30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پیامک شب یلدا + بهترین نمونه متن های تبریک برای شب چله

پیامک شب یلدا + بهترین نمونه متن های تبریک برای شب چله

10

شب یلدا یا شب چله یکی از مهم‌ترین آیین‌ها و جشن‌های ما ایرانیان است. در این شب افراد و خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند و حتی اگر نتوانند با هم شب‌نشینی کنند، برای یکدیگر پیامک شب یلدا می‌فرستند. شب چله، شب آخر پاییز و بلندترین شب سال است.

شب یلدا از غروب آفتاب 30 آذرماه شروع و با طلوع آفتاب در اول دی تمام می‌شود. یلدا به معنی زایش و تولد است و نوید کوتاه شدن شب‌ها و پیروزی نور بر تاریکی را می‌دهد. در سنت ایرانیان شب یلدا تمام خاندان دور هم جمع می‌شدند و به عبادت و جشن می‌پرداختند. اما امروز با دور شدن افراد از هم، سنت دیگری در حال شکل گرفتن است: ارسال پیامک تبریک شب یلدا!

در این مطلب نمونه متن‌های تبریک شب یلدا را برایتان جمع کرده‌ایم تا اگر از عزیزان خود دور هستید، با ارسال یک اس‌ام‌اس، آن‌ها را یاد کنید. پس با ما همراه باشید.

پیشینه شب یلدا

قدمت اصلی شب یلدا دقیقا مشخص نیست؛ اما می‌دانیم که حداقل از 502 سال پیش از میلاد مسیح این آیین در میان ایرانیان رواج داشته است. مردمان آن زمان بیشتر کشاورز بودند و جشن‌ها و مراسمات را بر اساس تغییر فصول و تاثیر آن بر کشاورزی چیده بودند.

پیشینیان ما در شب یلدا خوراکی‌های فصل را گرد هم می‌آوردند و میوه‌هایی که از فصل تابستان خشک کرده بودند را هم در سر سفره‌ها می‌آوردند. در آیین باستانی ایران، عبادت و جمع شدن دور آتش هم از سنت‌های شب یلدا یا شب چله بوده است.

ایرانیان از قدیم شب یلدا را در کنار هم جشن می‌گرفتند.

متن تبریک پیامک شب یلدا دوستانه

زندگی پر از پیچ و خم‌های عجیب و غریب است. دوستی که در دوران دانشگاه از هم جدانشدنی بودید، امروز از شما دور است و فقط با یک پیام کوتاه می‌توانید رسیدن شب یلدا را به او تبریک بگویید. اما همین متن کوتاه هم دوستان و آشنایان را دلگرم می‌کند؛ پس دست به کار شوید و یک پیامک برایشان بفرستید.

عمرتون ۱۰۰ شب یلدا / دلتون قد یه دریا / توی این شب‌های سرما / یادتون همیشه با ما. یلدایتان خجسته.

شب شما به شیرینی هندوانه، خندتون مثل پسته و عمرتون به بلندای یلدا. شب یلدا مبارک.

یلدا یعنی بهانه‌ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی همین بهانه‌های کوچک گذراست. یلدا مبارک و زندگیتان پر از بهانه‌های کوچک شاد.

یلدا همیشه پایدار است

بهمن را گرم می‌کند با آتش رویا

یلدا شب پیروزی گرگ سپهر است

نشان از نماد آخرین روشنمایی خزان است.

یلدات مبارک عزیزدلم

فراموشی در مرام ما نیست. بلندای یلدا تنها یک دقیقه است اما ارادت ما به شما انتهایی ندارد. یلدا مبارک.

پیامک شب یلدا عاشقانه و احساسی

شب یلدا در ادبیات و اشعار شعرای ما هم جایگاه خاصی دارد. در شعرهای سعدی، حافظ و ادیبان معاصر مثل احمد شاملو و غیره هم شعرهایی درباره یلدا دیده می‌شود. بنابراین متن‌های بسیار زیبا و احساسی‌ای درباره این شب طولانی وجود دارد که می‌توانید برای ابراز احساسات از آن‌ها استفاده کنید.

30 نمونه پیامک تبلیغاتی + چگونه با متن پیامک تبلیغاتی مخاطب را هیپنوتیزم کنیم!؟حتما بخوانید: 30 نمونه پیامک تبلیغاتی + چگونه با متن پیامک تبلیغاتی مخاطب را هیپنوتیزم کنیم!؟

تمام دقیقه‌ها و ثانیه‌های بلندترین شب سال هم برای دوست داشتنت کمه.

به اندازه تمام لحظه‌های امشب دوستت دارم.

یلدات مبارک!

موهایت را که باز کردی

فهمیدم

یلدا هم

شب کوتاهی ست

برای دوست داشتنت …

یلدا را
با یکی مثل تو می خواهم
وگرنه بلندی و کوتاهی شبهایش
بیخِ ریش ماههای دیگر.

یلدا ای شروع فصل سرما

ای باعث محبت آدم‌ها

یلدا ای معنی تولد

ای دختر زمستان

یلدا ای سنت نیاکان

ای قشنگ و مهربان

به یاد تو روزها می‌شمارم

متن تبریک پیامک شب یلدا رسمی

متن پیامک رسمی شب یلداقبل‌تر سازمان‌ها و ادارات دولتی و خصوصی در شب چله به کارکنان و پرسنل خود هدایایی برای شب یلدا می‌دادند. هنوز هم این رسم قشنگ در ادارات و شرکت‌ها وجود دارد تا مدیریت به کارکنان مجموعه خود تبریک بگوید و از زحمات آنان قدردانی کند. این روزها علاوه‌بر هدیه‌هایی مثل خوراکی‌های شب یلدا و کارت هدیه، پیامک شب یلدا هم به پکیج سازمان‌ها اضافه شده است.

اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما با خرید پنل پیامکی به پرسنل خود شب یلدا را تبریک بگویید. حتی اگر سازمان شما بسیار کوچک است هم حواستان باشد، کارمندانتان را در شب چله فراموش نکنید.

هزینه خرید پنل اس ام اس و تبلیغات پیامکی چقدر است؟حتما بخوانید: هزینه خرید پنل اس ام اس و تبلیغات پیامکی چقدر است؟

ارسال پیامک تبریک شب یلدا با پنل اس ام اس

یکی از کارهای جذابی که سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند در مناسبت‌های مختلف مانند شب یلدا انجام دهند، ارسال پیامک است. ارسال اس‌ام‌اس‌های مناسبتی، بهتر است با استفاده از یک پنل پیامکی انجام شود.

پنل پیامکی یک نرم‌افزار آنلاین و تحت وب است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد بازاریابی پیامکی انجام دهند و در مناسبت‌های مختلف به مشترکین خبرنامه پیامکی و کارمندانشان، اس‌ام‌اس بفرستند.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

بهترین متن تبریک شب یلدا رسمی

در این قسمت از مطلب بهترین متن‌های رسمی برای پیامک شب یلدا را برایتان آورده‌ایم.

شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است. یلدا بر شما و خانواده گرامی خجسته.

شب یلدا فرصتی است برای بیشتر کنار هم بودن؛

خوشحالیم که یک سال دیگر در کنار شما بودیم.

یلدایتان میارک!

روابط عمومی ملی پیامک

فرا رسیدن یلدای آریایی به شما ورزشکاران گرامی مبارک.

باشگاه ورزشی نیلوفر

باور به نور و روشنایی است

که شام تیره، از دل شب یلدا

جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد

یلدا بر شما مبارک

بازاریابی پیامکی شب یلدا

بازاریابی پیامکی شب یلداحالا که با چند نمونه پیامک شب یلدا آشنا شدید و اصول نوشتن پیامک را یاد گرفتید، می‌توانید علاوه‌بر ارسال اس‌ام‌اس شب چله، بازاربابی پیامکی می‌تواند کسب‌وکار شما را تغییر دهد. سازمان‌ها، ادارات و کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از فرصت‌هایی مانند شب یلدا مشتری‌های جدید جذب کنند.

اگر شما هم آماده هستید تا به بهانه‌ شب یلدا، تبلیغات و بازاریابی پیامکی را آغاز کنید، یک پنل اس ام اس بخرید و با استفاده از آموزش‌های رایگان ملی پیامک در کانال آپارات و وبلاگ آموزشی، کار خود را شروع کنید. اگر در این مسیر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با پشتیبانی ملی پیامک به شماره 02163404 تماس بگیرید.

سوالات متداول

بهترین پنل پیامک برای ارسال پیامک شب یلدا چیست؟

اگر فقط قصد ارسال پیامک‌های مناسبتی دارید، می‌توانید یک پنل پایه یا اقتصادی تهیه کنید. اما پیشنهاد می‌کنیم علاوه‌بر ارسال پیامک مناسبتی، از دیگر قابلیت‌های پنل پیامکی هم استفاده کنید و برای استفاده حداکثری، یک پنل تجاری یا شرکتی بخرید.

چگونه می‌توان با پیامک شب یلدا مشتری‌ها را زیاد کرد؟

اگر با اصول بازاریابی پیامکی آشنا باشید، می‌دانید که ارسال پیامک مناسبت یکی از راه‌های جذب مشتری است. کسب‌وکار شما می‌تواند برای شب یلدا تخفیف در نظر بگیرد، ارسال محصولات را رایگان کند و یا به باشگاه مشتریان خود، پیشنهادات ویژه بدهد.

قیمت سامانه پیامکی برای ارسال پیامک‌های مناسبتی چقدر است؟

به طور کلی اگر به دنبال تبلیغات ارزان و پربازده می‌گردید، بازاریابی پیامکی یکی از بهترین راه‌ها برای شماست. برای دیدن قیمت پنل اس ام اس به صفحه تعرفه‌ها ملی پیامک مراجعه کنید.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید