنظیماتش؟

    • زهره تاجیک

      30 آذر 1402، 12:15

      سلام دوست عزیز؛
      لینک ارسال زماندار رو براتون میذارم خودتون مطالعه کنید.
      چون توضیحاتش خیلی طولانیه. ارسال‌های زماندار ما به انواع مختلف تقسیم میشن و هر کدوم کاربردهای خودشون رو دارن. پیشنهاد می‌کنم حتما این مقاله رو بخونید آشنا بشید با این نوع از ارسال پیامک.

  • رضا دریس

    01 اسفند 1401، 13:08

    کلاس زبان دارم و به صورت آنلاین فعالیت ندارم ولی قصد داریم یک سری اطلاع رسانی به دانش آموزان داشته باشم طور مثال اگر غیبت کردن به اولیا اطلاع رسانی بشه و ….. میشه راهنمایی بفرمایید؟

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 12:31

      سلام وقت شما به خیر
      میتونید پنل خریداری کنید و از طریق امکاناتی که در اختیار شما قرار میده، برای شماره موبایل های مورد نظرتون پیامک بفرستید.
      برای دیدن این قابلیت ها توصیه میکنم صفحه امکانات رو مشاهده کنید.

  • حسین کرمانی

    01 اسفند 1401، 12:32

    سلام روز بخیر؛ ما آموزشگاه زبان نداریم ولی یک آموزشگاه فنی حرفه ایی داریم که قصد داریم امتحانات کتبی رو به صورت آنلاین برگزار کنیم و قصد داریم برای این مورد اطلاع رسانی داشته باشیم حتی میخواییم وقتی که مقداری از شهریه مونده رو به صورت پیامکی به کارآموز اطلاع رسانی کنیم.
    این مورد رو آیا شما میتونید پشتیبانی کنید.

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 12:33

      درود بر شما
      بله میتونید با کمک پنل این اطلاع رسانی های خودتون رو به اس ام اس انبوه انجام بدید.
      برای یادآوری زمان پرداخت شهریه هم میتونید از ماژول پیامک سررسید استفاده کنید.

  • پیروز سیدی

    29 بهمن 1401، 20:59

    بنده آموزشگاه زبان دارم و قصد دارم کلاس هارو به صورت آنلاین برگذار کنم و در صورتی که کلاس به صورت آنلاین هم باشه باید اطلاع رسانی برگذاری کلاس ها و عدم برگذاری و ارسال پیامک های غیبت داش آموزان و کی اطلاع رسانی های دیگه از طریق سامانه پیامکی باشه الان مشکل ما خط خدماتی هستش آیا ملی پیامک مشکل مارو برطرف میکنه؟

    • حسام کریمی

      30 بهمن 1401، 12:25

      سلام وقتتون بخیر
      لطفاً برای این مورد به بخش پشتیبانی به شماره 02163404 داخلی 1 و بعدش داخلی 2 تماس بگیرید و یا متن پیامکی که میخوایین ارسال بشه رو از بخش پشتیبانی تیکت ارسال بفرمائید تا مورد بررسی قرار بگیره.

  • محسن ایری

    24 بهمن 1401، 11:26

    سلام وقت بخیر
    برای خریداری پنل شرکتی حتما میبایست به صورت شرکتی و حقوقی فعالیت داشته باشیم؟
    ممنون میشم در این مورد راهنمایی بفرمایید
    سپای از شما

    • زهره تاجیک

      30 آذر 1402، 12:16

      سلام دوست عزیز؛ خیر لزومی نداره شرکت داشته باشید.
      برای ثبت خط خدماتی باید شرکت ثبت شده داشته باشید

  • دوستی

    24 بهمن 1401، 10:42

    با سلام و وقت بخیر ببخشید من یه اموزشگاه دارمم میخوام بچه هایی کهخ میان ثبت نام میکنن از طریق نرم افزارمون پیامک خوش امد گویی ارسال بشه ایا امکانش هست؟

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 12:34

      سلام بر شما
      بله به راحتی میتونید برای افراد پیامک خوشامدگویی ارسال کنید.

  • کیش

    19 بهمن 1401، 14:57

    سلام ما یکی از شعبه ی اموزشگاه کیش رو داریم داخل شهر خودمون که کرج هم هستیم قصد داریم برای زبان اموزان و اساتید اموزشگاه پیامک ارسال کنم پیامک ها راجب شروع و اتمام کلاس ها و برگزاری امتحانات و یا تبریک تولد و اعیاد و مناسب ها هست این مورد با سامانه ی شما امکان پذیر هست و پیشنهاد شما خرید کدام پنل هست ممنون

    • زهره تاجیک

      21 آذر 1402، 17:05

      سلام دوست عزیز،
      اول بگم این کاری که می‌خواید انجام بدبد خیلی هوشمندانه است و قطعا تاثیر خوبی تو کارتون داره.
      من پیشنهاد می‌کنم پنل تجاری یا شرکتی رو خریداری کنید که بتونید از ارسال هوشمند، ارسال زماندار و قابلیت‌های این چنینی استفاده کنید.

  • عوض پور

    19 بهمن 1401، 12:52

    سلام در خصوص استفاده از گوگل ادز بیشتر توضیح میدید که هزینه ها به چه صورت هستش؟
    در حال حاضر با این فیلتر ها انجام میگردد یا خیر؟

    • سمیه جابری

      03 بهمن 1402، 15:08

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوع لطفا خدمات گوگل ادز نوین رو بررسی کنید

  • خواجویی

    17 بهمن 1401، 12:41

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید
    امکان ارسال به بلک لیست ها در سامانه پیامکی شما فراهمه؟
    هزینه ارسال پیامک به بلک لیست ها چقدره؟شرایط خاصی داره؟
    ممنون از پاسخگوییتون

  • زهره رستگارمنش

    16 بهمن 1401، 11:33

    خیلی ام عالی از مقاله ی خو.بتون ما یک اموزشگا هستیم که از جای دیگه پنل داشتیم اما متاسفانه از خدماتشون راضی نیستیم میخوایم یک پنل دیگه انتخاب کنم نکته ای که برامون مهمه اینه که ما یک خط 3000 داریم که مربوط به شماره ی اموزشگاه هست می خوایم روی پنل جدید ثبت بشه ایا این امکان روی پنل شما وجود داره ؟

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 13:02

      وقت شما به خیر
      بله میتونید شماره رو به پنل ما انتقال بدید
      برای این کار لطفا با بخش پشتیبانی با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن

  • پورنصیری

    12 بهمن 1401، 09:31

    سلام وقت بخیر ممنون بابت مقلاتون و توضیحات کامل و جامعتون
    برای من سوال پیش اومده که سرویس های شما چه فرقی باهم دارند؟ ایا سرعت ارسالشون باهم متفاوت هستش؟
    برای متصل کردن سایت به سرویس شما کدوم سرویس رو نیاز داریم؟

    • سمیه جابری

      07 بهمن 1402، 16:11

      درود بر شما
      پنل های ما از نظر سرعت تفاوتی ندارند. از نظر امکانات تفاوت دارن.

  • اموزشگاه زبان انگلیسی عماد

    10 بهمن 1401، 13:41

    سلام
    ایا میشه متن پیامک انگلیسی هم در داخل پنل ارسال پیامک انجام داد؟
    هزینه پیامک انگلیسی میفرمایید لطفا.
    ممنون از شما

    • زهره تاجیک

      30 آذر 1402، 12:18

      سلام دوست عزیز.
      بله شما میتونید پیامک انگلیسی هم بفرستید. اینکه هزینه چقدر میشه به یک بخشی یا دوبخشی بودن پیامک و البته اپراتور بستگی داره.
      من پیشنهاد می‌کنم برای دیدن قیمت، به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید.

  • آموزشگاه هدف

    10 بهمن 1401، 13:05

    500 تا شماره از زبان آموزان قدیمی آموزشگاهمون در شهر کرج در اختیار داریم که میخوایم به این شماره ها ارسال پیامک انجام بشه آیا امکانش هست که این مورد رو شمار برای ما انجام بدین ؟ هزینه ارسال پیامک به این 500 شماره چقدر هستش ؟ از چه طریقی میشه فهمید به دستشون رسیده یا نه ؟ اگر میشه در این زمینه مارو راهنمائی کنید
    سپاس از لطف بی کران شما

    • سمیه جابری

      07 بهمن 1402، 16:12

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوع لطفا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکارن ما شما رو راهنمایی کنن.

  • دوستی

    05 بهمن 1401، 12:38

    با سلام و وقت بخیر عذر خواهی میکنم ایا امکان رسال پیامک به صورت انبوه به والدین دانش اموزان وجود دارد و اینکه میخوام به همشون ارسال بشه چیکار باید بکنم؟

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 13:10

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید این کار رو انجام بدید
      برای ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات، میتونید از خط خدماتی و یا وبسرویس خدماتی استفاده کنید.

  • احدی

    04 بهمن 1401، 16:06

    سلام وقت بخیر ما میخواهیم پنلی داشته باشیم که در ان قابلیت ارسال به شماره های بلک لیست رو داشته باشیم ایا پنل شما این قابلیت را دارد؟ کدام پنل را باید خریداری کنیم؟

    • سمیه جابری

      03 بهمن 1402، 15:29

      سلام وقت شما به خیر
      برای ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات باید از خطوط خدماتی یا وب سرویس خدماتی استفاده کنید.

  • یحیی پور

    04 بهمن 1401، 16:04

    درود بر شما
    برای ایجاد نظرسنجی و ارسال برای کاربران، آیا لینکی میسازید که برای فرد ارسال گردد و در آن وارد فرم شود؟
    آیا میتوان بطور مثال به محض اینکه شماره فرد را در دفترچه تلفن وارد کردیم پیامک نظرسنجی ارسال گردد؟

  • زیبا کریمی

    03 بهمن 1401، 10:45

    سلام روزتون به خیر شادی ما اموزشگاه هستیم می خواستم بدونم از طریق پنل شما می تونم لینک وارد شدن به کلاس رو از طریق پیامک برای دانشجوهای خودم ارسال کنم علاوه بر اون یگ گروه در تلگرام برای هر کلاس داریم اون هم می خوام ارسال بشه این دو مورد امکان پذیر هست اگه هست من پنل رو تهیه کنم
    ممنون

    • سمیه جابری

      07 بهمن 1402، 17:31

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید در متن پیامک از لینک هم استفاده کنید و موردی بابت این موضوع وجود نداره.
      خطوط 3000، 5000، 9000 و 9999 قابلیت ارسال لینک در متن پیامک رو دارن.

  • اموزشگاه ثریا

    03 بهمن 1401، 10:40

    سلام وقت بخیر
    امکان برگزاری امتحان و یا همان مسابقه به ترتیبی که سوالات ارسال گردد و پاسخ ها بر روی پنل کاربری دریافت گردد؟
    مقدور است؟

    • زهره تاجیک

      30 آذر 1402، 12:19

      سلام دوست عزیز،
      بله ما یه قابلیتی داریم به نام آزمون. با این قابلیت میتونید مسابقه و امتحان برگزار کنید.

  • ر سلیم زاده

    01 بهمن 1401، 11:13

    سلام و روز بخیر من آموزشگاه زبان دارم در تهران لطف می کنید منو راهنمایی کنید که چطور می تونم به شماره های اوون منطقه به صورت زنده پیامک ارسال کنم. یعنی کسانی که در اون منطقه حضور دارن و دارن اونجا زندگی می کنند نه کسانی که صرفا تردد دارند پیام بزنم و اینکه آیا میشه تخفیف ویژه مون رو براشون ارسال کنم و اینکه آیا میشه لینک در متن پیامک قرار داد یا خیر ؟ ممنون میشم راهنمائی کنید

    • زهره تاجیک

      30 آذر 1402، 12:21

      سلام دوست عزیز،
      بله امکان ارسال پیامک زنده وجود داره اما اگر میخواید مطمئن بشید افرادی که اونجا زندگی میکنن پیامک شما رو دریافت کنن پیشنهاد میکنم دکل مخابرات ایرانسل رو امتحان کنید. این دکل هر 15 روز یکبار ساعت 12 تا 2 نیمه شب آپدیت میشه و با احتمال خوبی شماره هایی که ثبت میشه، مال همون منطقه هستن.
      لینک هم میتونید در پیامک قرار بدید. به خصوص که وقتی پنل ما رو میخرید یک خط 50004 بهتون هدیه داده میشه که ارسال لینک رو بدون مشکل میکنه.

  • مجید کریمی

    30 دی 1401، 23:04

    آموزشگاه زبان داریم و قصد دارم نرم افزار تهیه کنم آیا پنل پیامکی میتونه به هر نرم افزاری وصل بشه یا این که باید نرم افزار از شرکت خاصی دریافت بشه؟ میشه راهنمایی کنید.

    • سمیه جابری

      03 بهمن 1402، 15:38

      سلام وقت شما به خیر
      ممنون میشم برای بررسی این موضوع با شماره پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن.

  • آموزشگاه آیندگان

    29 دی 1401، 14:16

    درود بر شما ما تازه آموزشگاه زبان رو راه اندازی کردیم و در مرحله جذب دانش آموز و همچنین تکمیل سایت هستیم
    مجوز های مجموعه هنوز بصورت کامل به دست ما نرسیده است
    آیا میتوانیم با این اوصاف تبلیغات رو شروع کنیم یا حتما برای فعالسازی نیاز به ارسال مجوز های مربوطه هستیم؟

  • خوشبخت

    29 دی 1401، 09:42

    سلام و خسته نباشید
    ما یک اموزشگاه زبان هستیم که یک نرم افزار حضور و غیاب داریم برای شاگردامون میخواستم بدونم که پنل شما امکانی دارد که ما به این نرم افزار پنل رو وصل کنیم تا بتونه پیامک ارسال کنه؟

    • سمیه جابری

      03 بهمن 1402، 16:54

      درود بر شما
      برای بررسی این موضوع لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا همکاران ما بعد از بررسی دستگاه شما، راهنمایی تون کنن
      شماره تماس: 02163404

  • ایمانی

    27 دی 1401، 11:27

    جسارتا بنده یک آموزشگاه زبان دارم برای اطلاع رسانی ها به دان آموزان میتونم از پنلا استفاده کنم و اینکه کدام پنل برای بنده و این کار بنده به صرفه میباشد.

    • سمیه جابری

      03 بهمن 1402، 16:55

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید پنل تهیه کنید
      بهتره از پنل های اقتصادی، شرکتی و یا تجاری برای این کار استفاده کنید

  • شادان تکنیک

    27 دی 1401، 10:05

    سلام وقت بخیر
    امکان برگزاری مسابقه پیامکی نیز در سامانه شما قابل اجرا میباشد؟
    ممنون از پاسخدهی جنابعالی

    • سمیه جابری

      03 بهمن 1402، 16:56

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید از مسابقه های پیامکی برای کسب و کار خودتون استفاده کنید.

  • محبی

    26 دی 1401، 14:47

    سلام من یک سایت وردپرسی دارم که می خوام نوبت دهی برای ازمون انجام بده توسط افزونه ی بوکلی ایا این مورد میسر است و ایا به شماره هایی که پیامک هاشون بسته شده ارسال میشه و میخوام بدونم در زمان ارسال اگر بخوام بگم در صورتی کنسلی عددی رو ارسال کنند از طریق وب سرویس های شما امکان پذیر است یا خیر ممنون از شما برای پاسخ گویی شما خدا قوت

  • ایمان عمادی

    17 آذر 1400، 14:31

    پیش‌فاکتور خط خدماتی 20007575

  • مونا هادی

    03 آبان 1399، 10:17

    وصف حال این روزا و کلاسای انلاین
    ممنونیم از شما

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید