30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
پیام تبریک روز پدر و مرد + نمونه متن اس ام اس

پیام تبریک روز پدر و مرد + نمونه متن اس ام اس

6

پدر و مادر بزرگترین دارایی ما در زندگی به حساب می‌آیند. کسانی که با خوشحالی ما خوشحالند، از غم و غصه ما ناراحت می‌شوند و هر لحظه از زندگی‌شان را صرف خوشی و خوشبختی ما می‌کنند. در این میان پدرها همیشه حضور قدرتمندشان در زندگی‌ ما نقش بسیار پررنگی را ایفا می‌کند. حضوری که باعث دلگرمی‌مان می‌شود و به ما کمک می‌کند تا از همان بچگی، قدم‌هایمان را محکم و بااطمینان برداریم. برای قدردانی از باباها شاید هر کاری هم که انجام بدهیم کم باشد. اما فرستادن یک متن تبریک روز پدر و مرد لبخندی به لب‌شان بنشاند.

در ادامه سعی داریم نمونه متن تبریک روز پدر و مرد را با هم بررسی کنیم.

ارسال تبریک روز پدر از طریق اس ام اسمتن اس ام اس برای تبریک روز مرد و پدر

اگر می‌خواهید یک متن زیبا برای روز مرد و پدر ارسال کنید، در ادامه سعی کردیم بهترین نوشته‌ها را برای شما قرار دهیم تا از آن‌ها استفاده کنید.

نمونه متن تبریک برای تبریک روز پدر

تبریک روز پدر

بابا من قدردان راهنمایی‌ها و آینده‌نگری‌هات هستم. ما خوشحالیم که تو رو در زندگی‌مون داریم. تو بهترینی. روزت مبارک.
تو باحال‌ترین بابای دنیایی! لحظه‌شماری می‌کنم تا هر چه زودتر بیای خونه تا بتونم بغلت کنم. دوست دارم. روزت مبارک.

این آرزوی همه دخترهاست که مثل یه پرنسس زندگی کنن آرزوی همه دخترها به غیر از من چون در تموم عمرم، تو با من جوری رفتار کردی که فکر می‌کردم یه پرنسسم.دوست دارم پادشاه قلب من. روزت مبارک باباجون
وقتی ناراحت بودم و گریه می‌کردم، پیشم بودی و اشک‌هام رو پاک می‌کردی وقتی خوشحال بودم، از ته دل خوشحال می‌شدی و می‌خندیدی وقتی نمی‌دونستم چی درسته و چی غلطه. این تو بودی که راه درست رو به من نشون می‌دادی بابا. روزت مبارک!
فقط از یه بابای سوپرقهرمان برمیاد که همچین دختر فوق‌العاده‌ای رو تحویل جامعه بده! بابای سوپر قهرمانم! روزت مبارک

بابا امروز به افتخارت هیچ کولری تو این خونه روشن نمیشه! پسرت عین شیر ضمانت می‌کنه! روزت مبارک
پیامک تبریک روز پدر
من فهمیدم که خدا خیلی منو دوست داره، چون بابای مهربونی مثل تو رو به من داده. باباجون روزت مبارک
اگه تو نبودی کی به من دوچرخه‌سواری یاد می‌داد؟ یا باهام فوتبال بازی می‌کرد؟ یا توی درس ریاضی کمکم می‌کرد؟ اگه تو بابای من نبودی، من نمی‌تونستم رو پای خودم وایستم. روزت مبارک بابا

نمونه متن تبریک روز مرد

عزیزم به‌خاطر تموم فداکاری‌هایی که برای راحتی خانواده کوچیک‌مون انجام دادی ازت متشکرم. روزت مبارک.
سلام به بهترین همسر در سطح بین‌الملل، بهترین بابای دنیا، بهترین شکارچی سوسک‌ها و بخشنده‌ترین کارت بانکی در تمام دوران! روزت مبارک!
بودن در کنار کسی که شریک غم ها و شادی هاست، دستاورد و خشوبختی بزرگی به حساب میاد. و من از بودنت خوشحالم همسر عزیزم. روزت مبارک
زندگی مشترک همزمان عشق، صبوری، تحمل و از خود گذشتگی میخواد. خوشحالم کنارم هستی و زندگی مون رو زیبا کردی. روزت مبارک

پنل اس ام اس؛ فرصتی برای فروش بیشتر در روز پدر

یکی از فرصت‌های مناسب فروش و ارتباط گیری موثر برای کسب‌وکارها، مناسبت‌های مختلف است. زیرا در این روزها می‌توانند برای مشتری‌ها و مخاطبان زیادی تبریک بفرستند و در عین حال به آن‌ها تخفیف هم بدهند. این کار وفاداری مخاطب به برند و فروش شما را افزایش می‌دهد.

یکی از راه‌های اصلی ارتباط گیری، ارسال اس ام اس و متن تبریک روز پدر و مرد است. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از پنل پیامکی، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. بیایید در ادامه به روش‌های ارسال پیامک تبریک بپردازیم.

ارسال پیامک انبوه برای مشتریان قدیمی

روز پدر مبارک
به مناسبت این روز فروشگاه سانا برای شما پدران و مردان عزیز 20% تخفیف خرید لباس ورزشی در نظر گرفته است.
کد تخفیف: 354654

قطعا کسب‌وکار شما مشتریانی از قبل داشته است. با یک پیامک انبوه به همه آن‌ها این روز زیبا را تبریک بگویید. در این تبریک می‌توانید کد تخفیف هم برای مشتریان خود در نظر بگیرید تا هم احساس بهتری داشته باشند و هم فروش خودتان بیشتر شود.

ارسال پیامک منطقه‌ای برای روز پدر

روزت مبارک مرد
حالا که نزدیک مایی، یه سر به فروشگاه بزن و با نشون دادن این پیامک، 30% تخفیف بگیر
فروشگاه لوازم کوهنوردی باران

تصور کنید شما یک فروشگاه دارید و در روز پدر روی محصولات خود تخفیف گذاشته‌اید. بهترین کار برای ارتباط گرفتن با مشتری‌های جدید این است که به کمک ارسال بر اساس کد پستی همراه اول و کد پستی ایرانسل برای آن‌ها پیامک بفرستید. شما با داشتن کدپستی یک منطقه، می‌توانید به شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن دسترسی داشته باشید و برای آن‌ها پیامک بفرستید. به این ترتیب هم یک متن تبریک روز پدر و مرد برای آن‌ها ارسال کرده‌اید هم فروشگاه خود را تبلیغ کرده‌اید. به این می‌گویند یک تیر و دو نشان.

ارسال پیامک تبریک رو پدر با کمک نقشه

یکی راه بسیار آسان برای ارتباط گیری راحت با مشتریان جدید، ارسال اس ام اس از روی نقشه است. فقط کافی است وارد پنل شوید، ماژول پیامپ را انتخاب کنید و برای هر منطقه که دوست داشتید پیامک بفرستید. این کار به شما کمک می‌کند تا به راحتی برای مناطق اطراف فروشگاه خود اس ام اس بفرستید.

نمونه متن پیامک تخفیف عید نوروز 1401حتما بخوانید: نمونه متن پیامک تخفیف عید نوروز 1401

 ارسال متن تبریک روز پدر و مرد از طریق بانک شماره‌ها

روز مرد و پدر مبارک
اولین خردی خود از ما را به مناسب روز پدر با 40% تخفیف انجام دهید
کد تخفیف شما: 530354
فروشگاه لوازم دیجیتال ساحل

یکی دیگر از راه‌هایی که به شما کمک می‌کند تا با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید، استفاده از بانک شماره‌های پنل است. به کمک ماژول منطقه هدفمند شما می‌توانید به بانک شماره‌های به روز دسترسی داشته باشید. این بانک شماره‌ها شامل مشاغل، اصناف، شهرها و محله‌های مختلف است. به راحتی گروه آقایان در هر زیر شاخ‌های که خواستید را انتخاب کنید و یک پیامک انبوه برای آن گروه ارسال کنید.

سخن پایانی

در این نوشته سعی کردیم نمونه متن تبریک روز پدر و مرد را برای شما قرار دهیم تا به راحتی از آن استفاده کنید. اگر کسب‌وکاری هستید که دوست دارید در موقعیت‌های مختلف به مشتریان خود تخفیف بدهید، روز پدر یک فرصت عالی برای شماست. کافی است یک پنل خریداری کنید و از همین حالا شروع کنید. برای ارتباط با ما و مشاوره درباره بازاریابی پیامکی، با شماره  02163404 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

چرا باید پیامک‌های تبریک روز پدر را از طریق پنل پیامکی ارسال کنیم؟

کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند با خرید پنل پیامکی، به راحتی برای مشتریان خود پیامک تبلیغاتی به مناسبت‌های مختلف ارسال کنند. روز پدر یک فرصت خوب برای افزایش فروش و ارسال کد تخفیف است.

برای ارسال پیامک تبلیغاتی و تبریک روز مرد و پدر از کدام پنل باید استفاده کرد؟

ملی پیامک 4 نوع پنل برای کاربران خود در نظر گرفته است. برای ارسال پیام می‌توانید از هر کدام از پنل‌ها استفاده کنید. اما اگر بخواهید امکانات بیشتری در پنل شما باشد، بهتر است از پنل‌های بالاتر یعنی اقتصادی، شرکتی و تجاری استفاده کنید.

هر پیامک فارسی چند کاراکتر است و در متن پیامک باید چند کاراکتر نوشت؟

هر پیامک فارسی شامل 70 کاراکتر است. اما اگر متن پیامک شما بیشتر از این تعداد شود مشکلی ندارد. فقط هزینه ارسال شما بیشتر خواهد شد.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • سیما

    03 بهمن 1402، 12:09

    عالی بود ممنون به خاطر اطلاعات و محتوای مفیدتون . ازتون خواهش می کنم نمونه متن های پیامکی مختلف رو برامون ارسال کنید. با تشکر

    • سمیه جابری

      03 بهمن 1402، 12:55

      درود بر شما
      خوشحالیم براتون مفید بوده
      حتما در مطالب بعدی بیشتر درباره اش صحبت میکنیم

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید