30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک بر اساس کد پستی خراسان رضوی

ارسال پیامک بر اساس کد پستی خراسان رضوی

0

اجرای تبلیغات منطقه‌ای بر اساس کد پستی خراسان رضوی و ماژول پیامپ (ارسال پیامک از روی نقشه) فرصتیست که هر ‌کسب‌وکاری در این استان برای تبلیغات هدفمند و موثر به آن نیاز دارد. در واقع پیش از اجرای برنامه‌های بازاریابی و جذب مشتری باید مطمئن باشید که پیام بازاریابی پیامکیشما به دست مشتریان واقعی بازار هدفی می‌رسد که به خدمات یا محصولاتتان نیاز دارند. پنل ارسال پیامک این مسیر را برای شما آماده کرده و برای تحلیل نتیجه هم فایل گزارش را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به راحتی بازخورد بازاریابی پیامکی را با تعداد ارسالی‌ها بسنجید.

اما یک سوال مهم! پنل پیامکی چیست و چطور می‌توان به کمک آن به محله‌های مختلف پیامک فرستاد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالتان را بدهیم.

سامانه ارسال پیامک چیست؟

سامانه ارسال پیامک نرم افزار آنلاین به زبان فارسی است که برای ارسال پیامک تبلیغاتی، دریافت پاسخ مخاطب، دسترسی به سایت یا اپلیکیشن و در نهایت بازاریابی پیامکی استفاده می‌شود. شرکت ملی پیامک به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات اس ام اسی شرایط ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای بر اساس کد پستی خراسان رضوی را هم برایتان فراهم کرده است.

مزایای ارسال پیامک منطقه‌ای

ارسال پیامک هدفمنداحتمالاً می‌خواهید بپرسید که ارسال پیامک منطقه‌ای بر اساس کد پستی خراسان رضوی چه تاثیر مثبتی در روند کسب‌وکارتان دارد ؟!

بسیاری از کسب‌وکارها در ابتدای کار هنوز بودجۀ محدودی دارند و نمی‌توانند هزینه‌های زیادی بابت بازاریابی بپردازند. توصیه ما به این دسته از مشاغل اجرای تبلیغات منطقه‌ای است تا اول از همه در محل کار و فعالیت خودشان مشتری جذب کنند و به مرور کارشان را گسترش دهند. از طرف دیگر شاید قابلیت‌هایی مانند ارسال رایگان یا ارسال فوری برای همه مناطق به‌صرفه نباشد، پس بهتر است که از منطقه خودتان شروع کنید.

حتی می‌توانید پیامک‌های انبوه را پیش از ارسال در حجم وسیع برای منطقه خودتان بفرستید و در صورت بازخورد مثبت ارسال انبوه داشته باشید. پیشنهاد می‌شود که کدهای تخفیف را تنها به مناطق مشخصی اختصاص دهید یا به صورت منطقه به منطقه تخفیف بفرستید.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی خراسان رضوی

برای ارسال پیامک بر حسب کد پستی خراسان رضوی ملی پیامک دو ماژول کدپستی ایرانسل و همراه اول را در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که در ادامه مفصلاً معرفی کردیم.

ارسال پیامک با ابزار کدپستی ایرانسل

برای ارسال پیامک بر اساس کد پستی خراسان رضوی مخصوص شماره‌های ایرانسل اول از همه وارد پنل اختصاصی‌تان شوید و بعد در نوار سبز رنگ گزینه ارسال را انتخاب کنید. با نمایش صفحۀ زیر روی گزینه کد پستی ایرانسل کلیک کنید تا صفحه‌ای مطابق تصویر زیر نمایش داده شود.

در قسمت متن پیامک، متن موردنظرتان را تایپ کنید و بعد عنوان ارسال را انتخاب کنید. نوع ارسال را بین تصادف و ترتیبی مشخص کرده و در نهایت رنج کدپستی موردنظرتان را که شامل 5 رقم اول کد است، بنویسید و به مرحلۀ بعدی بروید. در این مرحله همۀ فاکتورهای ورودی را چک کنید. در صورت تائید به مرحلۀ ارسال بروید تا پیامتان به دست مشتری برسد.

کد پستی ایرانسل

ارسال پیامک بر اساس ماژول کد پستی همراه اول

برای ارسال پیامک بر اساس کد پستی خراسان رضوی ویژۀ شماره‌های همراه اول دقیقاً باید مثل روش بالا عمل کنید با این تفاوت که گزینۀ همراه اول را انتخاب کنید.

در قسمت عنوان ارسال هم کلمه یا عبارتی انتخاب کنید که برای دسته‌بندی پیام‌های در قسمت ارسالی به نظم بیشتر پنل منجر شود. این عنوان برای مخاطب ارسال نمی‌شود و تنها برای صاحب پنل نمایش داده می‌شود. با تائید همۀ فاکتورهای ورودی، پیامک شما آماده ارسال است. در صورتی که کلمات فیلتر شده در متن نباشد، پیامک به دست مشتری می‌رسد.

کد پستی همراه اول

جدول کد پستی خراسان رضوی

حالا که می‌خواهید از تبلیغات منطقه‌ای برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید و با روش ارسال بر اساس کد پستی خراسان رضوی هم آشنا شدید، باید نگاهی هم به حدول زیر بیندازید. رنج کدپستی شهرستان‌های مهم استان را برایتان در این جدول آوردیم. البته از سامانه شرکت ملی پست ایران هم می‌توانید برای پیدا کردن رنج کدپستی تمام مناطق هر شهری که بخواهید، استفاده کنید.

اگر شهر موردنظر شما هنوز در این سایت نیست، نگران نباشید. سامانه به تازگی فعال شده و به مرور تمام شهرها آپلود خواهد شد.

مشهد 91331 - 93781
بردسکن 96811 - 96891
تایباد 95911 - 95991
خواف 95611 - 95691
درگز  94911 - 94991
میامی 93741
خواف 95611 - 95691
کلات 93711 - 94931
رشتخوار 95411 - 95481
تربت حیدریه 95131 - 95591
نیشابور 93131 - 93491
سبزوار 96131 - 96591
قوچان 94711 - 94861
چناران 93611 - 93691
تربت جام 95711 - 95891
سرخس 93811 - 93891
فریمان 93911 - 93991
کاشمر 96711 - 96791
گناباد 96911 - 96991

پیامپ مشهد، ارسال پیامک از روی نقشه

برای ارسال پیامک بر اساس محل زندگی علاوه‌‎بر کد پستی خراسان رضوی از پیامپ مشهد هم می‌توانید استفاده کنید. البته یادتان باشد که ارسال از روی نقشه یا همان پیامپ فقط برای مرکز استان یعنی شهر مشهد فعال است.

برای استفاده از این ماژول روی گزینه پیامپ کلیک کنید و در صفحۀ جدید در قسمت شهرها، مشهد را انتخاب کنید. پیامپ فعلاً برای 17 کلانشهر ایران فعال است. بعد از نمایش شهر مشهد در صفحۀ جدید، محلۀ موردنظرتان را انتخاب کنید تا صفحه‌ای مطابق تصویر زیر به شما نمایش داده شود.

در این قسمت رنج کدپستی آن منطقه یعنی 5 رقم اول، تعداد شماره‌های همراه اول و ایرانسل را می‌بینید. حالا می‌توانید تعداد پیام‌های ارسالی مثلا 500 یا 600 و ... را نوشته و بعد بین گزینه همراه اول و ایرانسل یکی را انتخاب کنید. البته یادتان باشد که برای هر دو اپراتور همزمان نمی‌توانید پیامک بفرستید.

پیامپ مشهد

جمع‌بندی

حالا که با ابزار کد پستی خراسان رضوی آشنا شدید، وقتش رسیده که از قابلیت‌های ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای استفاده کنید. تبلیغات هدفمند داشته باشید و خیلی سریع‌تر به نتیجۀ مطلوب برسید. برای دریافت پنل می‌توانید در سایلت ملی پیامک ثبت‌نام کرده یا با شماره 02163404 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ملی پیامک به تمامی کاربران مشاوره رایگان می‌دهد و علاوه‌بر شروع کار در مورد بازاریابی پیامکی نیز کاربران را راهنمایی خواهد کرد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید