30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
کاربردهای اساسی پنل پیامک برای کارگاه تولیدی

کاربردهای اساسی پنل پیامک برای کارگاه تولیدی

20

پنل پیامک برای کارگاه تولیدی چه کاربردی دارد؟ کارگاه‌های تولیدی جزو کسب‌وکارهایی هستند، که می‌توانند از امکانات مختلف سامانه پیامکی استفاده و فروش بیشتری داشته باشند. به نظر شما، یک کارگاه تولیدی از سامانه پیامکی چه استفاده‌ای می‌کند؟

فروشگاه اینترنتی حسینی (حاکوب ) -تولیدی پوشاک و لباس کار - ابزار آلات صنعتی
02165236156
hakoob.ir

اگر بخواهید اطلاعاتی مانند پیام بالا، را به اطلاع مخاطبان برسانید، از چه روش‌های استفاده می‌کنید؟ شاید از شبکه‌های اجتماعی یا مثلاً چاپ بنر و پخش تراکت استفاده کنید، اما ما در این مطلب راه‌حلی متفاوت و مقرون‌به‌صرفه به نام پنل پیامکی و روش‌های کار با پنل را توضیح‌ می‌دهیم، تا پیام‌های تخفیف، معرفی محصول، اطلاع‌رسانی و ... را در کمترین زمان و به صورت هدفمند برای مشتریان ارسال کنید.

پنل پیامک برای کارگاه تولیدی

پنل پیامکی ابزاری آنلاین برای دریافت، مدیریت و ارسال اس ام اس به کاربران است.دریافت اس ام اس نیازی به استفاده از اینترنت ندارد و برای همهٔ گوشی‌ها ارسال می‌شود، بنابراین احتمال دیده شدن پیامک توسط کاربر بسیار بالاست. استفاده از اس ام اس روشی ارزان، کاربردی و مقرون به‌صرفه است.

در ادامه روش‌های استفاده پنل پیامکی برای کارگاه‌های تولیدی را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

پنل پیامک برای کارگاه تولیدیبا امکان ارسال انبوه اطلاع‌رسانی کنید

همانطور که از اسم انبوه مشخص است، در یک زمان برای کاربران زیادی پیامک ارسال کنید. شماره مخاطبان را می‌توانید به دفترچه تلفن، فایل اکسل یا به صورت دستی وارد سامانه کنید.

گروه تولیدی آکاژو طراحی،ساخت،اجرای کابینت،کمددیواری،دکور 09124903720

پیامک بالا برای افراد زیادی ارسال شده است. محصولات را همراه با شماره تماس برای مخاطب ارسال کرده است. برای ارسال انبوه کافیست وارد سامانه پیامکی شوید و متن پیام را بنویسید، سپس لیست شماره‌ها را وارد و پیامک را ارسال کنید. پیام برای کاربران زیادی مثلاً 100 هزار نفر در زمان کمی ارسال می‌شود، اگر اس ام اس شما جذاب باشد، باعث جذب کاربر و فروش بیشتر می‌شود.

استفاده از امکان اصناف و مشاغل

با سلام مرغدار و همکار گرامی، جهت کسب رضایت بیشتر شما و انجام خدمتی دیگر از سوی صنایع تولیدی آرین از تاریخ 12 بهمن الی 5 اسفند 99 به ازای هر ۲۰ عدد خرید یک عدد کالای رایگان تقدیم میگردد. این خدمت شامل اینلت، هواکش و هیتر میباشد سایر اقلام تولیدی نیز با تخفیف 5% ارائه خواهد شد. 09123824989 09194634935

اس ام اس بالا برای همهٔ مخاطبان مناسب نیست و باید برای جامعه هدف خاص ارسال شود، یعنی افرادی که مرغداری و مشاغل مشابه دارند و از محصولات استفاده می‌کنند. در صورتی که پیامک به صورت هدفمند ارسال شود، بازخورد مثبتی می‌گیرید.

برای دسترسی به شماره‌ اصناف و مشاغل، سامانه پیامکی امکانی به همین نام (بانک شماره‌های مشاغل و اصناف) را در اختیار کاربران قرار داده است. مثلاً برای پیام بالا، کافیست وارد سامانه پیامکی شوید و متن پیام را بنویسید. از قسمت فیلتر شماره‌های اصناف و مشاغل شاخه‌ مرغداران، دام و طیور، دامداری و ... را انتخاب و پیام ارسال کنید. پیامک چون به صورت هدفمند ارسال می‌شود، امکان فروش نیز بالاتر است.

پنل پیامک برای کارگاه تولیدیارسال پیامک تخفیف با استفاده از نقشه

همیشه تخفیف برای جذب مشتری و حفظ مشتریان قدیمی راه‌حل خوبی است. پنل پیامک برای کارگاه تولیدی امکانی به نام ارسال از روی نقشه (پیامپ) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، تا به مخاطبان هدف پیامک ارسال کنند. پیامک زیر را ببینید:

تولیدی شلوار زنانه پوشاکو
با تبریک زادروز بانو فاطمه زهرا(س) و تبریک روز مادر
گروه تولیدی شلوار زنانه پوشاکو 20 ٪ تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته است.
مشاهده نمونه کارها
https://b2n.ir/z43893

تولیدی لباس می‌تواند برای افراد ساکن در منطقه‌های اطراف کارگاه تولیدی اس ام اس بفرستد. کافیست وارد سامانه پیامکی شود و روی امکان ارسال از روی نقشه کلیک کند. نقشه به صورت پیش‌فرض روی شهر تهران قرار دارد، می‌توانید شهر را تغییر دهید، مثلاً شهر اصفهان و سپس منطقه جلفا را انتخاب کنید. شماره‌ها به تفکیک همراه اول و ایرانسل نمایش داده می‌شوند، هر گروه را که خواستید انتخاب و پیام ارسال کنید.

ارسال پیام از روی نقشه، برای شهرهای بزرگ فعال است، شهرهای کوچک که در سامانه نقشه ندارند، می‌توانند از کدپستی استفاده کنند.

عضویت در خبرنامه پیامکی

یکی از راه‌های ارتباط با مخاطبان، تشویق به عضویت در خبرنامه است. وقتی مشتری در خبرنامه پیامکی شما عضو ‌شود، می‌توانید برای او پیامک اطلاع‌رسانی و تخفیف ارسال کنید.

ارسال پیامک با کمک کدپستی خوزستان چقدر برای شما مفید است؟حتما بخوانید: ارسال پیامک با کمک کدپستی خوزستان چقدر برای شما مفید است؟

با ارسال کردن کلمه پوشاکو به 10008590
عضو باشگاه مشتریان پوشاکو شوید
https://b2n.ir/n20838 

خبرنامه پیامکی راهی برای حفظ و نگه‌داری مشتریان است، چون مخاطبی که در باشگاه مشتریان عضو می‌شود، قطعاً از مشتریان ثابت است و دوست دارد، تا با برند شما در ارتباط باشد. با ارسال پیام‌های جذاب و تخفیف‌های مخصوص به مشتریان باشگاه، آنان را برای برند خود حفظ کنید.

پنل پیامک برای کارگاه تولیدیمشتریان خود را گروه‌بندی کنید

شما تعدادی مشتری دارید، که قرار است به صورت مداوم با آن‌ها در ارتباط باشید و برای‌شان پیامک بفرستید، پس ذخیره اطلاعات شخصی و دسته‌بندی مشتریان بسیار کمک کننده است. هر کارگاه تولیدی، با توجه به محصولاتی که ارائه می‌دهد، مشتریان خاصی دارد. مثلاً کارگاهی که تولید لباس‌های اداری و مانتوهای اسپرت دارد، قطعاً مشتریانش به دو گروه مغازه‌های فروش لباس اداری و مغازه‌های مانتوهای اسپرت تقسیم می‌شوند.

سامانه پیامکی امکانی به نام دفترچه تلفن در اختیار کاربران قرار می‌دهد، تا بدون محدودیت گروه اضافه کنند و اطلاعات مشتریان از جمله شماره، نام و نام خانوادگی، ایمیل، تاریخ تولد و ... را ذخیره کنند. با تقسیم‌بندی مشتریان، می‌توانید پیامک مخصوص به هر گروه را به صورت جداگانه ارسال کنید.

گزارش ارسال پیام‌ها را ببینید

گاهی اوقات نیاز است تا از پیام‌های ارسالی گزارش تهیه کنید و در جلسه‌‌ای ارائه دهید یا مثلاً مدیر شرکت گزارشی از بازاریابی پیامکی از شما می‌خواهد، در این مواقع چه طور گزارش پیامک‌ها را تحویل می‌دهید؟

در سامانه ملی پیامک، می‌توانید پیام‌هایی که فرستادید را به صورت گزارش کامل از وضعیت ارسالی ببینید. در گزارش، تعداد پیام‌های ارسال شده، پیامک‌های رسیده به مخاطب، پیام ارسال نشده یا بازگشت خورده و ... را به صورت فایل pdf ببینید.

نتیجه‌ استفاده از پنل پیامک برای کارگاه تولیدی

پنل پیامکیکارگاه‌های تولیدی نیز مانند سایر کسب‌وکارهای دیگر، با استفاده از پنل پیامکی می‌توانند با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و باعث حفظ مشتری شوند. با استفاده از روش‌های مختلفی که در این مطلب گفتیم، برای مشتریان پیامک هدفمند ارسال کنید و فروش بالاتری داشته باشید. همهٔ روش‌های گفته شده در این مطلب به همراه امکانات کاربردی دیگر را می‌توانید با قیمت مناسب از سامانه ملی پیامک تهیه و استفاده کنید.

اگر با روش‌های مختلف پیامکی با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنید، تجربه‌های خود را در قسمت دیدگاه‌ها با مخاطبان ملی پیامک به اشتراک بگذارید، تا جهت رونق کسب‌وکار استفاده کنند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • سیامک صالح آبادی

    05 اسفند 1399، 23:41

    بسیار عالی و کاربردی. ممنون از سایت خوبتون

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید