30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل پیامکی، مدیریت ساختمان را ساده و راحت می‌کند!

پنل پیامکی، مدیریت ساختمان را ساده و راحت می‌کند!

152

وقتی که مدل زندگی عوض شد و برج‌های بلند، جای خونه‌های قدیمی و ویلاهای باصفا و حیاط‌د‌ار توی کوچه پس‌کوچه‌های شهر را گرفت، کلمه‌هایی وارد زندگی شهری شدند که تا حالا نشنیده بودیم. هیئت مدیرۀ برج، مدیر ساختمان، هزینه شارژ و کلی کلمۀ دیگر که وارد دنیای جدید شد و نشان داد که دیگر شهر شبیه قدیم نیست که همسایه‌ها با هم سلام و احوالپرسی کنند و هر روز همدیگر را ببینند. حالا به قدری همسایه‌ها درگیر کار و مشغله هستند که باید بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش را پیدا کنند تا خبرها را به گوش همدیگر برسانند.

مدیر ساختمان هم مفهوم جدیدی از زندگی در ساختمان‌های بلند است که باید هزینه‌های شارژ را از ساکنان واحدهای مختلف بگیرد و در صورت لزوم جلسه‌هایی را برای هماهنگی بیشتر برگزار کند. از طرفی اگر ساختمان سرایدار داشته باشد، حقوق سرایدار و تعیین وظایف او بر عهده مدیر ساختمان و هیئت مدیره است که این مورد معمولاً در برج‌های بلند اتفاق می‌افتد.

حالا تصور کنید با این همه دغدغه و کار، هماهنگی بین واحدهای یک برج‌ بلند که گاهی از 50 واحد هم بیشتر می‌شود چقدر نیاز به زمان و هزینه دارد. باید چه کرد؟ چگونه می‌توانیم جلسات ساختمان، هزینه شارژ و موارد دیگر را به اطلاع همسایگان برسانیم که از مدیر ساختمانی که مشغولیت‌های خودش را دارد، وقت و هزینه زیادی نگیرد؟ کاربرد پنل پیامک مجتمع های مسکونی

 چارۀ کار، پنل پیامک مجتمع‌ های مسکونی

چند وقت پیش منزل یکی از دوستانمان شام مهمان بودیم که اتفاقاً در برج مرتفع و پرجمعیتی هم ساکن هستند. گرم صحبت از کار روزانه و قیمت‌های بازار بودیم که برای دوستم پیام آمد:

زمان موعد پرداخت شارژ ساختمان فرا رسیده است. تا آخر هفته نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنید

کلی تعجب کردم و گفتم چقدر باحال! مدیر ساختمان از خط خودش با هزینۀ شخصی به همۀ واحدها پیام می‌فرستد؟ دوستم گفت نه ! برای این همه واحد که نمی‌شود پیامک دستی فرستاد. هیئت مدیره چند وقتی هست که از پنل ارسال اس ام اس مجتمع مسکونی استفاده می‌کند تا زمان یادآوری شارژ، زمان جلسه، تبریک عید و کلی پیام‌های مختلف را با کم‌ترین هزینه و زمان ارسال کند.

بله! برای مدیریت راحت‌تر و منظم واحدهای یک ساختمان مسکونی و اطلاع‌رسانی‌های لازم، پنل ارسال اس ام اس مدیریت ساختمان لازم است.

مزایای پنل ارسال اس ام اس مدیریت ساختمان

با ثبت‌نام و دریافت پنل پیامک مجتمع های مسکونی از شرکتی شبیه ملی پیامک می‌توان شمارۀ موبایل‌های ساکنان را وارد پنل کرد و پیامک‌های اطلاع رسانی و یادآوری را با قیمتی بسیار مناسب برایشان فرستاد. اما علاوه‌بر اطلاع‌رسانی‌های ساده، این پنل چه ویژگی‌ها و مزایای مهم دیگری دارد که به مدیریت بهتر ساختمان و یا برج کمک کند؟ ما در ادامه دربارۀ مهم‌ترین مزایای پنل پیامک مدیریت ساختمان صحبت خواهیم کرد!

ارسال پیامک‌های متفاوت برای هر واحد

با دریافت پنل، یکی از بهترین ابزارهایی که به مدیر ساختمان کمک خواهد کرد، ارسال پیامک‌های نظیر به نظیر است. ابزار یا ماژول ارسال پیامک متناظر یعنی مدیر ساختمان بتواند برای هر کدام از واحدها پیام مخصوصی را با متن متفاوت بفرستد. این پیام‌ها همگی در یک زمان از یک پنل ارسال شده و نیازی به داشتن چند پنل مختلف نیست.

مثلاً مدیر ساختمان در اسفند ماه و با پایان سال می‌خواهد بدهی و معوقه‌های شارژ ساختمان را برای واحدهای مختلف بفرستد و هر واحد بدهی متفاوتی دارد که با همسایه‌اش یکسان نیست. مدیر  می‌تواند نام، مبلغ بدهی شارژ و متن اختصاصی هر واحد را مانند مثال زیر، با ترتیبی مشخص در فایل متنی یا در اکسل ذخیره کند و برای ارسال در سیستم آپلود کند:

واحد شماره 5 سرکار خانم محمودی معوقه شارژ شما صد هزار ریال است

واحد شماره 13 سرکار خانم علیپور معوقه شارژ شما پنجاه هزار ریال است

واحد شماره 24 جناب آقای عبادی معوقه شارژ شما صد و بیست هزار ریال است

با پنل پیامک و ابزار ارسال متناظر، این اطلاع‌رسانی به راحتی انجام شده و دیگر نیازی به اعلام در بورد ساختمان نیست. پس از بارگذاری فایل متنی یا اکسل در پنل، پیامک در زمانی معین ارسال می‌شود و گزارش آن برای مدیریت در دسترس است.

نظرسنجی دیگر زمانبر نیست

شاید یکی از کاربردی‌ترین ابزارهایی که مدیر هر ساختمان به آن نیاز دارد را بتوان ماژولی دانست که به راحتی از ساکنین نظرسنجی کند. به این فکر کنید که هر چقدر یک برج بزرگ‌تر باشد، هماهنگی جلسات آن چقدر سخت‌تر است. تا همین چند سال پیش، زمان برگزاری جلسات از طریق بورد ساختمان به اطلاع ساکنان می‌رسید و بعضی از همسایگان به دلیل مشغله کاری نمی‌توانستند در جلسات شرکت کنند. حالا اما به راحتی مدیر ساختمان پنل اس ام اس مجتمع مسکونی را از ملی پیامک می‌گیرد و دربارۀ زمان برگزاری جلسات از ساکنان نظرسنجی می‌کند.

مثلاً برج‌های آ اس پ تهران در اتوبان کردستان را در نظر بگیرید. این مجتمع سه برج A و B و C دارد، که هر کدام تعداد زیادی واحد مسکونی دارند. مدیر ساختمان به راحتی می‌تواند بعد از ورود به پنل با ابزار ویژه نظرسنجی پیامک زیر را برای همسایگان ارسال کند:

تبلیغات انبوه و هدفمند پیامکی در شهرستان کلالهحتما بخوانید: تبلیغات انبوه و هدفمند پیامکی در شهرستان کلاله

همسایگان محترم:

اگر موافق برگزاری جلسه در ساعت 16 چهارشنبه 10 مهر ماه هستید عدد 1 را ارسال کنید و برای برگزاری جلسه در ساعت 18 چهارشنبه 10 مهر ماه، عدد 2 را ارسال کنید

این پیام برای تمامی واحدها ارسال می‌شود تا ساکنان نظر خود را بفرستند و گزارش آن در پنل مدیریت قرار بگیرد. حالا مدیر ساختمان با هزینه‌ای پایین و در کمترین زمان ممکن از تمام همسایه‌ها نظرسنجی کرده و بنا به نظر اکثریت زمان جلسه رامشخص می‌کند.نظرسنجی پنل پیامکی برای مدیریت ساختمان

خبرها و اطلاع‌رسانی در ساختمان

نظرسنجی کمک کرد تا بتوانیم برای زمان جلسه تصمیم بگیریم، حالا باید تاریخ جلسه را به اطلاع همسایه‌ها برسانیم. این بار ابزار پیامک ارسال انبوه به مدیر ساختمان کمک می‌کند تا پیام :

همسایگان محترم برای جلسه ساختمان روز چهارشنبه ساعت 16 عصر 10 مهر ماه در لابی مجتمع حتما حضور داشته باشید

برای همه ارسال شود. با این روش ساکنان در جریان جلسه قرار خواهند گرفت و اصلاً دیگر نیازی به مصرف کاغذ و یا اعلام در بورد مجموعه نیست.

علاوه‌بر جلسات، بعضی وقت‌ها آسانسور نیاز به تعمیر و چک فنی دارد یا حتی ممکن است آب ساختمان به دلایلی چند ساعت قطع باشد. همۀ این موارد نیاز به اطلاع‌رسانی دارد که با پنل پیامک مجتمع مسکونی در زمان کم و با هزینۀ پایین برای همسایگان ارسال می‌شود. با توجه به اینکه بسیاری از ساکنان به دلیل مشغله کاری بورد را نگاه نمی‌کنند ولی گوشی موبایل مکرر در طول روز چک می‌شود، پنل اس ام اس مجتمع مسکونی را باید از ضروری‌ترین نیازهای مدیران ساختمان به‌ویژه در برج‌های پرجمعیتی مانند برج آ اس پ یا برج تهران دانست.

بهترین راه‌حل برای یادآوری‌های مهم

یادآوری با پنل پیامک مجتمع های مسکونییادآوری برخی هزینه‌ها، پرداخت شارژ، پرداخت قبوض و ... یکی از وقت‌گیرترین وظائف مدیر ساختمان است. همانطور که می‌دانید برج‌ها و مجتمع‌های بزرگ هزینه‌های زیادی دارند. حقوق سرایدار، هزینه نظافت، چک فنی آسانسور و بسیاری موارد دیگر همگی از هزینه‌های مجتمع‌های مسکونی، تجاری یا اداری است که باید توسط مدیریت و هیئت مدیره برنامه‌ریزی شود. ساکنان و همسایگان مجتمع‌های بزرگ باید در زمان مقرر مبلغ شارژ و یا قبوض را واریز کنند اما با توجه به مشغله کاری عجیب نیست که زمان پرداخت‌های ضروری ساختمان فراموش شود. حالا چاره چیست؟

پنل ارسال اس ام اس مدیریت ساختمان برای حل این مشکل ماژول ارسال پیامک زماندار را طراحی کرده است تا در بازۀ زمانی مشخص بتواند به‌صورت هفتگی، ماهانه و سالانه موارد مهم را به ساکنان یادآوری کند.

مدیر ساختمان بعد از دریافت پنل اس ام اس مجتمع مسکونی می‌تواند در قسمت ابزار ارسال پیام زماندار شماره ساکنان را به‌صورت دفترچه تلفن، فایل اکسل و یا فایل متنی وارد کند، سپس تنها کافیست که زمان ارسال پیام را مشخص کند تا پیامک یادآوری برای همه ارسال شود.

مثلا در پایان هر ماه مدیریت می‌تواند پیام:

همسایگان محترم نسبت به پرداخت شارژ این ماه تا آخر هفته اقدام نمایید

را برای ساکنان بفرستد.

تذکراتی که هر ساختمان به آن نیاز دارد

مجتمع‌های بزرگ معمولاً همراه با سروصدای بسیار زیادی است، به‌خصوص که در سال‌های اخیر در بسیاری از برج‌ها، کافی‌شاپ و رستوران هم دایر شده است. بسیاری از ساکنین از سروصدای آزاردهندۀ محیط مخصوصاً آخر هفته‌ها راضی نیستند و تا پیش از این هم از مدیریت می‌خواستند، تذکر کتبی بدهد. اما حالا با پنل پیامک مجتمع‌ های مسکونی دیگر نیازی به حضور مدیر ساختمان و تذکر برخی نکات نیست، تنها کافیست تا مدیر با ارسال اس ام اس نکاتی را از سوی هیئت مدیره اطلاع یا تذکر دهد.

مثلاً مجتمعی مانند اکباتان تهران را در نظر بگیرید، که علاوه‌بر قسمت مسکونی شامل واحدهای تجاری با تعداد زیادی رستوران و کافی شاپ هم می‌شود. بعضی وقت‌ها سروصدا یا حتی زباله‌های انبوه این مجموعه چقدر می‌تواند آسایش را از همسایگان بگیرد. در اینگونه موارد مدیر با پنل ارسال اس ام اس مدیریت ساختمان می‌تواند پیام هایی مانند:

چرا بازاریابی پیامکی نسبت به بازاریابی سنتی تاثیر گذاری بیشتری دارد؟حتما بخوانید: چرا بازاریابی پیامکی نسبت به بازاریابی سنتی تاثیر گذاری بیشتری دارد؟

مغازه‌داران محترم از رفت و آمد و سر و صدای بی‌مورد بعد از نیمه شب بپرهیزید

لطفا آشغال های خود را قبل از ساعت 10 و زمان جمع آوری زباله درب منزل بگذارید

را برای ساکنان ارسال کند. 

اطلاع‌رسانی با پنل پیامک مجتمع های مسکونی

پیامک‌های مناسبتی

پنل ارسال اس ام اس مدیریت ساختمان این امکان را دارد تا مدیریت و هیئت مدیره بتوانند برخی مناسبت‌ها از جمله اعیاد، سال نو‌ و مناسبت‌های ویژه را به ساکنین تبریک و یا ایام سوگواری را تسلیت بگویند. همچنین اگر متاسفانه کسی از ساکنین فوت کرد، پیامک تسلیت از طرف همه ساکنین و مدیریت برای فرد عزادار فرستاده می‌شود.

نکات آپارتمان‌نشینی

شاید خیلی از شما خاطره خوبی از بعضی همسایه‌ها نداشته باشید. سروصدای زیاد بعد از نیمه شب، پخش موزیک بلندی که در کل ساختمان بپیچد و یا مهمانی‌های پشت سر هم همگی از مواردی هستند که همۀ ما را آزار می‌دهند.

در اینگونه موارد گاهی اوقات مدیر ساختمان به‌صورت شخصی به برخی واحدها تذکر می‌دهد، اما در بسیاری مواقع نیاز به یادآوری پیام‌ها و نکاتی به‌عنوان فرهنگ آپارتمان‌نشینی است. مثلاً ارسال پیام‌هایی با متن:

لطفاً مهمانی‌های شخصی تا پیش از نیمه شب تمام شود

لطفاً در راهروها که مشاع ساختمان است، از سر و صدای زیاد که موجب آزار دیگر واحدها می‌شود بپرهیزید

لطفاً در راهرو سیگار نکشید

به‌عنوان نکات مهم فرهنگ آپارتمان‌نشینی برای همه به‌صورت انبوه از طریق پنل ارسال اس ام اس مدیریت ساختمان فرستاده می‌شود و تنها چند دقیقه وقت مدیر مجموعه را می‌گیرد.

به وقت دورهمی!

علی رغم مدرنیته و زندگی جدیدی که این روزها در آپارتمان‌نشینی شهرهای بزرگ و کوچک به چشم می‌خورد، هنوز بسیاری از مجتمع‌های مسکونی روحیه قدیمی را حفظ کردند و همیشه زمانی برای دورهمی دارند. روف‌گاردن آپارتمان‌های بزرگ و آلاچیق‌های مجموعه بهترین بهانه برای دورهمی‌های عصرانه و آخر هفته است. اطلاع‌رسانی این دورهمی‌ها و قرار و مدار عصرانه به راحتی با پنل پیامک برای همۀ واحدها ارسال می‌شود و دیگر نیازی به تلفن زدن مکرر و یا اعلام در بورد نیست.

راهنمای خرید بهترین پنل پیامک مجتمع های مسکونی

حالا که با فواید و امکانات متفاوت و کاربردی پنل پیامک مدیریت ساختمان آشنا شدید، بهتر است که پنل اختصاصی ساختمان‌ خودتان را داشته باشید. بعد از ثبت‌نام برای دریافت پنل پیامک، مدیر مجموعه میز کاری مجازی دارد که با آن می‌تواند با ابزارهای مختلف به هر تعداد از همسایگان که می‌خواهد پیامک ارسال کند. تمام قسمت‌های پنل توسط کارشناسان آموزش داده می‌شود و فایل راهنما هم قابل دانلود است. البته یادتان باشد که برای استفاده از سامانه، باید شماره موبایل همۀ ساکنین را داشته باشید و آن را به‌صورت دفترچه تلفن، فایل اکسل یا فایل متنی وارد کنید. از طرفی، بسیاری از همسایگان نگران هزینۀ ارسال پیامک هستند و حتی بعضی از آنها با افزایش هزینه شارژ هر واحد نیز مخالفت دارند.

حالا سوال اینجاست که چه پنلی را انتخاب کنیم که از نظر هزینه پیامک مناسب باشد؟

البته برای انتخاب بهترین پنل پیامکی به‌غیراز قیمت فاکتورهای دیگری هم اهمیت دارد مثل پشتیبانی و امکان تست که در ادامه در موردشان بیشتر توضیح می‌دهیم.

اهمال‌ کاری چیست و چطور باید با آن مقابله کنیم؟حتما بخوانید: اهمال‌ کاری چیست و چطور باید با آن مقابله کنیم؟

پشتیبانی، رمز موفقیت

پشتیبان فنی پنل پیامک مجتمع های مسکونیپیش از خرید پنل پیامک برای مدیران ساختمان همیشه و همیشه یادتان باشد که پنل انتخابی باید حتماً پشتیبانی خوبی با بهترین کارشناسان فنی داشته باشد تا اگر مشکلی پیش آمد یا برای انتخاب ماژول‌های کاربردی نیاز به مشاوره بیشتر داشتید، تیم به خوبی بتواند شما را راهنمایی کند. ملی پیامک با تیمی از بهترین کارشناسان فنی نه تنها در طول هفته بلکه در روزهای تعطیل و آخر هفته هم برای راهنمایی و مشاوره آماده است.

امکان تست پیامک‌های ارسالی

در آخر هم یادتان باشد که یک پنل خوب به شما امکان تست ارسال اس ام اس را می‌دهد. یعنی با انتخاب هر نوع پنلی این حق را دارید که اول یک پیامک تست ارسال کنید تا با خیال راحت خرید خودتان را انجام دهید. اگر که می‌خواهید دربارۀ همۀ فاکتورهای انتخاب یک پنل مناسب بیشتر بدانید، پیشنهاد میکنم مقالۀ راهنمای خرید بهترین پنل اس ام اس را بخوانید.

ساختمان را به روش مدرن مدیریت کنید

انتخاب بهترین پنل پیامک مجتمع های مسکونیحتماً تا اینجا به این نتیجه رسیدید که در حال حاضر چقدر هزینه و زمان برای اطلاع‌رسانی، آن هم به شیوۀ سنتی از دست می‌رود، اما جای نگرانی نیست! همین حالا و در کمتر از 5 دقیقه می‌توانید در ملی پیامک ثبت‌نام کنید و ابزار مورد نظر خودتان را برای ارسال اس ام اس انتخاب کنید. پنل پیامک مجتمع‌های مسکونی ملی پیامک شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانید برای هر متن پیامی، از یک ماژول اختصاصی استفاده کنید.

اگر باز هم نیاز به مشاوره و یا اطلاعات بیشتر دارید با شماره 02163404 تماس بگیرید و با کارشناسان فنی ملی‌پیامک صحبت کنید تا با استفاده از راهنمایی‌شان زودتر به هدف خودتان برسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
42دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • روشنایی

    01 مهر 1400، 11:05

    خیلی وقته که ما از پنل پیامکی شما استفاده میکنیم به خاطر این که ما یه مجتمع هستیم با 150 تا واحد و باید اطلاع رسانی شارژ ساختمان و خیلی چیزای دیگه به مالک های ساختمان انجام بشه که برای این مورد خیلی وقته شما کار مارو راحت کردید

  • نیلوفر خدایی

    25 شهریور 1400، 16:32

    سلام ماهم داریم از این پنل ها خط 9999 تهیه کردیم که ارسال به همه انجام بشه حتی اونای که تبلیغاتشونو بستن
    کارای اطلاع رسانی رو انجام میدیم باهاش و راضی هم هستیم

  • دهقانی

    24 شهریور 1400، 09:51

    سلام وقتتون بخیر ما از شما پنل بخریم برای ساختمونمون ایا پیام های ما به همه ی شماره ها ارسال میشه یعنی به شماره هایی که تبلیغاتشون رو بستن ارسال میشه یا خیر باید خطمون رو خدماتی کنیم؟ آخه ما ساختمون هستیم و مدرک خاصی نداریم برای خدماتی شدن

  • شیما مساوات

    21 شهریور 1400، 10:00

    سلام و عرض ادب
    من کدوم پنلتونو تهیه کنم که ارسال پیامک مدت دار و زمان دار داشته باشه مثلا مشخص کنم در روز معین و تاریخ معین ارسال پیامک انجام بده و یا اینکه این قابلیت امکان پذیر هست یا اینکه حتما باید انلاین باشیم تا ارسال پیامک صورت بگیره؟ممنون از شما

    • ایمان عمادی

      03 آبان 1400، 10:35

      سلام وقتتون بخیر
      برای این مورد حداقل پنل شرکتی یا تجاری نیازه! خیر، کافیه که یک بار ارسال رو تنظیم بفرمایید و سامانه اتوماتیک درخواست شما رو در تاریخ و ساعت مورد نظرش ارسال میکنه!

  • رابی

    21 شهریور 1400، 09:26

    سلام وفت بخیر من می خوام ارسال پیامک خودم به همه ی شمار هها انجام بشه حتی برای خطوطی که بلک لیست هستند ارسال بشه برای این مورد راه حلی دارید میشه از پیامک صوتی برای این موارد استفاده کرد یا محدودیتی دارد

    • ایمان عمادی

      03 آبان 1400، 10:37

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله از پیام صوتی میشه استفاده کرد و محدودیتی برای ارسال نداره!

  • پوریا سلگی

    09 شهریور 1400، 17:31

    سلام خسته نباشین
    ما در یک برج زندگی میکنیم و یکی از همسایه ها برای مدیریت بهتر و اطلاع رسانی های به موقع تر سامانه شما رو معرفی کردند
    برای شروع کار چیکار باید انجام بدیم؟

    • ایمان عمادی

      03 آبان 1400، 10:39

      سلام روزتون بخیر
      میتونین یک پنل با توجه به تعداد ارسال پیامک ماهانه تهیه بفرمایید و پیامک‌های اطلاع‌رسانی خودتون رو به اعضای ساختمان ارسال بفرمایید. اگر مجتمع زیر 50 واحد دارین، پنل پایه و اگر بالای 50 واحد دارین، پنل اقتصادی به بالاتر رو انتخاب بفرمایید.

  • توکلی

    06 شهریور 1400، 10:22

    من جزء یکی از هیئت مدیره یک مجتمع بزرگ هستم و نرم افزار مدیرت ساختمان خریداری کردم و توی این نرم افزار سامانه شما پیشنهاد داده شده است برای اتصال از من url میخواد این موردباید از کجا برداشته بشه.

    • ایمان عمادی

      03 آبان 1400، 10:41

      سلام وقتتون بخیر
      برای اتصال پنل به نرم‌افزار می‌تونید از قسمت api سامانه، آدرس url مورد نظرتون رو بردارید و برای مشاوره و راهنمایی فنی با شماره 02163404 و داخلی 3 ملی پیامک تماس بگیرید.
      api ملی پیامک

  • حامد دادرس

    06 شهریور 1400، 10:17

    برای ساختمان از این پنل های شما قصد خرید داریم ولی تعداد ارسال های بالایی نداریم ولی امکان مسابقه و نظر سنجی و قرعه کشی نیازمونه
    کدوم پنل رو تهیه کنیم بنظرتون؟

    • ایمان عمادی

      03 آبان 1400، 10:42

      با توجه به دسترسی‌های مورد نیازتون، پنل شرکتی رو تهیه بفرمایید. کد تخفیف خرید تقدیم شما: MSK10

  • سیاوش رای

    05 شهریور 1400، 22:50

    سلام
    ارسال به شماره های بلک لیست دارید ایا ازسال از طریق خطوط سیم کارتی روی سامانه ی شما انجام میشه و راه حل شما برای ارسال به شماره های بلک لیست چه هست

    • ایمان عمادی

      03 آبان 1400، 10:43

      سلام وقتتون بخیر
      ارسال پیامک از طریق سیمکارت ممنوعه! اما می‌تونید از پیام صوتی استفاده بفرمایید.

  • خيرى

    05 شهریور 1400، 22:39

    سلام وقتتون بخير من يك شخص حقيقي هستم كه جواز كسب و كار دارم ميخواستم بدونم اگر شما پنل تهيه كنم ميتونم خط خدماتى دريافت كنم!؟

    • ایمان عمادی

      03 آبان 1400، 10:44

      سلام وقتتون بخیر
      بله میشه از خطوط جدید با پیش‌شماره 9999 استفاده کرد. منتهی برای استعلام دقیق، صفحۀ ( خطوط خدماتی چیست؟ ) رو مطالعه کنید.

  • راهب

    31 مرداد 1400، 21:51

    سلام من پنل رو تهیه کنم تا چه مدت پنل مالکیتش برای منه؟
    و اینکه تعداد پیامکها بالا بره به همون اندازه هم هزینه هر پیامک کاهش پیدا میکنه یا خیر؟

    • ایمان عمادی

      03 آبان 1400، 10:45

      سلام وقتتون بخیر
      پنل‌ها یک ساله هستند.
      برای کاهش هزینه ارسال پیامک، میشه پنل رو ارتقا داد و تعرفه پایین‌تری دریافت کرد. برای هماهنگی این مورد با بخش پشتیبانی ملی پیامک به شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید

  • سارعلی

    31 مرداد 1400، 09:43

    سلام وقتتون بخیر شما پنل پیامکی که بشه پیامک های زماندار هم ارسال کرد موجود دارید؟
    مثلا تنظیم بشه در تاریخ هایی که ما داخل پنل ثبت میکنیم راس ساعت درج شده داخل پنل ارسال پیامک صورت بگیره؟

    • ایمان عمادی

      03 آبان 1400، 10:46

      سلام وقتتون بخیر
      بله از حداقل پنل اقتصادی به بالاتر این امکان برای شما فراهمه!
      مقاله مربوط به اس ام اس زماندار رو هم می‌تونید مطالعه کنید.

  • ساختمان سایه

    30 مرداد 1400، 20:01

    پنل ها امکان دریافت هم دارن؟
    مثلا واحدی بعد ازپرداخت شارژ ماهیانش به شماره پنل پیامک پیامک بده که پرداختش انجام شده؟

    • ایمان عمادی

      03 آبان 1400، 10:47

      سلام وقتتون بخیر
      بله در حال حاضر، یک خط هدیه با پیش شماره 50004 ارائه میشه که این خط اختصاصی هست و قابلیت دریافت پیامک رو داره!

  • فاطمه رضایی

    25 مرداد 1400، 20:29

    سلام من مدیر یه ساختمون 200واحدی هستم که میخوام به همسایه ها روزی دوبار بابت رعایت پرتوکل های بهداشتی پیام ارسال کنم آیا امکان ارسال دو پیام در یک روز به یه شماره هست؟

    • ایمان عمادی

      03 آبان 1400، 10:48

      سلام خانم رضایی
      بله این موضوع امکان‌پذیره! مدیریت ارسال پیامک‌ها بر عهده شما خواهد بود که میتونید در روز یک یا چند مرتبه پیامک ارسال کنید.

  • سارا طالبی

    22 مرداد 1400، 16:21

    سلام من پنل پیامکی تهیه کردم برای مدیریت بهتر ساختمان ولی فایده نداره .نصفی تبلیغاتشونو بستن
    به جز پیام صوتی راه دیگه ایی هم هست برای ارسال به لیست سیاه؟
    و اینکه ایا تعرفه هاتون زیاد شده؟

    • مونا هادی

      23 مرداد 1400، 09:21

      سلام دوست عزیز؛
      متاسفانه امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات امکان‌پذیر نیست. تنها راه حل در حال حاضر، ارسال پیام صوتی هستش، تعرفۀ ارسال پیامک هم از تاریخ 7 تیر ماه افزایش داشته که می‌تونین با بخش فروش تماس بگیرید و هماهنگ بفرمایین! 02163404

  • یوسف زاده

    10 مرداد 1400، 15:44

    سلام برای ساختمان پنل پیامکی تهیه کردیم و مدتی است استفاده میکنیم ولی مشکلی که وجود داره بلک لیست ها هستند.
    شما برای ارسال به بلک لیست ها پیامک صوتی فعال دارید تا به جای پیامک بصورت صورت دریافت کنند؟
    یا راه دیگری برای بلک لیست ها وجود داره؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 11:53

      سلام وقتتون بخیر
      بله امکان ارسال پیام صوتی وجود داره! می‌تونین با صدای خودتون ارسال بفرمایین تا آشنا باشه و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشه!
      برای شما، راه دیگه‌ای برای ارسال به لیست سیاه مخابرات که سریع‌تر و بهتر باشه، وجود نداره!

  • یوسف دماوندی

    01 مرداد 1400، 23:15

    من مدیر یک مجتمع 200 واحده هستم واقعا کار اطلاع رسانی کار دشواری هستش که هر بار برگه پرینت کن بزن توی آسانسور ها تازه مالک ببینه یا نبینه، من توسط مقاله شما یک پنل خریداری کردم پنل اول شما رو هم خریداری کردم و برای شروع که خیلی خوب بوده انشالا بتونیم همکاری های خوبی داشته باشیم.

    • نیلوفر اکبریان

      02 مرداد 1400، 11:07

      خوش‌حالیم که تونستیم کمک کرده باشیم. ممنون از به اشتراک گذاری نظرتون!

  • کمال دهقان

    30 تیر 1400، 16:13

    ما برای مدیریت مجموعه مون تهیه کریدم این موردو فقط اینکه برای لیست سیاه پیامک نمیفرسته و ما نمیخوایم خط خدماتی تهیه بکنیم ولی میخوایم ارسالمون انجام میشه
    چطوری مارو کمک میکنید تو این مورد؟
    راهی داره ایا؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 مرداد 1400، 09:43

      سلام دوست عزیز،
      پیشنهاد می‌کنم از پیام صوتی استفاده بفرمایید.

  • محمود زندی

    30 تیر 1400، 15:45

    ما یه مجتمع بزرگ هستیم که 104 واحد داره. متاسفانه وقتی توی گروه تلگرامی پیام میدیم، خیلی از ساکنین جواب نمیدن و این مشکل بزرگی بود تا اینکه از شما پنل تهیه کردیم و شروع کردیم به فرستادن پیامک ها منتهی موردی که پیش میاد وقتی پیامک شارژ رو میفرستیم فیلتر میشه و نیم ساعت دیرتر ارسال میشه. چیکار کنیم که همون لحظه ارسال بشه؟

    • مونا هادی

      18 مرداد 1400، 12:45

      لطفاً به پشتیبانی سامانه، تیکت بدین تا رفع فیلتر انجام بشه براتون!

  • موسی خانی

    29 تیر 1400، 23:12

    سلام وقت بخیر
    ما داریم از پنل شما استفاده میکنیم
    کلمه شارژ رو فیلتر میکنه باید چیکار کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      06 مرداد 1400، 09:02

      سلام دوست عزیز، برای رفع فیلتر لطفاً با پشتیبانی سامانه 02163404 تماس بگیرید.

  • مجمتع سروناز

    23 تیر 1400، 10:01

    سلام و عرض ادب
    من ساکن یک مجتمع داخل شهرک اکباتان هستم مقاله شمارو خوندم و بنظرم خیلی کاربردی و مفید بود من میخوام پنل شمارو به مدیریت مجتمع پیشنهاد بدم که از پنل پیامکی برای ارتباط بهتر با ساکنین استفاده کنند فقط یه سوال من دیدم داخل سایت شما 4 نوع پنل موجود هست من باید کدومو خدمتتوشن اعلام کنم؟
    ما تقریبا 10طبقه دو داحدی هستیم برای ارسال پیامک به ساکنین هر واحد کدوم پنل مناسب هست؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 تیر 1400، 12:08

      دوست عزیز پنل اقتصادی برای شما میتونه مناسب باشه
      پنل‌های مختلف بابت تعرفه ارسال، میزان دسترسی به ابزارهای مختلف، دسترسی به وب‌سرویس پیامکی و موارد مشابه به 4 دسته‌ای که در سایت ملاحظه کردید، تقسیم میشن

  • الهه

    14 مهر 1399، 09:37

    متن خیلی خوبی بود دستمریزاد

  • مونا هادی

    13 مهر 1399، 16:50

    با تشکر از تیم عالی محتوا خیلی کاربردی بود

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید