30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس آذربایجان غربی + کاربرد و مزایای ارسال هدفمند

پنل اس ام اس آذربایجان غربی + کاربرد و مزایای ارسال هدفمند

124

اگر برای خودتان کار می‌کنید، حتماً می‌دانید که تبلیغات برای هر کسب‌وکاری ضروریست اما چجور تبلیغاتی به یک نتیجه خوب و قابل قبول می‌رسد؟

قطعاً هر برندی دنبال تبلیغات دقیق و هدفمند است که به نتیجه مطلوب برسد و بسیاری هم به همین خاطر سراغ بازاریابی پیامکی آمده‌اند. ارسال پیامک خیلی سریع‌تر به نتیجه می‌رسد و پنل اس ام اس آذربایجان غربی این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا اگر در این استان ساکن هستید، تبلیغات هدفمند و منظمی در سطح استان داشته باشید. اما چطور؟

همشهریات رو از بودنت باخبر کن!

با خرید پنل اس‌ام‌اس آذربایجان غربی می‌توانید مشتریان جدید خود را از شهرها، مناطق و محله‌های استان جذب کنید و به بانک شماره اصناف استان هم دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
AZSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

با سامانه ارسال پیامک یعنی ابزار تبلیغات هدفمند و جزئی در همین ابتدای مقاله آشنا می‌شویم.

 

سامانه‌ پیامکی نرم افزاری آنلاین است و توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده سامانه مانند ملی پیامک ارائه می‌شود. شما به عنوان صاحب پنل فقط باید مدارکتان را ارائه دهید تا بعد از دریافت نام کاربری و  رمز عبور اختصاصی بتوانید شروع به ارسال پیامک کنید. برای استفاده از این خدمات می‌توانید از شرکت ملی پیامک درخواست بدهید، اما یک سوال مهم، چرا ملی پیامک؟

چرا ملی پیامک را انتخاب کنید ؟!

بانک شماره ملی پیامکحالا که می‌خواهید از پنل اس ام اس آذربایجان غربی برای تبلیغات و جذب مشتری استفاده کنید، شاید این سوال را بپرسید که چرا باید ملی پیامک را انتخاب کرد؟

اولین معیار انتخاب ملی پیامک آموزش صفر تا صد بازاریابی پیامکی و نحوه کار کردن با سامانه است. کاربران می‌توانند آموزش کار با پنل و ابزارهای ارسال پیامک را از طریق آپارات ملی پیامک دنبال کنند. همچنین دربارۀ بازاریابی پیامکی و نوشتن متون جذاب تبلیغاتی می‌توانند از کتابچه بازاریابی پیامکی و وبلاگ استفاده کنند. در انتها هم خوب است بدانید که تیم پشتیبانی در مورد پنل، ارسال پیامک و برنامه‌های تبلیغاتی به کاربرانش مشاوره می‌دهد.

پشتیبانی تیم ملی پیامک همه روزه از 8 صبح تا 9 شب و در روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر به صورت تلفنی و ارسال تیکت در خدمت کاربران است.

تعرفه مناسب و مقرون‌به‌صرفه ارسال اس ام اس در سامانه ملی پیامک و تنظیم 4 نوع پنل ساده، اقتصادی، شرکتی و تجاری دیگر ویژگی متفاوت سامانه ملی پیامک است که به کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ با بودجه‌های متفاوت در تبلیغات پیامکی یاری می‌رساند.

بانک شماره‌های جامع و به‌روز سراسر کشور که شامل شماره‌های دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول و ایرانسل می‌شود، دیگر تفاوت ملی پیامک با سامانه‌های موجود است که به هر کسب‌وکاری این امکان را می‌دهد به صورت هدفمند و گسترده با بهترین هزینه، تبلیغات داشته باشند.

بانک شماره‌های استان آذربایجان شرقی

همانطور که گفتم یکی از مهم‌ترین مزایای پنل اس ام اس آذربایجان غربی ارائۀ بانک شماره جامع به کاربرانش است. در صورتی که کسب‌وکاری در سطح این استان دارید، برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می‌توانید از بانک شماره همراه اول (سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی) که به شرح زیر است، استفاده کنید:

 ارومیه، اشنویه، اواجیق، ایواوغلی، باروق، بازرگان، بوکان، پلدشت، پیرانشهر، تازه شهر، تکاب، چالدران، چهاربرج، خوی، ربط، سردشت، سرو، سلماس، سیلوانه، سیمینه، سیه چشمه، شاهین دژ، شوط، فیرورق، قره ضیاءالدین، قوشچی، گردکشانه، ماکو، محمدیار، محمودآباد، مهاباد، میاندواب، میرآباد، نالوس، نقده، نوشین، کشاورز

بانک اصناف و مشاغل سطح استان

پنل اس ام اس آذربایجان غربی دسترسی کامل شمارۀ اصناف و مشاغل سطح استان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا اگر نیاز به تبلیغات جزئی و هدفمند در میان گروهی خاص دارید، بتوانید از این فیلتر برای جذب مشتری بیشتر استفاده کنید.

مثلاً اگر نمایشگاه ماشین یا تعمیرگاه خودرو دارید، در بانک اصناف و مشاغل به بانک کاملی از شماره‌های مرتبط با حوزه اتوموبیل، تجهیزات، صنعت، کارخانجات و حتی فروشندگان ابزار و تجهیزات دسترسی دارید. به زبان ساده، کاربر می‌تواند در بانک اصناف پنل پیامک آذربایجان غربی تنها به گروه شغلی مرتبط با حوزۀ کاری‌اش پیامک بفرستد و تبلیغات دقیق و هدفمندی را اجرا کند. این بانک شماره شامل گروه‌های شغلی زیر می‌شود:

دسته اول، مشاغل گروه خودرو و اتومبیل

پخش و باند خودرو، تزئینات ماشین، تعمیرگاه اتومبیل، خدمات جانبی و دزدگیر ماشین، ماشین خارجی و ایرانی دست‌دو، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، فروش قسطی ماشین، لوازم یدکی ماشین، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

مزایای مثبت استفاده از پنل پیامک آزمایشگاهحتما بخوانید: مزایای مثبت استفاده از پنل پیامک آزمایشگاه

دستۀ دوم،آموزش

 تدریس خصوصی و آموزش کنکور، آموزش رشته‌های ورزشی، تدریس زبان، آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کامپیوتر، آموزش هنرهای‌ زیبا و موسیقی، پروژه‌های دانشگاهی، آموزش فرصت‌های دانشجویی

مشاورین املاک سامانه پیامکی آذربایجان غربی

 اجاره و فروش مسکونی،  املاک صنعتی، باغ و زمین، پیش‌فروش، خدمات ساختمان، طراحی داخلی و دکور، مشارکت در ساخت، مشاوران املاک، مصالح ساختمانی، انواع ویلا، املاک کلنگی و قدیمی

دستۀ چهارم،اصناف ارتباطات و موبایل

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات پیامکی، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

دسته پنجم، مشاغل خدماتی

گردشگری و آژانس مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، خدمات مشاوره، تشریفات و مجالس، باشگاه و سالن ورزشی، بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذاران، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، کارگزاری بیمه، فروشگاه تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، تعمیر لوازم، توزیع کالا، خدمات چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، تجهیزات و لوازم پزشکی

دسته ششم، فروش لوازم منزل

اثاثیه و لوازم منزل، فروش و توزیع آلات موسیقی، اسباب‌بازی، تجهیزات و لوازم پزشکی، لوازم و تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، ظرف و ظروف، توزیع فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم بچه‌گانه، لوازم گوناگون، لوازم و تجهیزات مهندسی، وسایل ورزشی و تجهیزات باشگاه، لوازم یدکی ، لوازم نصب آنتن، کتابفروشی

تفکیک جنسیت برای ارسال پیامک‌های هدفمند

اگر حوزه کاری شما به نحویست که فقط با یک گروه جنسی در ارتباط است، مانند باشگاه ورزشی بانوان یا بوتیک لباس مردانه، می‌توانید بر اساس تفکیک جنسیت هم برای مخاطبتان پیامک بفرستید.

پنل پیامک آذربایجان غربی برای شماره‌های اپراتور ایرانسل به تفکیک جنسیت (به‌روزرسانی سال 1400) بانک شماره‌ای کامل دارد و آن را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا پیامکشان را دقیقاً به دست همان گروهی برسانند که به آن نیاز دارد.

دفترچه تلفن اختصاصی پنل

پشتیبانی رایگان ملی پیامکبسیاری از کسب‌وکارها لیستی از شمارۀ مشتریان وفادارشان را دارند و ترجیح می‌دهند که برای این گروه پیامک کد تخفیف یا تبریک تولد ارسال کنند.

ملی پیامک در این مورد هم شرایط تنظیم دفترچه تلفن اختصاصی پنل را فراهم کرده است. دفترچه تلفن پنل پیامک آذربایجان غربی قابل تنظیم در دسته‌بندی‌های مختلف است تا شرایط ارسال اس ام اس را برای کاربران ساده‌تر کند. مثلاً می‌توانید لیستی از مشتریانی که تنها یکبار خرید کردند، مشتریانی که همیشه خرید می‌کنند، مشتریانی که کالاهای گران‌تر می‌خرند و ... را در دسته‌بندی دفترچه تلفن قرار دهید و در صورت نیاز برای هر کدام که خواستید، پیامک ارسال کنید.

تبلیغات کسب‌وکارهای گوناگون سطح استان!

استان آذربایجان غربی در شمالغربی ایران و هم‌مرز با کشورهای ترکیه و ارمنستان، بر اساس آخرین سرشماری کشور ۳٬۲۶۵٬۲۱۹ نفر جمعیت دارد و یکی از مراکز صنعتی کشور است. آذربایجان غربی با وسعت ۳۷٫۰۵۹ کیلومتر مربع میزبان بخش مهمی از صنایع، کارخانجات و مراکز مهم تولیدی کشور است و کسب‌وکارهای مختلف برای افزایش فروش و توسعه روابط بازرگانی به تبلیغات در سطح این استان نیاز دارند.

پیشنهاد می‌کنم که تبلیغات هدفمند و جزئی با تعرفه مناسب را دست کم نگیرید و اگر فعالیت اقتصادی در آذربایجان غربی دارید، هر چه زود برای تبلیغاتتان برنامه‌ریزی و استراتژی مناسبی داشته باشید تا بتوانید پیامتان را دقیقا به گروه هدف موردنظرتان برسانید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکتا اینجای مقاله پنل پیامک آذربایجان غربی را معرفی کردیم و البته برای تبلیغات هدفمند پیامکی در این حوزه پنل ملی پیامک را پیشنهاد می‌دهیم. اگر به عنوان شخص حقوقی یا حقیقی مدارک کاملی داشته باشید، می‌توانید ظرف سه ساعت پنل اختصاصی‌تان را دریافت کنید.

برای ثبت‌نام فوری پنل یا مشاوره بیشتر می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید یا در انتهای همین متن سوال‌هایتان را برایمان بنویسید تا فوراً به آن پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
118دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • شیریان

    20 اسفند 1401، 08:46

    با سلام و صبح بخیر
    لطفا هزینه ارسال پیامک به بلک لیست ها را اعلام نمایید همچنین بفرمایید ارسال به بلک لیست ها از طرف شما انجام میگردد یا خط سیمکارت داده میشود؟
    باتشکر

    • حسام کریمی

      20 اسفند 1401، 12:30

      سلام وقتتون بخیر
      ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوع هست و امکان ارسال پیامک از طریق خطوط سیمکارت هم ممنوع هست.

  • جعفر آزاد

    11 اسفند 1401، 12:35

    سلام وقت بخیر،
    میخواستم بدونم برای ارسال پیامک چه محدودیت هایی هست؟ از لحاظ کلماتی که ممنوع هست، و یا لینک وبسایت میشه گذاشت یا نه؟ و اینکه میخوام پیش شماره 3000 ثبت سفارش کنم چه خطی آزاد هستش؟

    • زهره تاجیک

      17 دی 1402، 14:39

      سلام دوست عزیز،
      برای ارسال پیامک یک سری کلمات مثل دخانیات و تاتو و غیره فیلتر هستند. اینکه چه کلماتی فیلتر هست رو میتونید با ارسال یک پیامک تستی مشخص کنید.
      درمورد لینک، با استفاده از خطوط اپراتور 50004، 3000 و 9999 میتونید راحت لینک بفرستید و مشکلی نیست. در مورد سفارش خط هم باید زنگ بزنید استعلام بگیرید.

  • oxy

    11 اسفند 1401، 12:34

    سلام.ما چندتا فرم روی سایت داریم که برای مشتری ها پیامک ارسال میکنند.برای شماره تلفن هایی که پیامک تبلیغاتی رو بستن این پیامها ارسال نمیشن ممنون میشم زحمت بکشید این مورد رو برطرف کنید تا پیامک برای همه ارسال بشه.فرم ها با افزونه گرویتی فرم ساخته شده اند.
    اسم فرم ها:
    1- فرم استخدام
    2- فرم تماس
    3- فرم ثبت گارانتی (برای 4 شماره پیامک ارسال میکند)
    4- فرم ھمکاری با ما

    • زهره تاجیک

      17 دی 1402، 14:40

      سلام دوست عزیز،
      این مشکل شما راحت با استفاده از وبسرویس و خطوط خدماتی اشتراکی حل میشه.
      حتما از وبسرویس استفاده کنید.

  • حسین قبیله

    01 اسفند 1401، 14:50

    ببخشید ما از شما خرید کنیم، چندتا پیامک میتونیم ارسال کنیم؟
    میشه راهنمایی کنید؟

    • زهره تاجیک

      17 دی 1402، 14:41

      سلام دوست عزیز،
      محدودیت خاصی در ارسال پیامک نیست. شما چندتا ارسال دارید در کل؟

  • محمدرضا باقری موحد

    01 اسفند 1401، 13:26

    سلم وقتتون بخیر آیا ملی پیامک روشی داره که ما بتونیم تبلیغاتمون رو به دست کسایی که در لیست سیاه مخابرات هستند برسونیم یا خیر ارسال نمیشه؟
    ممنون از پاسخگوییتون

  • معصومه دریابار

    01 اسفند 1401، 12:57

    این استان رو از روی نقشه هم دارید برای ارسال؟
    اگر خیر کِی اضافه میشه؟
    ممنون

    • سمیه جابری

      28 دی 1402، 15:14

      درود بر شما
      بله میتونید به کمک ماژول پیامپ به راحتی از روی نقشه پیامک ارسال کنید.

  • امیر دادوند

    29 بهمن 1401، 19:19

    من یه باشگاه ورزشی دارم و قصد دارم برا تبلیغات ارسال پیامک داشته باشم.
    درگاه زرین پال هم تهیه کردم که به کسانی که قصد ثبت نام داشته باشن یا قصد داشته باشن تمدید کنن از طریق درگاه این کار رو انجام بدن.
    مشکلی که توی ارسال لینک وجود نداره که؟

    • زهره تاجیک

      01 اسفند 1402، 10:13

      درود بر شما،
      ارسال لینک با خطوط 9000، 9999، 5000 و 3000 بدون مشکل ارسال میشه.

  • صادقی

    24 بهمن 1401، 12:57

    سلام و وقت بخیر قربان امکان فیلتر شماره وجود داره در پنل های شما که من بتوانم نسبت به شهرستانی که ارسال میکنم شماره ها را فیلتر کنم؟

    • سمیه جابری

      30 دی 1402، 10:14

      درودر بر شما
      شما میتونید به روش های مختلف برای شهر مورد نظر خودتون ارسال پیامک داشته باشید و موردی نداره

  • علوی پور

    24 بهمن 1401، 12:45

    سلام وقت بخیر سوالی داشتم که بانک شماره هایی که داخل سامانه ی شما وجود داره فقط برای شماره های ایرانسل و همراه اول هست برای اپراتور رایتل در حال حاضر بانک شماره ای وجود داره؟ و اپدیت لیست شماره هاتون برای چه تاریخی هستش؟

    • سمیه جابری

      30 دی 1402، 10:15

      سلام وقت شما به خیر
      بله فقط برای شماره های همراه اول و ایرانسل امکان ارسال پیامک هست

  • شیخان

    20 بهمن 1401، 13:37

    روز بخیر
    امکان ارسال پیامک های لینک دار در واقع لینک محصولات با تخفیف نیز قابل ارسال میباشد؟
    کدام خط امکان ارسال پیامک لینک را دارد؟
    توضیحات را ارائه بفرمایید؟

    • زهره تاجیک

      17 دی 1402، 14:43

      سلام دوست عزیز،
      ارسال لینک از خطوط 50004، 3000 و 9999 بسیار راحت انجام میشه.
      اگه یه پنل خریداری کنید ما خودمون یک خط اختصاصی بهتون هدیه می‌کنیم که باهاش میتونید لینک بفرستید.

  • منیره سالاری

    19 بهمن 1401، 11:11

    سلام وقت بخیر من یک کلینیک پوست و زیبایی تاسیس کردم برای تبلیغات می خوام از سامانه ی شما استفاده کنم برای ثبت نام چه مدارکی می بایست ارسال کنیم در این خصوص راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      01 بهمن 1402، 13:52

      درود بر شما
      مدارک موردنیاز پنل های حقیقی:
      تصویر کارت ملی به نام صاحب پنل
      تصویر سلفی به همراه کارت ملی و کد شناسه مندرج در برگه به همراه امضا و تاریخ روز
      و مدارک موردنیاز پنل های حقوقی:

      – ارسال نامه بر روی سربرگ با مهر وامضاء مدیریت حاوی اطلاعات حقوقی ( شناسه ملی، شماره ثبت، آدرس، کد پستی)

      سازمان های دولتی :
      تصویر کارت ملی نماینده سازمان
      تصویر معرفی نامه نماینده سازمان
      سازمان های خصوصی:
      تصویر کارت ملی مدیرعامل
      تصویر آخرین روزنامه رسمی

  • طالبی زاده

    13 بهمن 1401، 08:57

    سلام خسته نباشین برای استفاده از پنل ها، اپلیکیشن دارید یا فقط برای استفاده میبایست بصورت اینترنتی و آنلاین استفاده کرد؟
    چون با این وضع اینترنت در آینده ممکنه به مشکل بر بخوریم و اکثر ارسال ها مناسبتی هستند
    ممنون میشم پاسخ بدید

    • سمیه جابری

      30 دی 1402، 10:23

      درود بر شما
      پنل یک نرم افزار تحت وب هست و برای استفاده ازش به فیلترشکن هم نیازی ندارید
      به همین دلیل در هر شرایطی راحت میتونید ازش استفاده کنید.

  • شیردل

    12 بهمن 1401، 11:56

    سلام ووقتون بخیر ببخشید عذر خواهی میکنم برای ارسال پیامک برای خود شهر ارومیه میشه از پنل پایه به صورت منطقه ای یا از روی نقشه ارسال داشت؟

    • سمیه جابری

      28 دی 1402، 13:34

      درود بر شما
      برای ارسال از طریق منطقه و محله میتونید از پنل پایه استفاده کنید ولی برای ارسال از روش نقشه باید حداقل پنل اقتصادی داشته باشید.
      قبل از خرید پنل لطفا صفحه تعرفه ها رو مشاهده کنید.

  • حمیداوی نژاد

    12 بهمن 1401، 11:29

    سلام من قصد خرید پنل پیامکی شما رو دارم و می خوام علاوه بر پنل یک خط ۸ رقمی هم داشته باشم حالا این خط ۸ رقمی برام فرقی نداره که ب چه پیش شماره ای باشه و لی مییخوام ۴ رقم اخرش 1353 باشه چه طوری این مورد رو می تونم استعلام بگیرم راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      01 بهمن 1402، 13:57

      درود بر شما
      میتونید وارد بخش سفارش خط پنل بشید و از اون قسمت استعلام بگیرید شماره مورد نظرتون رو

  • سایت فروشگاهی دل آرا

    10 بهمن 1401، 13:05

    سلام
    من یک خط 2000 به جهت تبلیغات در داخل سامانه شما دارم ایا امکان ارسال لینک از این خط برای من قابل انجام هست؟
    ارسال لینک سایت فروشگاهیم مدنظرم هست ارسال کنم اگر امکان ارسال لینک با این خط قابل انجام نیست بفرمایید از چه خطی برای ارسال لینک استفاده کنم.

    • سمیه جابری

      28 دی 1402، 13:30

      درود بر شما
      خط 2000 امکان ارسال لینک ندارن
      برای این کار میتونید از خطوط 3000، 5000، 9999 و 9000 استفاده کنید

  • حقیقی

    10 بهمن 1401، 12:00

    بنده یک سامانه پیامکی نیاز دارم که برای فروشگاه لباس فروشی خودم پیامک ارسال کنم با پنل شما آیا می تونم به کسانی که در خیابان خاصی در تبریز مثلا خیابان ولیعصر تبریز عبور میکنند در ساعاتی از شبانه روز پیامک ارسال کنم به طوری که به دست همه شون برشه ؟ لطفا منو راهنمائی کنید ممنونم از شما

  • لقمان اسدی

    10 بهمن 1401، 10:26

    سلام با تشکر از مقاله ی خوبتون
    سوالی از حضورتون داشتم راجب این مورد که من از کجا باید مطمئن بشم که این شماره ها واقعی هستند و بعد ارسال به دست مخاطب ها حتما رسیده چون قصد دارم هزینه ی زیادی برای این کار برای تعداد بالای 100 هزار تا پیامک ارسال داشته باشم بایداطمینان حاصل کنم
    ممنون بابت پاسخ گویی شما

    • سمیه جابری

      01 بهمن 1402، 14:25

      سلام وقت شما به خیر
      سامانه ما با چندین سال سابقه همواره سعی کرده بهترین ماژول ها و به روز ترین بانک شماره ها رو برای کاربرانش فراهم کنه
      همراهی برندهای و شرکت های بزرگ با ما تجربه خوبی از این ارتباط موثر رو نشون میده.
      سرعت ارسال در پنل ما بالاست و میتونید این رو یک بار تست کنید و بعد ارسال های خودتون رو انجام بدید

  • روزنو

    06 بهمن 1401، 11:39

    سلام و درود
    برای تبلیغات باشگاه ورزشی که تازه در منطقه ۴ تهران در تهرانپارس افتتاح کردیم پنل پیامکی میخوایم لطفا بفرمایین چطور میشه در منطقه ۴ فقط خانم ها رو پوشش بدیم؟؟؟
    بعد از ارسال چطور متوجه بشیم ارسال ها واقعا انجام شده است؟؟؟

    • سمیه جابری

      28 دی 1402، 12:13

      سلام وقت شما به خیر
      میتونید به کمک ماژول منطقه هدفمند به بانک شماره های جنسیت دسترسی داشته باشید تا بتونید برای اون ها اس ام اس بفرستید.
      بعد از ارسال پیامک هم میتونید از بخش ارسالی های پنل، دلیوری پیام هاتون رو مشاهده کنید.

  • نعمتی

    05 بهمن 1401، 11:56

    سلام وقت بخیر و خسته نباشید
    من میخوام حتما بتونم با خطوطم ارسال لینک انجام بدم ممنون میشم بفرمایید ارسال لینک روی کدوم خطوط در حال حاضر فعال است و محدودیت خاصی برای ارسال ندارد
    ممنون از پاسخگویی خوبتون

    • سمیه جابری

      28 دی 1402، 12:11

      درود بر شما
      شما میتونید با خطوط 3000، 5000، 9000 و 9999 ارسال لینک در متن پیامک داشته باشید

  • مهیاری

    05 بهمن 1401، 11:25

    سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم ایا برای ارسال به همه ی شهر های آذربایجان غربی امکان پذیر میباشد؟

    • سمیه جابری

      28 دی 1402، 12:10

      درود بر شما
      بله میتونید برای بخش های مختلف این استان به راحتی ارسال پیامک داشته باشید

  • سبا عبیدی

    04 بهمن 1401، 17:00

    ارسال پیامک های تبلیغاتی برای استان آذربایجان شرقی هم دارید؟
    تمامی شهر ها و روستاها شامل بانک شماره های شما میشه؟
    خواهشمند است توضیحات لازمه را ارائه بفرمایید.

  • رحمت خیری

    02 بهمن 1401، 16:04

    دورود و سلام به شما کارشناسان و دوستان عزیز در تیم ملی پیامک
    من قصد دارم هروز بین 10تا50 هزار تا ارسال لنجلم بدم با توجه به این حجم ارسالی کهه خدمت شما گفتم پیشنهاد می کنید کدام پنل رو تهیه کنم که هزینه ی برای ارسال پیامک پایین تر باشد ایا با خرید پنل نمایندگی شما می تونم فقط از امکان تعرفه استفاده کنم و امکانات دیگر رو استفاده نکنم
    پیشاپیش سپاس از پاسخ گویی شما

    • سمیه جابری

      28 دی 1402، 10:29

      درود بر شما
      شما میتونید با خرید پنل از هر کدوم از قابلیت هایی که خواستید استفاده کنید و هر کدوم مورد نیازتون نبود رو استفاده نکنید.

  • مسعود پیری

    30 دی 1401، 11:44

    روزبخیر؛ من توی زمینه فروش اقساطی خودرو و موتور سیکلت فعالیت میکنم میخوام که توی سطح شهر خودم ارسال پیامک داشته باشم.
    مورد بعد این که میخوام بعد زا این که خرید اقساطی داشت مشتریم من براش اقساطش رو پیامک کنم و هر ماه قبل از سر رسید چک با خبرش کنم.
    چه راهکاری پیشنهاد میدید؟

    • سمیه جابری

      28 دی 1402، 10:08

      درود بر شما
      میتونید با ارسال انبوه به روش های مختلف برای کارتون تبلیغات ارسال کنید.
      برای اینکه بتونید اقساط رو به افراد یادآوری کنید، میتونید از پیامک سررسید استفاده کنید.

  • ضیاء آبادی

    29 دی 1401، 17:35

    من خسته شدم انقدر بین این سامانه های پیامکی دنبال یک پلن گشتم که واقعا واقعا پیام های منو به دست مشتری هام برسونه آخرش هم نا امید شدم واقعا این وضع جالبی نیستش . البته سامانه ملی پیامک رو هنوز تست نکردم و البته خیلی تعریف تون رو شنیدم مخصوصا در مورد آپدیت و پشتیبانی شما چه روشی رو پیشنهاد می کنید برای جواب گرفتن از ارسال اس ام اس ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سمیه جابری

      30 دی 1402، 18:14

      درود بر شما
      سامانه ملی پیامک سعی داره مدام آپدیت باشه تا بتونید به شماره های به روز دسترسی داشته باشید
      به کمک ماژول های مختلفی که تو این پنل موجوده، میتونید ارسال های مختلف داشته باشید
      توصیه میکنم قبل از هرچیز وارد نسخه دمو ما بشید و پنل رو مشاهده کنید
      نام کاربری و رمز عبور: mdemo

  • عاطفه میرزایی

    28 دی 1401، 18:29

    دوستان برای اینکه بخوایم به این استان پیامک ارسال کنیم حتماً باید تو همین استان سکونت داشته باشیم؟🙁

    • سمیه جابری

      28 دی 1402، 10:05

      درود بر شما
      خیر نیازی نیست
      شما به کمک پنل میتونید برای تمامی نقاط ایران پیامک بفرستید

  • لوازم خانگی آیسل

    27 دی 1401، 17:10

    درود
    ایا شما امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به خارج از ایران مثلا برای باکو را هم داریدکه ما بتونیم پیامک تبلیغاتیمونو به این دسته از افراد که در باکو ساکن هستن برسونیم؟

    • سمیه جابری

      30 دی 1402، 10:26

      درودر بر شما
      برای این نوع ارسال میتونید از پیامک بین الملل استفاده کنید.

  • قزل آبادی

    27 دی 1401، 12:59

    با سلام خدمت تیم خوب ملی پیامک
    چند سال پیش برای ارسال پیامک مشتری از پنلهای شما استفاده کردم و خیلی راضی بودند و برای ارسال پیامک در این استان در شهر بوکان، داشتم جستجو میکردم که مجددا به سایت شما برخوردم و یادم افتاد از شما پنل دارم
    سوالی که دارم اینه که برای ارسال پیامک آخرین آپدیت بانک شماره ها برای کی بوده است؟ و اینکه آیا امکان ارسال از همان پنل درحال حاضر وجود دارد یا خیر؟
    باتشکر

  • اردلان

    27 دی 1401، 10:45

    سلام وقت بخیر ممنون از ویدئو خوبی که درست کردین یه سوال داشتم آیا بانک اطلاعات شما انقدر دقیق است که بتونیم تمامه استان آذربایجان غربیو با پیامک های تبلیغاتی ساپورت کنیم؟

    • سمیه جابری

      30 دی 1402، 18:10

      سلام وقت شما به خیر
      بیشتر شهرها داخل بانک شماره ها هستن ولی اگر هم نباشن میتونید به کمک کد پستی این پیامک ها رو ارسال کنید.
      برای این کار بهتره از ماژول کد پستی همراه اول و یا کد پستی ایرانسل استفاده کنید.

  • اميدوار

    27 دی 1401، 09:56

    سلام و خسته نباشید به تیم ملی پیامک
    ما مدتی هست از مشتریان شما شده ایم و از این امکان تبلیغات شهر و استانی استفاده میکنیم و خیلی راضی هستیم و تونستیم مشتریان زیادی برای کسب و کارمون جذب کنیم، فقط خواستم ازتون تشکر کنم

    • سمیه جابری

      30 دی 1402، 15:47

      درود بر شما
      خیلی خوشحالیم تجربه خوبی داشتید و فروش تون بیشتر شده

  • خدمتی

    26 دی 1401، 13:10

    سلام و خسته نباشید
    من میخوام سامانه رو تهیه کنم سوالی داشتم اینه که بانک شماره ی شما ایا به روز است و اخرین بروزسانی دقیقا برای چه سالی هست چون می خوام حتما اپدیت باشه
    چون معمولا بانک شماره های دریافتی از مخابرات برای ده سال پیشه

    • سمیه جابری

      30 دی 1402، 15:47

      درود بر شما
      شماره های ما تقریبا سالانه آپدیت میشن

  • محمدعلی

    02 آذر 1400، 17:13

    خدا قوت من نماینده شما در ارومیه هستم و پنل نمایندگی با سایت رو خریداری کردم ازتون چطوری میتونم سایت خودمو دریافت کنم آیا باید خودم باهاتون تماس بگیرم یا شما زنگ می زنید ؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 11:33

      دوست عزیز از داخل پنل برای تیم پشتیبانی تیکت بفرستید تا باهاتون تماس بگیرن

  • روحانی نیا

    30 آبان 1400، 19:04

    سلام به ملی پیامک
    میخوام بدونم این کد تخفیفی که دادید برای دونفر قابل استفاده هست؟
    تمام

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 09:45

      دوست عزیز می‌تونید هر چند تا پنل می‌خواین از این کد تخفیف استفاده کنید

  • علی قنبری

    30 آبان 1400، 18:57

    سلام وقت بخیر
    من یه فروشگاه لوازم آرایش دارم که میخوام برای تبلیغات پیامکی هم داخل شهر باشه هم شهرهای مرزی داخل و خارج
    آیا امکان همچین کاری هست؟
    شما میتونید انجام بدین؟؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 09:46

      بله دوست عزیز
      از طریق پنل به تمام شهرهای کشور دسترسی دارید و اگر پنل تجاری داشته باشید، می‌تونید به خارج از کشور هم پیامک بفرستید

  • یونس محمدی نیا

    26 آبان 1400، 10:34

    اگر شما بخوایید بهم پیشنهاد بدید برای این که ارسال پیامک به بلک لیست هم داشته باشم ارسال پیامک صوتی رو پیشنهاد میدید یا این که از خط 9999 استفاده کنم کدوم بهتر هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 آبان 1400، 13:48

      دوست عزیز می‌تونید از هر دو ابزار استفاده کنید
      ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوع و برخلاف قانونه به همین خاطر از پیام صوتی می‌تونین استفاده کنید و به تازگی هم خط 9999 در اختیار کاربران قرار گرفته

  • غفوري

    25 آبان 1400، 21:50

    سلام خسته نباشيد سوالي از خدمتتون داشتن ايا شماره هاى منطقه هدفمندتون با ارسال از روي نقشه تون متفاوت هستن؟ تفاوتشون دقيقا چيه؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 09:47

      دوست عزیز نوع تقسیم‌بندی شماره‌ها فرق داره
      در پیامک شما از روی نقشه برای محله‌هایی که دوست داریدف پیامک می‌فرستید و در منطقه هدفمند بر اساس چندین بانک شماره ارسال پیامک دارید

  • یزدان ریاحی

    23 آبان 1400، 09:46

    اگر بخوام تبلیغات انجام بدم به روش صوتی پنل شما پیامک صوتی هم ارسال میکنه؟
    قصد دارم برای یک عده ازشماره هایی که خودم مدنظرم هست پیامک صوتی ارسال کنم.
    ارسال پیامک صوتی در سامانه شما به چه صورت میباشد؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 13:41

      بله دوست عزیز، می‌تونین با صدای خودتون برای مشتریان پیام صوتی بفرستید. فقط باید فرمت این پیام حتماً wave باشه

  • معجونی

    23 آبان 1400، 09:31

    سلام وقت بخیر ایا ارسال به شماره هایی که در لیست سیاه مخابرات هستند وجود دارد یا خیر در غیر این صورت ایا هزینه ی پیامک هایی که ارسال شنده است به ما باز می گردد یا خیر ؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 13:44

      دوست عزیز هزینه ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات به حساب کاربری شما برمیگرده
      قابلیت ارسال به لیست سیاه هم فقط شامل پیامک‌های خدماتی و اطلاع‌رسانی میشه، ارسال تبلیغات به این لیست ممنوعه

  • ستاره صالح نیا

    23 آبان 1400، 07:50

    سلام صبحتون بخیر برای پیگیری سفارشات اینستاگرام برای پیج فروش لباس بانوان قصد ارسال پیامک های اطلاع رسانی رو داریم
    در کنار این شماره ها بانک شماره های خانم های تمامی استان های کشور مخصوصا استان آذربایجان شرقی رو میخوایم برای تبلیغات و فروش بیشتر پیج

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 13:57

      دوست عزیز در قسمت منطقه هدفمند، بانک شماره جنسیت به فیلتر ارسال پیامک بر حسب جنسیت دسترسی دارید

  • محمد کاشفی

    22 آبان 1400، 19:42

    با سلام و عرض ادب من میخواستم از امکانات شما برای ارسال سایتم استفاده کنم و برام مهم هستش که ارسال با توکن انجام بشه و سرعت بالایی داشته باشه شرایطش به چه صورتش هستش؟
    هزینه های هر پیامک و هزینه های کلی فعالسازی رو اعلام بفرمایید لطفا

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 14:00

      دوست عزیز هزینه‌های پنل رو از لینکی که براتون گذاشتم، بررسی کنید
      برای فعالسازی پنل باید مدارک به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی ارائه بدین
      پیشنهاد می‌کنم برای فعالسازی ارسال از طریق توکن یا با شماره 02163404 تماس بگیرین و با همکاران تیم وب‌سرویس صحبت کنید یا شمارتون رو بگذارین تا باهاتون تماس بگیریم

  • فرخی

    19 آبان 1400، 17:22

    ببخشید این شماره های تالیا که نوشتید مگر هنوز هست؟
    از رده خارج نشده؟ و شماره موجود داره بخودش؟

    • زهره تاجیک

      01 اسفند 1402، 10:09

      درود بر شما،
      بله نمایندگی تالیا هنوز فعاله!

  • علی آذرگون

    17 آبان 1400، 10:48

    به تازگی سایتی طراحی کردیم شبیه به سایت تخفیفان ولی فعلا برای شهر خودم هستش و شهر های دیگه هم به سایت اضافه میشه؛ شما توی اینستارگام استوری گذاشته بودید که میشه برای تبلیغات از خط 9999 استفاده کرد میخواستم بدونم شرایط خرید خط به چه صورته و این که برای اطلاع رسانی وبسایت میتونم از خط خدماتی اشتراکی استفاده کرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 12:32

      دوست عزیز اگر مجوز کار و ای نماد دارید، برای بررسی شرایط و باقی مدارکی که دارید، با 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش صحبت کنید

  • عابدی

    17 آبان 1400، 08:52

    سلام وقتتون بخیر سوالی ازتون داشتم در پنل تجاریتون زدید که 2خط اختصاصی هدیه داده میشه ایا میشه این 2خط رو خودمون انتخاب کنیم یا خیر خود سیستم برامون به صورت رندم ثبت میکنه؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 15:58

      دوست عزیز خطوط هدیه از طرف ملی پیامک در اختیارتون قرار میگیره و قابل تغییر نیست ولی از داخل پنل در قسمت سفارش خط می‌تونین شمارۀ موردنظرو انتخاب کنید و آزاد بودنشو استعلام بگیرین

    • سمیه جابری

      30 دی 1402، 18:08

      درود بر شما
      خط 3000 رو میتونید 6 رقم اش رو خودتون انتخاب کنید ولی اون یکی خط تون رو نمیتونید انتخاب کنید.

  • علی زهرایی

    15 آبان 1400، 21:19

    سلام ایا برای تبلیغات یک سایتی مثل اسبپ هم میشه از این پنل ها استفاده کرد
    ما این اپ و سایت رو درست کردیم میخوایم از استان خودمون شروع کنم میخواستم بدونم شرایطش به چه صورته؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 15:40

      دوست عزیز با وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌ها می‌تونین سایت و پنل رو بهم وصل کنید و ارسال پیامک داشته باشید
      برای دریافت پنل می‌تونین در سایت ثبت‌نام کنید و یا با شماره 02163404 تماس بگیری

  • ثریا معینی

    15 آبان 1400، 10:01

    سلام این آقایی که در فیلم خیلی با حوصله بانک شماره و ارسال منطقه ای رو توضیح میدن قسمت های دیگه پنل رو هم مثل کدخوان و تحلیلگر و … رو هم توضیح دادن؟
    فکر میکنم خیلی درج این موارد زمان بر و طولانی باشد

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 12:46

      دوست عزیز تمام ویدئوهارو می‌تونین از کانال آپارات ملی پیامک دنبال کنید

  • علیرضا رزقی

    15 آبان 1400، 09:37

    سلام و درود خسته نباشید
    میخواستم بدونم با خرید پنل پیامکی های شما ارسال لینک برای مخاطب ها فعال است یا خیر قصد ارسال لینک سایت برای مخاطب و کاربر های سایت خودمون بعد از ثبت نام داریم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 12:54

      دوست عزیز برای ارسال پیامک لینکدار باید حتماً خط 3000 یا 50004 داشته باشید
      بعد از تهیه پنل، موقع سفارش خط این دو سرشماره رو انتخاب کنید با ارسال اس ام اس لینکدار براتون فعال بشه

  • نیما نوادگان

    15 آبان 1400، 09:34

    سلام وقت بخیر
    من اگر بخوام خودتان ارسال پیامک در سطح شهر ارومیه انجام دهید ایا این کار را انجام میدهید؟
    و اینکه در صورت انجام این کاری هزینه هر پیامک برای ارسال پیامک بر روی پنل پیامکی شما چقدر میباشد؟
    تشکر از پاسخ دهی

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 12:58

      دوست عزیز توصیه می‌کنم پنل تجاری داشته باشید تا کمترین هزینه تعرفه رو داشته باشید. لینک تعرفه ارسال پیامک رو که گذاشتم برای هزینه‌های سامانه مطالعه کنید.

  • عباس عبدالهی

    10 آبان 1400، 18:06

    سلام وقتتون بخیر؛ من توی ارومیه یه رستوران دارم و برای رستورانم هم پیج اینستارگام دارم و فقط هم غذای ایرانی و غذاهای اصیل ارومیه داریم چطوری میتونم تبلیغات داشته باشم چون تا حالا توی این حوزه تبلیغات نداشتم

    • سمیه جابری

      30 دی 1402، 15:33

      سلام وقت شما به خیر
      شما به کمک پنل میتونید برای منطق اطراف خودتون پیامک بفرستید. ماژول های پیامپ، کد پستی همراه اول و کد پستی ایرانسل میتونن تو این زمینه به شما کمک کنن.
      همچنین میتونید لینک اینستاگرامتون رو در متن پیامک قرار بدید تا کاربرها شما رو فالو کنن و محصولاتتون رو ببینن.

  • معصومه خانی

    09 آبان 1400، 09:41

    ما در زمینه کاشت و ترمیم ناخن فعالیت داریم و برای تبلیغات از پنل پیامکی شما میخوایم استفاده کنیم
    برای ثبت نام راهنمایی میکنید از کدوم پنل استارت کار رو بزنیم؟
    ممنون

    • زهره تاجیک

      01 اسفند 1402، 10:07

      درود بر شما،
      اینکه کدوم پنل رو بخرید بسته به اینه که چقدر امکانات بخواید. اما اغلب کاربرای ما از پنل اقتصادی شروع می‌کنن و اگر خوششون اومد ارتقا میدن. شما هم می‌تونید از اقتصادی شروع کیند.

  • یاسر دادور

    09 آبان 1400، 09:15

    سلام وقتتون بخیر ما یک آموزشگاه کنکور هستیم که مایلیم به بانک شماره های دبیرستانی ها ذسترسی داشته باشیم ایا این بانک شماره ها در پنل شما وجود داره؟ اگر داره روی کدوم پنلتون موجوده تا ما اون پنل رو خریداری کنیم
    باتشکر از پسخگویی

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 12:05

      دوست عزیز پنل بانک شماره@ای تحت عنوان دانش‌آموزان مقاطع مختلف نداره، می‌تونین برای اطلاعات بیشتر با 02163404 تماس بگیرین

  • سروش لشگری

    08 آبان 1400، 18:53

    سلام وقت بخیر
    برای تبلیغ رستوران میخواستم پیامک بفرستم ، شرایط به چه صورت هستش؟
    ایا برای همه ارسال میشه؟
    قیمت هر پیامک به چه صورته؟
    چه ساعتی ارسال رو انجام میدین؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 11:49

      دوست عزیز از 8 صبح تا 10 شب میتونین ارسال پیامک داشته باشید و هزینه ارسال پیامک رو از لینکی که براتون گذاشتم، چک کنید
      برای دریافت پنل هم باید مدارکتون رو ارائه بدین و نوع پنلتون رو انتخاب کنید. در سایت ثبت‌نام کنید تا همکاران تیم فروش با شما تماس بگیرن و این مواردو براتون توضیح بدن

  • هدی اعلمی

    08 آبان 1400، 10:24

    روش های پرداخت خرید پنل به چه ترتیب میباشد؟؟؟
    ایا میتوان هزیته را کارت به کارت کرد؟
    چون بنده دسترسی به خرید انلاین ندارم

    • نیلوفر اکبریان

      08 آبان 1400، 12:52

      بله دوست عزیز، خرید پنل از طریق کارت به کارت هم انجام میشه

  • ابوطالب خلیلی

    08 آبان 1400، 09:56

    سلام با خرید پنل پیامکی شما نیاز هست که خط اختصاصی مجدد خریداری بشه یا این که به صورت رایگان در احتیار ما قرار می گیرد ایا این خطوط قابلیت انتخاب شدن هم هست ؟ یا به صورت رندوم انتخاب می شود ؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 15:39

      دوست عزیز برای خط اختصاصی هم می‌تونین با شماره‌هایی که مدنظرتونه خط سفارش بدین و هم میتونین به صورت رندم خط انتخاب کنید

  • اراد سهندی

    04 آبان 1400، 16:56

    من میتونم خودم وارد پنل بشم و بانک شماره های شهر ارومیه مشاهده کنم و بعد از بررسی بانک شماره پنل مورد نظر خودمو خریداری کنم یا اینکه برای دسترسی حتما میبایست پنل خریداری کرد؟
    ممنون

    • سمیه جابری

      30 دی 1402، 10:28

      درود بر شما
      برای استفاده از پنل باید یکی از پنل ها رو خریداری کندی
      ولی میتونید نسخه دمو پنل رو مشاهده کنید قبلش
      برای این کار به جای نام کاربری و رمز عبور mdemo رو وارد کنید

  • قلی زاده

    03 آبان 1400، 13:01

    سلام خسته نباشید من توی شهر ارومیه کتاب فروشی دارم خیلی فروش بالایی نداریم ما چطوری می تونیم از پیامک برای فروش بالا و پیدا کردن مشتری جدید استفاده کنیم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سمیه جابری

      30 دی 1402، 15:36

      درود بر شما
      شما میتونید به کمک پیامک ها و ارسال های منطقه ای، برای مناطق اطراف خودتون اس ام اس تبلیغاتی بفرستید.

  • نصیری

    03 آبان 1400، 10:22

    با سلام برای انتخاب پنل جهت تبلیغات امکانش هست پنل پایه تهیه بشه و سپس در آینده پنل رو ارتقا دهیم؟
    پیشنهاد شما برای تبلیغات روی کدوم پنلتون هستش؟

    • سمیه جابری

      01 بهمن 1402، 14:59

      سلام وقت شما به خیر
      بله به راحتی میتونید پنل خودتون رو ارتقا بدید
      فرقی ندراه با تمامی پنل ها میشه تبلیغات انجام داد. باید ببینید به چه نوع ارسال هایی احتیاج دارید تا بر اساس اون پنل مورد نیاز خودتون رو خریداری کنید.
      برای این کار بهتره به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید

  • رضا تقوی

    03 آبان 1400، 10:18

    با سلام سوالی از خدمتتون داشتم بابت این یانک شماره هاتون که آیا برای همه ی استان های کشور جزئیات بانک شماره ها به همین نحو هستش یا فقط برای بعضی شهرها را دارید؟ من بانک شماره های سمنان رو میخواستم فقط میخوام مثل همین بانک شماره دسته بندی داشته باشه.

    • زهره تاجیک

      01 اسفند 1402، 10:07

      درود بر شما،
      بانک شماره‌های ما همگی تا جزئی‌ترین شاخه دسته بندی شدن. بانک استان سمنان هم همچنین.

  • رسول خدری

    03 آبان 1400، 10:17

    سلام من یک تولیدی پوشاک در شهر ارومیه دارم که پوشاک زنانه و بچگانه تولید می شود می تونم بانک مشاغلی که در این حوزه ی کاری هست رو داشته باشم پیشنهاد شما بابت این مورد چی هست
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      07 فروردین 1403، 16:31

      سلام دوست عزیز،
      بله بانک شماره‌های متفاوتی هستند که میتونید استفاده کنید مثل فعالان پوشاک در استان‌های مختلف
      اما اگر می‌خواید از این بانک شماره موبایل ها استفاده کنید یک پنل شرکتی یا تجاری خریداری کنید.

  • علی محمدی

    02 آبان 1400، 10:18

    سلام من میخوام برای لباس فروشی در شهر ارومیه تبلیغ انجام بدم
    ایا بانک شماره های شما به روز هستش؟
    برای بانوان هم میشه ارسال کرد؟ من کارم جوریه که شماره بانوان مهم هستش برام

    • زهره تاجیک

      01 اسفند 1402، 10:11

      سلام دوست عزیز،
      بله ما سعی می‌کنیم همیشه بانک شماره‌هامون رو به روز نگه داریم. اما اگر به دنبال یک روش صددرصدی هستید، از ارسال پیامک زنده همراه اولا استفاده کنید. با این ارسال می‌تونید هم جنسیت، هم منطقه و هم بازه سنی رو مشخص کنید. خیلی کاربردیه!

  • همائی

    02 آبان 1400، 10:16

    سلام وقت بخیر
    ماجز دسته چهارم هستیم و کار فروش موبایل و سیم کارت هستیم
    چه مدارکی باید براتون ارسال کنیم؟

    • زهره تاجیک

      07 فروردین 1403، 16:30

      درود بر شما،.
      برای این مورد زنگ بزنید به پشتیبانی به شماره 02163404

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید